• Czwartek, 18 kwietnia 2019
  • Godz. 20:26
  • Imieniny: Alicji, Apoloniusza, Bogusławy
  • Czytających: 5984
  • Zalogowanych: 17
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Zderzenie mercedesa z autem policyjnym

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 7 września 2013, 20:49
Aktualizacja: Niedziela, 8 września 2013, 10:08
Autor: Angela/Red
Fot. Angela
Na skrzyżowaniu al. Wojska Polskiego i ul. Nowowiejskiej w Jeleniej Górze doszło dzisiaj (7.09) po godz. 20.00 do zderzenia policyjnego terenowego nissana jadącego na sygnale z samochodem osobowym, którym podróżowało małżeństwo z dwójką małych dzieci. Trzy osoby trafiły do szpitala.

Oba samochody jechały al. Wojska Polskiego w kierunku Cieplic. Jak wynika z relacji świadków, przed skrzyżowaniem kierująca mercedesem włączyła kierunkowskaz i chciała skręcić w ul. Nowowiejską.

- W tym samym czasie policjanci zaczęli wyprzedzać pojazdy jadące przed nimi, włączyli sygnalizator świetlny dosłownie na dwie sekundy i uderzyli w mercedesa – mówiła pani Agnieszka z Jeleniej Góry. - To było potężne uderzenie. Jechałam z córeczką za tymi samochodami i moje przerażenie było ogromne. Zjechałam w Nowowiejską, zostawiłam samochód, zbiegłam do mercedesa i razem z innymi ludźmi zaczęliśmy uspokajać dzieci, które strasznie płakały. Starszy chłopiec martwił się o mamę, która była zakrwawiona. Mąż tej kobiety był w ciężkim szoku. Wyrwał zakleszczone drzwi, żeby ratować kobietę i wyciągnąć ją z pojazdu – dodała pani Agnieszka.

Tę wersję potwierdza też Karol, który całe zdarzenie widział z okna swojego mieszkania.

Najbardziej poszkodowana okazała się 33-latka z Jeleniej Góry, która kierowała mercedesem. Policyjne auto uderzyło w jej bok. Karetki pogotowia zabrały też do szpitala dzieci: dwóch chłopców w wieku 3 i 7 lat. Dwóch policjantów wydziału ruchu drogowego z nissana, zostało przebadanych i opatrzonych w karetkach na miejscu zdarzenia. Jeden z nich ma założony kołnierz ortopedyczny, drugi nie odniósł żadnych obrażeń.

- Zgodnie z procedurą, w tej sprawie wszczęte zostanie postępowanie, które wyjaśni, kto zawinił w tym zdarzeniu – mówi podinsp. Edyta Bagrowska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. – Ze wstępnych ustaleń wynika, że policjanci jechali na pilne wezwanie. Przeglądany będzie monitoring, przesłuchani zostaną świadkowie. Obecnie wiemy, że 7-letniemu chłopcu nic się nie stało i został on zwolniony ze szpitala. Trzylatek jest jeszcze na badaniach profilaktycznych. Bez obrażeń jest również ojciec dzieci, który był pasażerem mercedesa – dodaje podinsp. Edyta Bagrowska.

Na miejscu jest policja i straż miejska, która kieruje ruchem. Trwają czynności z udziałem prokuratora Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (93) Dodaj komentarz

~fanmilicji 7-09-2013 20:59
To kierowca ma przerąbane szkoda dzieci.. Będzie jak w poznaniu???
~MB fan 7-09-2013 21:01
Szkoda klina W124... :(
~ 7-09-2013 21:03
Policja zatuszuje swoja nadgorliwosc. Nawet na sygnale obowiazuja zasady bezpieczehstwa. O tym czesto policjanci zapominaja, lub nie chca pamietac, uwazajac sie za bogow na drodze bo maja koguty i wlaczone sygnaly,
~fanmilicji 7-09-2013 21:06
http://www.youtube.com/watch?v=4cnOkj6190A
~kkk 7-09-2013 21:20
a co tam robi sm ?????????????????
~xxl 7-09-2013 21:20
policja nie jechała na sygnale!!!
