Poniedziałek, 10 sierpnia
Imieniny: Borysa, Wawrzyńca
Czytających: 6281
Zalogowanych: 6
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Analiza SWOT Jeleniej Góry i Wspólnego Miasta

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 22 maja 2009, 23:03
Aktualizacja: Sobota, 23 maja 2009, 14:54
Autor: admin
admin
Fot. admin
W cyklu Dialogi Jelonki zapraszamy Państwa do obejrzenia kolejnego wywiadu. W stylowych wnętrzach pałacu Paulinum w Jeleniej Górze nasz wydawca, Wiktor Marconi rozmawia z prezesem stowarzyszenia Wspólne Miasto, Robertem Prystromem. Rozmowa o walorach miasta i okolic, słabościach, szansach jakie ma Jelenia Góra i o zagrożeniach okiem krytycznego obserwatora życia w mieście.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (55) Dodaj komentarz

~Jeleniogórzanin11 23-05-2009 6:37
Szanowny Panie Prystrom!!! Po pierwsze!!!! Dla naszego miasta jest potrzebny każdy inwestor bo za nim będa inni inwestowac. Po drugie: -elenia bez sasiednich miejscowosci, które bedą rozwijały sie turystycznie bedzie miastem bez przyszlosci Po trzecie: -rzemysł produkcyjny w kotlinie turystycznej jest słabą ideą popierana przez Pana po czwarte Stosuje Pan Hipokryzje i dwulicowośc w stosunku do ludzi i władz Miasta Mianowicie Z jednej strony zarzuca Pan władzom brak działania w pozyskiwaniu inwestorów, wskazuje Pan miejsca, jako miejsca które powinny byc zagospodarowane a którymi dawno interesowali sie i interesuja inwestorzy po czym jak do czegos dochodzi to Pan protestuje, że taka inwestycja jest zła, że nie w tym miejscu a niby dlaczego i jaki Pan ma w tym cel. po czwarte: - Chłopie nie umiesz nawet logicznie udzielic odpowiedzi na zadane pytania -Sajnog i reszta odeszli bo zobaczyli z kim maja przyjemnośc. - Chłopie wez zrob jedno dla miasta kozystnego, jedz do sanatorium i sie odchudzaj, odwiedz poradnie psychologiczną i popros o pomoc -opluwasz Czesrnow Kusiaka a sam z nimi siedziałeś i knułeś. Rownierz za wizerunek tego miasta z tego okresu jestes odpowiedzialny i przestań kłamac. - Blokowaliscie rozwój miasta wszyscy. To wy jestescie odpowiedzialni za ten bałagan który powstał. - Obecny Prezydent prowadzi zdrowa politykę związaną z dialogiem z inwestorami co przekłada sie na inwestycje w miescie - Szczęscie od Boga że Pan nie został Prezydentem bo nasze miasto trzeba by już usunąc z mapy Polski i ja bym sie juz napewno wyprowadził - żeby cos tworzyc to trzeba cos robic a nie pieniaczyc siie - Gdybyś umiał racjonalnie rozumowac i miec logiczne podejscie do inwestycji to bys pomagał i szukał form rozwiazań i dialogu z inwestorami przy współpracy z Prezydentem i władzami ale Ciebie szlak trafił z przegranej Prezydentury ( niedoszły Prezydenci) - SZKODA MI SŁÓW NA CIEBIE. POPROSTU NIEDA SIE SLUCHAC TWOICH GŁUPOT I KŁAMSTW. ZROB JEDNO NIE PRZESZKADZAJ W DZIALANIU. KUSIAK I CALA RESZTA JUZ SIE SKONCZYLI. DO WLADZ DOCHODZA LUDZIE MLODZI Z PERSPEKTYWAMI I WIEDZACY CZEGO OCZEKUJE SPOLECZENSTWO. TOBIE DOBRZE RADZE JUTRO NIEDZIELA WEZ RODZINE ZALUZ MOCHEROWKE I IDZ DO KOSCIOLA MODL SIE. JESTES SKONCZONYM NIEUDACZNIKIEM DLATEGO LUDZIE NIE CHCA BYC Z TOBĄ. TO TY JAK JUDASZ OSZUKAŁES SAJNOGA I RESZTE. ZMIENILES IDEE WSPOLNEGO MIASTA I DZIALANIA NA KOZYSC MIASTA DLATEGO ODESZLI. JESTES JAK HITLER WOJNA I WOJNA. AWANTURA ZA AWANTURA. CZLOWIEKU WEZ ZACZNIJ PRACOWAC NAD SOBA, DAJ LUDZIOM ZYC.
