• Sobota, 21 września 2019
  • Godz. 0:15
  • Imieniny: Hipolita, Jonasza, Mateusza
  • Czytających: 6485
  • Zalogowanych: 8
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Polak jest najważniejszy, czyli spotkanie z Leszkiem Millerem

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 16 stycznia 2013, 7:57
Aktualizacja: Czwartek, 17 stycznia 2013, 11:46
Autor: Mea
Fot. Mea
Na spotkanie z przewodniczącym Sojuszu Lewicy Demokratycznej, które odbyło się wczoraj (15.01.) w Filharmonii Dolnośląskiej, przybyło wielu zwolenników tej partii oraz jeleniogórzanie ciekawych programu SLD i samego byłego premiera. – Chciałem zobaczyć, ilu młodych osób będzie uczestniczyć w spotkaniu, bo jeśli SLD chce w przyszłych wyborach wygrać, musi postawić na młodych i dla nich tworzyć swój program polityczny – mówił Andrzej Blusz z Jeleniej Góry. W spotkaniu wzięła udział również posłanka Małgorzata Sekuła–Szmajdzińska.

- Celem SLD jest budowanie Polski, jako państwa zrównoważonego rozwoju, gdzie wszystkie dzieci mogą się uczyć, chorzy leczyć, a pokrzywdzeni dochodzić wyrównania strat. Chcemy, by zatrudnienie nie było przywilejem, a rozwarstwienia społeczne utrzymywane w granicach rozsądku. Niestety widzimy, że problemy w naszym kraju są coraz poważniejsze. Nie można dostać się do lekarza specjalisty, wiele dzieci idzie do szkoły głodnych i co gorsza, wracają z niej również głodne, coraz więcej jest nierówności społecznych – mówił Leszek Miller. - Chciałbym szybszego rozwoju gospodarczego w naszym kraju, dzielenia po równo owoców tego rozwoju, by każdy miał ten sam dostęp do edukacji i leczenia – dodał.

- Co zrobić, by w kraju panowała sprawiedliwość społeczna, by prokuratury, sądy i organa ścigania nie były bezkarne? – pytał jeden z uczestników spotkania – ojciec zamordowanej przed pięcioma laty córki, której śmierć dotąd nie została wyjaśniona. Leszek Miller obiecał zająć się tą sprawą. – Lawinowo rośnie liczba skarg na funkcjonowanie polskiego wymiaru sprawiedliwości. Nie powinno być tak, że sądy odpowiadają jedynie przed Bogiem i są bezkarne, z drugiej strony politycy nie powinni mieć wpływu na ich działanie. Prawo musi być sprawnie egzekwowane i takie mechanizmy trzeba wypracować – mówił Leszek Miller.

- Czy Polska powinna wstąpić do strefy euro, a jeśli tak to kiedy? – to kolejne pytanie. - Dopiero wstąpienie do strefy euro zakończy proces integracji z Unią Europejską. Do tego trzeba zmienić Konstytucję, gdzie jest mowa o prowadzeniu polityki pieniężnej przez Narodowy Bank Polski, bo po wejściu do strefy nie będzie już jej mógł prowadzić. Trzeba też wejść do tej strefy w dobrym kursie euro. Dzięki nowej walucie, której wprowadzenie jest nieuniknione, spadnie oprocentowanie kredytów, bardziej będzie opłacać się import i eksport, bo nie będzie wahań kursów – wyjaśnił Leszek Miller.

Było też pytanie o roszady w SLD i planu Leszka Millera na rozwój partii. – Wracajcie – zaapelował do byłych członków partii Leszek Miller. – Kiedy Marek Borowski wraz z 30 posłankami i posłami opuścił SLD i utworzył własny klub uznałem, że rząd, który nie ma większości w parlamencie nie może dalej rządzić, dlatego złożyłem dymisję na ręce prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego. Marek Borowski przeliczył się, tak jak ja gdy chciałem później startować w wyborach parlamentarnych z listy Samoobrony. Nie warto jednak sprzeniewierzać się własnej biografii, opłaca się wrócić do SLD, co sam uczyniłem i do czego zachęcam innych – zaznaczył przewodniczący. – Nie możemy skupiać się na konfliktach międzypartyjnych, jak to robią Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość, tylko na budowaniu nowoczesnego państwa, przyjaznego dla każdego obywatela – dodał.

