• Czwartek, 24 października 2019
  • Godz. 6:24
  • Imieniny: Marcina, Rafała, Antoniego
  • Czytających: 1772
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Będzie referendum w Jeleniej Górze?

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 8 października 2019, 10:23
Aktualizacja: Środa, 9 października 2019, 12:06
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Grupa mieszkańców Jeleniej Góry chce odwołać Prezydenta Miasta oraz Radę Miejską. Zaczynają zbiórkę podpisów pod wnioskiem o referendum w tej sprawie.

Przedstawiciele grupy inicjatywnej zapewniają, że nie stoi za nimi żadna partia. Jako mieszkańcy są niezadowoleni z dotychczasowych rządów Jerzego Łużniaka i jego poprzednika - Marcina Zawiły. Wśród argumentów przedstawiają przede wszystkim podwyżki cen za wywóz śmieci i innych opłat komunalnych.

Kiedyś pan Zawiła nie dbał o miasto, a teraz pan Łużniak nie dba należycie - wyrażał opinię Zbigniew Taberski, który pochodzi z Kujaw, a od siedmiu lat mieszka w Jeleniej Górze. - Dziwię się, że jest taka bezdomność... Pochodzę z Kruszwicy - tam nie ma takiego czegoś. Jak wartość zadłużenia przekracza wartość mieszkania, to komasują wszystkich w budynkach po byłych szkołach, ale nie wyrzucają na bruk - mówił Z. Taberski.
Bezrobocie nie jest wysokie w naszym mieście, a są bardzo niskie płace. Brakuje mieszkań komunalnych - młodych ludzi przy niskich zarobkach nie stać na kredyt - mówiła Paula Karatysz.
We wrześniu minęło 10 miesięcy od wyborów i dopiero teraz mamy możliwość wnieść o odwołanie prezydenta i Rady Miejskiej. To właśnie od września zafundowano nam wiele podwyżek i chcemy dać ludziom możliwość, aby zadecydowali, czy ten prezydent i Rada mają zostać, czy nie - dodała Natalia Strzelec.

Wśród argumentów, które wymieniali inicjatorzy referendum była m.in. strata znacznej części dofinansowania do remontu Teatru Norwida, niski poziom wsparcia klubów sportowych czy brak perspektyw dla ludzi młodych, którzy wyjeżdżają z Jeleniej Góry, aby żyć na lepszym poziomie.

Kontakt z inicjatorami możliwy jest na razie poprzez adres e-mail: referendumjg@gmail.com oraz na Facebook'u "Referendum Jelenia Góra". Wkrótce zostaną podane miejsca, gdzie fizycznie można składać podpisy - mieszkańcy zachęcają do wsparcia inicjatywy, pomocy przy zbiórce podpisów.

Jesteśmy ludźmi z różnych środowisk, łączy nas to, że mieszkamy w Jeleniej Górze. Nie łączy nas żadna partia polityczna. Bez znaczenia są też wybory parlamentarne, które odbędą się w niedzielę - to nas nie interesuje - podkreślają inicjatorzy referendum.

Pełnomocnikiem grupy jest Dominik Łuczkiewicz.

Twoja reakcja na artykuł?

263
74%
Cieszy
17
5%
Dziwi
13
4%
Nudzi
6
2%
Smuci
26
7%
Złości
29
8%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (244) Dodaj komentarz

~Gdzie 8-10-2019 10:36
podpisać? Nie tylko ręką ale i nogą!
~Tomas de Torquemada 8-10-2019 11:24
do: ~Gdzie (10:36)
Czyżby senator Mróz po przegranych wyborach ponownie zamierzał ubiegać się o fotel prezydenta miasta? Ale przecież jesienią przegrał sromotnie...
~ 8-10-2019 13:20
do: ~Tomas de Torquemada (11:24)
Nie tak sromotnie, ciekawe kto by wygrał w 2j turze gdyby była większa frekwencja ?
~Próżniak. 8-10-2019 13:49
do: ~Gdzie (10:36)
Podpiszę . Gdzie budowa przedszkola wraz ze żłobkiem na zabobrzu 3 ? Miano tam przenieść przedszkole miejskie 13 ? Skleroza ? Sprzedajecie tylko grunty jak ten po dawnym dołku przy przedszkolu wraz z mini parkiem i drogą do tego przedszkola. Nowe parkometry bo centrum zatłoczone - a dlaczego nie darmowa komunikacja zachęcająca do pozostawienia samochodu ? Przybywa aut na osiedlach dlaczego na terenach miejskich nie ułatwia się nam płacącym podatki budowanie dodatkowych miejsc do parkowania ? Ulica 1go Maja i rynek - umiera. Nie wstyd ?
~ 8-10-2019 14:16
do: ~Próżniak. (13:49)
Na 1 Maja miała być La Rambla, a jest Plac Czerwony. Hula wiatr i jedna osoba przypada na 200 metrów ulicy. Do dzisiaj pamiętam, jak pękałem ze śmiechu z tych haseł wyborczych Łużniaka.
~tereska1975 8-10-2019 15:00
do: ~Próżniak. (13:49)
Zaniedbany przez tyle lat zameczek na zabobrzu. Wysprzątany po naszych komentarzach przed wyborami. Wstyd. Brak pomysłu. Jelenia Góra jest na równi pochyłej a oni dalej w jakimś amoku.
~ 8-10-2019 18:10
do: ~Tomas de Torquemada (11:24)
Ale przygłup. Nie wie o czym mowa,jak te POKOmony..
~Próżniak a Szyszko 8-10-2019 19:04
do: ~Próżniak. (13:49)
Nie podpisuj pisowcu. Jeden z twoich idoli niesławnej pamięci Szyszko powiedział łaskawie, że żłobki i przedszkola to wymysły komunistów. Powinieneś wiedzieć, że twoja formacja polityczna PiS nienawidzi komunistów i w ogóle wszystkich żywych. Stukaj do drzwi pp Machałek i Mroza.
~kot 8-10-2019 19:53
do: ~Tomas de Torquemada (11:24)
przecież je wygra, bardziej się zasłużył niż cała reszta
~Jacek 8-10-2019 20:15
do: ~tereska1975 (15:00)
Rachunki za zameczek powinien płacić zawiła
~Złamany uj. 8-10-2019 21:10
do: ~Próżniak a Szyszko (19:04)
A ty co, z PO jesteś? Takie samo gówno jak PiS.
~walizka 8-10-2019 22:59
do: ~Próżniak a Szyszko (19:04)
Zmień leki, i weź coś na uspokojenie. Trzymaj się tematu, bo jutro zapomnisz zgasić światła, a i chleb nie będzie smakował.
~Iks 9-10-2019 8:44
do: ~ (13:20)
30-70 to nie sromotnie? I tak miał szczęście, że była druga tura, bo Łużniak w pierwszej podszedł pod 50%. Mróz zresztą chyba się ucieszył, że przegrał, bo jakby wygrał, to musiałby porzucić posadę senatora i zamiast być jednym z wielu zająć się zadaniami z faktycznymi problemami i realną odpowiedzialnością. Wyznaczyli jego, bo kogoś trzeba było. Ciekawe, czy gdyby wygrał, to zbierano by podpisy przeciwko niemu.
~październiczek 9-10-2019 9:49
do: ~Gdzie (10:36)
Jestem za odwołaniem tego Łoniaka, bo miastem trzeba umieć zarządzać. A tam gdzie rządzą pomioty platfusowe tylko podwyżki się wdraża. Jelenia Góra jest zadłużona na setki milionów złotych i nikt z tym nic nie robi. A prezydent tylko sięga coraz głębiej do kieszeni mieszkańców.
~ 9-10-2019 13:45
do: ~kot (19:53)
Wymień 2 przykłady.
~ginger 10-10-2019 8:44
do: ~ (13:45)
a np remon Urzędu Miasta od lipca 2018. lidl szybciej zbudowali postawili a jutro lada dzien otwieraja
~pisiak 10-10-2019 11:00
do: ~Gdzie (10:36)
Programy socjalne Prawa i Sprawiedliwości, a głównie 500+ spowodowały wzrost konsumpcji. W ciągu czterech lat w naszym mieście o 234% wzrosła ilość odbieranego plastiku, papieru o 269%, odpadów wielkogabarytowych o 115%. To wszystko owoce korzystnej koniunktury - pozostałości opakowań, stare meble i AGD. Kupujemy więcej i coraz więcej wyrzucamy. Około 1/4 jedzenia ląduje na śmietniku. Skoro jest więcej śmieci - trzeba więcej płacić za wywóz i składowanie - to oczywista oczywistość.
~nowamieszkanka 11-10-2019 14:41
do: ~pisiak (11:00)
Rozumiem, ze zdecydowanie wiecej niz w innych miastach Polski. Tylko Jelenia Gora ma tak dobrze, ze wiecej konsumuje.
~:-((((((((((((((((danuta 19-10-2019 22:56
do: ~ (14:16)
Prosze wiedziec ze to nie tylko Jelenia Gora ,to sie dzieje w wielu krajach gdzie budowane sa CENTRA nie w Centrum.czesto problem z parkowaniem i czesto parkowanie moze byc kosztowne ,chcac zwiedzac miasto czy przysiasc ,rynek centrum okropny,zmieniac wprowadzic cos estetycznego niech latem graja jakies grupy ze szkoly muzycznej ,zrobcie cos madrego i ozywcie to centrum ,siedzacych emerytow nie wiedzacych co maja zrobic z soba to troche za smutne.
