• Środa, 21 sierpnia 2019
  • Godz. 13:07
  • Imieniny: Joanny, Franciszki, Kazimiery, Piusa
  • Czytających: 7116
  • Zalogowanych: 20
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Robert Prystrom vs Sylwester Urbański

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 11 października 2010, 17:22
Autor: admin
admin
Fot. admin
Jelonka TV zaprasza widzów na drugi odcinek cyklu debat między kandydatami na urząd prezydenta Jeleniej Góry. Dziś konfrontują Robert Prystrom (Wspólne Miasto) i Sylwester Urbański (SLD).

Zasada: kandydat zadaje swojemu adwersarzowi pytanie, ten ma półtorej minuty na odpowiedź, później zadający przez minutę może się do tego ustosunkować. Następnie role się odwracają. W sumie – w programie każdy z pretendentów może zadać po trzy pytania.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (109) Dodaj komentarz

~rydwan 11-10-2010 18:30
do V.S.O.P jakoś Pan Robert Prystrom przez 4 lata potrafił bezinteresownie pomagać mieszkańcom, więc ja zagłosuję na niego
~zVOrnik 11-10-2010 18:31
"Trudno to nazwać debatą" - dlatego że ludzie najlepiej widzieliby kandydatów, którzy dają sobie po mordzie. Moim zdaniem tak właśnie powinna wyglądać debata - merytoryczna, spokojna, obfitująca w argumenty z obu stron. Owszem, mogła być poprowadzona w sposób bardziej ciekawy, żywy, ale nie ma co narzekać. Myślę, że obaj panowie prezentują w porównaniu do reszty dość wysoki poziom, chociaż co do pana Urbańskiego to jest mało znany i nie wróżę mu dobrego wyniku.
~Kubicusss 11-10-2010 19:05
nuda ........ jeśli ma być taki prezydent to ja dziękuje
~mieszkaniecJG 11-10-2010 19:12
Fajnie opowiadają panowie o walce z bezrobociem - tylko się pytam - co do tej pory zrobiliście w danym temacie ????? Pięknie opowiadają panowie o sporcie - tylko jak do tej pory mało którego z Was widziałem na trybunach, czy to piłki ręcznej, nożnej, koszykówki - nie słyszałem abyście starali się sponsorować jakąś drużynę A lub B w piłkę nożną - acha będziecie hojni przy wydawaniu pieniędzy z budżetu miasta - Brawoooooo - macie moje i rodziny głosy ;)
~socjolog 11-10-2010 19:42
Wyglądają na zrównoważonych, ale obaj bujają w obłokach. Szczególnie Robert ma ekspansywny koncert życzeń. I widzi już siebie na stołku. Aż się prosi, aby dwaj naraz zostali prezydentem miasta Jeleniej Góry, to: 1.ja będę skakał z dychy na Sudeckiej 2.wrócę z banicji szybko, bo znajdę pracę 3.będę grał w golfa w Grabarowie lub na Lubańskiej 4.mój syn będzie grał w pierwszej lidze w piłkę nożną 5.moja córka skończy jakąś akademię w Jeleniej Górze 6.moja żona oleje Dr. Schneidera, bo dostanie pracę w magistracie 7.moja mama będzie się leczyć za darmo i szybko w nowoczesnym szpitalu 8.mój teściu nie będzie parkingowym tylko będzie wyciągał bilon z parkomatów
~ 11-10-2010 19:48
socjolog wracaj i glosuj:)
~Zdziwiony 11-10-2010 19:53
Nie przekonali mnie panowie do siebie :( jako mieszkaniec Sobieszowa oczekiwałbym od panów większej orientacji na temat oczekiwań i problemów mieszkańców dzielnicy. Nie wspomnieliście panowie nic na temat basenu. Teren po tartaku jest terenem prywatnym i tylko właściciel będzie decydował co z nim zrobi. Jeśli chodzi o teren po byłej owczarni, to powinien na nim powstać jakiś obiekt ale związany z sportem np.motorowym lub kręgielnia. Następnego marketu już nie chcemy, biedronka w zupełności wystarcz. Potrzebne są obiekty takie, aby nasze dzieci, młodzież oraz turyści mieli gdzie spędzać wolny czas.Co z zabudowaniami po byłym PGR i internacie szkoły rolniczej ? Dzisiejsza władza traktuję Sobieszów jako zło konieczne, a drzemie w nim potencjał na super bazę turystyczno - sportową. Zresztą w dawnych czasach taką był.
