• Czwartek, 14 listopada 2019
  • Godz. 0:29
  • Imieniny: Emila, Judyty, Serafina, Wawrzyńca
  • Czytających: 6874
  • Zalogowanych: 14
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Pijany maszynista prowadził pociąg z Jeleniej Góry do Gdyni

Wiadomości: Region
Niedziela, 6 maja 2012, 16:10
Aktualizacja: Poniedziałek, 7 maja 2012, 7:13
Autor: red
Ta podróż dla pasażerów pociagu relacji Jelenia Góra–Gdynia mogła skończyć się tragicznie. Wczoraj wieczorem pociąg prowadził kompletnie pijany maszynista. Przed 21.00 skład zatrzymał sie w Marciszowie z niewyjaśnionych przyczyn. – Pracownicy pociągu znaleźli maszynistę, z którym nie mogli nawiązać kontaktu. Wezwali pogotowie, które przewiozło go do szpitala, gdzie okazało się, że ma 1,6 promila alkoholu we krwi. Po wytrzeźwieniu mężczyźnie zostaną postawione zarzuty – poinformował aspirant Grzegorz Szewczyk z Komendy Powiatowej Policji w Kamiennej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (63) Dodaj komentarz

~ 6-05-2012 16:28
Nawet szkoda komentarza. Dobrze że nic się nie stało, A pijane bydle na pare lat do pudła. Chociaż czy to coś pomoże???
~ladda 6-05-2012 16:47
Gdzie jest SKM ?!
~ 6-05-2012 16:48
Przeciez TO JEST WLASNIE POLSKA. Pijanstwo uwaza sie za normalke, pijany facet czy kobieta na ulicy w Jeleniej to widok codzienny. Picie na chrzcie czy komunii to tez normalka. Wiec czemu nie pijany maszynista? Zreszta zaraz pojawia sie komentarze, ze 1,6 promila to nic takiego. Z taka iloscia alkoholu we krwi budzi sie co trzeci Polak i idzie (albo jedzie) do pracy.
~wroclawski_student 6-05-2012 16:50
Maszynista tesz człowiek. Każdemu mogło się zdarzyć. Teraz pewnie rozpenta się nagonka na niewinnego człowieka, a przyznajcie się - ile razy wy schlaliście się jak świnie? Polaczkowata zawiść - jak ja piję, to OK, ale jak ktoś inny to już nie wiem jaka zbrodnia. Sam jeżdżę często do Wrocławia i osobiście mi wisi, czy maszynista pije, czy nie. Jak dla mnie, może mieć nawet 4 promille, tym bardziej że zawsze jeżdrzę "Krychą-Bus".
~do studenta 6-05-2012 16:54
co Ty studiujesz? DEBILOLOGIĘ
~do studenta 6-05-2012 16:59
Co studiujesz? Bo chciałbym wiedzieć, gdzie nie posyłać dziecka na studia.
~Pijany Kiero 6-05-2012 17:04
ZDROWIE KOLEJARZY I JA SIĘ NAPIJE Z WAMI :)
~fanjelonki 6-05-2012 17:06
do wroclawski_student ty chyba łopatologię studiujesz, w innym wypadku nie wymyśliłbyś lepszego tekstu! "polaczkowa zazdrość" na "niewinnego człowieka"hahahhaha
~ 6-05-2012 17:07
Te Student, co studiujesz? Juz ci daaawno pisalam: kup slownik ortograficzny. Powiem ci tylko w tajemnicy, ze ja polskich szkol nie konczylam, bo wyjechalam jako male dziecko za granice. Ale twoje byki mnie raza i to bardzo.Moge ci udzielic internetowo korepetycji z polskiego. Albo pisz przez Word, kopiuj (porawi ci byki) i wklejaj. Twoje mysli na temat pijanstwa maszynisty sa ohydne.Ale...takie polskie.
~do studenta 6-05-2012 17:09
słownik sobie kup,student bez matury
~ 6-05-2012 17:16
Ciekawe, czy student wroclawski ma dzieci. A gdy je kiedys bedzie mial- czy pozwoli jechac pociagniem z zalanym w 3D maszynista. Kiedy beda ludzie tak o alkoholu za kierownica myslacy, to nic nie zmieni sie pod wzgledem pijanstwa. Jesli ty naprawde studiujesz, w co watpie, bo juz od wielu, wielu lat widniejesz tu jako (wieczny) student- jaki poziom maja polskie studia? jak ty piszesz sesje egzaminacyjne? po chinsku????
