• Czwartek, 17 października 2019
  • Godz. 12:23
  • Imieniny: Małgorzaty, Ignacego, Wiktora, Marity
  • Czytających: 7111
  • Zalogowanych: 15
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zawrzało w Platformie po słowach Korzeniewskiego

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 20 grudnia 2013, 6:51
Aktualizacja: Sobota, 21 grudnia 2013, 8:58
Autor: Angela
Fot. Angela
– „Platforma Obywatelska nie powinna się przejmować wysokimi czynszami mieszkań komunalnych, bo według badań, nie mamy elektoratu w czynszówkach”. Tak o próbie obniżenia przez nas czynszów wypowiedział się naczelnik wydziału dialogu społecznego Zygmunt Korzeniewski, co moim zdaniem jest karygodne – mówi Krzysztof Kroczak, radny PO. – Nigdy nic takiego nie powiedziałem – broni się Zygmunt Korzeniewski.

„Karygodne” słowa miały paść na spotkaniu koła Platformy Obywatelskiej, które odbyło się we wtorek (17.12) w jeleniogórskim klubie PO przy ul. Długiej. Miały się one odnosić do dzisiejszej (20.12) sesji zwołanej przez kilku radnych PO, a dotyczącej obniżenia progów przyznawanych ulg i zniżek w opłatach za mieszkania komunalne w Jeleniej Górze.

- Też jestem członkiem PO, ale nie godzę się z takimi słowami, uważam je za karygodne – mówi radny Krzysztof Kroczak. - Każdy z nas składał przysięgę służenia całemu społeczeństwu, a nie tylko elektoratowi – dodaje radny Kroczak.

Zygmunt Korzeniewski twierdzi, że nigdy nic takiego nie powiedział. Przyznaje, że na spotkaniu koła PO zabierał głos w sprawie opłat za mieszkania komunalne, ale…

- Sens mojej wypowiedzi był zupełnie inny – mówi Zygmunt Korzeniewski. – Powiedziałem, że nie możemy patrzeć na problem czynszów tylko przez pryzmat mieszkań komunalnych, bo większość mieszkańców ma lokale prywatne, domki jednorodzinne czy wynajmuje mieszkania od Jeleniogórskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Uważam oczywiście, że Platforma powinna dbać o całe społeczeństwo – dodaje naczelnik wydziału dialogu społecznego.

Prezydent Marcin Zawiła na temat słów, które miały paść z ust jego wcześniejszego doradcy, a obecnie naczelnika, mówi krótko: Ja tych słów nie słyszałem. Podczas wewnętrznych rozmów w PO padają najróżniejsze stwierdzenia i jest w tym sporo emocji. Ktoś kiedyś powiedział też: nie przejmujcie się niskimi czynszami, bo to, że będzie mniej wpływów z tego tytułu o 3 mln zł, to nieważne. Najważniejsze jest wygranie wyborów, a co będzie z miastem, to będziemy się martwić potem. Nieważne, że mamy zadłużenie wobec wspólnot na kilkanaście milionów złotych. Jeśli ktoś twierdzi jednak, że nie powinniśmy się przejmować czynszami, bo nie mieszka w nim elektorat Platformy, to moim zdaniem jest to nie do przyjęcia, niemoralne i nierozsądne. Moim obowiązkiem jest służenie całemu społeczeństwu i tym kieruję się w swojej pracy – dodaje prezydent.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (65) Dodaj komentarz

~Jeleniowy 20-12-2013 7:38
O, widać Papa zaczyna rozgrywać swoją grę, wypuszczając Kroczaka. taki harcownik. Ale znajdzie się pała na Huberta Papaja!
~fuj 20-12-2013 7:48
Kroczak misjonarzem Papaja, ale jaja.
~xyz 20-12-2013 7:50
Jawny przykład gdzie mają mieszkańców panowie z PO. Z obywatelskiej to tylko litera "O" w nazwie pozostała. Dla tych panów liczy sie tylko własne dobro i forsa. Tak trzymac moze wam ludzie wreszcie "podziekują".
~ad 20-12-2013 7:59
co jest najważniejsze dla Korzonka wygrać wybory,stary komunista PZPR,.........mieszkańcy pora wytrzeźwieć,rządy PO w mieście to kompromitacja,dostaliście podwyżki podatków,nielegalne mandaty straży miejskiej,najdroższe śmieci,wzrost czynszów,.......