~jeju 11-10-2010 19:59
Panie Robercie ma pan mój głos trzymam kciuki za pana mam nadzieje że zrealizuje pan to o czym pan mówił zastanawiam się jeszcze czy nie można by dobrac się jakoś do tego zbiornika w sosnówce i zrobic tam bazy sportów wodnych z prawdziwego zdarzenia mam na myśli windsurfing kajaki rowery wodne kawał pięknego zbiornika stoi nie wykorzystane a ludziom w letnie dni zostaje żwirownia w wojanowie albo inne nie strzeżone zbiorniki pozdrawiam
~sklepikarz 11-10-2010 20:54
Bardzo dobre pytania padły w tej debacie w porównaniu z wczorajszą w której pan Zawiła pytał się coś pani posłanki odnośnie katastrofy smoleńskiej i krzyża pod pałacem co nie ma nic wspólnego ze sprawami naszego miasta oboje mogli się lepiej przygotowac do tej debaty,to była strata czasu mojego oglądac to pocenie się. Jelenia Góra potrzebuje bardziej dobrego menadżera wizjonera kogoś kto wyciągnie to miasto z tej zapaści w której się znajduje. Baseny, korty, boiska, hale sportowe ścieżki rowerowe jakiś może tor kartingowy. W Szczecinie np jest piękny hotel razem z krytym torem kartingowym jest to wielka atrakcja ludzie żeby pojazdzic jadą po kilkaset kilometrów.To inwestycje które są potrzebne Jeleniej Dziórze. A nie następna biedronka czy co tam jeszcze. Kort tenisowy który został zlikwidowany podczas budowy netto na orlim, czy ktoś pomyślał żeby w zamian za to wybudowac kort gdzieś w innym miejscu cieplic ?? na przykład w parku zdrojowym za teatrem lub w innym miejscu przeznaczonym d
~Ciekawy 11-10-2010 21:02
Prystrom ze swojej strony internetowej i w studio to dwie różne osoby. Tam amant prosto z Hollywood, a tu świecąca twarz i jakiś spasiony.
~luigi 11-10-2010 22:18
pierwsza liga piłkarska w Jeleniej Górze? Boże broń!!!!!!!!! Robercik jak chcesz dostać wp........ od kiboli to gdzieś sobie pojedź, ani mi się waż ściągać tych oszołomów do mojego miasta !!!!!!
~Marzena S. 11-10-2010 23:36
Panie Prystrom, brawo, brawo i jeszcze raz brawo. Od dzisiaj zaczynam pracować na Pana zwycięstwo! Jestem pod wielkim wrazeniem Pana spójnej i niezwykle przekonywującej wizji Jeleniej Góry. WIdzę, że nie zmarnował Pan czasu i posiada Pan dobry i mądry program dla miasta, a nie opowiada Pan pierdół. Podoba mi się Pana wielka emapatia wobec przeciwnika. Podoba mi się i to że rozmawiacie jak partnerzy. To dobra wróżba na przyszlość dla naszej Jelonki. Obejrzałam Pana debatę dwa razy razem z mężem i zdecydowanie jesteśmy po Pana stronie. W Cieplicach niech się Pan nie martwi o głosy. Pan musi wygrać!!!
~do ciekawy 11-10-2010 23:44
Mnie się Prystrom podoba. Facet opalony, elegancki w każdym calu. Fryzurka ok. Prwadziwy typ macho. Gdyby mnie zaprosił na kawę chętnie bym się z nim spotkała. "Ciekawy", a jak ty wyglądasz, bo Prystrom wygląda odjazdowo!
~Gentleman 12-10-2010 0:09
Bardzo kulturalna rozmowa - obaj panowie na poziomie i znają potrzeby miasta. Nie to co te harpagany z Sejmu, które wpadły tutaj mącić wodę w samorządzie. Posłowie, wracać na Wiejską! Mój głos zdobywa teraz pan Robert.
~liga 12-10-2010 1:59
Szkoda, że w Jelonce.com nie może zagościć pierwsza liga. Ustawienie kamer fatalne...puder również by się przydał. Brakuje jeszcze tylko aby portal był politycznie ukierunkowany... i mielibyśmy cyrk.
~Lee 12-10-2010 6:59
Powinno się zaczynać Wiktor Marconi z Dolnego Śląska XXI ... a nie ... z czterech stron miastra byłoby uczciwiej pod wzgledem etyki dziennikarskiej!
~do klakierów 12-10-2010 9:52
jak myślicie, obiecał Robert jakąś pracę Klimkowi tak jak mi przed czterema laty? Kaziu jest na nizinach obecnie. Oczywiście gorzej z dotrzymywaniem słowa. I z przyznawaniem się do kolegów typu Mukian. Gdzie jego narzeczona? Po byku będzie ten samorząd;-)
~realista JG 12-10-2010 9:59
Pan Prystrom ma dużo księżycowych pomysłów. Z uderzającej mu do głowy - żądzy władzy zapomniał przeczytać jakie są okreslone prawem komptencje prezydenta. Jeśli p. Prystrom ma zamiar tak \"organizować\" przychodnie zdrowia jak kilka tak temu ściągał telewizję pod Szpital Wojewódzki w Jeleniej Górze - to Boże uchowaj nas od takiego prezydenta.
~ 12-10-2010 10:14
No ale sciagniecie owej telewizji spowodowalo ze odstapiono od zamkniecia oddziałów jeleniogórskiego szpitala i wycofano sie z tych bzdurnych pomyslow ograniczania zakresu swiadczen. Staram sie przypomniec jakies inne udane akcje zwiazane ze szpitalem - i nie pamietam zadnej. Sukcesu nie odniosza terazzwiazki zawodowe - ktoe wierza ze da sie te kwestie omówic po partnersku. Jedynym przejawe zainteresowania M Obrebalskiego jest pismo w ktorym wyraza sie "zaniepokojenie" sytuacja w szpitalu. W wojewodztwie rzadzi PO - wiec dla nich M Zawiła jest znany i jego pomysly na szpital tez. Prawda jest taka - owa teelwizja i akcja spoleczna to jedyny namacalny sukces zwiazany ze szpitalem wojewódzkim. Pracownicy to wiedzą, związki zapewne też. Tam jednak było realne dzialanie i szczatkowy ale sukces - a tu sa listy z zaniepokojeniem. A papier cierpliwy.
poprawna1 12-10-2010 10:14
http://biznes.onet.pl/zaczyna-sie-bolesne-zaciskanie-pasa,18543,3731468,1,prasa-detal
~Tenisista 12-10-2010 10:17
W imieniu jeleniogórskich tenisistów wyrażam poparcie dla pana Prystroma. Święte słowa! Balon tenisowy na dolnych kortach to byłaby wspaniała sparwa dla wszystkich, którzy dzisiaj jeżdżą do Ścięgien. Osobiście zrobimy wszystko aby pan Prystrom został prezydentem Jeleniej Góry już za miesiąc. Panie Prystrom, trzymam Pana za słowo!