~Troxi 23-05-2009 8:35
"Z jednej strony zarzuca Pan władzom brak działania w pozyskiwaniu inwestorów, wskazuje Pan miejsca, jako miejsca które powinny byc zagospodarowane a którymi dawno interesowali sie i interesuja inwestorzy po czym jak do czegos dochodzi to Pan protestuje, że taka inwestycja jest zła, że nie w tym miejscu a niby dlaczego i jaki Pan ma w tym cel." Juz lepiej tego ująć nie można było. Też chciałabym wiedzieć o co w tym wszystkim chodzi, bo, że nie o to, żeby Jelenia Góra się rozwijała poprzez pozyskanie inwestorów i żeby ludziom żyło siię lepiej to wszyscy doskonale wiemy. Nie wiemy tylko jaki jest cel takiego bezsensownego działania. Najwyższa pora, żeby się Pan Panie Prystrom wytłumaczył przez lokalną społecznością z tych bezsensownych działań!!!
~X 23-05-2009 9:32
Oj Panie P. ... Nie wleci pan i już... Orłem to Pan nie jest :-))
~luis 23-05-2009 9:33
prystrom jak masz problemy z gospodarką wodno ściekową to udaj się do urologa ...szpital wojewódzki 5 piętro
~do "J11" 23-05-2009 9:46
Zacznij od powtórek gramatyczno-ortograficznych. Nie umiesz sklecić poprawnej frazy to nie tykaj klawiatury!
~erg 23-05-2009 10:05
Do Jeleniogórzanina 11 - facet - litości !!! Tyle błędów narobić w tak krótkim tekście - to pewnie trzeba skończyć podstawówkę za kilka wieprzaków...
~Prystronizm 23-05-2009 10:16
Po prostu prystronizm, proponuję taki termin medyczny.
~sympatyczka 23-05-2009 12:06
Szanowny P.Prystrom dziekuje za proby otwarciia zielonego swiatla dla Jeleniej Gory i jej mieszkancow.Tylko pogratulowac zalozen.
~Tryton 23-05-2009 12:58
czy tylko ja to zauważyłem... że cały ten wywiad wygląda jak byśmy byli w trakcie kampani wyborczej??? Najpierw Pan Prystrom z ojcowską troską diagnozuje potrzeby i zagrożenia miasta, odmalowując wszystko co było i jest w czarnych kolorach i opowiada jakie to on ma cudowne recepty an wszystko... potem przedstawia własne zaplecze polityczne (jego Własne Miasto), opowiada jakich to on ekspertów ma na każde stanowisko w mieście (przynajmniej się szczerze nie kryje, że będzie czystka i obsadzanie wszystkiego własnymi ludźmi, czytelny przekaz; dołączcie do nas, posad nie zabraknie) a w finale - pointa; pan Prystrom deklaruje, że będzie startował w wyborach na prezydenta miasta... podsumowując co prawda nie zauważyłem jej rozpoczęcia, ale jeśli to już kampania, to mam nadzieję że szanowna Jelonka nie ograniczy się do lansowania tylko tego jednego kandydata... (chociaż mam wrażenie, że ostatnia nadreprezentacja pana Prystroma na tym portalu, w wywiadach z cyklu "z czterech stron miasta" oraz przede wszystkim ten dzisiejszy wywiad nie są zupełnie przypadkowe, pytanie tylko kto tu kogo bardziej wykorzystuje, krótko mówiąc czy jest to audycja sponsorowana, czy też Jelonka daje się za darmo wykorzystywać w kampanii pana Prystroma???) a może to tylko mi się tak wydaje... w końcu niemal każde wystąpienie pana Prystroma wygląda mniej więcej tak samo... pozdrawiam
~w13 23-05-2009 14:33
ile ataku na panaPrystroma..!! a gdzie są jego poprzedni zwolennicy.. ps.ja na niego nie glosowalem ale uwazam ze w dziedzinie rozwiniecia idei spolecznosci lokalnej zrobil duzo..a wstyd mi raczej za tych co go zdradzili w klasyczny sposób/najpierw radni dzieki niemu a potem mysla ze cos sami znacza/
~Brawo Pan Prystrom! 23-05-2009 14:59
Wielkie brawo dla pana Prystroma za prawdziwe i słuszne diagnozy na temat miasta. Popieram w całej rozciągłości. Jestem przekonana, że wyłącznie pan Prystrom i Wspólne Miasto mogą przerwać wielkie pasmo ciągłych niemoźności. Na własne oczy wiele razy widziałam jak działają te jeleniogórskie układy,o których mówi Prystrom. On ma rację. To one niszczą nasze miasto.
