• Poniedziałek, 9 grudnia 2019
  • Godz. 19:57
  • Imieniny: Joanny, Leokadii, Wiesława
  • Czytających: 7939
  • Zalogowanych: 18
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zamieszanie z wyborami na burmistrza w Piechowicach

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Piątek, 3 grudnia 2010, 9:54
Aktualizacja: 9:54
Autor: Angela
Druga tura wyborów na prezydentów, burmistrzów i wójtów odbędzie się już w najbliższą niedzielę. Wyjątkiem w naszym regionie będą Piechowice, gdzie termin wyborów został przesunięty na 19 grudnia. Powód? Zrezygnował jeden z pretendentów do fotela szefa miasta.

Stanisław Ejnik w pierwszej turze zdobył o wiele mniej głosów od Zofii Grabias-Baranowskiej (45 do 21 procent). Wczoraj kilka minut po godzinie 15.00 pełnomocnik KW Stanisława Ejnika złożył do miejskiej komisji wyborczej oficjalne pismo informujące o rezygnacji kandydata z drugiej tury wyborów. Oficjalnych powodów jednak nie podano. Nieoficjalnie mówi się o niedyspozycyjności kandydata oraz o strategii politycznej.

W tej sytuacji do walki o stanowisko burmistrza z Zofią Grabias-Baranowską 19 grudnia stanie Witold Rudolf, który w pierwszej turze znalazł się na III miejscu.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (74) Dodaj komentarz

~normalny 3-12-2010 10:32
Konkurencja rozpowszechniała plotki i gościu nie wytrzymał psychicznie. Ciekawe, co wymyślą przeciwko nowemu kontrkandydatowi, który jest spoza układów a obecna jeszcze pani burmistrz Grabias nie ma nic do zaproponowania Piechowicom oprócz obiecanek bez pokrycia, sama nie za bardzo orientuje się w ciężkiej sytuacji finansowej miasta i jego prawdziwych problemach co pokazało jej wczorajsze spotkanie wyborcze z mieszkańcami
~rychu 3-12-2010 11:10
dokładnie, baba nie ma pojęcia co robi a te durne ludziska na nią głosują. Zresztą teraz nie ma już konkretnych ludzi w piechowickim urzędzie.
~aleksanderek 3-12-2010 11:18
Zofia GB bardzo dobrze prowadzi Piechowice,za jej kadencji miasto zmieniło się na plus,jest ładne,zadbane,goscinne,rozwija sie,dużo pieniedzy pozyskuje na remonty z UE.Wspaniała kobieta
~ktosik 3-12-2010 11:19
Ludzie co Wy chcecie od niej? Tylko ktytykować potraficie, a idzie do urzędu miasta i zobaczcie jakie wiszą zdjęcia które obrazują to co zrobiła przez czas swojej kadencji! A sporo tego jest. Ruszcie dupy i do urzędu jazda a później gadajcie.
~nos 3-12-2010 11:27
a ta strategia ze cos obiecano wiec zrezygnowal , strategia polityczna to wladza w rekach PO !!!, kieds za komuny bylo "" wladza w rekach ludu""
~PYTANIA 3-12-2010 11:32
kasa jest w marszałkowskim , a kto może ja wyciągnąć? , prosze sie zastanowić , kto tam jest teraz górą? , matematyka jest nieubłagana , nie ma litości , żadnych sentymentów , tematy do przemyslenia , pozdrawiam z Jeleniej Góry
~sratata 3-12-2010 11:37
tak chwalcie chwalcie!! a kto utrzymał gminę Piechowice w pierwszej dziesiątce byłego województwa jeleniogórskiego oraz 3 razy w Złotej Setce gmin samorządowych w Polski - s.ejnik. a teraz długiiiiii
~kol. 3-12-2010 12:03
teraz długi?! ale ile zrobiła za swojej kadencji,całkiem inne miasto
~jurek69 3-12-2010 12:11
nie porównujmy miasta z czasów gospdarki centalnie sterowanej czy post-centralnie sterowanej do gospodarki rynkowej, w której S. Ejnik nie odnalazł się w ogóle (czego dodowedem przegrana w ostatnich wyborach i słabiutki wynik w obecnych) a pani Grabias - Baranowska w gospodarce rynkowej czuje się jak ryba w wodzie! nie przytoi tak ją atakować!
