• Sobota, 17 listopada 2018
  • Godz. 18:14
  • Imieniny: Grzegorza, Salomei, Elżbiety
  • Czytających: 4190
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Krzysztof Mróz gotowy do debaty

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 23 października 2018, 6:36
Aktualizacja: Środa, 24 października 2018, 6:34
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Krzysztof Mróz – kandydat Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Jeleniej Góry przyjmuje zaproszenie swojego konkurenta do debat przed drugą tura wyborów, która zaplanowana jest na 4 listopada. Jak zaznacza, z uwagi na święto – kampanię będzie prowadzić do środy (31.10), a w tym tygodniu ma posiedzenie Senatu, więc czasu jest niewiele.

Krzysztof Mróz zaprosił dziennikarzy, aby za ich pośrednictwem podziękować mieszkańcom za głosy.

- Po raz pierwszy PiS w Jeleniej Górze wprowadza kandydata do drugiej tury. Mamy sporo radnych oraz świetne wyniki do Sejmiku Dolnośląskiego, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że PiS będzie współrządziło Sejmikiem z Bezpartyjnymi Samorządowcami - powiedział na wstępie aktualny senator.
- Startując zapowiedziałem, że będę gryzł trawę dla Jeleniej Góry i chcę te wybory wygrać. Suma wszystkich kandydatów, którzy chcą zmiany (moje, H. Papaja, P. Gluzy, G. Niedźwieckiego) jest większa. Byliśmy wspólnie na debacie, na którą Jerzy Łużniak nie miał odwagi przyjść i mimo pewnych różnic pokazaliśmy, że się dogadujemy - kontynuował K. Mróz nazywając swojego rywala w II turze kandydatem stagnacji, konserwowania tego, co jest. - Mam pytanie do mieszkańców - czy chcemy zmiany, rozwoju, dynamizmu, czy chcemy zastoju. Jeśli chcemy zmiany, to proszę o głos na moją osobę 4 listopada - dodał były radny, który ubolewa, że niemal połowa jeleniogórzan nie poszła do wyborów i o ich głosy zamierza również zabiegać.

Na pytanie odnośnie skorzystania z propozycji cyklu debat z kontrkandydatem, Krzysztof Mróz odpowiedział pozytywnie.

- Oczywiście, jestem gotowy do debaty. Warto debatować o mieście, mam wiele pomysłów i jestem gotowy zderzyć się z pomysłami Jerzego Łużniaka. Wierzę, że moje propozycje będą lepsze. Pan Łużniak miał już możliwość wprowadzenia bezpłatnej komunikacji dla dzieci i młodzieży, co sam obiecywał. Wraz z Marcinem Zawiłą nie miał odwagi przyjść na sesję Rady Miejskiej i zrealizować swojego programu - to pytanie o pewną wiarygodność. Jeżeli J. Łużniak obiecuje 500 mieszkań, a przez 12 lat rządów Platformy wybudowano zero - to pytanie o wiarygodność. Przyjmuję zaproszenie do debat i mam nadzieję, że będzie ich co najmniej trzy, bo 1 i 2 listopada nie prowadzę już kampanii - deklaruje kandydat PiS-u.

Twoja reakcja na artykuł?

67
64%
Cieszy
1
1%
Dziwi
0
0%
Nudzi
0
0%
Smuci
6
6%
Złości
30
29%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (165) Dodaj komentarz

~ 23-10-2018 6:59
Padniesz bracie jak Pluto.
~Zakochany w JG 23-10-2018 9:10
do: ~ (6:59)
Brawo, krótko i dosadnie !
~Taki sposób 31-10-2018 7:19
do: ~ (6:59)
Przecież dostał poparcie premiera tego który już dwa razy przez sąd został uznany ze mówi nieprawdę, to tak ja by tonącemu rzucić kamień młyński. Dziękuje za takie poparcie kłamczucha
~ 23-10-2018 7:19
Teraz Mroz to jedyna szansa na powrot normalnosci w tym miescie.
~ankagggt 23-10-2018 7:43
do: ~ (7:19)
Teraz idźcie młodzi w końcu na wybory to jedyna nadzieja
~san eskobar 23-10-2018 9:35
do: ~ (7:19)
szansa na szympansa
~Niezależny 23-10-2018 11:42
do: ~ (7:19)
Idę na Mroza , ale patrząc ile głosów oddano na PAPAPAPAja to będzie ciężko z tą sitwą
~tygrys 23-10-2018 11:58
do: ~ (7:19)
Nie wyobrażam sibie, jak wyborcy Pawła Gluzy mogliby głosować na Łużniaka. To by był zmarnowany i bezproduktywny głos. W dogrywce tylko Mróz jest kandydatem, który ma coś do zaoferowania Jeleniej Górze.
~aurelia 23-10-2018 12:12
do: ~ (7:19)
Niestety, ale Mróz nie ma zbyt wielkiej szansy bez wsparcia młodych ludzi - to proste, ci, co najliczniej biorą udział w wyborach, to emeryci, którym nie zależy na żadnej zmianie i przeważnie mają ustalone sympatie polityczne (i mole w szafie), a do tego chcą jeszcze raz pokazać kto tu rządzi, dla zasady. Im jest dobrze, bo są ustawieni. Jak młodzi się nie ruszą, żeby głosować, to bedzie klops.
~Anatol 23-10-2018 14:23
do: ~ (7:19)
Normalność???? 42 lata, bez żony, dzieci, bez partnera, bez domu, nigdzie nie pracował /raz w Tesco na kasie ale sobie nie radził i po miesiącu wyleciał- a dziś jest w komisji finansów:))))))/, mieszka u mamusi i tatusia. No gospodarz pełna gębą!!! Żenada
~Ratuszowy Plac 65 23-10-2018 16:07
do: ~Anatol (14:23)
Ale on jest szczęśliwy przez to uwierzcie mi -zero odpowiedzialności za życie . Zazdroszczę . Zero stresu , że nie ma na rachunki i że musi tyrać po 10 godzin dziennie aby jakoś przyzwoicie żyć kupując w Biedronce. Ale przy takich zarobkach to ja bym świata był ciekawy a on tak jak Jaruś tylko Nowogrodzka i Żoliborz
~tyi 23-10-2018 17:58
do: ~ (7:19)
Oczywiście to taki zarcik? Szansą dla jg to byłby bezpartyjny, doświadczony manager. Tu takich brak. A gość zarobiony jest - nie wie czy będzie bo senat itd. To jedź chłopie do senatu, lansuj się w Wawie, bo Jeleniej potrzebny jest gospodarz ,a nie nominat partyjny obojętnie z jakiego klucza...
~Jarek 24-10-2018 21:08
do: ~Anatol (14:23)
Widać tacy rzondzom najlepiej,mama wypierze,tato bajke opowie na dobranoc,a posadka cieplutka....