Ponieważ spotkanie emitowane było na żywo przez Internet, zadano również pytanie od internauty: Jak mają żyć młodzi, wykształceni ludzie w tym kraju, jeśli nie mogą znaleźć pracy? – Młodzi ludzie nie mogą znaleźć pracy, bo dyplomy wielu uczelni dla pracodawców są warte tyle ile papier, na którym je wydrukowano. Gdy rządziliśmy w Polsce, wprowadziliśmy program „Pierwsza Praca”, czyli ulgi dla pracodawców, którzy zatrudniali absolwentów szkół wyższych i przez dwa lata zwolnieni byli z obowiązku płacenia składek, a te pokrywane były z budżetu państwa i w tym kierunku należy iść, a nie zamrażać pieniędzy na pokrycie dziury budżetowej, tak jak jest to obecnie czynione – powiedział Leszek Miller. - Ponadto trzeba wprowadzić wyższe podatki dla bogatych, by innych wyciągnąć z biedy, która dotyka coraz więcej osób. O wieku przejścia na emeryturę powinien decydować staż pracy, tak jak jest we Francji, gdzie skrócono wiek emerytalny – dodał.
Na koniec zapytano o powrót Włodzimierza Cimoszewicza do SLD. – Drzwi są otwarte – stwierdził Leszek Miller.

- W ostatnich wyborach głosowałem na SLD, trochę się zawiodłem, dlatego chciałem usłyszeć plany Leszka Millera na kolejne lata, by wiedzieć, czy dalej głosować na tę partię. Żałuję, że jest w niej mało młodych ludzi, bo to w nich jest recepta na sukces. Trzeba zatrzymać emigrację absolwentów za granicę i stworzyć przyzwoite warunki pracy w kraju – mówił po spotkaniu jeleniogórzanin Blusz.

- Niestety, nie sprawdza się formuła rządów demokratycznych zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ostatnio głosowałem na Platformę Obywatelską i nie jestem do końca zadowolony, dziś chciałem zobaczyć, jak wygląda spotkanie z tak znanym politykiem. Nadzieję pokładam jednak w objęciu władzy przez młode pokolenie - zaznaczył Bogusław Wójtowicz ze Szklarskiej Poręby.

Kto nie zdążył porozmawiać z Leszkiem Millerem podczas spotkania próbował to uczynić tuż po. - Są zbyt niskie renty, jest problem z ich przyznawaniem, a wydłużenie wieku emerytalnego to jedynie gwóźdź do trumny dla starszych osób, bo już nikt nie chce zatrudniać ludzi po 50. Roku życia. Młodzi muszą uciekać do innych krajów za chlebem. Jak nic się nie zmieni, Polska będzie państwem starców – powiedziała Iwona Mazur z Jeleniej Góry.

Leszek Miller obiecał prędko wrócić do Jeleniej Góry i odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (76) Dodaj komentarz

~rumcajs54 16-01-2013 8:28
Rety, sala pękała w szwach. Tyle młodzieży pełnej entuzjazmu, zapału i nadziei w życiu w jednym miejscu nie widziałem. I to jest poniekąd odpowiedź na argumenty Pana Prezydenta M. Zawiły dlaczego WARTO POZOSTAĆ w Jeleniej Górze. Wraca NOWE !
~j/g 16-01-2013 8:39
takie ble ble byłem i widziałęm - wspomnienia jak to kiedyś fajnie było jakie mieli osiągniecia - wspomienia historii- mało konkretów - młodzieży takim gadaniem nie pociągnie - tylko byłych aktywistów - Panie Leszku nie idź Pan ta drogą...
~do 08;39 16-01-2013 9:05
Byłem, widziałem i słyszałem -bardzo merytoryczne wystąpienie, i bardzo czytelne i rzetelne odpowiedz na zadane pytania z sali. Leszek Miller jest politykiem odpowiedzialnym zarówno jak był Premierem jak i obecnie kiedy szefuje Sojuszowi Lewicy Demokratycznej. W spotkaniu uczestniczyli też,wicemarszałek Sejmiku Dolnośląskiego Radosław Mołoń, Piotr Paczóski Przewodniczący Rady Powiatowej SLD w Jeleniej Górze, Olgierd Poniżnik Burmistrz Gryfowa Śl., Ludwik Kaziów Burmistrz Lwówka ŚL.Włodyga Starosta Powiatu Jeleniogórskiego.Jacek
~oki 16-01-2013 9:09
sld-owskie g... c... na kilometr krwią pomordowanych w latach 1945-1989. Straszne, smutne, żenujące. Na szczęście większość to geriatria. Za kilka lat w ogóle znikną z politycznego horyzontu, czego życzę p/w Jeleniej Górze i Polsce.