~sff 7-09-2013 21:22
Mieli włączony tylko sygnał dźwiękowy dopiero włączyli sygnał świetlny jak wpadli na chodnik
~przechodzeń 7-09-2013 21:23
sygnały włączyli dopiero po kolizji,nie słyszałem żeby wczesniej mieli włączone
~przechodzeń 7-09-2013 21:26
zderzenie mercedesa z autem policyjnym...przecież to radiowóz wjechał w mercedesa,,
~sff 7-09-2013 21:27
Mieli do słownie włączony na 2 sekundy przed zdarzeniem ale co z tego jak zaraz zatuszują się jakąś wymówką
~xxl 7-09-2013 21:32
kolego czemu piszesz herezje??? sygnał został włączony po uderzeniu zarówno świetlny jak i dźwiękowy...i bez apelacyjne wina była policji...
~sff 7-09-2013 21:35
Wina ich jest w 100%
~majkrone 7-09-2013 21:38
a jak doszło do kolizji? który pojazd jechał skąd?
~przechodzeń 7-09-2013 21:39
do xxl dobrze mówisz
~xxl 7-09-2013 21:43
policja jechała wp, za mercedesem który skręcał w nowowiejska...
~kokook 7-09-2013 22:21
Zdjęcia robione pralką
~ABC 7-09-2013 22:22
Ten pojazd Policji mijał mnie dzisiaj na sygnale ,jechał w kierunku ulicy Wolności i średnio mi się to podobało , przeglądnę kamerkę . Pojazdy uprzywilejowane również obowiązuję jakieś przepisy . Jednak wypadek do zdarzenie nagłe , wina może być po jednej jak i po drugiej stronie .
~człowiek 7-09-2013 22:27
kierowca jadący pojazdem uprzywilejowanym nawet na sygnale i powodujący wypadek ponosi odpowiedzialność za to zdarzenie sygnał nie zwalnia go od odpowiedzialności.
~ 7-09-2013 22:45
@ człowiek masz racje .. ale milicjanty mają ... a my nie..
~rattlehead 7-09-2013 22:51
Znam tych policjantów z nissana, niestety kierowca mercedesa będzie miał kłopoty, bo oni nie przyznają się do winy
~jkhkhk 7-09-2013 22:54
znajac swiat i tak bedzie wina z mercedesa
~ 7-09-2013 22:57
całe szczęscie juz jest wszystko jasne monitoring nagrał to zdarzenie
~Tromk 7-09-2013 23:13
Pomoć jest nagranie z samochodu który jechał jako trzeci za radiowozem i ma rejestrator..............
~ 7-09-2013 23:14
sygnał był włączony przed uderzeniem słyszałem wszystko siedząc tuż obok w oknie
~teqila 7-09-2013 23:15
mam nadzieje ze nic poważnego nie stało się tej pani,powrotu do zdrowia zyczymy .szkoda dzieci wielki szok przeżyły
~kareciarz 7-09-2013 23:17
To koło pogotowia ratunkowego na Wojska Polskiego, karetki na szczęście jechać daleko nie musiały "na sygnale".
rymcycymcy 7-09-2013 23:53
Kobiety nieczęsto patrzą w lusterka ...na cokolwiek innego niż one same ! :)
~3d 7-09-2013 23:57
czytajac relacje przypomniala mi sie sytuacja sprzed paru lat. Przed nami jechalo auto w ktore uderzyl radiowoz (rowniez wersja terenowa). Policja jechala zbyt szybko i wyrzucilo ich z zakretu i nastepnie uderzyli w male autko. W srodku rodzice i malutka dziewczynka. Na szczescie nikomu nic sie nie stalo. Swiadkowie naoczni - ja i 3 inne osoby. Zeznania w prokuraturze nic nie daly, poniewaz policjanci sa nietykalni. Malo tego zostala wytoczona sprawa przeciwko tej rodzinie. ..... Smiac sie czy plakac. pozostawiam do wlasnej oceny
~fanmilicji 8-09-2013 0:03
http://www.youtube.com/watch?v=4cnOkj6190A
~ 8-09-2013 1:48
merek stary ale jary ,w normalnym panstwie odznaki tych policjantow lezalyby juz na biurku ,a w polsce zaraz doszukaja sie zlego stanu technicznego tego mercedesa i wina spadnie na cywila , bo policja MOZE WSZYSTKO
~ 8-09-2013 2:55
@01:48 święte słowa bracie święte.Milicja stała i stoi ponad prawem.. ale taka jest nasza ..