~ 3-12-2010 12:44
Szkoda, że wszyscy kandydaci przez cały czas trwania kadencji obecnej burmistrz nie byli tak zainteresowani tym co się dzieje w mieście. Żaden z nich w tym czasie nie zaproponował mieszkańcom nic ze swojej strony. Można założyć stowarzyszenie lub coś podobnego i zaproponować tym sposobem jakąś alternatywe. A tu budowanie swojego wizerunku tylko na krytyce. A co te osoby robiły przez 4 lata? Wystarczy wejść na strone http://www.laczanaspiechowice.pl/ i w zakładce "Tak było - galeria zmian" widać dokładnie stan zastany i obecny - konkrety.
~lol 3-12-2010 12:58
Z nauczyciela nigdy nie będzie gospodarz, bo na etacie nie trzeba sie wysilać, a juz bedąc nauczycielem to wszyscy widzimy. Co roku podwyzki brak powiązania umiejetności zaangażowania w pracę. Zupełnie inaczej jest w Europie, tam nauczycieli mianowanych i dyplomowanych jest niewielu i tylko ci o nadłuzszyum stażu i nawiększych umiejetnościach, a u nas? Odwrotnie. Możecie sami sprawdzić jakie umijetności posiada statystyczny nauczyciel.
~dzp 3-12-2010 13:06
To dość niezwykłe posunięcie, ale bardzo możliwe, że zmiana "szefa" oczyści atmosferę Piechowic, trzymam kciuki za przesympatycznego Pana R! :)
~fan 3-12-2010 13:30
Nowy Burmistrz będzie się starał zrobić wszystko dla mieszkańców rzetelnie. Witold Rudolf jest pożądnym człowiekiem i dlatego jest szansa, aby w Piechowicach był normalny i uczciwy Burmistrz "z jajami". Ludzie kochani, dajcie szansę sobie i pożądnemu kandydatowi!!!
~fan2 3-12-2010 13:41
Fan ma rację Rudolf to porządny facet " z jajami " bez układów Piechowickich a pani miejmy nadzieję byłej burmistrz już dziękujemy za nieudolność, brak rozsądnego i ekonomicznego zarządzania miastem. Mieszkańcy proszę Was dajmy sobie szansę na rozwój, spokojne i bezpieczne Piechowice.
~georgo 3-12-2010 14:10
tak czy siak, kto nie zostanie burmistrzem Piechowic, jednego możemy być już pewni - dnia 2 grudnia 2010 roku nastąpił Koniec Ery Stanisława Ejnika w Piechowicach!!! i to jest chyba najoptymistyczniejsza wiadomość dla wielu mieszkańców Piechowic. a kto będzie wybrany - zobaczymy 19 grudnia!
~ok 3-12-2010 14:29
Nic nie mam do Pani Grabias, ale miły i sympatyczny facet z jajami to jest to czego nam trzeba w Piechowicach. Wszystkich zmobilizuję do głosowania na Pana Rudolfa.
~13.41 3-12-2010 14:32
chcialem powiedziec ze ten drugi wpis to nie ja.
~niech wygra 3-12-2010 15:06
I bardzo dobrze nie potrafili się porozumieć niech oboje przegrają!!! Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Niby dorośli a jeszcze nie nauczyli się, że przysłowia są mądrością narodu.
~MoRz3r 3-12-2010 15:12
Pani G-B. nierozsadnie zarzadzala gmina. owszem, sporo nowych "inwestycji" (jezeli mozna o tak nazwac remonty)...pakuje pieniądze nie tam gdzie są potrzebne!
~mireczka100 3-12-2010 15:53
Może w końcu ktoś zainteresuje się cenami wody i jej jakością w Piechowicach!!!!Baranowska nic z tym przez cztery lata nie zrobiła. Może Rudolf się za to weźmie, będę na niego głosować. Cieszę się, że Ejnik zrezygnował.
~opek 3-12-2010 16:08
Zofia GB rzetelnie zarządza miastem i po 4 latach nie powinno zmieniać Burmistrza który wiele pozytywnych spraw dla miasta zrobił i je rozwija. Zofia Burmistrzem Piechowic
~emi 3-12-2010 16:25
Widać że fan, fan2, niech wygra, MoRz3r i mireczka to jedna i ta sama osoba, zakochana w panie Rudolfie, a może to osobiście pan Rudolf robi na szybkiego kampanię wyborczą... Żałosne... Tak czy siak Pani Zofia Grabias Baranowska ma moje poparcie i mój glos!