~fred 20-12-2013 8:14
POwiedział szczerze gdzie ma mieszkańców
~Zorientowany 20-12-2013 8:15
We Wrocławiu zapadły już decyzje. ODŚ pójdzie do wyborów razem z PO. Kandydatem na prezydenta będzie Sajnog, bo Protasiewicz odpuszcza sobie skłóconą Jelenią Górę. Papajowi przypadnie rola zastępcy. Zorientowani widzą na co dzień to dziwne zbliżenie Papaja i Sajnoga. Papaj nigdy nie pozbędzie się funkcji "drugiego".
~ 20-12-2013 8:19
Przeciez Z. K. to dawny PZPR. Tyle, że był (lub tylko twierdzi, że był) na jakimś szkoleniu z zasad dialogu i komunikacji. Pamiętacie szkolenie prowadzone przez tego wybitnego specjalistę? Trzeba się było witać nogami. (kto był ten wie, a reszta niech się domysli... i cieszy że czasu nie traciła)
~RIKARDINIO17 20-12-2013 8:22
A CO TYM POWCZYKOM MOAZE PRZYJŚĆH ZAKUTYCH PUSTYCH MAKÓWEK HEHE BYDŁO I TYLE!
~socjalista 20-12-2013 8:25
Miasto się wyludnia , ubywa młodych sprawnych ludzi.Średnia wieku zbliża się do wieku emerytów,i ci starzy schorowani ludzie będą decydować w wyborach o losie reszty mieszkańców.Donek wraz ze swoją partią sprzedał /oddał w jasyr/ Polskę .Stracone 24 lat ,dziś mówi się o odbudowie populacji kraju ,przecież trzeba czekać na efekty 30 lat zaczym młode pokolenie zacznie pracować o ile nie bryknie z tego raju.
~swieta 20-12-2013 8:28
nadchodzą święta i nawet POlitycy zaczynają mówić ludzkim "zrozumiałym dla społeczeństwa" głosem. Pewnie Pan Korzeń poszedł do spowiedzi i nie może kłamać do Wigilii może nawet do Pasterki. Po nowym roku wróci do formy i wszystkiego się wyprze. :)
~do 08;15 20-12-2013 8:31
Dajcie sobie spokój z tym Sajnogiem. On oprócz mówienia nic nie potrafi. Wykołował Prystroma ale jeleniogórzan nie pozwolimy.
~ad 20-12-2013 8:31
PO dla utrzymania władzy obieca mieszkańcom dostęp Jeleniej Góry do Bałtyku,byle tylko koryta zostały,
~tetryk 20-12-2013 8:33
Znowu Kroczak!!! On chce by za czyjeś czynsze dopłacali tacy jak ja. Podatnicy!!! Pan Kroczak powinien być wyrzucony z Platformy. On nie dba o społeczeństwo. Niedoszacowanie w czynszach jest zbrodnicze dla mieszkaniówki. Dajcie ludziom mieszkania za złotówkę, niech wiedzą ile to kosztuje, ile się trzeba natyrać by utrzymać budynek w sprawności. To kosztuje.Na remont dachu trzeba odkładać latami z pensyjki, odśnieżanie, sprzątanie, utrzymanie zieleni to straszne koszty za które miasto mi nie zapłaci. Nie należy chlać, być na bezrobociu całe życie i garnuszku opieki społecznej. A Kroczak, robi koło siebie szum. Wybory idą, a na niego nie będą głosowali tacy ludzie jak ja, żyjący z ciężkiej pracy. Jego elektorat to klienci pomocy społecznej żyjący z moich i waszych podatków.
~do tetryk 20-12-2013 8:49
A p.Kroczak nie jest dyrektorem targowiska na Zabobrzu ?
~ 20-12-2013 9:00
czy ktos moglby mnie oswiecic ten caly Kroczak to ten facet ktorego kariera zawodowa polegala do tej pory na nocnym strozowaniu przy ogrodkach piwnych na ratuszu jesli tak to sa nie zle jaja.
~ 20-12-2013 9:17
Nikt za nikogo nie dopłaca. W tym samym budynku mieszkańcy czynszówek mają kilkukrotnie wyższy czynsz od czlonkow wspólnoty. Tylko skąd te wielomilionowe zadłużenie miasta wobec wspólnot?
