• Piątek, 22 listopada 2019
  • Godz. 13:47
  • Imieniny: Cecylii, Marka, Stefana, Wszemiły
  • Czytających: 8252
  • Zalogowanych: 26
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Znamy już chętnych do cieplickiej rady dzielnicy

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Piątek, 4 marca 2011, 8:25
Aktualizacja: Sobota, 5 marca 2011, 13:45
Autor: TEJO
Wyborcze pamiątki zachowały się w Cieplicach do końca lutego (zdjęcie z 26 II). Niebawem kampania rozgorzeje na nowo choć już nie w takim stopniu jak jesienią ubiegłego roku.
Fot. TEJO
Pięćdziesięciu jeden kandydatów zgłosiło chęć czynnego udziału w wyborach do rady jednostki pomocniczej Uzdrowisko Cieplice. Mandaty czekają na piętnaście osób, które będą pracowały społecznie na rzecz dobra i rozwoju tej części Jeleniej Góry. Kogo wybiorą mieszkańcy? Okaże się 20 marca.

Wśród kandydatów jest kilka znanych nazwisk. Niektórzy to niedawni chętni do rady miasta. W listopadzie roku ubiegłego, w wyborach samorządowych, nie dopisało im szczęście. Może uśmiechnie się w marcu? Na liście są, między innymi, Monika Filip (przez niemal rok była radną rady miejskiej poprzedniej kadencji, a w wyborach reprezentowała Wspólne Miasto), a także ex-radna Ewa Olchówka (Platforma Obywatelska).

O mandat ubiega się także Anna Bałkowska, która bez powodzenia startowała w listopadowych wyborach z list Razem dla Jeleniej Góry. Dzielnicowym radnym chce także zostać Paweł Drewniak (startował bez sukcesu z list Sojuszu Lewicy Demokratycznej). Swoją kandydaturę zgłosił także Włodzimierz Śniatecki, który w kadencjach 1998 – 2002 – 2006 sprawował mandat radnego, między innymi, klubu AWS.

Do rady dzielnicy startują znani ciepliczanom ludzie: Robert Futerhendler, właściciel Hotelu Caspar i współorganizator Karkonoskiego Festiwalu Światła, Zbigniew Muczyński, lider zespołu „Leniwiec”, Janusz Wielocha, działacz na środowiska rodziców na rzecz dzieci z zespołem Downa, Jan Owczarek, polonista i poeta. Kandyduje także Krystyna Jankowiak-Witek, na co dzień dyrektor Zakładu Gospodarki Lokalowej „Południe”.

20 marca mieszkańcy Cieplic będą mogli głosować na swoich faworytów w siedmiu komisjach obwodowych. Ich siedziby będą się znajdowały w tych samych miejscach, w których odbywały się listopadowe wybory samorządowe. Uprawnionych do głosowania jest około 12 tys. mieszkańców. Przewodniczącym Okręgowej Komisji Wyborczej jeleniogórscy radni wybrali swojego szefa Jerzego Lenarda.

Podkreślmy, że radni rady jednostki pomocniczej nie będą za swoją pracę pobierać wynagrodzeń.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (125) Dodaj komentarz

~Obserwer 4-03-2011 8:52
Poprosimy nazwiska -przynaleznosc partyjna Oraz czy sa mocherowi bo oddadza cieplice Kosciolowi . Mysle ze zniknie parkujacy VW calymi dniami na Pl Piastowskim i te wstretne bochomazy ze scian.
~sqandal 4-03-2011 8:54
.... no cóz nie załapali se w wyborach , dalej należy startowac , byle gdzie aby przy korycie
~ciepliczak 4-03-2011 9:13
Bilski????????!!!!!!!!!!!!!!
~ 4-03-2011 9:19
reklama wyborcza Zawiły jest na słupie k. shella
~jem 4-03-2011 9:35
Punk Mucha do władzy??!! no to niezły z niego punk anarchia pełną gębą -wstyd
~jg73 4-03-2011 9:43
Pan Wielocha to strzał w 10-tkę. Przyjazny i aktywny mieszkaniec, zajmujący się od lat pomocą dzieciom z zespołem Downa. Trzymam kciuki:)
~rumcajs54 4-03-2011 9:52
Mam mieszane odczucia co do liczby przyszłych radnych - 15 osób. Pomijam fakt, że mają pracować społecznie (przewodniczący też?). Uważam jednak, że 5 - 7 to byłaby wystarczająca liczba. Nb. 23 rajców Jeleniej Góry to także, moim zdaniem, o 8 - 10 za dużo.
~Robb 4-03-2011 10:01
Po Obrębalskim do dzis wisi koło kościoła reklamówka wyborcza, szary obywatel już by dostał karę ale nie elita, co? 15 to za dużo osób dla niewielkich przecież Cieplic, zawsze jak wszędzie mamy problem z nadmierną administracją. I rzeczywiście, ci co nie dostali się podczas wyborów na stołki, teraz pojawiają się tutaj - zawsze to bliżej korytka jakby co?
~Słuchacz 4-03-2011 10:05
Matko święta! Przecież ten Owczarek zanim coś logicznie wytłumaczy uśpi słuchaczy.
~ciep-anka 4-03-2011 10:10
O ile mi wiadomo Pani Olchówka nie mieszka w Cieplicach, uważam że w radzie naszej dzielnicy powinni zasiadać tylko i wyłacznie mieszkańcy Cieplic. Czy jej udział w radzie będzie taki sam jak ta jakość chlorowanej a nie ozonowanej wody z Wodnika ??
~gorol 4-03-2011 10:11
A co robi ten od świateł ledowych ,przecież jest z Karpacza i tam jest miłośnikiem .Tak jest żadnych mocherów !
~ 4-03-2011 11:26
Całe szczęście, że są też nowe i młode osoby!
~rychu 4-03-2011 11:28
no SKANDAL. P dyrektor Zakładu Gospodarki Lokalowej „Południe” POWINNA BYĆ SĄDZONA ZA ZANIEDBANIA W CIEPLICACH. SKANDAL!!!1
~miejscowy 4-03-2011 12:30
No i proszę, dało się utworzyć nowe koryto.
~analityk 4-03-2011 13:25
Nie ma się co podniecać, ze startują ludzie spoza Cieplic. W Radzie Miasta Jeleniej Góry też są ludzie niebedący jej mieszkańcami. Ewenement na skalę europejską i nikt się nie przejmuje. Trzeba uświadomić sobie, że rządzi PO.
~ 4-03-2011 13:27
Ludzie, jakie kryto?? Przecież to jest praca społeczna!!
~Lex 4-03-2011 14:18
Ale z was ciemnoty, żal takiego wiejskiego buractwa to jest praca społeczna, ale 90% wpisów wyżej i tak nikt nie rozumie '' praca społeczna''.
