• Czwartek, 18 kwietnia 2019
  • Godz. 18:58
  • Imieniny: Alicji, Apoloniusza, Bogusławy
  • Czytających: 5984
  • Zalogowanych: 21
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Nieprawdopodobnie zagłodzony pies został odebrany właścicielce

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 18 grudnia 2012, 6:57
Aktualizacja: Środa, 19 grudnia 2012, 8:53
Autor: Angela
Fot. SM
Skóra i kości – tyle zostało z pięknego psa, którego w sobotę (15.12) strażnicy miejscy odebrali kobiecie z ul. Korfantego w Jeleniej Górze. Krzywdę zwierzęcia zgłosili sąsiedzi, którzy nie mogli już patrzeć na głodującego czworonoga. Obecnie ustalono już jego właścicielkę.Sprawę przekazano do prokuratury. Kobieta może odpowiedzieć nie tylko za zaniedbywanie psa, ale i za znęcanie się nam nim.

- Otrzymaliśmy zgłoszenie, że w budynku przy ul. Korfantego znajduje się zaniedbany, wygłodzony pies – relacjonuje Artur Wilimek, rzecznik Straży Miejskiej w Jeleniej Górze. Wskazał nam go jeden z mieszkańców. Potwierdziło się, że zwierzę jest wygłodzone i zaniedbane – dodaje.

Z ustaleń wynika, że właścicielka mieszka w tym budynku na strychu. Bardzo często pozostawia psa bez jedzenia i opieki. W czasie interwencji kobiety nie zastano. Mieszkańcy nie byli w stanie podać jej nazwiska. W toku prowadzonych czynności strażnicy ustalili inne miejsca gdzie właścicielka psa może przebywać. Niestety również i tam nie udało się z nią skontaktować.

- Pies został przewieziony do schroniska dla małych zwierząt, gdzie udzielono mu pomocy i zapewniono opiekę. Funkcjonariusze prowadzą dalsze działania zmierzające do ustalenia i ukarania sprawczyni tak rażących zaniedbań – informuje Artur Wilimek.

Dzisiaj (18.12) strażnicy miejscy ustalili właścicielkę psa. Okazało się, że jest to młoda osoba, w wieku 22 lat.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (88) Dodaj komentarz

czarnulka jastin 18-12-2012 7:18
sama bym ja zamknęła na strychu niech zdycha franca jak tak można
~Noemi 18-12-2012 7:21
Matko! Jak można???? Biedne stworzenie!!! Kochani, schronisko ratuje najprawdopodobniej życie temu psiakowi, ale nie jest rozwiązaniem na dłuższą metę.... Może jest ktoś chętny, kto go przygarnie i pokocha? Wiem- w pierwszej kolejności zapytacie- dlaczego nie ja, skoro wychodzę z tą propozycją. Odpowiedź jest prosta: Ma już w domu dwa zwierzaki adoptowane ze schroniska właśnie. Uwielbiam je! I strasznie mi żal tego psiaka. Jest parę " stałych osób" na tym forum. Pipi! C.H.W.D.P- macie tyle energii! Zróbcie choć raz coś dobrego - przed świętami! Rozgłoście znajomym o tym psiaku! Pomóżcie!
~Kamila.......... 18-12-2012 7:27
biedny piesek:( ale ta kobieta tez pewnie sama gloduje skoro mieszka po strychach.....ja tez mam pieska z interwencji,jest wspanialym przyjacielem rodziny!
~Wrrr 2-11-2018 15:50
do: ~Kamila.......... (7:27)
Ta kobieta naprawdę dużo przeszła i umyślnie krzywdy mu nie zrobiła jej partner nie chciał jej oddać psa więc go z nim zostawiła to ten cpun go zaglodzil a ona wzięła winę na siebie sama została bez dachu nad głową bez pieniędzy i do tego nie wannie oskarżona
~miss@ 18-12-2012 7:43
J mam kota "wywleczonego" jakiś czas temu ze schroniska.
~ 18-12-2012 8:32
Kobiety nie bylo w tym czasie, bo pewnie byla w kosciele.Mam nadzieje, ze Polska to jeszcze nie calkowicie idiotyczny kraj i sprawczyni zostanie surowo ukarana. A swoja droga...dziwne, ze sasiad nie zna sasiada. Blizni nie zna blizniego?????
~ 18-12-2012 8:40
Coz sie dziwic: kosciol powoluje sie czasami na teksty biblijne i traktuje zwierzeta przedmiotowo: "Chrześcijańskie dyskusje na temat praw zwierząt często odwołują się do dwóch fragmentów z Księgi Rodzaju. I tak przeciwnicy idei praw zwierząt opierający swoje przekonania na gruncie religijnym wskazują na Przymierze zawarte przez Boga z Noem, w którym zezwala on na jedzenie mięsa: "wszelkie zaś zwierzę na ziemi i wszelkie ptactwo powietrzne niechaj się was boi i lęka. Wszystko, co się porusza na ziemi i wszystkie ryby morskie zostały oddane wam we władanie." ROZUMIECIE JUZ, DLACZEGO NIENAWIDZE KOSCIOLA??? BO KOCHAM ZWIERZETA, A JEDNO Z DRUGIM KOLIDUJE. A KARPIA JUZ ZAMORDOWALISCIE?????
