• Sobota, 23 marca 2019
  • Godz. 16:22
  • Imieniny: Feliksa, Oktawiana, Pelagii
  • Czytających: 4957
  • Zalogowanych: 10
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Rozmowa o Polsce z Barbarą Nowacką

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 16 grudnia 2018, 6:21
Aktualizacja: Poniedziałek, 17 grudnia 2018, 16:56
Autor: WAC
Fot. WAC
Liderka wchodzącej w skład Koalicji Obywatelskiej Inicjatywy Polska Barbara Nowacka wraz z Dariuszem Jońskim – członkiem zarządu IP oraz Mateuszem Rambacherem – dolnośląskim koordynatorem IP byli gośćmi kolejnego spotkania z cyklu "Porozmawiajmy o Polsce", które odbyło się wczoraj (15.12) w jeleniogórskiej Książnicy Karkonoskiej.

Głównym powodem wizyty liderów Inicjatywy Polska w stolicy Karkonoszy było zawiązanie się struktur lokalnych tego istniejącego od 2016 roku stowarzyszenia w regionie jeleniogórskim. Do Jeleniej Góry przyjechali oni także, aby poinformować o nowej inicjatywie IP, a dotyczącej zbierania podpisów pod projektem ustawy o rozdziale Kościoła od państwa. Akcja ta ma ruszyć 6 stycznia przyszłego roku.

Temat rozdziału kościoła od państwa wielokrotnie był też poruszany podczas spotkania otwartego z jeleniogórzanami w sali konferencyjnej Książnicy Karkonoskiej. Po krótkim wstępie liderzy IP odpowiadali na pytania publiczności. Większość z nich dotyczyło strategii Koalicji Obywatelskiej, w skład której wchodzi IP w najbliższych wyborach parlamentarnych oraz wizji dalszego rozwoju Polski w przypadku, gdyby opozycji udało się wygrać wybory i tym samym przejąć stery rządów od Prawa i Sprawiedliwości.

- Jedyną sposobem odsunięcia partii Jarosława Kaczyńskiego od władzy jest zjednoczona Koalicja Obywatelska. - To pokazują nie tylko wyniki wyborów samorządowych, gdzie masowo głosowano na przedstawicieli KO. Jeśli ktoś umie liczyć, to wie, że metoda Donta działa na korzyść dużych ugrupowań. Naszym zadaniem jest przekonywanie, że KO jest nie tylko projektem anty - PiS, ale także projektem nadziei. Jest w nim także miejsce na lewicową wizję polityki.

Barbara Nowacka sporo czasu poświęciła również kwestiom polityki społecznej.

- Aby Polska się dobrze rozwijała, musimy być mocno zakorzenieni w Unii Europejskiej - podkreślała B. Nowacka. - To dzięki Unii mamy nie tylko dobre inwestycje, ale przede wszystkim podstawowe wartości, jak: demokracja, państwo prawa, równość kobiety i mężczyzny. To się później przenosi na to, w jaki sposób jest organizowana Polska.

Stowarzyszenie chciałoby, aby każde dziecko mogło w szkole zjeść ciepły posiłek. Ta forma pomocy dotyczyłaby nie tylko dzieci z uboższych rodzin. Chodzi o to, żeby wszystkie dzieci zjadły pełnowartościowy posiłek, którego nie zawsze są im w stanie zapewnić zaganiani rodzice. Dzieci miałyby też korzystać z bezpłatnej komunikacji zbiorowej.

Twoja reakcja na artykuł?

16
40%
Cieszy
0
0%
Dziwi
1
3%
Nudzi
0
0%
Smuci
3
8%
Złości
20
50%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (66) Dodaj komentarz