~Mirek F. 20-12-2013 9:21
Tak, kroczak to były cieć. A co do Sajnoga i Papaja, to też mam takie wiadomości. Sajnog prezydentem a Papaj zastępcą. Dlatego już taka komitywa między nimi.
~antykomuch 20-12-2013 9:22
Towarszysz Korzeniewski z Związku Socjalistycznej młodzieży polskiej i wsio jasne.
~iwes 20-12-2013 9:29
pan Korzeniowski to odwieczny działacz dba o to tylko aby jak najdłużej utrzymać sie na stanowiskach i chronic wlasny tyłek aby jemu dobrze było a na ludzi patrzy z góry.
~andrzej500 20-12-2013 9:29
...może wreszcie ktoś naprawdę otworzy jeleniogórzanom oczy i uświadomi , że cała to " spółdzielnia" dba tylko o własne interesy, własne, i swoich rodzin stołeczki. Wszystko jest w miarę dokładnie poukładane , a w razie gdyby coś nie wyszło i przegraliby wybory to maja zabezpieczone stołeczki z posadkami w instytucjach miasta lub firmach. Dotyczy to w zasadzie większości tych "pseudo polityków" z naszego miasta. Funkcjonowanie ich w tzw " elicie" miasta to jak idee Lenina - wiecznie żywe. Od dziesięcioleci w zasadzie działają te same osoby - spółdzielnia działa na pełnych obrotach , a najśmieszniejsze jest to, że skupia ona i tych z lewa, i tych z prawa ( ...Józek Marcinowi oka nie wykole jak to mówi stare przysłowie ). Jeżeli nie my to kto? lub jak nie my, więc kto?
~bój w chucie 20-12-2013 9:38
Przecież ... każde takie pierdu-pieddu jest nagrywane. Jaki problem odtworzyć? Korzonek jest ostrożny politycznie, więc nie sądzę, żeby powiedział takie coś, na co natychmiast wsiądzie pisiornia i inne jej wypluje. A z drugiej strony u nas powiedzenie prawdy jest gorzej traktowane jak kłamanie w żywe oczy. Tak sami 30 lat temu Urban powiedział jedyną niepodważalną wówczas prawdę, że RZĄD SIĘ SAM WYŻYWI. Do dziś mu to wypominają.
~papajamito 20-12-2013 9:39
Intryg Huberta P. ciąg dalszy. I tak nie masz szans na prezydenture!
~ad 20-12-2013 9:46
czyżby Sajnog został namaszczony na nowego prezydenta i kontynuatora papajowej polityki,......znaczy znowu zrobią mieszkańców w ........
~Wiara. 20-12-2013 9:59
Panu Kroczakowi można tak samo wierzyć jak w to,że w grudniu będzie lato.Bycie radnym zniszczyło mu zdrowie psychiczne,choć o swoje umi zadbać: -praca na targowisku za członkostwo w PO ( członek zarządu ),szantażowanie prezydenta o przydział mieszkania, zdrada Wspólnego Miasta i Roberta Prystroma,praca dla żony,którą zostawił na Warszawskiej i przeprowadził się do barmanki na zabobrze.To znany awanturnik i obłudnik. Zapomina tylko o tym,kto czym wojuje od tego też zginie. Oj, narobi jeszcze kłopotu Leszkowi i Hubertowi, no i oczywiście swojej ukoczanej PO.
~Kontrabas 20-12-2013 10:06
NO CÓŻ, JAKI PREZYDENT TAKI I NACZELNIK, A JAKI NACZELNIK TAKI I DIALOG SPOŁECZNY. TAK BYĆ MUSI.
~marek11 20-12-2013 10:21
jeśli kroczek jest teraz intelektualną twarzą platformy to gratulacje..ciekawe czy o tym liderze swojej partii wie przywódca z wroclawia ps. teraz może byc tak ze opozycja nic nie musi robić a PO samo sie wykończy
~ 20-12-2013 10:43
Czemu tak jedziecie PO p Kroczaku? Bo POwiedzial prawdę? Ma pan rację panie Kroczak. Przede wszystkim trzeba być uczciwym. SZACUN.