~meczyciele 18-12-2012 8:49
"Pod pręgierzem przy rozmaitych okazjach hierarchowie Kościoła stawiają też relatywizm, nihilizm i wszystkie -izmy. Jednak o złym traktowaniu zwierząt przez ludzi milczą jak zaklęci. Czyżby ludzkie bestialstwo wobec zwierząt nie było w oczach Kościoła ważnym problemem społecznym? Czyż w katolickim kraju tortury, jakim każdego dnia przy aprobacie społecznej poddawane są zwierzęta, nie uderzają w Kościół uchodzący za wychowawcę tego narodu? Czy w czasie kazań księża muszą grzmieć, że na „Zachodzie zwierzęta mają większe prawa niż ludzie” (słyszałem to na własne uszy), dając wiernym do zrozumienia, że w katolickiej Polsce do takiej skandalicznej sytuacji nie wolno dopuścić?"
~ka2 18-12-2012 8:53
No, ja przepraszam bardzo. Może by tak wychudzić właścicieli takich zwierząt i zostawić niech sobie radzą. Ciekawe czy nimi się ktoś zajmie. Niech poczują to czo czują zwierzęta głodne, bite i zaniedbywane. Jaki mandat. Do kamieniołomów, albo drogi społecznie naprawiać. Pozdrawiam.
~ 18-12-2012 9:04
Ktos tu pisze, ze kobieta- poniewaz mieszkala na strychu- sama pewnie glodowala. Po pierwsze: po jakiego grzyba brala wobec tego psa, jesli nie ma srodkow? po drugie: czlowiek (przynajmniej w Polsce) ma rozne inne mozliwosci, by nie glodowac, zwierze zdane jest calkowicie na wlasciciela. Tego babsztyla nie bede nigdy bronic. Zycze jej wszystkiego najgorszego. I nawet mi nie jest przykro, ze tak pisze. Sama mam psa z ochronki. To nasz najwierniejszy przyjaciel.Bardzo go kochamy. Polska schodzi na (wyglodniale) psy. Za duzo moheru, ktory was zaslepil i prowadzi w nicosc.
~ 18-12-2012 10:02
Helga, znowu łżesz jak (głodny) pies. W tekscie nie ma ani słowa że kobieta była w tym czasie w kościele. Jedno z drugim nie ma tutaj żadnego związku. Wymyślasz swoje wygodne pseudofakty. Trzeba wiedzieć co się pisze, a nie pisać co się wie.
~ 18-12-2012 10:12
"Bez wątpienia zwierzęta nie są i nie powinny być obojętne z punktu widzenia prawa, a ludzie, którzy się nad nimi znęcają, powinni być surowo karani. Bez wątpienia także należy jeszcze wiele zrobić, aby system ich ochrony działał sprawnie. Ale mówienie o „prawach zwierząt” pozostaje nonsensem." Maciej Brachowicz, katolik, teolog Wszystko jasne? Trzej młodzi ludzie, którzy przywiązali żywego psa do samochodu i ciągnęli go za nim tak długo, aż odpadła mu głowa, NIE ZROBILI NICZEGO ZŁEGO. Wszystko w porzo, nie musimy robić w tej sprawie niczego, bo zwierzak nie ma praw!!! JEŚLI TO NIE OBCHODZI BOGA, TO JA TAKIEGO BOGA NIE CHCĘ.
~ 18-12-2012 10:20
PEWNIE BYLA W KOSCIELE nie oznacza, ze byla w kosciele NA PEWNO. No ale coz. Problemy z jezykiem polskim ma nie tylko Angla, jak widac na zalaczonym obrazku. PS. Karpia juz ukatrupiles, ze tu sie tak rzucasz?
~ 18-12-2012 10:22
spadaj psychopatko
~ 18-12-2012 10:30
Czy wobec opisanej sytuacji Kościół jest bezradny? Nie. Tyle że po pierwsze, ze świecą szukać w Polsce teologów i księży, którzy nie pokładaliby się ze śmiechu, gdy ktos mówi, że zajmuje się teologią zwierząt. I że potrzebujemy wypracowania nowej teologii stworzenia, która na poważnie zmierzyłaby się z tzw. kryzysem ekologicznym. Po drugie, Kościołowi można postawić zarzut grzechu zaniechania, kiedy milczy, widząc, jak ludzie traktują zwierzęta. Czyż nie mamy prawa oczekiwać od biskupów listu na temat szacunku wobec każdego żyjącego stworzenia, zamiast kolejnego na temat udziału obywateli w wyborach? Czy duszpasterze sprzeniewierzyliby się ewangelii, gdyby w niedzielnych kazaniach więcej uwagi zwracali wiernym na szacunek, jaki należy się zwierzakom, a nie tylko „koronie stworzenia”.
~ 18-12-2012 10:33
Do 10:22- znowu za duzo wypiles. Szkoda mi ciebie. Nalog cie bardzo gubi, a twoje posty swiadcza tylko o tobie. I nie mysl, ze jestes tu anonimowo. Nie pij tyle. Miesza ci sie w glowie i stajesz sie agresywny.A to moze byc pierwszy krok do uczynienia komus (zwierzeciu? dzieciom?) krzywdy.
~ 18-12-2012 10:58
Teologia zwierzat? czemu nie: Szczególnym przedmiotem teologii jest istnienie Boga i jego atrybuty oraz jego relacja do świata przyrody i człowieka. Przyroda – w najszerszym znaczeniu to świat, wszechświat, rzeczywistość materialna, a wiec takze i swiat zwierzat....