~ 8-09-2013 3:24
tak to jest jak sie bierze na policjantów ..., którzy nawet dobrze autem nie potrafią jeździć. przykładem jest niejaki funkcjonariusz m. m.
~grzech 8-09-2013 5:19
tak przeglądam czasami zdjęcia i zastanawiam się często co autor miał na myśli robiąc większość z nich ..co chciał nam ciekawego pokazać-jest takie powiedzenie o mapie i brzytwie a ja myślę e można też o małpie i aparacie fotograficznym. Czy w tym portalu jest 1 mądry który kontroluje co piszą ,jak piszą i co załączają? .........
~nieznany1 8-09-2013 5:40
prokurator a policja to renka renke myje policja wyjdzie na czysto bez oskarzen a oni są winni
~ 8-09-2013 7:35
Policjanci na szybko odnaleźli wszystkich świadków i nawet jak ich wina to już świadkowie są dobrze zastraszeni...
~ 8-09-2013 7:39
Co się stało kierującej kobiecie, w jaki sposób została poszkodowana, dlaczego nikt o tym nie napisze? W artykule nie napisano tego co najważniejsze, jaki skutek był dla najbardziej poszkodowanej w tym wypadku.
~kierowca ABCDE 8-09-2013 8:27
Ok. roku temu, Skrzyżowanie Wolności i Woj. Polskiego. Jechałem lewym pasem Wolności od centrum ( lewym by skręcić w Prusa). Na samym już skrzyżowaniu usłyszałem i zobaczyłem sygnały pojazdu policyjnego, wyjeżdżającego z Woj. Polskiego na Wolności w kierunku Cieplic. Gwałtownie się zatrzymałem by wpuścić ten pojazd, który na 100% włączył sygnał dźwiękowy wjeżdżając na skrzyżowanie. I co się dzieje, wyskakuje z Alfy zostawionej na środku skrzyżowania funkcjonariusz i z \"buzią\" do mnie. Przypominam pojazd jest w akcji, sygnały, światełka a Pan policjant ma czas by formułować obelgi, straszyć zabraniem prawa jazdy itp. Sytuacja trwała kilkadziesiąt sekund. Pan policjant zapomniał lub nie wie że światełka i sygnały winne być włączone jednocześnie. I ciekawe gdzie jechał ten pojazd?
~hihhi 8-09-2013 8:31
Pan Grecki o ile jeszcze pracuje pourywa panom policjantom głowy
~...i... 8-09-2013 8:46
Czyja wina uzna sad...a nie wy biegli autobusowi...wedlug mojej opinii jest obustronna wina,gdyz w kd istnieje zapis,ze kierujacy pohazdem skrecajacym powinien mimo wszystko upewnic sie czy nie jest wyprzedzany(kobieta nie spojrzala w lusterko,tylko patrzyla sie co dzieje sie przed pojazdem). Policjanci powinni zachowac szczegolna ostroznosc,nawet jak mieli wlaczone sygnaly uprzywilejowania,faktem jest,ze manewr wyprzedzania prowadzili w obrebie skrzyzowania,a na upartego rowniez przejscia dla pieszych. I type w temacie, a co do rzeczywistosci to wielu kierowcow nie ustepuje pierwszenstwa zarowno policji,strazy,pogotowiu itd.,bo nie patrza sie w lusterka,a takze zyjac w mysl zasady "przeciez nie jada do mnie"...
~znawca 8-09-2013 9:28
Dobrze ze sie nic gorszego nie stalo tej rodzinie, co za .... w tej policji i emeryturka po 15
~ 8-09-2013 9:28
ten mietek już dawno powinien trafić na szrot
~kola 8-09-2013 9:28
Warto by sprawdzic, czy policjanci mieli autoryzację do użycia koguta i sygnału, czy tylko po prostu chcieli sobie "ułatwić"? Wystarczy sprawdzić u "oficera" dyżurnego godzinę udzielenia zgody na użycie w/w i godzinę wypadku.
