Koncert „Finding Home” swoją światową premierę miał podczas WROSTJA we Wrocławiu, gdzie Marjorie Hayes gościła już kilkukrotnie, m.in. w Teatrze Laboratorium (1974), Wrocławskim Teatrze Współczesnym (2005) oraz Teatrze Ad Spectatores (2007).
Za pomocą dźwięków eklektycznej mieszanki muzyki świata (piosenki: The Beach Boys, Jacques Brel, Leonard Cohen, Astor Piazzolla czy Stephen Sondheim) Marjorie Hayes opowie o swojej „odysei” z Los Angeles do Wrocławia.
Produkcja „Finding Home” powstała według zamysłu artystycznego Marjorie Hayes we współpracy z Michelle Brourman, pianistką (grała w zespole Boba Dylana) i reżyserką (współpracowała m.in. z Dixie Carter, Bernadette Peters, Annie Potts czy Lesley Ann Warren), oraz Rafałem Karasiewiczem, polskim pianistą, aranżerem, kompozytorem i producentem, na stałe związany z Teatrem Muzycznym CAPITOL we Wrocławiu.
Marjorie Hayes, absolwentka wydziału aktorskiego w California Institute of the Arts w Los Angeles i wydziału reżyserii w Carnegie Mellon University, wykładowca aktorstwa i reżyserii na University of North Texas, gdzie jest opiekunem uniwersyteckiego teatru, wyreżyserowała dziesiątki sztuk i musicali, wielokrotnie otrzymując prestiżowe nagrody. Współpracowała z Andre Gregorym, występowała w teatrach na scenie Off Broadway'u, stworzyła własny kabaret i ma za sobą kilka ważnych ról jako aktorka i pieśniarka, a także kilka ról filmowych. Realizowała również projekty w Polsce: „Trzy wysokie kobiety” Edwarda Albee w Teatrze Współczesnym we Wrocławiu (1998), oraz musical „Happy End” z muzyką Bertolta Brechta i bezrobotnymi stoczniowcami w roli chórzystów, we współpracy z gdańskim Teatrem Wybrzeże (2002) i scenografką Beatą Wodecką.
Każda wizyta w Polsce dla Marjorie Hayes jest powrotem do drugiego domu. W latach 70-ych, jako studentka szkoły teatralnej w Los Angeles, z wielkim plecakiem i niewielkim stypendium w kieszeni rozpoczęła wędrówkę po najbardziej znanych ośrodkach teatralnej awangardy, wszędzie słysząc o mieście Wrocław i o niezwykłym człowieku teatru – Jerzym Grotowskim. W Teatrze Grotowskiego właśnie planowano międzynarodowe staże. Wymagały nie tylko zdobycia rocznej polskiej wizy, ale nauczenia się francuskiego, czyli języka, w którym pracował Grotowski i jego zespół. Marjorie Hayes wyjechała do Paryża na naukę języka. Gdy wróciła, po surowej selekcji kilkudziesięciu kandydatów – jako jedyna kobieta – dostała się do międzynarodowej grupy Laboratorium, prowadzonej przez Teo Spychalskiego. W 1974 r. związała się na wiele lat z Wrocławiem i Teatrem Laboratorium Jerzego Grotowskiego.