Niedziela, 25 października
Imieniny: Darii, Kingi
Czytających: 6366
Zalogowanych: 5
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Znów kraksa na „skrzyżowaniu śmierci”

Wiadomości: REGION
Czwartek, 13 maja 2010, 17:08
Aktualizacja: Piątek, 14 maja 2010, 8:05
Autor: Ania
Fot. Ania
Kierowca samochodu marki Fiat 126 p trafił do szpitala w wyniku zdarzenia drogowego, do jakiego doszło dzisiaj około godziny 14.15 na skrzyżowaniu Miłków – Ściegny – Karpacz.

Poszkodowany jechał drogą Jelenia Góra – Karpacz. Chciał skręcić w stronę Ściegien. W tym samym czasie kierująca hondą civic zamierzała skręcić do Miłkowa. Podążała z Karpacza. Obydwoje znajdowali się na drodze głównej.

Funkcjonariusze policji ustalają obecnie, w jaki sposób doszło do zdarzenia. Nie wiadomo jeszcze czy życiu i zdrowiu mężczyzny zagraża niebezpieczeństwu. Nie wiadomo jeszcze, czy zdarzenie zostaje zakwalifikowane jako kolizja czy wypadek.

- Kiedy w końcu wybudują tutaj rondo? Pewnie dopiero wtedy, gdy zginie człowiek – mówiły osoby, które obserwowały zdarzenie. Zaznaczyły także, że jest to jedno z najniebezpieczniejszych skrzyżowań w regionie. Wypowiadały się również na temat fatalnego stanu drogi z Jeleniej Góry do Karpacza.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (49) Dodaj komentarz

~Mama Muminka 13-05-2010 17:52
Rondo jest jedynym sensownym rozwiązaniem.
~RALLYACTION 13-05-2010 18:05
Dwóch słabych kierowców. To skrzyżowanie jest tak szerokie,że obydwa pojazdy wykonujące lewoskręt z wcześniej sygnalizowanym zamiarem są w stanie ABSOLUTNIE bezkolizyjnie wykonać ten manewr,nie przeszkadzając sobie nawzajem !!!!
~taryfiarz 13-05-2010 18:10
co za bzdura..." skrzyzowanie smierci"...haha.. jedno z lepiej widocznych skrzyzowan w regionie, dobrze oznakowane... to nie wina skrzyzowania ylko ludzkiej glupty i braku wyobrazni...
~gosc niedzielny 13-05-2010 18:27
Na d...lizm żadne rondo nie pomoże, przecież w końcu można na rondzie pod prąd pojechać :-) dla mnie ewidentne spotkanie się dwóch sposobów pokonywania skrzyżowania w lewoskręcie. Szkoła stara, nieżyciowa, gdy blokująca siebie nawzajem w tym manewrze tzn skręt w lewo za autem... prawdopodobnie maluszek tak chciał pokonać skrzyżowanie, a Pani z hondy widać bardziej cywilizowana była chcąc pokonać skręt w lewo przed samochodem bezkolizyjnie (z lewoskrętami z kierunku przeciwnego), tak pokonuje się skrzyżowania w wielu miastach o dużym natężeniu ruchu... no cóż, nie zadziałała jak widać zasada ograniczonego zaufania... jeśli było tak jak napisałem mandacik winien pojawić się na koncie właściciela maluszka... jeden chciał jechać tak: http://img403.imageshack.us/i/takwszyscyyk4.jpg/ drugi tak: http://img291.imageshack.us/i/takjawy3.jpg/
~jac 13-05-2010 18:27
a ,że maluszek nie należy do najbezpieczniejszych samochodów nie trzeba duzo
~karpaczanin 13-05-2010 18:39
To jest rzeczywiscie wypadek z cyklu "nie do wiary".To nie jest zadne skrzyzowanie smierci, jak zwykle media dodaja sztucznej grozy zeby temat byl bardziej chodliwy. Skrzyzowanie jest doskonale widoczne z kazdej strony, a to ze kierowcy nie zatrzymuja sie na stopie, to juz chyba wina kierowcow. Tak czy owak trzeba byc wybitnie zdolnym zeby w ten sposob skasowac samochod. Mam nadzieje, ze owi mistrzowie kierownicy przez jakis czas zostana w domu i nie beda stanowic zagrozenia dla innych urzytkownikow drog.
~getyl 13-05-2010 19:03
-do gość niedzielny. Dlaczego mandat dla kierowcy maluszka?Za to , że nieżyciowy?
~driver 13-05-2010 19:13
....w pierwszej chwili myślałam, że to czerwona Toyota Yaris.. ....uwaga na tych "oszołomów" z samochodów służbowych....