~...piotr 16-01-2013 9:15
ha ha ha ha ha beton kontratakuje PO=SLD=PIS=PSL itd. to wszystko jeden cyrk normalność to miasto, kraj bez partyjnych kacyków ich układów pajęczyny zależności biznesów stref wpływów urzędy,szkoły ,szpitale ,instytucje ,wojsko ,policja dla ludzi a nie kręcenia lodów i wyprowadzania publicznej kasy do prywatnych kieszeni darmozjadów i kolesi wielcy mówcy spadochroniarze którym marzy się powrót do koryta kasa z unii na przetrwanie powolutku się kończy nikt już nie łyknie projektów typu rewitalizacja ulicy wolności gdzie można przeczekać na ciepłym stołku PRECZ Z PARTYJNIAKAMI WSZELKIEJ OPCJI ,do rządzenia tylko ludzie mądrzy wykształceni nie zepsuci bezpartyjni niezależni dbający o wizerunek miasta, kraju tworzący dobre środowisko do rozwoju reszta to tylko formalność ZROZUMCIE TO
arturek 16-01-2013 9:26
nastepne spotkanie to "Kasa jest najwazniejsza ! spotkanie z bylym senatorem i wicemarszalkiem senatu ZBIGNIEWEM ROMASZEWSKIM"
~jeż 16-01-2013 9:39
spotkanie merytoryczne, bez zapiekłości i " ducha" postu z 09;09
~wściekły! 16-01-2013 9:40
TO MYSMY WCALE KOMUNY NIE OBALILI? TE SAME gęby i te same obietnice i te same przekręty. PAMIETAMY dobrze jak wyglądały rządy tego TOWARZYSZA: AFERA ZA aferą, mafia na balach w ośrodkach rządowych i pełne gęby frazesów z Trybuny Ludu, aż w końcu musiał jak niepyszny odejść! to Miller zlikwidował już całkiem dobrze funkcjonujące Kasy Chorych i zrobił z nich NFZ za olbrzymie pieniądze ubezpeieczonych. przybyło biurokracji, ubyło łóżek i szpitali. CZY WIECIE, że to za rządów Cimoszewicz/Kwaśniewski (prezydent) dokonano zapisu w Konstytucji RP (1997 r.), że polski rząd nie może pożyczać pieniędzy w NBP (NARODOWY BANK POLSKI), lecz musi pożyczać w obcych bankach NIE POLSKICH? (Art. 220, ustęp 2) - toż to jawny BANDYTYZM I UBEZWŁASNOWOLNIENIE PANSTWA POLSKIEGO! taki komuch dalej kłamie!
~wściekły 16-01-2013 9:50
najgorsze, że duża część nich przebrała się za "demokratów" i teraz brylują jako Platforma Oszustów. naczelny agent, gen. Czempiński wielokrotnie chwalił się publicznie, że PO jest wg jego pomysłu - on jest współzałożycielem. skompromitowane elementy LSD przeszły do PO by dalej reprezentować interesy WSI, SB i innych POmiotów. tego ludzie w zaściankowej Jeleniej Dziurze nie widzą. im wystarczy ładna gadka i obiecanie gruszek na wierzbie
~ 16-01-2013 9:53
ktoś dobrze napisał sama geriatria
~bum 16-01-2013 9:59
Na kaczora nikt by nie przyszedl
~goni 16-01-2013 10:02
Geriatria ?chyba nie bylismy na tym samym spotkaniu Pisowosko Peowski potworku
~dr. doom 16-01-2013 10:07
Panowie z wasem i z duzym brzuchem belkoczacy o miescie to domena piso-peowskich - dziadkow kto chodzi na spotkania ten wie:-)
~bn 16-01-2013 10:23
Towarzysz KC PZPR wie co mówi, kiedy te dziady wreszcie odejdą w przeszłośc i nie będą tacy żałośni?, to ze nie potrafią pracowac jak normalny człowiek to wiadomo.
~ed 16-01-2013 10:28
ciekawe czy na spotkaniu był naczelnik dialogu społecznego ,przecież Miller to kumpel z czasu komuny?