~janek z lasu 25-10-2018 21:19
do: ~Anatol (14:23)
Przynajmniej nie ma kogo osadzadzać i na kogo dorabiarać.Może skupić sie na pracy.Wiesz co to jest nepotyzm?Mrozowi on nie grozi
~Mania_u_Cygana 27-10-2018 18:39
do: ~ankagggt (7:43)
Dobry żart
~alfa-omega 28-10-2018 10:16
do: ~Anatol (14:23)
40 lat życia w porównaniu z p. Łużniakiem.Nie było szans,bo rządziła komuna i ..PO.Oni nie dopuszczali zdolniejszych i lepszych od siebie do rządzenia i zajęcia im lepszych posadek.A co zrobili dla pozostałych mieszkańców,którzy nie należeli do ich paczki. Nic!!!! Oni rządzili,a my byliśmy ich niewolnikami.Oni mieli wszystko,a my.... bezrobocie,brak mieszkań ,strach jak przeżyć następny miesiąc. Dlatego oddam swój głos na lepszych,zdolniejszych,pracowitych, myślących o zwykłych obywatelach narodu.Głosuję na Pis i p.Mroza ! Niech Bóg Panu błogosławi,Ten,którego nawiedzał Pan i modlił się w ciszy w Kościele św. Anny, ilekroć przebywał Pan w Jeleniej Górze.
~Ela5pm 28-10-2018 22:46
do: ~ankagggt (7:43)
Jutro idę po meldunek i kartę wyborczą zeby oddać głos na PiS bo to ich idea, patriotyzm i wydajna polityka sprawiły że wraz z rodziną po 14latach wróciliśmy do PL. Jesteśmy ze wschodniej Polski a Jelenia Góra nas urzekła i dostrzegamy tu ogromny potencjał, chcemy inwestować i działać i żyć w tym pięknym mieście. Zmiana władzy przyspieszy falę powrotów.
~tygrys 30-10-2018 21:47
do: ~tygrys (11:58)
Mysle ze ludzie Pawła pójda głosować na senatora Mroza.chyb się nie sprzedadza łuzniakowi.Jako bezpartyjni
~dj. .... 23-10-2018 7:38
A stare wyjadacze czmychnęli do sejmiku. rozłożyli miasto i obywatele dało im przeżycie.
~Qwert 23-10-2018 7:47
Poprzednie ekipy nie zadbały perspektywicznie o J. G.. To miasto źle skomunikowane z dużymi miastami w regionie... Bez Karpacza i Szklarskiej.... leży
~Lesław 23-10-2018 7:56
Mieszkańcy J.G. Miasto potrzebuje zmiany gospodarza. J.G.się zwija ludzie wyjeżdzają , Nowi ludzie są potrzebni . P.Łużniak jest już za stary, bez pomysłu, jest wypalony, lepiej będzie jak pomyśli o emeryturze. Jelenia Góra potrzebuje nowego gospodarza.
~Mikir 23-10-2018 18:16
do: ~Lesław (7:56)
Zastanawiające a o kim myślisz chyba nie o tym co przedarł się fuksem do drugiej tury . To i tak szczyt jego możliwości .
~fdq 23-10-2018 8:14
Emocje przesłaniają rozsądek. Gdyby wystawiono p.Mroza i osła, to Antypis wybierze osła. Na złość odmrozi sobie uszy.
~ 23-10-2018 8:37
do: ~fdq (8:14)
Mimo wszystko to byłby i tak lepszy wybór...
~Mikir 23-10-2018 18:21
do: ~ (8:37)
Zgadzam się zTobą i bez potrzeby odmrażania sobie uszu !!!!!!!
~Vit 28-10-2018 8:15
do: ~ (8:37)
Jelenia jest w takim stanie zapasci, ze wszystko, nawet osiol bylby lepszy niz PO.
~Border 2-11-2018 9:22
do: ~fdq (8:14)
Oczywiscie. Nawet by na bandyte z wyrokami zaglosowali i prostytutke ze Zgorzeleckiej.
~Jeleniogórzanka z urodzenia 23-10-2018 8:31
Przez ostatnie osiem lat wiele sie zmieniło w Jeleniej Górze tylko ciężko to przyznać. W każdych prawie miastach wygrali prezydenci nie z PiS. Nic to Wam nie mówi? i to w I turze. Np Wałbrzych: ponad 80%. Przestańcie oglądać TVP. Nagadali ludowi, że jest pięknie, że jest wysokie poparci itp. Jeśli do sejmu i senatu byłyby wybory to PiS straci swoje poparcie i to jest porażka! A Pan Mróz...co wniósł dla Jeleniej Góry jako senator? Co w ogóle zrobił dla Jeleniej Góry? Narzekacie na galerie. Jeśli wierzyć sondażom co trzeci wyborca to wyborca PiS to znaczy że co trzeci bywalec galerii to wyborca PiS. Jakoś zawsze gdy jestem w galeriach jest full ludzi... czyli statystycznie tez was tam sporo siedzi. Hipokryzja na maxa...to jest właśnie cech PiS-u mega hipokryzja
~Real 23-10-2018 8:47
do: ~Jeleniogórzanka z urodzenia (8:31)
Galerie? Zgadzam się, gdyby nie dwie galerie, kino, Castorama i Leroy Merlin, to nie byłoby po co do JG zajeżdżać ;)
~Mama 234567u8 23-10-2018 11:44
do: ~Real (8:47)
No tak, bo nie mamy teatru , teatru animacji, biura wystaw artystycznych, term, parku cieplickiego, kina, restauracji, jeleniogórskie go centrum kultury, ciekawych warsztatów artystycznych, domów kultury 😂😂😂😂😂 no nic się w tym mieście nie dzieje, mówią ci, którzy nie korzystają z wydarzeń kulturalnych na przykład. Nic tylko dwie galerie 😂
~A może?? 23-10-2018 14:31
do: ~Jeleniogórzanka z urodzenia (8:31)
bo w Wałbrzychu wygrał niby przedstawiciel PiS? Chłopie, zejdź na ziemię i nie pisz głupot.
~Real 23-10-2018 17:22
do: ~Mama 234567u8 (11:44)
Masz rację, jest też architektonicznie piękne stare miasto, ale zapyziałe i zaniedbane. Jest też przepiękne otoczenie, bajkowy krajobraz kotliny, pałace, ogrody, ale oprócz Karpacza i Szklarskiej odzew turystyczny jest słaby. Wygląda to tak jakby Karkonosze były odległe od JG o 100 km, a nie o kilkanaście. Z takiej JG, z takim otoczeniem, inni ludzie zrobiliby eldorado turystyczne... i jeszcze będzie za 50 lat po kolejnych pokoleniach. Tymczasem i tymczasowo jest gnuśny postpeerel ;)
~Vit 28-10-2018 8:32
do: ~Real (8:47)
Nalezy jeszcze wspomniec o bardzo perspektywicznej galerii "Gorskiej" przy ulicy Jeleniej, dynamicznie dzialajacych galeriach "Grodzkiej" na ul. Jasnej i "Karkonoskiej" po dawnym Domu Towarowym na 1 Maja. No i jeszcze nowa jakosc na mapie Jeleniej G., slynna "Galeria Chinska" po dawnym kinie "Marysienka".