~ 6-05-2012 17:26
1,4-1,5 promila alkoholu we krwi – osoba sprawia wrażenie zadowolonej z powodu zmniejszenia hamulców psychicznych; częsta gadatliwość, połączona ze zdradzaniem tajemnic; zmącone widzenie, niewyraźna mowa, utarta sprawności motorycznych 2 promile alkoholu we krwi – problemy z samodzielnym poruszaniem się , utrata kontroli motorycznej, ograniczenie procesów myślowych. I TY MOWISZ; ZE NIC SIE NIE STALO, STUDENCIKU-GLUPTAKU???????
~ 6-05-2012 17:28
1-2 promili Zaburzenie koordynacji mięśniowej i równowagi, osłabienie sprawności intelektualnej i pamięci, brawura, opóźnienie czasu reakcji, wahania nastroju (euforia, agresja) Zaburzenia mowy, wzmożona senność, obniżenie zdolności kontroli własnego zachowania i poruszania się
~fanjelonki 6-05-2012 17:30
do wroclawski_student ty chyba łopatologię studiujesz, w innym wypadku nie wymyśliłbyś lepszego tekstu! "polaczkowa zazdrość" na "niewinnego człowieka"hahahhaha
Piipi Jelonkowa 6-05-2012 17:39
~OJEJ ! ..*Pan Maszynista sie wystraszyl ! .. bo .."w trzecim wagonie siedza same grubasy/Siedza i jedza tluste kielbasy .." ~WIADOMO ..
~Beatrix 6-05-2012 17:48
A teraz zmiana tematu bo w nowinach NJ24 : Po pijanemu sprzedawała bilety .I tak w kolko pijana , pijany co robi teraz a no trzezwieje . Zapijaczone spoleczenstwo az strach zaprosic ich tutaj bo tylko jedno potrafia , a jezyka obcego zadnego nie znaja !
~ali 6-05-2012 18:37
takie czasy to pozostaje schlać się i tyle na temat rządów PO, pozatym piwo tańsze od benzyny/ropy rząd sam nas pcha w takie gó...
~zenoo 6-05-2012 18:44
Współczuje podróżnym , skład odjechał z Marciszowa z opóznieniem 170min. masakra .
Piipek Jelonkowy 6-05-2012 18:48
***---*** Dlaczego on się upił ?? Maskaryczne zachowanie, przez niego podróż wydłużyła się o prawie 3h. Narażał bałwan życie 170 osób , prostak i imbecyl ... ***---*** Bum parara bum parara bum bum bum ////----/*///
~j23 6-05-2012 19:07
Gdzie SOK i tak nic nie roboią
~j23 6-05-2012 19:13
DO WROCŁAWSKI STUDĘT ROBISZ STUDIA za łapówkę ośżle tam jechali ludzie ,,
Piipek Jelonkowy 6-05-2012 19:18
///***/// A tak apropo to od 1 czerwca 2012 pociągi do Wrocławia będą jechały 2h40min. , super *---*** Bum parara bum parara bum bum bum -----*******-----
~ 6-05-2012 19:20
no wreszcie jakas promocja Jeleniej Gory, wreszcie sie dowiedza Polacy ze jest takie miasto Jelenia Gora huuura jestesmy slawni a o to przecie idzie by o nas pisali
~ 6-05-2012 19:26
TRAGEDIA Z PIJAKAMI NA DRODZE NAWET MASZYNISTA LUDZIE CO WAM ROZUM WÓDA WYPALIŁA
~achtung 6-05-2012 19:27
O jest Viki i znowu na Polaków nalatuje jak się jeden maszynista napił to już całe społeczeństwo pijaki złodzieje i wszyscy bez szkoły. Niemcy też piją i to ostro i maszyniści pewnie też tylko jeszcze żadnego nie złapali
~achtung 6-05-2012 19:33
Rekord Polski to 8 słownie osiem promili, ludzie pijcie ile dacie radę ale potem nie siadajcie za kierownicą albo do lokomotywy samolotu albo okrętu podwodnego pijcie jak Niemcy w domu przed lustrem
~Niemiecki trollu jelonkowy. 6-05-2012 19:43
Jaki ty głupi, ograniczony intelektualnie, tępy burak jesteś!! Ło jeny... Zbłaźniłaś się okrutnie tą swoją zaciętą krytyką, skierowaną w stronę znanego od wielu, wielu lat, słynnego na forum szydercy, zwącego siebie studentem z Wrocławia. Haha!! I ty chciałaś, żebym ja zaczął używać mózgu, aby zostać twoim przyjacielem... Kpiny sobie robisz??