~SARBLE 20-12-2013 10:52
Wybory się zbliżają, więc i w partii się zagryzają :( Wyścig szczurów się zaczął :(
~nieeeeeee 20-12-2013 11:22
S. na prezydenta? Coś strasznego. Co on wi? co on umi?
~ 20-12-2013 11:25
DOLNOŚLĄZAK. Durnym jest ten, kto dyskwalifikuje dialogowego za jego przynależność do PZPR. Wg mnie ta przynależność nie hańbi ale gloryfikuje. Pan Zygmunt, kształcił się kierunkowo na Uniwersytecie Wrocławskim. Wraz ze mną odbył praktyczną naukę zawodu w aparacie władzy partyjno-państwowej. Wykształcenie i praktyka Korzeniewskiego to polityczny Cambridge. Dziś, z woli P0 partii, jako magistracki urzędnik od partyjnej roboty kreuje politykę swojej partii na jej polityczny użytek. Bratobójcza walka w PO trwa w najlepsze. Pan Zygmunt jest w arcytrudnej sytuacji. Jako urzędnik magistracki obowiązany jest lojalność wobec Zawiły. Jako aktywista PO-partii obowiązany jest do przestrzeganie dyscypliny partyjnej, dyktowanej przez Papaja. Cdn.
~ad 20-12-2013 11:34
w Niemczech po 1989 Instytut Gaucka zrobił porządek z takimi jak Korzonek raz na zawsze,uroczyste wyprowadzenie na śmietnik historii,i
~kitty 20-12-2013 12:48
Korczak to tragiczna postać dla naszego miasta. Jego przerzucanie kosztów utrzymania mieszkań na innych to porażka. Ja się do tego nie poczuwam. Kiedy go w końcu wydała z tej Platformy?
~tata 20-12-2013 12:56
a ja tam będe głosować na p. Zawiłę , bo trzeba umieć rządzić z pierwszego fotela a nie jak będzie chciało teraz PO z drugiego. Osłabiacie państwo PO na oczach mieszkańców J.Góry jak wam nie wstyd Panie Papaj i reszta co sprzedała się za władzę i wygodne życie od 1 do 1
~do ad 20-12-2013 13:02
zazdrościsz człowieczku temu Korzonkowi.Oj nie ładnie, nie ładnie tym bardziej jak jesteś może katolikiem?
~ 20-12-2013 13:02
niestety , dzialalnosc w PZPR absolutnie powinna dyskwalifikowac na stanowiska w demokracji !! Mentalnosc komuchow to jak widac na zalaczonej sytuacji to arogancja i bezwzglednosc w dochodzeniu do celu ! Nie mialo to nic wspolnego z ludzkimi zasadami. Jest to wielki blad ,ze tych ludzi dopuscilo sie dowladzy i do biznesow: wyniki sa oplakane !!
rymcycymcy 20-12-2013 13:17
Społeczeństwo to taki fajny irracjonalny stwór ! :) Jak polityk kłamie ...co jest wpisane w zawód polityka jak kopanie w zawód kopacza, to społeczeństwo ma to politykowi za złe ! :) ...jak polityk powie szczerze, że jego rolą jest dbanie o elektorat, to społeczeństwo też ma mu za złe, że to niemoralne ! :)
~ad 20-12-2013 14:16
prezydent complex historyk,rodzinne tradycje patriotyczne, po KUL, razem pod rękę z Korzonkem komunistą PZPR,propagandzistą Lenina ........nic dziwnego że wyborcy się pogubili i dają robić się w bambuko
~smutas 20-12-2013 14:27
dajcie spokój Korzeniewskiemu niech każdy zajrzy do swojej szuflady, czy tam aby nie ma czerwonej legitymacji, takie były czasy a niby teraz to jest inaczej? właśnie zaczyna się brudna kampania każdy będzie nagrywał każdego i prowokował, obrzydliwość a tymczasem zainteresujcie się jak podzielono środki w województwie - już Wrocław o siebie zadbał a Jelenia znowu dostała po d...
~@ 20-12-2013 15:03
Ach, ta Redakcja! To Korzeniewski ma Zygmunta? Czytać przed publikacją!!!
~wyborca 20-12-2013 15:10
Papaj i jego przydupasy szybko uczą się od Protasiewicza metod "działania". Metod opartych na intrygach, oszustwach, przekupywaniu itd. Ten facet jest już skończony. Postawienie na własną karierkę a nie interes miasta i przejście w ostatniej chwili do Protasiewicza zgubiło go do reszty, nikt tu już na niego nie zagłosuje. Żadne intrygi nie pomogą panu, panie Papaj, jedynie będziesz się coraz bardziej pogrążał w bagnie, w które wdepnąłeś z własnej chciwości i... głupoty.