~Real 23-10-2018 8:57
Kurz i emocje opadły, wygrali lub pewnie wygrają w JG, Karpaczu, Szklarskiej, Mysłakowicach itd. ci sami, czyli najogólniej PO. Tak jak przewidziałem cudu nie było, bo nie mogło być z takim elektoratem. Zwyciężył dotychczasowy układ, teraz czas odpocząć, czas na tym razem aż czteroletni letarg, a za pięć lat to się zobaczy ;)
~marcys 23-10-2018 9:15
Tka Gadacie praca jest tylko nikt nie chce pracować,Jelenia Góra się rozwija Odnawiane sa kamienice na Wojska Polskiego i w innych częściach miasta .Nie myślicie już rozsądnie.P.Łuzniak dobrze powiedział ze wyborcy kontrkandydatów maja teraz wybór na kogo zagłosować,a szefom ich partii nic nie obiecuje bo ludzi się nie kupuje tak Jak to robi partia P.Mroza.Wiekszośc z Was została tu kupiona złudnymi obietnicami jakie daje Pis w Polsce.Nie możemy dopuscic do tego aby Partia która niszczy sądy , unie europejska rządziła naszym Krajem miastami itd.Ludzie opanujcie się wiek akurat P.Łużniaka nie ma tu nic do rzeczy zrobił dużo dla Jeleniej Góry.Tylko trzeba się troszeczkę zainteresować.
~ 23-10-2018 10:40
do: ~marcys (9:15)
A co mnie obchodzi teraz Unia Europejska skoro PO niszczy moje miasto??!! Najpierw trzeba zajac sie swoim podworkiem, ktore przez lokalne wladze jest wyniszczane przez 12 lat..
~Mama 234567u8 23-10-2018 11:49
do: ~ (10:40)
No bez UE to sobie polatamy 😂...... widzicie tylko koniuszek własnego nosa bez szerszego spojrzenia na sytuację
~ 23-10-2018 13:04
do: ~Mama 234567u8 (11:49)
Wydaje mi się że akurat wladza w Jeleniej Górze ma niewiele wspólnego z polityką europejską :D
~Tosia 11 23-10-2018 9:19
Myślę, że trzeba głosować na K.Mroza. Dajmy szansę nowej osobie. Nie ma ona pozwalających walorów pijarowych, ale jest solidna i kompetentna. Dotychczasowi włodarze miasta to sam pijar i mieszanka zaprawiona komuną.
~san eskobar 23-10-2018 9:39
do: ~Tosia 11 (9:19)
nie myśl,myślenie ci nie służy.
~Tosia 11 23-10-2018 9:56
do: ~san eskobar (9:39)
Bardzo nieładnie mój Adwersarzu tak komentować. Dajesz sam o sobie świadectwo.
~san eskobar 23-10-2018 9:37
Szanse zwycięstwa ma porównywalne do tego że w Jeleniej uda się uprawa bananów.
~zaboberek 23-10-2018 9:45
Powiało mrozem na wieść,że Mróz przeszedł do II tury wyborów.
~Tom 23-10-2018 9:47
Tylko Mróz
~Mikir 23-10-2018 18:32
do: ~Tom (9:47)
Na Grenlandii .
~Real 23-10-2018 9:53
Taaa, jakby co to najważniejsze że 'dowalilim' PIS, a reszta... nie ma żadnej reszty ;)
~Obywatel JG 23-10-2018 10:21
Problem Jeleniogórzan głosujących na PO + .N polega na tym ze w swojej wyobraźni widzą propagandowo stworzony obraz „złego PiS’u, a nie widzą upadku Jeleniej Góry. Główne grzechy wieloletnich włodarzy Jeleniej Góry to doprowadzenie do wyludnienia, upadek „starej” części miasta, fatalny stan dróg, segregacja odpadów to fikcja, przewlekły sposób działania magistratu w wielu sprawach jeleniogórzan, brak konkretnego programu dla miasta tylko slogany (np. „ poidełka dla turystów” śmiech zwala z nóg), brak wolnych miejsc parkingowych, nepotyzm, OLBRZYMIE ROSNĄCE ZADŁUZANIE JELENIEJ GÓRY – my będziemy płacić – pewnie podniosą podatki, bo realnych planów rozwoju brak a ktoś musi zapłacić czyli Ty i Ja bo przecież nie magistrat. „Jelenia Góra znalazła się w niechlubnej czołówce rankingu, bowiem plasuje się na 41. pozycji wśród 122 upadających miast Polski.” Głosując na Łużnika bierzecie na swoje sumienie kontynuację upadku Jeleniej Góry !!! i zamykacie możliwość rozliczenia poprzedniej ekipy za zło które za ich polityki dotknęło Jelenią Górę !!! https://www.jelonka.com/eksperci-dostrzegaja-upadek-jeleniej-gory-70190
~Jeleniogórzanka z urodzenia 23-10-2018 10:30
do: ~Obywatel JG (10:21)
Drogi? konkretnie jakie? powiatowe, wojewódzkie czy gminne? a może chodziło Ci o ulice. Podaj po których ulicach w Jeleniej Górze nie można jeździć. Ja jakoś z tym kłopotu nie mam.
~ 23-10-2018 10:37
do: ~Jeleniogórzanka z urodzenia (10:30)
Kasprowicza, Łomnicka, Drzymały, Nadbrzeżna, Norwida, to tylko kilka, o których jest głośno od lat. A prawda jest taka, że nawet Wolności, czy Bankowa są już popękane i dziurawe.
~ 23-10-2018 10:37
do: ~Jeleniogórzanka z urodzenia (10:30)
Na Kasprowicza byles?
~Anonim+ 23-10-2018 11:15
do: ~Obywatel JG (10:21)
Masz rację w swoim wpisie, nie jest dobrze - ale czy wybór p. Mroza cokolwiek zmieni? Czy jest On cudotwórcą - strzeli palcami - i zniknie dług, brak rąk do pracy, będzie czyściej, spadną ceny za media, zaleje nas fala turystów? Naturalnie NIE! Ten kandydat nie ma mocy sprawczej jak Prezes (skala różnicy: jak atomu do galaktyki), choć podobnie nie potrafili ułożyć sobie życia prywatnego...
~TK 23-10-2018 12:51
do: ~Jeleniogórzanka z urodzenia (10:30)
droga przy osiedlu łomnickim . to katastrofa .
~Anna M. 23-10-2018 22:21
do: ~Anonim+ (11:15)
Pan K. Mróz był najaktywniejszym radnym miasta Jeleniej Góry. Zawsze był przygotowany do rozmów. Dlaczego o tym nie mówicie.
~wazelina 23-10-2018 10:26
Krzysiek,,,JESTEŚMY Z TOBĄ Uratuj Jelenią Górę przed CZARNĄ szarańczą .Daj szansę na rozwój i dostatnie życie w tej zapleśniałej kotlinie
~ 23-10-2018 10:34
Ludzie, to nie sa wybory parlamentarne. Nie powinnismy sie kierowac tutaj tym czy ktos jest z PO czy PIS tylko jakim jest czlowiekiem dla lokalnej spolecznosci. Niestety, Luzniak jest przesiakniety tym systemem i nie da rady z odbudowa miasta. Jedyna szansa jest Mroz - mala ale jednak
~ja 23-10-2018 11:00
do: ~ (10:34)
jako radny Mróz nawet uchwał ze zrozumieniem nie potrafił czytać a poźniej na nie głosował, stąd wasza krytyka, mówicie że w Jeleniej marazm a kto podpisywał uchwały?
~nihilscire 23-10-2018 11:05
...w związku z kolejnym niebywałym sukcesem wyborczym pisu, w partii trwają intensywne poszukiwania winnych...