~ 8-10-2019 10:38
Sądzicie, że inny Prezydent nie podniósłby opłat? Jesteście naiwni jak małe dzieci błądzące we mgle. Tego nie unikniemy a obecny rząd jeszcze niejedno kukułcze jajo nam podrzuci. Bez względu na to kto bedzie stał na czele miasta te pijawki i tak zrobią swoje czyli dalej nas będą okradać na wszystkie ozliwe sposoby.
~xq 8-10-2019 10:44
do: ~ (10:38)
Dodatkowym bodzcem będzie podwyzka podatku od nieruchomości.Pan Łuzniak nie szuka oszczędnosci w kosztach funkcjonowania urzędu.Zdaje sie miało powstac centrum usług wspólnych,są wydziały czy tez instytucje podległe które się dublują.Niestety ponosimy koszt poparcia PO.Nie wypada zwalniac swoich,poseł Neuman dobitnie o tym mówił
~Egon 8-10-2019 13:23
do: ~ (10:38)
Władze centralne nie rządzą w samorządach,ceny za odpady wszędzie rosną, nie tylko w jg.
~ 8-10-2019 13:30
do: ~ (10:38)
Gościu nie czaruj, ja chętnie zobaczę jak ktoś inny i najlepiej z innej opcji niż do tej pory od 1990 będzie dla nas pracował na tym stanowisku tym bardziej że są miejscowości gdzie wywóz śmieci po podwyżce jest o wiele tańszy niż u nas przed podwyżką, dodatkowo ja jako rodzic ( inni rodzice zapewne też) mam olbrzymią pretensję że na takie duże miasto jest tylko 1 państwowy żłobek i także obecny prezydent nie wydaje się nawet myśleć o budowie następnego, do porzednie go za to że połączył SP4 z 11ką i był uparty mimo słusznego sprzeciwu kuratora oświaty
~Boss 8-10-2019 18:18
do: ~Egon (13:23)
Weź człowieku zejdź na ziemię mamy najdroższe śmieci w Polsce ,średnia w kraju to około 15 zł za segregowane i 30 zł za zmieszane po podwyżkach ,płacimy za śmieci więcej niż mieszkańcy niejednego miasta w Niemczech ,koszt wywozu gruzu jest większy nawet niż w Norwegii więc skończ te pokłony dla sowich idoli to zwykli złodzieje którzy wyciągają ile się da z kieszeni ludzi bo są monopolistami i nie dopuszczają konkurencji do rynku
~zBIGs 8-10-2019 19:08
do: ~Boss (18:18)
dzisiaj minister Szyszko powiedział, że żłobki i przedszkola to pozostałości po komunie !!! I co? Jestem podłamany ;)
~ 9-10-2019 16:07
do: ~Egon (13:23)
Kochajmy wladze centralne.
~P 8-10-2019 10:46
Dlaczego te młode kobiety są teraz takie tłuste?
~gargamel 8-10-2019 23:06
do: ~P (10:46)
Bo opozycja ich nie głodzi.
~Stop 4rp 8-10-2019 10:50
Żałosna grupka nie ma najmniejszych szans na takie referendum do tego jeszcze łże że nie stoi za nimi żadna partia.
~18 sqandal 8-10-2019 10:54
….. nie jestem zwolennikiem pana ł użniaka ale ? Wybraliście to macie a takie referenda o o d..upe roztrzaść !!! Znowu ktoś się chce wysforować ( czytaj na plecach ) jakiegoś tam referendum . Były wybory i tak ma zostać , jest demokracja czy Nie !!!
~xq 8-10-2019 11:02
do: ~18 sqandal (10:54)
Jest też cos takiego jak program wyborczy kandydata.Jezeli wyborcy czują i widzą że jego realizacja lekko mówiąc kuleje to mają argument .Argument jak najbardziej demokratyczny.
~ 8-10-2019 13:51
do: ~18 sqandal (10:54)
Czyli wg. ciebie to demokracja tylko w czasie wyborów, a przez całą kadencję dyktatura i prawo do nie wywiązywania się z obietnic wyborczych ?
~ 8-10-2019 14:00
do: ~18 sqandal (10:54)
Prezydent miasta jest pracownikiem opłacanym przez podatników i mającym obowiązek pracować na ich korzyść, w prywatnych firmach jeśli pracodawca jest nie zadowolony z rezultatów pracy pracownika to go zwalnia bez czekania na koniec umowy \ kadencji, dlaczego w państwówce ma być inaczej ?
~T*E*J*O 16-10-2019 19:59
do: ~18 sqandal (10:54)
Jest dlatego większość może chcieć jego odwołania jak i wszystkich bezradnych 😂
~Rattlehead 8-10-2019 11:13
Nie rozumiem.? Ja jestem bardzo zadowolony, zwróćcie uwagę ile dobrych rzeczy stało się za kadencji obecnego prezydenta
~Kingbrusli 8-10-2019 12:21
do: ~Rattlehead (11:13)
Wymień jakieś...
~ 8-10-2019 12:43
do: ~Rattlehead (11:13)
Co takiego wspaniałego się stało ? Czekamy na halę sportową, docelowe wprowadzenie bezpłatnej komunikacji dla wszystkich i oczywiście...walka ze smogiem W odpowiednim czasie zapytamy Pana Prezydenta
~Jan Niezbędny 8-10-2019 11:14
Gdzie można podpisać?
~ 8-10-2019 11:15
Moźe jednak nasza miejska władza powinna czuć na plecach "ciepły" oddech mieszkańców? Doprawdy dobrze się nie dzieje. Tak duźo mamy dolegliwoścì a wszystko stoi w miejscu. Łącznie z " ławeczką niepodległosci"- koszmarnie brzydką i drogą
~Rattlehead 8-10-2019 11:18
do: ~ (11:15)
Przeczytałem ciepłych XD
~zBIGs 8-10-2019 19:10
do: ~ (11:15)
taka jak ławeczka Maciarewicza ? Cyba nie!!!
~ba... 8-10-2019 11:16
a został zarejestrowany komitet referendalny?
~Adamus 8-10-2019 11:25
Tez jestem za odwolaniem
~ 8-10-2019 11:28
Dajcie znać co i gdzie, bo chcę się też podpisać pod tą listą.
~Egon 8-10-2019 11:32
Wyborcy sami go wybrali,na odwołanie nie ma szans.
~Jacek 8-10-2019 11:40
do: ~Egon (11:32)
Tak jak go wybrali tak i go mogą odwołać.
~ 8-10-2019 11:38
Oj tam, oj tam, ale przecież większości jeleniogórzan władza lokalna się podoba i to bardzo, od lat niemal niezmiennie ta sama. Niespełna rok temu były wybory samorządowe przecież. Tyle było apeli wtedy o przemyślany rozsądny wybór i co!? I wszystko jak grochem o ścianę. Znowu jeleniogórski suweren wybrał rządy kontynuacji jazdy po równi pochyłej i to większością ponad 50%. Pretensje więc do siebie, jak coś. Zresztą, za pięć dni najprawdopodobniej znowu się okaże, że "czerwona kotlina" to nadal bastion PO.
~Kostka rubika 8-10-2019 11:54
Jak najbardziej ZA!!!!I pozwalniać tych misiewiczów- Brawo za inicjatywę
~s. 8-10-2019 12:05
Proszę o listę do podpisu.
~No, tak 8-10-2019 12:18
Czy krytykujący myślą, że gdy przyjdzie nowy kandydat, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki sprawi, że nastąpi przypływ gotówki? W wielu kwestiach miasta uzależnione są od rządzących i ministerstw, marszałków województw, którzy podejmują decyzję o przyznaniu środków na konkretne cele. Z pustego i Salomon nie naleje.
~ 8-10-2019 13:01
do: ~No, tak (12:18)
no popatrz, ale na te olbrzymie wypłaty z naszych podatków dla włodarzy to środki jakoś zawsze magicznie się znajdują
~ 8-10-2019 13:12
do: ~No, tak (12:18)
Ale radni Jeleniej Góry o sobie dbają, oj dbają. Już na samym początku tej kadencji głównie większością POKO uchwalili sobie, żeby za nieusprawiedliwione nieobecności na sesjach Rady Miasta czy komisjach potrącenia z diet były mniejsze. Tu radni nie widzą konieczności, żeby oszczędzać?
~ 8-10-2019 13:36
do: ~No, tak (12:18)
Krytykujący chcą spróbować kogoś innego na tym stanowisku i mają do tego prawo prawda ? Po za tym życie jest tylko 1 i o wiele za krótkie by być poczekalnią na wybory lub lepsze czasy więc procedury odwołania powinny być łatwiejsze i szybsze
~Iks 9-10-2019 11:55
do: ~ (13:36)
Wypróbować to sobie mogą w ten sposób inny telefon. Co tam wynik wyborów (ciekawe, czy ci protestujący w ogóle na nich byli), co tam kadencja, zmieńmy prezydenta, bo grupka niezadowolonych postanowiła krzyknąć. Może za rok znowu kto inny, bo poprzednik nie wyhodował gruszek na wierzbie?
~ 9-10-2019 13:47
do: ~Iks (11:55)
Głupszych porównań nie dało się wymyślić ? Po za tym z tego że różni rządzący są do końca kadencji nie wynika nic dobrego
Holender40 8-10-2019 12:19
Pamiętajcie że żyje wam się coraz lepiej, każdy ma samochód, nie głoduje, opał lub plastik do pieca, 30 lat temu było całkowicie inaczej.