~ 4-03-2011 14:42
Głosuj na Jelenią Górę! MIASTO JELENIA GÓRA | 18 LUTEGO 2011 Po raz kolejny realizowany będzie projekt ogólnopolskiego głosowania internetowego na narodową planszę Monopoly Polska. Akcja ta ma na celu wyłonienie 22 najatrakcyjniejszych w naszym kraju miast, o które można będzie zagrać w jednej z najbardziej znanych i lubianych na świecie gier planszowych – Monopoly. fot: www.psp-team.pl Głosowanie internetowe trwać będzie od 20 lutego do 20 marca 2011 r. Wystarczy wejść na stronę www.monopoly.pl, zarejestrować się i kliknąć na jedno z 60 miast, które znalazły się na liście głównej. Dziennie można oddać 2 głosy – na listę główną i listę nominowanych. Dla uczestniczących w zabawie organizatorzy przewidzieli nagrody niespodzianki. Głosować może każdy polski obywatel powyżej 13. roku życia. Pole na narodowej planszy Monopoly Polska to doskonała okazja do promocji miasta, jego walorów i atrakcji turystycznych oraz możliwości biznesowych. To ta
~ 4-03-2011 14:50
To także prestiż dla miasta, znaleźć się na planszy jednej z najbardziej rozpoznawanych i lubianych gier na świecie. W 2008 r. gra ukazała się w ponad 100 krajach, w 37 wersjach językowych, będąc tym samym spektakularną i o ogromnym zasięgu promocją miast. Zachęcamy wszystkich Jeleniogórzan do głosowania! Tylko od nas zależy, czy informacja o naszym pięknym mieście dotrze do milionów ludzi na całym świecie!
~ja 4-03-2011 14:50
"Ten od ledów" - może to czyta, może po raz kolejny się zastanawia czy organizowanie Festiwalu Światła dla takich .......... ma sens. Jak Go znam - za 11 miesięcy zorganizuje jeszcze lepszy Festiwal, a kilku ........ z Cieplic będzie jeszcze bardziej niezadowolonych że "ten od ledów" nadal działa dla dobra naszej dzielnicy. Dla dobra dzielnicy - podkreślam - bo dla ............. niczego nie warto robić. Pozdrawiam Pozytywnie Otwartych na Nowe Cieplice.
~s. 4-03-2011 15:24
Czy jakiś dobry samarytanin powie mi dlaczego niektóre ulice są wyłączone z głosowania. Historycznie Warmbrunn i Herischdorf kończyły się starej zajezdni. Czyżby komuś marzyła się centralna ?
~Gol 4-03-2011 15:53
Do wszystkich ujadających ! Po pierwsze jest to praca o charakterze społecznym a po drugie każdy mógł wystartować. Skoro tak bardzo podniecacie się tymi korytami i uważacie że nic tam nie trzeba robić tylko chapie się kasę to powiedzcie dlaczego nie startujecie co ?!
~~~~~ 4-03-2011 16:26
Każda tego rodzaju "praca społeczna" niesie za sobą profity jeśli nie konkretne na liście płac to te inne w wyjazdach, rautach w kasie na działalność rady itp.itd . Inaczej conajmniej kilka osób by nie startowało. Bo faktem jest że są osoby w tym gronie które na to się nie łaszą.
~RPS 4-03-2011 17:27
Nasiedziałem się w takich "korytach" z 10 lat. Gdy PO wygrała wybory, nie było chętnych do siedzenia w komisjach za darmo. A trzeba dojechać, zwolnić się z pracy na czas posiedzenia... Na siłę powoływano członków. Zapraszam cwaniaczków do pracy społecznej, skoro to tka fucha.
~niezadow. 4-03-2011 17:33
Nie wybierajcie nikogo z tego przeklętego WODNIKA bo to skażone ochlorowane towarzystwo razem z tym wrednym dyrektorkiem co z niczym nie daje sobie rady ale ciągnie forsę nie wiadomo za co.Dlaczego woda jest podwójnie opłacana??????Raz z licznika raz z niewiadomo czego jakiś haracz
~BUKA 4-03-2011 18:06
Gdzie jest SKM ?!
~ 4-03-2011 19:10
a gdzie Mirosław Kobyłecki ?!
mi87 4-03-2011 19:25
Tak na marginesie to przecież jest jakiś termin na usunięcie plakatów i innych wyborczych pierdół!? Więc dlaczego takie tektury z Obrębalskim jeszcze wiszą? Przecież za to się płaci karę. Mogłaby się tym zająć nasza Straż Miejska :)
~*korytko 4-03-2011 20:30
Koryto,koryto - teraz społecznie,a za chwilę będą dopominać się pensji radnego.Pchają się do koryta jak ćmy - była radna Ewa Olchówka w wyborach przegrała i szybko do nowej władzy lgnie,a taka była niby zaangażowana w swoją dzielnicę - innym też by trzeba było się dokładniej przyjrzeć zanim się ich wybierze,nawet jak twierdzą ,że na wielkich społeczników.....
~Gość 4-03-2011 20:52
A gdzie Rysiu Lasak ????????????
~pytanie 4-03-2011 20:57
Pani Olchówka to znana aktywistka z Watry i niezmiernie ceniona osobowość, ale mieszka chyba wciąż w Jagniątkowie. To tak można kandydować, spoza Cieplic?
~ja 4-03-2011 21:01
jest komisja - idź i zapytaj jeśli nie daje Ci to spokoju. A co do koryta.......każdy mógł kandydować. Wystarczyło zebrać 20 podpisów i ruszyć 4litery do magistratu. Teraz reklamacje wyglądają niepoważnie.
~J.G 4-03-2011 21:37
Tu jej nie chcieli czyli Pani Ewy Olchówki,Jagniątków woli Gajewskiego,więc była radna pcha się do nowego koryta w Cieplicach
~gdańszczanie 4-03-2011 22:14
Już dwukrotnie uczestniczyliśmy w ,,światełkach".Specjalnie ustalamy urlop w tym okresie i na temat ,,tego od ledow ''i ludzi z nim pracujących złego slowa nie damy powiedzieć.Ostatnio zorganizowal Lamborgini,ktore przyjechalo chyba z Klodzka-takie auto w taką pogode i motor trojkolowy będący w poprzednim roku zaprzęgiem Świętego Mikolaja. W Niechorzu za fotki na takim motorze się płaci ,na pokazy laserowe i tańce z ogniami są tagże sprzedawane bilety. Ciepliczanie! szanujcie co posiadacie ! Jeszcze park i cieply basen i będziemy tu co rok
~eh 4-03-2011 22:25
a mnie zablokowali i nie mogłem startować Muczyński Jezu tylko nie on
~............ 5-03-2011 7:27
Nie wybierać ludzi SPOZA CIEPLIC! Oni będą dbać o SWOJE WŁASNE INTERESY, A NIE O SPRAWY MIESZKAŃCÓW CIEPLIC!!!!! Pan od hotelu dba o HOTEL, a nie o mieszkańców! Jak będą w radzie ludzie spoza Cieplic, to w tej dzielnicy następne miejsca zamknięte dla Ciepliczan, a otwarte za grubą kasę dla bogatych Niemców!
~xyz 5-03-2011 9:48
St.Kisielewski mawiał ,że od mieszania herbata nie staje się słodsza:od świecidełek nie przybędzie miejsc pracy,zaczyna nas się traktować jak wyspiarzy w czasie podbojów,rozdawanie paciorków i świecidełek.