~ 23-10-2018 11:12
Jak jest z Pis. to dlaczego nosi czerwony krawat
użytkownik facebook 23-10-2018 11:42
Może ktoś pójdzie po rozum do głowy zmienią na warcie dziadka Łużniaka 😁😉
użytkownik facebook 23-10-2018 12:49
Lepszy dziadek Łużniak niż dziadek Mróz, piotrowicze i misiewicze
użytkownik facebook 23-10-2018 13:00
Kasia Pogorzała chodzi o to i tylko o to kto potrafi co dla Jelonki załatwić
użytkownik facebook 23-10-2018 13:06
Kasia Pogorzała jak się jej w opozycji do partii rządzącej , to jest o wiele trudniej cokolwiek kasy dla miasta na inwestycje załatwić. To czysta pragmatyka. Przez te lata Jelenia Góra stała się wiochą prawie. Wyludniliśmy się niestety. Musi być praca , perspektywa na przyszłość dla młodych ludzi przede wszystkim. To co do tej pory uczyniono , to na pewno zbyt mało dla rozwoju.
użytkownik facebook 23-10-2018 13:11
Piotr Moczulski - taki jest trend, małe miasta będą się wyludniać. Duże będą cierpieć na przeludnienie. Młodzież nie planują tutaj zostać „bo nie”, i choćby obiecali im złotą Śnieżkę i Bóbr miodem płynący to i tak nie wrócą już po studiach 😏
użytkownik facebook 23-10-2018 13:19
Adam Furdal jaki trend. Nie jesteśmy miasteczkiem 20 tysięcznym. Aż taka Jelonka mała nie jest. Inwestycje to nie tylko basen kryty czy kostka brukowa na ratuszu ale przede wszystkim przyciągnięcie inwestorów, stworzenie nowych atrakcyjnych miejsc pracy. Będzie dobry zarobek nie będzie nikt wyjeżdżał np za granicę . Do tego potrzeba dobrych dróg, stworzenia no strefy ekonomicznej i aktywności w Ministerstwie tj kontaktów . Nie chcę się już rozwodzić nad szczegółami. Inne miasta o podobnym zaludnieniu jak Jelonka osiągnęły i wiele więcej.
użytkownik facebook 23-10-2018 13:36
Piotr Moczulski - jakie ? Szczecin się wyludnia a Ty piszesz o Jelonce. Miasto nie jest S z O. O. Są tereny za Celwiskozą, działki jedne. Najtańszych w kraju. Jakoś nikt się na te tereny nie rzuca. Co po terenie i zwolnieniu z podatków jak prąd najdroższy w Europie, gaz podobnie. Nigdy nie będzie tutaj autostrady. Drogi to raczej są w gestii GDDKiA a nie miasta. Wzrost wynagrodzeń też nie jest sprawą miasta a wolnego rynku! Mój syn powiedział, że woli zarobić mniej we Wroc niż więcej w Jelonce. Nie samym chlebem człowiek żyje !!!
użytkownik facebook 23-10-2018 13:39
Adam Furdal Bo do tej pory rządzili SLD i PO u masz odpowiedź. W Jeleniej Górze nie było innych władz niż wymienione. To kto miał to zmienić.
użytkownik facebook 23-10-2018 13:51
Piotr Moczulski - co za różnica kto będzie rządził jak ceny prądu jak i wynagrodzeń nie ustala miasto !!! Prezydent miasta też nie zmieni podejścia mojego syna i jego kolegów do sposobu na życie ! Takie są trendy światowe. Podałem jako przykład Szczecin, miasto 380 tyś, portowe !!! bastion PiS !!! Ludzi ubywa tutaj a nie przybywa. Pomyśl i nie brnij w ślepej głupocie. Ja nie jestem za PiS, PO czy inną partią. Za 50 lat takie sypialnie jak Jeżów Sudecki, będą opustoszałe. Teraz już znam przypadki ludzi w moim wieku, co sprzedają domy wybudowane 10-15 lat temu, ponieważ dzieci wyjechały z domu i nic je tutaj nie ściągnie z powrotem. Dla dwojga dom 170 m2 jest zbędny. Tak jest w większości nam podobnych miast. I nie dawaj mi za przykład Lubina, Polkowic czy innych z zagłębia miedziowego .
użytkownik facebook 23-10-2018 13:56
Adam Furdal ile Ty masz lat 80? Gdyby każdy był takim zacietrzewionym krukiem bez optymizmu i wizji tworzenia przyszłości , to nic tylko siąść i płakać. Żyjemy i tworzymy ten świat, trzeba tylko metody , organizacji i wiary że można. Ty chyba masz depresję człowieku.
użytkownik facebook 23-10-2018 13:58
Piotr Moczulski W życiu trzeba mieć jaja i kręgosłup. Każdy, kto się sprzedaje temu reżimowi jest zerem
użytkownik facebook 23-10-2018 14:02
Kasia Pogorzała reżim? Ty wiesz co to znaczy? Jedna Białoruś to zobaczysz albo postój w kolejce za mięsem że 2 godzinki na mrozie w stanie wojennym ,to zrozumiesz. Nie oglądaj propagandy TVN np ,bo mózg od tego się lasuje 😊. Za mało przeżyłaś paniusiu i widziałaś.
użytkownik facebook 23-10-2018 14:11
Piotr Moczulski - 50 ! Nie mam depresji i nie jestem zacietrzewiony. Nie cały rok temu otworzyłem w Karpaczu coś, w co nikt nie wierzył, że będzie się to opłacało i kręciło. Działa i ma się dobrze. Mam wizję i pomysły. Mam jednak też zdolność obserwacji swojej okolicy bliskiej i dalekiej. Umiem też czytać i mam wolne, nie skażone polityką i zacietrzewieniem, myśli !!! Trendów się nie da powstrzymać, świadczą o tym obserwacje świata. Dam Tobie przykład ... kostka Rubika : był to wielki bum i hit, przełomu lat 70 i 80. Z dania na dzień ten bum się skończył. Magazyny były zawalone gotowymi na sprzedaż kostkami. Nikt tego nie kupił. Po 40 latach, dzięki internetowi trend powrócił. Teraz trend jest taki, że młodzi ludzie, ciekawi są świata. Nie interesuje ich ich rodzinne miasto. Z Wlenia przenoszą się do Jeleniej, z Jeleniej do Warszawy, Krakowa Wrocławia, z w/w do Berlina, Rzymu itd. Tak to działało i działa. Zapoznaj się z dostępnymi w sieci, opisami i perspektywami migracji ludzi. Ja nigdzie nie napisałem, żeby tutaj nic nie robić. Na działanie w biznesie miasto jednak nie ma żadnego wypływu. Podatki od gruntów, to najmniejsze obciążenie. Jego brak to czysty zysk dla właściciela, nie przekładający się na zwiększenie dochodu jego pracownika!!! Zniesienie podatków od gruntów, to jedyna ulga na jaką może mieć wpływa prezydent miasta !
użytkownik facebook 23-10-2018 14:32
Piotr Moczulski w stanie wojennym miałam 10 lat i sporo widziałam. Argument z dupy
użytkownik facebook 23-10-2018 15:46
Piotr Moczulski Brawo, wreszcie konkrety, anie tylko krutyka wsxystkiego dla zadady.
~Antykod 23-10-2018 22:26
do: użytkownik facebook (13:58)
Oprócz tego ważne aby posiadać mózg !
użytkownik facebook 24-10-2018 12:11
Kasia Pogorzała pięknie
~Dikanda 24-10-2018 12:59
do: ~Antykod (22:26)
Wszyscy posiadają,nie wszyscy używają.