~ 8-10-2019 14:21
do: Holender40 (12:19)
O czym ty mówisz? Cały świat poszedł do przodu, więc Polska też. Trudno, żebyśmy wciąż jeździli furmankami i nie mieli internetu. Chyba w żadnym kraju na świecie tak nie ma, nawet w dyktaturach. Istotne jest to, że wciąż dzieli nas przepaść do Europy. Zarobki mamy nadal 4-krotnie niższe. Czyli w tej kwestii faktycznie nie zmieniło się nic. My poszliśmy do przodu, ale Europa nie stała w miejscu w tym czasie. Różnica była i jest nadal. Nie ma się z czego cieszyć!
~ 8-10-2019 12:23
👍
~123 8-10-2019 12:32
Brawo,brawo,brawo!!! Tylko gdzie i kiedy można podpisać????Dawajcie namiary!!!
~drogówka 8-10-2019 12:46
Niezadowolona:(((
~ 8-10-2019 12:54
a gdzie i kiedy można złożyć podpis ? bo ja bardzo chętnie
~wlan 8-10-2019 13:03
A ja czekam na wniosek Prezydenta Miasta do Premiera o przyznanie środków na budowę południowej obwodnicy miasta w ramach zgłoszonej przez PIS propozycji budowy 100 obwodnic małych i średnich miast. I to w trybie wyborczym, żeby pochwalić się promesą przed 13 października 2019 r. Tutaj może się wykazać i Pan Prezydent Miasta i Premier.
~ 8-10-2019 14:25
do: ~wlan (13:03)
Powiem Ci, że to jest w sumie śmieszne, ale tragiczne i smutne zarazem. Bo każdy przecież wie, że Łużniak nie wystąpi o żadną dotację do rządu, na który tak zawzięcie pluje. Najsmutniejsze jest to, że gdybyśmy mieli takiego prezydenta, jakiego ma np. Bolesławiec, to najprawdopodobniej dotację by wywalczył. I obwodnica by była. Za Łużniaka nie ma nic. Coraz większe długi w kasie miasta. Inwestycje typu teatr, które były planowane z założeniem otrzymania dotacji, a potem klapa i zwrot dotacji. A w budżecie coraz głębsza dziura.
~Wiesiek 8-10-2019 17:16
do: ~wlan (13:03)
Kpis da tylko swoim .Także lipa.Rozumię ,że są remonty itd.Lecz nie mogę wybaczyć Władzą Miasta syfu w mieście.
~ 8-10-2019 13:07
Ja tez się podpisze !
~Oro 8-10-2019 13:23
Ha ha ha ha ha, Jędraszko wiecznie żywy. Leszczyk juz poparł. Jędraszko poprowadzi PiS. Leszczyk i Jędraszko to będzie duet referendalny! :D
~ 8-10-2019 13:29
Jestem za odwołaniem próżniaka gdzie jest lista do podpisu.Super incjatywa
~ 8-10-2019 13:44
Ten z drugiego zdjęcia się rozkraczył jakby mu jądra spuchły , trzeba mieć wygląd a nie dresowca
~Berke 8-10-2019 15:55
do: ~ (13:44)
Twoi koledzy z kod-u nie wygladaja lepiej!!!
~odwołać !!!! 8-10-2019 13:46
Słusznie jestem za !!!!!!!!! Należy wybrać osoby fachowe i zainteresowane tym miejsce a nie rzeszę próżniaków i obiboków, którzy na tych stanowiskach zrobili sobie sposób na życie. To tacy ludzie jemioły i huby !!!!
~Paskuda 8-10-2019 19:47
do: ~odwołać !!!! (13:46)
Czy ktos moze mi powiedziec,kto bylby odpowiedni na prezydenta J.G.Od lat tluszcza i turbo mochery glosuja na bande nieudacznikow jak Klimek czy Ladzinski.Mysle,ze ktos ,kto by sie na ten urzad nadawal,za te pieniadze ma to gdzies.
użytkownik facebook 8-10-2019 13:47
Grupa mieszkańców??? 😂😂😂na zdjęciu widzę młode osoby... To ta grupa Inicjatywna??? 😂😂Chyba nie muszę się nawet pytać przez kogo byli "zainspirowani"!! 😂😂
użytkownik facebook 8-10-2019 13:59
Ciekawe ze grupa mlodych ktorzy nie sa zainspirowani (przyszlosc miasta)chce dymisji prezydenta i rady miasta a starsi mieszkancy pamietajacy inne rzady kurczowo naganiaja i agituja przeciwko tak naprawde nie wiadomo komu xD
użytkownik facebook 8-10-2019 14:15
Grazyna Adamczyk ten gość też jest młody?
użytkownik facebook 8-10-2019 17:25
Grazyna Adamczyk hmm młodzi ludzie nie są mieszkańcami ?? Hmm jeśli dorośli nie potrafią nic zrobić to kto... ✌️
użytkownik facebook 8-10-2019 18:35
Grazyna Adamczyk chyba komentarz miał być skierowany do tych co stercza w 5 osób pod sądem hah tylko tam średnia wieku 60 +
użytkownik facebook 8-10-2019 19:44
Michał Kaczałko proszę czytać z uwagą... Ja nikogo nie wyklucza łam jako mieszkańca
użytkownik facebook 8-10-2019 13:52
Popieram. Czas przerwać wieloletnią degradację miasta. Ceny usług komunalnych wywindowane w kosmos, brud, byle jak robione partackie inwestycje. Na każdym kroku widać brak gospodarza. 😐
użytkownik facebook 8-10-2019 14:08
Mirosław Zglenicki zgadza się
użytkownik facebook 8-10-2019 16:48
Mirosław Zglenicki - niedawno były wybory więc miał pan okazję na zmianę. Ceny są dostosowane do ustawy o gospodarce odpadami. Jak brudno to, proszę się schylić i sprzątnąć. Proszę też zrobić jakąś inwestycję i pochwalić się jej jakością.
użytkownik facebook 8-10-2019 17:05
Adam Furdal Byłem na wyborach i chciałem swoim głosem przerwać to wieloletnie pasmo nieszczęść jakim jest Platforma i lewica w mieście. Niestety, mieszkańcy jakby zaczadzeni nie widzą jak miasto zostało zepchnięte na margines. My już gonimy mniejsze miasta jak Bolesławiec. Panie! Jak ja zacznę realizować inwestycję, jak zacznę sam sprzątać to na jaką cholerę utrzymywać tą armię mądrali z ratusza? Przypominam, że te cuda inwestycyjne w mieście jak stadion, park, teatr i teraz dwuletnie wykopy w centrum to dzieło za które bezpośrednio odpowiada prezydent. Wszystko było do poprawki. Pozdrawiam i ostrzegam przed ul Drzymaly. To też pomnik tej ekipy.
użytkownik facebook 8-10-2019 17:18
Mirosław Zglenicki - na całe szczęście panu podobnych jedt mniej i oby tak zostało. Mi jest obojętne kto rządzi, jednak nie aż tak by głosować na zawodowego parlamentarzystę i maminsynka Moroza. Luźniak jest ok. Jednak przy obecnych inwestycjach w edukację, jakie muszą udźwignąć samorządy drogim prądzie, stawkach oc itd itd, nie ma tragedii w Jeleniej. Zrobią wymianę instalacji wod-kan i będziemy mieli to za sobą. Pracę mają nawiązkę 10 m-cy, więc trzeba się przemęczyć by żyło się wygodniej. Remont domu też trwa, zawsze trwa za długo.
użytkownik facebook 8-10-2019 17:42
Adam Furdal ale jak robi się remont domu, to tak by za miesiąc nie trzeba było robić remontu jeszcze raz i jeszcze raz... ...czy wysoka cena prądu to nie jest wina miasta z powodu błędu w umowie?
użytkownik facebook 8-10-2019 20:00
Adam Furdal a ta ustawa PiS przepchneła poto aby 500+ było z czego płacić ale nikt tego nie widzi. Widzą podwyżkę za odpady na kogo zgonic na radę miasta ja do dziś pamiętam słowa Senatora Mroza na sesji rady miasta co wygadywał porażka.
użytkownik facebook 8-10-2019 20:32
Andrzej Andrzej Slusarz - ciemny lud to kupuje. Nawet ,burdel tata ,w NIK im nie przeszkadza. 😡
użytkownik facebook 8-10-2019 20:37
Adam Furdal Neuman z Platformy powiedział, że wyborcy PO to "pojeby". Jak się z tym czują Ci co popierają?
użytkownik facebook 8-10-2019 20:42
Adam Furdal wszyscy dostają np. kamienicę od akowca. Auta od bezdomnych. Mojlony na odwierty geotermalne rozdają i rządzą a my na to dajemy 😡
użytkownik facebook 8-10-2019 21:09
Andrzej Andrzej Slusarz - nie mam pojęcia jak się czują ci co popierają. Wiem natomiast jak się czuje ja, Jak słyszę, że mam zapierdalać za miskę ryżu. Nigdy nie głosowałem na PO!
użytkownik facebook 10-10-2019 17:58
Adam Furdal Szanowny Panie proszę zobaczyć tak zwane "gniazda" na skrzyżowaniu ulic P.Skargi i Kasprowicza oraz na Groszowej pod Lipą,tam jest zawsze brudno i wielki bałagan.Wiele razy pisałem do Pana Prezydenta w tej sprawie - żadnych działań.Może Pan sprawdzić to tylko 200 m od Ratusza.
użytkownik facebook 10-10-2019 18:42
Henryk Gandecki - każde miasto ma takie miejsca, sami tam brudzimy, w sensie że nie robi tego miasto, ale jego mieszkańcy. Czasem ludzie nie nadąża sprzątać po innych. Często jest tak, że brud jest na terenie nie należącym do miasta i wówczas miasto nie odpowiada za stan cudzej posesji.