~ja 5-03-2011 10:09
sam nie potrafisz posprzątać po własnym psie, latami walczysz z ZGL-em o remont elewacji czy cieknącego dachu, twoje zabytki są pozamykane na 4 spusty, twój ryneczek straszy blaszakami, twój deptak jest rozjeżdżany przez ciężarówki, twoje śmieci rozsypują się po całym placu zdrojowym, twój komin wypluwa z siebie najgorsze dziadostwa, twoja straż miejska zajęta jest diabli wiedzą czym, twoje dzieci nie mają jednego porządnego placu zabaw, twojej młodzieży zlikwidowano jedyne miejsce aktywnej rozrywki, do twoich Cieplic przyjeżdża 10% kuracjuszy, którzy mogliby stać się motorem napędowym całej dzielnicy. I Ty masz czelność mówić że odrzucasz pomocną dłoń ludzi, którzy codzienną pracą pokazują jak można gospodarzyć dla dobra swojego i Cieplic?
~............ 6-03-2011 7:13
do "ja" - o co i o kogo Ci chodzi? Możesz jaśniej, drogi "ja"? Kuracjusze nigdy nie byli motorem napędowym Cieplic. Motorem napędowym Cieplic był ZAKŁAD PRACY - Fabryka Maszyn Papierniczych "FAMPA", który sprzedano zagranicznej konkurencji. Tam pracowała większość Ciepliczan. Motorem napędowym Cieplic może być teraz zakład pracy ZORKA. Nigdy nie byli to kuracjusze. Kuracjusze TYLKO NOCOWALI W CIEPLICACH, brali zabiegi rehabilitacyjne, ewentualnie opalali się na Wałach cieplickich, a pieniądze wydawali w innych miejscowościach, np. Szklarska Poręba, Karpacz czy nawet centrum Jeleniej Góry. Mieszkańcy Cieplic nigdy nic z nich nie mieli. W Uzdrowisku Cieplice zawsze były cienkie zarobki dla pracowników, takie jak w marketach, więc co za różnica, czy znajdą pracę w Biedronce czy w Uzdrowisku? Nie pisz, że ludzie z zewnątrz będą dbać o interesy mieszkańców. Oni będą dbać o swoje własne, bo tak to jest na świecie urządzone, ze koszula bliższa ciału. O Cieplice będzie dbał ich MIESZKAN
~ja 6-03-2011 9:56
tak jak motorem napędowym Katowic są kopalnie, a Warszawy FSO. Popatrz na demografię. Przez kolejne 20-25 lat największe zapotrzebowanie będzie na usługi związane z osobami starszymi - opiekę, uzdrowiska, domy spokojnej starości, służbę zdrowia. Nie znasz się, więc nie podnoś głosu. Była Fampa, jest Fampa, Zorka pięknie się rozwija - szczęśliwie w strefie przemysłowej. A Cieplice to ZDRÓJ. I to ZDRÓJ wygeneruje największe dochody dla Cieplic i Ciepliczan. Jasne ? Rzuć jeszcze jakąś socjalistyczną myśl - pośmiejemy się.
~............ 6-03-2011 11:16
Drogi "ja", porozmawiaj z mieszkańcami, oni Ci powiedzą, co jest dla nich najważniejsze. To demagogia, co piszesz. Kuracjusze z Polski, którzy tutaj przyjeżdżają, cienko przędą, bo nie stać ich na lepsze miejsce, więc za dużo pieniędzy tutaj nie zostawią. A bogaci Niemcy pojadą gdzie indziej, bo tutaj przyjeżdżają jedynie starzy Niemcy z dawnego DDR-u, którzy klepią biedę tak jak my, i nie zostawiają tutaj pieniędzy. A co w tym czasie z mieszkańcami? Zobacz, ilu bezrobotnych łazi po Cieplicach.
~ko-sa 6-03-2011 11:51
Zobaczymy jaka będzie frekwencja 20 marca ????
~ja 6-03-2011 12:14
Bezrobotnych? Szukałem już kilka razy osób do pracy w Cieplicach. Proponowałem warunki znacznie lepsze od "1000 na rękę na czarno". Kończyło się za każdym razem tak samo - zleceniem dla zewnętrzej firmy. A co do reszty - nikt bogaty nie przyjedzie do tak zapuszczonego przez Was Uzdrowiska. Remonty, sprzątanie, inwestycje - a potem pojawią się kuracjusze z kasą i klasą. KGHM nie inwestuje tutaj ze względów sentymentalnych - tylko dla zysku. AleTY oczywiście jesteś mądrzejszy od NAJBOGATSZEJ FIRMY W POLSCE. Mówiłem - trzeba było się nie odzywać, ten socjalistyczny bełkot przekonuje już tylko kilku emerytów z rozrzewnieniem wspominających stare dobre czasy.
~............ 6-03-2011 17:42
Drogi "ja", dlaczego mam się nie odzywać? Mój głos jest innym spojrzeniem na propagowaną bezustannie wizję Jeleniej Góry jako miasta turystycznego, którym nigdy nie była, nawet przed wojną. To zawsze było miasto przemysłowe. Turystycznymi są i pozostaną miejscowości z naturalnymi warunkami nie spotykanymi gdzie indziej, takimi jak góry na wyciągnięcie ręki i morze lub jezioro. Na naszym terenie do takich miast należą Karpacz, Świeradów i Szklarska Poręba. Mogą do tego dojść Kowary, gdy będą w nich wyciągi narciarskie. W Jeleniej Górze niczego takiego nie ma. Aquapark będzie miał nazwę na wyrost, bo to będzie basen, jakich wiele w dużych miastach. Nie ma czym przyciągnąć turystów. Źródła termalne to trochę za mało, bo Świeradów ma jeszcze wyciąg i pałac, do którego może wejść KAŻDY. Cieplice nie mają NIC.
~ja 6-03-2011 18:17
Konkretne firmy i konkretni ludzie wydają konkretne pieniądze konkretnie w Cieplicach. Ty zaś marudzisz. Bez ładu, składu i sensu. Uzywając słów "nigdy" i "zawsze" - tego inteligentni ludzie nie robią. Bo to głupie. Zatrzymasz swoim marudzeniem KGHM? Zatrzymasz kolejnych inwestorów, którzy właśnie rozpoczynają prace w Cieplicach? Odpowiadam - nie zatrzymasz, a jeśli uda Ci się kogoś przekonać do swojej "przemysłowej zawsze" wizji Cieplic i Jeleniej, musisz się liczyć z roszczeniami, kiedy przekonany straci przez Ciebie pieniądze. I nie ma tu co opowiadać o wizjach i wizjonerach. Fakty są takie: KGHM kupił Uzdrowisko, a w Cieplicach ruszyły inwestycje miejskie o wartości ponad 250 mln zł. Wszytko obliczone na turystów i kuracjuszy.
~ANTY PISior 6-03-2011 18:53
STOP MOHEROM !!! NIE glosujcie na moherow i PISiorow STOP DOTACJOM NA KOŚCIÓŁ STOP KASY DLA STECA
~............ 6-03-2011 19:07
do "ja" - W czym Ci przeszkadza moje marudzenie? Niech sobie inwestuje KGHM ile wlezie, i dobrze, że to KGHM, a nie ten drugi potencjalny "inwestor". Wiesz, o kim piszę, bo jeśli wiesz o innych, to jesteś dość zorientowany. Tyle, że to KGHM będzie miał z tego zyski, a nie mieszkańcy. Taka kolej rzeczy. Więc nie pisz, że mieszkańcy zyskają na turystach, bo to nieprawda. Nie dogadamy się, bo mieszkańców najchętniej byś wyrzucił z Cieplic, a zostawił je dla turystów.
