• Czwartek, 5 grudnia 2019
  • Godz. 21:28
  • Imieniny: Krystyny, Sabiny, Saby, Edyty
  • Czytających: 9102
  • Zalogowanych: 11
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Szansa na sukces cz. 2 (aktualizacja)

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 19 marca 2011, 18:00
Autor: waskipp
waskipp
Fot. waskipp
Jelenia Góra miastem bez perspektyw, miejsc pracy, nowych inwestycji, turystów też u nas mało - często piszą nasi Internauci. Czy jednak mamy szansę na sukces?

Dziś druga część rozmowy z Sergiuszem Najarem, menadżerem z wieloletnim doświadczeniem, który patrzy na miasto z dystansem. Segiusz Najar to m.in. były wiceminister infrastruktury i spraw zagranicznych, wieloletni dyrektor dużych banków w Polsce i za granicą a także działacz lewicowy. Na program zaprasza Radek Bajor.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (15) Dodaj komentarz

~ 19-03-2011 22:29
Nuda,nuda i jeszcze raz nuda Gość mówi przez nos,ma zatoki czy co?
~ 20-03-2011 16:06
a moze by prezydent skomentowal ten wywiad?
~ 21-03-2011 12:03
nie liczylbym na to ze ktokolwiek z Wladz zainteresuje sie tym wywiadem. po co maja sobie glowy zaprzontac czyimis pomyslami jak trzeba zajac sie zosia i hubciem :)
~ 21-03-2011 12:05
BEŁKOT!!!
~Piotr___ 22-03-2011 11:30
Rzeczywiście.. o wszystkim i o niczym......pogoda tylko piękna
~ 22-03-2011 17:16
klopoty ze zrozumieniem slow? ;-)
~ 22-03-2011 20:47
gdybym miała możliwość zrobienia magistra z resocjalizacji w jeleniej to byłabym zadowolona z miasta, a tak niestety trzeba wyjeżdżać daleko- a wracać już niekoniecznie
~rara 23-03-2011 8:12
Na 1 Maja zamiast usług i sklepików banki. po bankach trzeba tam wprowadzić oszklone agencje towarzyskie z bezrobotnymi panienkami z jeleniej góry, a faceci będą robić jako alfonsy. W pozostałych miejscach dać firmy windykacyjne, aby było ok. Język dziadka zakład pracy ok, a jelenia miastem turystycznym, to jaki język chyba pradziadka :)
~kris 9 23-03-2011 8:34
Prezydent JG na czele firmy??? No myślę,że tak utrzymałby się prowadząc sklep Caritasu w innych branżach mogłoby być już cieńko :) W Jeleniej na poziomie jest tylko Jelfa, reszta jest taka jak w Lwówku Śląskim, Bolesławiec już nas zdystansował, jesteśmy jak Lwówek, a teraz czas na dobry program aby stać się Wleniem, troszkę większym ale jednak...
~zdegustowana 23-03-2011 14:28
Jakie osiągnięcia ma ten facet? Teoretyczna ględa. Gdzieś w jakimś okręgu wyborczym chce się załapać na jakiegoś parlamentarzyste. Startował do Europarlamentu i co ?W województwie dolnośląskim i opolskim bo taki był okręg wyborczy otrzymał 4000 głosów, to jest tyle ile potrzeba aby wybrać sołtysa w gmine Nysa. Ostatni kryzys to kto wywołał bankowcy i menedżerowie,dlatego trzeba zachować rezerwę do takich wypowiedzi. Niech to opowiada tam gdzie mieszka.
~artysta 23-03-2011 16:48
No nie... Nysa robi mi wystawę ,a Jelenia nigdy mi nie zrobi więc Nysa jest o niebo lepsza:) W Jeleniej ,to mogę jedynie odśnieżać dachy i to jak się uda, albo inne fuchy klepać..., bo jestem mało za mało przedsiębiorczy jak na te miasto:)
~ 24-03-2011 20:51
ogladam ogladam i ciesze sie ze jestem tak daleko od jeleniej
~G$ 25-03-2011 15:06
Trzeba uważać nawet jak się jest daleko, klątwa Jeleniej ,to nie bajeczki:) To coś takiego jak OKO MORDORU z Tolkiena:)
~Gość 25-03-2011 19:22
znalazł sie doradca w ubogim miasteczku Buahahahahahahahah
~tsj 1-04-2011 9:47
Jak tylko odbudujemy miasto po działaczach lewicowych to kto wie ...kto wie.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group