~MoRz3r 3-12-2010 17:35
do ~emi: moja opinia ma charakter indywidualny. Pana Rudolfa traktuję z dystansem. Sądzę, ze kazdy winien mieć szansę się pokazać. Pani G-B. miała juz swoje "5min" - zmarnowała. Jako mieszkaniec Piechowic będę zawiedziony jej ewentualną reelekcją.
~mireczka100 3-12-2010 17:43
Do emi no cóż muszę cię zmartwić , twoja błyskotliwość cię zawodzi nie jestem nikim innym jak tylko mireczką100. Wolę pana Rudolfa,a Grabiasowa miała już szansę się wykazać. Wkurza mnie prywata, którą uprawia Lechia Piechowice i inne gołąbeczki pani Zosi. P.S. Dlaczego niektórzy Radni z komitetu Pani Zosi nawet nie mieszkają już w Piechowicach,a dalej są radnymi (np.:Daniel Potkański :)? to trochę nie w porządku
~swojak 3-12-2010 18:00
Czytam te Wasze wypowiedzi i oczom nie wierzę. Jeszcze 4 lata temu wszystkim bez mała piechowiczanom zależało na tym żeby skończyła się era Sztanisława Ejnika i jego "kompanii". Wtedy to panaceum na wszystko była Zofia G-B, wszyscy widzieli na tym stanowisku tylko tą kobietę, wszyscy kadzili, wspierali, mówili czułe słówka - a teraz w łyżce wody by utopić widzę chcieli. Oj wstyd mi za mieszkańców. Niech każdy krzykacz zastanowi się choć przez chwilkę ile tak kobieta naprawdę wartościowego dla naszej miejscowości zrobiła. Bo nawet ta głupia ławka w parku czy na skwerku choć jak mówicie nie należy do inwestycji to niestety inwestycją jest, a przede wszystkim po to abyśmy mieli gdzie tak zwyczajnie po ludzku jak zwykli ludzie przycupnąć i zatrzymać się choć na chwilkę. Przede wszystkim nareszcie doczekaliśmy się w naszym mieście władzy, która nas wysłucha, która ma dla nas czas i trzeźwo do nas przemawia i koduje to co my mówimy. Widzę, że w Piechowicach potrzeba nie demokracji a dykta
piech33 3-12-2010 18:00
Ile ludzkich krzywd ma na sumieniu pani Baranowska jak również jej poprzednik to wiedzą najlepiej pracownicy urzędu .Tego nie zatuszują chodniki , orliki ani inne inwestycje . W Piechowicach potrzeba człowieka z ludzką twarzą .
~pracownica 3-12-2010 18:15
No tak, tak, pracownikom urzędu za czasów panowania Zofii G-B urwało się i to porządnie. Nie mogli wychodzić w czasie pracy na zakupy, nie mogli brać chorych urlopów na godziny, nareszcie ktoś zadbał aby wg kodeksu pracy trwali przy swoich stanowiskach tyle godzin dziennie na ile byli zatrudnieni. Pamiętam doskonale za poprzedniego szefa, że kiedy by się nie było na mieście to pół urzędniczek spacerowało od sklepu do sklepu. Ponadto niech te panie z urzędu mają co niektóre wdzieczność za to, że nie zostały wymienione na "Nowszy model" bo gdyby teraz wygrał Pan Ejnik połowa poszłaby do urzedu pracy po zasiłki. Pani Zofia i owszem irytuje się szybko ale jeszcze nikomu krzywdy nie zrobiła w życiu a jak pogoniła do roboty to pewnie sie należało
~jugo 3-12-2010 18:20
Ja jestem zwolennikiem tego aby burmistrz pozostał na drugą kadencję i realizował to co rozpoczął. Póżniej nie ma winnych po nowy mówi, że mósi napawić to g.......no co mu poprzednik zostawił i nie robi nic. Ustępujący mówi, że wszystko wyprowadził na prostą tylko jego następca spieprzył. Nie ma winnych a wyborcy po odejściu od URN są wolni jak dzikie świnie na zakręcie. Do następnych wyborów.