~ja 6-03-2011 19:33
Największą obecnie szansą dla Cieplic są właśnie turyści i kuracjusze. Ciepliczanie będą zarabiać na usługach, wynajmie kwater, parkingach, pamiątkach, opiece i pielęgnacji, oraz na utrzymaniu infrastruktury. Do tego dojdą usługi przy obsłudze hoteli i pensjonatów, organizacja wycieczek, usługi przewodników. Cieplice mają również szansę stać się regionalnym centrum handlu produktami ekologicznymi. Najwyraźniej nie zdajesz sobie sprawy z unikalności naszego regionu w skali europejskiej. Poczytaj, zdobądź wiedzę i pogadamy. Teraz wybacz - muszę zając się pracą, której nie chciał wykonywać żaden "bezrobotny" z Cieplic.
~do anty coś 6-03-2011 20:08
Współczuć wiedzy politycznej.
~ToTo 6-03-2011 21:27
I takiego kogoś jak "~ja" mamy wybrać do Rady Cieplic? Ciepliczanie prześledźcie dokładnie listę na bip.jeleniagora i dobrze się zastanówcie by nie wybrać karierowiczów i ludzi chorych na władzę. Przecież ten "~ja" jest chory z nienawiści.
~ 6-03-2011 21:40
Nie wiem co niektóre osoby robią na tej liście. Zgłosiły się żeby zaistnieć i namieszać bo tylko do tego się nadają. Prawdziwa "plejada gwiazd cieplickich i nie tylko".
~............ 6-03-2011 23:04
Jakby "gwiazdy" byłyby mieszkańcami Cieplic, to pół biedy, bo ich los taki sam jak i reszty mieszkańców, ale jeśli w radzie chcą być osoby posiadające biznesy w tej dzielnicy, a mieszkające gdzie indziej, to już jest groźnie. Takie osoby chcą załatwiać SWOJE WŁASNE INTERESY, a nie interesy Ciepliczan, mieszkających w tej dzielnicy i wiążących z nią swoją przyszłość.
~ 6-03-2011 23:08
W wojsku znaczyło NIKT /tak kulturnie/A więc panie "ja" a minionej epoce to byli tacy co się zwali agitatorzy .Ciekaw jestem ile Ci ONI załacili za takie klakierowanie.Brak mieszkań ,a tu nadaje jak wolna europa o podnajmowaniu mieszkań.Facet ty tego nie robiłeś ,Ty nic nie zrobiłeś .Ktoś wcześniej napisał żadnych właścicieli firm .oni będą-chcą zadbać o własne interesy. a gdzie jest lista kandydatów z opisem kim są codziałają. Do spotkania przy urnach.
~ja 7-03-2011 7:51
uderz w stół, a tacy i owi się odezwą. Wystarczy, że człowiek się pożegna - zaczynają gadać, obgadywać, podgryzać. Taka natura, taka kultura - źle tylko o nieobecnym - żeby nie mógł się bronić. Ale już jestem - jak zwykle w waszych ....... komentarzach nie zauważam ani jednego argumentu - same paszkwile rodem z głębokiego PRL-u. Tatuś UBek musi być dumny. Do tego odwracanie kota ogonem - czyli przypisywanie swoich cech adwersarzowi. Ta głęboka nienawiść do każdego kto mógłby coś naprawić w Cieplickiej rzeczywistości. Ruszyć taki ZGL, Straż miejską, posprzątać, zorganizować. Taki ktoś pokazałby, jak nieudolne i szkodliwe były obecne porządki - porządki socjalistyczne. Do zobaczenia 21 marca - w nowej rzeczywistości.
~wolny 7-03-2011 8:35
W filmie czeskim "szpital na peryferiach "pewien lekarz powiedział "jak by głupota była lżejsza od powietrza to byś latała jak gołębica "A waćpan by osiągnął stratosfere.Tylko nie UBek ani eSBek,wolnego ,kto był to był,są ludzie którzy się nie dali kupić ani zgnoić.Co do PRLu to budowaliśmy nasz kraj nasze wsie i miasta fabryki ,a teraz nowożytni niewolnicy budują dobrobyt dla 2% społeczeństwa.TO nienawiść tylko realne spojrzenie na to co się dzieje w JG. czy Cieplicach.
~ja 7-03-2011 8:59
ale jaja...... 60 lat budowania wsi, miast i fabryk. A potem radosne bankructwo. BANKRUCTWO, WASZ SYSTEM ZBANKRUTOWAŁ, ZAKŁADY PRACY I SKIEROWANIA NA WCZASY ZBANKRUTOWAŁY. OBUDŹ SIĘ "wolny". Póki jest co ratować.
~// 7-03-2011 10:07
Do ~ja. Człowieku zacznij się leczyć. Może jeszcze nie jest za późno. Chcesz przekonać do swoich racji obrażaniem i poniżaniem innych. Co za metody??? Aż boję się myśleć ze jesteś na liście kandydatów, ale domyślam się że tak właśnie jest.
~! 7-03-2011 10:30
On nie jest "on" kogoś reprezentuje,kiedyś to sie nazywał agitator ,teraz menager,albo tak jakoś spidochtor ,lepiej znachor.Głosujmy na kandydatów co czegoś dokonali własną pracą a nie na wizjonerów ,itych co czytali Harry Potera.Władza miasta utraciła panowanie nad pojazdem ,i wpadła w niekontrolowany poślizg, co się dzieje ze szpitalem i co się stanie? Cieplice miały szansę rozwoju, kiedy by powstały TERMY w innym miejscu OTWARTYM,parkingi mała gastronomia,może i czyścibut miał by zajęcie ,.Ale to co się stało z termami w parku to czuć czymś innym niż siarko-wodorem.
~ja 7-03-2011 10:32
Czujesz się urażony, albo obrażony prawdą o poprzednim systemie? I to ma być niby mój problem? Właśnie władza zlikwidowała Wam opiekę zdrowotną w weekendy, w Cieplicach nie ma szans na kontrakt NFZ dla specjalistów, za wszystkie wizyty trzeba płacić. Ale waszym zdaniem wszystko jest OK i niczego nie trzeba ruszać. Niech sobie miejscowi "starzy fachowcy" trzepią kasę na Ciepliczanach. Władza dopilnuje żeby nie było konkurencji. A w/g mnie trzeba ruszyć śmierdzące STATUS QUO i cieplickie święte krowy.
~gorol 7-03-2011 12:46
ok,ok nie nerwujsja tak było od początku,tak czas na zmiany tylko żeby nie było ,że zamienił stryjek ,siekierkę na kijek.
~// 7-03-2011 13:47
Nam zlikwidowali ??? A Tobie nie??? Lekarzom zawsze trzeba było płacić, zczególnie specjalistom. Nie o system tu chodzi tylko o Twoje traktowanie innych. Mają rację tylko wtedy gdy zgadzają się z Twoim zdaniem. To się nazywa brak szacunku dla innych.