~K 49, wykszt. wyż., zam. 23-05-2009 15:17
będę na niego głosowała, ja i moja rodzina, a także prawie wszyscy znajomi z wyjątkiem paru liberalnych oszołomów- trzeba dać odpór obrębalskim, sajnogom, kusiakom itp. POLITYKOM
~pajp 23-05-2009 16:42
ja też zagłosuję na Pana Prystroma :) innej opcji nie ma
~Marimba 23-05-2009 16:43
Umiejętnośc opisywania zjawisk nie oznacza umijętności ich naprawiania, kreowania czy choćby kierowania nimi. Diagnozy są słuszne, tylko pomysłu na terapię nie ma tak naprawdę nikt.
~Hanry 23-05-2009 17:29
Proszę was, dajcie spokój. Prystrom wygrał z Marconim proces w sądzie i teraz Jelonka go promuje, żeby nie płacić odszkodowania. Marconi będzie finansował kampanie wyborczą Prystroma i być może wystartuje z jego listy. Za Prystromem nikt nie stoi, na ostatnim spotkaniu w Wspólnym Mieście były trzy osoby, Prsytrom i dwóch panów - to relacja jednego z nich. A pisanie z biura Wspólnego Miasta przez jedną osobę pochwalnych komentarzy - to jeszcze o niczym nie świadczy. Więc, żeby uspokoić sprawę. Zostawcie pana Prystroma tam gdzie jest i tam gdzie będzie - czyli na marginesie i przestańcie się tak irytować, bo nie ma czym. Każdy ma takiego kogoś, Lepper, Prystrom, itp. zawsze jest dużo szumu a potem smród. <br><br> <i>Szanowny Internauto „Hanry” Wydawca Jelonki.com – Pan Marconi został uniewinniony w jedynym procesie z Panem Prystromem z powództwa cywilnego, innych nie było – dlatego prosimy nie wprowadzać w błąd internautow, a judzić prosimy gdzie indziej. Mimo wszystko pozdrawiamy. TEJO</i>
~ago 23-05-2009 18:29
Czy to prawda, co pisze ten z 17:29? Nie chce mi się wierzyć...
~pajp do Hanry 23-05-2009 19:46
Tak, tak, a kamapnię Obrębalskiego sfinansuje Roman Abramowicz, z list jeleniogórskiej PO wystartuje Donald Tusk, wybudują nam trzy aquaparki i odnowią wszystkie wieże widokowe. W tym co teraz napisałem jest mniej więcej tyle samo prawdy, ile w tym, co napisał Hanry :)
~ulyssenardin 23-05-2009 20:00
jeśli redakcja nie pokaże inny wyrok (uniewinniający), znaczy, że 17:29 ma racje....
~luis 23-05-2009 20:43
k 49 to widać po twojej pisowni jak ty zdobyłaś te wyższe wykształcenie pewnie tak samo jak prystrom ???
admin 23-05-2009 21:50
Szanowny Internauto „Hanry” Wydawca Jelonki.com – Pan Marconi został uniewinniony w jedynym procesie z Panem Prystromem z powództwa cywilnego, innych nie było – dlatego prosimy nie wprowadzać w błąd internautow, a judzić prosimy gdzie indziej. Mimo wszystko pozdrawiamy. TEJO
~czytelnik jelonki 23-05-2009 21:59
Chciałbym zauważyć, że w Dialogach Jelonki tydzień temu był Obrębalski a dwa tygodnie temu Łużniak - jakoś nikt w tedy nie pisał w komentarzach, że Jelonka promuje to dziadowskie PO - teraz jak jest ktoś, kto może chłopaczkom z PO zaszkodzić - to się już jedzie po Jelonce i tworzy teorie spiskowe - moim zdaniem to bardzo obiektywne, że pytają ludzi z każdej strony barykady ne?! Tera powinien być ktoś z PiS, SLD, PSL i Jeleniej Dziury XXI.