~Bron 16-01-2013 10:31
Juz wiem dlaczego nigdy w zyciu PiS nie wygra wyborow. Obrazacie wszystkich, ktorzy mogli by oddac na was glos. Zyjecie w obludzie i udajecie demokratow. Wyzywacie mlodych ludzi od czerwonych, idiotow i grozicie nikt normalny nie chce z wami miec nic wspolnego
~wściekły 16-01-2013 10:42
"Bron" - patrz na fakty a nie na kolory polityczne. jakie racjonalne przesłanki każą ci być np. SLDowcem? fakty pokazały kim byli i kim są. tak samo PO. kto w ciągu 5 lat rządów zadłużył nas na ponad 0,5 biliona złotych mając dodatkowo jeszcze dotacje unijne w latach 2007-2012 264mld. euro? razem to jest ponad 1,5biliona zł! ile miejsc pracy powstało w tym czasie? ilu młodych ludzi wyjechało z Polski za chlebem? miliony! a teraz weź i się obraź na te FAKTY!
~"Reformy" 16-01-2013 10:46
Niestety muszę jeszcze dołożyć. To SLD brało udział w "reformowaniu" Polski za rzadów Buzka. Poparło projekt likwidacji 49 województw i stworzenia nowych 16. I to jest początek upadku Jeleniej Góry, powolnej stagnacji i upadku całego regionu. Niejako pokłosiem tej głupiej reformy, której autorem był nieudacznik śp. prof Kulesza, była likwidacja naszego jeleniogórskiego okręgu wyborczego. Stworzono nowy pokrywajacy się mniej wiecej z granicami diecezji legnickiej. Otworzono w ten sposób furtkę dla kandydatów na posłów przywożonych w teczkach. Jak za komuny! Jelenią Górę lekceważy się, lekceważy się potrzeby naszego regionu. Za to znakomicie prosperuje Wrocław, który żeruje na całym województwie. I o to pewnie Solidarności i SLD chodziło.
~Abraxas 16-01-2013 11:01
Bardzo dobre wystąpienie,i mądre słowa dość rządów prawicy która rujnuje ten kraj do spółki z klerem PO-PIS musi odejść bo to jedna i ta sama grupa solidaruchów
~: 16-01-2013 11:06
Komuna, PZPR,SLD,tow.Miller - to "pikuś" w porównaniu do tego co mogła "nieprawomyślnemu" społeczeństwu zgotować IV RP ! Sędzia Tuleya miał odwagę to publicznie obnażyć, co i tak większośi elektoratu było widomym, a przy okazji najbliższych wyborów weźmie pod uwagę! Kolejne przegrane wybory dla PIS-u.
~ 16-01-2013 11:15
GŁOSUJMY NA= P A L I K O T A=
~sps 16-01-2013 11:16
Pamietamy jego rzady, Polak jest najważniejszy, hahaha! Do domu!
~piesek 16-01-2013 11:33
No dalej szczekajcie glosniej pisiaczki tak by was bylo slychac. Dajcie znac, ze jeszcze jakas partyjke w Jeleniej Gorze macie. Moze poprosicie kosciol o pomoc tam sa babcie i dziadkowie, ktorzy nie wiedza na kogo glosowac :-) wcielacie w zycie jak powiedzial Tuleya Stalinowskie metody ? Moze uczycie sie od najlepszych, ktorym kwiaty na grobach skladacie jak general Franko ?:-)
~wściekły 16-01-2013 11:34
płatne k. Millera, PO umysłowe i inne o. palikocie - odpowiem wam waszym językiem: same inwektywy - bo na fakty nie możecie się zdobyć - ich po prostu NIE MA! NIC POZYTYWNEGO! tzw. wojna polsko-polska wcale nie istnieje. to chwyt propagandowy pełowskich szuji. mamy za to wojnę dużej części Polaków ze złodziejami, lodziarzami, kłamcami i aferzystami. pojmijcie, że TEN SYF, który mamy i marazm obraca się także przeciwko wam! niebawem otrzymacie nowe stawki podatku od nieruchomości, to wam oczy wyjdą z orbit. niebawem podniosą także wam VAT do 25%, niebawem zapłacicie także WY podatek katastralny. zarabiacie miesięcznie jak w Erytrei, a ceny żywności macie wyższe niż w Niemczech, do lekarza na badania musicie czekać pół roku, leczcie się w "galeriach" -
~gwt 16-01-2013 11:35
Do Pinocheta tez jezdzili z kwiatami :-)
~piesek 16-01-2013 11:37
@wsciekly Jestescie tresowani ?
~:( 16-01-2013 12:29
To takie Polskie ujadać jeden na drugiego, mamy demokracje i każdy ma prawo popierać kogo chce. Spierajmy się na argumenty a nie, czy kogoś lubimy czy nie. Jeśli chodzi o samo spotkanie i że SLD chce się zmienić, to z tym będzie trudno - młodzieży jak na lekarstwo.