~ 18-12-2012 11:32
Takich ludzi to do więzienia ,tak jak jest za granicą
~ 18-12-2012 11:39
Pora przeprowadzic rejestracje pieskow, hipowanie i obowiazkowe okresowe wizyty u weterynarzy. Ta droga napewno wprowadzone zostaly by skladki zdrowotne na zwierzeta, tym samym zakonczylo by to gechenne . Majac psa trzeba miec swiadomosc tego i odpowiedzialnosc ze to stworzenie jest zywe, cierpi jak czlowiek i ma tez psychike. Niektorzy ludzie zatracili czlowieczenstwo i nawet zezwierzecenie.
~ 18-12-2012 11:49
A MECZENIE KARPI W IMIE NARODZIN JEZUSKA????("bög sie rodzi, karp truchleje...ale tylko w Polsce)Organizacje ekologiczne chcą, by żywe karpie sprzedawane przed Wigilią były transportowane, przechowywane i zabijane w sposób humanitarny. Na forum dyskusyjnym prokuratorzy.net można przeczytać, jakie wytyczne wystosował w tej sprawie prokurator Seremet. Zwraca on uwagę podległym śledczym na zapisy ustawy o ochronie zwierząt. "Ponieważ ryby są kręgowcami, podlegają ochronie przewidzianej w tej ustawie na równi z innymi zwierzętami kręgowymi" - pisze. Wylicza także, jakie traktowanie ryb jest łamaniem prawa. Znęcaniem się jest m.in. transportowanie żywych ryb w pojemnikach pozbawionych wody, foliowych workach lub koszykach.
~zbulwersowan 18-12-2012 12:08
* jak można tak zagłodzić psa!!!!!!!!! Może tak ona siebie zagłodzi, żeby jej biodra i obojczyki i wszystkie kości wystawały przez skórę! Takich ludzi powinno się w końcu zacząć karać surowymi karami - WIĘZIENIE i koniec! Płakać się chce......
~ 18-12-2012 13:18
Bez karpia nie ma świąt - tak uważa wielu Polaków. W tym czasie jednak te zwierzęta przechodzą najgorszą gehennę. Są stłoczne w akwariach w marketach i traktowane gorzej niż przedmioty, które są tam sprzedawane. Art. 1 pkt. 1 Ustawy o ochronie zwierząt mówi: Zwierzę, jako istota żyjąca, zdolna do odczuwania cierpienia, nie jest rzeczą. Człowiek jest mu winien poszanowanie, ochronę i opiekę. - Niestety, z tego zapisu, jakkolwiek pięknie by brzmiał, dla ryb nie wynika nic – alarmuje stowarzyszenie Empatia działające na rzecz zwierząt. - Dlatego pomóż nam zmienić stosunek ludzi do tych niezwykłych zwierząt, tak, aby w przyszłości znalazło to odzwierciedlenie również w prawie. Ryby mają rozwinięte zmysły słuchu, węchu, smaku i dotyku. Szczególnie dobrze rozwinięty słuch mają karpie...
~a może 18-12-2012 13:24
ta kobieta tęz tak wygłąda jak ten pies ,z głodu. Sąsiedzi co wy nato.
~Clitoris 18-12-2012 13:37
Viki: zupełnie niepotrzebnie wdajesz się bezproduktywną polemikę z tym nawiedzonym reprezentantem ludu bożego( *.dynamic.chello.pl (89.70.*.*) - najlepiej ludzi z nieuleczalnym deficytem intelektu ignorować. Miłego wypoczynku w najbliższym tygodniu. Pozdrawiam.
~puppo 18-12-2012 13:44
ludziska on nie jest zagłodzony ino super wyrzeżbiony, jak schwarzeneger w czasach świetności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ 18-12-2012 14:06
Jesli ta kobieta tez tak wyglada, to bardzo szkoda, ze nikt nie reaguje.Tak w ramach "kochaj blizniego jak siebie samego". Ale coz...oni nawet nie wiedza, jak kto sie nazywa. Dzieki za pozdrowienia. Pozdrawiam rowniez. Czas spedzam bez karpia; beda pierogi:-)
~adminnn 18-12-2012 14:32
nie mieszkala na strychu to było mieszkanie na poddaszu znam ja i jej psa ona głodna nie chodzi daje rade a psem sie nie interesowala bo miala go gdzies i to czy on jest glodny nawet na dwor go nie wypuszczala ja powinni zagłodzic biedny piesek
~ 18-12-2012 14:50
Do 14:32- dobrze, ze to napisales(-a), bo nie bedzie spekulacji na jej temat. Nie bylo jej w domu, bo moze poszla do kolejki po zywego karpia? MOZE...nie wie sie na pewno.... Przywiezie go trzepoczacego w reklamowce i wpusci do wanny. Potem odspiewa kolede- kto wie? moze nawet sie pomodli i oplatkiem podzieli? Bog sie roooooo-oooo-dzi, karp truchleeee-eee...je....wesolych swiat
~ 18-12-2012 15:30
Nikt psa nie karmił skoro biegał samopas??????????nie bronie włascicielki ,ale u nas w bloku tez jest taki "niczyj"pies i wszyscy go dokarmiają.Nie bardzo rozumiem- sąsiedzi patrzyli jak pies sie kończy a żreć nikt mu nie dał?????????????