~ 20-12-2013 15:11
Cd. z 11:25. W zasięgu działania dialogowego znalazły się organizacje pozarządowe, które - pozornie - nie mają nic wspólnego z partiami politycznymi. Są jednak pewne szczególne wyjątki, gdy szefowie tych organizacji są jednocześnie ViPami partii politycznych. Zachodzi wówczas zależność urzędniczo-pozarządowa, stawiająca w uprzywilejowanej pozycji PO-urzędnika i jednocześnie partyjnego aktywistę. Korupcja polityczna jest pewna. Na tle bratobójczej wojny w PO co raz wyraźniejsze stają się kontrowersyjne ruchy w innych ugrupowaniach, działających w przestrzeni publicznej. Nieprzemyślane decyzje ViP-ów - wobec PO konkurencyjnych - mogą spowodować unicestwienie własnego ugrupowania. DOLNOŚLĄZAK cdn
~danar 20-12-2013 15:50
Cała prawda.. tyz prawda... i g...prawda!
~ 20-12-2013 16:26
Ależ od kiedy oni są na służbie [radni] dla ludzi, z tego można się śmiac pośladkami. Hipokryzja, najpierw posłowie PO wszyscy w Sejmie zagłosowali przeciwko Dolnemu Śl. [chodzi o 66 mln. zł.] mamy mniej i teraz jeszcze udaja jacy to oni dobrzy. W budżecie na 2014 r Jelenia G. nie dostała nic, to po co mamy tych radnych-bezradnych?.
~ 20-12-2013 16:49
PO ma tyle wspolnego z obywatelami co MO
~ 20-12-2013 16:58
Kiedys byla Milicia Obywatelska=MO.Dzisiaj jest Platforma Obywatelska=PO .Obie te formacie kochaly Obywateli palkami,dawiej GUMOWYMI dzisiaj EKONOMICZNYMI.Czekamy na wybory i dotkliwy kopniak w du...
~ 20-12-2013 17:00
A TEGO CZERESNIAKA ZAPAMIETAMY
~ 20-12-2013 17:02
Zaczynaja nam sie oczy OTWIERAC, i co widac O zgrozo,CO MY ZROBILISMY
~ 20-12-2013 18:49
Ja, należący do bydła wyborczego, stwierdzam. Zakaz sprawowania funkcji publicznych przez członków PZPR.
~ 20-12-2013 19:23
dziwne, że tyle jest uzasadnień i wyliczeń nt. wpływów do budżetu z tytułu obniżenia czynszów a np. brakuje woli naliczenia podatku od nielegalnie działającej w Maciejowej, już od czterech lat, kopalni odkrywkowej; o co chodzi?
~ 20-12-2013 19:46
Cd. z 15:11. Czy w wewnętrznej wojnie pan Zygmunt jest pro-Papajowy, czy anty-Zawiłowy? Trafna odpowiedź pozwoli na wdrożenie programu, naprawczego w PO. Brak odpowiedzi grozi polityczną śmiercią lub politycznym kalectwem jednej z waśnionych stron. W przypadku polityka po Cambridge jego wielokierunkowa aktywność jest - 100% pewna i powoduje nawarstwianie problemów. Szybkie zneutralizowanie problemu i wyeliminowanie ogniwa destabilizującego PO-partię umożliwi odzyskanie godności i szacunku dla partii, która jeszcze sprawuje władzę w J.G.
kazimierzp 20-12-2013 20:18
Czy pan Korzeniewski ma rację , czy nie! Czy mówił strzeże, czy tylko mieszał to nie moja bajka bo ja do elektoratu platformy nie należę. Zastanawia mnie "kondycja i etyka" tej grupy politycznej. Odbyło się jakieś wewnątrzpartyjne spotkanie na którym członkowie tej grupy politycznej powinni sobie strzeże podyskutować przed wypracowaniem wspólnego stanowiska. Nawet dobrze jest na takich spotkaniach jeżeli ktoś wystąpi jako adwokat diabła i ma głos przeciwny do reszty aby wzbudzić pogłębioną dyskusję. No i okazuje się, że na drugi czy trzeci dzień ktos doniósł do prasy, czy do radnych z innych ugrupowań co kto mówił. To już na kolejnych spotkaniach raczej uczciwych i otwrtych dyskusji nie będzie. Będzie tylko jeden jednogłośnie przymjowany słuszny głos! Jak za "matki" PZPR!?!;-)
~popieram 20-12-2013 21:16
wg mnie gościu ma rację, ale niepotrzebnie powiedział to głośno. Nie ma co się nad tym rozwodzić bo takie są realia. Bedzie rządzić SLD to czynsze będą jeszcze większe zobaczycie :)
~Mach 20-12-2013 21:48
PRZYPOMINAM !!!!!!! W tym roku jusz nam zafundowali PODWYSZKE 100% za działke na której stoi dom .PAMIENTAJMY o tych "miluśinskich , w 2015 wybory !!!!!!!!!!!
