• Poniedziałek, 19 listopada 2018
  • Godz. 16:19
  • Imieniny: Elżbiety, Seweryna, Maksyma
  • Czytających: 5455
  • Zalogowanych: 12
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Na Zabobrzu psi problem ze smyczą

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 28 sierpnia 2018, 7:01
Aktualizacja: Czwartek, 30 sierpnia 2018, 7:13
Autor: WAC
Fot. KED
Na brak właściwej jego zdaniem informacji o obowiązku używania smyczy podczas wyprowadzania psów na spacer po osiedlowych uliczkach na Zabobrzu, skarży się nasz Czytelnik pan Paweł.
- Przepisy mówią wprost, że psy podczas spacerów mają być na smyczy – mówi nasz Czytelnik. - Niestety większość ich właścicieli się z tym nie liczy i po zwróceniu im uwagi, mimo że idzie się z małym dzieckiem, odpowiada często zapewniając, że pies nie gryzie.. W tej sprawie z żoną pisaliśmy do Jeleniogórskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, aby chociaż wywiesili odpowiednią informację dla mieszkańców, ale nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi.
- Informacje na poruszany przez państwa Czytelnika temat, czego on niestety nie zauważył, są od dawna umieszczone w każdej klatce schodowej naszych budynków – mówi kierownik Administracji nr 1 JSM Jerzy Szczepanik. - Znajdują się one w części stałej ogłoszeń powieszonych w gablotach. Są również zamieszczone na naszej stronie internetowej.

Twoja reakcja na artykuł?

66
41%
Cieszy
6
4%
Dziwi
21
13%
Nudzi
10
6%
Smuci
42
26%
Złości
17
10%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (103) Dodaj komentarz

~... 28-08-2018 8:01
Z tego co ostatnio czytam to ludzie z tej części miasta maja strasznie nudne życie. Żeby z takimi rzeczami do Jelonki pisać . Żenada. Ale o to chodzi w państwie pis. Donos donos donos .
~Amon 28-08-2018 8:49
do: ~... (8:01)
A ja sobie nie życzę żeby jakiś piesek mnie albo moje dzieci obwąciwał i ślinił brudnym śmierdzące pyskiem. Właściciele psów nigdy nie zaproponowali ze wypiera mi uśpione przez psa ubranie albo że za pralnie oddadzą. .. więc niech używają smyczy i kaganca skoro takie są wymogi.
~Adamo 28-08-2018 10:48
do: ~Amon (8:49)
No cóż, nie mówiąc o zaszczanych przez pieski piaskownicach i placach zabaw. Sprzątający właściciel po swoim czworonogu to nadal rzadkość. Raz widziałem jak pies przewrócił dziecko skacząc na niego, na oburzenie rodzica właścicielka psa powiedziała by się nie bać bo jest przyjaznym pieskiem... brak słów
~kakadu 28-08-2018 12:08
do: ~... (8:01)
Za PełO było lepiej? POproś kogoś by bardziej cie uświadomił skoro masz tak nikłą pamięć.
~Ja 28-08-2018 13:21
do: ~Amon (8:49)
a co mam powiedzieć w sytuacji, gdy idę z moim psem na smyczy i co druga osoba wyciąga do niego ręce "jaki słodki piesek"? może też sobie nie życzę, żeby ktoś dotykał mojego psa brudnymi rękoma? odciągam go, mówię, że gryzie i nic. i tak wpychają łapska.
~ 28-08-2018 14:14
do: ~Amon (8:49)
"obwąciwał i ślinił brudnym śmierdzące pyskiem." Śmierdzące co, jaja? Chwalisz się czy żalisz? "Właściciele psów nigdy nie zaproponowali ze wypiera mi uśpione przez psa ubranie" - wypiera mi uśpione przez psa?! Mistrzu jesteś!
~Przemek 28-08-2018 14:30
do: ~Ja (13:21)
i tu racja, też nie lubię jak ktoś wyciąga ręce do mojego pieska, to nie zabawka, bardzo tego nie lubię i odrazu reaguję , że nie wolno i idę dalej
~Gosc 28-08-2018 16:08
do: ~Amon (8:49)
To bachory weź na smycz, madko.
~Uj 28-08-2018 18:43
do: ~Amon (8:49)
Ja to rozumie ,masz racjè tylko dlaczego od razu tyle pogardy do zwierzat.
