Poniedziałek, 3 sierpnia
Imieniny: Lidii, Nikodema
Czytających: 7101
Zalogowanych: 7
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Na Jelonce.com debata prezydencka na żywo

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 25 listopada 2014, 10:29
Aktualizacja: 10:31
Autor: Mea
Fot. TVP
Już jutro (26.11.) o godz. 19.00 na naszym portalu, za pośrednictwem Telewizji Strimeo.TV, będzie można obejrzeć relację na żywo z debaty kandydatów na prezydenta Jeleniej Góry: Marcina Zawiły z Markiem Obrębalskim.

W najbliższą środę do debaty, którą poprowadzi TVP Wrocław, stanie Marcin Zawiła – obecny Prezydent Jeleniej Góry i Marek Obrębalski - były prezydent tego miasta. Zapraszamy.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (41) Dodaj komentarz

~xcz 25-11-2014 11:31
Ciekawe czy Pan Obrębalski odważy się przyjść, bo przed Zawiłą i słuchaczami Polskiego Radia Wrocław stchórzył, a tu trzeba się jeszcze na wizji pokazać. ;)
~Anonim2 25-11-2014 12:54
Patrzę i oczom nie wierzę, Donald Tusk rekomenduje kandydaturę Zawiły i też Obrębalskiego, no i jak mam zatem głosować? Dla którego z Panów jest to sławetny "pocałunek śmierci"?
~Obywatel Z 25-11-2014 13:08
Jak to dla kogo? Marcin Zawiła jest z rekomendacji G. Schetyny, a przecież o jego konflikcie z Tuskiem wiemy od dawna.
~ 25-11-2014 13:53
Tylko Obrębalski, historyk do muzeum, miastem powinien rządzić ekonomista
~Krzysztof Bulzacki 25-11-2014 14:32
Nie jestem producentem śmieci! Płacę podatek za śmieci 6 złotych za kilogram śmieci, jak za truskawki poza sezonem. 30 lat walczę o normalną komunikację w mieście, napisałem kilka artykułów, nazwałem to zjawisko "W Jeleniej Górze autobusy jeżdżą stadami", to spodobało się w Teleekspresie panu Orłosiowi. Opracowałem porządny rozkład jazdy autobusów i na tym koniec. Ostatnio przypomniałem Urzędowi Miasta, że Goduszyn nie ma połączenia z Cieplicami, odpowiedziano mi, że zbadają sprawę, z pewnością w ciągu najbliższych 30 lat. Kończę 85 lat, czy doczekam się normalnej komunikacji w mieście? Co na to Panowie kandydaci? Krzysztof Bulzacki
~Krzysztof Bulzacki 25-11-2014 14:34
Zapomniałem podać adres bulzackikrzysztof526@gmail.com. przepraszam kb
~ 25-11-2014 14:53
Historyk po kulu to menadżer miasta?
~Mrok 25-11-2014 15:07
Brawo dla pana Krzysia.B . Moim skromnym z daniem to wszystko smiechu warte.Te miasto wali Gó..em od tesco po centrum i nikt nic z tym nie robi . Buduja kolejna pusta Galerię .Śmiech na sali .Stawki mieszkań stwaki śmieci Dziękujemy panie Zawiła za doje..anie obywatelom w dupę . ŻAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ciekawe 25-11-2014 15:16
Czy to prawda że mają być zlikwidowane co poniedziałkowe wizyty mieszkańców u Pana prezydenta od nowego roku ,jeżeli źle wybierzemy??
~Aś 25-11-2014 15:31
Zgadzam się historyk do muzeum :) Pan Obrębalski bardzo inteligentny człowiek i wykształcony powinien rządzić naszym miastem :)
~alek1607 25-11-2014 15:55
do Anonim2 - Donald Tusk rekomenduje tylko p.Marka Obrębalskiego. Nie wiem dlaczego p. Marcin Zawiła posługuje się w swojej kampanii rekomendacją z 2010roku i sieje zamęt wśród wyborców. Takie praktyki powinny być zakazane. Jest popierany przez G.Schetynę i niech promuje się z jego wizerunkiem. Myślę. że P.Donald Tusk nie jest nawet świadomy wykorzystania starej ulotki do bieżących wyborów. Nie wiem czy wyraziłby na taką "promocję" zgodę. Swoją drogą Panie Marcinie promowanie się barwami PO nie jest z Pana strony uczciwe i na pewno nie przysporzy Panu zwolenników.