~ 12-10-2010 10:25
Dla realisty - polecam lekture ustawy o zakladach opieki zdrowotnej. Tam opisane sa mozliwosci i kompetencje jednostek samorzadu terytorialnego. Dam mały fragment: Art. 8. 1. Zakład opieki zdrowotnej może być utworzony przez: ...... 3) jednostkę samorządu terytorialnego, .... Reszte o kontraktowaniu, zasadach i formach czytaj w ustawie:)
~ 12-10-2010 10:31
Dla realisty - polecam lekture ustawy o zakladach opieki zdrowotnej. Tam opisane sa mozliwosci i kompetencje jednostek samorzadu terytorialnego. Dam mały fragment: Art. 8. 1. Zakład opieki zdrowotnej może być utworzony przez: ...... 3) jednostkę samorządu terytorialnego, .... Reszte o kontraktowaniu, zasadach i formach czytaj w ustawie:)
~Krzysiek W. 12-10-2010 10:42
Drugi odcinek nareszcie dotyczy nas, wiadomo że nie da się przedstawić programu i pomysłów na całą kadencję w odpowiedziach na kilka pytań. Gdyby nie było kandydata Urbańskiego, pewnie głosowałbym na Pana Roberta. Poza tym, jeżeli pozostali kandydaci będą nadal prezentowali obecny \"poziom\", szansę mogę dać tylko Panu Sylwestrowi.
~koliberek 12-10-2010 12:13
Obojętnie, który z tych kandydatów wejdzie do drugiej tury, ma on mój głos. Tamtych dwoje niech wraca na Wiejską... A Newsweek już pokazał, że Obrębalski jest dobrym prezydentem przede wszystkim dlatego, że ma dobre plany (szkoda tylko, że na planach się kończy, zarówno jego działanie, jak i ta kadencja). A co do Zawiły i Machałek... Co, boją się, że ich nie wybiorą w przyszłym roku i zabezpieczają sobie plecy w postaci stołka prezydenta miasta? Zawiła już raz zdezerterował z urzędu prezydenta miasta dla diety poselskiej, dlaczego tym razem nie miałby zrobić tak samo? Ale za to jaki zrobił się teraz aktywny, nawet zaproszenie od niego dostałem na nk, mimo że się w ogóle nie znamy. Co on robił przez ostatnie lata swojego (p)osłowania...? Teraz nagle sobie o nas przypomniał, kiedy zawisła realna groźba ograniczenia jego przychodów poselskich... p. Machałek to z kolei jakaś spadochroniarka z nadania partyjnego, a tacy wiadomo co potrafią, były vicek Szereniuk jest, a raczej był tego najle
~zaz 12-10-2010 13:25
Tych MALEDIWÓW, które Pan prezentuje na swojej stronie internetowej niejeden jeleniogórzanin Panu zazdrości.
~ 12-10-2010 13:27
DOLNOLŚLĄZAK. Bardzo rzeczowa debata z odniesieniem do konkretnych miejsc w JG, w których coś można lub należałoby zrobić. Kandydaci omawiali sprawy z różnych dziedzin życia spełeczno-gospodarczego, prezentując /przynajmniej elementarną wiedzę teoretyczną na temat określonej dziedziny; tego brakowało u Machałek-Zawiła/ dostateczne przygotowanie do merytorycznego rozwiązania problemów. Tę debatę uznałbym za remisową, ze wskazaniem na Prystroma.
poprawna1 12-10-2010 13:40
Wkrótce wyślę do wiadomości redakcji Jelonki maila, którego wysłałem dnia 2010-07-21 o godz. 00:10 byłemu prezydentowi Rotary Club Jelenia Góra Mieczysławowi Kodziowi, aby ten w ramach art. 304 § 1 k.p.k. złożył do prokuratury zawiadomienie o pozyskaniu informacji podejrzenia popełnienia przestępstwa m.in. przez byłego prezydenta JG i również członka RC JG. Niestety kolega koledze krzywdy nie zrobił więc będę musiał osobiście zepsuć kampanię wyborczą SLD. Teraz wiem dlaczego komuchy wystawiają nowy narybek w wyborach na prezia miasta;-)
~ 12-10-2010 13:54
Wreszcie jakiś konkretny kandydat na Prezydenta Jeleniej Góry Panie Robercie trzymamy kciuki ma Pan nasze głosy Młodzi z Jeleniej
~na co liczyc 12-10-2010 14:05
to będzie ostatni start w wyborach samorządowych R. Prystroma. Po tym upadku już się nie podniesie...
~do 13:40 12-10-2010 15:01
nie obiecuj tylko zrób to!
~Andrzej P. 12-10-2010 15:03
Szczerze mówiąc, w końcu debata na poziomie. Ja oddam głos na Sylwestra Urbańskiego, facet jest jak widać opanowany, jak na osobę, która nigdy nie grzała posadki w Ratuszu, ma wiedzę o mieście i JAKIŚ pomysł. Dam mu szansę, a SLD chyba faktycznie rośnie w siłę, zwłaszcza po pierwszym starciu PIS-PO.