~ 28-08-2018 20:47
do: ~Amon (8:49)
Ale prowadzą ci dogoterapię,nie doceniasz tego!
~maxx 28-08-2018 23:15
do: ~Ja (13:21)
Nic. To jest artykuł na zupełnie inny temat.
~maxx 28-08-2018 23:25
do: ~Amon (8:49)
Nie lubię psów i kotów w pomieszczeniach mieszkalnych. Zasada jest taka sama w obu przypadkach: dom to nie jest miejsce dla zwierząt !! Miłośnicy kudłatych czworonogów mają ZAWSZE syf w domu, większy lub mniejszy, łóżka i sofy uwalone w sierści. Tylko udają że tego nie widzą. Na ulicy to samo. Hipokryzja !! Pies powinien być na smyczy !! Odchody zabrane !! I tak mocz oddają gdzie popadnie.
~jerzy 29-08-2018 13:18
do: ~... (8:01)
Pies i polityka .Inteligentnym trzeba się urodzić,przykro mi urodziłeś (aś)się inny.
~myk 29-08-2018 14:23
do: ~Amon (8:49)
Trzymaj swoje bachory za 500 plus lepiej na smyczy bo ciebie nie stac na pieska tylko dziecko które daje 500 plus
~ 29-08-2018 15:15
do: ~Uj (18:43)
Po Cieplicach stado zuli chodzi ze swoimi agresywnymi psami bez smyczy. Juz dwa razy moj pies na smyczy zostal pogryziony przez takiego zulowego psa Kogo winic? Mnie ze chodze zawsze z psem na smyczy i po nim sprzatam czy bezkarnego zula ktory sam leje gdzie chce, pije i rzuca butelki gdzie chce a po jego psie kupska jak krowie zostaja wszedzie.? A monotoring w parku zdrojow ym to chyba jest do podgladamia wrobli. A moze by tak jakis patrol czasem sie temu przyjrzal. Mamdat dal Szczepienia i ksiazeczke spraw dz il? A tu nic wiec jak ma byc. Sasiedzi tez na to nie reaguja i dzielnie po kupskach chodza
~Termin 29-08-2018 17:44
do: ~myk (14:23)
Akurat z tego co zauważyłem, to zawsze te zule co maja chmarę dzieci , maja tez te swoje kundle bez smyczy. Wiec 500 plus nie ma nic do tego. A żal Ci pewnie d... ściska bo tez na 500plus masz chrapkę ale pewnie nie jesteś w stanie nawet dzieciaka zrobić tym swoim mikrym Wacusiem , albo jesteś takim oblesiem, ze nie miałbyś komu zrobić!!!
~myk 29-08-2018 19:22
do: ~Termin (17:44)
500 zł to ja wydaje w połowie dnia. a ty zapewnie jestes żelem skoro wiesz jak to jest ze dupe sciska jak nie masz 500 zł hehehe
~lizer 29-08-2018 21:56
do: ~myk (19:22)
Chyba na chłopców za agencji pe..alku
~myk 30-08-2018 6:03
do: ~lizer (21:56)
głodnemu chleb na myśli widac że jestes .... A slina ci cieknie na 500 plus
~ 30-08-2018 8:44
do: ~myk (14:23)
No właśnie przydałoby się żeby posiadanie psa bardzo drogo kosztowało wtedy żaden właściciel nie znęcałby się nad psem ( bo drogo kosztuje) no i zaws,e by sprzątał i prowadzał na smyczy
~lizer 30-08-2018 8:55
do: ~myk (6:03)
Hehe gardzę takimi zwyrolami jak Ty, pewnie nawet żaden zulek za kase nic z tobą robić nie chciał, wiec psa sobie kupiłeś żeby ci mikruskie i smrodliwe jaja lizał. Dobrze ci robi to go bronisz zoofilu.
~ 30-08-2018 10:01
do: ~Ja (13:21)
Ale to nie usprawiedliwia tych co nie prowadzą psa na smyczy
~abc 2-09-2018 0:09
do: ~Amon (8:49)
Miarą człowieka jest jego stosunek do zwierząt .