~cool 25-11-2014 16:00
Bo Marek nie debatuje z kimś kto wcześniej lekceważył wielokrotnie organizatorów takich debat i mieszkańców. Pan Zawiła podczas wczorajszej debaty - sam na sam - w radio kłamał na każdym kroku i zachowywał się jak dziecko przy mikrofonie. Nie warto dyskutować o przyszłości miasta z Zawiłą, który nawet nie potrafi rozliczyć się ze swych wyborczych obietnic sprzed lat, który plecie dyrdymały, bo robi się mu coraz cieplej pod tyłkiem.
~jeleniogórzaninn 25-11-2014 17:01
Obrębalski = cała kasa pójdzie na Wrocław. Wpiszcie w Google "Dutkiewicz afera korupcyjna" albo "Dutkiewicz wypadek Wrocław" albo "Protasiewicz Frankfurt skandal". Chcecie, żeby ta sama wrocławska mafia rządziła też Jelenią Górą? Obrębalski to chłopiec na posyłki Dutkiewicza.
~oleg 25-11-2014 17:07
Zgadza się, w obecnej sutuacji Zawiła to jedyny możliwy wybór. Z jednej strony regionalista, od lat związany z Jelenią Górą i działający dla jej dobra, z drugiej karierowicz, zmieniający partie i poglądy jak wiatr zawieje. Wybór jest oczywisty - tylko Zawiła!
~ed 25-11-2014 17:42
To że Zawiła wczesniej unikał debat to źle, nie znam powodów, może są racjonalne. Ale co innego przed 1 turą kiedy jest wielu kandydatów, a co innego teraz kiedy jest pojedynek. Wg mnie to tchórzostwo. I jeszcze to tłumaczenie że miał spotkanie z wyborcami w Sobieszowie. CZy redakcja albo wyborcy z Sobieszowa mogą potwierdzic takie spotkanie z Obrębalskim? Bo jeśli go nie było to kłamstwo na parę dni przed wyborami to jak strzał w stopę, a nawet w kolano.
~Michał1234 25-11-2014 18:00
Powiedzmy sobie wprost - Marcin Zawiła nie wziął udziału w żadnej debacie z kandydatami na Prezydenta . Olał w ten sposób wszystkich kandydatów oraz ich wszystkich wyborców. Jest zwykłym chamem, który boi się konfrontacji ze zwykłymi ludźmi!
~alek1607 25-11-2014 18:11
Do ed 17:42 mogę potwierdzić spotkanie P.Marka Obrębalskiego z wyborcami mieszkającymi w Sobieszowie.
~panna yoanna 25-11-2014 18:18
Przypominam, że Obrębalski już kiedyś rządził i g.... dla tego miasta zrobił. Był bardzo marnym prezydentem, ale jak widzę niektórzy o tym zapomnieli. Zawiła historyk z wykształcenia, ale na stanowisku prezydenta miasta spisuje się jak na razie zadowalająco, w związku z czym lepiej żeby dalej na nim pozostał.
~BeataF 25-11-2014 18:19
Szanowna Jelonko! Wiem, że Marek Obrębalski nie wyraził zgody na debatę z Zawiłą. Wiecie to również wy! DLACZEGO ZATEM KŁAMIECIE? Po to by później napisać, że zignorował widzów a z Zawiły zrobić bohatera, który odważnie się stawił? Macie nadzieję, żę szeroki strumień pieniędzy miejskich, podobnie jak w przypadku Nowin Jeleniogórskich popłynie do waszej kieszeni za taką usługę? Szanowni, zróbmy wszystko, niezależnie od tego kto wygra wybory by media regionalne nie dostały złotówki z naszych pieniędzy! Urząd miasta powinien mieć swoją stronę internetową gdzie będzie informował o swoich poczynaniach. Nie musimy płacić za ogłoszenia miejskie pół biznesmenom, którzy za nasze pieniądze nas oszukują i dezinformują w najważniejszych momentach życia naszego miasta! Głosuję na Obrębalskiego!
~niezgadzamsie 25-11-2014 19:04
Pani Beato dużo Pani napisała, ale co Pani chciała powiedzieć ?? Nie łapie a jestem dobrze wykształconym ekonomistą. Skad w Pani tyle zjadliwości.
~tak 25-11-2014 19:11
Obrębalski unika debat, bo nie ma żadnego programu. Taka jest prawda. Wie tylko tyle, co mu Dutkiewicz powie że ma robić, a w czasie debaty na żywo przecież nie zadzwoni do Dutkiewicza. Robi wała z mieszkańców, jak widać ci bardziej naiwni nabrali się na jego wymówki. Jednak nikt rozsądny nie zagłosuje na takiego kandydata.