~zh 16-12-2018 7:51
Jakim prawem Książnica Karkonoska utrzymywana z moich podatków ma propagować konkretne ugrupowanie polityczne. Czy to prywatny folwark wiadomej osoby.
~Grzechu 16-12-2018 21:26
do: ~zh (7:51)
Mam nadzieję ze Pani Nowacka jako gorąca obrończyni konstytucji sprzeciwi działalności wszelkim organizacjom LGTB, ktore domagają się wprowadzenia małżeństw homoseksualnym, wszak w konstytucji jasno jest napisane ze "małżeństwo to związek kobiety i mężczyzny"
~ 16-12-2018 22:03
do: ~zh (7:51)
ad.~ h.z Tobą. KSIĄŻNICA Karkonoska, finansowana z budżetu Jeleniej Góry /a nie bezpośrednio tylko z Twoich podatków/ nie propaguje żadnego ugrupowania politycznego. Książnica Karkonoska ma prawo wynajmować odpłatnie swoje pomieszczenia dla różnych, którzy za udostępnienie /wynajem/ sali płacą w PLN. Umożliwia to pozyskanie pozabudżtowej kasy, na sfinansowanie czegoś.
~zh 17-12-2018 2:22
do: ~ (22:03)
Nie kłam. Nic nie zapłacili. Tyle wiesz jaki poziom twojego słownictwa.
~xiz 28-12-2018 13:33
do: ~Grzechu (21:26)
Kiepsko czytasz. Art. 18: Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej. To oznacza jedynie tyle, że inne związki nie mają tej ochrony, nie zabrania ustanowienia innej definicji małżeństwa w KRO. Zresztą co ci przeszkadza, że dwójka ludzi, których kompletnie nie znasz, robi coś, co cię kompletnie nie dotyczy? Pies ogrodnika się objawił?
~gość 29-12-2018 18:51
do: ~xiz (13:33)
Małżeństwo ma już swoją definicję. I oby nam się definicje nie zmieniały, małżeństwo niech zostanie małżeństwem, prawo - prawem, a sprawiedliwość - sprawiedliwością. By było wiadomo, że białe jest białe. Inaczej się nie da porozumieć...
~Hgrrgfs 16-12-2018 8:04
Zawiązał się komitet blokowy a Pan nie był na zebraniu gdzie przez aklamacje podjęto decyzję o wpłacie obowiązkowych składek w kwocie 200zl a potem komitet znikł jak kamfora
~Barbury 16-12-2018 11:52
do: ~Hgrrgfs (8:04)
Pani Barbara nie może się odnaleźć w polityce ! Zbyt słaba żeby pociągnąć własny program, więc próbuje u większych - ale wydaje mi się że jest tylko marionetką ocieplenia wizerunku , niż osobą którą ktoś traktuje poważnie
~ 16-12-2018 12:09
do: ~Barbury (11:52)
Ma już 43 lata, a ciągle mówią o niej młoda, obiecująca, perspektywiczna.Coś mi się wydaje, że jak dalej jej kariera polityczna będzie rozwijała się jak do tej pory to i za 20 lat, kiedy będzie się zbliżała do emerytury dalej będą o niej mówić, że jest obiecująca i perspektywiczna, młoda to już może nie, ale kto tam wie?!
~Ale jaja ale jaja 16-12-2018 8:06
Bezpłatne posiłki i bezpłatna komunikacja dla dzieci już to widzę! Poczekamy na bezpłatna komunikacje w Jeleniej Górze,która obiecał pan prezydent i jak to się ziści to oddamy roztropnie nasze głosy w wyborach.
~Myk 16-12-2018 9:09
Zapewne obiecanki osiągną taki rezultat jak w Warszawie POKO tylko to umie !!!!!!
~Wiem 16-12-2018 10:34
że p.Basia kłamała,konstytucję Polska uchwaliła przed innymi krajami obecnej UE,a i prawa wyborcze kobiet w Polsce były wcześniej... Ponadto obietnice o czymś bezpłatnym są mżonką,bo zapłacą za nie inni,w wyższych podatkach.
~mmmmi 16-12-2018 10:40
Polacy gonic to lewactwo to ciag dalszy zydo-komuny to ich przedstawiciele wrogowie narodu Polskiego
~Sanescobar 16-12-2018 12:19
do: ~mmmmi (10:40)
Większego lewactwa jak mohery to nie ma.To oni są miłośnikami wszelkiego rodzaju rozdawnictwa
~Michrou 16-12-2018 14:47
do: ~mmmmi (10:40)
To teraz uzasadnij, czemu to wrogowie narodu polskiego? Może wejdźmy na poziom merytoryczny, a nie hasełka spod budki z piwem.
~Michrou 16-12-2018 16:12
do: ~Michrou (14:47)
To chyba dowód na to dlaczego ten kraj wygląda jak wygląda i nic się nie zmieni na lepsze. Nikt nie potrafi podać żadnego logicznego argumentu, tylko minusują. xD
~ 16-12-2018 19:41
do: ~Michrou (16:12)
Gadasz już do siebie ? I zgadzasz się ze sobą ? Jesteś śmieszny !!!!!!!!!!!!!!!