~ago 23-05-2009 23:07
Fajnie, że jest wyjaśnienie ze strony TEJO. Rozwiał moje wątpliwości.
~klajster 24-05-2009 9:52
Kiedy tu pokazują Obrębalskiego i Łużniaka to komentatorzy marudzą, że Jelonka sprzedała się władzą za bliżej niezidentyfikowane srebrniki, kiedy reklamują się tu czerwonych to piszą, że Jelonka to SLD24 a kiedy są wywiady z Prystromem to piszą, że nie chcą oglądać prystromTV......... Pluralizm jest naganny?? Głupi ludzie czy głupi portal??
~Tryton 24-05-2009 12:00
chyba jednak czymś innym jest przepytywanie urzędującego prezydenta i vice prezydenta z podwyżek czynszów i opłat za wodę, spartolonego wniosku o dofinansowanie budowy drogi,oraz z tego czego dokonali a głównie nie dokonali w ostatnich, raczej słabych dla tego miasta latach, a co innego występy takie jak ten... mające już (co ukazałem wyżej) posmak kampanii wyborczej. Do tego jest to występ pana, który tak do końca nie wiadomo kogo reprezentuje (poza sobą oczywiście). Bo powiedzenie, że reprezentuje Wspólne Miasto, to żadne wyjaśnienie... Dla mnie to jakiś mityczny twór, którego programem jest to co w danym momencie mówi pan Prystrom. Jedyni znani mi działacze WM, właśnie zasilili szeregi następnego mitycznego tworu pod nazwą Jelenia Góra XXI, co każe mi szczerze wątpić w jakąś wizję i program spajający WM, zaś mocno wierzyć w ich koniunkturalizm. Przecież w czasie kampanii sam pan Prystrom przekonywał, że delegują do RM samych najlepszych... jak się przyglądam tym "najlepszym" i ich działaniom... to aż strach pomyśleć jacy są we WM Ci nieco gorsi. pozdrawiam
~Grendal 24-05-2009 13:03
Tak Tryton. Najlepszy niemityczny twór to POstkomusze PO. Trzeba być ślepym żeby nie widzieć, że tym miastem rządzi kał-boj, który z z pozycji westernowego siodła ciągnie wodzami za wędzidła w zębach czołowych liderów miasta i popycha nas w kierunku rzeczywistości rodem z dzikiego zachodu. Marek jest na wylocie ale żeby utrzymać wpływy trzeba lansować Huberta. Nie ważna mierność, ważna wierność. Żeby zrozumieć system zależności personalnych i przyczyny zastoju tego miasta trzeba odpowiedzieć sobie m.in. na pytania: czemu włodarze upierają się przy lokalizacji aqua-parku na terenach PMPoland i kto jest prezesem spółki, która nabyła szpital w Bukowiec w Kowarach? Podpowiem tylko, że wielbiciel Harleya-Dawidsona i uczestnik zlotów w Ściegnach koło Karpacza. --------------------------------------- Rzadko mierność w losie wygra, Jednak w średnim swym ogniwie, Wpośród losu widowiska, Mało traci, mało zyska. Ignacy Krasicki
~Hanry 24-05-2009 14:45
W związku z oświadczeniem redakcji proszę o publikację skanu wyroku uniewinniającego pana Marconiego. Mam przeczucie, że wydawcy Jelonki zawarli z panem Prystromem ugodę, a ten wycofał sprawę z sądu. I sąd w niej nie orzekał! Świadczą o tym choćby sprostowania publikowane na łamach tygodnika Jelonka, w których nie ma powołania się na wyroki sądu! Pozdrawiam pana red. naczelnego i pragnę zauważyć, że dochodzenie prawdy to nie jest szczucie.