~bunio 3-12-2010 18:48
ŁAWECZKA W PARKU! NOWE CHODNIKI! TO PRZECIEŻ ZAKICHANY OBOWIĄZEK WŁADZY ROBIĆ "COŚ" WIĘC SIĘ TAK NIE PODNIECAJCIE! JAK DLA MNIE TA PANI NIC ZNACZącego dla ludzi nie zrobiła< no może cena i jakośc wody was orzeźwi !!!!!!!!!!!!!
~ 3-12-2010 18:56
jugo zgadzam się z Tobą - niech wygra obecna burmistrz to będzie kontynuować, ale wiadomo że w tym tempie zadłużania miasta to starczy jej tylko zdolności kredytowej na góra 2 lata i wtedy wróci Rudolf, a teraz, niech zrobi dobry wynik, aby mu na następne wybory dał dobry wstęp. I to już jest ogromny sukces Rudolfa. Jeżeli jest namaszczony przez Ejnika w ten sposób to naprawdę Ejnik pokazał klasę.
~wodniczek 3-12-2010 19:00
Kto jest przedstawicielem Piechowic w Radzie Nadzorczej KSWi Kanalizacji. Burmistrz mianowała kogoś z poza mieszkańców. SKANDAL.
~swojak 3-12-2010 19:16
do bunio, przypomnij sobie jak zadbał o te chodniki i ławeczki poprzednik obecnej burmistrz - ano łaziliście po dziurawych chodnikach że można było nogi połamać i wszyscy się darli że XXI w. a w Piechowicach jakby po zaoranym chodził a o ławeczce to mogłeś pomarzyć były tylko połamane i rozwalone jeżeli jakieś wogóle były. A teraz trzeba prawdę powiedzieć Pan Stanisław STCHÓRZYŁ przed rywalizacją z kobietą, a fe !!!!!
~ 3-12-2010 19:32
Mamy swoją oczyszczalnie ścieków, swoje ujęcie wody tylko z tą wodom coś nie tak bo często jest brudna. To ja się pytam dlaczego jest tak droga
~bunio 3-12-2010 19:37
nie broń tak swojak tej Swojej Pani burmistrz bo przypomnij sobie 4 lata temu jakim podłym sposobem te wybory wygrała. teraz tylko rowery lansuje i reszta przy okazji z pieniedzy za powódź. wstyd i obłuda. Kłamstwa kłamstwa... l
~swojak 3-12-2010 19:54
to nie jest ani moja ani twoja burmistrz tylko nasza. Ja życzę obydwu kandydatom sukcesu tak jak i życzyłem tego i Panu Stanisławowi ale mieszkańcy zadecydują i powinna być to decyzja nie pod kątem sympatii mniejszej czy większej ale pod kątem dobra dla miasta. Życzę sobie też dobrych władz w moim mieście. Pozdrawiam wszystkich:-)
~wie39 3-12-2010 20:02
jak przegra pani Grabias to tereska z ZUK-u poleci-niekompetentna i arogancka do tego.Pora też wymienić panie ze "Wspólnego Domu"-od lat je obserwuję-ciepła posadka,niezła pensyjka i NIC nie robią-są oburzone że petent przychodzi z jakąś sprawą!!!To skandal-kogo Piechowice zatrudniają!
~ja 3-12-2010 20:09
A może coś tak bardziej merytorycznie. Co to jest, że w ludziach jest tak dużo jadu-strach myśleć. Pewnie, gdyby startował Ejnik- Grabias- wszyscy by wychwalali obecną władzę. a czy ktoś zastanawiał się ile pracy ta kobieta włożyła aby wyjść z bałaganu, który zastała. Uważam że jest osobą kompetentną, reprezentatywną i co najważniejsze b. rzeczową. Z tego co wiem, to niejednemu mieszkańcowi pomogła i znalazła na to to czas, mimo wielu obowiązków. A tak pałącie entuzjazmem do NOWEGO- POCZEKAMY za 4 lata będzie to samo, choć nie wierzę że praca Grabias nie zostanie doceniona- JA GŁOSUJĘ NA GRABIAS. ,
~ 3-12-2010 20:11
Kadencja pani Baranowskiej to jedna wielka balanga . Od imprezy do imprezy . A fotela pilnowały wierne ,, psy ogrodnika ''.