~ 6-05-2012 19:45
dialin. net- przykro mi, ze ty widzisz lepiej, czego ja nie widze. Nie wszyscy Polacy, ale prawie wszyscy przyzwalaja na picie alkoholu i uwazaja go za taki...kawalerski blad. W Niemczech pije sie, owszem, ale oblicze polskiego alkoholizmu i jego skutki sa o wiele tragiczniejsze, bo zaplecze dla poszkodowanych rodzin itp. jest nijakie.PS. Maszynisci pociagow nie pija w niemczech. Nie pija kierowcy autobusow, piloci i maszynisci, bo sa testowani, zanim wyrusza w podroz z pasazerami. Warto by wprowadzic w Polse.Nie zalujcie maszynisty, ktory sie napil. On jest potencjalnym morderca. Pozdrawiam. PS. lubie Polske i Polakow, ale tylko ta trzezwa strone medalu!
~ 6-05-2012 19:49
Opera...wyluzuj, bo choremu czlowiekowi niedobrze sie tak denerwowac...Student Wroclawski od dawna szaleje ze swoja ortografia i chorymi wynurzeniami. Nie zauwazyles tego? Ja wiem dlaczego: ty wtedy naduzywales CANNABIS i nie umiales przeczytac tekstow ze zrozumieniem...niech zyje trzezwosc umyslu i zycze ci powodzenia na rehabilitacji.
~Alkol 6-05-2012 19:50
Jak tankować to do baku albo do gardła.Niestety są tacy co tankują do baku i do gardła..
~pasażer 6-05-2012 20:05
jak te media kłamią,nie ma teraz pociągu relacji Jelenia Góra-Gdynia,tylko jest przesiadka we Wrocku,i podstawiana jest juz inna lokomotywa i inny maszynista jedzie relacja Wroclaw-Gdynia,Wiem bo kilka dni temu jechałem i dojechałem z Jeleniej do Wrocka,a potem dwie godz.czekałem na skład Wrocław-Gdynia.Paranoja co te pkp porobiło,kiedyś mozna było bezposrednio z Jeleniej dojechać do Gdyni,a teraz Pójdziesz Kolego(Koleżanko) Piechotą
Piipek Jelonkowy 6-05-2012 20:15
***--*** do pasażer : bardzo się mylisz , w sezonie tj.święta,weekend majowy,wakacje jezdzi bezposredni pociag TLK Rozewie Jelenia Góra-Gdynia Gł. Od grudnia 2012 bedzie jezdził codziennie ***--*** Bum parara bum parara bum bum bum ***---***
~Sterowalni 6-05-2012 20:25
Każdy maszynista przed wyjazdem w trasę poddawany jest badaniu na zawartość alkoholu w organiżmie. To standard. Maszynista zasłabł i odwieziono go do szpitala ale w telepudle powiedzieli, że był pijany więc gawiedź się poszczała i zajmuje się zastępczym tematem nie głowiąc się nadto czemu ma służyć ten news. Jesteście sterowalni jak samochodzik na radio z marketu.
~heh 6-05-2012 20:28
Hehe, wrocławski_student znowu narobił zamieszania na forum, tak że 2/3 wpisów odnosi się do jego komentarza. Tak właśnie zamienia się "Jelonkę" w śmietnik. Brawo student, mistszostwo świata!!!
~kwiatek. 6-05-2012 20:33
Prowadzić po takich z dezolowanych torach- pewnie wypił na odwagę!
~jacolll 6-05-2012 21:05
Powinien dostac premie ! Przecież jak się źle poczuł to zatrzymał pociąg by nie stwarzać zagrożenia. A co do powodu złego samopoczucia to całkiem inna historia.
~eee 6-05-2012 21:10
a jakies imie tego maszynisty znacie
~ 6-05-2012 21:30
Podajcie nazwisko tego Kolejorza?