~Pytanie do Trytona 24-05-2009 15:42
Tryton! Ty sam nie wiesz jakie masz poglądy! wszystkich i wszystko krytykujesz! i kusiaków i obrębalskich i prystromów i każdego innego, kto w jakikolwiek sposób trafi pod Twoją kosę. Może to z Tobą coś nie tak!?
~Sympatyk 24-05-2009 15:49
A ja udzielę Wam poparcia w wyborach. Właściwie gdyby nie procedura wyborcza, która pozbawiła Was władzy w mieście to już mielibyście prezydenta, no i moglibyście pokazać się w działaniu na rzecz miasta. Nie przejmujcie się głosami skompromitowanych komunistów, którzy przepadli już w pierwszej turze wyborów, mieszkańcy mają swoje zdanie i Was poprą, tylko pokażcie się, bo nie każdy czyta i pisuje na Jelonce. Czas na Was, komunistów już każdy ma dosyć.
~ulyssenardin 24-05-2009 16:01
ad tryton: mam rozumieć, że wystąpienia urzędującego prezydenta i vice prezydenta omawiające tego czego dokonali a głównie nie dokonali, NIE MIAŁY posmak kampanii wyborczej?
~gapa 24-05-2009 20:20
proszę żeby Pan Marconi \\\"nie bawił się w Panią Monikę Olejnik\\\" -prowadząc wywiad, tzn. przerywał rozmówcy w połowie zdania, nie dając dokończyć myśli. Pan Prystrom jest takim jeleniogórskim skrzatem, ma swoje zasady, poglądy i ma do tego prawo. Wiele uwag ma słusznych.
admin 24-05-2009 21:31
Panie Hanry - Sąd się odbył, wyrok zapadł, jak już pisałem uniewinniający. Co do skanów to kim Pan jest aby nam rozkazywać? Pana brak ufności jest rozbrajający a judzenie zatrważające. Proszę wybaczyć ale niestety nie jesteśmy na Pana posyłki i skanów robić nie będziemy. Natomiast zapraszamy do redakcji na ul. Skłodowską 13/2, wcześniej prosimy się umówić tel. (075) 75 444 00. Uniewinnienie Panu chętnie pokażemy. Pozdrawiam TEJO
~ago 24-05-2009 21:45
Ja tam TEJO-wi wierzę! No i nie ma żadnego powodu, aby pokazywać publicznie dokumenty, które zawierają DANE OSOBOWE - choćby z uwagi na konieczność dostosowania się do przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
~Tryton 24-05-2009 22:49
zadziwiające jaki odzew mają te moje posty :P do Grendal PO, PiS, SLD, PSL, LPR, Samoobrona, UPR, SDPL to partie obecne w życiu politycznym ze swoimi liderami i w miare jasnymi programami, wyraźnie różniące się od siebie, a nie jakieś nowotwory kampanijne, co sprawia, że może ich nie lubię, za to z góry darzę większym zaufaniem, wiedząc mniej więcej czego mogę się po nich spodziewać. Czy spośród nich akurat "POstkomusze PO jest najlepsze", to już Twoja opinia. Dla mnie liczą się raczej konkretni ludzie a nie całe formacje. do Pytanie do Trytona nie wiążę poglądów z konkretnymi formacjami politycznymi, a jedynie z konkretnymi ludźmi i ich działaniami, które albo są w mojej ocenie dobre i mądre, albo szkodliwe i głupie. do ulyssenardin chyba nie widziałeś tych wystąpień, nie omawiali oni dokonań jak to raczyłeś napisać a raczej musieli tłumaczyć się z ich braku, przepytywani i stawiani do tablicy. Co uważam za słuszne... bo każdej władzy krytyka się należy "jak psu buda" nie krytykowali przy tym przeciwników politycznych, nie reklamowali własnego zaplecza politycznego, nie obiecywali że rozwiążą wszelkie problemy oraz ani słowem nie wspomnieli, że będą kandydować... czyli dokładnie nie robili tego co zrobił pan Prystrom, a co mi się żywo kojarzy z kampanią wyborczą. Gdyby pan Prystrom ograniczył się na do opowiadania o swoich osiągnięciach lub tłumaczył ich brak, to nawet chętnie bym tego posłuchał. Bardzo chętnie poznam osiągnięcia kogoś, kto jest przecież aktywny w polityce tego miasta od wielu lat, pozując przy tym na zaangażowanego społecznika, może rzeczywiście zmieniłbym o nim zdanie. pozdrawiam wszystkich, z uwagą czytających moje posty
~k 25-05-2009 9:00
Prystrom... ech:((( tylko słowo zakała ciśnie mi się na usta... ale po co brudzić sobie usta więc ciiiiszaaa... "Kto mieczem..."