~18 sqandal 23-10-2018 11:59
….…… e tam kto by nie wygrał w tym , zapyziałym > mieście to i tak nic nie zrobi , miasto upada i tyle . Mróż ? no cóż na bezrybiu i rak ryba.
użytkownik facebook 23-10-2018 12:00
nigdy w życiu żadnego PIS w JG zaraz zaczna budowac pomniki smolenskie:)
użytkownik facebook 23-10-2018 12:38
Paweł Maćkowski w punkt
użytkownik facebook 23-10-2018 13:38
Taaaa...pomniki...a czego PO dokonalo w Jeleniej Górze przez tyle lat? :O Po za marketami oczywiscie.
użytkownik facebook 23-10-2018 13:38
Polska to nie tylko POPIS
użytkownik facebook 23-10-2018 14:29
Paweł Maćkowski Nie o tym mówimy przecież "patrz wyzej" :P
użytkownik facebook 23-10-2018 14:32
jak juz to lepsze markety niz pomniki:)
użytkownik facebook 23-10-2018 15:41
Co do pomników - głodnemu chleb na myśli.
użytkownik facebook 23-10-2018 17:21
jest w kościele erazma im pankracego tablica pamieci o smoleńsku robił mój tato i nic wiecej nie bedzie
użytkownik facebook 23-10-2018 22:18
Paweł Maćkowski No nie, nie lepsze bo są obce, to po pierwsze i wzbogacają obcych a pomniki z katastrofy smoleńskiej, były by przynajmniej nasze za POLAKÓW co zginęło ich tylu, a to była elita kraju z prezydentem na czele w dodatku. Więc jest różnica zasadnicza i nie do porównania! Jak TO w ogóle można porównywać 😕
użytkownik facebook 23-10-2018 22:19
i co z tego a co JG ma z tym wspolnego?/ nic niech sobie JArek buduje u siebie a nie tutaj
użytkownik facebook 23-10-2018 22:20
Kacper Szczepan Jaczun I nie musi być więcej. A do kościołów nie chodzę to i nie wiem. Szkoda że nie w bardziej i przez wszystkich uczęszczanym miejscu.
użytkownik facebook 24-10-2018 12:08
Paweł Maćkowski dokładnie żadnych pomników.. mrozu też nie chcemy.. no może nie wszyscy
użytkownik facebook 23-10-2018 12:06
Na pewno będę głosować ale nie na pis
użytkownik facebook 23-10-2018 12:26
Mróz bez szans. Tylko nie Pis.
~ 23-10-2018 12:29
Ludzie, ocknijcie się ! Z dwóch owych kandydatów to Pan J.Łużniak ma doświadczenie, zrobił dla Jeleniej Góry między innymi połączenie Pendolino. To bardzo pracowity człowiek ,że znajomościami i bogatym zapleczem ,który robił tak wiele dla Jeleniej nie będąc prezydentem. Dlatego uważam ,że jedyny rozsądny głos to zdecydowanie Pan Jerzy Łużniak , pokaże na co go stać. Nie wspomnę już o byciu reprezentacyjnym, bo on jako jedyny taki jest, potrafi się wysłowić, wygląda jak człowiek i nie robi wstydu podczas prezentacji miasta na arenie. Proszę pamiętać ,że był wicemarszałkiem woj.dolnoślaskiego oraz wyciągnął szpital z ogromnego zadłużenia!!!! A to tylko kropla z tego co zrobił i co może zrobić.. ludzie - myślcie rozsądnie - Jerzy Łużniak to jest jedyny dobry głos.
~niepis 23-10-2018 12:31
idzie zima pora na MROZA !!!!! Krystof moje MIASTO potrzebuje właśnie Ciebie nieważne czy to pis czy niepis.Przy takim globalnym ociepleniu pora na MROZA albo w tej czerwonej dolinie dalej będą mną pomiatać zawilY ,paczoskiE a PANPAPAJniech nuci swą pieśń ...elbajo, elbAJO,ELBAJOO,...PAPAPA SOLO MAJOO.....................MRÓZ, PAN MRÓZ NA PREZYDENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~nihilscire 23-10-2018 12:36
...porównajcie dwa powyższe wpisy...bycie pisowcem to jednak stan umysłu...
użytkownik facebook 23-10-2018 12:47
...oby łagodna zima była ,my mrozu nie chcemy !!!...
użytkownik facebook 23-10-2018 12:49
Panie Mróz teraz to jest Pana pomysł na Jelenią Góra , a gdyby się tak zdarzyło,że Pan wygra w co wątpię to zrobi Pan to co wódz każe i tyle w temacie.
użytkownik facebook 23-10-2018 17:12
co jaki wódz , co ma robić jak w jeleniej jak w Jg nic nie ma;potrzebujemy rozwioju a KM ma dobre programy co może przedstawić już na debacie
The Hobbit: Cursed Soldiers 23-10-2018 18:57
Jakie programy? Chyba windowsa
~wojtek z JG 78 23-10-2018 12:52
Niestety PIS jest sektą a ludzie w nich uzależnieni od fanaberii i wizji Polski jednego człowieka + Macierowicza . Pan K.Mróz po kampanii wyborczej odnoszę takie wrażenie jakby za karę mu kazali startować, nie było spotkań w dzielnicach z ludżmi. Niestety tutaj trzeba pracować, tutaj trzeba się znać choć trochę. Nie chcę w JG kogoś kto będzie musiał się pytać ciągle Nowogrodzkiej czy to a tamto może zrobić w JG. Nie chcę pomnika Lecha Kaczyńskiego ulicy, Placu chcę normalności. Język PISU to język nienawiści ludzi , którzy mają kompleksy a Polskę traktują jak bankomat dla swoich. Nie zachwyca mnie 500+ , bo jest niesprawiedliwe dla matek , które same wychowują dzieci i pracują za niecałe 2000 zł ,ale przekraczają próg dochodowy 800 zł na osobę i im na 1 dziecko się nie należy za to 500+ chełbi ludziom także o wielkich zarobkach. Czy będziemy w JG przekopywać Mierzeję wiślaną dwukrotnie , albo czy będą mieszkania plus, które nie do końca są takie tanie. JG ma swój urok i nie zmarnujmy tego
~... 23-10-2018 12:58
Czytając wasze wpisy odnosi się wrażenie , że nie jest dla was ważne jakim kto jest człowiekiem , tylko , czy jest z PiS . To takie płytkie , ta nienawiść zabija was samych. Jest druga tura , panowie proponują dyskusję i fajnie niech dla dobra nas wszystkich się zaprezentują. Mieszkańcy powinni się kierować jakie mają propozycję dla nas, a nie jaką reprezentują partię. Ja bym zapytał się , czy jak pan Łużniak zostanie prezydentem , czy sprowadzi nam tu emigrantów od pani Merkel? Takie deklarację zgłaszali w swoich kampaniach kandydaci na prezydentów np z Warszawy, Poznania ... i oni wygrali w swoich miastach, czyli trzeba spodziewać się sprowadzania emigrantów. Czy Jelenią Górę też to czeka ?!
~wm 23-10-2018 13:09
Zyczę Panie Mróz zawcięstwa !!!!!! sierpem i młotem rozgonić czerwoną hołote
~nihilscire 23-10-2018 13:13
...ja też życzę Mrozowi "zawcięstwa" a nawet dwóch, cokolwiek to oznacza...