~` 28-08-2018 8:24
Psiarze miłośnicy słodkich pieseczków na 25 m2 trzymają wilczury i inne kangury jak taki piesek walnie kupkę to jak 120 kg facet oj jak wspaniale się z takim pieskiem chodzi on taki słodki o mój boże. A jak to zacznie szczekać w mieszkaniu i się niesie na całe miasto o jakie to przyjemne i fajne o mój boże. A jeszcze ma może chodzić na smyczy? Przecież piesek nie gryzie a jak mu się ktoś nie spodoba to podejdzie i grzecznie powie do tego ktosia - cześć nie podobasz mi się - papapa.
~Wiem wiem 28-08-2018 15:48
do: ~` (8:24)
Wolisz koty i uwielbiasz zapach kocich szczochów na klatce schodowej
~maxx 28-08-2018 23:16
do: ~Wiem wiem (15:48)
to samo zło !!!
~xiz 29-08-2018 8:50
do: ~Wiem wiem (15:48)
Boli przypomnienie, że gdy trzymasz zwierzę, to masz odpowiedzialność i obowiązki?
~zigi 29-08-2018 13:03
do: ~` (8:24)
Trzymanie psa w tej klitce nazywanej mieszkaniem i wypuszczenie go na 5 minut przed klatkę, żeby tylko "załatwił swoje potrzeby" (naturalnie bez sprzątania po nim) , powinno być traktowane jak znęcanie się nad zwierzętami. Chcecie naturalnie bla bla bla, dla jakiego zwierzęcia jest naturalnym tkwienie w czterech ścianach?
~posiadacz60kg"innego stwora" 31-08-2018 16:21
do: ~` (8:24)
Dobrze żywiony pies tej wielkości oddaje kał w znikomej ilości stosunkiem do tego o czym piszesz. Ale tak to jest w sieci, każdy ma dużo do powiedzenia na temat na który nie potrafi porozmawiać w cztery oczy. Po pierwsze, to że pies przewróci czy pobrudzi dziecko to wina właściciela i braku wychowania. Mój pies nigdy nie ciągnie do przodu aby tylko obwąchać swoim nosem (nie brudnym i nie śmierdzącym) kogoś. Robi to z odległości co mu w zupełności wystarcza. Pisanie takich art to śmiech na sali a Jelonka zniża się tym samym do zerowego poziomu.... Spółdzielnia sobie powiesiła takie pisma? A jakie do tego ma uprawnienia aby wymagać czegoś czego nie wymagają przepisy? :D Zabawne, bo bardzo często w Jeleniej górze widzę porozpiep****e pampersy z gó*nami wewnątrz, pełno chusteczek nawilżanych czy opakowań po chrupkach kukurydzianych albo też kartoników po soczkach... to też pewnie nasze psy zostawiają? Sprzątanie? Nie widzę problemu, jeśli jest to meijsce gdzie przebywają inni a nie pola czy lasy to jak najbardziej właściciele powinni sprzątać po swoich psach, aczkolwiek argument o gówn*ch jak po kangurze to taki sam poziom jak i sam artykuł reprezentuje...
~Alek16 28-08-2018 9:36
Do Amon: tyle w Tobie zolci, ze nawet kilku zdan nie potrafisz napisac poprawnie. Sprawdza sie stara ludowa madrosc: " zly to czlowiek, co zwierzat nie lubi". Bez przesady z tym brudzeniem ubran, czy zapachem z pyska, a kaganiec czy odswiezacz do ust przydalby sie wielu ludziom🤔👎
~ 28-08-2018 9:49
Bo jak właściciel puści pieska bez smyczy to piesek się wypróżni nie wiadomo w którym miejscu i właściciel nie posprząta bo nie widział a tak na smyczy widać
~abc 28-08-2018 10:27
Coraz bardziej żenujące komentarze. Obywatele RP ogarnijcie się 👻
~czuby do boju 28-08-2018 10:27
Trzeba być ogólnie niezłym czubem żeby w bloczydle psa trzymać.Niestety czubów ci w polszy dostatek.
~abc 28-08-2018 11:21
do: ~czuby do boju (10:27)
A ty skąd wiesz co jest w polscy? Bolszy z ciebie nieuk! 😈
~Czuby do boju 28-08-2018 11:28
do: ~abc (11:21)
Jak to skąd czubie?Obserwuję cię znajduchu z okna więc wiem.
~No, tak 28-08-2018 13:00
do: ~czuby do boju (10:27)
Duże psy rzeczywiście nie nadają się do trzymania w niewielkim mieszkaniu w bloku, ale małe pieski można spokojnie trzymać, pod warunkiem, że zapewni im się odpowiednią ilość ruchu.