~spo 12-10-2010 17:52
Pragnę zauważyć, że ta debata zdecydowanie lepsza od poprzedniej. Dla Jeleniej Góry chyba będzie dobrze jeśli szanse dostanie ktoś nowy. Oprócz Pana Urbańskiego ciągle te same twarze. Mnie osobiście przekonał i ma mój głos.
~~ 12-10-2010 18:37
Pamiętam cię hipokryto (do klakierów) jak stawiałeś warunki w zamian za udział w kampani przed 4 laty , nieudaczniku , szacunek dla pana Prystroma
~student_jelo 12-10-2010 18:57
Głos oddam Dziekanowi S. Urbańskiemu, jedyny kandydat którego znam osobiście i szanuję jako człowieka. Porządny i normalny, nie przejawia ciśnienia na bycie celebrytą i gwiazdą JG :)
~lala 12-10-2010 19:04
Mam pytanie do pana Roberta. Czym się obecnie zajmuje zawodowo? I czy głód sukcesu wyborczego nie jest podyktowany pragnieniem znalezienia dobrego dochodu? Dlaczego kilkoro ludzi, choćby z Sobieszowa, odwróciło się od niego? Dlatego, że rozczarował ich w kwestii rozwiązania ich problemów z Miastem? Obawiam się, że pan Robert nie kocha ludzi,,,
~szac. 12-10-2010 19:04
Szacunek dla pana R.Prystroma.
~Z centrum JG 12-10-2010 19:07
Ja pamiętam taką osobę, która chciała zrobić dużo dla mieszkańców niejakiego Grzegorza Niedźwieckiego ale gdy wszedł do ratusza opadła z niego para był widocznie za słaby albo tylko mocny w gębie. Teraz wiem że Pan Robert Prystrom jest tym właściwym kandydatem na fotel Prezydenta dużo robi dla mieszkańców Jeleniej Góry i jest osobą, która mało mówi a więcej działa takich ludzi nam trzeba w ratuszu no i jest silny. Odpowiedni kandydat. Głosuję na Pana
~niewiadoma 12-10-2010 19:12
Jeden i drugi jest sensowny, 4 lata temu głosowałam na Prystroma, teraz mam dość układów PO, dość obecnego prezydenta, a PISu w oógle nie biorę pod uwagę, zaczynam rozpatrywać tego Sylwestra Urbańskiego, pierwszy raz dziś go słyszę, całkiem do rzeczy gada i wygląda reprezentacyjnie, a to też sie liczy.
~do niewiadom 12-10-2010 19:32
Prystrom nie kandydowal 4 lata temu...
~niewaidomo 12-10-2010 19:34
8 lat temu?
~henioO 12-10-2010 20:00
Drugie spotkanie znacznie lepsze niż poprzednie. Ci Panowie myślę że wejdą do drugiej tury a tam wygra Sylewster Urbański. Wyobrażam sobie taką koalicję z Panem Prystromem jako V-ce Prezydent. Panowie prezentują ambitny program, który pozwoli elektoratowi bez problemy oddać właściwy głos. Wybór jest prosty - Sylwester Urbański na Prezydenta .
~do 19;07 12-10-2010 20:14
Tylko Urbaniak.
~lds 12-10-2010 20:28
4 lata temu Prystrom był karany. Jeśli głosowałaś na WM to wybrałaś JG XXI. I tak będzie teraz. Zabawna jest agonia króliczków Prystroma. Co wam obiecał? Wziąłby się facet w końcu do roboty.
~do lala 12-10-2010 20:29
Pan Robert Prystrom z wykształcenia jest magistrem inżynierem Politechniki Wrocławskiej w specjalności konstrukcja i eksploatacja pojazdów lądowych, na co dzień pracuje przy dużych projektach związanych z instalacjami gazowniczymi (projektuje je zarówno w Polsce jak i w innych krajach UE w czym pomaga mu znajomość 3 języków obcych). Jeśli chodzi o drugą część Pani zarzutów, to jeszcze taki się nie urodził, który wszystkim dogodził. Osobiście jestem pewien tego, że Robert Prystrom to najlepszy kandydat na urząd prezydenta Jeleniej Góry - ma swoją wizję miasta, od 8 lat pomaga mieszkańcom zupełnie bezinteresownie (!) i na pewno ma największą wiedzę nt. Jeleniej Góry, jej mieszkańców i ich problemów.
~Nie myl się 12-10-2010 20:30
Nie Urbaniak tylko kole/go/żanko/ URBANSKI.
~ 12-10-2010 20:50
Robert Prystrom to wlaściwy człowiek na Prezydenta Jeleniej Góry. Oddaje głos na ROBERTA.
poprawna1 12-10-2010 21:37
Ja słyszałam, że Prystrom to mechanik samochodowy. Ja też znam trzy języki. Polski, francuski i łacinę. Dr Obrębalski ma dyplom w zakresie zarządzania miastem, rodzinę i PO ma go dosyć. Jakbym ja miała takie powiązania biznesowe to bym się nie pchała na stanowisko prezydenta miasta. Tym bardziej, że tam trzeba składać oświadczenia majątkowe. Największą wiedzę nt. Jeleniej Góry, jej mieszkańców i ich problemów mam ja i to olewam. Mam wizje, nawet często. Ale chory kraj. Żeby tak zacięcie walczyć o koryto. Oczywiście wszystko dla dobra mieszkańców...