~bandit 13-05-2010 19:28
droga redakcjo, nie : "skręcić w stronę Ściegien" tylko Ściegnych. Poza tym lewoskręt jest w tym przypadku bezkolizyjny, więc przyczyna to tylko brak umiejętności kierowców. Moze wiecej reklam ustawic przy tym wezle, to z pewnoscia wplynie korzystnie na bezpieczenstwo.....??
~Wicher 13-05-2010 19:29
Fakt, droga dojazdowa od odcinka "Chaty za wsią" to katastrofa!!
~Karpacz 13-05-2010 19:47
Co za bzdura z tym skrzyżowaniem śmierci , przejeżdżam tam codziennie od około 30 lat i nie uważam jego za niebezpieczne. Powtarzam BZDURA.
~Jelon 13-05-2010 19:59
Poczciwy biedny maluszek :( Coraz mniej ich na drogach i na domiar złego jakaś tfu Hunda owe niszczy...
~nwc 13-05-2010 20:06
Skrzyżowanie śmierci? Skoro nikt tam nie zginął to tylko skrzyżowanie częstych stłuczek... ale za to maluch to autko które mocno się gniecie
~wołosz 13-05-2010 20:07
Najlepiej estakady z wodotryskiem :-) wybudować a idioci i tak się trafią
teessi 13-05-2010 20:32
A jakie tam skrzyżowanie śmierci! Ono jest szerokie, ale przez to samochody tam przejeżdżają bardzo szybko. Wystarczyłyby tam progi z każdej strony wymuszające zwalnianie i skończyłoby się przejeżdżanie tamtędy z piskiem opon. A jakby jeszcze jakaś dziura w asfalcie albo inne wykopy w tym miejscu, to na pewno nie byłoby tam wypadków. Nikt jeszcze na to nie wpadł, że jak jest nierówna nawierzchnia, to samochody zwalniają, bo muszą?;-)
~Cieniu 13-05-2010 20:43
Najbardziej szokujące jest to, że ludzie wypowiadają się a praktycznie nic o tym wypadku nie wiedzą. Wyłącznie z niekompletnych wiadomości z portalu. Jak łatwo to oceniać ludzi, którzy odnoszą jakiś wypadek. Ciekaw jestem co napisał by mądry internauta komentujacy zupełnie nieznajomą sutuację, jeżeli wypadku uległ ktoś z jego rodziny. Apeluje o rozum!. Jeżeli nie wiemy o co chodzi to ugryzmy sie w jezyk!
~n-l ~do bandit 13-05-2010 20:49
Ściegny - Ściegien, Sarny - Saren (dużą literą jako nawa miejscowości), panny - panien, wanny - wanien, rynny -rynien. Redaktor odmienia PRAWIDŁOWO !!
~exxon 13-05-2010 20:50
Maluch to już kolekcjonerski rarytas,bardzo mało ich na drogach
~Tomy M. 13-05-2010 20:50
Problem tego skrzyżowania to jego WIELKOŚĆ, jest idiotycznie duże i brak na nim poziomych oznaczeń na nawierzchni. Przecież manewr tego rodzaju wykonuje się w tym samym czasie, kierowcy nie powinni sobie przeszkadzać, mogą skręcać równocześnie. Jednak nie wiedzą jaki tor przejazdu obrać bo skrzyżowanie jest nieczytelne, w nocy jadąc z Miłkowa sam nie wiem gdzie mam się zatrzymać bo tam jest ciemno jak w d*pie!
~ 13-05-2010 21:05
skrzyżowanie jak każde inne, bez jakiegoś tam utrudnienia. czy rondo pomoże? na pewno budowa zablokuje drogę przej jakiś czas ale niewiele zmieni. więcej wyobraźni i uwagi na drodze!
~jg 13-05-2010 21:11
Na GŁUPOTĘ nie ma lekarstwa. Będzie rondo to będzie krzyk że za ciasne, będzie estakada to zaraz ktoś rozwali barierę i spadnie - trup na miejscu. We Włoszech widziałem rondo o średnicy ponad 100 (STO) metrów, na wyspie pośrodku auto leżało na dachu, co dziwne NIE MIAŁO POLSKIEJ REJESTRACJI. Słabo nauczeni, jeżdżący bez wyobraźni to połowa kierowców na naszych drogach. Wczoraj mało nie przydzwoniłem jakiegoś barana w JG na Wolności, co wyjechał spod STOPa na Morcinka, gapił się na mnie lecz nie kontaktował bo komórka przy uchu. Klakson, p...ł i jego oczy jak talerze, zostało! pół metra, uciec nie miałem gdzie. Tym razem się udało. Eeeh, w armii na BWP nawet oczu bym nie zmrużył !
~jg 13-05-2010 21:15
Jeszcze słówko. Maluszek źle wyszedł bo siły były nierówne. W starciu z Matizem lub Tico byłby prawie nieruszony.