~OLO 25-05-2009 13:39
temu panu dziekujemy !!!
~ulyssenardin 25-05-2009 15:29
byłem, pokazano mi wyrok, czytałem........ Jelonka-Prystrom 3-1 Wydawcy i Red. Naczelny zostali uniewinnieni "pełną formułą"!
~anty 25-05-2009 16:34
czy jelonka musi promować taką postać jak pan Robert P.? czy naprawdę nie ma w tym mieście ciekawszych ludzi? rozumiem że Pan P. jest osobą kontrowersyjną ale jego już naprawdę NIE DA SIĘ SŁUCHAĆ!
ago. 25-05-2009 17:31
Ja lubię tutaj wszystkie filmy video, ale tego nawet nie włączyłam, bo nie chciało mi się słuchać. Mimo to uważam, że zaproszenie tego Pana to nie jest promowanie lecz chęć zachowania obiektywizmu, jak ktoś wyżej tutaj nadmienił. Teraz dla odmiany powinien być ktoś z SLD lub PiS.
TEJO 25-05-2009 19:54
Szanowni Państwo! Ku uwadze osób zarzucających nam promowanie pana Roberta Prystroma: na 21265 artykułów znajdujących się w bazie Jelonki od 2004 roku, słowo „Prystrom” pokazuje się raptem w 27 tekstach związanych mniej lub bardziej z panem Robertem. Natomiast słowo „Obrębalski” występuje w 102 artykułach tyczących mniej lub bardziej bezpośrednio pana prezydenta Marka Obrębalskiego. Reasumując: panu Prystromowi poświęciliśmy 0,12% uwagi, natomiast panu Obrębalskiemu: – 0,47%. Z szacunkiem TEJO
~pablo_jg 25-05-2009 20:27
Drodzy Internauci! Rozumiem, że nie wszyscy lubią Pana Roberta, ale pisanie, że nikt za nim nie stoi, że jelonka.com go promuje, naprawdę mija się z prawdą. Osobiście bardzo szanuję Pana Prystroma za to co robi i za to, że ma odwagę powiedzieć, to o czym inni boją się nawet pomyśleć. Facet w wielu sprawach ma słuszne poglądy!
ago. 25-05-2009 20:33
Ja tam nic nie zarzucam. Mnie proszę do tego "zarzucania" nie mieszać. Ja to mogę "zarzucić" coś na plecy. ;-)
~Bleeeeee 25-05-2009 22:44
O matko, to musicie szybko nadrobić!! więcej Prystroma to oglądalność i czytelnictwo wzrośnie :)
~adas 26-05-2009 12:49
zróbcie sobie rachunek sumienia z 20 lat samorządu .... kto rządził z kim i dlaczego teraz większość płacze na los Jeleniej Góry . Sami zdecydowaliście kto nami rządził i rządzi ........... zastanów się Wyborco w kolejnych wyborach komu ufasz,potem narzekaj. Oni rządzili (główni aktorzy): Zawiła, Czernow, Gałka, Kusiak, Sarzyński, Łużniak, Obrębalski . To Wam zawdzięczają swój wybór a Ty Wyborco co im zawdzięczasz ? Lepiej Ci się żyje, zadowolony odchodzisz od okienka w urzędzie, ile czekasz na decyzję, masz tanią wodę, śmieci, normalną drogę koło domu, porządek w parkach, centra rozrywkowe, obwodnice, kwitnie kultura, sport, a'propos ciekaw jestem kto wpadł na "genialny pomysł" promowania miasta bilbordami z Mają "Jedziesz w dobrym kierunku" w Jeleniej Górze. To tak jakby promować morze na Helu. Brrrr
~genialny 26-05-2009 13:51
ad adas: plakaty nie są potrzebne po to, by promować miasta i kotline! Plakaty są potrzebne by pokazać wyborcom, że coś się robi, niewiele, ale zawsze coś! i w dodatku za twoją kasę ;))
~dex 26-05-2009 13:59
Oglądałem wywiad z Robertem kilka razy i moim skromnym zdaniem redaktor wcale nie stawia go w dobrym świetle bo: 1)widać jak Robert nie odróżnia zarzut od słabej strony własnego stow. 2)pływa przy pytaniach o tym co się stało z radnymi WM 3)nie potrafi dać wiarygodną i spójna gwarancje na to, jak zamierza trzymać swoich radnych zdyscyplinowanych w nadchodzącej kadencji 4)twierdzi, że jest otwarty na koalicje (buahahahahahahahaha takie frazesy powodują, że staje się mało wiarygodny, niespójny) 5)brak konkretów, populizm, populizm i jeszcze raz populizm podany na gorąco z pustymi hasłami 6)........
