• Sobota, 21 września 2019
  • Godz. 0:21
  • Imieniny: Hipolita, Jonasza, Mateusza
  • Czytających: 6440
  • Zalogowanych: 9
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zakaz wjazdu do Parku Zdrojowego to fikcja?

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 21 października 2013, 7:35
Aktualizacja: Wtorek, 22 października 2013, 7:43
Autor: Mea
Fot. Mea
– Żeby dojechać do Zdrojowego Teatru Animacji czy do kawiarni należy popełnić wykroczenie drogowe – alarmuje mieszkaniec Cieplic. – Bez pisemnej akredytacji nie wolno wjeżdżać do Parku Zdrojowego – informuje Dorota Wiącek, naczelniczka Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Jeleniej Górze.

Przy wjeździe do parku od strony parkingu PMPoland stoi znak zakazu ruchu w obu kierunkach. Pod nim jest napis: „Nie dotyczy zaopatrzenia podmiotów prowadzących działalność w parku oraz pojazdów służb komunalnych”.

- Wiele osób dojeżdża do teatru lub kawiarni, również aktorzy, czy też pracownicy lokali gastronomicznych. Znak ten powinien zostać zmieniony, by każdy widz lub klient mógł wjechać bezpośrednio pod te obiekty – twierdzi mieszkaniec Cieplic.

Jak poinformowała przedstawicielka teatru, aktorzy byli zatrzymywani przez służby, jednak po wyjaśnieniu, że pracują w teatrze, pozwalano im dojechać do obiektu. W instytucji organizowanych jest wiele imprez m.in. miejskich, na które przyjeżdżają przedstawiciele Urzędu Miasta, oświaty, polityki i różnych jednostek kultury, którzy również parkują pod teatrem, prawdopodobnie nie posiadając pisemnego zezwolenia od miasta.

- Każdy wjeżdża do parku na własną odpowiedzialność i musi liczyć się z konsekwencjami, jeśli nie posiada akredytacji. Osoby, które nie dokonują zaopatrzenia w teatrze, restauracji, czy też w Domku Fińskim i nie pracują w służbach komunalnych muszą uzyskać akredytację na wjazd, dotyczy to również aktorów teatru, urzędników, czy pracowników pozostałych podmiotów prowadzących działalność w Parku Zdrojowym – poinformowała Dorota Wiącek z Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (28) Dodaj komentarz