~instinct 3-12-2010 20:17
Dla mnie to bardzo dobra wiadomość. Jeżeli zostanie wybrany Pan R. to mam nadzieję , że On w końcu doprowadzi do porządku główną drogę wiodącą przez Piechowice, rozwiąrze wg mnie całkowice zbędną umowę ze Strażą Miejską polującą na samochody parkujące na chodnikach, które nikomu nie przeszkadzają tylko im, a pijaczków okopujących te fantastyczne, nowe ławeczki omijają z daleka, zacznie inwestycje miejskie w odpowiednim do tego czasie, a nie co roku remont chodników na koniec listopada itp. itd.. Szczytem rozrzutności i niegospodarności jest ul. Jaworowa w Górzyńcu. Nie powiem bardzo ładna. Ale czy ktoś pomyślał , że gdy będzie budowana wg zapewnień władz miejskich lada dzień kanalizacja miejska, tą inwestycję szlak trafi. Dlaczego nie naprawiono drogi do Górzyńca gdzie jest już kanalizacja. Powodzenia Panie R.
~instinct 3-12-2010 20:21
Dla mnie to bardzo dobra wiadomość. Jeżeli zostanie wybrany Pan R. to mam nadzieję , że On w końcu doprowadzi do porządku główną drogę wiodącą przez Piechowice, rozwiąrze wg mnie całkowice zbędną umowę ze Strażą Miejską polującą na samochody parkujące na chodnikach, które nikomu nie przeszkadzają tylko im, a pijaczków okopujących te fantastyczne, nowe ławeczki omijają z daleka, zacznie inwestycje miejskie w odpowiednim do tego czasie, a nie co roku remont chodników na koniec listopada itp. itd.. Szczytem rozrzutności i niegospodarności jest ul. Jaworowa w Górzyńcu. Nie powiem bardzo ładna. Ale czy ktoś pomyślał , że gdy będzie budowana wg zapewnień władz miejskich lada dzień kanalizacja miejska, tą inwestycję szlak trafi. Dlaczego nie naprawiono drogi do Górzyńca gdzie jest już kanalizacja. Powodzenia Panie R.
~ja 3-12-2010 20:33
A może coś tak bardziej merytorycznie. Co to jest, że w ludziach jest tak dużo jadu-strach myśleć. Pewnie, gdyby startował Ejnik- Grabias- wszyscy by wychwalali obecną władzę. a czy ktoś zastanawiał się ile pracy ta kobieta włożyła aby wyjść z bałaganu, który zastała. Uważam że jest osobą kompetentną, reprezentatywną i co najważniejsze b. rzeczową. Z tego co wiem, to niejednemu mieszkańcowi pomogła i znalazła na to to czas, mimo wielu obowiązków. A tak pałącie entuzjazmem do NOWEGO- POCZEKAMY za 4 lata będzie to samo, choć nie wierzę że praca Grabias nie zostanie doceniona- JA GŁOSUJĘ NA GRABIAS. ,
~ja ja 3-12-2010 20:54
Ja też jestem za tym, żeby wygrała Grabiasowa - za 1,5 roku miasto będzie tak zadłużone ( na koniec roku ma to być ponad 42%), że przyślą nam w teczce komisarza który rozwali ten cały urząd, radę i tak zaciśnie pasa mieszkańcom, że połowa ludzi a zwłaszcza emeryci (wyborcy ) pani Grabias ustawią się w kolejce do MOPS-u po ciepłą zupkę i mam nadzieję, że wtedy ~`ja,~`swojak,~`pracownica,~`opek a. company dołożą się do tych posiłków o ile sami nie będą stali w kolejce
~bunio 3-12-2010 20:58
ja też zyczę mieszkańcom DOBREGO BURMISTRZA tej pani juz dziękuję!!!!!!!!!! MAMY od niej wodę o 100% drozszą. odczujecie od lutego!
~maksik 3-12-2010 21:08
No te ławki, te wspaniałe inwestycje to chyba dla tych pijaczków, których nijak z centrum miasta nie udało się wyplenić. Osobiście wolałem, kiedy tych ławek nie było koło Kolorowej, przynajmniej tej żulerni tam tyle nie było. Bo na pewno te ławki nie służą matkom z dziećmi. A gdzie jest policja? Czy tak ma wyglądać wizytówka miasta? Widocznie obrazek sikających pijaków i pijaczek, to coś co powinni oglądać turyści w Piechowicach - nie ma co miasto aktywności.