~do eee 6-05-2012 21:34
Mariusz
~~~ 6-05-2012 21:58
~maszynista z inter city
~Rico 6-05-2012 22:54
Jak ma być inaczej jak u nas w całej Polsce pije się niemalże pod każdym sklepem ,nawet od 7:00 rano i tak do końca dnia i nie można sobie poradzić z tym problemem chociaż ustawowo jest to zakazane pod groźbą kary do 5000zł .I nie wiem dlaczego takie obrazki są tylko u nas,nie widać tego wogóle w krajach od Odry na zachód kontynentu.Poprostu jesteśmy EWENEMENTEM na skalę europejską ! A co by było gdyby ten maszynista jadąc dalej nie zauwazył np.zamkniętego semafora? Brrrrrrrrrrrrrrrrr !
~achtung 6-05-2012 22:57
A to nie czasami Sławek Peszko na mecz naszej reprezentacji z Czechami do Wrocławia pociskał? Bo ponoć żaden taryfiarz go nie chciał zabrać to wsiadł do lokomotywy
~Matysiak 6-05-2012 23:31
Nasz kraj to jedno wielkie "KOŁO FORTUNY" albo się uda , albo nie. Powinni pozamykać dla przykladu wszystkich tych, którzy dopuścili do tego że ten pożal się boże maszynista wsiadł za stery tego pociągu. Podejżewam że nie pierwszy to już raz tak to się odbywało, zbyt duża tolerancja do takich zachowań może spowodować nieobliczalne skutki. Szkoda pisać .
~ 7-05-2012 0:39
ja się tylko zastanawiam jak to się stało, że nikt tego nie zauważył zanim wsiadł do pociągu.
~xxx 7-05-2012 1:33
a mnie nadal bawi to, że dajecie się nabrać na studenciora ;) przecież widać, że to pozerka i że się z Was nabija, w końcu jak się wpisuje komentarze, to też pojawia się korekta ^^ i nie sądzę, by ktokolwiek mógłby być takim ignorantem by dał przyzwolenie na prowadzenie po pijanemu pociągu pełnego ludzi :D a największy dowód na to, że on nie jest studentem jest to, że napisał, że lubi krychę :P !!
~pasażer 7-05-2012 8:49
Porażający jest fakt, że są tacy, którzy nie widzą problemu, gdy pijany maszynista (można go tez nazwać kierowcą pociągu by bardziej uświadomić niektórym stanowisko tej osoby) ciągnie skład, który ma przejechać przez całą Polskę z około 1000 pasażerów w wagonach, gdyż pociąg tej relacji zawsze pęka w szwach - wiem, bo przez kilka ostatnich lat parę razy nim podróżowałem, a ostatnio 30 kwietnia jechałem nim na kilka dni właśnie nad morze - była to jego pierwsza podróż w rozpoczętym sezonie jego kursowania. A jeśli chodzi o wrocławkiego-studenta to nie jest to żaden student, a jedynie ktoś, kto chciał by takiego statutu dosięgnąć, ale najwyraźniej zbyt wcześnie przestał rosnąć - taka genetyczna niedoskonałość.
~hymek 7-05-2012 9:17
tak to jest ze ludzie zapominają o niedawnych tragediach, np: tragedia kolejowa w Szczekocinach gdzie zginęło 16 osób a kolejne 58 było rannych w czołowym zderzeniu dwóch pociągów bo..... ...no właśnie bo ktoś był pijany kto odpowiadał za bezpieczeństwo tych pasażerów :/
~kolejorrz 7-05-2012 10:37
wiekszość zwas ni9e ma pojecia o czym pisze.ŻAL mi was.
Piipi Jelonkowa 7-05-2012 11:30
..do - [~Beatrix] .. Holandia jest również NIEbezpieczna ! .. bo *tam można STRACIC zdrowie kupując legalnie haszysz .. lub STRACIC rower !
~Operetkowy troll zagraniczny 7-05-2012 13:46
heh o godzinie 20.28 to widac, ze mysli mozgiem, a nie inna czescia ciala. A ja nie mieszkam juz w Polsce i nie bede polskich liter uzywal, chyba ze cos z neta skopiuje i wkleje, jak tuman. Bo skad ja mam wiedziec, jak pisac na zagranicznym komputerze polskimi literami... Nie da sie... Bo ja jestem z Marciszowa!! A wiesniactwo zobowiazuje.