~abc 28-08-2018 14:12
do: ~Czuby do boju (11:28)
I wice wersal nocny smitnikowy poszukiwaczu😅
~Paul 28-08-2018 10:43
Jestem właścicielem dwóch psów i jestem za tym aby w miejscu publicznym psy były na smyczy. Krzywda im się nie dzieje. Uszanujmy ludzi, którzy nie rzeczą sobie aby nasze pupile się do nich zbliżały. Sa tacy którzy się ich boją i to całkiem normalne. Ja uwielbiam psy, ale sobie nie rzyczę aby obcy pies mnie atakował, nawet jeśli jest to atak jego psiej miłości. Chcesz aby piesek sobie pobiegał to jedź z nim w odpowiednie miejsce. Jeśli nie chce Ci się to zrezygnuj z decyzji posiadania psa. Pies to obowiązek a nie tylko przyjemność. I powiedzenie, że mój pies nie gryzie sobie darujcie. Wiele przypadkówstaniejak pies pogryzł właściciela a o obcych ludziach lepiej nie wspominać. Jesteście madrzy dopóki się coś nie stanie.
~czytający 29-08-2018 10:39
do: ~Paul (10:43)
I to jest dobra-neutralna i odpowiedzialna za razem odpowiedź.Brawo.
~smyczka 28-08-2018 10:52
Gdyby policja albo straż miejska wlepiały mandaty za brak smyczy to szybko gnomy by się nauczyły prowadzania na smyczy zwierzyny. A ja teraz słucham Naika - Oh Mama i polecam dla odprężenia.
~dj. .... 28-08-2018 11:05
Po pierwsze ;smycz,uprząż-szelki. Żadnych kolczatek!BOLI.Własciciel ma mieć przy sobie sprzęt na kupy! Psy obowiązek czipowania, szczepienia.
~Do dj 28-08-2018 17:48
do: ~dj. .... (11:05)
W/g prawa masz prawo chodzic z psem bez smyczy jesli potrafisz nad nim w kazdej sytuacji zapanowac.mam goldena i chodze z nim bez smyczy, nikt sie nie skarzy , nie pisze donosow.no tak zapomnialem dodac ze nie mieszkam w pis polsce
~Lol 28-08-2018 11:53
Jelonka, miasto wąsatego Janusza i Grażyny cebuli, którym wszystko przeszkadza i mają wieczny ból dupy. Był już artykuł, że ktoś gdzieś krzywo zaparkował., Kierowcy nienawidzą rowerzystów, rowerzyści kierowców. Psy srają, szczekają i to wszystko bez smyczy jeszcze. Dzieci w piłkę grają. To ktoś za szybko jeździ, to za wolno nauki jazdy się smrodzą. Policja i straż wiejska nie wlepiają mandatów, albo wlepiają, ale nie tym co trzeba ;) Jak żyć???
~ 28-08-2018 20:45
do: ~Lol (11:53)
Tak jest! To może napiszmy do Jelonki co tak bardzo nam się tu podoba!
~ 28-08-2018 21:43
do: ~ (20:45)
Ale wtedy nie byłoby co pisać :(
~Pamięć 1-09-2018 0:26
do: ~Lol (11:53)
Już dawno się tak nie ubawiłem, dzięki za ten tekst.
~bubak 28-08-2018 12:15
Jak jechałem przez park rowerem to rzucił się na mnie jakiś duży piesek. On nie gryzie panie nie gryzie. A piesek ogonek pod tyłek uszy po sobie ryj się szczerzy jak jak u krokodyla - napewno nie gryzie. Próbuje jechać dalej a on na mnie. Jak wziąłem rower i rzuciłem w tego kundla to tylko skowyt poszedł. A facet na mnie z ryjem że policja etc. Mało mu tam nie dałem z bani. Stary gruby z wąsem i jego piękny lśniący kundel.
~ 28-08-2018 16:15
do: ~bubak (12:15)
"nie gryzie" najzabawniejszy tekst jaki można usłyszeć.Gdyby"nie gryzł" to by zdechł z głodu...