~ 18-12-2012 15:38
Nikt psa nie karmił skoro biegał samopas??????????nie bronie włascicielki ,ale u nas w bloku tez jest taki "niczyj"pies i wszyscy go dokarmiają.Nie bardzo rozumiem- sąsiedzi patrzyli jak pies sie kończy a żreć nikt mu nie dał?????????????
~karp zywy 18-12-2012 15:39
he he he......sasiedzi tez stali w kolejce po zywego karpia....nie wie sie na pewno...takie poszlaki....moze nawet byli u spowiedzi? Ksiadz zapukal w deseczke i wszystkie zle czyny wlacznie z meczeniem zwierzat sa im odpuszczone. To wspanialy pomysl taka spowiedz! lulajze jezuniu, lulaj.....a ty matulu karpia w mące kulaj...ej koleda, koleda!!!!
~adminn 18-12-2012 17:01
napisalem ze go z domu nie wypuszczala ktoregos razu jej uciekl i dlatego zadzwonilismy po straz miejska a co do karpia to nie stala w kolejce ona nie lubi ryb
~ 18-12-2012 17:15
oj biedna ona...ryb nie lubi...psow nie lubi...to co lubi?
CН.W.D.P. 18-12-2012 17:40
Noemi, JA NIE LUBIĘ PSÓW... "PIES", TO SYNONIM SŁOWA "POLICJANT", A JA ANI SWOJEJ PRACY, ANI "KOLEGÓW" Z PRACY NIE LUBIĘ... WIĘC TEMU PIESKOWI NIE POMOGĘ... MAM ZA TO NA UTRZYMANIU KOTKA... (KOTEK OBECNIE W DOMU NIEOBECNY - PEWNIE GRZEBIE TERAZ W JAKIMŚ ŚMIETNIKU ZA JEDZENIEM...)
~beeee 18-12-2012 17:44
nie mogę się oprzec ,ręka sama wiedzie do pisania,nie na temat, co prawda, bolesny i wstydliwy...lecz filozoficzny. Otóż emigrantko droga, bliżni bliżniego nie zna, ale ja emigrantkę wszędzie poznam...
~beee 18-12-2012 17:51
kupiłam karpia w Lidlu, tam w szwabi zapewne go humanitarnie załatwili, trening czyni wszak mistrza.,pewnie rzekli Gott mit Uns i łup go w kręgowcowy łepek,ciekawe jak będzie niemiecki g** smakował
CН.W.D.P. 18-12-2012 17:57
Owco beeee, PISZE SIĘ: "SZWABII"... NIE RÓB RADOŚCI EMIGRANTCE, IŻ JĘZYK POLSKI ZNA LEPIEJ OD POLSKIEJ OWCY...
~Zagłodzić! 18-12-2012 18:01
KARA JEDNA ! BABE ZAGŁODZIĆ.....
CН.W.D.P. 18-12-2012 18:32
W JEDNYM Vikusia z Niemiec MA RACJĘ - KARPIE SĄ MĘCZONE... KURY, KACZKI, GĘSI, ŚWINIE, KROWY... WE FRANCJI ŚLIMAKI ORAZ ŻABY, W CHINACH I INNYM WIETNAMIE KOTY I PSY... CZEMU WIĘC AKURAT TEN JEDEN EGZEMPLARZ PSA ZOSTAŁ WYRÓŻNIONY SZCZEGÓLNYMI WZGLĘDAMI, AŻ PORTAL O NIM NAPISAŁ, A LUDZIE SIĘ * NAD JEGO LOSEM???? CZEMU NIE PISZE SIĘ O TYCH WSZYSTKICH MILIONACH ZWIERZĄT MĘCZONYCH I ZABIJANYCH KAŻDEGO DNIA ORAZ POŻERANYCH PRZEZ CZŁOWIEKA?????
CН.W.D.P. 18-12-2012 18:47
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2226542/Truck-crammed-FIVE-HUNDRED-cats-stopped-en-route-restaurants-China.html
~sarna 18-12-2012 18:49
zamknac ta dziewczyne na tym strychu i tak samo wyglodzic ! Nie jest to dla mnie wytlumaczenie / JAK TU NIEKTORZY PISZA/ , ze sama moze nie miala co jesc i glodzila psa .Sa od tego instytucje ,ktore sie nazywaja SCHRONISKIEM DLA ZWIERZAT i zawsze zwierzaka mozna oddac .