~ 21-10-2013 8:26
Jak masz układy to możesz więcej. Bez tego zawsze mogą na ciebie znaleźć jakiegoś haka. Zakaz jest ale nie wszystkich dotyczy.
~jasnowidz 21-10-2013 8:54
Opisze innym razem.jak się robi kasę dla miasta.
~tejoo 21-10-2013 9:08
Kupują wielcy właściciele za 1% a potem na remonty nie mają , poinformujcie pierw kupujących że koszty remontów takich starych budynkach to kilkaset tys zł a potem wspólnoty leżą bo taki właściciel jest goły i czeka go eksmisja.
~M. Kaflik 21-10-2013 9:46
Pod Teatr i do kawiarni po przygotowanej drodze.... pół biedy. Ale jakim cudem nikt nie reaguje na samochody jeżdżące po głównej alejce w Parku? Zadziwiająca postawa Policji i Straży Miejskiej.
~rumcajs54 21-10-2013 9:46
No to jeszcze proszę napisać, którędy wolno jeździć rowerem, bo tablica z regulaminem mówi tylko o "wyznaczonych trasach" ale dalszej informacji (strzałek, mapki itp.) nie ma. Dopiero jak się pomyszkuje po parku to widać oznakowania. Jednak wcześniej trzeba tam dotrzeć. Którędy?
~18 sqandal 21-10-2013 9:56
.......... jest zakaz i należy go przestrzegac a lamiący te zakazy powinny ponieśc konsekwencje i tyle w temacie , park jest dla spacerowiców a nie dla aut i takiemu < aktorzynie > to przyda się zrobić kilka kroków na piechotke a co on jest ulepiony z innej gliny?
~kokospoko 21-10-2013 10:12
Zakazać, pozamykać, ogrodzić i wygonić, niech stoi.
~Rychuu 21-10-2013 10:52
Moim zdaniem także Zakazać,ogrodzić drutem kolczastym , pozamykać na wszystkie spusty,pilnować aby nikt nie wlazł,wyburzyć w końcowej fazie,posadzić rzepak i czekać na plony .
~do kokospoko 21-10-2013 11:10
takze to Rychuu zgadzam sie z przedmowcami a do~18 sqandal;masz racje "aktorzyny" cie popierajai co juz lepiej?
~Archi 21-10-2013 11:36
"by każdy widz lub klient mógł wjechać bezpośrednio pod te obiekty" - chciałbym zwrócić uwagę, że to jest park a nie parking. Jak każdy kto chce się napić kawy będzie jeździł po parku to niedługo miejsca dla spacerujących tam zabraknie. Jak już szanownego Pana tak bolą nóżki, że nie może 500 metrów przejść z parkingu do restauracji to niech jedzie do McDonalda, tam żarcie i kawę dostanie wprost do auta!
~ 21-10-2013 11:46
Obudować murem .
~~Gość 21-10-2013 12:06
A najłatwiej jest złapać rowerzystę - bo tam jest zakaz dla cyklistów . Inni pod zakaz samochodem i jest O.K. Polska to dziwny kraj
~Autor 21-10-2013 12:28
a gdzie w przepisach jest napisane, że znak zakazu wjazdu można nie przestrzegać jeśli ma się jakąs tam "akredytację" to bzdura, prawo dopuszcza wjazd przy takim znaku tylko dla osób niepełnosprawnych, służb uprzywilejowanych i wyłączeń opisanych na dodatkowej tabliczce poniżej znaku. Jeśli tam jest napisane, że nie dotyczy zaopatrzenia i służb komunalnych to znaczy że żadna akredytacja nie wchodzi w grę! i jeśli ktoś sobie tak to tłumaczy to jest w błędzie i na dodatek jawnie łamie prawo. Proszę nie mydlić oczu. Znak B-1: "jeżeli dopuszcza się inne odstępstwa od stosowania się do znaku B-1, na tabliczce pod znakiem umieszcza się właściwą informację o treści "Nie dotyczy..."." Proszę nie KŁAMAĆ W OCZY. Nie ma tam mowy o żadnej akredytacji, wjeżdżacie łamiąc prawo i kłamiecie.
~ojojoj! 21-10-2013 12:49
Wczoraj byłem w parku przez okres ok. 1 godz. Naliczyłem 7 psów (3 chodziły bez uwięzi) oraz 12 rowerzystów (w miejscach nie dozwolonych) Jak widać regulamin jest fikcją i nikt nie musi go przestrzegać bo nigdy nie widziałem w tym parku strażników.
~ 21-10-2013 16:50
do 21-10-2013 09:56 | ~18 sqandal | - Wyobraź sobie, że aktorzy, ani zwykli pracownicy teatru, ani nawet twórca scenografii, nie jeżdżą do parku samochodami, a wiesz dlaczego? Bo większość z nich jeździ do pracy środkami komunikacji miejskiej. Widać ich bardzo często w autobusach. Samochodami jeżdżą do teatru VIP-y z szeroko rozumianego Miasta. Do Parku Zdrojowego wjeżdżają również osoby związane w jakiś sposób z domkiem norweskim, nie wiadomo, czy są to goście czy właściciele czy też dostawcy. Czy tak powinno być gdy postawiono tam wszelkie znaki zakazu wjazdu? Czy ten Park jest jeszcze Zdrojowy? Wątpię. Śmierdzi w nim spalinami samochodowymi. W tej chwili Park Zdrojowy nie jest żadną atrakcją ani dla turystów, ani tym bardziej dla mieszkańców. Wdychanie spalin grozi rakiem.
~ 21-10-2013 16:53
Rowerzyści mi nie przeszkadzają w parku, bo nie pozostawiają smrodu spalin. Smród samochodów i ich spalin w parku uzdrowiskowym jest nie do przyjęcia w żadnym parku, a tym bardziej uzdrowiskowym.
~taxi -196 26 21-10-2013 17:40
a taksowki..?
~Gość 21-10-2013 18:32
Do mieszkanca cieplic ,jak bys mogl ... to do samego teatru do lozy bys autam wiechal ,co za narod do kosciola autem wszedzie autem ,a nog to juz ciepilczanin nie ma ,a moze fure chce lansowac zeby wszyscy widzieli czym dziad jezdzi
~m.kamiński 21-10-2013 21:26
do parku ładują się samochody, rowery, busy z widzami... brakuje tylko dziewiątki ze specjalnym przystankiem pod teatrem zdrojowym... mógł być spokojny, cichy, niespieszny park bez spalin i hałasów, z pierwszeństwem ruchu dla pieszych, tak jak zapisano w projekcie unijnym, tylko czy będzie?
~s. 21-10-2013 22:05
Nie trzeba dużo szukać. Wystarczy udać się pod pocztę w cieplicach. Znak zakazu stoi jak byk, komenda policji w pobliżu, radiowozy jeżdżą w kółko. Samochody stoją i mają to w nosie.
~ 21-10-2013 22:06
w tym parku powinni zamontować spowalniacze, ze względu na duży ruch samochodowy
~ 21-10-2013 22:52
Co to znaczy dojechac do teatru? Czy aktor lub widz nie ma nog? co to za persona taki aktor? Taka jego praca i dojezdza jak kazdy robol do miejsca pracy. Auto moze pozostac na parkingu, jak wielu innych musi to robic.
~odp 21-10-2013 23:22
tam nie ma parkingu dla osob ktore chca dojechac do teatru ale mniejsza z tym Wielkim skandalem jest to ze ani policja ktora ma siedzibe w poblizu ani straz miejska nie reaguje na auta parkujace na skrzyzowaniu nieopodal banku zach,naprawde trudno nieraz wjechac w uliczke bo ludzie parkuja tuz przy bankomacie i nie na chwilke ale na dluzej moze na to tez trzeba zwrocic uwage
~bankomatt 22-10-2013 0:35
do odp : tak sie składa że po stronie bankomatu można parkować :)
~ll 22-10-2013 8:23
tak, ale 10 METRÓW OD SKRZYŻOWANIA!!!
~Bolek 22-10-2013 13:29
typowe polskie zachowanie - dowalić komuś, żeby nie było mu za dobrze !!!
~' 22-10-2013 13:35
eee
~ 22-10-2013 13:39
a czy "aktorzyna" nie jest towarem teatru ? Teatr jako instytucja sprzedaje wizerunek aktora i jego pracę nazwaną spektaklem, czyli sprzedaje towar odbiorcy czyli widzowi. Aktor jest więc produktem, czyli można go zaliczyć jako zaopatrzenie teatru. Chyba logiczne ;-)

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group