~ 8-09-2013 9:47
do rymcycymcy - sądzisz po sobie?
~do...i... 8-09-2013 9:58
i innych "znawców" - prawo na drodze ustala "Kodeks drogowy" i jeszcze w żadnej jego wersji nie widziałem, żeby można było wyprzedzać na skrzyżowaniu... Więc stwierdzenie, że pani kierująca powinna przed skręceniem w lewo na skrzyżowaniu patrzeć w lusterko jest tak samo mądre jak ktoś kto je przytoczył... Posqctym pojazdy na sygnale obowiązuje taki sam kodeks!
~do~kareciarz 8-09-2013 10:16
Pogotowia na W.Polskiego niema już od kilku lat kolego. Baza karetek jest przy szpitalu na Ogińskiego.
~ML 8-09-2013 10:18
Jestem ze starej gwardii która była uczona jak jeździć samochodami uprzywilejowanymi... jeździłem w SG... teraz co ci ...z policji wyczyniają przekracza normy... ..................
~ 8-09-2013 10:24
Co się stało kobiecie, w jaki sposób została poszkodowana, dlaczego nikt o tym nie napisze? W artykule nie napisano tego co najważniejsze, jaki skutek był dla najbardziej poszkodowanej w tym wypadku.
~ 8-09-2013 10:28
Co się stało poszkodowanej kobiecie? Czy ona w ogóle jeszcze żyje?
~TEJOo 8-09-2013 10:40
wyprzedazli kolumne samochodów przed pasami a jeśli ktoś by tamtędy akurat przechodził? Mało albo i brak wyobraźni....
~ 8-09-2013 10:44
Wyjaśnienia wymaga kwestia czy poszkodowana kobieta jeszcze żyje.
~Romuś 8-09-2013 10:48
Kobieta żyje i jest w domu...
~utytółowany 8-09-2013 11:01
A co to za tytuł jest?! Chyba na odwrót? To Milicjant przywalił w mercedesa! Angela,czy Ty się kiedyś poprawisz?
~her,menegil 8-09-2013 11:07
Kolejny raz autorowi nie po drodze z logiką.
~naktomii 8-09-2013 11:09
o 16 tez była potrzeba jechania 140 po jana pawla?jezdzili jak ... i wyjezdzili
~ 8-09-2013 11:12
@Romuś - Jeśli wiesz, że jest w domu, to wiesz, jakie miała obrażenia. Uchyl rąbka tajemnicy. Czy będzie mogła normalnie funkcjonować w najbliższych dniach? Czy też czeka ją długie leczenie?
~juras 8-09-2013 11:23
Spytaj policjanta. On Ci prawdę powie....... Tych dwóch rangersów z Nissana to nieraz ponosi. Znam ich. Pierwszy to Chuck, a drugi Norris.
~ 8-09-2013 11:34
Najważniejsze jest zdrowie tej kobiety; jakie obrażenia poniosła? Była zakrwawiona, co wynika z treści artykułu. Skąd ta krew? Miała rozbitą głowę? Wstrząs mózgu? Przecież była zraniona.
~iras 8-09-2013 12:53
Nie tak dawno tez by w moje auto radiowoz na sygnale przygral ale odbilem mocno w lewo i nic sie nie stalo.
~ 8-09-2013 13:47
jakie obrażenia poniosła kobieta?
~hexe 8-09-2013 13:58
rymcycymcy..... kobiety nie patrzą w lusterka?? a jak jeżdżą faceci w kapeluszach ?? wczoraj jechałam z Jelonki 500 km - na A2 cztery razy faceci zaczęli wjeżdżać na lewy pas gdy praktycznie zaczynałam ich wyprzedzać ...jest masa świetnie jeżdżących kobiet tak samo jak masa idiotycznie jeżdżących facetów. ...i statystycznie to właśnie mężczyźni powodują tragiczniejsze w skutkach wypadki. .....
