• Niedziela, 21 lipca 2019
  • Godz. 19:31
  • Imieniny: Dalidy, Daniela, Andrzeja, Wawrzyńca
  • Czytających: 6758
  • Zalogowanych: 9
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zuchwała kradzież w „Dino”

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 24 czerwca 2019, 9:16
Aktualizacja: Wtorek, 25 czerwca 2019, 6:22
Autor: WAC
Policjanci ustalają sprawcę zuchwałej kradzieży, do jakiej doszło dziś (24.06) w markecie „Dino” przy ul. Morcinka w Jeleniej Górze.

Zdarzenie miało miejsce po godzinie 7.00. Nieznany mężczyzna stojąc w kolejce do kasy wykorzystał nieuwagę kasjerki i wyciągnął kilkaset złotych z kasetki. Następnie mężczyzna oddalił się w nieznanym kierunku. Obecnie trwają policyjne czynności mające doprowadzić do ustalenia tożsamości złodzieja i jego ujęcia.

Twoja reakcja na artykuł?

13
15%
Cieszy
3
4%
Dziwi
2
2%
Nudzi
0
0%
Smuci
18
21%
Złości
48
57%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (25) Dodaj komentarz

~bambus 24-06-2019 11:33
Kto robi napad z samego rana?????????????????? :D Przyszedł po drobne bo mu brakowało do wina?
~cougar 24-06-2019 11:53
Czecholudek w akcji ... albo do piko zabrakło ...
~ 24-06-2019 12:31
A gdzie była ochrona bo np. w Dino na Spółdzielczej to chodzi dziadek który pilnuje żeby ktoś batona nie ukradł ale jest
~hffff 24-06-2019 12:35
O tej godzinie to raczej utargu nie ma
~K 24-06-2019 12:52
brak rysopisu
rymcycymcy 24-06-2019 16:07
do: ~K (12:52)
...to mógł być ktoś bez twarzy ! :)
~iras 24-06-2019 18:12
do: rymcycymcy (16:07)
Podobny do nikogo
~Dave 24-06-2019 20:29
do: rymcycymcy (16:07)
To był slender 😂
rymcycymcy 25-06-2019 1:45
do: ~K (12:52)
...albo jeździec bez głowy! :)
~pff 24-06-2019 12:59
No, no...redakcji. Ładnie to tak zamieszczać fake newsy i potem je usuwać bez śladu, zamiast prostować ? Dno już było, teraz mamy pukanie od spodu.
~18 sqandal 24-06-2019 13:04
..... gdyby tak napadł na biedronke to by się obłowił a biedne polskie dino o to z rana raczej słabo. Cóż niedouczony .
~ 24-06-2019 16:37
Po Zabobrzu chodzi wysoki facet, podaje się za pracownika gazowni. Uwaga to pracownik konkurencji i proponuje podpisanie umowy. Gazownia nie wysyła swoich pracowników w teren! To oszustwo i wyłudzenie danych osobowych. Uważajcie!
~ 24-06-2019 18:37
Mają chyba kamery? Udostępnić postać złodziejaszka
~Adamus 24-06-2019 18:48
Zlodziejstwo nie zna granic najlepiej mu dlon odrąbac jak to kiedys robiono moze w tedy by sie skonczylo zlodziejstwo
~ 24-06-2019 19:13
do: ~Adamus (18:48)
To poľ Polski by bez dłoni chodziło. Kraj jednorekich bandytow.
~ 24-06-2019 19:18
Lubię ten sklep -pracownicy są mili uczynni -prawie idealni - do klientów odnoszą się z szacunkiem -więc współczuję im z powodu kłopotów i przykrości z całego zdarzenia.
~Miłościwy 24-06-2019 19:42
Hahahahah... Jaki kraj i rządzący, jaka Jelenia i jej rządzący: Taki napad w Dino!!! Hahahahhahahahaha....
~kaqzia 24-06-2019 20:06
ale ci walnęło weż tabletki !@!!
~Miłościwy 24-06-2019 22:26
do: ~kaqzia (20:06)
"Weżme" obiecuje że weżme!!!!
~do Miłościwy 24-06-2019 20:39
Ty to jakiś cymbał jesteś.Co ma kraj lub rządzący miastem do napadu na jakikolwiek sklep.Walnij się w durny łeb bez mózgu.
~Miłościwy 24-06-2019 22:30
do: ~do Miłościwy (20:39)
A no to ma wspolnego ze tak jest kraj i miasto rzadzone ze ludzie zeby sie wzbogacic musza napadac na sklepy! Proste! Napadaja zeby przezyc, bo na legalu w tym kraju sie nie da zarobic godziwych pieniedzy, czy to tak ciezko zrozumiec?!?! Trzeba bys desperatem zeby napadac na Dino ino świt!!!! Ale to wlasnie "nasi" włodarze do tego doprowadzili, ze ludzie sie desperatyzuja ino swit@ !!!! Amen
~anonymaus 24-06-2019 21:55
w życiu więcej do teatru nie pójdę!
~ 24-06-2019 22:21
I tak go dopadną.
~Miłościwy 24-06-2019 22:32
do: ~ (22:21)
Juz go dopadli... skuli, wywiezli, pobili, przyznal sie do wszystkiego, nawet do napadow ktorych jeszcze nie bylo! Tak go przycisneli..... Zuch policjanty! 🙏
~Tyle w temacie 2-07-2019 12:23
Jednej rzeczy nie rozumiem. Podczas kasowania kasetka jest zamknięta i otwiera się tylko wtedy, kiedy kasjerka zakończyła skanowanie towaru i podała kwotę gotówki otrzymaną od klienta. Kiedy klient płaci kartą, kasjerka celowo przytrzymuje kasetkę, by się nie otworzyła. Czyżby kasjerka wykonywała inne czynności zostawiając otwartą kasetkę? Jeśli tak, to może za to beknąć, bo dopuściła się rażącego niedbalstwa.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group