~soclib 8-10-2019 13:53
Powiem tak; nie trzeba odwoływać prezydenta i radę bo referendum kosztuje TYLKO zmienić prezesów spółek i naczelników wydziałów.
~ 8-10-2019 14:29
do: ~soclib (13:53)
Nieprawda. Zobacz kto nadzorował remont teatru, czyje nazwisko figuruje w papierach na samym szczycie. Łużniak tam stoi jak wół. Dokumenty chyba jeszcze są w sieci. Ten gość był przecież zastępcą za kadencji Zawiły. Był tak naprawdę prezydentem wykonawczym. Wszystkie fuszerki Zawiły to sprawka również Łużniaka. Jeżeli ten partacz tak samo nadzoruje prezesów spółek miejskich, to nie ich trzeba odwołać, tylko przede wszystkim jego. Jak się zmieni prezydent, to prezesowie też polecą. Jastrzębski z Wodnika chociażby albo ten nowy pajac od zarządu dróg, który jest, a jakby go w ogóle nie było, bo boi się mediów.
~soclib 8-10-2019 16:52
do: ~ (14:29)
I tu się z Tobą zgadzam !
~To 9-10-2019 10:02
do: ~ (14:29)
Stworzyli dyrektorów wydziałów nawet podobno jest dyrektor do spraw wizerunku prezydenta oraz dodatkowo sa naczelnicy to sa dodatkowe koszty dla miasta ręce opadają a ci ich wyjątkowo prezesi spółek fachowcy po ogloszonych oczywiście konkursach
~Basta 8-10-2019 13:58
Opłaty POdnieśli a niektóre śmieci trzeba wozić samemu. Nie potrafią zorganizować zbiórki śmieci spod domu za to łatwo przychodzi im wyciąganie pieniędzy z naszych kieszeni.
użytkownik facebook 8-10-2019 14:07
Popieram ja za śmieci płacę więcej jak za czynsz..
użytkownik facebook 8-10-2019 14:44
Marzena Maćkowiak - po zmianie będzie jeszcze drożej
użytkownik facebook 8-10-2019 14:53
to zrozum, ze Prezydent nie ma nic wspolnego z podwyżką za smieci... za przyjmowanie śmieci jest odpowiedzialna zewnetrzna spolka KCGO. ludzie zanim sie wypowiecie, zaczerpnijcie jakiejkolwiek wiedzy na dany temat, bo tych glupot nie da czytac!
~Stop 4rp 8-10-2019 14:08
Grupka moherowych oszołomów chce zaistnieć. Na szczęście bezskutecznie.
~ 8-10-2019 14:30
do: ~Stop 4rp (14:08)
Już znasz wyniki? Wybory prezydenta w mieście też ustawiliście i wyniki znałeś zawczasu?
~Leży Próżniak 8-10-2019 14:12
Leży Próżniak
~ 8-10-2019 14:32
do: ~Leży Próżniak (14:12)
Leży Jerzy na wieży i myśli, że mieszkańcy to frajerzy. Oby się zdziwił.
~T*E*J*O 8-10-2019 14:38
Podpisze z dziką przyjemnością i to nawet dwoma rękoma. Gonić kuźwa chołote 🤨
~Salowy 8-10-2019 14:45
Narzekacie na Luzniaka a nie wiecie jak grozna jest sytuacja.Otoz po przegranych ewentualnie wyborach do Sejmu jego miejsce moze zajac Zofia Czernow.
~ 8-10-2019 15:23
do: ~Salowy (14:45)
Bez wcześniejszego głosowania żadna Czernow nie wskoczy na stołek z automatu. Nie strasz ludzi niesprawdzonymi informacjami.
~ 8-10-2019 16:51
do: ~Salowy (14:45)
Wow!!!
~kazia 8-10-2019 14:45
Pasmo rowerowe olbrzym ,stworzone dla mieszkańców kotliny .Bubel z parę baniek.
~Sławomir 8-10-2019 14:48
To może Dude odwołać
~Wiesiek 8-10-2019 17:18
do: ~Sławomir (14:48)
Byłoby super
~... 8-10-2019 14:52
To grupa pana Klimka
użytkownik facebook 8-10-2019 14:54
Brawo. Trzeba pogonić tę trzodę od koryta!!!!
~Brawo 1000 8-10-2019 15:03
Brawo brawo brawo
użytkownik facebook 8-10-2019 15:05
I ci to zmieni ,że by nie wiem jaka władza była by w naszym mieście podwyżek i tak nie unikniemy nie bądźmy naiwni, a tak naprawdę to trzeba się modlić aby nie było jeszcze drożej
~Ja..... 8-10-2019 15:22
Skąd te płacze? Wszakże mieszkancy takiego włodarza dobrowolnie, z radością na swych kaprawych licach wybrali. Był to człowiek znany z tego co zrobił, a czego nie zrobił. Jest zatem tak jak miało być, czyli radujmy się, jest dobrze!
~ 8-10-2019 15:24
do: ~Ja..... (15:22)
Ciesz się, że wyborcy, którzy uwierzyli w wyborcze kłamstwa, teraz się opamiętali i chcą cofnąć swoją decyzję. Na szczęście demokracja w Polsce pozwala to zrobić.
użytkownik facebook 8-10-2019 15:29
Gdzie można złożyć podpis ?
~18 sqandal 8-10-2019 15:49
….…… teraz się obudziliście !!! zbyt późno ale jak mówię lepiej późno jak wcale a jeżeli chodzi o rządzenie to jak nie ma kasy to i Salamon …. i tak dalej . Brak przemysłu i pomysłu , przez to kasy a kasie nie ma i nie będzie !
użytkownik facebook 8-10-2019 15:53
Czytałem postulaty i...wszystko się zgadza... :/
~liwia 8-10-2019 16:00
PO -wskim prezydentom myli się jakość życia i "bogactwo" mieszkańców z wielkością miasta; jeśli Łużniak, rządząc miastem, które wyludnia się najszybciej na Dolnym Śląsku, przeznacza w planach 400 (450?) ha pod nową zabudowę; to jest to wyrok na jakość życia mieszkańców już na zawsze; budowa całej niezbędnej, nowej infrastruktury a potem jej utrzymanie - nigdy nie pozwoli na to żeby tereny już zabudowane były jak w "dobrej" Europie;
~Prawdziwy Polak 8-10-2019 16:06
No odwołać, ale kto na miejsce samego Łużniaka? Może Mroza, który uważa siebie za wielkie panisko?
~Jajcarżysko 9-10-2019 7:22
do: ~Prawdziwy Polak (16:06)
Łużniak ma od lat mój minus.Obrębalski zrobił odrobinę porządku w podległej mu administracji.Komuna dalej się czerwieni aż w oczy parzy.Tylko kolesie i rodzinka rządzi .Zawiła ma gdzie teraz popijać do woli za nasze podatki.Wokoło j.góry lasy pełne śmieci to "Natura 2000" .W urzędników za komuny było 70 teraz chyba z 500.Od lat 1989 nic nieudało mi się załatwić.Wszystkie moje projekty bez łapówki odrzucone.Wolnoamerykanka prawo bezprawia tylko ona papierze.Trzeba wyprowadzać się .Nawet towary w hipermarketach mają zawyżone ceny znacznie niż w innych częściach kraju.A emerytury jak wszyscy do 1300 brutto . Nie szukajcie pomocy społecznej ,bo to kolejne darmozjady .Człowieku licz tylko na swoje siły i możliwości. Zostaw politykę politykom oni bez twojego głosu zrobią roszady i znowu będziesz niezadowolonym niewolnikiem.Życie trzeba rwa jak czarne wiśnie, bo jest zbyt krótkie.
~Ja 8-10-2019 16:07
Jak się czyta kazdy ma rację a zarazem nie , tylko jeden temat nie mieszkam w jeleniej a obok niej . Powiem tak w domku mieszkalnym ludzie mają kosze na zmieszane albo segregowane śmieci ale nie wszyscy to gdzie jest MPGK skoro wszyscy produkują odpady śmieci a pod domem nie ma koszy ??????? Tak samo jest nie daleko restauracja i śmiech mnie ogarnia jaki oni mają nie kosz a koszyk na śmieci to co robią z resztą ekologia czyli w las
~Adi 8-10-2019 16:08
Ceny za wywóz śmieci dlaczego podniesiono trzeba być naprawdę człowiekiem niechcącym nic wiedzieć dlaczego tak się stało najlepiej zapytać Pana senatora Mroza on odpowie albo lepiej to ujme zacznie znowu brednie opowiadać tak kruciutko dlaczego.... Bo partia żądząca przepchneła taką ustawę a dlaczego bo 500+ z nieba nie lecieć nie będzie
~ 8-10-2019 16:42
Racja niezadowolenie mieszkańców jest coraz większe. Najgorzej ze mydla nam oczy. Kolesiostwo dba o siebie. Paczoski slowik chadzy gorzalczynski i wielu innych dostalo posadki albo rady nadzorcze. Bilety na termy drozeja.smieci woda a panowie niezle pensyjki mają chociaz niektorzy od wielu lat maja emerytury,ale trzeba byc dupowlazem to sie ma wszystki.kostka tez zmienial posadki i byl podnuzkiem luzniaka to rodzinnie pracuje w urzedzie. Porobily sie departamenty dyrektorzy za czyje pieniadze?.