~Uj 28-08-2018 18:50
do: ~bubak (12:15)
Wyczu cie na odleglos
~Ja 29-08-2018 13:20
do: ~ (16:15)
miałam suczkę rasy golden retriever. NIGDY nie ugryzła
~Jahupies 8-09-2018 21:49
do: ~bubak (12:15)
I dobrze zrobiłeś. Miejsce zapchlonych kundli jest na wsi albo w domku jednorodzinnym. Na zachodzie pieski kosztują 400 euro rocznie podatku i każdy obywatel musi go ubezpieczyć. Zróbmy takie stawki w Polsce i wyegzekwujmy. Schroniska znikną bo żaden przypadkowy obszczymurek nie pomarzy o kundelku srającym na chodniku lub piaskownicy.
~Euro 28-08-2018 13:07
Panie Pawle zadzwoń Pan na Rokse. Pl
~ 28-08-2018 13:54
Do 11:05 jeszcze trochę i Tobie cipa założą oby nie wykastrowali pies to jest członek rodziny jak ktoś dba to nie trzeba tych zakazów bo zwierze słucha pana to tak jak dziecko jak bachor rozwydrzony to i też będzie atakować
~em 28-08-2018 14:15
Pies na smyczy to ogólnospołeczna norma. Głąbom niestety trzeba to napisać na tabliczce.
~ 28-08-2018 20:40
do: ~em (14:15)
Tak,a gołębiom zatkać odbytu,bo sr...ą na parapety? Ludzie! Ziemia bez natury umrze.Ziemia bez człowieka będzie się miała bardzo dobrze!
użytkownik facebook 28-08-2018 15:57
Zajmijcie się oświetleniem a nie tematem z d.....
komentarz usunięty
~ 28-08-2018 17:51
odpowiedź na usunięty komentarz
Czlowieky jakbys to zrobil mojemu psu to juz bys 2m pod ziemia lezal
~ 28-08-2018 20:38
odpowiedź na usunięty komentarz
Widac,ze nie docenia pan kontaktu swojego dziecka ze zwierzęciem.Wspolczuje dziecku....uczy go pan braku empatii
~ 28-08-2018 21:47
odpowiedź na usunięty komentarz
Skoro się już pan przyznał do znęcania nad zwierzęciem to myślę że Policja namierzy to IP. Nawet jak pies biega luzem to wyłącznie można zadzwonić na SM i nic ponadto. Tymczasem bydło kultury chce uczyć.
~Jarek z Cieplic 28-08-2018 22:24
odpowiedź na usunięty komentarz
Lider, jakbyś tak zrobił mojemu psu, to na bank wylądowałbyś w szpitalu na dłuższy czas. Taki byś ... dostał, żeby ci się odechciało podchodzić do jakiegokolwiek psa.
~oj... 28-08-2018 23:21
odpowiedź na usunięty komentarz
Pewnie psa bolało i za co go kopać?To jego właścicielowi trzeba kopa dać.Jak mozna przy dziecku tak ?Człeku,wyluzuj...
~wow 28-08-2018 16:06
w blokach powinien byc zakaz psów polacy do tego nie dorosli smród ,psie odchody ,szczekanie ,wybudowac domy i miec można cała zgraję kundli ,ale nie przeszkadzac innym
~Jarek z Cieplic 28-08-2018 22:27
do: ~wow (16:06)
W blokach powinien być zakaz posiadania wrzeszczących, brudzących i śmierdzących bachorów! Drą swoje ryje, a rodzice mają to w dupie.
~lily 29-08-2018 9:47
do: ~Jarek z Cieplic (22:27)
A Ty od razu dorosły byles?
~myk 29-08-2018 14:25
do: ~wow (16:06)
W blokach też powinien byc zakaz trzymania debili takich jak ty
~I. 29-08-2018 19:10
do: ~Jarek z Cieplic (22:27)
Zgadzam sie w 100%! U mnie jest to samo - biegają zgraje bachorów po 1000x dziennie (wakacje), ale klatka schodowa oczywiscie ubrudziła sie przez psy - psy,które wychodzą na dwór 4x dziennie podobno syfią całą klatke, wnoszą (chyba w reklamowkach) błoto, żółedzie i całe zło tego świata...