~madzia m 3-12-2010 21:19
Jestem za Rudolfem. Może w końcu on coś zmieni i zajmie się sprawami kluczowymi dla mieszkańców. Grabias troszczy się tylko o ciepłe posadki dla swoich, z których niejeden pieści po kilka stanowisk w Piechowicach. Nic dziwnego ze latają za nią jak psiaki.
~maxs 3-12-2010 21:21
w parku przy torach jest tablica:ZAKAZ WYPROWADZANIA PSÓW-jedzie straż miejska a piesek się wypróżnia-straż oczywiście udaje że nic nie widzi-mimo że piesek jest z właścicielem.Pytam:po co jest ta straż miejska-tylko do czepiania się kierowców???Po co płacić leniom-lepiej za te pieniądze coś kupić dla miasta.Pogonić strażników miejskich z Piechowic!
~piechowiczni 3-12-2010 21:24
URZĄD W PIECHOWICACH TO WIELKA RODZINA :KAMIŃSKI DALEJ POTKAŃSKI I INNI. SZANOWNY PAN POTKAŃSKI DALEJ DOKLEJA SIĘ DO ULICY KOŚCIUSZKI GDZIE NIE MIESZKA OD LAT..... PODCZAS KAMPANI PRZEDWYBORCZEJ WCHODZĄC W BRUDNYCH BUTACH DO RODZIN MÓWIŁ OFICJALNIE:-- EJNIK TO ALKOHOLIK NIE GŁOSOWAĆ NA NIEGO MACIE GŁOSOWAĆ NA P.ZOFIE MYDLĄC NAM OCZY O PLACU ZABAW. PANIE RUDOLF DO BOJU........... .KONIEC Z TYM KOLESIOSTWEM........
~jasieniek 3-12-2010 21:33
Popatrzcie ile Zofia zrobiła dobrego dla Piechowic , przestancie oczerniac tak Godną i rzetelną Kobietę Burmistrz,nie jedne miasto czy gmina chciałoby taką Szefową !!! Miasto rozwija się na miarę XXIw. zadbane,przyjazne.Wielką robotę odwaliła przez 4 lata dajmy jej szanse wykazać się w kolejnej kadencji.
~madzia m 3-12-2010 21:35
Zadbane? Przyjazne? PEŁNO PIJAKÓW W CENTRUM!!! Ścieki zamiast wody i to za jaką cenę
~Andy 1 3-12-2010 21:46
Traktowanie petentów jak gówniarzy a następnie przepraszanie ich na ulicy(byłem świadkiem takiej sytuacji) jest troche dziwne dla mnie.Jednak największy zarzut do obecnej pani Burmistrz to wstąpienie do KSWIK przez co mamy wode i ścieki o 100% droższe,w zamian zero inwestycji z w/w instytucji że o jakości wody nie wspomne.Kolesiostwo w UM to kolejny zarzut.Co do pana Ejnika to chyba sie zorientował ze z tymi radnymi daleko nie zajedzie i wiele pozytywnego nie zdziała,przewodniczącym rady został Daniel P (pierwszy przydu..as pani Zofii) zastępcą Jacek K (syn siostry pani Zofii) .Gdyby p Ejnik został Burmistrzem byłby owcą w stadzie wilków.Obawiam sie że pomimo wszystko mieszkańcy dokonają złego wyboru i kadencja będzie przedłużona.W tym wypadku zostaje głosować na Rudolfa
~kazek 3-12-2010 22:15
O ile dobrze pamiętam to p.Grabias miała zamiar kandydować tylko na jedną kadencję,taka była deklaracja z jej strony,ale tak się rozpędziła w smakowaniu tej władzy,że i kilka kadencji nie przepuści.Przecież ma jeszcze w zanadrzu trochę rodzinki i znajomków do zatrudnienia i załatwienia "niezbędnych spraw".
~Alki 3-12-2010 22:18
Z tego co słyszałam,to p. Rudolf jest bardzo doświadczonym samorządowcem, jest wykształcony, inteligentny i bardzo sprawdza się we Lwówku. Zna te wszystkie skomplikowane przepisy i procedury administracyjne, a poza tym jest bardzo kontaktowy i pomocny.