~ 8-10-2019 16:47
Mnie by wystarczyła zwykła, rozsądnie rządzona Polska, dająca szanse pracowitym i operatywnym na rozwój. "Urowniłowka" PRL okazała się niewypałem , ale lenie i zdrajcy z POtargowicy nie potrafią wyskoczyć z tych butów, chyba jedynie siarczysty kop w dupę, może spowodować odpowiednią reakcję.
~Michrou 8-10-2019 23:56
do: ~ (16:47)
"POtargowica"? To PiS jako pierwszy donosił w Brukseli na polski rząd.
użytkownik facebook 8-10-2019 16:59
Co to za grupa i dlaczego nie startowała w wyborach a jeśli przegrali to Pa Pa !!!!!!!
~mama4 8-10-2019 16:59
Zapytajcie się swoich dorastających dzieci czy chcą mieszkać w Jeleniej? Ilu wróciło ze studiów z Wrocławia,Poznania...do Jeleniej? Ile młody człowiek zarobi w Jeleniej i gdzie?Czy będzie jego stać na zakup mieszkania?Niech się nie wypowiadają ludzie po 40.Czy dzieci dorosłe naszych włodarzy mieszkają w Jeleniej?Nasi prezydenci nie mają pomysłu na nasze miasto i to jest przykre.Nie ważne czy jest z PO czy z Pis ale musi mieć pomysł jak z ciągnąć turystów ze Szklarskiej czy z Karpacz do Jeleniej.
~@@ 9-10-2019 22:29
do: ~mama4 (16:59)
Jak jedziesz na wakacje to wybierasz Słupsk czy Ustkę?
~Mikir 8-10-2019 17:19
Zadęcia referendalnego to Ja tu nie widzę chyba że komuś zależy by puścić BĄKA przedwyborczego . Musicie pamiętać by nie wystąpił efekt wentylatora.
~Adi 8-10-2019 17:32
Iniciatorki referendum co o życiu nie wiedzą nic śmiech na sali
~o 8-10-2019 17:32
Lista jest wyłożona na wolności 47
użytkownik facebook 8-10-2019 17:35
Referendum to i owszem, ale trzeba mieć jakiś plan na poprawę sytuacji. Jak młodzi nie przedstawią planu co i jak chcą zmienić to referendum traci sens.
użytkownik facebook 9-10-2019 10:22
Krystyna Hammel-Chmiel a co mogą zmienić dwudziestolatki którzy jak śmiem podejrzewać uważają że ich polityka nie dotyczy...
~o 8-10-2019 17:36
Wolnosci 44
~Do 13.47 8-10-2019 17:52
To osoby popierające kandydata na senatora pana Klimka , a on chyba nie jest bezpartyjny ? Na jego bilbordach jest napisane od kogo startuję 😃
~jd 8-10-2019 18:41
do: ~Do 13.47 (17:52)
Od kogo startuje*, nie startuję
~Jaś 8-10-2019 21:16
do: ~jd (18:41)
Zgryźliwa ..rwa
użytkownik facebook 8-10-2019 17:52
Odwolywac doswiadczona Osobe to jakis kretynizm!! Bzdura!! A 1 kwietnia daleko.
użytkownik facebook 9-10-2019 6:32
Izabela Zobel 20- sto latki świruja, bo uważają że im się należy wszystko za darmo.
użytkownik facebook 9-10-2019 10:20
Katarzyna Maćków założę się że na wyborach też nie byli 😂😂
użytkownik facebook 9-10-2019 10:25
Grazyna Adamczyk tez jestem przekonana o tym.
użytkownik facebook 10-10-2019 18:00
Pani Izabelo Zobel, proszę zobaczyć tak zwane "gniazda" na skrzyżowaniu ulic P.Skargi i Kasprowicza oraz na Groszowej pod Lipą,tam jest zawsze brudno i wielki bałagan.Wiele razy pisałem do Pana Prezydenta w tej sprawie - żadnych działań.
użytkownik facebook 10-10-2019 18:34
Henryk Gandecki Pan Piszevdo Prezydenta, trzeba isc i rozmawiac z dyrektorem firmy sprzatajacej, prezydent tam nie nabrudzil i nie przyjdzie posprzatac sam. Jak interwencje w odpowiedniej placowce nie pomaga to wtedy do Prezydenta. Mieszkancy gdyby chcieli czysto mieszkac to sami by posprzatali
użytkownik facebook 10-10-2019 19:36
Raczej Prezydent nie zajmuje się sprawami sprzątania. Coś tu się komuś pomyliło co do zakresu obowiązków.
~knur 8-10-2019 18:01
Wzięliście 500 to morda w kubeł
~Bolek 8-10-2019 18:43
do: ~knur (18:01)
500 jest od pisu, nie platformy. Platforma biorąc 700 napluje ci w twarz co najwyżej.
~Tajemnica poliszynela 8-10-2019 18:04
Tym bardziej że niektórzy jeleniogórscy radni mieszkają poza Jelenią Górą, sami powinni się odwołać, przyzwoitość umarła na koszt kasiorki. Lawirować przepisami można... I wszyscy o tym wiedzą. To jest najpiękniejsze. Bezprawie w imię prawa.
~ 8-10-2019 18:04
Czy Sławomir Neumann miał rację opisując m.in elektorat PO? Może suweren chce tego marazmu i dalszej jazdy po równi pochyłej oraz wyludniania się miasta głównie z młodych ludzi? To czy ludzie w końcu się obudzili i będzie jakaś szansa na wyjście z tej zapaści i marazmu, czy jednak nie, będzie wiadomo już za 5 dni. Jeśli znowu wygrają tutaj kandydaci PO to wiadomo, że i ewentualne referendum w sprawie odwołania prezydenta JG raczej skończy się kompletnym fiaskiem!?
~Serum 8-10-2019 18:13
A kogo w zamian dacie ? Ludziki proste istociątka zajmijcie sie wlasnym domostwem a nie sprawami miasta
użytkownik facebook 8-10-2019 18:30
Rozgonić tych nierobów i ukarać za nielegalne zgromadzenie.Pisowskie trolle i frustraci
użytkownik facebook 8-10-2019 21:24
To ci z pod sądu, mącą i szkodzą Polsce
użytkownik facebook 9-10-2019 10:19
Paweł Jajor a pozniej będziesz krzyczał demokracja
użytkownik facebook 8-10-2019 18:31
Bierzecie przykład z pobliskiej Lubawki brawo https://www.facebook.com/Referendum-w-sprawie-odwo%C5%82ania-Burmistrza-Lubawki-Ewy-Kocemby-111153413584130/
~MAGDA 8-10-2019 18:36
Cale 1-go Maja pelne NOMIMATUW NOJMANA. Pogonmy ich wsystkich w pierany . Rubcie szybko te referendum. ODZYSKAJMY NASZE MIASTO.
~ 8-10-2019 21:41
do: ~MAGDA (18:36)
Może jeszcze napisz NOMIMATUF co? Absolwencie - trudne słowo - podstawówki.
~jd 8-10-2019 18:37
Jednego od dawna nie rozumiem, przez Platformę jest w Jeleniej jak jest, czyli do dupy, a mimo to ludzie nadal z pasją na nich głosują, o co z tym chodzi? Czy wy naprawdę lubicie być j**ani na każdym możliwym kroku, pomimo tego samego procederu od lat? Czy wy się nigdy nie nauczycie, że Platforma jest najgorszym obok PiSu wyborem? Czemu wy się na to godzicie?
~jd 8-10-2019 18:39
Po za tym, ponad 2 lata temu dostałem pismo o wyburzeniu domu w którym mieszkam, i od ponad 2 lat NIE MA MIESZKAŃ! Ten budynek to aż do mojej śmierci będzie stał jak stoi, pomimo że do tego czasu jeszcze z 50 lat zostało. Nie dla Platformy!
~Iwo 8-10-2019 18:40
Brawo !!! Bardzo cenna inicjatywa. JG nie może sobie pozwolić na kolejne stracone lata z rządami emerytowanych towarzyszy !!!
~MAGDA 8-10-2019 18:45
Polityczne stare dziady zacznijcie wreszcie bawic PRAWNUKI. Na politece i zarzadzaniu miastem NIE macie zielonego pojecia co widac na kazdum kroku. ZNISZCZYLISCIE NASZE PIEKNE MIASTO. Dziady jedne. Abyscie przepadli na wieki.
~MAGDA 8-10-2019 18:48
KIEDY I GDZIE te podpisy.
użytkownik facebook 8-10-2019 18:54
Żeby być wiarygodnym i nie rzucać słów na wiatr mówiąc o grupie na fb najpierw trzeba ją założyć 😊 Kiepski wstęp do tak poważnych działań
użytkownik facebook 10-10-2019 17:56
Do Pani też pisałem w tej sprawie. Proszę zobaczyć tak zwane "gniazda" na skrzyżowaniu ulic P.Skargi i Kasprowicza oraz na Groszowej pod Lipą,tam jest zawsze brudno i wielki bałagan.Wiele razy pisałem do Pana Prezydenta w tej sprawie - żadnych działań.
użytkownik facebook 10-10-2019 18:02
Henryk Gandecki musiał mnie Pan z kimś pomylić. Nic nie dostałam od Pana bo długo byłam zablokowana przez Pana ale jeśli ma Pan ochotę zwrócić się do mnie zapraszam mailowo bwojtowicz@jeleniagora.pl
~Michrou 8-10-2019 19:21
To przy rosnącej inflacji i kosztach pracowniczych opłaty mają maleć? Podstawa tego referendum to absurd.