~...piotr 18-12-2012 19:17
Żałosne jest to że przy każdym temacie zaczyna się dyskusja na temat kościoła i mieszanie go do wszystkiego bo nagle karp komuś przeszkadza na święta bo jakiś pajac przedstawia swoją interpretację biblii której nawet na oczy nie widział oczywiście nie jest to mowa nienawiści i nietolerancja która zaczyna się w momencie gdy obrażony zostaje jakiś żyd,homoseksualista lub polityk z PO ,a tak na marginesie ilu z was miłośnicy zwierząt nosi ciuszki z HM i innych sklepików szyte przez dzieci w nieludzkich warunkach za 4 euro na miesiąc temat na czasie właśnie trwa akcja przeciw tego typu sieciom w całej UE ale to wam umyka bo cóż tam człowiek w dodatku czarny i jeszcze z Kambodży
~ 18-12-2012 19:24
ZAMKNAC BABE W SCHRONISKU W BUDZIE Z INNYMI PSAMI I NIE DAWAC JEJ JEDZENIA PRZEZ CAŁE SWIETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rymcycymcy 18-12-2012 19:38
Viki ...kiedy będziesz w PRL ? :) ...wybierasz sie na święta w okolice ? ;)
~hmm 18-12-2012 19:49
hmm
~A.a 18-12-2012 20:06
no to teraz pokażcie wszyscy jak kochacie i pomagacie...i kupcie świąteczne podarki dla naszych zwierzątek w jeleniogórskim schronisku oraz je tam zanieście:) puszki pełne mięska i dobra jakościowo treściwą karmę (nie psa zmielonego z buda z marketów-bo tym się nie odżywią)wiec......czworonogi czekają na wasz gest:) a ja w ich imieniu serdecznie dziękuje :)
~paradise 18-12-2012 20:18
Super! Kolejne krzywdzone zwierzę zostało uratowane, ale proszę wszystkich, którzy coś wiedzą o świrusie, który włóczy i maltretuje psa po Zabobrzu. Facet chudy, wysoki z oblędem w oczach, pies duży, czarny, nieludzko chudy! w wielkim kagańcu, I FACET CIAGLE GO BIJE,spotkałam faceta raz, próbowałam interweniować,ale bez skutecznie! CZY KTOŚ ICH WIDZIAŁ!? GDZIE TEN FACET MIESZKA? CZY PIES WOGÓLE JESZCZE ŻYJE? P O M Ó Ż C I E!!! niech SM i tam inetrweniuje!
~abc 18-12-2012 21:09
Jak Ci 'wrażliwi 'sąsiedzi mogli tak długo patrzeć na krzywdę tego zwierzęcia aż został doprowadzony do takiego skrajnego wycieńczenia.To już nie można było jakoś pomóc kiedy u każdego zapewne marnuje się jedzenie.Znieczulica i tyle.
rymcycymcy 18-12-2012 21:38
Mógł się zarazić anoreksją ! :) ...to może być przyczyną jego szczupłej budowy.
~Stasiek 18-12-2012 22:07
Dlaczego nie pokazano "twarzy" psa ? Fajny musial byc ale "twarzy" nie widac , pewnie to jakas tajemnicza postac ? Zastanawiam sie czy ta 22 latka dostanie wyrok wiekszy niz ksiadz katolicki molestujacy dzieci , ostani wyrok ksiedza jaki pamietam , to 1 rok w zawieszeniu na 5 lat i zero zlotych odszkodowania za stracenie virginity .
~Grażyna 18-12-2012 22:18
A sąsiedzi to nie mogli wcześniej reagować?????
~adminnn 18-12-2012 22:21
blagam niech sie ktos zlituje i przygarnie tego psiaka nazywa sie klapek znam wlascicielke głupia s..ka i tyle niech psiak choc jesdne swięta ma radosne ja nie moge go wziac bo mam juz zwierzaki w domu moze znajomi wasi wezma
~do 19:17 19-12-2012 8:06
O mnie mowa? Biblie znam na wylot, bo musialam na studiach przeczytac i "przeanalizowac" a potem zdac egzamin.... Analiza owej nudnej ksiazeczki doprowadzila do tego, ze mnie oswiecilo:-) I wiem, ze KK a biblia to dwie rozne sprawy. Owszem- meczenie karpi w imie narodzin Jezuska w zlobie jest jak najbardziej na czasie i TRZEBA o tym pisac.Nie mieszac do tego religii ani kosciola? A czemu nie???? przeciez to ta wasza swieta wigilia jest okazja to meczenia milionow karpi.Bo nie chodzi mi o to, ze sie go zjada. Chodzi mi o jego ostatnie godziny zycia. I jesli cie to nie rusza, to jestes BYDLE.
~ 19-12-2012 8:20
Do 17:51- karp sprzedawany w polskim Lidlu nigdy nie pochodzi z Niemiec. Wiadomosc sprawdzona. To po pierwsze. A po drugie: jak do mnie piszesz, to prosze dziewuszko BEZ bledow, bo mnie glupota ortograficzna moich RODAKOW niebywale razi....Do rymcy: tak, bede, ale w styczniu. Jak juz wszystkie karpie beda zamordowane.
~ 19-12-2012 8:29
Okres świąt w Polsce nierozerwalnie związany jest z barbarzyńską tradycją masowego zabijania karpi. Proceder ten wyszedł poza wszelką kontrolę i poza wszelkie pojęcie o jakimkolwiek poszanowaniu życia. Zarówno na bazarach, jak i w dużych marketach, przetrzymywane są karpie przeznaczone do sprzedaży w warunkach, skazujących je na długotrwałą i bolesną śmierć. Sprzedaż karpi w pojemnikach, gdzie resztki wody wymieszane są z krwią tych zwierząt nie są niestety odosobnionymi przypadkami.
~ 19-12-2012 8:33
Utrzymywanie ryb w nieraz wielogodzinnym stanie zawieszenia między życiem a śmiercią, gdy jak każde żywe stworzenie starają się walczyć o dodatkowe chwile życia, chyba każdemu trudno nazwać inaczej niż wyjątkowym okrucieństwem i znęcaniem się. Ledwo żywe, duszące się stworzenia, zabijane są często na oczach dzieci. I ktos sie tu zlosci, ze ja przed swietami o tym pisze? A KIEDY????????????????? przeciez wy w imie Jezuska, co w zlobie lezy meczycie te zwierzeta. Mam pisac o tym w czerwcu? I probuje mnie przekonac, ze karpie z Lidla sa niemieckie? Glupota ludzka nawet przed swietami nie ma granic. Niemcy nie jedza karpia na swieta, a poza nimi bardzo rzadko.Zastanowcie sie nad tym wszystkim, a nie piszcie bzdetow.