~?? 3-12-2010 22:24
Ci co krytykują p. burmistrz chyba nie mają racji. Zawsze znajdzie się dziedzina zycia gdzie nie jest ok, ale trzeba popatrzeć obiektywnie, popatrzcie ile rzeczy się udało, np. zobaczcie jak sprawdziła się p. burmistrz podczas sytuacji kryzysowych: powodzie, pożary, i inne nieszczęścia. Pewnie ,że mozna krytykować ludzi np. p. Tereska to akutat słuszny zarzut, babol, ale kazdy urząd ma swoja Tereskę . Bez przesady z tą ciągła krytyką, a skoro sie coś nieudało to należy wskazać co i dać szansę na zmiany i dalszą modernizację. Nowy burmistrz to znowu wywrócenie wszystkiego do góry nogami, zmiany personalne nie koniecznie zgodnie z kwalifikacjami przewaznie po znajomości, eksperymenty , mija połowę kadencji i za 4 lata znowu fala krytyki że coś jest nie halo ,ale pomyslcie w 50 % na życzenie wyborców.
~Andy 1 3-12-2010 22:31
" Uczciwość wobec mieszkańców wymaga kompetentnego, skutecznego zarządzania, sprawiedliwego podziału funduszy, otwartości na problemy mieszkańców oraz kompetentnych radnych i urzędników" jest to slogan ze strony pani Zofii, to własnie ci" kompetentni urzędnicy" zgubili moje dokumenty przez co budowa opóźniła mi sie o ponad rok,to jest rozpacz a nie kompetencja.
~wyyborcy 10 3-12-2010 22:36
Tą kobietę trzeba pogonić.
~fajny 3-12-2010 23:16
Widzę, że pół urzędu wzięło się do akcji pisania postów w obronie miejsc pracy u Pani Grabias. Nie lękajcie się, Pan Rudolf jest rozsądnym człowiekiem i osoby kompetentne napewno zostaną w urzędzie, gorzej z tymi co są uwiązani na smyczy i myślą "co tu robić żeby nic nie robić", za takie osoby nie ręcze.
~polo 3-12-2010 23:17
Kto by nie był Burmistrzem to zawsze obsadzi na stanowiskach znajomych,rodzinke, Zdaniem wielu Piechowiczan powinno dać się szansę obecnej Burmistrz,nie była złą Burmistrz w mijającej kadencji,dlatego niech zarządza miastem dalej,wnioski i zmiany można wyciągnąc za 4 lata i zmienić władze
~ciacho 3-12-2010 23:21
Pan Witold Rudolf wygra wybory bo jest przystojny i bardzo kulturalny, do tego potrafi zatańczyć i zaśpiewać. Podoba mi się taki mężczyzna na właściwym stanowisku Burmistrza Piechowic.
~wygrany 3-12-2010 23:37
Ejnik wpożo gość, dał szanse młodszemu. Teraz jak wszyscy kontrkandydaci zagrają na jednego faceta (całkiem sympatycznego) to Pani Grabias może już się pakować. Powodzenia Rudolf.
~swój 3-12-2010 23:42
Rudolfa każdy lubi, każdy z dobrej strony go zna, dlatego 19.12.2010r. szansę mu da.
~nzbncksd 4-12-2010 0:48
do: MoRz3r : udajesz inteligenta, którym, sądząc po komentarzach raczej nie jesteś. Nie uważam, że jak to określiłeś "5 minut P. ZGB" było zmarnowane, wręcz przeciwnie. Miasto się rozwinęło i szło w dobrym kierunku. Będę głosował na ZGB.
~Piechcin 4-12-2010 9:37
Miała czym się chwalić w Informatorach Piechowickich bo zrobiła dla Miasta przez 4 lata bardzo dużo,i niech robi dalej. Głosuję na Z.G-B
~ziutek3 4-12-2010 10:05
masz na mysli informator czy laurkę Twojej Władzy? to co ona pisze to kiepski lep na muchy, ale ludzie takie triki łapią i myslą ze taka dobra z niej burmistrz, cha, cha, cha! Czekam do wiosny jak popłyniecie z ceną wody, tylko prosze nie płaczcie!!
~Jurek. 4-12-2010 10:20
JA GŁOSUJĘ NA P. GRABIAS.