~zBIGs 8-10-2019 19:22
wygląda to mi na jakąś wrogą robotę, prowokację, by napędzić parę głosów 13-X. Ogłaszam konkurs: o kogo tu chodzi?
komentarz usunięty
~Michrou 8-10-2019 23:54
odpowiedź na usunięty komentarz
Ty za to masz problemy z językiem polskim. xD Jak na razie to PiS daje Polakom socjalizm, godny poprzedniego ustroju. Tępej polskiej skrajnej prawicy dałoby się komunizm, tylko Lenina wymieniłoby się na Jezusa i byłby to dla nich najwspanialszy ustrój na świecie.
~o 8-10-2019 19:27
2 nalewki i na wolności 44 tam leżą listy
~ 8-10-2019 19:27
w innych miastach budowane są i oddawane pod klucz mieszkania w ramach programu "Mieszkanie +"-a w J.Gorze nawet łopaty jednej nie wbito w grunt,nawet nie wiadomo,gdzie te mieszkania miały by zostać wybudowane,ale developerzy budują wille w terenach leśno-zielonych-czemu nie budują koło ulicy Wolności,Sobieszowskiej itp,bo co,spaliny będą wlatywać do okien nowobogackich i hałas samochodowy nie da spać?
~Michrou 8-10-2019 19:47
do: ~ (19:27)
Na przykład gdzie są budowane? To jedna wielka porażka. Nie wybudowano nawet części tego co miało być.
~Jacek 8-10-2019 20:19
do: ~ (19:27)
Miasto jelenia góra pod przywództwem Luzniaka a wcześniej Zawiły jest w stanie wojny Państwem pod przywództwem PiS
~ 8-10-2019 23:15
do: ~Michrou (19:47)
są budowane np. w Wałbrzychu,Jarocinie i w wielu innych miejscowościach,program ten wypala i jest wdrażany. ale są,opanowane przez takich ,jak tu w samorządy w J.Górze,które z nienawiści do rządu PiS sabotują ten program mieszkaniowy.
~Michrou 8-10-2019 23:52
do: ~ (23:15)
Nawet 1000 mieszkań nie wybudowano xD Miało być 100 tysięcy. No jest się czym chwalić, nie osiągnęli nawet 1%. Nie ma co się dziwić, że w Jeleniej tego nie ma, jak nie ma ich prawie nigdzie. Dodatkowo jeszcze pamiętam, że wytypowano w Jeleniej Górze grunty pod mieszkanie plus, tylko, że program nie ruszył.
~Adamus 8-10-2019 19:31
Oni zostali wybrani przez ludzi a zaglosowali przeciwko podwyzszajac ceny smieci itd tylko radni z pisu byli przeciw tym podwyzką
~Adi 8-10-2019 19:48
Kcgo podniosło opłatę za odpady z koleji oni też muszą więcej zapłacić bo urząd Marszałkowski egzekwuje ustawę którą PIS uchwalił to nie rada miasta i zanim coś się napisze to trzeba troszkę pomyśleć a poco taka ustawa 500+ dali ale teraz trzeba za nie zapłacić tyle w temacie6
~mmmmm 8-10-2019 20:07
zrobić to jak najszybciej rozgonić tych pasożytów Zawila to wybitny pasożyt a nastęny nie lepszy,oni potrafią tylko gnębić Polaków
~xq 8-10-2019 20:47
W niedzielnych wyborach mozemy wręczyć czerwoną kartkę.Nie głosując na liderów z listy KO Pokoja ,Czernow,Krawczyk,ci panstwo już miało okazje się wykazać.Dodatkowo zwrócie uwage gdzie wiszą ich banery wyborcze w znacznej częsci na mieniu miasta:witacze wjazdowe do miasta,słupy oswietleniowe miejskie,zajete chodniki w bliskim sąsiedztwie lokali wyborczych.Konkurencyjnych komitetów wyborczych w podobnych lokalizacjach nie widać,przypadek?Miasto Jg powinno podać za jaką kwotę udostepniło na potrzeby wyborzcze swoją infrastrukturę.
~STACH 9-10-2019 8:53
do: ~xq (20:47)
Najbardziej mnie śmieszy że powieszono ich na latarniach (Jana Pawła II) czyżby niezamierzona antycypacja komitetu wyborczego POKO.
użytkownik facebook 8-10-2019 20:48
Banda pisoskich Mend
użytkownik facebook 8-10-2019 21:23
To ci z pod sądu
~ 8-10-2019 23:19
do: użytkownik facebook (20:48)
a co,mendy PO-wskie i lewackie już ci fujary nie gryzą,że chcesz mendami porządnych ludzi zarazić?
użytkownik facebook 9-10-2019 10:23
Grażyna Uzarska-Żwan a była pani choć raz pod sądem?? 😠
~soclib 8-10-2019 20:57
referendum zrobić o zniesieniu konkordatu . Rozdziału kościoła od kasy państwa!!
~Jaś 8-10-2019 21:19
do: ~soclib (20:57)
.....powiedział stary pedzio
~ 8-10-2019 21:19
do: ~soclib (20:57)
To na co czekacie towarzyszu? Zamiast bazgrać po forach internetowych to wyjdźcie z inicjatywą i zacznijcie zbierać podpisy pod wnioskiem o referendum.
~gargamel 8-10-2019 23:04
do: ~soclib (20:57)
Nie bardzo rozumiem, co to ma wspólnego ze sprawą referendum i władzami miasta. Musisz chyba zmienić leki, albo zapisywać temat, bo zanim przejdziesz do komentarzy, zapominasz o czym tu pisano. Nie jedz może siana, przejdź na buraki.
~oko proroka 8-10-2019 23:11
do: ~soclib (20:57)
Byś musiał zmienić Konstytucje, a do tego jesteś za gł..i, a po drugie nie zdobędziesz potrzebnej większości. Jeszcze trochę nauki w tak prostych sprawach by się zdało, tylko trzeba mieć chęci, a u Ciebie tego nie widać.
~ 9-10-2019 13:53
do: ~soclib (20:57)
Ale dni wolne z okazji świąt mają pozostać lub zostać policzone i dodane do pakietu urlopowego 21/26
~ 8-10-2019 21:28
Ten pan po prawej często się pierze ale zapomina wyprasowac Grupa pod wezwaniem Wyglądają jak bezdomni
~Złamany uj. 8-10-2019 21:45
Zgadza się, ta rzecz do zmywania podłogi, mnie niepełnosprawnego też wywaliła na bruk i okradła ze wszystkiego co miałem, nawet wszystkie ważne dokumenty zniknęły i zdjęcia rodzinne. Policja też nie jest bez winy, bo w wyniku mojej niepełnosprawności często byłem celem ataków że strony alkoholików i ćpunów, moje zgłoszenia, jak i zeznania świadków na moją korzyść były traktowane jak śmieci lądujące w koszu i wiecznie odpowiedź policji, "znikoma szkodliwość społeczna" w wyniku której wiecznie mi brakowało na chleb, o czynszu nie wspomnę. Gdybym miał spokój, to miałbym na chleb i czynsz, tak jak teraz, bo wyjechałem z jeleniej góry i nie mieszkam w śród takiej patologii, jaka mnie otaczała w JG. A to, że w wyniku niszczenia mojego życia przez okooliczny element nie miałem na czynsz, to też znikoma szkodliwość społeczna? Jeszcze władze JG zwrócą mi to wszystko z nawiązką.
~ewa 8-10-2019 22:00
Tutaj trzeba wziąść pana prezydenta z bolesławca odkąd tam nastał to miasto tak wypiękniało ,dbał o wygląd miasta ,potrzeby ludzi ,tych mniej zasobnych ,wprowadził wiele ulg,a i opłaty za wywóz smieci są mniejsze ,a tu miasto brudne ,syf z każdego zakamarka zagląda ,tylko jakieś obiecanki i nic wiecej,żadnej pomocy mniej zamożnym.Wybierzcie Pana ROMANA
~Goli 8-10-2019 22:17
Jest taki w radzie cieplic coo zjadł wszystkie tego rozumy i wie jak rządzić i zafunduje wam. I love jelenia napis
~krzyk 8-10-2019 22:57
Dobrze, ale co w zamian?
~Oro 9-10-2019 0:14
Papaj i wiceprezydent Wrotniewski. Jędraszko przewodniczący Rady Miasta.
~Jamłasica 9-10-2019 0:36
Wreszcie ludzie przejżeli na oczy. Brawa dla słusznej inicjatywy. Chętnie podpiszę.
~Przejrzyj swój tekst 9-10-2019 11:17
do: ~Jamłasica (0:36)
Gdzieś ty zdobył podstawowe wykształcenie?
~karburator 9-10-2019 3:10
Tutaj hejter Brejza namieszał,bałwany uwierzyły i wybrały a Neumann sie wypisał.
~karburator 9-10-2019 3:17
na YT jest filmik Bolek cezar walensa - ich obecny autorytet. :D
~karburator 9-10-2019 3:26
Mam ten komfort psychiczny,że nie muszę głosować,gdyż ponieważ jestem na papierze bezdomny,a bezdomni obywatele polscy nie mogą w tym kraju głosować....takie jaja.
~karburator 9-10-2019 3:31
W Polsce jest tak: mądrzy ludzie wybierają mądrych ludzi,bałwany bałwanów,oszuści oszustów,złodzieje złodziejów etc....to o co kaman?