~ja 7-03-2011 14:13
A mi nie. A Wam tak. A płaci się składki do NFZ, za które NFZ opłaca specjalistów. Wasze pieniądze poszły zwyczajnie na leczenie kogoś innego. Ilu jeszcze "ekspertów" używać będzie argumentu "tak było zawsze" - jest to najgłupszy z możliwych argumentów - wykluczający wszelkie zmiany. Osobiście troszkę się dziwię że nie znalazł się tu nikt zdolny do polemiki na jako-takim poziomie. Ktoś kto chciałby np: zrobić z Cieplic skansen komunizmu - i dobrze na tym zarobić. Może dałbym się przekonać do takiego pomysłu. Albo wyburzyć kamienice i posadzić las......rzecz również do rozważenia. A może rzeczywiście Cieplice zostawić Ciepliczanom, Festiwal Światła przenieść do Karpacza, baseny uzdrowiskowe do hoteli w Szklarskiej, Wojanowie i Karpaczu, a za 20 lat na bezludnych ruinach zarządzanych do końca przez silny aktyw ZGL-u stworzyć coś nowego, wolnego od socjalistycznej myśli ekonomicznej. Ku chwale "zawsze obrażonych" i "nigdy zadowolonych".
~J.Budziosz 7-03-2011 15:17
Wszystkim paniom biorącym udział w Wyborach do Jednostki Pomocniczej "Uzdrowisko Cieplice" z okazji Dnia Kobiet: W dniu tak pięknym i radosnym, niczym kwiat w promieniach wiosny. Życzę wam dużo szczęścia,wiele uśmiechu, a mało złości, jak najmniej smutków, dużo radości, spełnienia marzeń i moc słodyczy. Kandydat Jerzy Budziosz wam życzy!
~ 7-03-2011 18:18
Po co podejmować z tobą polemikę na jako-takim poziomie, aż tak nie będziemy się zniżać. Przecież i tak tylko ty masz rację. To oczywista oczywistość.
~ 7-03-2011 18:24
Ciekawe po co członkowie Stowarzyszenia Miłośników Cieplic startują w tych wyborach? To „Towarzystwo Wzajemnej Adoracji” i tak ma za dużo do powiedzenia i lansuje siebie i swoje interesy.
~............ 7-03-2011 19:56
do "ja" - a mnie chodzi o to, aby weszli do tej rady NOWI fachowcy, ale Ciepliczanie, nie osoby z ZGL lecz mieszkańcy Cieplic. ZGL nie reprezentuje interesów Ciepliczan, to jest "władza", która zarządza budynkami miasta. "Ja", zamieszkaj w Cieplicach, a będziesz Ciepliczaninem. Nie chcemy, aby w radzie Cieplic znaleźli się, tak jak w radzie miejskiej Jeleniej Góry, mieszkańcy np. Jeżowa Sudeckiego. To byłby następny skandal, tak jak skandalem jest zasiadanie w radzie miejskiej Jeleniej Góry mieszkańca obcej gminy.
jankes 7-03-2011 20:23
Wraz z żoną uczestniczę w dzialalności Stow.Miłośnicy Cieplic od kilku ładnych lat.W najmniejszym stopniu nie powiększylo to naszego stanu posiadania.Na rodzinę zawsze zarabialem ,,tymi ręcami" ,więc lansowanie siebie i swoich interesów rownież jest stwierdzeniem błędnym.Nie dorobilem się także uczestnictwem w ,,Balu Ciepliczan",za który placiliśmy dokladnie 2x tyle ,ile wynosily koszty.Polowa zebranych pieniędzy trafiala do szkół na oplacenie kolonii dzieci ,których na taki wyjazd poprostu nie stać. Do Stowarzyszenia ,w co drugi wtorek, może przyjść każdy .Z niecierpliwością czekamy na pelnych pomysłów,zapalu,najlepiej mlodych ludzi,którym chcialoby się coś chcieć. Czy tak trudno zrozumieć,że ktoś pragnie zrobić coś dla swojego miasta,dla swoich ziomków? Że poświęca swój czas,czasem środki, w zamian za uśmiech dzieci z zaprzyjażnionych przedszkoli ,czy też dzieci szczególnej troski?
~ 7-03-2011 21:03
jankes ...jeszcze się nie wygadalem Bywalem trochę w świecie i bardzo bym chcial,żeby moje miasto było tak piękne jak zagraniczne kurorty.Co ja mówię...piękniejsze!! Bez bazgrołów na ścianach,rozgrzebanych pojemników na śmieci,bez ławek zrobionych ze zgniłego drewna ,bez psich kup na chodnikach,bez pomników głupoty,niegospodarnie wydanych funduszy,bezpieczne w czasie wieczornych spacerów, z pięknymi elewacjami ,ulicami ,sklepami ,z herbem na rogatkach,tętniącymi życiem, z kwiatami w oknach....Co?? Wam się to nie marzy? Byl taki okres ,kiedy byliśmy dumni ze swoich Cieplic i ja chciałbym, żeby ten czas się powtórzył.Do tego potrzebna jest gospodarność Poznaniaka i geld,kesz. Napędem będzie zapewne KGHM ,a wsparciem właściciele sklepów,hoteli,restauracji.To oni powinni dbać o to miasto bardziej od penera wrzucającego śmieci do Kamiennej ,bo on nie ma świadomości,że powróci to do niego w szklance z herbatą. Drodzy moi!! Nie szukajmy zwady ,a weżmy do pracy dla naszych kochanych Cieplic
~ 7-03-2011 21:07
Znam kilka osób które chętnie wstąpiłyby do tego Stowarzyszenia gdyby nie było tam kilku osób.
~ja 7-03-2011 21:32
same skandale, a jak po świętach śmieci fruwały po całym placu zdrojowym to wszystko było cacy..... pasjonujące i cacy było też obserwowanie co większych śmieci wrzucanych do kamiennej - rok czy dwa lata temu kibicowałem fotelowi - co się rzeka podniosła był jeden most dalej. A tutaj skandal bo ktoś sobie dom pobudował poza centrum Cieplic i chce działać na ich rzecz ZA DARMO. No nie mogę - czy tu jest jakieś złe powietrze - skąd się bierze ta idiotyczna zajadłość?
~! 7-03-2011 21:32
Oj jak Wy mało wiecie o "miłośnikach Cieplic"50% to lewusy ślizgacze ,usta pełne piany ,miłości, po co komu bale ,dać ludziom prace sami zadbają o swe dzieci.A przy herbach na rogatkach pobierać myto .Nic nie zmienicie ,60 lat to trwa ,tu trzeba wymienić ludzi ,że jest bród ,smród przecież oni całe wieki tak żyli,do beczki s li,jak było pełno to był rok. Miłośnik robi za darmo a nie ugrywa dla siebie i rodinki.Jest wesoło a będzie jeszcze weselej .
~ja 7-03-2011 21:37
No dla głupich pracy nie ma. Popytaj może u Niemców - tam ogłosili nabór. Nie znasz języka - trudniej będzie im odkryć jaki z Ciebie "geniusz".
~ 7-03-2011 22:01
Do 21; 07 Wiem dokladnie o czym mówisz.Może zrobić tak: przyjdż,pokaż że coś robisz dla swojego miasta ,a ci nieporządani sami się zawstydzą i wyniosą. Do Galla Anonima z 21;32 Nie należy bezkarnie, obrażać ludzi. Nie czuję się ślizgaczem ,nie ugrałem nic dla,,rodinki','a wymienić oczywiście każdego można,ale na kogo ? Na kogoś kto nawet nie ma imienia,kto ujada anonimowo zza żywoplotu ? jankes
~ja 7-03-2011 22:28
Jankes - zerem nie warto się przejmować- niczego nie doda, niczego nie ujmie. Trzeba tylko uważać kiedy obiecuje że coś pomnoży.....