~jg 8-09-2013 14:55
Zaraz panowie z policji powiedzą że to wina dzieci :/ tak wszystko zatuszuja że będą bez winy...nasze Polskie porabane prawo...tak to jest jąk przyjmuja do policji bez ... racjonalnego myślenia a potem taki jeden z drugim myśli że może wszystko
~kola 8-09-2013 14:55
Z doświadczenia wynikającego z jazdy po niemieckich drogach wiem, że TAM można w ogóle nie mieć lusterka wstecznego. Włączony kierunkowskaz jest PRAWIE gwarancją udzielenia pierwszeństwa. Nie wiem, czy wynika to z zapisów kodeksowych, czy z kultury kierowców, ale tak jest. Zmiana pasa ruchu w ruchu miejskim i na autostradzie nie stanowi żadnego problemu. Mrugasz i jedziesz. Chyba, że trafisz z tyłu za sobą na Polaka, albo innego "osta".
~malgoska 8-09-2013 15:27
najpierw przydałoby sie sprawdzic czy rzeczywiscie dostali wezwanie i na szybkiego ruszyli do akcji czy po prostu spieszyło im sie od tak
~Yacek 8-09-2013 15:27
Będą sprawdzać w monitoringu - ale ubaw, parę dni wcześniej nikt nie zauważył betoniarki z której leje się cement a tu chcą sprawdzać przebieg wypadku...........
~ 8-09-2013 16:12
Czy ktoś wie, co z poszkodowaną kobietą? Została zabrana do szpitala, ale jej dalszy los nie jest znany. Czy żyje, a jeśli tak, to jakie miała obrażenia i ile czasu będzie w szpitalu?
~ciekawy 8-09-2013 16:33
Współczuję kobiecie, trauma przez długi czas jej nie ominie. Wyobrażam sobie jaki skok adrenaliny miał jej mąż, cud, że nie wyrwał drzwi w nissanie i nie wyjął policjanta . . . Zdjęcia robione kapciem . . . bezaplacyjnie :-(
~ 8-09-2013 17:08
a właściwie czy tym policjantom ktokolwiek sprawdzał zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu? ;-)
~ 8-09-2013 18:04
8.27- Nie wiesz gdzie, nic po tej wiedzy! Lepiej zapytać : po co ?
~pero 8-09-2013 18:28
od sami jak zwykle biegli i znawcy tylko aby się zemść na Policjantach a nie Policji jak osły piszecie. To są Policjanci a nie Policjas bo toinstytucja. A wracając do tematu jak nie byłeś na miejscu i nie widziałeś to nie siej plotek tak ci powiem grzecznie.
~Dr Watson 8-09-2013 18:30
Do ~TEJOo. Nie widzę żadnego konstruktywnego sensu w Twojej wypowiedzi. Setki razy widziałem erkę na sygnale, która wyprzedzała pojazdy przed przejściem dla pieszych. To jest pojazd uprzywilejowany, ale zasadą generalną jest to, że kierujący takim pojazdem musi zachować wszelkie środki ostrożności, aby kierując takim pojazdem nie spowodować wypadku czy kolizji z własnej winy i nie spowodować nieszczęścia zarówno innym użytkownikom dróg jak i sobie.
~do pero 8-09-2013 19:08
A kto tu się mści na policjantach? Poza tym nazwy zawodów piszemy od małej litery. Ludzie zadają pytania, bo w artykule prawie nic nie ma. Brakuje odpowiedzi, co z tą kobietą, która była poszkodowana. Jej losu nie znamy. Pani rzecznik Policji oświadczyła, że Prokuratura prowadzi czynności. Trochę to dziwne, zważywszy, że gdy gen.Petelicki i premier Leper w piątek popełniali samobójstwo, to prokuratura czynności rozpoczęła dopiero w poniedziałek. Czy tutaj, gdzie nikt nie stracił życia, prokuratura zmieniła obyczaje? Wówczas, w obliczu śmierci osób z pierwszych stron gazet,w prokuratorze było od piątku wieczorem do końca niedzieli nieczynne. Wypadek w Jeleniej Górze wydarzył się późnym wieczorem (po godz. dwudziestej), gdy prokuratura już jest nieczynna. Czy to nie zagadkowa sprawa?Pozdr.