~Michrou 16-12-2018 20:11
do: ~ (19:41)
Próbuję zachęcić ciemne masy do wytężenia umysłu i napisanie czegoś bardziej sensownego niż "żydokomuna". Ciekawi mnie co według komentujących stoi za tym nieadekwatnym tu hasłem, może dowiedziałbym się czegoś ciekawego. Widać moje działanie nie ma sensu, bo oberwałem tylko argumentum ad personam.
~ 16-12-2018 20:19
do: ~Michrou (20:11)
No to cwaniaczku wykaż merytorycznie, dlaczego nie są ? Przecież to intelektualna łatwizna zapytać tylko dlaczego. No to okaż się jasną masą i wytłumacz, że to patrioci. Dlaczego hasło jest nieadekwatne? Czekam.
~Michrou 16-12-2018 20:41
do: ~ (20:19)
Ja nie wypisuję, że to "żydokomuna". Ten kto wysnuł taką tezę powinien ją obronić. Więc racja jest po mojej stronie i to raczej Ty i Twój przedmówca powinien udowodnić, że tak jest. Jednak jak już chcesz to proszę bardzo. Po pierwsze jedyne co mogą mieć wspólnego z komunizmem, to starszych członków zaczynających w PZPR, SLD przejawia obecnie poglądy liberalne, czyli bliżej centrum niż komunizmu będącego skrajną lewicą. Z żydokomuną nie mają nic wspólnego, bo to określenie sięgające lat 40 i 50 w przypadku Polski, jeśli chodzi o świat, to już najpóźniej lata 20, sam początek komunizmu i trochę inny odbiór. Warto czasem przeczytać definicję słowa którego się bezsensownie używa. Nigdzie nie napisałem, że to patrioci, widać ograniczasz się tylko do "patriotów" i "komuchów", a akurat niektórzy komuniści byli większymi patriotami niż spora część wierzących "patriotów" mających ojczyznę niżej od swojego bożka i jego ziemskich przedstawicieli będącymi strasznymi hipokrytami i zarazem często wrogami ojczyzny (Targowica, obecnie konkordat i inne przywileje żerujące na Polsce). Co do patriotyzmu SLD, to warto zwrócić uwagę, że to chyba jedyna partia w Polsce po 89, która obniżała podatki i zarazem rozpędziła gospodarkę rządach AWS i UW, które to ją przyhamowały. Z ich planów gospodarczych chyba nawet korzystał potem PiS.
~ 16-12-2018 21:21
do: ~Michrou (20:41)
Z punktu teoretycznego i czysto akademickiego masz rację, ale... To nie o to chodzi. Pomijając skrajnych frustratów, to jest to odpowiedź w toczącej się walce politycznej. A nie jest ona czysta. Jeżeli strona jakaś określa obecną władzę i innych, o innych poglądach, w zależności od " przekazów dnia", równocześnie od faszystów i komunistów, to musi się liczyć z podobnie " ekspresyjnymi odpowiedziami. Z " patriotyzmem " SLD a zwłaszcza jej wierchuszki, tobym jednak nie przesadzał. Chociażby " pożyczka moskiewska" to chyba nie z banku w Moskwie była? A inne dokonania ? Umowa Pawlaka z gazem? Oddanie pełni śledztwa Anodinie ? W Niemczech też nie ma, akademicko rzecz ujmując nazistów. Są za to neonaziści.
~gość 17-12-2018 12:04
do: ~Michrou (20:11)
Zachęcasz ciemne masy podobnie jak Nowacka bo program wyborczy oparty na walce z kościołem i Kaczyńskim oraz obiecywanie darmowej komunikacji i obiadów trafić może tylko do kretynów
~paradise 16-12-2018 11:10
Kawiorowa marksistka!
komentarz usunięty
~Michrou 16-12-2018 16:13
odpowiedź na usunięty komentarz
Wystarczy, tak uciążliwy spam raczej spowoduje efekt odwrotny.
~ 16-12-2018 11:24
Kto normalny w ogóle uwierzy teraz w jakiekolwiek obietnice tego PO-KO czy Platformy Obywatelskiej po tym co wyprawia w "stolycy" Trzaskowski.Ledwo niecałe dwa miesiące po wyborach, a ten wycofuje jedna po drugiej swoje obietnice wyborcze.Ciekawe jak w Jeleniej Górze będą realizowane obietnice wyborcze, tak samo jak w Warszawie!?
~Sanescobar 16-12-2018 12:20
do: ~ (11:24)
Moher mówi o byciu normalnym ,no kabaret przy tobie typie wysiada
~ 16-12-2018 12:47
do: ~Sanescobar (12:20)
POKO POKO euro spoko.Kabaret to jest nowy założony przez Ryśka od "Sześciu Króli" i Aśkę nazywa się chyba "Teraz".Chyba, bo Aśka w wywiadzie radiowym sama jeszcze nie za bardzo wiedziała czy "Teraz" czy Razem?No i jest jeszcze stary kabaret kropka przed eN.