~gosc niedzielny 13-05-2010 21:23
~getyl przepisy ruchu drogowego nie określają wyraźnie, kto jest winny w takiej sytuacji, jednakże, podejrzewam, że sytuacja na drodze pozwalała na bezkolizyjne wykonanie manewru, więc w takiej kolizji moim zdaniem winien otrzymać mandat ten kto płynność przejazdu utrudnił, a to na bank był kierowca maluszka. Jedno jest pewne, oboje kierujący powinni zachować zasadę ograniczonego zaufania. Oboje tego nie uczynili. W mojej punktacji do otrzymania mandatu 2:1 dla maluszka.
~... 13-05-2010 21:29
Rozmawiałam z kierowcą malucha i on wcale nie skręcał. zderzenie miało miejsce po prawej stronie drogi w stronę Karpacza - czyli po stronie malucha.Wina jest po stornie kobiety kierującej Hondą, która zapewne myślała ze zdąży i zjechała na drugi pas. Zresztą gdyby skręcali oboje, nie było by tak mocnego uderzenia, obydwoje musieliby zdecydowanie zwolnić i przed skrętem się minąć a ona uderzyła jak widać w przód malucha.
~grzechu27 13-05-2010 21:29
Wszysktiego szło uniknac,tylko troche wyobrazni,wystarczy zeby dwa auta wczesniej skreciły ,jedno w lewo drugie w lewo przed soba KTO IM DAŁ PRAWO JAZDY??
rymcycymcy 13-05-2010 21:38
Wybudujcie sobie to rondo ...dopiero wtedy zobaczycie co to jest "skrzyżowanie śmierci". PS: ...jedynym rozwiązaniem są szlabany z trzeźwym dróżnikiem ! :)
~maku 13-05-2010 21:41
Ale urwał... ale to było dobre....
~n i c o 13-05-2010 22:10
Jakie skrzyżowanie smierci ? ale się uśmiałem. redaktorka aniaaaa chyba nie ma prawa jazdy i nie jezdzi po naszych drogach. No cóż, dziewczyna chciała zabłysnąć, he he , Wyrazy współczucia dla poszkodowanych
~..,..;, 13-05-2010 22:24
bla bla bla... najlepiej niech wszędzie będą ronda. tak się niestety nie da. trochę wyobraźni na drodze wystarczy
~EM 13-05-2010 22:40
W dzień można to skrzyżowanie opanować, ale w nocy to maskara niewiadomo w którym miejscu się zatrzymać na stopie od strony Miłkowa żeby wjechać na główną, albo jadąc z Karpacza i skręcając do Miłkowa moża wylądować w rowie, kto zna tę drogę to ten manewr wykona bezkolizyjnie. Pozdrawiam użytkowników tej drogi - szczególnie w nocy.
~wawa 13-05-2010 22:46
codziennie pokonuje to skrzyzowanie. nic poza predkoscia na trasie jelenia karpacz a skrety w lewo czasami wrecz smieszne tak jak tu ktos napisal brak zaufania i ostroznosci
~kum 13-05-2010 22:48
Trzeźwy dróżnik ?? Wyczynów na drodze nie da się oglądać na trzeźwo. Podczas długiego weekendu złapano około 2000 nietrzeźwych kierowców. Optymiści uważają ze to 10%, pesymiści ze najwyżej 1% i to chyba jest wartość bliższa prawdy. Niestety..
~ef 13-05-2010 23:01
"skrzyżowanie śmierrrrci" ?
~logo 13-05-2010 23:23
To maluchy jeszcze jezdza po ulicach????
~J25 13-05-2010 23:43
Do gość niedzielny. Po pierwsze Pani z hondy powinna poczekć i na pewno nie jest to wina pana ze 126p. Powiedzmy, że zepsuł się kierunkowskaz w samochodzie tzw maluch a Pan jedzie do Karpacza gdzie Pani chcąc jechać z Karpacza do Miłkowa wyjeżdza bezpośrednio przed 126p co równa się katastrofa. Wyjeżdzając z dorgi podporządkowanej na główną drogę gdzie z lewej strony mamy nadjeżdzający pojazd z włączonym kierunkowskazem powinno się poczekać aż nas minie lub zacznie manewr skrętu. Miałem kiedyś taką sytuację a kierowca z włączonym kierunkiem jechał prosto na szczęście zdążył wychamować.
~USA> 14-05-2010 0:12
Jedynym sensownym rozwiazaniem to ostroznosc i wieksza kultura na drogach.
~kierowca210 14-05-2010 1:21
jakos sie tam tiry mijaja i nie bija w siebie a wy tam chcecie rondo.... ludzie to jest glupota a nie sensowne rozwiazanie... tam trzeba tylko pomyslec i byc czujnym i normalnie da sie tamtendy przejechac...