~do Ids 12-10-2010 21:42
Jak byś zajmował lub zajmowała się trochę prawdą nie pomówieniami i plotami to byś wiedział/a że nie był karany tylko przepraszany za pomówienia. Po prostu nie szukaj afer tylko doinformuj się bo pomówienia są karalne. A co do obietnic to wystarczy znać program Pana Prystroma i jego działania z ostatnich lat i każdy rozsądny człowiek uzna że ten człowiek jest konkretny i godny fotela Prezydenta a przyznaj się ty co masz obiecane za te pomówienia?
~do 18:37 12-10-2010 21:52
Też pamiętam, również to jak Józek wyrzucał Sylwka z partii! a teraz ta partia wystawia go na kandydata (bo nikt inny się nie zgodził). Wstyd. Niestety Sylwek nie ma poparcia w tzw. dołach partyjnych. Już lepszy jest Prystrom, bo wie o czym mówi.
~O boziu 12-10-2010 21:54
Każdy tylko nie prystrom. !!!
~do 21.54 12-10-2010 22:19
Każdy ? Masz takie prawo myśleć ale z taki podejściem za 4 lata będziesz wybierać sołtysa nie Prezydenta na szczęście w Jeleniej są też ludzie myślący.
~tylko Prys. 12-10-2010 22:30
Tylko p.Prystrom Robert. Nie ma żony i chyba dzieci to nie będzie nepotyzmu czyli polityki prorodzinnej jak teraz, ostatnio Wrotniewska dyrektorką a Wrotniewski pcha się przed Tomerę na radnego. Na takich i podobnych nie oddawać głosów.
~tak myślę 13-10-2010 6:53
Nie widziałam nigdzie wzmianki o wyrzuceniu Urbańskiego z SLD, przykład Palikota pakazuje, że nie da sie ot tak wyrzucić kogoś z partii. Szukałam w internecie, to są chyba pomówienia. Urbański ponoć doradzał Wsp.Miastu w sprawach oświatowych (tego nie kryje, mówił o tym w wywiadzie), to faktycznie dla Was rysa na szkle, że on doradzał- specjalista w tym zakresie, a nie Tadzio spod budki z piwa. Ludzie, pomyślcie troszeczke glówką zanim coś napiszecie. Może to dobrze, że potrafi się dogadać z innym ugrupowaniem, a nie siedzi w kokonie jak poczwarka i nic nie robi (patrz - ostatnie 4 lata- Obrębalski).
~Szacun 13-10-2010 8:03
Do obu panów, mogę powiedzieć, że wreszcie ktoś pokazał klasę w tej naszej zaściankowej tzw. polityce. Bez wątpienia w pojedynku zwyciężył pan Prystrom, gdyż jest wyraźnie lepiej zorientowany w sprawach miasta. Podoba mi się, że nawet potrafił docenić swojego przeciwnika i pochwalił jego znajomość rzeczy oświatowych. Bardzo niewielu ludzi stać na to, aby w czasie walki o wygraną powiedzieć tak jak pan Prystrom powiedział o panu Urbańskim, że jest autorytetem oświatowym i znawcą. To jest wielka klasa - tym bardziej, że w każdej rundzie na punkty wygrywa pan Prystrom i mógłby się zachować jak gbur Zawiła w poprzednim tygodniu. Ważne także dla mnie jest to, że obaj panowie rozmawiają o rzeczywistych problemach, a że po łepkach to chyba oczywiste skoro pan Marconi dał im po 1 min. czasu. Po zastanowieniu moim obecnym faworytem i kandydatem na którego zagłosuję jest pan Prystrom.
~tak dla Urb. 13-10-2010 9:15
Głosujcie państwo na p. Urbańskiego.
~Kubicusss 13-10-2010 12:54
Opalony jak Leper :D
ebee 13-10-2010 13:57
Do tylko prys. Nie daj Bóg. Już jeden bez żony, ale za to z kotem sieje niezły ferment w Polsce. Było by już po...Jeleniej Górze EBEE
~miś 13-10-2010 14:42
| ~tak myślę | mało widziałeś i wiesz niewiele ... więc twoje myślenie to strata czasu. "Doradzanie we WM" był okonkretnym układem a jednocześnie karą dla JóziaK, który ze strachu i z głupoty wycinał co mądrzejszych ze swojego otoczenia. Urbański jest w porzo, ale Pryst. jest lepszy. Obaj panowie mają szansę zrealizować swój plan ...
~oco 13-10-2010 15:45
ja i moja rodzina zagłosujemy na Pana Urbańskiego. Widać , że gość porządny od rzeczy mówi i wypowiada się.. mysle , że ten Pan nie mial szansy pokazać co potrafi na tle jeleniej góry... cóż, może to i on w koncu zrobi coś dla jeleniej góry.
~zofijaa 13-10-2010 15:50
Tylko Pan SYLWESTER URBAŃSKI . Wreszcie facet z klasą !!
~erro 13-10-2010 16:47
Myślę, że Prystrom jest lepiej zorientowany w niuansach miejskich (np. psrawa Wodnika), bo od kilku lat doradza mieszkańcom w takich konkretnych sprawach, Urbański z tego co wiem pracuje na uczelni wyzszej, więc może i mniej konkretów może podać, ale pomysł na rządzenie i program jak najbardzej -widać - ma. Moja rodzina (2+1 odnoga pełnoletnia) oddamy głos wlaśnie na Urbańskiego z nadzieją, że obiecanki nie są tylko kiełbasą wyborczą i za 4 lata bedziemy zadowoleni z rozwoju miasta.