~ 30-08-2018 8:48
do: ~Jarek z Cieplic (22:27)
Ty też kiedyś byłeś takim bachorem a teraz na psy zszedłeś
~Wyjątek 5-09-2018 4:55
do: ~myk (14:25)
No chyba, że w blokach więziennych
~Ja1988 28-08-2018 17:49
Pan Paweł, jeśli będzie odpowiednio pilnował swojego bachorka to nic mu nie grozi. Dzieciary też muszą wiedzieć, że nie są pępkiem świata. Gdzie nie pójdę tam masa gnojków biega luzem, drą japy, biegają , wpadają na wózki z zakupami. Jak mu coś nie pasuje to niech siedzi w domu.
~lily 29-08-2018 9:50
do: ~Ja1988 (17:49)
A Ty pewnie jesteś bezpłodny lub wolisz facetów i nigdy dzieci nie będziesz mieć, wiec stad twa (nie przypadkiem napisana małą litera) frustracja z dziećmi związana.
użytkownik facebook 28-08-2018 17:50
Ten czytelnik to chyba nie ma co robic pewnie jakiś zdewociały emeryt szukający sensacji tam gdzie jej nie ma i chcący rządzić wszystkim i wszystkimi .
~ 28-08-2018 17:54
A mnie wkurzają bachory drące mordy pod oknami i w bloku do godziny 22, gdzie kiedyś po dobranocce zaraz szły spać. Nie dość, że taki drze pysk to jeszcze biega jak szalony aż żyrandol się kołysze. Sąsiedzi mają psy i mnie mi yo przeszkadza niż te dzieciaki z ADHD
~lily 29-08-2018 9:51
do: ~ (17:54)
Pewnie pies będzie ci cztery cuchnące litery podcierał , jak będziesz staruchem!
~macro 29-08-2018 12:57
do: ~ (17:54)
To, ze nie życzę sobie, aby skakał po mnie obcy pies, nie znaczy, że nie lubie zwierząt. A prawo jest takie, a nie inne i każdy powinien je przestrzegać. Jak się obowiązujące przepisy nie podobają i chcecie, aby psy biegały bez smyczy, to złóżcie petycje o zmianę prawa, a ni czynicie samowolke. Najgorsze są z tym zachowaniem tutejsze babcie, a i słownictwo pozostawia wiele do życzenia.
~Realista 29-08-2018 13:20
do: ~lily (9:51)
A jaką masz gwarancję, że będą to robiły twoje dzieci? Może być tak, że nawet nie będą chciały do ciebie zadzwonić, a co dopiero tyłek podcierać
~kiz 29-08-2018 13:36
do: ~Realista (13:20)
Większe prawdopodobieństwo, że dzieci niz, ze pies :D
~ 28-08-2018 20:36
Ustawa o obronie praw zwierząt,broni psów w ten sposob,ze zakazane jest trzymanie ich w ciągłej niewoli,m.in.na smyczy.Za krzywdy wyrządzane przez psa odpowiada właściciel.
~ 28-08-2018 20:43
Niektóre dzieci bardziej niebezpieczne od psów.Dla dobra mojego psa,trzymam go na smyczy
~Alan 28-08-2018 21:29
Jestem za tym aby psy chodziły na smyczy. Będąc z moją 3 letnią córką na spacerze w parku wydarzył się wypadek. Za nami szedł pan z psem rasy golden retriever. Pies biegnąc potrącił moją córkę. Ta się przewróciła i rozbiła sobie głowę. Wściekły krzycząc na feceta, że psa się na smyczytekstem, a on do mnie z tekstea, że on nie gryzie i tylko chce się bawić i co ja chcę przecież pies nie pogryzł diecka. Dziecko przestraszone, płacze, krew się leje. Niech te bałwany, które myślą, że psy mogą zrobić krzywdę tylko gryząc niech się leczą. Takie pies w porównaniu do malego dziecka czy starszej osoby to prawdziwe bydle i może zrobić większą krzywdę swoim ciężkim ciałem niż zębami.
~Tr 29-08-2018 8:24
do: ~Alan (21:29)
Ty, alan to imię czy pseudo z klubu gejowskiego?
~Yrezi Rewor 28-08-2018 22:07
Ludzie to największe szkodniki tego świata... Nie oszukujmy się, to my ludzie jesteśmy w stu procentach odpowiedzialni za cały bałagan tego świata... Tak dla przykładu, nigdy nie widziałem psiaka, który po wypiciu piwka rzucił puszkę tam gdzie właśnie skończył chlac, lub zrobił imprezę zasmiecajac polowe parku... itd. Itp. Co do ludzi, którzy zwierząt nie lubią, to źli ludzie.., bardzo źli...