~student jg 7-05-2012 14:03
Wystarczy w piatek wieczorem przejsc sie do biedronki lub tesco i zobaczyc co ludzie kupuja, kroluje wodka, rozumiem mozna sie napic w weekend, ale prooblemem jest to ze w polsce pije sie do utraty swiadomosci, a jak ktos mowi dosc to patrza na niego jak na kosmite, a jak nie pije wcale to pedal albo inny zyd, niestety tak jest.
~Jel.. 7-05-2012 19:09
Te wrocławski student - pisz ze słownikiem ....
~achtung 7-05-2012 19:53
Ty student jg .. tak w Polsce się pije a w Hollandi się ćpa i pedałuje (na rowerach) co kraj to obyczaj tylko nie wolno po tym jechać ani rowerem ani lokomotywą
~stary_dziad 7-05-2012 20:46
To wina Tuska!
~ 7-05-2012 20:53
Popieram studenta z godz.14:03. Tez dokladnie tak samo postrzegam ten krajobraz. Nie mieszkam w Polsce. A gdy bedac w goscinie mowie, ze nie pije i-bron Boze!- nie jem miesa, jestem postrzegana jako ciezko chora osoba i ciagle mnie pytaja, jak ja TAK moge zyc. Bo bez kotleta i piwska badz wödy ani rusz. Na spotkaniu klasowym z mojej bylej podstawowki panowie byli ululani juz o 22:00, a panie z rozmazanym makijazem belkotaly mocno wstawione. Smutne i prawdziwe.
~do 20:53 7-05-2012 21:04
gdybyś nie oznajmiła, że nie jadasz mięsa to zapewne uznał bym, że mądrze prawisz. Jednak jak pokazuje Twój przykład - jak nie alkoholicy to skrajni idioci.
~Jerrry 7-05-2012 21:07
Pjany maszynista prowadził pociąg,ale z Jeleniej Góry do MARCISZOWA
~i tak 7-05-2012 21:09
na świecie jest około 2% kulawych, 5% ślepych, 1,5% głuchoniemych, 7% takich co nie jedzą mięsa - reszta populacji jest zdrowa.
~achtung 7-05-2012 21:33
I tak .. haha Viki przestań już ja też mieszkam w Niemczech i powiem że widzę tu pijanych ludzi często a i na imprezach doją nasi niemieccy koledzy dosyć mocno dobrze tylko że do lokomotywy potem nie wsiadają i nie rób z Polaków takich najgorszych a tym że chcesz być bardziej niemiecka od samych niemców to się tylko ośmieszasz. PIŁEŚ NIE JEDŹ. i tyle w temacie
~QR 7-05-2012 22:12
A jak nie piles to napij się zanim pojedziesz
~ 8-05-2012 13:54
A ja piję i jeżdżę... I to pociągiem jeżdżę!! Jeżdżę w dodatku pierwszą klasą, popijając sobie z klasą niegazowaną wodę mineralną.
~ 8-05-2012 16:46
gdzie stara dobra kolej? kiedy to kazdy odbierajacy dokumenty do jazdy dmuchal dyspozytorowi probierz. Widac maszynisci dobrze zarabiaja ze moga sobie pozwolic na takie wyczyny, a moze desperacja przed jazda z powodu niesprawnych urzadzen regulujacych ruch pociagow. skoro kazdy system pokazuje co innego....TO JUZ UPADLOSC KOLEI !!!! Pozwalniajcie sie, ostatni niech zgasi swiatlo i czesc. Dyspozytor to olal, kierownik pociagu tez mial to gdzies. Nie, to chyba sen!
~ 8-05-2012 18:12
Wszedzie pija, to prawda. Ale oblicze polskiego alkkoholizmu jest tragiczniejsze. Po rozwodzie z alkoholikiem polska zona dostaje wydzielony pokoj, do ktorego "on nie ma wstepu" i dalej ja tlucze, bo siedza i musza mieszkac razem. razem. Nie przekonasz mnie. W Polsce pije sie inaczej.Zawsze, wszedzie i bez wyjatku. Kto nie pije jest postrzegany za nienormalengo, nawet bylych alkoholikow namawia sie na tego "jedniuskiego". Popieram w dalszym ciagu studenta z 14:03 i tyle na ten temat....

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group