~trakt 16-01-2013 13:00
do pinoczeta jezdzil kaminski i wolek
~kola 16-01-2013 13:14
Za przysłowiowej komuny i PZPR miałeś pracę i pewność jutra a dzisiaj masz śmietnik i łaskę pana który cię zatrudni za ochłapy ze swojego stołu.
~dyreń 16-01-2013 13:26
Dzisiaj chcielibyście zasady \\\"czy się stoi, czy się leży 2 tysiące się należy\\\".
~gość II 16-01-2013 13:27
Czy Miller opowiedział o kontaktach z Rywinem?
~juhas 16-01-2013 13:29
A co, przestaliście szukać roboty, że macie czas na głupie dyskusje. A może przerwa w nurkowaniu - to przepraszam.
~*) 16-01-2013 13:40
Bardzo dobre wystąpienie, który inny były lub obecny premier ma taka klasę, każdy jest tylko człowiekiem i ma prawo do błedów, tylko który z tych wymienionych umie i robi przyznać się do błedów, raczej przekonuje że białe jest czarne. Ujadacie jeden na drugiego, mamy demokracje i każdy ma prawo popierać kogo chce. Spierajmy się na argumenty a nie, czy kogoś lubimy czy nie. Szykacie młodzieży - jak na lekarstwo - a która partia ją ma, młodzież generalnie nie garnie się do polityki, ma inną działalność.
~ 16-01-2013 13:41
pewnosc jutra w komunie...taaaaaaaaaaaa..........szczegolnie ci "politycznie niewygodni" mieli taka pewnosc, ze musieli albo byc internowani, albo won za granice.Smolisz glodne kawalki.
Dzidek 16-01-2013 14:17
W kwestii formalnej.......Może część tak narzekających na "wszystko" stworzy jakiś: ruch/partię i na wzór Millera (PO/PIS itp = dowolne) i zrobi jakieś spotkanie. Chętnie poczytam wtedy opinii.... .Nawet sami o sobie będą mogli wpisy zrobić.
~Polaka 16-01-2013 14:19
Polaka mieli w d.p.e przed 89 rokiem i dalej mają. Dobrze, że dobrze widać facjaty tych czerwonych ludzików co jeszcze wierzą, że Edward wróci. Żal ale wybaczam bo nie wiedzą co czynią ...
~gosc portalu 16-01-2013 14:33
Szkoda,ze nie zawalil sie budynek. Ile dobrego dla Polski by z tego wyniklo za jednym razem.
~ 16-01-2013 14:43
DOLNOŚLĄZAK. PostPZPR-owska demokracja to - przede wszystkim - Związek Zawodowy "SOLIDARNOŚĆ", który od 4.06.1989 r. wyznaczał wektory rozwoju postPRL-owskiej polityki, gospodarki i kultury. Jedyną słuszną partię /PZPR/ zastąpił jedyny słuszny związek zawodowy/"SOLIDARNOŚĆ"/. 8.06.1996 r. środowiska, zwane - nie wiadomo dlaczego - niepodległościowymi, osiągnęły apogeum swojego rozwoju. Pod wodzą M.Krzaklewskiego /ksywa Mussolini/ utworzono Akcję Wyborczą Solidarność. AWS kraj zreformowała wbrew postulatom ugrupowań lewicowych, uważanych za Płatnych Zdrajców Pachołków Rosji. Efektem amatorszczyzny AWS było zapoczątkowanie niespotykanego deficytu budżetowego, zwanego dziurą Bauca /ok.80 mld zł/. CDN
~oj 16-01-2013 14:48
Zdjęcie nr 6 do zjedzenia mniam:)
~ 16-01-2013 15:13
Cd. z 14:43. W 2001 roku Akcja Wyborcza Solidarność sama się ..., gdyż niepodległościowe ugrupowania między sobą się pożarły o dostęp i partycypowanie przy tzw korycie. Bezrobocie stanowiło około 20%. Lemingi - politycznie niezaangażowane - zaczęły błagać na kolanach "komuno wróć". SLD na chwil kilka dorwało się do koryta, dążąc - przede wszystkim - do minimalizacji zadłużenia kraju odziedziczonym po AWS. Częściowo się to udało. DOLNOŚLĄZAK. Cdn.