~do miś 13-10-2010 18:37
mało widziałeś i wiesz niewiele.... więc Twoje myślenie to strata czasu. Nikt ze strachu i z głupoty nie wycinał co mądrzejszych. Byłam blisko i coś na ten temat wiem.
~Malkontent 13-10-2010 19:27
Moim zdaniem debatę niewątpliwie wygrał SYLWESTER URBAŃSKI i to właśnie na niego oddam mój głos. Życzę mu zwycięstwa, bo z tego co widzę jest osobą bardzo otwartą, inteligentną i z wielkim dystansem do siebie, co bardzo rzadko się zdarza w politycznym świecie. Powodzenia! :)
~... 13-10-2010 19:40
Uważam, iż Sylwester Urbański wzbudza większe zaufania niż Robert Prystrom. Ponadto ma lepiej przygotowany program, przede wszystkim myśli o naszym społeczeństwie, patrzy na wszystkie rzeczy realnie i wie, czego nasze jakże wspaniałe i piękne miasto potrzebuje. Pan Sylwester nie prowadzi kampanii dla samej idei wygrania, lecz dla naszego dobra. Chce zmian, zmian na lepsze jutro.
~KADETÓW 13-10-2010 19:44
Urbański ma mój głos, ponieważ subiekywnie oceniam go pozytywnie po przeczytaniu Nowin Jeleniogorskich, jako jedyny zwrócił uwagę na drogę na ul. Kadetów, niestety o nas nikt nie pamięta, a my utrzymujemy wszystkich mechaników w mieście. Jak ktoś ma ochotę na dewastację felg, miski olejowej (zdarza się!!)to zapraszam na osiedle "Pod Jeleniami".
~... 13-10-2010 19:45
Uważam, iż Sylwester Urbański wzbudza większe zaufania niż Robert Prystrom. Ponadto ma lepiej przygotowany program, przede wszystkim myśli o naszym społeczeństwie, patrzy na wszystkie rzeczy realnie i wie, czego nasze jakże wspaniałe i piękne miasto potrzebuje. Pan Sylwester nie prowadzi kampanii dla samej idei wygrania, lecz dla naszego dobra. Chce zmian, zmian na lepsze jutro.
~jest 13-10-2010 20:04
Bez wątpienia panowie mają jakiś pomysł na rozwiązanie przedstawionych przez siebie problemów (gdyby zrobili tak jak mówią w sprawie wodnika to bym naprawde zaczął myślec troche inaczej o politykach), lecz chciałbym, aby nie poprzestali jedynie na słowach. Bardzo podoba mi sie pomysł Sylwestra Urbańskiego dot. rozwoju sportu. Gdyby tylko znalazły się pieniądze na te projekty Jelenia Góra stałaby się ważnym ośrodkiem sportu. Słuchając ripost i argumentów obu panów skłaniam się bardziej ku Sylwestrowi Urbańskiemu. Widac, że wie co robi i ma wyraźny pomysł na rozwój Jeleniej Góry i wie na czym się skupic.
~Hans 13-10-2010 20:38
Urbański dobry człowiek, uczył mnie ZPT w szkole podstawowej nr 4, zrównoważony człowiek, inteligentny, ceniony.
~lu-bega 13-10-2010 21:06
Jagniątków będzie za Panem, Panie Robercie - powodzenia!!!
~inna 13-10-2010 21:13
Nie traćcie czasu na bzdurne debaty to p. Urbański zasługuje na głos, mam nadzieję,że wygra te wybory, bo któż inny tak na prawdę jak nie on zasługuje na głos.
wokrzy 13-10-2010 22:02
Z tych kandydatów tylko jeden- Sylwester Urbański! Uważam że zasługuje na tytuł Prezydenta i będzie godnie reprezentował nasze miasto.
~erg 13-10-2010 22:04
"Cóś" z tą służbą zdrowia,Panie Robercie",to nie do końca ma Pan rozeznanie.Pomoc stomatologiczna doraźna jest od dawna - od 19.00 do 7.00 ...Poza tym,oprócz SORU,też jest ambulatorium,kolego...
oskarl 13-10-2010 22:28
Jeżeli ktoś nie potrafi założyć rodziny, czyli najmniejszej podstawowej komórki społecznej, to jak może dobrze zarządzać całym miastem? Albo jest homo nie wiadomo, albo ma problemy z więzią. Aż się boję pomyśleć jak załatwia pan swoje potrzeby seksualne. Co do nepotyzmu to dziecinny argument. Nie wszyscy potrzebują tatusia czy brata do ustawiania siebie. Ciekawa sugestia swoją drogą. Skoro pan Prystrom tak bezinteresownie i ochoczo pomaga ludziom to nie może tego dalej robić stojąc z boku? Patrząc na ewolucję Lecha Wałęsy i innych guru zapominają oni o ludziach w chwili, gdy tylko dostaną się do koryta lub otrzymają nagrodę Nobla. Po co im funkcje prezydenta?