~ 19-12-2012 8:44
Ze zgroza czytam, ze wlascicielka psa Klapka ma dopiero 22 lata. Czy dobrze zrozumialam? Albo ona jest jakas nienormalna i trzeba jej pomoc, wysylajac na psychiatrie, gdzie podda sie intensywnemu leczeniu, albo jest na wskros zla i wyzuta z wszelkich ludzkich odruchow. Kto ja wychowal? Co to za rodzice? Moze znajdzie sie ktos, kto jej porzadnie nakopie do tylka, bo takiej osobie nikt nie jest w stanie przemowic do rozsadku. A bardzo wysoka kara pieniezna plus odpracowanie przynajmniej 300 godzin w ochronce nie powinny jej ominac. Co za wstretne dziewuszysko!
~wyszukane 19-12-2012 8:58
"""Ja nie mogłem patrzeć, lecz oni patrzyli Stali tam z dziećmi, „rybki” mówili A on stał tam krwią brudząc pieniądze Przed świętami dużo zarobi, jak sądzę Lecz byli też tacy co wolą sami sobie W zaciszu swego domu ukręcić rybie głowę W miłosnej atmosferze jedzą ją o zmroku Tak jest co roku. Każdego roku! Zbliżają się święta Bożego Narodzenia Wspaniała okazja do uczuć pogłębienia ....? """" KTOS SUPER NAPISAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ 19-12-2012 9:52
Wszyscy Niemcy są tak bardzo nudni czy tylko ty?
~ 19-12-2012 10:41
Ja mam bardzo polski charakter. Czy Niemcy sa nudni- nie wiem. Malo sie nimi interesuje. A ty prowadzisz statystyke na temat NUDNOSCI Niemcow? Moge ci dac pare telefonow. Podzwon, popytaj, jesli znasz jezyk. A ode mnie sie -jak zwykle- odpimpaj.
~ 19-12-2012 10:58
Zabawne, ty nawet ironii nie chwytasz, polski charakterze. Ein zewei drei, ordnung muss sein....
CН.W.D.P. 19-12-2012 11:09
dynamiczny chello, WIDZĘ, IŻ NIE PODDAJESZ SIĘ... LECZ TO W TYM WYPADKU NIE ŚWIADCZY NA TWOJĄ KORZYŚĆ, BOWIEM DON KICHOTEM I JEGO WALKĄ Z WIATRAKAMI MOŻNA SIĘ ZACHWYCAĆ, ALE NORMALNI LUDZIE TYLKO SIĘ ŚMIEJĄ... HEHE... JAK ZAUWAŻYŁEŚ MOŻE, ZACZYNAM CIĄGNĄĆ ŁACHA TAKŻE Z CIEBIE... BOWIEM ŚMIESZNI LUDZIE OD TEGO SĄ!!
~ 19-12-2012 11:17
chwdp, no nie da sie powiedzieć że nie masz racji...nie wiem co mnie naszło z rana...... jakś kurde chwila słabości :)
CН.W.D.P. 19-12-2012 11:22
chello, PRZYZNAJĘ CI JUŻ W ZUPEŁNIE POWAŻNYM, STATECZNYM I STONOWANYM TONIE, IŻ MASZ RACJĘ!! FAKTYCZNIE, O MNIE NIE DA SIĘ POWIEDZIEĆ NIGDY INACZEJ, JAK POWIEDZIAŁEŚ: "no nie da sie powiedzieć że nie masz racji". JESTEM Z CIEBIE DUMNY, CZŁOWIEKU!! JESTEM DUMNY!!
~ 19-12-2012 11:25
Ordnung pisze sie duza litera. Nie pij alkoholu, mowilam ci jak matka. A ty ciagle swoje i nawet o jedenastej godzinie jestes nawalony.
CН.W.D.P. 19-12-2012 11:31
chello, POZWALAM CI PISAĆ MAŁĄ LITERĄ... JA NIEMAL WSZYSTKO PISZĘ DUŻYMI LITERAMI, WIĘC SIĘ RÓWNOWAŻY... BYLEŚ Z MAŁEJ LITERY NIE PISAŁ, BO Z LITER SIĘ NIEWYGODNIE PISZE, NAWET JAK SĄ DUŻE...
~ 19-12-2012 11:31
Helga, nie bawię się, podglądasz....
~ 19-12-2012 11:36
chuwdupe...nie badz taki tolerancyjny na ta pisownie, bo ja robie sie bardzo agresywna, jak widze bledy ortopedy...ortograficzne, niezaleznie w jakim jezyku.Wy pisac nie umita. Walita byki i potem, ze "wszystko pisze tak albo siak". Rzeczowniki po niemiecku pisze sie duza litera. Verstanden, kleine Jungs?
~ 19-12-2012 11:43
I tutaj wychodzi Helga cały twój charakter - kazali ci pisać dużymi to piszesz. Normalni ludzie raczej nie zwracją uwagi na takie pierdoły.... Liczy sie treść a nie forma. Zapamietaj sobie ;)
CН.W.D.P. 19-12-2012 11:50
Zapomniałaś już, jak uparcie i otwarcie pisałaś tu Polska i Polacy małą literą, w dodatku uzasadniając swój postępek tym, iż ten kraj i ludzie w nim żyjący nie zasługują na duże litery... Przecież właśnie wtedy i właśnie dlatego, by to zrównoważyć, ja zacząłem pisać niemal wyłącznie dużymi literami... vikisiu z niemiec... tak wlasnie pisalas, vikusiu z niemiec...