~fruzia 23-10-2018 13:16
PiS to rak społeczny a mróz to wazelina tej partii bez prezesa nie ODDYCHA !!! zNOWU za karę będzie poddanym senatorem !!!!!!!!!!!!!!
~Tosia 11 23-10-2018 16:13
do: ~fruzia (13:16)
Ale obrzydliwy wpis.To mowa nienawiści. Brr . ..
~fruzia 23-10-2018 13:22
To mi się podoba pODPIEPRZYĆ i spiEprzyć wYje !!!!!!!
~nihilscire 23-10-2018 13:33
...kandydatka pis, która jako jedyna ubiegała się o fotel burmistrza Działoszyna przegrała sama ze sobą...mistrzostwo świata...a w Brzeszczach pis przegrał wszystko...
użytkownik facebook 23-10-2018 13:48
Żadnego pisu w Jeleniej.. Jeszcze tego by brakowało !
użytkownik facebook 23-10-2018 14:47
Dość PO w Jeleniej Górze!!! 👿👿 * lat już tu rządzą i COooo?
użytkownik facebook 23-10-2018 17:14
A Pis z czego słynie? 500+? A najwazniesze czyli Służba zdrowia lekarstwa dla chorych. Inna swiadczenia zdrowotne dla najbardziej chorych .?
użytkownik facebook 23-10-2018 17:31
A jak było przed PiS? Pamięć zawodzi?
~Anatol 23-10-2018 14:20
Banda frustratów, do roboty się weźcie a nie za hejty!!! Tylko JUREK ŁUŻNIAK!!!! Stabilny, mądry i uczciwy człowiek! Boli co, bo wy nie macie się czym pochwalić, ale krytykować, to pierwsi!!?????
~Mz 23-10-2018 17:37
do: ~Anatol (14:20)
To, że ktoś ma inne zdanie niż Ty to nie znaczy , że jest flustratem, jeżeli takich zwolenników ma Pan Lużniak to współczuję J, górze,
~Gustaw Jeleń 24-10-2018 18:31
do: ~Mz (17:37)
fRustratem, uzupełnij braki w edukacji, potem udzielaj się publicznie
~ja 23-10-2018 14:31
Tym którzy mówią, że nasz region, miasto nie rozwija się powiem tak: Wojcieszów chce odłączyć się od powiatu Złotoryja i podpiąć się pod Jelenią Górę. Ludziska są mądrzy, widzą gdzie jest rozwój a gdzie stagnacja. Gdzie dobrze pozyskiwane są pieniądze unijne tej same Unii, na którą PiS pluje i słyszy się głosy o POLEXIT. Mają porównanie jak jest np w Jeleniej Górze a Złotoryi. A wy chcecie jeszcze w Jelonce metro? imprezy ? jakie? są malkontenci którzy powiedzą że się nic w Jeleniej nie dzieje nawet gdyby sam Michael Jackson na Placu ratuszowym zmartwychwstał i zaspiewał. Juwenalia źle, festiwal szkła źle. Imprezy rowerowe źle itp...najlepsze będą procesje i pomniki. Jesteśmy w Europie u styku trzech granic. Mieszkam w dzielnicy gdzie przybywa ludzi młodych, skąd taki pogląd że młodzi wyjeżdzają, skoro żłobków brakuje to znak że młodych przybywa
~Iwa 23-10-2018 14:56
Tylko nie Pis. Uważaj Mrozie, żebyś nie udławił się tą trawą. :) :) :)
~Młodzi za zmianą 23-10-2018 15:22
Czas na zmiany . Niech Pan Jerzy poodpoczywa po tych latach "pracy dla platformy " . Niech da się wykazać młodszym . Młodzież powinna zagłosować za zmianami . Dajmy szansę
użytkownik facebook 23-10-2018 15:24
Stawianie od razu, że Bezpartyjni w Sejmiku wejdą z PiS w koalicję jest lekkomyślne. Z drugiej strony, jeśli Bezpartyjni zdecydują się na taki krok, to podpiszą na siebie wyrok. Reprezentowanie Jeleniej Góry przez osobę związaną z ugrupowaniem, które dąży do wyprowadzenia Polski z Unii Europejskiej i stopniowego wprowadzania autorytaryzmu ze słabymi liderami może być katastrofalne w skutkach. Miałem złe przeczucia po ostatnich wyborach prezydenckich i parlamentarnych, gdy osoby z tego ugrupowania objęły władzę i zły scenariusz się sprawdził w jeszcze gorszym obliczu niż przewidywałem. W skrócie pan Mróz nie jest dla mnie wiarygodnym kandydatem bez względu na to co powie i nie ma co liczyć na mój głos.
~ 24-10-2018 16:10
do: użytkownik facebook (15:24)
a ty co dostajesz pensyjke z unii bo zwykli obywatele chca normalnie zyc i maja w dupie czy ten euro kołchoz sie zawali czy ci zapłacili zebys te głupoty wypisywał
~FankaMroza 23-10-2018 15:31
A ja tam Krzysztofa lubię . Solidny , pracowity , kulturalny . Nie będzie się sprzeda.wał dla władzy , forsy i szpanu . Nie musi zabiegać o posady dla ( na tę chwilę ) żony ani szkoły dla dzieci . To Jelenia będzie dla niego najważniejsza . Masz mój głos .
~mieszkaniec 23-10-2018 15:33
Nie jestem zwolennikiem PISu, ale Pana Łużniaka należy odsunąć od rządzenia Jelenią Góra. Reczywistość pokazała, że dzisiaj jedyną szansą odsunięcia Pana Łużniaka od władzy jest Pan Mróz. Cóż czasami zmiana dla samej zmiany jest najlepszym rozwiązaniem w danych okolicznościach. Nie dawajcie się nabierać na obietnice p. Łużniaka - za kilka tygodni nic z tego nie będzie - ani mieszkań, ani hali, ani "ożywienia centrum", a na stanowiskach będą ci sami ludzie co przez ostatnie kilka lat (p.Paczóski, Zawiła itd.) - partyjniactwo na całego !!!!!
~zimolubna 23-10-2018 15:40
W Jeleniej Górze to Mróz jest bardziej potrzebny . Łyżwiak nawet jak by chciał poślizgać się po lodzie to bez mrozu ani rusz . Takie są fakty . Proszę głosujcie na Mroza - na pewno lodowiska zorganizuje . Nadchodzą mrozy więc odpowiednia to pora by głosować na MROZA .
~... 23-10-2018 15:49
Dla miasta Jelenia Góra realnie byłaby wygrana Mroza, który na zastępce zaproponowałby Łużniaka lub odwrotnie. Proszę zauważyć, że w sejmikach rządzi koalicja PiS , w powiecie też , rząd jest PiS-owski i tylko w taki sposób można pozyskać pieniądze dla miasta. Wygrana pana Łużniaka , to dla miasta odcięcie od finansów, aby jakość się rozwijać , będzie musiał podnieść podatki nam mieszkańcom. Pieniądze unijne się kończą. Tylko, czy pan Łużniak, gotów jest na współpracę z nienawidzonym PiS-em! Takie rozwiązanie, może jest najlepszym dla miasta i nas mieszkańców. Jeden może pozyskiwać finanse , drugi zarządzać spółkami miejskimi , którymi jak mówi potrafi. Tylko, czy nas wszystkich stać na to, by szanować się na wzajem i pracować dla wspólnego dobra?