~ 8-09-2013 19:18
cd. do pero - Mnie oczywiście także nie było przy wypadku. Stąd pytania. Nie mam nic do Policji, zawód jak każdy inny. Ktoś go musi wykonywać. Tyle, że w artykule, chyba sam to przyznasz, informacje podane w sposób bardzo wybiórczy. Podano jedynie, że nic nie stało się dzieciom i mężowi kobiety, a jeden z policjantów jest w kołnierzu ortopedycznym. Nie podano najważniejszej rzeczy - co z tą panią, która ucierpiała najbardziej, zakrwawionej tak bardzo, że aż jej dziecko się o nią bało, a mąż był w ciężkim szoku, że w panice nawet wyrwał drzwi auta.
~darojg 8-09-2013 20:14
A gdzie formułka o trzeźwości lub jej braku?
~Shadow 8-09-2013 21:41
Do niejakiego "do pero" z 19:08 Proponuje, żebyś też strzelił samobója to się przekonasz czy na miejsce przyjedzie prokurator, a i przy okazji światu ulżysz. Pojęcia o niczym nie masz, wypisujesz jakieś radiomaryjne bzdety, ale zadowolony z siebie jest jak większość udzielających się tu komentatorów wyraźnie cierpiących na anacefalię. Nie chce mi się nawet wymieniać bzdur jakie w swoim wpisie popełniłeś, bo po pierwsze i tak nie zrozumiesz, a po drugie polemika z takim "intelektualistą " jak ty jest czystą stratą czasu, a już pisząc to co powyżej zmarnowałem go zbyt dużo.
~~~ 8-09-2013 22:02
nie bojcie sie zagorzali przeciwnicy Policji, na pewno kierujacy policjant poniesie konsekwencje, jak kazdy inny wypadek czy kolizja gdy policjant, ratownik medyczny czy strazak jest sprawca, ciekawe, ze wszyscy tu piszacy gdy wyjada za granice sa w przypadku zatrzymania przez Policje grzeczni i potulni jak baranki, ze potrafia jechac w terenie zabudowanym 50-60, a nie 80,90 i 100... zastanowcie sie, choc raczej wiekszosc komentujacych rzadko uzywa mozgu...
~do 22.02~~ 8-09-2013 22:11
A mnie nie chodzi o konsekwencje wobec policjantów, lecz o to, czy ta kobieta w ogóle żyje. Jeśli coś wiesz na ten temat, to napisz, a nie kopiuj komentarza z innego portalu. Najważniejsza w tym wszystkim jest ta kobieta, a nie to, że policjanci uczestniczyli w wypadku. Policjanci to tacy sami ludzie jak inni. Napisz, co z kobietą poszkodowaną w wypadku.
~ 8-09-2013 22:23
@Shadow - dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz? Poza tym - niczego radiomaryjnego w komentarzu Pero nie dało się zauważyć.
~ 8-09-2013 22:40
Kobieta żyje ! ma połamaną rękę i palce u rąk !!! to policja udezyla w osobowy i jechali bez sygnału ...
~antyGłupek 8-09-2013 23:29
p.Edyto jaki monitoring?? uliczny? życzę powodzenia, chyba że takowy istnieje gdy należy bronic policjanta.Demontowany zaś pewnie jest gdy jakiś głupek śmie twierdzic że policjant świadomie mija sie z prawda co do wykroczeń i chce przy pomocy monitoringu to udowodnic . Zdrowia i szczęscia w starciu z policyjnym betonem
~TEJOo 9-09-2013 0:03
do Dr Watson może i masz racje że inne auta uprzywilejowane też wyprzedzają ale nie na pełnym gazie 5metrów przed przejściem w trakcie zmierzchu no bo to już przesada. A gdzie są ci świadkowie którzy twierdzili że sygnały zostały włączone po uderzeniu przez samochód policyjny?