~ 19-12-2012 11:54
chwde, jej wolno, nam nie - coś ty taki niedomyślny...
CН.W.D.P. 19-12-2012 11:56
chello, ZAŚ TOBIE TEŻ BYM COŚ O FORMIE POWIEDZIAŁ, SKORO TWIERDZISZ, ŻE SIĘ NIE LICZY... ALE MODERATOR CZUJNY - MÓGŁBYŚ NIE ZDĄŻYĆ PRZECZYTAĆ - NATOMIAST DLA MNIE TAKIE PISANIE, TO NIECO WYSIŁKU, BOWIEM DLA MNIE FORMA TEŻ SIĘ LICZY RÓWNIE MOCNO, CO TREŚĆ, WIĘC PRZYKŁADAM SIĘ DO NIEJ, I NIE CHCIAŁBYM WOBEC TEGO PISAĆ TYLKO PO TO, BY MODE MIAŁ ROBOTĘ...
~do debili 19-12-2012 12:37
Podaj mi jeden jedyny tekst, gdzie napisalam, ze Polska i Polacy pisze przez male p, bo inaczej nie warto. Nigdy czegos takiego nie napisalam. Wymyslasz bzdety. Wiadomo, ze robi sie bledy szybkosciowe i literka moze przeskoczyc. Jesli tak- nie bylo to nigdy moim zamiarem, bo bledow nie robie. A ty chello, pierduczysz, jak potluczony.To co? zrezygnowac z ortografii calkowicie? Wprowadzic anarchie ortograficzna? Kazali mi pisac? KTO kazal? A tobie jak kazali pisac???Czemu nie robisz bledow po polsku? Bo ci tak kazali????Mowilam nie pij. Argumenty ci sie koncza.
CН.W.D.P. 19-12-2012 12:47
Vikusiu z Niemiec, NIE RÓB SOBIE ŻARTÓW... WYSTARCZY PRZECIEŻ WPISAĆ W PASEK WYSZUKIWARKI SŁOWA: "vikusia z niemiec jelonka" I WSZYSTKO... PO CO JA MAM TO ROBIĆ?? JA TO WSZYSTKO JUŻ WIDZIAŁEM...
CН.W.D.P. 19-12-2012 13:10
Zobacz, co pisze rymcy: 20-06-2012 01:59
~ 19-12-2012 13:10
I co? tam bedzie taki tekst??? Chyba TWOJ TEKST, bo wielokrotnie sie pode mnie podszywales. Wpisz sobie na tym pasku "jak byc wreszcie normalnym", moze ci cos wyskoczy.
CН.W.D.P. 19-12-2012 13:20
ALEŻ JA PRZEDSTAWIAM TYLKO FAKTY... OCZYWISTE, NAMACALNE... NATOMIAST TY, MÓWIĄC: "wielokrotnie sie pode mnie podszywales", TYLKO I WYŁĄCZNIE MÓWISZ... ZAŚ Z KOLEI TEGO, CO TY MÓWISZ, NIKT POWAŻNY NIE BIERZE POWAŻNIE, NAWET JEŚLI ZDARZY CI SIĘ SŁUSZNEGO COŚ POWIEDZIEĆ... JA TOBIE JUŻ MÓWIŁEM WIELOKROTNIE - ZAREJESTRUJ SIĘ, WTEDY NIKT POD CIEBIE SIĘ NIE PODSZYJE... LECZ TY WOLISZ LATAĆ PO PORTALU INCOGNITO, BOWIEM KIEDY W STANIE PO UŻYCIU ŚRODKÓW ZMIENIAJĄCYCH NASTRÓJ NAROBISZ GŁUPICH WPISÓW, CO CZĘSTO CI SIĘ ZDARZA, WTEDY ZAWSZE MOŻESZ POWIEDZIEĆ, IŻ TO NIE TY, ŻE KTOŚ SIĘ PODSZYWA...
~parszywcu 19-12-2012 13:25
09-06-2012 15:46 | Vikusia z Niemiec | No tak, u was w polsce nawet przestepcow nie macie porzadnych... Dziadostwo... Polskie dziadostwo po calej linii. To jest twoj post, podszywaczu. Jeden z debilnych, ktore produkowales setkami. A teraz chrzanisz, ze to ja je stworzylam. Jestes chory. Ja juz ci diagnoze postawilam. Macie tam psychiatre? Musi znac sie na bordeline-syndrom.
~obce posty 19-12-2012 13:35
NASTEPNY POST PODSZYWACZA CHWDP: 09-06-2012 13:26 | Vikusia z Niemiec | Takie rzeczy tylko w polsce!! U nas w Niemczech takie rzeczy tez ostatnio sie zdarzaja przez polakow, ktorzy tu do nas do Niemiec przyjezdzaja. Nie dosc, ze polacy mieszkaja w smietnikach ze smieciami, to jezdza samochodami, a poniewaz polacy to pijacy i ciagle pija albo cpaja, to samochodami jezdza pijani i nacpani i przez polakow nasza Niemiecka policja ma pelne rece roboty. NIE JESTEM AUTORKA TAKICH WPISOW. TY CHWDP JESTES CHORY NA GLOWE.