~Ratuszowy Plac 65 23-10-2018 16:09
do: ~... (15:49)
a za rok wybory i PIS może przegrać władzę i wtedy co piniędzy nie będzie ?
~ 23-10-2018 16:13
Polak to jednak człowiek bez honoru.Jak można oddać rządy pod Łużniaka ten facet już miał swój czas i nic konkretnego nie zrobił tylko pobudował co krok galerie. A to że teraz obiecuje że mieszkania wybuduje bzdura, wybuduje ale za ciężkie pieniądze na sprzedaż bo nie dla ludzi młodych , którzy może by widzieli przyszłość w naszym mieście.Na pewno oddam swój głos na Mroza na pewno nie będzie gorzej rządził.Chociaż będzie gwarancja, że żony dzieci i wnuków nie będzie ustawiał za nasze pieniądze.PO wąd z tąd
~kujawiak 23-10-2018 16:31
Co za bzdury Jelenia Góra całkiem nieźle się rozwija. Nie przerywajmy dobrej passy! Nie wpuszczajmy PiS - dziadostwa do naszego miasta. Pan Bug obronił nas przed Papajem to i obroni nas przed Mrozem.
~ 24-10-2018 16:07
do: ~kujawiak (16:31)
idz do psychiatry człowieku
użytkownik facebook 23-10-2018 17:21
Wiktoria
użytkownik facebook 24-10-2018 22:05
❤️❤️
~UFO 23-10-2018 17:31
Ludzie gadu gadu proszę włączyć myślenie logiczne narud wybrał PIS trzeba dać szansę nowym i młodym ludziom a nie układom i klanom to urzędnik jest przewodnikiem stada i ma okazać miłosierdzie a nie mamone lucyfera
~Tosia 11 23-10-2018 17:37
Naród pisze się przez " ó " .
użytkownik facebook 23-10-2018 18:46
Ich wszystkich mozna poznac po twarzach. Nie znam goscia ale od razu widac ze jest z pisu.
The Hobbit: Cursed Soldiers 23-10-2018 19:03
W zyciu na goscia.
użytkownik facebook 23-10-2018 19:09
Tylko nie PIS ;/
~Mz 23-10-2018 19:10
Pis ma już samodzielną władze w 6 województwach a ma być więcej, tam ludzie chcą coś zmienić a w Jeleniej górze głosujący na Lużniaka dalej za betonem, starym układem , nie myślicie o Jeleniej górze to miasto jest wam obojętne, takie mam zdanie,
~kikkomann 23-10-2018 19:37
Wygrana Mroza to panoszenie się PISIORÓW w naszym pięknym mieście. To panoszenie się MACHAŁKOWEJ, SASINA, ZALEWSKIEJ I INNYCH NIEUDACZNIKÓW. Nie można na to pozwolić.
użytkownik facebook 23-10-2018 19:49
A kiedy pan Krzysztof Mróz zechce odpowiedzieć na moje pytania, kierowane pod jego adresem czas jakiś temu i nadal będące bez odpowiedzi?... "Szanowny Panie, Kandydacie na Prezydenta ------------------------------------------------------------ Miasta Jelenia Góra, czy Panu faktycznie nie przeszkadzają zrujnowane zabytki TEGO miasta, że wykorzystuje je Pan jako stelaże do swoich wyborczych banerów, jak to jest w przypadku siedziby m. in. dawnego kina TURYSTA:https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/43696212_866650343540263_8780041711515598848_n.jpg?_nc_cat=104&oh=c0e556adb1e37d7897e6f8cc6ee379b0&oe=5C575112... Czy mam z tego rozumieć, że dalsza dewastacja rezydencji Maxa Erfurta na Zabobrzu, tzw. ZAMECZKU, też będzie Panu obojętna, gdy zostanie Pan wybrany Prezydentem TEGO MIASTA? Pytam wielce zaniepokojony, bo mnie - jako absolwenta jeleniogórskiego Filiału AE we Wrocławiu - przeraża stan wielu dawnych - bardzo zacnych - obiektów Jeleniej Góry. Stąd moje pytanie i zarazem prośba, aby owe zacne, acz jednak ruiny nie były wykorzystywane jedynie jako stelaże do wyborczych haseł. Z poważaniem - JA - Jarosław A. Janowski - z miasta Łodzi...."
~janek z lasu 25-10-2018 21:21
do: użytkownik facebook (19:49)
o to akurat trzeba pytać łuznika
~popok 23-10-2018 20:21
W tym całym pisowskim klanie nie dość, że to dziadostwo rozumu za grosz nie ma to i z wyglądem kiepsko. Gęby, że tylko mogą na nich siadać. Bez wyjątków....
~Mz 24-10-2018 5:18
do: ~popok (20:21)
I tacy są zwolennicy platwormy obywatelskiej i Lużniaka, tylko obrażac nie liczy się miasto tylko to że rodziny obsadzone w spolkach miasta i w urzędach i nie wolno tego zmieniać
~ 24-10-2018 16:24
do: ~popok (20:21)
jestes ... nasz kraj podnosi sie z nedzy zaczynaja liczyc sie z nami na swiecie a ty pieprzysz o klanach no to chyba rodzinka w urzedzie zatrudniona cala i juz macie miekie nózki ze na bruk pojdziecie
użytkownik facebook 23-10-2018 20:40
Przecież to zwyczajny karierowicz jest. NIc w zyciu nie robił poza lizaniem dupy wyżoj od siebie postawionych członków PiS...Typowy z resztą członek i kandydat PiS - mierny, bierny ale wierny.
~janek z lasu 25-10-2018 21:34
do: użytkownik facebook (20:40)
Przypominj co Zawiła w zyciu robił? 3/4 zycia na ciepłym stołku opłacanym z naszych podatków.Łuzniak prowadził jakis tam bizes,nieszło i podobnie jak Zawiła ciepły stołek.Czernow podobnie.Ludzie ci nic nie wiedzą o problemach drobnych przedsiębiorców widzą tylko urzedników.Urzedników w większości swoich wyborców
~ast 23-10-2018 21:29
No to teraz wybieramy między mniej śmierdzącym. Ja odpuszczam.
~nihilscire 23-10-2018 21:36
"Spójrzcie na Dudę, jak, mówi zupełnie od rzeczy w Berlinie. Spójrzcie na Morawieckiego, jak kłamie. Spójrzcie na Kaczyńskiego, jak nienawidzi, dzieli i obraża. Demokracja nokautuje w miastach i remisuje z dyktaturą w sejmikach. Opozycjo, czas na ciężką pracę. Stańcie na rzęsach." Przemysław Szubartowicz...na miejscu kandydata raczej myślałbym o przyszłej odpowiedzialności...
~ 24-10-2018 12:17
do: ~nihilscire (21:36)
ty myślałbyś ? No nie przesadzaj. Potrafisz ???:)
~janek z lasu 25-10-2018 21:30
do: ~nihilscire (21:36)
Chyba o Schetynie i jego klice myslisz.Pinokio naet miał krótszy nos od Tuska
~paradise 23-10-2018 22:42
PO 8 latach złodziejstwa i państwa teoretycznego gdzie tylko ch..d ..i kamieni kupa, jak POwiedział ważny POlityk wreszcie jest normalność, okazuje się, że można budować bogatą Polskę, nareszcie Prezydent z klasą, a nie burak bulKomorowski, , Morawiecki, z którym liczą się w świecie, rząd, który nie daje się komuchom i lewakom z UE. na razie tyPOwe zagranie! Pani zawiła gabriela wchodzi do RM....bo mąż już jej nie obroni na ciepłej POsadce w muzeum. pora na nowych ludzi,Pan Mróz ma mój głos!