~karburator 9-10-2019 3:33
Co z tego,że złoże gdzieś swój podpis,jeśli i tak wybiorą bałwana na prezydenta???
~ 9-10-2019 8:00
do: ~karburator (3:33)
Jeśli będzie z PO to na pewno
~karburator 9-10-2019 3:37
....Prezydenta Miasta Jeleniej Góry....i prosze mi sprzed okien pościągać te banery z KO.Nie mam ochoty patrzeć się codziennie na te gęby i ich brudne paluchy !
~ 9-10-2019 7:09
Co za bzdury!!!!
~Wodnik Szuwarek 9-10-2019 7:29
U poprzednika oczkiem w głowie były Cieplice(czy załapał się do zarządu Term ?), a co jest priorytetem u obecnego.
~ 9-10-2019 7:58
Jestem za podpisuję się pod referendum dość nieudaczników
~Hah 9-10-2019 8:03
A inicjatorem jest znowu towarzysz zawodowo bezrobotny - Jędraszko ?
~ 9-10-2019 8:18
Ponad sto komentarzy a trzech piszących. Czyście zwariowali. Wybory były niecały rok temu. To pewnie Papaj z Miedzińskim. Oni są w swoim żywiole.
użytkownik facebook 9-10-2019 10:18
Chętnie podpisze 😎
~jery 9-10-2019 10:45
Przecież śmieci podrożały w całym kraju.
~ 9-10-2019 13:49
do: ~jery (10:45)
Ale o wiele mniej niż u nas
~nowamieszkanka 11-10-2019 13:51
do: ~jery (10:45)
Tylko o ile, sprawdzal pan jakie sa stawki w innych miastach? Zastanawiam sie czym roznia sie smieci mieszkancow Jeleniej Gory od smieci mieszkancow innych miast w Polsce, ze ich wywoz jest taki drogi.
~Dość chamstwa na Jelonce! 9-10-2019 11:10
Mam ogromne pretensje do redakcji Jelonki. Dlaczego nikt z redakcji nie kontroluje przekleństw, obelg, zniewag wypisywanych już masowo w komentarzach. Schamienie języka, błędy ortograficzne, złośliwości to cecha ostatnich 4-ch lat, w których króluje polski faszysta, nieuk, ciemniak.
~ 9-10-2019 12:38
do: ~Dość chamstwa na Jelonce! (11:10)
To Ty chyba nie słyszałeś taśm prawdziwie kulturalnego, wykształconego, demokraty, jaśnie oświeconego postępowca i europejczyka Sławomira Neumanna?! "Farmazona" na KODziarskich wiecach w jak "kulturalny" sposób do kobiety się odzywał też nie słyszałeś? Feministek na czarnych marszach nie słyszałeś? Do kogo Ty masz pretensje człowieku?
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 12:48
do: ~Dość chamstwa na Jelonce! (11:10)
Nie w pełni popieram tę wypowiedź, gdyż znalazło się w niej o kilka słów za dużo! Oto i one: "(...) w których króluje polski faszysta, nieuk, ciemniak", a swoją "wypowiedź" spuentuję: "Przyganiał kocioł garnkowi".
~Złamany uj. 9-10-2019 15:06
do: ~ (12:38)
Tak jest, taki przykład nam dają z góry. A tak na poważnie e, to jak kulturalnie nie można nic załatwić, a często niekulturalnie odwzajemniają się urzędnicy-czeki, to człowiekowi nerwy puszczają. Niech się cieszą, że ludzie z siekierami nie chodzą do urzędów, choć był już taki jeden z tego co wiadomo, a co nie wiadomo, to też druga strona medalu. Jedno wiem napewno, że jak tak dalej pójdzie, to siekiery będą jako broń dodatkowa, bo ludzie wjadą do urzędów z czymś bardziej pewnym niż siekiera.
użytkownik facebook 9-10-2019 12:02
Gdzie można złożyć podpis
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 12:44
Mam bardzo, ale to bardzo mieszane odczucia co do tej "akcji", ale podzielę się nimi z Państwem po najistotniejszych wyborach dla Polski i Polaków, jednak już teraz zdradzę Państwu, iż pomimo mieszanych odczuć jestem przeciw tak organizowanemu referendum i kompletnie nie wierzę organizatorom w ich zapewnienia, że "nikt za nimi nie stoi". Oj, stoi, stoi, a nawet leży pokładając się ze śmiechu, że na tylu naiwniaków natrafił. Chyba niesłusznie nieżyjącemu już Stanisławowi Lemowi przypisuje się słowa: "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów", ale niezależnie od autorach tych słów ja dodam od siebie: "I naiwniaków także".
~nowamieszkanka 11-10-2019 13:45
do: Krzysztof J. Szklarski (12:44)
Alez oczywiscie, ze stoi. Cala rzesza mieszkancow miasta Jelenia Gora do ktorej z wielka radoscia dolacze, gdyz od dluzszego czasu uwazam, ze Jelenia Gora ma beznadziejnego gospodarza.
~Vito corleone 9-10-2019 12:55
Zameczek na zabobrzu pokazuje dobitnie zaangażowanie władz miasta w projekty po lebkach. ..kandydat wtedy jeszcze na prezydenta objecal remont dachu wieży. Co mamy nic.czekają aż zarośnie jak promenada bobru i znowu mpgk będzie miało kasę która tylko zmienia pozycję w spółkach miejskich.popieram odwołać wszystkich co byli za podwyżkami cen smieci
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 13:04
Obwodowa Komisja Wyborcza Nr 3, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Kasprowicza 17, 58-500 Jelenia Góra: (...) 2. Paula Daniela Karatysz, zgłoszona przez KW WIOSNA ROBERTA BIEDRONIA, zam. Jelenia Góra (...).
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 13:08
A więc lewacy, a więc Kazimierz Klimek!!! Powstań Klimku, nie tarzaj się więcej ze śmiechu, bo ziemia już chłodnawa jest - dopadnie pana jakieś lumbago wnet, albo coś jeszcze gorszego - galopujące suchoty na przykład. :-(
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 13:28
Panie Klimek! Czy ma pan wśród znajomych jakiegoś dobrego prawnika, który zechce złożyć przeciw mi protest w trybie wyborczym do tutejszego Sądu? Nie ma pan takowego? To ja sam, o ile wyrazi pan takie publiczne życzenie, taki pozew przeciw sobie sporządzę, a pan go do Sądu złoży i będzie bronił swoich "racji" przed tymże wymiarem sprawiedliwości (czytaj - bezmiarem niesprawiedliwości)!!! O ile się nie mylę, biorąc pod uwagę tzw. właściwość rzeczową, będzie to jeleniogórski Sąd Okręgowy (co do właściwości miejscowej nie mam najmniejszych wątpliwości).
~ 9-10-2019 13:48
do: Krzysztof J. Szklarski (13:28)
Że ty niby jesteś dobrym prawnikiem? Treść komentarza wskazuje żeś idiota po prostu.
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 14:21
do: ~ (13:48)
Dla pani/pana i owszem - jestem i tego się trzymajmy, gdyż nie mam pani/pańskiej opinii o sobie zamiaru zmieniać, gdyż mi na niej i na tym zupełnie, ale to zupełnie NIE ZALEŻY!!! Idiotyzm, to fajna jednostka chorobowa a właściwie się nią posługując można niebywałe wręcz rzeczy czynić! :-)
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 14:26
do: ~ (13:48)
Uzupełniając swoją wypowiedź dodam jedynie, że nigdy nie napisałem, nigdy nie powiedziałem, że jestem prawnikiem i to dobrym prawnikiem, gdyż nie dane mi było studia zakończyć, a jedynie napisałem, że przedmiotowy pozew jestem gotów sporządzić - nic ponadto!!!
~ 9-10-2019 16:14
do: Krzysztof J. Szklarski (14:26)
Nie takiś faktycznie idiota skoro kasa cię raduje. Czy też usługa ganz za darmo ma być?
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 14:17
Ażeby zachęcić pana, panie Klimek "podjudzam" bardziej: "KARTA DŁUGU (ID: 1241184) Dłużnik: ZBIGNIEW TABERSKI Miasto: Kruszwica Ulica: Rybacka Wartość wierzytelności brutto: 1 020.10 zł Przeterminowanie: powyżej 2 lat. Hmm... Niedrogo, niedrogo sprzymierzeńców się pozyskuje, ale jaki sprzymierzeniec, taka i jego cena!!!
~Dziwiszowianka 9-10-2019 14:21
Zgadzam się ze wszystkim co mówią w/w przedmówcy dot. Jeleniej Góry , Miasto na naszych oczach się rozpada i umiera, i ten proces trwa już bardzo widocznie od ponad 20 lat wraz z utratą statusu Województwa , gdzie wszystkie pieniądze, które mogły by być pozyskane na m.in. " Zameczek " , dostawał tylko Wrocław i może Legnica ale nie Jelenia Góra , wszystko zostało niszczone lub za bezcen sprzedawane, głównie na " markety" to tak a propos tzw " dołka " na Zabobrzu. Ostatnie miejsce jeszcze , przy samym Żłobku i Szkole, też będzie " market " . Zameczek tragedia to był piękny obiekt zabytkowy. Ostatnie 30 lat dla Jeleniej Góry tragedia. Niskie pensje , likwidacja wszystkiego i rozgonienie ludzi po świecie. Ale myślę i popieram któregoś z przedmówców . Odwołanie Prezydenta tuż przed wyborami do Sejmu i Senatu to na pewno nie inicjatywa młodych ludzi. I nie jest to takie proste, to odwołanie , skoro rok temu ktoś go jednak niestety wybrał, a już wtedy od lat Jelenia Góra umierała. Nic dla nas się nie zmieni , jeśli nie będą rządzili Miastem uczciwi ludzie a nie zdrajcy. W tych Miastach , dobry przykład Bolesławca, gdzie mają dobrych , mądrych a przede wszystkim uczciwych ludzi Miasta kwitną. Musi , być zmieniony tok myślenia dot. tych których wybieramy za nasze pieniądze. Czyli własny Kraj i własne Miasto na pierwszym miejscu. A nie jak było przez ostatnie 30 lat tylko interesy " obce " na pewno nie Jeleniej Góry i na pewno nie Polski niestety . To jest tragiczne ale prawdziwe. Teraz potrzeba " mózgu" przy wyborach do Sejmu , aby znowu nie było tak jak było.