~JAN KL 20-12-2013 22:39
a co na to Amber Tusk Gold Premier?
~ 20-12-2013 23:17
Panie KazimierzuP, strzeże to Anioł Stróż, a dyskutuje się szczerze. Bo szczerość wymaga prawdy.
~Tosia11 20-12-2013 23:43
No, no..., ale wesoło, a raczej i śmieszno i straszno.i
kazimierzp 20-12-2013 23:43
Dziękuję za szczere zwrócenie mi uwagi na błąd ortograficzny! Jak pisałem te słowa to coś mi "nie grało", ale poszło z błędem. Przykro, ale dzięki uwadze będę bardziej uważał!;-)
~ 21-12-2013 9:12
Panie KazimierzuP proszę mi wyjaśnić, bo ja tego nie pojmuję, jak to możliwe, że tę pogłębioną dyskusję będą prowadzić ci wszyscy płytcy faceci zainteresowani jedynie sprawowaniem władzy a nie jej wykonywaniem w dla czynienia dobra?
kazimierzp 21-12-2013 10:13
Dyskutować o sprawach miasta mogą, jeżeli chcą, wszyscy. Ci co pogrupowali się w partie robią to we własnym gronie aby wypracować wspólną (jeżeli potrafią) strategię dalszego działania. Oficjalnie będą głosić, że dla dobra wspólnego. Większość, niestety, zapisuje się bo chcą być przy "władzy". Nie znam wszystkich członków PO więc nie mogę ferować wyroków o płytkości tych ludzi. Są wśród nich różni, niestety sygnały które wychodzą z tej grupy politycznej na zewnątrz mówią, że raczej nie myślą o przyszłości miasta, ale o wygraniu (czyli dalej bycia przy władzy) najbliższych wyborów. Jeżeli zna się większą grupę ludzi podobnie myślących i chcących dobra miasta to należy się skrzyknąć, spotykać się, dyskutować i jeżeli będziecie czuli, że jest was wielu to wystartować do wyborów-nie partyjnie
~ 21-12-2013 15:54
Smutne jest, jak były członek partii robotniczej, której hasłem było między innymi: "od każdego wg możliwości, ale każdemu według potrzeb", mówi teraz "Platforma Obywatelska nie powinna się przejmować wysokimi czynszami mieszkań komunalnych, bo według badań, nie mamy elektoratu w czynszówkach". Czy temu człowiekowi chodzi tylko o stanowiska? Czy przez całe życie chodziło mu tylko o stanowiska, a nie dobro społeczeństwa? Byle utrzymać się u władzy, a biedniejsi niech giną? Czy tak mówi teraz były członek lewicy?
~ 21-12-2013 20:47
Pe-owcy kiedy zacznieta się źreć i pożerać z przytupem? Jak by co to otwieram partyjny zakład pogrzebowy
~ 21-12-2013 21:57
Jelenia Góra komuchem stoi. Tak Dolnoślązak na przykład, taki Korzonek i wielu im podobnych. Towarzysze trzymają się mocno, a ty durny narodzie płać i płacz! Takich przywódców sobie wybraliście, co wystroiwszy się w piórka PO pomiatają człowiekiem i załatwiają partyjne interesy.
~ 22-12-2013 16:54
W czynszówkach też był elektorat Platformy... Badania są niedokładne...
~ 22-12-2013 18:09
Gdyby Korzonek i Dolnoślązak zagrali w duecie Jelenia Góra wyglądałaby jak po tsunami.
~gość II 15-01-2014 15:36
Trzeba pogonić cały ten układ PO - SLD

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group