~ggooośśśćććc 7-03-2011 22:39
Słuchajcie, przestańcie się tak wykłócać, bo i tak kogoś z tej grupy 51 osób należy wybrać. I to 15 osób. Więc na zasadzie "kogo na pewno nie" można do czegoś dojść... I tak osobiście wszystkich kandydatów nikt z nas raczej nie zna. Patrzmy na to co CI ludzie robili do tej pory. Jeśli były światełka - to chociaż jakaś inicjatywa. Jeśli komuś zależy na aktywizacji sportowej i robił to do tej pory - niech też zostanie radnym i ma większe możliwości aktywizowania cieplickiego społeczeństwa. A jeśli ktoś nic nie robił, jak Pani z Wodnika.... wiadomo. Proste. Drogą eliminacji można tu do czegoś dojść
~cukiernik 7-03-2011 23:12
CO tam wybory cukier u nas po 4,90 i 5,10 ,w Czechach po 2,50 .Jutro jadę ,bo muszę pędzić,idą święta,A "Radio Erewań" mówiło że u nas nie będzie wiosny astronomicznej tylko "wiosna ludów"
~............ 7-03-2011 23:32
Jak ktoś sobie dom pobudował poza Cieplicami, to co jemu do Cieplic? O co jemu chodzi? Jeśli w Cieplicach było mu źle, i się pobudował gdzie indziej niż Cieplice, to niech rządzi sobie w tym miejscu, a niech nie uszczęśliwia Ciepliczan na siłę.
~ja 8-03-2011 9:04
no właśnie, a jak ktoś ma 10 domów, w tym jeden na Costa del Sol, to powinien całkowicie stracić prawo wyborcze. Generalnie czynne i bierne prawo wyborcze tylko dla zadowolonych klientów ZGL-u. Z zaświadczeniem szczęśliwości od Wodnika - oczywiście. Takie bzdury tylko w Cieplicach.
~wyborca 8-03-2011 9:52
Czy gdzieś można czegoś bliższego dowiedzieć się o kandtdatach ( zawód, wiek, zatrudnienie ...). Ja 99 % z nich nie znam.
~ja 8-03-2011 10:00
Są już chyba jakieś plakaty wyborcze.... Przynajmniej jeden widziałem. Miłośnicy Cieplic pewnie zorganizują jakieś spotkanie na którym będzie można ich poznać, ale generalnie z informacją o kandydatach dobrze nie jest.
jankes 8-03-2011 13:47
W tym tygodniu .MC wyda gazetkę ,w której będą kandydaci Stowarzyszenia z opisem osoby i planen dzialania,oraz inni .Na Placu Piastowskim i innych punktach miasta pojawią się afisze .W czwartek ,poprzedzający termin wyborów ,spotkanie w Pałacu. Zapraszam,namawiam do wzięcia udziału w wyborach .To są sprawy ważne dla Cieplic. NIC O NAS BEZ NAS !!!!!! jankes vel Św.Nikoś
~mucha 8-03-2011 21:20
Zapraszam na stronę Zbigniewa Muczyńskiego (kandydata do rady): www.muczynski.net.pl
~58-560.info 8-03-2011 22:00
jw/O mnie... Czytam dokładnie komentarze dotyczące Cieplic. I powiem tak że to jest chyba jakiś VIRUS który zainfekował RP a w tym i Nas Tubylców JG dlatego starałem się Onego Vir dobrze poznać. I mogę śmiało powiedzieć że przyszedł czas aby dokonać precyzyjnej selekcji zainfekowanych kandydatów. Czas wybrać ludzi mających marzenia działających skutecznie a o ile zajdzie taka potrzeba założyć OP1, jestem jednym z Was. "Wyborco, Twój ogródek przydomowy może stać się parkiem dla odwiedzających nas gości, turystów i nas samych. Zadbajmy o naszą wspólne miejsce jakim są nasze ulice, domostwa no i wreszcie same ogrody na "Cieplicką Wiosnę Wyborczą 2011". JózefPerwenis
~ 8-03-2011 22:45
do "ja" - a mieszkasz w Cieplicach? Bo jeśli nie mieszkasz, to dlaczego chcesz decydować o przyszłości ludzi tam mieszkających?
~wyborca 9-03-2011 9:15
Wszedłem na stronę Pana Muczyńskiego. Mam takie refleksje: Osoby, które już są w strukturach mających wpływ na status i wygląd Cieplic ( Uzdrowisko, ZGL......) powinny już dawno "działać" dla dobra naszego miasta (dzielnicy?). Do tej pory ani Uzdrowisko ( czyli ludzie nim kierujący), ani ZGL nie wykazał się . Miasto sprzedało Park po kawałku, a Uzdrowisko budynki, które zapewne teraz odkupi, stan techniczny i wygląd budynków zarządzanych przez ZGL( bez komentarza). Niech nie przenoszą wzorców dotychczasowej działalności - więc naprawą Cieplic zajmą się inni.
~ja 9-03-2011 9:42
Tak - mieszkam w Cieplicach, urodziłem się w Cieplicach, szlag mnie lekki trafia kiedy widzę porządki w Cieplicach. Chcę zmieniać Cieplice dla Cieplic i Ciepliczan. Wszyscy starzy mieszkańcy z którymi rozmawiam o Cieplicach mówią o przyłączeniu Cieplic do Jeleniej jako momencie kiedy zaczęło się staczanie i marginalizacja Cieplic. Właśnie zaczyna się odwracanie tego procesu - a jest to zasługa Miłośników Cieplic, którzy od 10-12 lat walczyli o autonomię Cieplic. Wyobraźcie sobie, że miasto próbowało obejść ustawę nakazującą wydzielenie uzdrowiska jako dzielnicy. Byliśmy skuteczni. Jest dzielnica, są wybory, są ludzie którzy dokonali wielu świetnych dla Cieplic rzeczy, którzy mają genialne pomysły na rozwój Cieplic. Stowarzyszenie zebrało swoisty cieplicki DreamTeam, creme de la creme cieplickich działaczy, świadomych , podkreślam - świadomych ogromu obowiązków spoczywających na Radnym jednostki pomocniczej Uzdrowisko Cieplice, oraz gotowych poświęcić kolejne 4 lata na pracę społeczną.
~ 9-03-2011 9:44
SMC to banda cwaniaków... Czekam na nowych kandydatów i szczere chęc d działaniai. Najważniejsze w tych wyborach jest dobro Cieplic, a SMC myśli tylko o swoim interesie i rozgłosie...
~ja 9-03-2011 9:55
ty jakiś prosty jesteś ... prostacki wręcz
~ 9-03-2011 10:12
Szczery :)
~ja 9-03-2011 10:28
Szczerość – wyrażanie tego, co się myśli (czuje) w sposób zgodny z rzeczywistością, oraz postępowanie zgodnie z tym, co się wyraża. W wielu kulturach (np. Starożytna Grecja, państwa konfucjańskie, chrześcijaństwo), cecha ta jest cnotą, a jej przeciwieństwami są dwulicowość, fałszywość, hipokryzja. Wg Michela de Montaigne'a, szczerość jest cnotą rzadką i filozoficzną, pozwalającą na krytycyzm i na poprawę samego siebie[1]. Szczerość (lub prawdomówność) stanowi istotny element samurajskiego kodeksu bushidō oraz jedną z tzw. cnót pruskich. To tyle w temacie "szczerości" - stawiam zdecydowanie na skrywane kompleksy i prostactwo. Sam nie potrafisz, więc walczysz z tymi którzy pracują, organizują, odnoszą sukcesy.