~kkii 4-12-2010 10:59
ktokolwiek nie zostanie burmistrzem w piechach nie bedzie lepiej. Ejnik zrezygnował bo dowiedział sie o stanie kasy piechowickiej. Zabierac innym nie lubi wiec nie chce byc tym co ludziom dowala podatkami i cenami
~hope 4-12-2010 12:26
kkii: co Ty opowiadasz!!!! Skąd ten pesymizm? Wiadomo, że nie jest łatwo wydobyć "wiochę z cienia", ale utrzymywanie przy misce "czerwonego" na pewno nie przyczyni się do poprawy warunków w tym mieście. JAk zostanie na 2 kadencję to za 4 lata nie będzie czego ratować, bo każdy wie że 3 kadencji już nie będzie, więc się trzeba nachapać,póki ludzie dają się nabierać... W.R. to mój wybór i nadzieja. Joł!
~ziutek3 4-12-2010 15:06
Szacun hope za te słowa!!!!!!!
~zdzich 4-12-2010 15:16
!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!! !!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!! !!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!!!!ZOFIA BURMISTRZEM!!!
~zenen p. 4-12-2010 16:08
Z. to może już zacząć pisać nowe wierszyki bo tylko w tym jest dobra. jej bałwochwalczy miesięcznik za nasza kase też wykorzystuje do celów propagandy sukcesu!!! jaki ona sukces odnios la, no chyba że ksiega życzeń w namiocie ze smalcem! piechowice są biedne, nic co obieca la nie zrobi chyba że da kolejny etacik w urzedzie
~ha ha 4-12-2010 18:03
Zofia Burmistrzem już była!!! i nigdy więcej.
~razem 4-12-2010 18:08
Wszyscy kontrkandydaci wraz z drużynami kandydatów na radnych łączmy się w siłę i wygrajmy razem z Witoldem Rudolfem dla Piechowic
Maura 5-12-2010 14:53
Witek, trzymamy kciuki, powodzenia!
~nieomylna 6-12-2010 10:10
A moim zdankiem, ZGB bardzo dużo zrobiła i zrobi jeszcze dla rozwoju i promocji Piechowic.Udowodniła to nie tylko podczas klęsk żywiołowych,ale także poprzez budowę chodników,naprawy mostów,budową placu zabaw oraz ostatnio zmodernizowanym parkiem koło przejazdu kolejowego.Kto inny tyle by zrobił? Bo chyba nie Pan Ejnik , który to już miał okazję wykazać się niegdyś na stanowisku burmistrza i nic poza zadłużeniem miasta i załatwianiem spraw zmieszkancami za butelkę wódki,własciwie nie zrobił. Alkoholowa korupcja najwidoczniej odpowiada znacznej ilosci mieszkanców,która to chciałaby,zeby wszytsko w Piechowicach można było załatwić za flaszkę.A ilu z was jest takich , widać po ostatnich wynikach z wyborów. Pana Rudolfa natomiast nie miałam okazji poznać osobiście, z opini publicznej można usłyszec wiele dobrego,aczkolwiek uważam,że skoro Pani Zofia , sprawdziła się na tym stanowisku przez tyle lat to należy jej się za to odwdzięczyć.. Nikt inny tyle nie zrobi..wszscy jak zawsze wile obie
~młoda 17-12-2010 18:28
ja testem za Rudolfem, popieram wszystkich co krytykują Zofiję. Jesteśmy zadłużeni po pachy zaraz podniosą podatki od nieruchomości itp itd, o wodzie nie wspomnę, skądś muszą uzbierać na pokrycie tych długów!!! czy dać jej szansę żeby przez kolejne 4 lata okradała nas żeby spłacić swoje błędy wobec miasta? a jesli jeszcze bardziej je zadłuży co wydaje mi się bardziej prawdopodobne...??? zbyt wiele zasług sobie przypisuje....orlik???? czy to zofija????? guzik prawda!!!! całą sprawą zajmowali się zupełnie inni ludzie (młodzi ludzie) a pani burmistrz tylko podpisy stawiała. i powie ze to ona??????? akurat za jej kadencji poprostu orliki powstawały a co młodzi ludzie zajęliby się tematem w każdej chwili niezaleznie czy byłoby to 6 lat temu czy za trzy lata. Więc gdzie udział i zasługa pani burmistrz czym się tak szczyci? ona w tym kierunku nic nie zrobiła. wyraziła tylko zgodę łaskawa pani. a wogóle szkoda gadać....dajcie spokój tej pani, niech sobie odpocznie spokojnie. daję szansę Ru

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group