~ 16-01-2013 16:02
do wściekły - przeca to ż...i to od kogo by chcieli żeby pożyczać kase jak nie od nich hehe
~inny 16-01-2013 16:18
Ale młodzież się garnie do SLD, zobacz fotkę 13.
~NNN 16-01-2013 16:33
Spotkanie z Leszkiem Millerem pokazuje kierunek w jakim SLD od wielu lat niczym jak okręt na morzu płynie....płynie w kierunku potrzeb społecznych z jednoczesnym nowoczesnym rozwojem w kierunku Europy.Spotkanie to pokazuje że SLD nie traktuje swojego społeczeństwa jak tabelek i cyferek w wynikach finansowych gdzie człowiek się nie liczy jak dzieje się to dzisiaj zarówno w zakładach pracy jak i w obecnej polityce .Dzisiaj SLD w osobie Leszka Millera mówi o tym że społeczeństwo oraz każdy z osobna jest największą wartością życiową naszego Kraju i właśnie tę wartość powinniśmy pielęgnować najbardziej i nie wolno na tym oszczędzać........
~ 16-01-2013 16:39
W kwestii formalnej.......Może część tak narzekających na "wszystko" stworzy jakiś: ruch/partię i na wzór Millera (PO/PIS itp = dowolne) i zrobi jakieś spotkanie. Chętnie poczytam wtedy opinii.... .Nawet sami o sobie będą mogli wpisy zrobić.
~Gość 16-01-2013 16:41
Precz z Millerem i tą zpyziałą komuną ,oni już byli i co zrobili złodzieje i łapówkarze ,w tym kraju niema na kogo głosować sami nieudacznicy i oszołomy,ja pójde głosować jak będzie startował Olszewski inaczej nigdzie nie ide
~TAK 16-01-2013 16:55
Zgadzam się z DOLNOŚLĄZAKIEM
~inny 16-01-2013 16:57
do Gość; na złość wszystkim to odgryź sobie nawet ogon.
~NIE 16-01-2013 17:03
A ja się nie zgadzam z DOLNOŚlĄZAKIEM
~... 16-01-2013 17:07
...naiwne ludziki jeleniogorskie...zawsze u Was bieda bedzie boscie glupi i naiwni...ale latwo jest Wam gowno z mozgu zrobic...nic dziwnego skoro byly "kanar" jest radnym a biblotekarz prezydentem
~ 16-01-2013 18:11
OOOOOOO o Polakach sobie przypomniał, cynik.
~w13 16-01-2013 18:24
to straszne ze takie osoby i ludzie istnieja ale to juz zasluga PO i tego co robi z wartosciami Polski...a sld/pzpr/miller i inni to kolaboranci z rosją i tacy patrioci jak ci którzy dobrze żyli za czasów zaborów...ich miejsce bedzie kiedys w zapomnieniu i na smietniku /bo jak widac dzieki mediom okreslonego typu michnik przyjaciel urbana..jeszcze nie są...w historii zawsze byli zdracy kolaboranci i ludzie podli...ale nic po nich nie zostaje ..nic ps.
~ 16-01-2013 18:51
Cd. z 15:13. Dziś, zapoczątkowana przez Akcję Wyborczą Solidarność, dziura budżetowa wynosi około 1.000.000.000.000 zł /słownie zł: jeden bilion/. Samolikwidacja AWS - to wspaniały polityczny fajerwerk roku 2001. "Mussolini" abdykował a na gruzach niepodległościowego solidarnościowego tworu powstała PO-partia i PiS-partia. Takie wash&go. Polscy Zdrajcy Pachołki Rosji, zrzeszeni głównie w SLD, zostali wrobieni przez Rywina i oddali władzę ugrupowaniom eufeministycznie nazywanym niepodległościowymi. PiS partia założyła IV RP i na wzór UB utworzyła CBA. Za to ich cenię. Majstersztykiem operacyjnym była akcja o kryptonimie Mengele, którą - wg mnie - kierował agent ksywa "Beria". Zbieżność fotek - przypadkowa. DOLNOŚLĄZAK Cdn.
~eee... 16-01-2013 19:14
wow nagły attak komuszków hehe...
~ 16-01-2013 19:15
Cd. z 18:51. Tylko PiS-partia ma receptę na uzdrowienie gospodarki w polskojęzycznej części Europy. Polska, zwana przez patriotów z PiS-partii, kondominium Rosji i Niemiec, dzięki tej partii nie stała się kondominium Watykanu. Zapoczątkowane przez PIS-partię reformy /w ramach AWS jako Porozumienie Centrum/ winny być kontynuowane. Kwota deficytu budżetowego dla aktywistów tego ugrupowania nie jest porażająca. Zatem bankructwo naszego kraju pod rządami - małego wzrostem ale wielkiego sercem - człowieka nie będzie upokarzające. Ciekawie jak po bankructwie będzie wyglądał The day after. DOLNOŚLĄZAK.