~ed 25-11-2014 19:14
Każda TV, radio, portal, czy gazeta ma prawo zorganizować debatę. Reakcja kandydatów na zaproszenie też będzie przedmiotem oceny wyborców. Nie może być tak że foch jakiegoś kandydata odbiera mediom prawo do zadawania pytań, czy organizowania debat. To dotyczy i Obrębalskiego i Zawiły. Z tym że wg mnie pojedynek to jednak coś innego niż "debata" wśród 10 kandydatów, gdzie ginie się w tłumie. Stanąć z kimś oko w oko wymaga więcej odwagi, której widać Obrębalskiemu brakuje.
~Oko w oko 25-11-2014 19:30
Mam ogromną prośbę! Panie Zawiła, niech Pan pozwoli, że ja przyjdę na debatę, ja jeleniogórzanin, ja jeden z tysięcy. Nie mam przygotowanej serii napastliwych pytań. Proszę pozwolić by zwykły mieszkaniec Jeleniej Góry mógł z panem porozmawiać na wizji, na żywo. Paweł
~do ed 19:14 25-11-2014 19:40
Zorganizować debatę znaczy zaprosić kandydatów, uzyskać ich zgodę i ustalić z nimi termin owej debaty. KŁAMIECIE, ponieważ pan Obrębalski nigdy nie potwierdził udziału w takiej debacie. Krótko: OSZUKUJECIE SWOICH CZYTELNIKÓW Czemu nie zorganizowaliście debaty "oko w oko" Zawiła - Wilk? Macie gdzieś wyborców pana Wilka? Uważacie, że to by było mniej interesujące dla nas, czytelników? Skąd taka pewność? JESTEŚĆIE STRONĄ POPIERAJĄCĄ ZAWIŁĘ zamiast stać na straży rzetelnych onformacji
~ed 25-11-2014 20:10
skoro zwracasz się do mnie to oświadczam że nie jestem żadną "stroną" tylko zwykłym mieszkańcem mającym nie lada problem z wyborem, gdyż nie pałam nadmierną sympatią ani do Obrębalskiego ani do Zawiły. Liczyłem na to że debaty na żywo (a nie przygotowane przez sztab w drodze burzy mózgów odpowiedzi na stronie własnej), gdzie trzeba wykazac się refleksem i doskonałą wiedza o mieście itp. pomogą mi podjąć decyzję. A tu lipa. Wczoraj specjalnie ustawiłem przypomnienie na debatę radiową. Widać że jutro w TV to samo. Debaty przed 1 turą typu każdy z każdym czy też wszyscy naraz to głupi pomysł. Nie obchodzi mnie debata np Wilk- Zawiła bo z tej dwójki ja już mam kandydata w ciemno. Teraz to co innego zostalo dwóch i mamy pojedynek, a jeden oddaje walkowerem. No cóż debata na żywo to nie wykład.
~stronekk 25-11-2014 20:14
Nie dziala mi cos ten adres: jelonce.com ...
~ 25-11-2014 20:25
już wiemy ,że stchórzył
~niezgadzamsie 25-11-2014 21:29
zastanówcie się. Rozmawiamy tu o debacie, ten chciał tamten nie chce.Zawiła nie zgodzil się na debate wcześniej bo organizowal ja miedzy innymi dowodca bezrobotnych wodz Jedraszko.Dla niego jedynym celem spotkania z Panem Prezydentem i kandydatami na to stanowisko było wylanie na Pana Prezydenta swojego jadu własnej nieudaczności. Z takimi nie warto rozmawiac
~PiotrekJG 26-11-2014 9:32
Obrębalski unika spotkania. I bardzo dobrze, popieram Pana, Panie Marku. O czym tu gadać z Panem Prezydentem Zawiłą, który skoncentrował się na mydleniu oczu mieszkańcom. My jednak, nie damy się zrobić w bambuko i Panu, Panie prezydencie, już dziękujemy. Za wszystko. Za opłaty śmieciowe, czynsze, piękną kampanię opartą na podważaniu autorytetu wszystkich kontrkandydatów i przeciwników, puste frazesy i traktowanie nas, jeleniogórzan, jak dzieci:-P Wszystkim polecam zapoznanie się z odpowiedzią Marka Obrębalskiego do Marcina Zawiły na prywatnej stronie tego pierwszego. Popartą FAKTAMI! Z dwóch kandydatów: Marek Obrębalski na prezydenta!
~Miro60 26-11-2014 9:35
Po co te nerwy,ekscytacje itp.Nie podobają się wam kandydaci? Trzeba było głosować na mnie ,ja już bym wam obiecał co byście tylko chcieli!