~tapis 26-05-2009 14:00
Tak, to prawda że Prystrom ma cięty jęzor. To prawda, że potrafi walić w oczy prawdę. Ale przez tyle lat nikt go nie umiał pokonać na fakty i argumenty. Ja tego nie słyszałam. Z ocenami jakie wygłosił powyżej pan Prystrom zgadzam się co do joty, bo niestety są prawdziwe. Kiedy tak czytam niektóre komentarze to zastanawiam się skąd są te osoby, które tak dziwnie i wściekle dyskredytują Prystroma, tym bardziej, że nikt jak zawsze nie odniósł się do jego przekonań i twierdzeń a wszyscy raczej posługują się jakimiś ogólnikami w guście tego że go nie lubią. Myślę że ten facet ma wiele racji i naprawdę ogromną wiedzę o mieście, kto wie może rzeczywiście warto byłoby zaryzykować postawienie na niego w najbliższych wyborach? Ja go w każdym razie nie skreślam.
ago. 26-05-2009 17:26
To populista i mówi tylko o potrzebach, a o tym to każdy wie i właśnie dlatego nie ma się ochoty go słuchać. My też wiemy jakie są niedoskonałości w Jeleniej Górze. Możemy je wymienić jednym tchem. Tylko że od tego gadania nic się nie zmieni. Kto przyblokował budowę galerii? A to my, mieszkańcy Jeleniej Góry, ponosimy tego konsekwencje.
~do tapis 26-05-2009 19:44
Prystrom zasługuje na potępienie, gdyż jego wywody oparte są z reguły na nieprawdzie, przeinaczeniach, niedopowiedzeniach, przypuszczeniach, domniemaniach, sugestiach, półprawdach, fałszywych ocenach - wszystko po to, by zdyskredytować każdego kto mu wejdzie w drogę, kto ślepo nie poddaje się jednynie słusznym wywodom, kto ma inne propozycje rozwiązania problemu. Potrafi w niezwykle sugestywny i autorytatywny sposób oceniać innych, choć sam w danej sprawie w ogóle nie brał udziału i z tą osobą w danej kwestii nie miał w ogóle do czynienia. Gra rolę męża opatrznościowego, istoty bez grzechu, prawdziwego zbawcy, który wnet naprawi podły świat - i to w każdej dziedzinie, bo zna się na wszystkim i wszystkich.