~ 24-10-2018 16:27
do: ~paradise (22:42)
i takich ludzi popieram pozdrawiam
~Zaden 23-10-2018 23:06
Poproszę na karcie do głosowania "żaden z powyzszych"... nie chce ani emeryta który od 8 lat w stołek... Ani pisowskiego karierowicza co z rodzicami jeździ...
~piotrr 23-10-2018 23:25
JG to jedno z najpiękniej położonych miast w PL. Miasto o wielkich możliwościach a by się rozwijać w wielu dziedzinach gospodarki. Kiedy przechodzę przez centrum to jestem tak przygnębiony i wściekły za razem że zadaję sobie pytanie czy w JG niema ani jednego myślącego i uczciwego człowieka który mógłby nim zarzadzać? Wiem jedno, nikt z PO tego nie zrobił i NIE ZROBI. Nie wiem czy Pan Mróz okaże się lepszy ale jest nadzieja i możliwość aby dokonać zmiany które mogą okazać się bardzo pozytywne dla miasta czyli również dla nas. Głos na Łużniaka to pewność że nic się nie zmieni. Taka jest prawda.
użytkownik facebook 23-10-2018 23:56
NIE dla PIS i NIE dla farbowanych lisów Nie dla Papajowcow i tym podobnych.Mroz to populista sterowany centralnie.Idzmy na te debaty i zadawanych pytania aby obnazyc ich kłamstwa.
~ 24-10-2018 16:26
do: użytkownik facebook (23:56)
trallllllaaaaaaa pierdu pierdu nie nie nie strzele sobie z procy w mózg
~,,Sterotyp” 24-10-2018 1:24
Nazłość PiS -zagłosuje , im mniej ludzi tym lepiej , mniej inwestycji , większe podatki , większa cena za wodę będzie , będą upadać sklepiki , będą zamykać , placówki zdrowia , będzie mniej pracy , nie trzeba będzie remontować nic, autobusów nie będzie potrzeba tyle , młodzi nie będą mieli dobrej pracy , szkoły też będą zamykać , bo młodzieży będzie mniej , ludzie lepiej wiedzą czego chcą .
~ 25-10-2018 22:54
do: ~,,Sterotyp” (1:24)
he,he,he ci z firmy sprowadzą innej maści imigrantów : tych z Filipin no i tych co to z kierownicą za bardzo za pan brat, co to dzieci rozjeżdżają, pasażerów w autobusach otrząsają jak na otrzęsinach, a widły znak ich...Będzie dobrze !
~Narodowiec JR 24-10-2018 6:52
Oddam głos na Krzysztofa M,
~ 24-10-2018 16:04
Jakos dotychczasowe władze zapomniały o potrzebach mieszkanców młodych przedewszystkim Jelenia potrzebuje mieszkan dla młodych np mieszkanie plus ,miejsc pracy ,rozwoju turystycznego porzadnych połaczen kolejowych z karpaczem kowarami ,basenu z prawdziwego zdarzenia i innych atrakcji turystycznych tak zeby miasto mogło sie rozwinac dlatego dajmy szanse Mrozowi
~Gustaw Jeleń 24-10-2018 18:33
do: ~ (16:04)
Popatrz, ile kosztują mieszkania zbprogramu mieszkanie plus. To jeden z lepszych programów do budowlanych przekrętów. Mróz sam ze sobą sobie nie radzi. 42 letni kawaler mieszkający z rodzicami nie wzbudza zaufania jako gospodarz miasta.
~lonia10 25-10-2018 17:27
panie senatorze ! jaki pan jest pazerny na stołek -kasiore,jako senator, PIS wypioł się na pana- CO PAN ZROBIŁ DLA MISZKACÓW MIASTA? WSTYT WSTYT...…….
~janek z lasu 25-10-2018 21:24
Tylko Mróz.Nie na zagrozenia nepotyzmem a to swoista plaga w JG.
~ 25-10-2018 22:56
do: ~janek z lasu (21:24)
Wolę ... odwilż.
~Mania_u_Cygana 27-10-2018 18:41
do: ~janek z lasu (21:24)
Chyba żartujesz - naprawdę myślisz, że po ewentualnej wygranej senatora, nie powsadza swoich ludzi na intratne posady? W jakim ty świecie żyjesz? U nas największą tragedią jest, że nie ma wyboru - albo chaos, albo marazm
~Kohinor 26-10-2018 1:50
Żal mi Jeleniogórzan...Wybrali i zapewwne wybiorą nową"starą"władzę,która niewiele dla nadzego miasta zrobiła przez 12 lat swoich rządów doprowadzając go do zapaści.Zadłużenie,wyludnienie z powodu niskich płac/po co wydawać zgodę na budowę pustych obecnie galerii handlowych/ Przez te lata nie zrobiono nic np.z terenem dawnego rynku w centrum miasta,dalej stoi ruina po hotelu "Sudety"a wieczorami miasto sprawia wrażenie wymarłego.Niestety nic się nie zmieni,no chyba,że znajdzie się "inwestor"z eurokołchozu,który kupi Nasze miasto za przysłowiowe"ojro"Wtedy to dopiero będzie"jazda"..płacz i narzekania.Tego chcieliście..to macie.Mam nadzieję,że już wkrótce media antypolskie/szczególnie TVN i Tok FM zostaną spolonizowane ludzie klepią bzdury pod ich wpływem.Dotyczy to również mediów publicznych/I jeszcze jedno na marginesie..podatki.W Polsce płacimy jedne z najniższych w Europie.Cały "pic" polega na tym,że zabiamy "grosze"i dlatego tak źle to przyjmujemy
~Ela5pm 28-10-2018 22:22
Należę do tych co wracają do kraju, po 14 latach z rodzina wybraliśmy Jelenia Gorze jest
~Ok 31-10-2018 7:38
Mróz czyli kandydat który w swoim życiu nie był zdolny do żadnej pracy i poszedł do polityki A przepraszam pracował trochę w Tesco na kasie ale go zwolnili bo się nie nadawał
~Merk 2-11-2018 11:58
do: ~Ok (7:38)
A co to jest za argument z tą kasą w Tesco? Czyli co, kto jest na kasie tam najlepszy to ma najwięcej kompetencji na prezydenta miasta? Ludzie, wy już może wyjdźcie z tych pojęć władzy ludowej. Polityka to nie " rabota" na najniższych szczeblach.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Dla bogatych dodatkowy podatek na niepełnosprawnych?

Oddanych
głosów
679
To niesprawiedliwe
42%
Tak
31%
Nie
18%
Nie mam zdania
9%
Głos ulicy
Podatek janosikowy?  48
TV Dami
Serwis Informacyjny TV DAMI Jelenia Góra z dnia 16.11.2018 r.  
Miej świadomość
Koncert dla Niepodległej  1
Dialogi Jelonki
Trudny rok dla rolników 1
Aktualności
Transgraniczna gotowość służb  
Aktualności
W centrum mogą być utrudnienia w ruchu  7
Copyright © 2002-2018 Highlander's Group