~n i c o 14-05-2010 8:10
Ale strefa zgniotu zachowana w maluchu :) wypadł nieźle :)
~ZUZIA2 14-05-2010 8:37
Zgadzam się całkowicie z Tomy M.. Poziome oznaczenia KONIECZNIE!!!! a do tego pomalowane pobocza. Jak jest szaruga to nie wiadomo w którym miejscu jezdnia "styka" się z poboczem a już nie wspomnę o mglistych dniach.
~caaa? 14-05-2010 10:23
jakie skrzyżowanie śmierci - no jaaaakie !!! jak sie kur nie umie jeździć to tak się to kończy, odebrać prawka obu kierującym. to jest piękne skrzyżowanie i elegancko można tam kołować, noooo taaaak, ale jak mon cheri jedna z drugą czy jeden z drugim uważa, że jest najlepszym drajwerem to sorrry ! ale za d...lizm trzeba płacić. Nie ma złych i durnych skrzyżowań, są tylko durni ludzie, którzy nie zdążyli po prostu jeszcze ewoluować z małpy, a dano im prawko!
~n i c o do caaa? 14-05-2010 10:51
Zgadzam się z Tobą :)
~fazzi 14-05-2010 19:39
kierowca \"dziadek\" powinien obowiązkowo!!!! przechodzić przynajmniej raz w roku badania psychotechniczne, są największym zagrożeniem na polskich drogach(tzw cykająca bomba zegarowa) niestety młoda Pani miała pecha i taka bomba odpaliła w jej obecności. Bomba dziadek w trybie pilno-natychmiastowym powinien być usunięty trwale z dróg publicznych. Dzisiaj dziadek bomba dopadł młodą kobietę jutro może dopaść ciebie(dedykacja dla wszystkich wypisujących bzdury)
~mich 16-05-2010 13:37
Stan drogi do Karpacza przynosi tylko wstyd " Wladcom" tego regionu.Do takiej miejscowosci jak Karpacz , o takim natezeniu ruchu droga powinna miec odpowiedni standart.Nieostroznych kiierowcow mozna spotkac wszedzie, ale droga powinna w sposob maxymalny ograniczyc skutki d...lizmu niektorych kierowcow.Do tego sluzy miedzy innymi oznakowanie poziome ,szczegolnie na skrzyzowaniach.
diablica 16-05-2010 18:33
rymcycymcy- skąd wziąć TRZEŹWEGO dróżnika?
~myśliciel 16-05-2010 19:09
Przeglądnąłem wszystkie wpisy i zastanawiam się nad jednym fakem, wszyscy a przynajmniej większość chce ronda ale nikt nie zuważył jednego faktu, nie wiem może ja nie byłem na tej lekcji w szkole ale jesli honda jechała z karpacza i skręcała do miłkowa a Pan z jeleniej a skręcał do ściegien to jakim cudem honda wylądowała w rowie, przecież gdyby nawet zderzyła się z ciężarówką to siły wtedy działające zgodnie z prawami fizyki nie spowodowałyby jej odbicia się , obrotu o 180 stopni oraz cofnięcia i wjazdu do rowu, no chba, że faktycznie nie uważałem na fizyce pozdro
~zorro 17-05-2010 19:55
...młodzi jeżdżą za szybko, stanowią potencjalne zagrożenie na drodze o tym się głośno mówi, i o tym wszyscy wiedzą. Młodzi płacą oczywiście większe składki itp Jestem kierowcą z 30 letnim stażem za kółkiem i jak widzę babcię która ledwo widzi swój koniec nosa mam nadzieję że przynajmniej coś słyszy, nie wspomnę o dziadkach to skóra na d..pie cierpnie. Trzeba zacząć o tym głośno mówić i coś z tym zrobić!!!
~pat 18-05-2010 7:35
Skrzyżowanie śmierci??? To skrzyżowanie jest bardzo duże, widoczne z daleka, taki manewr jak honda z fiatem spokojnie robią tam ciężarówki. Problem jest taki, że jest tam długa prosta i wszyscy lecą na złamanie karku z/do Karpacza. 100km/h na tym skrzyżowaniu to norma...
~gość7 18-05-2010 18:45
"Nie wiadomo jeszcze czy życiu i zdrowiu mężczyzny zagraża niebezpieczeństwu" Ja się pytam kto pisze artykuły?? to jest chyba 100 raz jak widzę takie głupie błędy... Zatrudnijcie sobie jakiegoś filologa języka polskiego żeby wam teksty redagował...
~xena 21-05-2010 22:39
Dać wszystkim rowery i hulajnogi i będzie po kłopocie. Rowerem napewno zmieści sie na tym skrzyżowaniu bez problemu i moze nie będzie tylu wypadków przez ,,głupotę" . Nawet jadąc na tzw "gazie" nie wyrządzi zbyt dużo szkód, jedynie co to sobie, mając bliskie spotkanie z matką ziemią .......

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group