~ 28-08-2018 22:10
do: ~Yrezi Rewor (22:07)
Nie ma większych zwierząt od ludzi.
~lizer 29-08-2018 22:05
do: ~Yrezi Rewor (22:07)
:D z taka ideologia powinieneś strzelić sobie w łeb, albo ooo lepiej....moze jakas operaja - zmieniająca tożsamość, chyba że już przedstawiasz zaledwie człekokształtne, a nie człowieka!
~trener 29-08-2018 22:14
do: ~ (22:10)
A słoń? Płetwal błękitny? Większe. Hahah
~ 30-08-2018 10:05
do: ~Yrezi Rewor (22:07)
Wolę nie myśleć co by było gdyby psy miały dodatkowo chwytne kończyny i umiały otworzyć i wypić puszkę piwa
~Pies 28-08-2018 22:32
Największymi Smieciarzami naszej planety jesteście WY Ludzie nie my zwierzęta.
~ 30-08-2018 10:03
do: ~Pies (22:32)
Tak a zwłaszcza właściciele którzy srają psem
użytkownik facebook 28-08-2018 22:48
A co z tymi potłuczonymi butelkami na trawnikach, placach zabaw i ulicach? No i co z tym wystającym prętem na drodze na Grzybek? Pręt cholernie niebezpieczny, oby żadne dziecko się na niego nie nabiło... o szkle nie wspomnę, jest dosłownie wszędzie, w całej JG.
~czytający 29-08-2018 6:46
Nie rozumiem, dlaczego zawsze przy temacie zwierząt obrażani są ludzie, którzy za zwierzętami nie przepadają? Nie za bardzo dobrze świadczy to o miłośnikach zwierząt. Nie każdy lubi śliniące się psy, szwendające koty itp. No przecież też nie każdy lubi szwendające się szczury, a to też zwierzęta. No tak to już jest. Faktem jest, że coraz więcej psów biega bez smyczy i wącha, brudzi obcych ludzi. W końcu nie każdy ma ochotę na takie spotkania.Jeśli ktoś lubi psa to ok. ale niech go pilnuje.
~123 29-08-2018 11:07
Ludzie są coraz bardziej samolubni i aroganccy, właśnie to jest powodem kupowanie przez nich psów. Mniej czasu spędzają z przyjaciółmi, sąsiadami itp. a więcej z psami ... z którymi namiętnie rozmawiają o problemach swoich i całego świata. To jest jakaś plaga ostatnio. Pies jest też próbą odreagowania robotnika/pracownika na stres w pracy, każdy właściciel po niewolniczej pracy chce mieć własnego niewolnika, więc kupuje sobie psa. W problemach psychicznych upatrywałbym reszty problemów które tworzy tak duża ilość psów w blokach.
~zigi 29-08-2018 13:23
do: ~123 (11:07)
Taki niezbyt inteligentny kupi sobie psa i mówi do niego, zamiast do człowieka, gdyż pewnie obawia sie odpowiedzi:) a pies nawet jak ma go za niepelnosprytnego i tak mu tego nie wygarnie :)
użytkownik facebook 29-08-2018 11:55
Jeśli tak faktycznie jest to warto skorzystać z podstawowej zasady, że nieznajomość prawa nie zwalnia z jego stosowania. Panowie ze SM i Policja może się więc wykazać! GO!
~Woj 29-08-2018 12:51
Psy są piękne i mądre czego nie można powiedzieć o właścicielach.
~Miłośniczka 29-08-2018 13:35
TU jest tyle nienawiści i to wszystko jacyś sami psychole co nienawidzą zwierząt ludzi ,i samych siebie ,sami sfrustrowani a sami nie lepiej się zachowują. PSY I KOTY GÓRĄ OLAĆ TE HOŁOTE
~historia 29-08-2018 23:01
do: ~Miłośniczka (13:35)
Hitler był olbrzymim miłośnikiem zwierząt. Wielki mi wyznacznik moralności.
~ 29-08-2018 18:45
A dlaczego Straż Miejska nie wypisuje właścicielom czworonogów mandatów.
adam57sochrau 30-08-2018 11:30
Jelenia Góra to obsrane i brudne miasto.Od 2014 roku nie widzę poprawy.A przyjeżdżam co rok.No coments!!!