~do oskarl 14-10-2010 0:36
Czemu tylko piszesz że Pan Prystrom chce zostać Prezydentem by pomagać ludziom w Jeleniej Górze? Czy uważasz że reszta kandytatów startujących do fotela nie ma zamiaru pomagać Jeleniogórzanom?... W sumie tak piszesz i możliwe że masz racje co do pomocy jeleniogórzanom. A co do partnerki Pana Roberta to bardzo ładna i inteligentna osoba uważam że nie musi wszędzie jej zabierać. A na marginesie współczuje twojej Pani bo chyba wszędzie ją zabierasz by nie wzieli cię za homoseksualiste.
~agat 14-10-2010 12:11
nie przesadzajcie z tym Prystromem ciągle jakieś z nim zamieszanie jak z K.. MIKE ciągle się stara o urząd i nigdy mu nie wychodzi i tym razem będzie tak samo Urbański zostanie prezydentem bo się do tego nadaje i chce coś zrobić dla miasta a nie dla siebie
~Heinz 14-10-2010 13:47
Moje poparcie dla pana Urbańskiego - znam osobiście i powiem wprost: NORMALNY. Wydaje mi się, że da radę, sprosta trudom prezydentury, a łatwo nie bedzie, czytając komentarze, widac że społeczeństwo jest roszczeniowe i niezadowolone ze wszystkiego.
oskarl 14-10-2010 14:30
ja jestem żonaty i nie muszę grzeszyć
~1 14-10-2010 15:04
Nie grzeszysz? Tak se tłumacz. Patrząc na twoje wpisy wcześniejsze sam sobie zaprzeczasz grzeszysz i myślą i swoją wypowiedzią. Ale to już jest twoja sprawa. Nieraz po prostu zastanów się czy masz rację zanim obrazisz 70 procent Jeleniej Góry i samych zainteresowanych.
oskarl 14-10-2010 20:10
Panie play, jeżeli dla Pana kopulacja bez ślubu lub onanizm nie jest grzechem to gratuluję dobrego samopoczucia. To Pan obraża 70 procent Jeleniej Góry, bo taki odsetek dorosłego społeczeństwa żyje w naszym mieście w związku formalnym. Co pochwala i kościół i Bóg. I skończ Pan z tym żałosnym proprystromowym pijarem. Pedały i króle dopalaczy też mają swój system wartości.
~do oskarl 14-10-2010 21:08
Z takim podejściem i słownictwem jakie Pan przedstawia dziwie się wogóle że miesza Pan w to Kościól i Społeczeństwo Jeleniej Góry. "Pan" który jest osobą z marginesu społecznego przynajmniej wnioskuje to ze słownictwa. Napewno nie jest Pan osobą godną mojej uwagi lecz życze Pomyślności i zdrowego rozsądku, którego Panu brakuje. No i pozdrawiam Pański światek jak Pan to nazywa pedałów czy tam króli dopalaczy Pan chyba najlepiej wie skoro zna się Pan na ich systemach wartości. Życze powrotu do zdrowia
~do oskara 14-10-2010 21:12
cytuję: Pedały i króle dopalaczy[...].... a język polski był w szkole, czy wagarowałeś wtedy? A Twój Kościół popiera taki brak tolerancji (o te PEDAŁY mi chodzi). A tak na marginesie, onanizm jest zdrowy i wiem to z punktu medycznego. ZAMĘŻNA (ślub kościelny także)
~zamężna cd 14-10-2010 21:17
Dodam tylko, że nie popieram braku tolerancji, i Prystroma życie erotyczne mnie nie obchodzi, głosuję na Urbańskiego.
~Adamek 14-10-2010 23:51
Przekonał mnie ten Urbański!..bez ciśnienia, wykształcony, chłop chce coś zrobić dla jelonki. Ja dam mu szanse w wyborach.
~Ale numer! 15-10-2010 20:01
Prystrom i kusiakowa-lewica to dwa zwalczające się fronty od zawsze! Teraz dwóch dogadanych ze sobą facetów trzyma jedną linię, zgadzając się i uzupełniając wzajemnie! Jak nic! wybory wygra Prystrom a Urbański będzie jego zastepcą (jedynym zastepcą) i takim to "cudem" dwa fronty staną się jednym ciałem. Ciało to już nigdy nie będzie lewicą! Onzacza to całkowity zanik lewicy! Załatwiła to nam koleżanka Malczuk. Szkoda tylko Kusiaka, że tak dał się jej wyrolować.
~ 15-10-2010 22:01
witam tych wszystkich kretynów ktorzy piszą że prystrom był mechanikiem samochodowym , obr,ebrębalski ma studia z zakresu zarządzania miastem , zapraszam tych debili .. chyba do podnoszenia kwalifikacji tylko nie wiem czy taka uczelnia dla takich czubów istnieje . pa debile
~sdxzczd 16-10-2010 13:47
SLD- wiadomo jak się skończą obiecanki. Tak więc wybór prosty- p. Robert Prystrom.
~tak tak... 16-10-2010 16:11
ŚRÓDMIEŚCIE. Tak, widzimy właśnie rezultaty obiecywanek PO: wszędzie dobrobyt, praca (na kasie w Tesco), rodziny spacerują w zdrowiu (czekają rok na laryngologa, już niebawem wizyta, hurra!!) i zachwycie nad czystością (centrum) miasta, ekologią (wycięte dęby na Słowackiego, woda w kranie czerwona), a nasze drogi gładkie jak stolnica (na Kadetów). Z okazji 900 lecia dzieci utkały dywan z kwiatów na wylocie do Wrocławia (gdzie zniesiono bezsensowne ograniczenie prędkości i tajniaki w Mondeo zarabiają mniej). UTOPIA.