~ 16-01-2013 19:33
Jako PZPR budowali ponad 39lat i co..... proch z budowy i mogily z powodu bezpieki. Czy ktos wyjasnil dlaczego? Czy ktorys czerwony przeprosil nas za klamliwe stracone mlode lata w sowieckiej "przyjazni"? Sorry, dzisiaj jako 50+ mam ich gdzies! Oni maja domki, firmy emerytury jak sie patrzy, my? WAŁA!!!! Wychowani w niedostatku i kartkach z wtloczona w glowy falszywa historia. NIE
~Fis 16-01-2013 19:38
No nienawidzę PO i SLD. No to kogo mam głosować? Tak zagłosować, żeby psychiczni z PIS-u władzy nie dostali? Proszę o podpowiedz!
~ 16-01-2013 20:13
Ad.~z 19:33. Rzeczywiście wszystko co wybudowali w następnym dniu się w pył obracało, gdyż hołdowali biblijnej zasadzie: "z prochu powstałeś i w proch się obrócisz". Natomiast wszystkie współczesne mogiły - to wynik działania czerwonych pająków spod znaku UB i SB. Nikt czerwony nie przeprosił za lata w sowieckiej przyjaźni, gdyż w objęcia tej przyjaźni wepchnął polaków Churchill z Roosenfeldem dla uniknięcia III Wojny Światowej. Dzisiaj masz 50+. Zatem 17.09.1980 r. miałeś około 20 lat. W tym to bowiem dniu "komuchy" zarejestrowały walczącą "Solidarność". Zapoczątkowana została wielka tragedia narodowa.Wielu aktywistów "S" dorobiło się. Niektórzy mają domki, firmy, nagrody Nobla, dobre związkowe emerytury, Romaszewski rekompensatę. Ty masz wała? Ciulowato się ustawiłeś. DOLNOŚLĄZAK.
~Ryś z Klanu 16-01-2013 20:19
Fis,to proste.Nie na partię tylko na konkretną osobę.Jak?
~rychu 16-01-2013 20:34
ot polityk co za jego rządów kręcili dobre interesy i im się dobrze wiodło a długi do dzisiaj spłacamy ale te czasy już nie wrócą,jak to było po czym się poznaje mężczyznę ???? dziadku idz ze sceny nie rób śmiechu w czerwonej kotlinie.
~Fis 16-01-2013 20:34
No fajnie. Ale przy obowiązującej ordynacji pomysł nie odpali. A jak już odpali to dojdzie do sytuacji typu:Maciarewicz, Fotyga, Błaszczak itd. Co wtedy? Ten kraj na to nie zasługuje.
~ 16-01-2013 20:46
A co już nikt nie pamięta jego pseudo osiągnięć pognębiających Naród podczas jego nieudanego i aferalnego premierowania ????
~ewa 16-01-2013 21:02
Czy może ktoś z państwa wie ile wynosi pensja Przewodniczącego SLD Piotra Paczóskiego.
~adamo 16-01-2013 22:57
Oni już rządzili
~nara 16-01-2013 23:53
pocałujcie sie w zadki! teraz przeciętny Polak chce tylko jendego, wyjechać z tego chorego kraju! nara
~taka jedna 17-01-2013 0:44
Dla mnie wymiernikiem polskiej żałosnej (niestety) rzeczywistości jest fakt, że jestem przewlekle chora, ale nie "zasługująca" na rentę w tym chorym kraju (mimo, że staż mojej pracy to przeszło 20 lat). Nie "zasługuję" też na jakąkolwiek pracę (na umowę o pracę), o godziwej nie wspomnę. Na godziwe leczenie też. Takich jak ja w tym chorym kraju są tysiące, może miliony. I nie mam pretensji do tej czy tamtej opcji politycznej, tylko do ludzi którzy od wielu, wielu lat porywają się na władzę, jednak TYLKO po to, aby się obłowić, snując wszelkie obietnice i kłamstwa. Obłowić kosztem tych maluczkich. TO TYLE, i myślę, że na temat. O JG to już nawet pisać nie będę - każdy kto tutaj żyje wie jak jest.