~ 9-09-2013 9:15
A NA SKRZYZOWANIU WOJSKA POLSKIEGO/GROTTGERA DALEJ NIC NIE WIDAĆ . STRAŻY NASZEJ MIEJSKA ZLITUJ SIĘ !!!
~liloo 9-09-2013 11:04
Na szczęście Pani z mercedesa żyje i przebywa już w domu.
~do kola 9-09-2013 11:48
Są kraje,gdzie tak po prostu jest,taka gwarancję bezpieczęństwa masz w Niemczech,w Wlk.Brytanii,na Bałkanach w Chorwacji i SŁowenii,w całej Skandynawii.Nie masz takiej gwarancji w Polsce,nie masz takiej gwarancji w aryjskiej do bólu Austrii,nie masz jej w sąsiednich Czechach,gdzie w ogóle trzeba mieć oczy na plecach i nie sposób użyć tempomatu na autostradzie,bo w CR nieznane jest pojecie płynności ruchu.To irracjonalne,wymyka się obiegowym opiniom o geografii i temperamencie,ale tak po prostu jest.A tu wina policjantów,bez dwóch zdań.Nie wolno wyprzedzać na skrzyzowaniach.Jeżeli mieli włączone sygnały,powinni to robić uwaznie i nie mają prawa na nikogo wpadać.Amen.
~vd 9-09-2013 21:10
kierujący zmieniający kierunek jazdy (mercedes) jest zobowiązany upewnić się czy jego manewr nie spowoduje zagrożenia - tak piszą w kodeksie drogowym, więc kto jest winny?
~waw 10-09-2013 21:09
Przepisy są chyba jasne. Pojazdowi uprzywilejowanemu należy ustąpic pierwszeństwa i warto to zasygnalizować, lecz nie może on go wymuszać jak w tej sytuacji...
~Yacek 13-09-2013 10:54
Czy będzie kontynuacja tego artykułu, czy dowiemy się jak potoczyło się dochodzenie, czy ustalono winnych ??? Angela/RED prosimy o więcej
~ 13-09-2013 22:21
@ 09-09-2013 21:10 | ~vd | "policjanci zaczęli wyprzedzać pojazdy jadące przed nimi, włączyli sygnalizator świetlny dosłownie na dwie sekundy i uderzyli w mercedesa", NALEŻY PODKREŚLIĆ : "włączyli sygnalizator świetlny dosłownie na dwie sekundy" - DOTARŁO???
~Klin 14-09-2013 22:22
Sygnały uprzywilejowania, sygnał świetlny wraz z dzwiękowym. Tylko używane razem ! Odzielnie każdy z nich nie jest sygnałem uprzwilejowania !
~Klin 14-09-2013 22:29
Sygnały uprzywilejowania, sygnał świetlny wraz z dzwiękowym. Tylko używane razem ! Odzielnie każdy z nich nie jest sygnałem uprzwilejowania !
~ 15-09-2013 13:44
Psy to Psy
~klij 16-09-2013 6:38
i poco tu piszemy i co nam to da nic bo taki nasz kraj do....
~waw 16-09-2013 20:13
Tak to już jest w Polsce, że nie umiemy się skrzyknąć, policja rozbija się za nasze podatki a złodziej jest bezkarny. Pewnie też chcecie to zmienić jak ja,TYLKO JAK!!!???
~sebeq 18-09-2013 11:58
witam, jak ktoś ma informacje jak potoczyła się ta sprawa lub toczy proszę o info - jestem ciekaw - chyba nie tylko ja...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Sezonowa zmiana opon powinna być obowiązkowa?

Oddanych
głosów
1277
Tak
70%
Nie
24%
Nie wiem
6%
Głos ulicy
500+ na każde dziecko?  
TV Dami
Serwis Informacyjny TV Dami Jelenia Góra z dnia 18.04.2019 r.  
Miej świadomość
Mamy zdjęcie czarnej dziury  
Dialogi Jelonki
Krew (zawsze) potrzebna od zaraz
Aktualności
Tracimy nie tylko na wizerunku...  
Aktualności
Spełniło się jedno z marzeń Karola!  
Copyright © 2002-2019 Highlander's Group