~ak 30-08-2018 15:01
do: adam57sochrau (11:30)
Popieram, mam to samo, az nie chce sie wracać.coraz więcej prostakow i chamów w centrum. Babuszki z psiarami bez smyczy i bez woreczka na posprzątanie po nim. Młode typki, co za pracę się nie wezmą, tylko siedza na ławeczkach, rzucają pety gdzie popadnie i patrzą, co by do ręki się przykleiło. Klna wszyscy starzy i młodzi idąc ulicami, myśla, ze to im dodaje charakteru czy co? Jakieś mieszkania socjalne porozdawali? Skąd tyle chamstwa sie w mieście wzielo?
~real 31-08-2018 8:23
No tak straż miejska jest, ale nie wypisuje mandatów. Mało tego właściciele z tego co kiedyś czytałem, nie muszą płacić w Jeleniej Górze podatków za psa(jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi). Tylko dlaczego wioząc chorą osobę do szpitala, stoi przede mną szlaban, ładnie to tak.
~posiadacz60kg"innego stwora" 31-08-2018 16:23
do: ~real (8:23)
zapytaj szpitala. jako zarządcy terenem :) Trochę głupio pytać osób tu obecnych które neiwiele mają wspólnego z taką decyzją a nie inną :p
~real 31-08-2018 16:55
Miasto jest wspólne i powinno być dla każdego, więc dlaczego za psie gówna płaca wszyscy, a miasto nie ściąga za to podatków od właścicieli zwierząt.
~emerytka 5-09-2018 0:48
Psy wyjace w zamknietych mieszkaniach , szczekajace na balkonach, pozostawiajace odchody na trawnikach /tam gdzie bawia sie dzieci/. Wrzeszczace dzieciaki, glosna muzyka, palacze i grile na balkonach. Imprezy gdzie na full podkrecone sa glosniki. Tak niestety jest na Zabobrzu. Czesto trzeba zamykac okna, zeby to wszystko wytrzymac. Myslimy tylko o wlasnej wygodzie i przyjemnosciach, nie obchodzi nas co czuja inni. Tak bardzo roznimy sie od zwierzat?
~ja ci k...wa poszczekam... 9-09-2018 22:07
Nie czytałem tych kilkudziesięciu reakcji, ale z doświadczenia wiem, że nikt nie wie o czym pisze. A ta tematyka jest mi znana od wielu lat. Czytelnik co to pisze(w artykule) jest głupcem, bowiem nie ma przepisu takiego jak sobie wydumał. To dotyczy pewnych grup psów, w przypadku psów niebezpiecznych (wymienionych) ras i ich mieszańców - nawet obowiązkowy jest kaganiec. Natomiast grupa piesków małych, nad którymi właściciel może zapanować głosem, używanie smyczy jest pozostawione w gestii właściciela. Który oczywiście ponosi odpowiedzialność za psie wybryki. Tak jest. Rozporządzenie zawierające te przepisy jest wydawane przez Wojewodę Dolnośląskiego. Zaś pozostałe wrzucane tu przez piszących tematy, NIGDY nie znajdą wspólnego mianownika. Szczególnie właśnie u Polaków, co maja w doopie wszystkie przepisy, a to widać bez przerwy i na okrągło. Jedną z największych frajd polskich debili, jest świadome łamanie przepisów, nagrywanie tego i pokazywanie znajomym przy przeróżnych okazjach. Ale im tego mało, pozostaje ogólnoświatowe chwalenie się tym na YouTube. Nie ma durniejszego poza Rosją kraju w tej materii. Bez knuta i kajdanków nie da się tu w Polsce gospodarzyć. Udowadniamy to bez przerwy.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Dla bogatych dodatkowy podatek na niepełnosprawnych?

Oddanych
głosów
834
To niesprawiedliwe
43%
Tak
31%
Nie
18%
Nie mam zdania
8%
Głos ulicy
Podatek janosikowy?  48
TV Dami
Serwis Informacyjny TV DAMI Jelenia Góra z dnia 16.11.2018 r.  1
Miej świadomość
Koncert dla Niepodległej  1
Dialogi Jelonki
Trudny rok dla rolników 1
Kultura
Podwójny wernisaż w Muzeum Karkonoskim  
Aktualności
Pożar w Karkonoszach  
Copyright © 2002-2018 Highlander's Group