~Stasiek 17-01-2013 1:23
Spotkanie z komunista w czerwonej kotlinie , Miller to taki Alganov , taki aparatczyk , komuch z krwi i kosci i klamie od dziecka . Jesli ktos wierzy Milerowi w jedno chociaz slowo ma naprawde defekt mozgu .Zadajcie sobie pytanie ile osob w Lodzi przed 1989 rokiem mialo przykrosci przez towarzysza Leszka ?
~DUCH GÓR 17-01-2013 2:45
JA WYJECHAŁEM BO MI LUDZIE Z S L D ŻYCIE NISZCZYLI W JELENIEJ GÓRZE I OBARCZALI POLITYKÓW RZĄDZĄCYCH A ON BĘDZIE Z LUDZI WARIATÓW ROBIŁ.LESZEK MUSZE ZACZĄĆ OPOWIADAĆ JAK WY TO ROBICIE!!
~wiem 1 17-01-2013 8:56
Piotr Paczóski pełni swoją funkcję Przewodniczącego Rady Powiatowej SLD społecznie. Pełnienie tej funkcji jest także związane z wydatkami które pokrywa Przewodniczący z własnych pieniędzy. Myślę że większość tego typu funkcji w różnych partiach pełniona jest społecznie. Mój Przewodniczący zarabia na swoje utrzymanie własną pracą.
~do Stasiek 17-01-2013 8:59
widzę że Pan to jest jakimś uczonym, mądrym inaczej.........
~ 17-01-2013 11:55
20;13, masz racje DOLNOSLAZAKU, rodzice dali mi prawe wtchowanie i nieobojetnosc na cudza krzywde, zasze ludzilem sie nadzieja na to ze pracujac otrzymam nalezne owoce. Jako kierowca PKS przemierzalem tysiace kilometrow w zlomach typu polska mysl techniczna. Kochalem ta prace. Solidarnosc dala mi zludne perspetywy dajace dobre widoki na przyszlosc. Przemierzylem 3 mln km po swiecie az zawal przerwal harowke. Dzisiaj wyliczono w ZUS ze wyszedlem na zebraka. Ale laczne godziny pracy w tej karierze dzielone na 8mio godz dnowki to ok ...70 lat pracy. Dzisiaj widze na co i na czyje luksusy poszly moje i wielu moich kolegow podatki, nam dano ochlapy lub odpady produkcyjne, jak kto woli.
~ 17-01-2013 20:54
Ad.~Stasiek. Potwierdzam Miller łże jak z nut. Wprawdzie od dziecka go nie znam, jednak w PRL-owskiej Marynarce Wojennej razem przez 3 lata służyliśmy. Nasz okręt podwodny cumował w Gdyni. Byliśmy w jednej załodze. Ja - mat. On bosman-mat. To był wyjątkowy marynarz. Kapitan dawał rozkaz "zanurzenie alarmowe" a on w tubę przekazywał "wynurzenie na sterach". Kapitan: "4 rumby w prawo" a on "ster lewa na burt" I tak "lewa na burt" pozostało mu po dziś dzień. Za to,że jest konsekwentny polubiłem go. Tak trzymać Leszku!!! DOLNOŚLĄZAK.
~ 17-01-2013 21:14
Ad.~ 11:55. Współczuję. Takich jak Ty jest ogrom. Na nikogo dziś nie licz, gdyż Ci, którzy z oddaniem poświecili się dla reformowania kraju w ramach solidarnościowego zrywu, zostali oszukani. Wielu solidarnościowych Vipów reformatorów zadbało - w pierwszej kolejności - o zaspokojenie swoich własnych potrzeb. O potrzebach innych - mniej zaradnych - zapomnieli. Wsparcia nie oczekuj od państwa. Jeśli masz rodzinę, która jeszcze z kraju nie uciekła za chlebem, to jesteś w komfortowej sytuacji. Trzymaj się. Serdecznie pozdrawiam, życząc dużo zdrowia i samych pogodnych chwil. DOLNOŚLĄZAK.
~gon 18-01-2013 15:43
intelektualnie nie dorosles do jego piet
~wieśniak 19-01-2013 13:13
zrobić dekomunizację jak niemcy ,czechy itd.
~& 19-01-2013 18:40
wszystkich do jednego worka i do Wisły .Przed wyborami obiecanki po wyborach śruba i fotoradary.
~rob300 22-01-2013 7:25
gdzie są ci mlodzi to wszystko co tam siedzi to stara komunistyczna BRAĆ komuna już nie wróci dzięki bogu

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group