~Krzysztof Bulzacki 26-11-2014 10:48
Tyle słów a tak mało treści. Nikt nie napisał oprócz mnie co mu się nie podoba w rządach Urzędu Miasta. A może coś o Straży Miejskiej, o podatkach na rzecz miasta, gdzie ta debata odbędzie się, kogo tam wpuszczą. Pan prezydent Zawiła powiedział mi, ze podobała się Jemu moja książka "Zawsze wierni Tobie Polsko", ale jako prezydent nie przyznał mi nawet wyróżnienia. W 10 szkołach miałem spotkania z młodzieżą na żywych lekcjach historii, mówiłem m.in. o polskości Dolnego Śląska. Ukończyłem studia na Politechnice Gdańskiej, dyplom uzyskałem u prof Geislera z Politechniki Lwowskiej stąd moje przygotowanie do opracowania komunikacji miejskiej. Historia to moje hobby całego życia kb
~Popieram Zawile 26-11-2014 10:59
Wszyscy uparli sie o te debaty i nic tylko debaty. A coz one moga zmienic . Jeden grugiego bedzie winil ze nic nie zrobil i na wzajem beda sie opluwac. Czy o to choi by potem zwolennicy sie nasmiewali. To idiotyzm. Jesli kandydat ma cos do powiedzenia to niech sam promuje siebie i swoj program a madry wyborca dokana odpowiedniego wyboru.Bo uparcie to my chcemy by sie na wzajem opluwac a nie wiedziec co ma kazdy z kandydatow do zaoferowania.Dlatego smieszy mnie to iz nie zaglosuje na Zawile bo nie chce debaty, lub odwrotnie.Jesli takie skakanie sobie do oczu cos by zmienilo to Obrebalski czym by sie mial tak pochwalic , chyba tym ze nie uczynil nic jako radny wojewodzki dla poprawy w naszym miescie.A teraz ma program niczym z dawnego PRLu jako plany na 20 lat a nie na 4 letnia kadencje.
~szczery 26-11-2014 11:03
A ilu z tych jasniekomentujących bylo i bedzie glosowac? Tutaj wylewacie sie niemilosiernie a tusze do urny nie ma komu ruszyc
~ed 26-11-2014 12:33
Debaty są potrzebne bo jako jedyne mogą obnażyć slabe strony kandydata. To wszystko co oni piszą na swoich stronach ulotkach, programach to tylko kiełbasa wyborcza i szkoda czasu to czytać. Historia świata i Polski pokazuje że debatami się często rozstrzyga wybory. IMO uciekanie przed debata szczególnie na finiszu wyborów pogrąża kandydata. Świadczy albo o jego nieprzygotowaniu i świadomości że przeciwnik jest lepszy (bo kto mając świadomosć że wygra unika debat), albo o megalomanii i przeświadczeniu o braku potrzeby zniżania się do rozmowy z przeciwnikiem (wyborcami). Jedno i drugie jest nie do przyjęcia przez obiektywnego wyborcę.
~K_asia1 26-11-2014 15:35
W poniedziałek M. Obrębalski był na uzgodnionym spotkaniu wyborczym w Sobieszowie. O co chodzi, miał olać zaproszonych ludzi, bo ktoś znienacka, bez uzgodnień zrobił jakąś debatę? Szanuje swoich potencjalnych wyborców, to chyba dobrze?
~taka prawda 26-11-2014 17:41
Debata była ustalona wcześniej. Marek Obrębalski zwyczajnie zdezerterował. Ale co może powiedzieć w debacie facet, który nie ma żadnego programu dla Jeleniej Góry, jedynie mówi to co mu Dutkiewicz każe?
~ 26-11-2014 18:30
Może nam powie p. Onbrębalski dlaczego znowu aktualnie Wrocław nam obciął dofinansowanie o jedną trzecią na filharmonię, teatr, muzeum to za zgodą jego kolegi Protasiewicza , dalej mamy głosować na układ wrocławski ?
~pa pa obrembale 26-11-2014 19:52
Znowu głowa w piasek P Marku pewnie PAN nie dojechał bo korki były ?
~Krzysztof Bulzacki 26-11-2014 19:54
Nie było debaty, nie było odpowiedzi na moje pytania, strata czasu kb
~jeż 26-11-2014 20:00
Dużo stwierdzeń i ocen tak znanych z spotkań przedwyborczych,że nie stanowiły płaszczyzny do polemiki z strony kontrkandydata.Może postąpił racjonalnie nie zajmując fotela w studio tv ?
~ 27-11-2014 13:48
Wrocław potrzebuje kasy na ESK Wrocław 2016 to tnie dofinansowanie do placówek kultury w innych miastach. To taki kolejny dowód dla ciemniaków, którzy krzyczą, że Wrocław na pewno nie zabierze nam kasy i będzie się troszczył o region jak o siebie samego, jak tylko umieścimy wrocławskich słoików na stołkach. Jeśli teraz w wyborach można powstrzymać hegemonię Wrocławia na Dolnym Śląsku, to należy to zrobić!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group