~wróżkanin 26-05-2009 21:11
Jeleniej Górze potrzebna jest duża fabryka by znalazło w niej pracę 5.ooo bezrobotnych i 1.500 niepełnosprawnych bez rent z grupą inwalidzką. Głodni już ostrzą kosy i otworzą lodówki bogatym. Nie bądźcie zaskoczeni. Rolować Nas się więcej nie da .Bezrobotny - jednomiesięcznypracuś brzuch napełnić musi. Najlepiej być BUMEM i żebrać, wówczas nie płacimy podatków od brzuchów włodarzy, telefonów komórkowych, nieruchomości, świeżego powietrza, śmieci i wody z zardzewiałej rury itd. Dopiero zobaczysz co to znaczy być WOLNYM , Wolnym, wolnym. Jestem NAJWIĘKSZYM LENIEM W JELENIEJ GÓRZE. Kiedyś nazywano takich " niebieskimi ptaszkami ". Jestem za to najszczęśliwszym człowiekiem pod słońcem bez pracy, bez płacenia podatków, Zusów, srusów, benzyny, gazu i kupowanie jeszcze tysiąca niepotrzebnych chińskich pierdółęk wcale niepotrzebnych do życia. Czy wiecie, że lepiej się żyje za 50 zł otrzymanych z opieki społecznej na cały miesiąc? A ile przy tym radości. Co to jest 50 zł ile to bułeczek z masełkiem i ślimaczkiem ( ślimaki wszystkie są jadalne znajdziesz nawet w miejskich parkach) lub z żabimi udakami z griila. Cymes sama ekologiczna żywność. Czy takiego BUMa dosięgnie kryzys?Kryzysu BUM nie ma interes zawsze się kręci . Codzienna gimnastyka lu liczenie chmurek, ptszków, owadów. Zamiast płacić podatki Tobie płacą. Niech się kłócą i żrzą o swoje posadki, stołki z butaprenem dożywotnim a ty jesteś wolny, wolny, wolny i masz dużo bezstresowego czasu. Jak go wykorzystam?= instrukcja w księgach Lenina,Darwina, Hitlera,Kampa,Junga itd...
~wyborca 26-05-2009 21:12
WYBORCA NA JELONCE z Jeleniej Góry. KTO TY JESTEŚ? PARTYJNIAK MAŁY? KTO CIĘ WYBRAŁ? SAM SIĘ WYBRAŁEM! KTO LICZY GŁOSY? uRZĄD WSPANIAŁY? PO CO MÓJ GŁOS? PO CHLEB NA WYNOS! DLA KOGO CHLEB? NIE DLA BIEDOTY? PO CO STARTUJESZ ŚCIERWO? PO UKOCHANE EURO? ZŁOTY CI OBRZYDŁ? CHCESZ POLSKĘ ZATRACIĆ? DO UNI IDĘ SIĘ ZESZMACIĆ!
~pie... kotka za pomocą młotka 26-05-2009 23:41
a...liza SWOT to archaiczny wymysł d...li ekonomicznych, to przedszkolna zabawa w układanie puzli zagramanicznych;-) To zakręcanie kota ogonem, lep dla szarej masy - socjolog
~popo 29-05-2009 12:42
zainteresowani napisali co napisać chcieli, komentarze zamilkły.......
~do popo 29-05-2009 20:51
Nieprawda, że już wszystko napisano. O Prystromie mozna by pisać setki stron i tylko rozsądek nakazuje, by tego trudu nie podjąć.
~S 29-05-2009 21:30
Ja bardzo sobie cenie osobę Pana Prystroma. To niezwykły,otwarty człowiek.Ma swoją idee, której broni i trwa przy niej. Wiem ile zrobił dla miasta, wiem jak oszukali go koledzy. Jest z ludźmi bezpośrednio....Nie siedzi w Ratuszu i nie zbija bąków jak inni tylko służy radą i pomocą każdemu mieszkańcowi. Wspólne Miasto jest otwarte. Pełno tam ludzi z pozytywnym nastawieniem do życia. Młodych,starszych - zjednoczonych.Mam nadzieję, że wystartuje w wyborach.Z pewnością na niego zagłosuje i to będzie DOBRY GŁOS ! A jeśli chodzi o JG zgadzam się z Nim w zupełności. Też jestem młoda, też mam wiele ciekawych pomyslów i też chciałabym zostać w JG tak jak ludzie o których wspomina. Ale w JG cywilizowanej i z władzą myślącą choć troche o mieszkańcach a nie tylko o własnym interesie. BRAWO !!
~hejko 30-05-2009 11:32
od nie dawna jest emitowany fajny program TV CHwila prawdy proponuje wszystkim kandydatom przejsc jedna edycje tego programu dla wszystkich Politykow w tedy bedzie to wiarygodne Pan prowadzacy ten program powinien zaprosic na taka edycjie wszystkich ubiegajacych sie i bedzie jasne nikomu nie jest potrzebne pomowienie licza sie fakty prawdy aby sie przekonac o tym no ciekawe ktory sie z nich zgodzi dobrowolnie na taki sprawdzian czekamy obywatele calego kraju.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group