• Niedziela, 22 września 2019
  • Godz. 7:33
  • Imieniny: Joachima, Maurycego, Tomasza
  • Czytających: 2096
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Remonty nawierzchni w Cieplicach

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 0:00
Aktualizacja: Wtorek, 21 lutego 2006, 22:11
Autor: Bart
Fot. Bart

Od jakiegoś czasu w Cieplicach mają miejsce remonty nawierzchni. Są one początkiem wielkich zmian które odbędą się na terenie uzdrowiska. Aktualnie wykonywane prace mają miejsce na Placu Piastowskim w rejonie kościoła św. Jana Chrzciciela...

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (10) Dodaj komentarz

~Bartus 25-04-2005 18:41
Kiedy juz bedzie przepieknie na placu piastowski i zacznie do nas przyjezdzac coraz wiecej kuracjuszy pojawi sie z pewnosci kolejna wspaniala atrakcja jaka przychodzi sie ostatnio cieszyc w cieplicach. Przybedzie nam wiecej pijakow i narkomanow pragnacych zaspokoic swoj nalog z pieniedzy, ktore dostana od jakze hojnych ludzi. A wieczorem bedzie mozna podziwiac ich zataczajacych sie po parku zmierzajacych ku ziemi aby w koncu mogli udac sie w gleboki spokojny sen.
~ggg 26-04-2005 12:46
heheh........Dobre lol, ale i niestety prawdziwe......:( pijaczki psuja wizerunek naszego miasta (i panstwa). I o ile jeszcze w centrum Jeleniej ich tak bardzo nie widać to na obrzerzach i w cieplicach jest ich zatrzęsienie. Ale obawiam sie że tego zjawiska nie da się wytępić :(
~wojtek 26-04-2005 18:59
To prawda, straż miejska przechadza się po głównych alejkach parkowych, a skraj parku piastowskiego jak i na obrzeża parku norweskiego i okolice wałów okupują menele, pełno jest potłuczonych butelek i śmieci. Co z tego że centrum cieplic będzie ładne, jak kilkaset metrów dalej są oazy syfu! Może straż miejska się tym zainteresuje i przestanie spacerwoać główna aleją parkową, bo tam akurat nikomu nie są potrzebni!!!
~skejt ziom elo lans bueh 27-04-2005 12:38
Jak to gdzie bedzie skatepark .. dopoki nic w naszym miescie nie powstanie to skatepark bedzie w tym samym miejscu .. moga wlepiac mandaty, ganiac, stawiac przeszkody a i tak bedziemy jezdzic i nikt nam tego nie zabroni. Zrobia skatepark pojdziemy tam jezdzic.
~Prosik 1-05-2005 22:11
Dość chodzenia i proszenia o skatepark ... ileż można 5 lat czy nastepne 5 tez bedzie malo !?!? Jedyne co sie tu dzieje to jakies dyskoteki dla kuracjuszy .. dla mlodziezy pieniedzy na nic nie ma .. albo zrobimy sobie sami na wlasny koszt albo nie bedzie poprostu nic .. jedyne co prezydent robi to obejmuje patronaty ... niech se wsadzi te patronaty za przeproszeniem gleboko. Teraz my czekamy na ruch ze strony miasta .. jak nie to bedziemy jezdzic tam gdzie jezdzilismy i tyle.
~:-) 2-05-2005 16:16
czy ma ktos wizualki jak to bedzie wygladac po remoncie ?
~:-) 2-05-2005 16:20
park powinien byc ogrodzony i zamykany na noc tak jak to robia w Anglii monitoring tez by nie zaszkodzil
~Pomocnik 4-05-2005 14:34
Ciesz sie, że sam nie wyladowales na bruku, zal mi Ciebie. Tych ludzi nie trzeba wyganiac tylko im pomoc, tepaki jedne . Najlepiej jak ktos sobie nieradzi to jeszcze dac mu kopa w. wyobraz sobie ze oni tez czuja i sa ludzmi, moze nie z ich winy wyladowali w parku i robia to co robia.
~Bartus 9-05-2005 13:59
Zrezygnuj z Internetu, telefonu, odmow sobie jedzenia i idz im pomagac! Spytaja Cie czy dasz im na cos do jedzenia a jak zaproponujesz ze sam im kupisz ulyszysz potok niecenzuralnych slow pod Twoim adresem a wieczorem zobaczysz ich pijanych na lawkach a w ciazszych przypadkach pod wplywem narkotykow. Skoro z Ciebie taki dobry samarytanin to po co tracisz czas wypowiadajac sie zamiast im pomagac?
~pomocny 9-05-2005 20:42
po zaproponowaniu przez wlascicielke jednemu z tych ktorzy wedlug Ciebie rzucaja miesem aby posprzatal teren przy kawiarni w praku i okolicy bez zastanowienia zaczal to robic chociaz w zaplacie dostal wlasnie reklamowke z jedzeniem. Bo najlatwiej stweirdzic ze wszyscy tam po zaproponowaniu pomocy ja odrzuca i temat zamkniety.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group