~tak tak cd. 16-10-2010 16:16
ŚRÓDMIEŚCIE. Zapomniałam o poprawie bezpieczeństwa. Od wczoraj nie działają światła na skrzyżowaniu przy Tesco. Dziś testowałam wykonanie lewoskrętu - rewelacja, jazda bez trzymanki, dreszczyk emocji (nigdy nie wiemy, z której strony walniemy w kogoś lub ktoś w nas). Wczoraj ruchem sterowała policja, ale dziś...cyrk. Miałam nadzieję, że po przedłużającym się remoncie nastanie w końcu normalna jazda w tym miejscu, ale myliłam się.
~n-l 16-10-2010 19:36
Pan Prystrom to byłby najgorszy wybór. Pan Prystrom będzie pietrzył wszędzie niezliczone problemy i oskarżał niesłusznie ludzi. Nie wierzę w jego talenty menedżerskie. Wolalbym zdecydowanie pana Urbańskiego, choć za SLD nie przepadam.
~kenzi 16-10-2010 20:03
Wybór jest prosty - PRYSTROM!
~do 20:03 16-10-2010 21:45
Kenzi to podróbka Kenzo?
~ość portalu 17-10-2010 10:17
Moim skromnym zdaniem debatę wygrał redaktor Wiktor.
~ 17-10-2010 11:16
nudy ...
~oro 17-10-2010 13:06
Moim zdaniem wygra pan Urbański . Jest nowy, może on coś w końcu zdziała w jeleniej.. a nie ciągle te same buzie, które jakoś dotychczas nic nie zrobiły dla dobra jeleniej. wiec zagłosuję na Urbańskiego.
~gorol 17-10-2010 16:58
Zatorze iCieplice centrum głosują na P.Urbańskiego nam potrzeba pracy jak nie to uciekamy po 1 maja na saksy.
~tak, tak, ta 17-10-2010 17:50
Urbański, Kusiak, Malczuk, Pleskot, Ładziński...
___x 17-10-2010 23:15
rozwój przemysłu super pomysł, sportu także ale każdego byle nie płki ńożnej nasze miasto nie potrzebuje najazdu kiboli przy każdym meczu
~Przemek 18-10-2010 12:38
Prystrom zostanie prezydentem, ale po moim trupie, kiedyś powiedział po pijaku, że jeszcze przyjdę mu buty czyścić, mogę mu jedynie na nie napluć. A ten drugi Pan niech się lepiej zajmie uczelnią na której pracuje bo się rozpada i studenci bez wyjaśnień są kierowani do Legnicy. Obaj Panowie nadają się do tarcia Chrzanu.
~brun 18-10-2010 15:16
Oto i cała prawda. Urbański kandyduje nie dla urbem. Naukowców na urzędach nie potrzeba.
~de-de 22-10-2010 9:23
taki miecio miedzy rutkowskim a lepperem
poprawna1 25-10-2010 19:44
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/Krezusi-SLD,2,ID416229870,DA2010-10-25,n
~ad19:44 25-10-2010 21:06
Panie Niedźwiecki, pisze PAn, ze cos Pan wiesz, ale nie ujawnich, to po cholerę ten wpis na blogu i linkujesz tu PAn?
~annastudentka 28-10-2010 20:11
Sylwester Urbański jest wspaniałym człowiekiem z bardzo, bardzo dobrą wizją przyszłości dla JG. Warto oddać na niego swój głos!
~Przemek 6-11-2010 11:27
annastudentka, chyba nie studiujesz w szkole gdzie dziekanem jest Pan Urbański, chyba że podoba ci się, że musisz dzięki niemu dojeżdżać do Legnicy.
~plo 11-11-2010 1:42
DO przemek, jeśli sądzisz , że to przez Urbańskiego musisz dojeżdzać to jesteś w blędzie. to jest jego szkola?? onn jest wlascicielem? on tam durniu pracuje! i nie podejmuje takich decyzji. A jesli chodzi o tego pana , jedyny normalny który przynajmniej zawsze jest przygotowany do zajęć. dlatego oddam głos na niego.
~Ikarus 14-11-2010 17:46
Panie Urbański odchował sie pan jak pasożyt na organizmie Pana Prystroma, którego był pan doradcą przez lat 4.Nastepnie jak padalec popełżał do SLD .Z takim charakterem to może pan byc Ciećem w urzędzie.Głosuje na człowieka z charakterem ROBERTA PRYSTROMA.
~do 17:46 16-11-2010 22:41
Ikarus, ale poziom w powyższym tekście... Po pierwsze pan Urbański nie doradzał przez 4 lata, lecz doradzał, kiedy był proszony o radę w sprawach na których się znał. Pasożyty się nie odchowują, lecz doprowadzają do wyniszczenia (także śmierci) organizmu macierzystego. Skoro pasożyt na Prystromie, to zapewne jakiś zewnętrzny...czyli co? np. kleszcz? Przeskakujesz z bezkręgowców na kręgowce (padalec to płaz). Widać jesteś lekko niedouczony z biologii. Współczuję panu Robertowi takich wyborców, którzy mają w sobie (gadzi) jad. Po co wypisujesz takie bzdury o Urbańskim? Wystarczyło napisać, że popierasz Prystroma. Szanuj tych, którzy to czytają. Biolog.
~HONDA-493 17-11-2010 18:58
Jak by coo to ja potrzebuję Sponsora do motocrossu :D

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group