Krzysztof J. Szklarski 9-10-2019 14:29
do: ~Dziwiszowianka (14:21)
"Teraz potrzeba " mózgu" przy wyborach do Sejmu , aby znowu nie było tak jak było"... Nie tylko do Sejmu, ale także do Senatu. Czyż nie lepiej było napisać "do Parlamentu"? Co miała Pani na myśli słowo mózg w cudzysłów ujmując?
~ 9-10-2019 16:09
do: Krzysztof J. Szklarski (14:29)
Pewnie twój mózg.
~nowamieszkanka 11-10-2019 13:33
do: ~Dziwiszowianka (14:21)
Nie trzeba byc miastem wojewodzkim, aby dobrze zarzadzac funduszami i dbac o miasto i mieszkancow. Male miasteczko w wojewodztwie opolskim - Ozimek ma rewelacyjnego burmistrza, ktory po prostu dba o miasto i robi co moze. Osobiscie uwazam, ze jest to ogromna szkoda dla Jeleniej Gory, ze stracila status miasta wojewodzkiego, tylko szkoda tez, ze mieszkancy nie mysleli o tym wtedy, kiedy te decyzje zapadaly.
użytkownik facebook 9-10-2019 17:40
Gdy zastępcą Prezydenta został Pan Jerzy Łużniak to w Jeleniej Górze zaczęło się zmieniać. Z tego też powodu na niego głosowałem. Ale zmieniłem zdanie. Jestem przeciwny nowej obwodnicy Maciejowej, czystemu parkowi koło zameczku na Zabobrzu, bulwarowi co powstaje w Cieplicach, remontowi ulicy Tabaki, remontowi Teatru, remontowi Ratusza, nowym autobusom MZK, darmowym przejazdom dla dzieci i młodzieży. Uważam, że Pan Zawiła powinien wrócić na stanowisko Prezydenta i żeby do Jeleniej Góry wrócił bród i smród
użytkownik facebook 10-10-2019 17:53
Tak jest teraz, proszę zobaczyć tak zwane "gniazda" na skrzyżowaniu ulic P.Skargi i Kasprowicza oraz na Groszowej pod Lipą,tam jest zawsze brudno i wielki bałagan.Wiele razy pisałem do Pana Prezydenta w tej sprawie - żadnych działań.Do Pana Zawiły też pisałem - nadal nic się nie zmienia.
~ijus 9-10-2019 22:34
ad.Obwodnica projekt zaczęty w poprzedniej kadencji,przebieg i kształt odrębna dyskusja ad.Zameczek ,gdyby Zawiwał nie wpadł na ten poroniony pomysł zameczkiem Łuzniak nie musiałby go sprzątać. ad.Bulwar,pojedz do Polanicy to zobaczysz bulwar.W cieplicach ledwo namiastka ad.Remonty żadna łaska .Remont teatru realizowany w wielkich bólach,z jeszcze większymi bólami trzeba będzie zapłacić gdyż dotacja może nie dojśc do skutku ad.Autobusy ,był dedykowny program dotacji unijnych ,w kazdym większym miescie wymieniany jest tabor ad. Darmowe przejazdy,również w bólach były wprowadzane.Weszły chyba w marcu.Kontr kandydat obiecywał dla wszystkich i od następnego miesiąca. Większośc mieszkańców bardziej od remontu teatru czy ratusza interesują koszty życia, a te w JG nie są małe.Droga woda,ścieki ,czynsze,wysokie opłaty za śmieci,wyższe niż w innych miastach opłaty za cmentarz i sam pochówek.Nie wiem czy wiesz ale zmniejszono wymiary kawater.Do jakości zycia zalicza sie również czas po pracy,a tu nastąpiła degradacja klubów sportowych,brak hali widowiskowo sportowej są tak wychwalne siglel tracki ale dla wąskiej grupy praktycznie wyczynowców.Mozna by jeszcze wymieniac np przerost zatrudnienia w ratuszu i spółkach miejskich(głównie na wyższym szczeblu),urząd niby skomputeryzowany ale kazdy widzi tylko swoją działkę.Jak potrzebujesz coś załatwić to latasz po pokojach jak Asterix i zbierasz pieczątki . Problem w JG jest taki ze ta władza jes zasiedziała i nie ma ochoty cokolwiek zmieniać nawet wizji jak zmieniac.Działają jedynie pod wpływem oddolnej presji.
~patriotyzm 10-10-2019 13:58
PRawdziwy patriota nie zlikwidował by ekstraklasyKPR.Powinien ,odejść sam ,jeżeli jest człowiekiem honoru.
~ 11-10-2019 22:18
do: ~patriotyzm (13:58)
Na pewno nie jest człowiekiem honoru.
~nowamieszkanka 11-10-2019 13:10
To, ze miasto ma zlego gospodarza zauwazylam juz w tamtym roku przeprowadzajac sie z Opola do Jeleniej Gory. Proponuje panu Prezydentowi przyjrzec sie pracy Prezydentów innych miast, chociazby Opola. Jelenia Gora to nie jest jakies tam miasto w Polsce, to miasto przygraniczne, a co najwazniejsze kurort. Tu powinno wszystko byc na wysokim poziomie, a jest dupa. Podajcie gdzie i jak, podpisze obiema rekami
~ 11-10-2019 22:21
do: ~nowamieszkanka (13:10)
Rządy Łużniaka to w pigułce rządy PO. Najpierw w niedzielę zagłosujmy przeciwko PO, a potem odwołajmy Łużniaka.
Krzysztof J. Szklarski 11-10-2019 16:30
Krzysztof J. Szklarski11-10-2019 16:21 Chichot historii - marne widoki na przyszłość nie tylko dla "Czerwonej Kotliny". To "mleko" z krwią zmieszane, by nabrało "właściwej" barwy, niemowlęta z piersi swych rodzicielek wysysają - rodzicielek, które na całkowitą amnezję zapały zapominając, jak to drzewiej bywało. Nie na darmo mamy barwy biało-czerwone, gdzie raz "białe", gdzie raz "czerwone" dominuje. Polacy, Rodacy! Idąc do urn wyborczych nie zapominajcie wszak, by "białe" zawsze na górze było - tej pamięci, także o czasach, jak widać nigdy nie minionych, sobie i Wam życzę!!! Głosując przeciw złu wszelakiemu, jestem zmuszony, z braku innej opcji, na Zjednoczoną Prawicę zagłosować, co wszak niechętnie czynię, bo wspieram w ten sposób polityczną prostytucję na całym świecie uprawianą. Choć nigdy z usług prostytutek nie korzystałem, nie korzystam i z pewnością nie skorzystam w przyszłości, to jednak ją wolę - tę prostytucję cielesną - niźli tę polityczną.
~Ja 11-10-2019 16:52
Powinniście się wszyscy udać do psychiatry, jesteście wszyscy chorzy, zakażeni epidemią zarazy. Najlepiej idzcie na wojnę bo tylko ona przywróci jakiś dalszy tok myślenia w Waszych głowach.
~trend 12-10-2019 15:11
Jedynym i najlepszym prezydentem do tej pory był pan Żurawski, po nim miasto nie miało szczęścia , żaden włącznie z obecnym nie mieli i nie mają pojęcia o zarządzaniu miastem. Parcie na ekran , pierwsze strony gazet i komplementy , tym się raczyli. Niska wiedza, brak wizji rozwoju miasta, kolesiostwo, nagrody .... Podpiszę z chęcią odwołanie miernego obecnego prezydenta i radę miasta
~:-((((((((((((((( prawda 19-10-2019 23:11
do: ~trend (15:11)
Moze nie mozna zwalac bezposrednio na prezydentow,tradycja nie tylko w Polsce ,ale i wielu innych centrach krajow zmienila sie ze wzgledu na mentalnosc i spossob zycia.kiedys obchodzilo sie pene uroczystosci w knajpkach ,szlo sie na jakies imprezki,ale bylo stac wiekszosc na takie dzisiaj ceny sa za wysokie by dla srednio sytuowanej osoby jak w latach 70-tych bylo stac zaproszenie na impreze,tOKAJ jeleniogorski slynne placki czesto trzbabyl czekac w kolejce na miejsca ,okazuje sie ze wiecej sie zarabia ale nie mamy ochoty na wspolne imprezy ,czyzby wstretna zawistnosc,zazdrosc wziela gore nad zabawa i wspolnym spedzaniem czasu,zrobilismy sie bardziej podlym szambem ,kazdy woli sie troche izolowac bo wie sie co za scierwo jest tu czy tam …...moze warto te sprawy mentalnosci przeanalaizowac ze sie izolujemy…...
~Ala 21-10-2019 16:53
Jestem za odwoaniem, bo to co się dzieje to jakaś paranoja.Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group