~xyz 9-03-2011 14:14
Tylko szczeremu zawsze kłody pod nogi rzucają i wiatr w oczy dmie .
~do "~ja". 9-03-2011 16:03
Straszny z ciebie mądrala i filozof. Czy sam zawsze postępujesz zgodnie z kodeksem etycznym „samuraju”? Z pewnością nie a wnioskuje z tego jak traktujesz ludzi. Myślę że w ten sposób leczysz swoje kompleksy i niedowartościowanie. Oby tacy kandydaci nie weszli do tej rady.
~mucha 9-03-2011 17:32
do wyborca. "Uzdrowisko Cieplice" Sp. z o.o. prosperuje bardzo dobrze - pomimo olbrzymich nakładów na inwestycje przynosi zysk a obłożenie pokoi sięga 90%. Ta firma nie jest i nie może być jednak odpowiedzialna za całe Cieplice. Nie rozumiem dlaczego sądzisz, że prywatna firma "ma wpływ na status i wygląd Cieplic". Zbigniew Muczyński www.muczynski.net.pl
~ 9-03-2011 18:46
"ja" ty jesteś jakiś toksyczny, są tacy ludzie niestety.
~ja 9-03-2011 19:41
Rzeczywiście, przyznaję, jestem jakiś. I nie martwię się swoją jakością, kiedy stykam się z jakości brakiem. Kłopot mają nijacy, drętwi, bezpłodni malkontenci, specjaliści od "oby tacy nie weszli". Nie chcesz żebym wszedł do rady - to kandyduj, zrób kampanię, wykaż się pracą. Bądź lepszy. Jak do tej pory jesteś tylko ...... upierdliwy.
~............ 9-03-2011 20:02
Do "ja" - Jeśli jesteś Ciepliczaninem mieszkającym w Cieplicach, to po co na próżno tyle czasu bijesz pianę o to, czy może kandydować ktoś spoza Cieplic? Kandyduj! Człowiek z neostrady ma rację, jesteś toksyczny i ... upierdliwy. Cały czas chodzi o to, aby kandydowali Ciepliczanie, a nie ludzie z Jeżowa, tak jeden radny z rady miejskiej, co według mnie jest skandalem. Jeśli ktoś mieszka w Jeżowie, to niech startuje do tamtejszej rady, a nie do rady miejskiej Jeleniej Góry.
wlasnietak 9-03-2011 20:22
twojglos.com Przeczytaj, przeanalizuj, zdecyduj.
~ja 9-03-2011 21:06
Nie biję piany. Twierdzę uparcie że fakt zamieszkiwania w takim czy innym miejscu niewiele znaczy w dzisiejszych czasach, kiedy wykonanie ruchu pozornego - np. wynajęcie mieszkania, nie stwarza żadnego problemu. Piętnowanie kogoś za fakt zamieszkiwania 10 km od centrum miejscowości jest zwyczajnym myleniem pojęć i szukaniem dziury w całym. Innymi słowy - nie mając się do czego przyczepić, czepiasz się adresu. Albo łysiny, albo okularów. I jak tu nie wytknąć Ci po raz kolejny prostactwa? Przyjmuję, że zaledwie 2 do 3 osób marudzących na "adresy" i "przemądrzałość" świadczą bardzo dobrze o Cieplicach,o Ciepliczanach. I tego się trzymam. Was - 2,3 osób nie przekonałby do siebie nawet św. Franciszek, bo to i adres nie ten, i głoszone hasła mało popularne...... . Ale to WASZ PROBLEM.
~ 9-03-2011 21:10
upierdliwy to ty jesteś "ja" i to na maxa, lecz się ty "etyczny" samuraju.
~ 9-03-2011 21:15
W Radzie Miejskiej Jeleniej Góry są mieszkańcy Jeżowa, Dziwiszowa. Adoptujemy wszystkich "przebierańców". Tych od niedawna mieszkających w Cieplicach też.
~ja 9-03-2011 21:25
a tak mi się przypomniało...na podsumowanie dysputy o wyższości rodzonych Ciepliczan nad naturalizowanymi, oraz elementami obcymi z Jeżowa czy innego barbarzyńskiego Dziwiszowa: Ptaszek Ptaszek idiota, głupszy, niż się zdaje, strojny barwną krajką, z głową jak makówka, nieprzyjaciel kota, ojciec pięciu jajek, z których każde jajko pełne jest półgłówka, przyparty do drzewa pierzem rudosinem, toczy głośne swary z innym znów kretynem, po czym śpiewa, śpiewa głupstwa nie do wiary. M. Pawlikowska-Jasnorzewska
stańczyk 9-03-2011 22:57
Czym Wy się tak podniecacie? Pod nieobecność partii politycznych, jedyną spójną, działającą od lat i rozpoznawalną w Cieplicach organizacją są Miłośnicy Cieplic. Sam słyszałem jak organizatorzy III Karkonoskiego Festiwalu Światła dziękowali miłośnikom za pomoc. A ta impreza robi wrażenie. Ja tam wolę dobrze się bawić z Miłośnikami niż płakać z jakąś urzędniczką z ZGL-u, albo specem od wodomierzy z Wodnika. 3majcie się Miłośnicy - Staromiejska jest za Wami.
~jacenty 10-03-2011 0:29
Do stanczyk----Witam sasiada.Mamy z brukowanej Staromiejskiej swoich kandydatów do Rady i to pewniaków.Jankes z żoną teżsą widoczni przy każdej imprezie czy to trójkolowcem na FŚ czy jakiś konkursach czy przy Dniu Dziecka a ich oswietlenie domu może konkurować z festiwalemNie mówię że urodzony gdzieś w Sieradzu nie może dbać o Cieplice,ale rdzenni mieszkancy powinni stać w pierwszym szeregu.Jak na glosowanie nigdy nie chodzilem tak teraz idziemy razem z sąsiadami bo może wreszcie ukarze sie światelko na końcu tunelu tylko rzeby nie wleżli prawdziwi urzednicy co tylko doją i robią szemrane interesy na mieszkaniach i fikcyjnych remontach
~Wiesława 10-03-2011 0:31
Jeden z moich faworytów www.kamillabieniec.home.pl
~ 10-03-2011 9:43
Ręce mi opadły... Oświetlenie domu ma być argumentem za kandydatem?!
~// 10-03-2011 13:32
Do~ja, Co ty się człowieku tak wysilasz i przekonujesz do swoich racji. Startujesz w wyborach i chcesz żebyśmy na ciebie głosowali to się chłopie ujawnij. Który jesteś na liście? 4, 7,17,28??? Wiemy już że jesteś z Cieplic i ze Stowarzyszenia Miłośnicy Cieplic. Miej odwagę a nie ukrywasz się jak tchórz!!!! Boisz sie że będziemy wiedzieli na kogo nie głosować???