CН.W.D.P. 19-12-2012 15:30
Zobacz, co pisze rymcy: 20-06-2012 01:59
~ 19-12-2012 16:01
Jestes albo na wskros bezczelny, albo po prostu chory. Czym mi chcesz dopiec? Podszywaniem sie pod Vikusie z Niemiec? (nigdy tak sie nie ojawialam). Nie badz smieszny...Jestem zlosliwa, pyskata i krytyczna. Czasami niesprawiedliwie i na wyrost. Robie zamieszanie. Zgadza sie. Ale nie pisze takich idiotycznych tekstow, jakie ty mi podsuwasz. Wiesz co? Ja zostane przy teorii, ze cos masz z glowa. Mam z takimi na codzien do czynienia. Umiem z nimi postepowac. To lata pracy. A ty sie lecz. Nawet zaburzenia osobowosci-jakkolwiek nielatwo- mozna "zaleczyc" Bo o wyleczeniu nie ma mowy.
~ 19-12-2012 16:05
..objawialam
CН.W.D.P. 19-12-2012 16:23
FAKT!! JEST TO BEZCZELNE, A MOŻE NAWET CHORE, ŻE BAWI MNIE TARGANIE ŁACHA Z CIEBIE...
CН.W.D.P. 19-12-2012 16:29
JEDNAK POZA KOLEJNYMI INWEKTYWAMI W MOJĄ STRONĘ W DALSZYM CIĄGU NIE DOSTARCZYŁAŚ DOWODU, IŻ NIE PISAŁAŚ TAKICH RZECZY... JA NATOMIAST DOWODY PRZECIWKO TOBIE "objawilem"...
~ 19-12-2012 17:22
Wiesz co? Przestalo mnie bawic. Ide sie pakowac, bo spedzam swieta gdzies, gdzie temparatura powietrza przekracza 30°C. Bez karpia i bez kiczowatej choinki. Bez zadnych zakupow i nerwowych dni. PS. Dowodow dostraczac nikomu nie musze. Ty jestes dowodem na glupote oraz to, jak popierdzielony moze byc Polak. Niby polski policjant. Boj sie boga, jesli ten kraj ma faktycznie takich policjantow.
CН.W.D.P. 19-12-2012 17:35
AHA... WIĘC WYZYWANIE LUDZI OD GŁUPKÓW, DEBILÓW, PARSZYWCÓW..., TO DLA CIEBIE ZABAWA... LECZ PRZESTAŁO CIĘ TO NA RAZIE BAWIĆ, WIĘC UCIEKASZ TAM, GDZIE LEPIEJ... NOOOO... TYPOWE ZACHOWANIE DLA Vikusi!!
~~~~~a`````` 2-01-2013 13:48
Każdy wierzy w co chce. Ale mieszanie zagłodzonego psa, karpi, kościoła to itd. to mija się z celem. Znęcanie się nad zwierzętami, niszczenie środowiska i wszystko co się z tym wiąże jest grzechem. To dla wtajemniczonych. A wszyscy, którzy krytykują zjadanie karpi, spójrzcie na siebie tak szczerze, czy nie jesteście hipokrytami? Wszystko jest ok, jeżeli nie jecie żadnych zwierząt, żadnych wyrobów, w których jest mięso, jajek. Czy wiecie jak są hodowane i karmione kury znoszące jajka? Karpie zjadane na święta mają znacznie lepiej. No i ktoś wspominał o wyzysku dzieci. No właśnie. Towary produkowane przez ludzi dostających za to grosze, na przeżycie, począwszy od ciuchów, przez rudy metali potrzebnych do produkcji telefonów komórkowych, komputerów i całego RTV i AGD.
~~~~~a`````` 2-01-2013 14:00
Grzebią w ziemi gołymi rękami, czasami prymitywnymi narzędziami. Po tych biedaków w Azji, Afryce czy Ameryce, którzy ciężko harują aby wszyscy wyżej się od nich uważających mieli herbatę, kawę, wanilię, banany... i całą resztę tej żywności pochodzenia roślinnego. A wracając do wspomnianego przez kogoś Noego i ludzi w tamtych czasach żyjących. Zabijali i zjadali zwierzęta, szanując przy tym ten dar. Nie męczyli, nie znęcali się. Spójrzmy na Indian północnoamerykańskich. Podobnie Arabowie i inne ludy zjadające zwierzęta. Dopiero biali, ze swoim oświeceniem, oczywiście źle pojmowanym, a tym samym pogardą dla siebie samych, innych ludzi no i zwierząt doprowadzili do tego co mamy teraz. Dzisiejsi ludzie i ich konsumpcjonizm stworzył "fabryki" zwierząt do jedzenia. Cel-wyzysk i korzyść.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Sezonowa zmiana opon powinna być obowiązkowa?

Oddanych
głosów
1274
Tak
70%
Nie
24%
Nie wiem
5%
Głos ulicy
500+ na każde dziecko?  
TV Dami
Serwis Informacyjny TV Dami Jelenia Góra z dnia 18.04.2019 r.  
Miej świadomość
Mamy zdjęcie czarnej dziury  
Dialogi Jelonki
Krew (zawsze) potrzebna od zaraz
Aktualności
Konferencja rynku pracy subregionu jeleniogórskiego  
Edukacja
Podpisali porozumienie, będą współpracować...  
Copyright © 2002-2019 Highlander's Group