• Niedziela, 25 sierpnia 2019
  • Godz. 16:12
  • Imieniny: Józefa, Luizy, Ludwika
  • Czytających: 8079
  • Zalogowanych: 11
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Cmentarna Dolina Szczęścia

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 26 marca 2011, 13:40
Autor: waskipp
waskipp
Fot. waskipp
Tym razem w wyjątkowym, plenerowym wydaniu programu „Z czterech stron miasta” porozmawiamy z mieszkańcami Szklarskiej Poręby na temat planowanej inwestycji miejskiej.

Mowa tu o powiększeniu obszaru cmentarza, a tym samym zrównanie go z granica obiektu rozrywkowo-sportowego w Dolinie Szczęścia. Co sądzą o tym pomyślę mieszkańcy i przedsiębiorcy ze Szklarskiej Poręby dowiecie się oglądając najnowszy program Wiktora Marconiego.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (15) Dodaj komentarz

~stefanq 26-03-2011 17:16
Tytul moze mial byc prowokacyjny ale cos jednak jest w nim z prawdy. W Szklarskiej stwierdzono jeden z najwyzszych w kraju a moze i Europie wspolczynnikow samobojstw. Przeprowadzono badania, ktore wykazaly, ze znajduje sie tu bardzo niekorzystne promieniowanie. Jedna z teorii mowi, ze jest ono spowodowane uskokiem tektonicznych nad ktorym znajduje sie miasto. Tak wiec odradza sie wyjezdzac do Szklarskiej na dluzszy wypoczynek, najwyzej na jednodniowe wypady.
~ 26-03-2011 19:01
sprytna manipulacja. Zaproszono tylko przeciwników.
~ 26-03-2011 19:07
A ja mam pytanie do właściela stoku narciarskiego o rozliczenia się z fiskusem. jak tam VAT? Kasy fiskalne?
~USA> 26-03-2011 19:23
Zaproszono ludzi ktorzy maja bezsporna racje jesli chodzi o rozbudowe cmentarza w tym miejscu.Jesli sa zwolennicy cmentarza w tym miejscu to okreslil bym ich jako ludzi lekko niespelna rozumu bo powinny sie liczyc interesy spoleczne a nie widzimisie kleru katolickiego.
~ 26-03-2011 19:28
powiększenie cmentarza o ten obszar było przewidziane jeszcze w starym planie - z lat 90- tych, wyciąg ("obiekt rozrywkowo-sportowy") powstał później :-( , a kto powiedział, że wytną wszystkie drzewa? na cmentarzach zawsze rosną
~anabela 26-03-2011 21:17
A na kompromis iść nie można? "5 minut przerwy dla narciarzy, bo przemyka kondukt żałobny" - takie ogłoszenie przez megafon. Narciarze mają chwilę na odpoczynek, żałobnicy idą na cmentarz. I wilk syty i owca cała ;)))
~HAGAR 27-03-2011 11:21
Cmentarz w tym miejscu to pomyłka i wyrzucone pieniadze ,bo i tak bedzie za mały,obecny należy zamknąc i zezwalac na pochówek tylko tym osobom co maja wykupione już miejsca,.Wyciecie lasu spowoduje wieksze nasłonecznienie wyciagu prowadzacego do torów kolejowych,a wiec snieg bedzie szybciej znikał itd......Pytanie do rozliczenia z VATu słuszne i na miejscu.Na koniec smutne stwierdzenie ,szkoda zachodu bo sprawa jest dla wyciągu przegrana ,ale ??????/
~ 28-03-2011 7:27
Duuuża manipulacja. Projekt zakłada, że pozostawiony zostanie 10 metrów pas drzew wokół cmentarza na granicy ze stokiem narciarskim.
~ 29-03-2011 22:25
WŁASCICIEL STOKÓW MYSLI ,ZE JEST ,,PANEM NA WLOSCIACH,,I WSZYSCY BEDA TANCZYC TAK JAK ON ZAGRA,A MOZE BY TAK GEODETA SPRAWDZIŁ CZY ABY TYCH DRZEW NIE UBYLO POD MIEJSCE NA WYCIĄG
~ 29-03-2011 22:32
CZEMU ZAPROSZONO TYLKO PRZECIWNIKÓW CMENTARZA,PRACOWNIKOW I INSTRUKTOROW.W SZKLARSKIEJ JEST JUZ SKI ARENA I MYSLE ZE TO WYSTARCZY,MOZE ZAMIAST WYCIAGOW PAMIETAJACYCH CZASY PRL ZBUDOWAC COS INNEGO NP CMENTARZ Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA.CZEMU NIE?
~ 29-03-2011 23:02
to moze i wyburzyc orlika i zamknac szkole
~ 29-03-2011 23:06
wyjaca po nocach armatka,gwar narciarzy do puzna w nocy,skutery,ratrak,bardzo glosny naped wyciagu,zakorkowana droga lejaca sie przez droge woda do poznej jesieni jest bardziej uciazliwa od widoku czystego zadbanego cmentarza,kiedy wy ,,bizmesmeni ,,zrozumiecie ze sa tez ludzie w duszy majacy narciarzy,pragnacy spokoju
~ 30-03-2011 8:15
A ja mam pytanie do właściciela wyciągów: dlaczego nie ma kasy fiskalnej. Te bilety drukowane na kartoniku i sprzedawane z reki do ręki bez kasy fiskalnej, nie są ewidencjonowane. Przecież limit przychodu przejścia na VAT osiągany jest tam w ciągu jednego miesiąca.
~ja 1-04-2011 16:35
moge prosić autora pierwszego postu o źródło tychże badań? bardzo mi na tym zależy
~Irka 1-04-2011 22:34
do ~anabela Super komentaż. "5 minut przerwy dla narciarzy, bo przemyka kondukt żałobny". Ale cóż, trzeba zrozumieć. Dziś niosą kogoś, jutro mogą nieść nas. A narciarze? Muszą poczekać...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group