~............ 10-03-2011 18:22
Przebierańcy niech startują do wyborów w SWOICH MIEJSCACH ZAMIESZKANIA, niech U SIEBIE poprawiają warunki bytu swoje i swoich sąsiadów. Ciepliczanie niech sami stanowią o swojej dzielnicy. Jeśli chodzi o Jelenią Górę, to oczywistym jest, że są w niej Ciepliczanie, wszak Cieplice są dzielnicą Jeleniej Góry, tak jak Maciejowa, Sobieszów i Jagniątków. Jeśli ktoś mieszka w Jeżowie lub Dziwiszowie, to niech startuje do rady Gminy Jeżów lub do Rady Dziwiszowa. Każdy ma prawo startować w wyborach SAMORZĄDOWYCH - TAM GDZIE MIESZKA.
~mmmm-m 10-03-2011 19:40
Mam pytanie czy Rada Dzielnicy zrobi zebranie na którym będzie można przedstawic wnioski żeby żyło się lepiej np. co zrobić z : - brudem na ulicach, - z paskudnymi pojemnikami w centrum koło kościoła, - kupami psów, -obskurnymi elewacjami, -parkowaniem aut na PL, -bałaganem na cmentarzu parafialnym i w okolicy(ulice), -dziurami w drogach w mieście uzdrowiskowym, -,,ślicznym \" ryneczkiem warzywnym,
~ 10-03-2011 19:52
No dalej ··ja odwagi. Nazywam się M...... K....., startuję do Rady Cieplic żeby pokazać wam jak się rządzi.
~wiktria 10-03-2011 20:08
Wybory jak kazde inne tylko że tym razem dotycza nas mieszkańców cieplic niegdyś pieknej miejscowości odwiedzanej przez nie tylko turystów. Teraz zaniedbane peryferie Jeleniej Góry. Jest cos takiego jak ZGL \\\\\\\"Południe\\\\\\\" pod wodza kandydata do Rady p. Jankowiak-Witek ale ta Pani niewiekle zrobiła i jak mniemam nie zrobi dla Cieplic. Coprawda z pustego i Salomon ..... ale gdyby za checiami szły czyny nieobiecanki. Więc ogladajmy liste kilka razy zanim postawimy znak przy tym nazwisku. Wierze że nasi wybrańcy zrobia duzo dla Cieplic aby przyniosło ich działanie wiele korzysci dla mieszkanców i dla mista.
~do ja 10-03-2011 20:55
No jak tam Panie "ja" czy M..........K......łatwo obrażać, poniżać swoje radykalne pomysły głosić innym ubliżać pod nikiem a trudno do własnych sądów i zdania własnego sie przyznac? Własnym nazwiskiem własne poglądy podpisać? Coś po tak aktywnym uczestnictwie sie Pan nam zaciął?Brak odwagi,tchurzostwo?????? A.Rzębienik
~Kamel 10-03-2011 21:40
Skąd w ludziach tyle złośliwości? :/
~ 10-03-2011 22:12
Z PRZYKŁADU m.....k.....
~ 10-03-2011 22:47
No dalej "orle~ja" wzlatuj na wyżyny ludzkiej głupoty, ciemnoty, prostactwa, naiwności i nierubstwa. Przecież tak postrzegasz wszystkich Ciepliczan.
~ 10-03-2011 23:25
Nieporozumieniem jest w moim przekonaniu podjęcie decyzji o kandydowaniu do rady i ukrywanie się za pseudonimami. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom potencjalnych wyborców prezentuję Państwu swoją sylwetkę, Nazywam się Konrad Sikora i zamierzam powalczyć o Państwa głosy. Wszystkie dostępne informacje znajdują się na stronie twojglos.com (strzałką u dołu przewijamy teksty). Nie wstydzę się nazwiska, nie zamierzam się ukrywać, nie wstydzę się tego co robię. Stratuję bo chociaż udało się już zrobić kilka rzeczy, wiem że jeszcze wiele do zrobienia. Nie krzyczę jak najbardziej tu aktywni. Nie obrażam, nie szczuję. Nie dziele ludzi na my, wy, oni, lepsi, gorsi Z uwagą, przyjemnością wysłucham uwag, sugestii, problemów, Padło pytanie o spotkanie z kandydatami. Proszę o sugestie, gotów jestem przy kawie rozmawiać o kierunkach działania w naszej dzielnicy. O jedno proszę idźmy do wyborów, niech nikt nie decyduje za nas. Szanuj swój głos. Szanuj siebie. Zapraszam konrad.sikora@wp.pl
~A,Rzębienik 11-03-2011 8:12
Brawa dla Pana Konrada a Pan "ja" strefił????????????
~ToTo 11-03-2011 21:30
Znam Konrada Sikorę. To rozsądny i godny zaufania człowiek i takich właśnie ludzi potrzeba w Radzie Cieplic, którzy będą dbać o nasze wspólne sprawy. Życzę jemu powodzenia u wyborców 20.03.2011r.
~ 12-03-2011 10:02
Popieram przedmówcę!! Również miałam przyjemność poznać Konrada i wiem, że jeżeli zostanie wybrany do Rady Cieplic, będzie to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu!! Patrząc na to, czym obecnie się zajmuje jestem pewna, że dobro nas wszystkich będzie dla Niego najważniejsze!! Ja również życzę Mu powodzenia podczas wyborów - 20.03.2011 r.
~! 13-03-2011 1:02
The End.
~dani710 15-03-2011 22:24
Gadacie że nie koryto ale właśnie takimi kanałami wygrywa się np.możliwość projektu sławnego cieplickiego aqua parku myślę o Panu Futerhendlerze .
~! 16-03-2011 7:35
Szara eminencja prezydenta,za poprzedniego nie remontował hoteliku PO wyborach /wielkie spotkania w Casparze/roboty ruszyły z kopyta.A mówiłem że /pisałem że coś czuć /z tym kąpieliskiem.
~sowa 17-03-2011 19:56
Uwaga "na gorąco": Stowarzyszenie ma nieprawidłową nazwę. Powinno nazywać się :"Stowarzyszenie Miłośników Placu Piastowskiego", bo głównie mówiło się o parku, Placu, Uzdrowisku. Nawet dzielnica Cieplice jest okrojona. Oni nie zauważają, że Cieplice są zaniedbane i brudne. Grunt, to nowe elewacje budynków przy deptaku
~Puchacz 17-03-2011 21:17
do sowa Oni nie zauważają,ale ty bystra jesteś i zauważyłaś,to na co czekasz? Miotla,szmata i doginasz ! Co pazurków szkoda,piórka się pobrudzą? Najlepiej kogoś krytykować jak kretyn
stańczyk 17-03-2011 22:31
I ja byłem na spotkaniu z Miłośnikami. I słuchałem co mieli do powiedzenia. I słuchałem pytań mieszkańców, i nawet sam dorzuciłem swoje 3 grosze. I co zauważyłem? Po pierwsze - tylko im się chciało zaprosić mieszkańców na spotkanie. Tylko z nimi można było pogadać twarzą w twarz. Tylko oni przedstawili się z imienia i nazwiska. Fakt - dużo było o centrum Cieplic, i ja się nie dziwię, ten syf jaki oglądają kuracjusze trzeba czym prędzej posprzątać. Po drugie, oni chyba traktują serio to co robią, 12 lat zasuwają społecznie, kolejne 4 w radzie też chcą zasuwać społecznie. Mi by się nie chciało. Ale na wybory się ruszę. Staromiejska głosuje na Miłośników Cieplic!!!
~ 30-03-2011 23:07
Trzeba oddzielić działania Rady Ciepic od działań Stowarzyszenia Miłośników Cieolic nawet jeśli będa spójne to nie tasama działka.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group