~Gggggh 16-12-2018 16:29
do: ~ (12:47)
Teraz ... My hehe
~Berke 16-12-2018 19:16
do: ~Sanescobar (12:20)
Nie tylko ..moher. .tak myśli, !!!bo Tobie myślenie się wylączyło odkąd bierzesz 500 plus..
~zh 17-12-2018 2:53
do: ~Sanescobar (12:20)
Lepszy moher niż pusty łeb.
~nitro 17-12-2018 18:11
do: ~ (12:47)
Jest jeszcze lepszy hit, najnowszy. Rychu stwierdził że nowym hasłem lewicy będzie ..... "Zakaz handlu w Niedziele"
~ 17-12-2018 21:08
do: ~nitro (18:11)
Widziałem, widziałem.Co konferencja, wywiad czy wizyta w jakiejś telewizji, radiu to wtopa i gafa gwarantowana.Rysiek jest nie do podrobienia i w tej kwestii i zawsze można na niego liczyć.Może prawdziwym powołaniem Ryśka nie jest polityka, tylko kabaret właśnie, albo scena Stand-upowa?
~ola 16-12-2018 13:06
ja powiem tak samo gonic to czerwone ... z jeleniej zeby sladu po tym czyms niebylo
~Sanescobar 16-12-2018 21:17
do: ~ola (13:06)
Dokładnie ,gonić moherów
~Borys 1 16-12-2018 18:09
do ola. też jestem za tym aby gonić to czerwone ... tzn. partyjnych kolegów prokuratora stanu wojennego !!!
~Lesław 16-12-2018 18:25
Czerwona zaraza męczy Polskę jak rak. Gonić to sowieckie pokłosie. Bez czci godności. bez ambicji, Sowieckie sługusy.
~Sanescobar 16-12-2018 21:18
do: ~Lesław (18:25)
Nie wiadomo co gorsze. Czerwona zaraza czy moherowa
~ 17-12-2018 7:00
do: ~Sanescobar (21:18)
lepiej być mocherem,niż czerwonym zerem.
~ram 16-12-2018 18:26
przegonic to lewactwo im sie marzy rozdzial Panstwa od Kosciola powrot do komunizmu precz z nimi .
~Michrou 16-12-2018 23:11
do: ~ram (18:26)
Przecież mamy państwo laickie, niestety w teorii. Państwo powinno być oddzielone od organizacji religijnych, a te powinny mieć ograniczone i równe prawa. Pozbędziemy się w ten sposób żerującego na Polsce Kościoła Katolickiego i zabezpieczymy się tym samym przed islamem. Kościół nigdy nie wstawił się za Polską gdy ta była w potrzebie, a by na tym stracił. Polscy biskupi i prymas przyłączali się do Targowicy, by zachować przywileje (wieszał ich Kościuszko, za zdradę ojczyzny). Wraz z Rosjanami Kościół walczył z ideą Rzeczpospolitej Trojga Narodów. W 1950 roku Kościół wsparł walkę komunistów z "Bandami podziemia" i to nie była ich ostatnia współpraca. To skandal, że organizacja religijna zdradzająca Polskę tak wiele razy ma tu wciąż tyle przywilejów.
~Tosia 11 17-12-2018 9:02
do: ~Michrou (23:11)
Czlowieku! Co Ty wypisujesz? Kompletnie nie znasz polskiej historii i roli koscioła katolickiego. A ksiądz Skorupka w bitwie warszawskiej? A ksiadz Popiełuszko?A inni pomordowani za komuny? I reszcie JPIl? A zabory i utrzymywanie polskiej tradycji?
~ 17-12-2018 9:08
do: ~Michrou (23:11)
... Pozbędziemy się w ten sposób żerującego na Polsce Kościoła Katolickiego i zabezpieczymy się tym samym przed islamem. Ty tak poważnie ? Przecież takiej " mądroty", to nawet Rysiek Petru by nie wymyślił.
~Michrou 17-12-2018 11:11
do: ~ (9:08)
Oczywiście, marginalizując wpływy religii. Czesi nie mają problemów z islamem, a katolicyzmu się pozbyli.
~Michrou 17-12-2018 11:27
do: ~Tosia 11 (9:02)
Ty piszesz o pojedynczych patriotach i konserwatystach których w Kościele jest i było wielu, ze względu na konserwatywne wychowanie. Ja piszę o wrogim do Polski stosunku całej tej organizacji, a raczej wymieniłem tylko przypadki kiedy to polski Kościół był przeciwko Polsce, mogę jeszcze dodać współpracę z komunistami, pod koniec komuny ponoć co 6 ksiądz był współpracownikiem SB, a Kościół zgodził się być neutralnym pośrednikiem i mediatorem między Solidarnością, a rządem Komunistycznym. Solidarność w ogólnym rozrachunku wygrała i komuniści, jak z resztą każdy, na zaufaniu Kościołowi stracił. Mord Popiełuszki raczej nie był wykonany przez władze PRLu, a bardziej przez ich przeciwników, by zbuntować naród przeciw władzy, komuchy nie były aż takie głupie by strzelić sobie w kolano. Kościół jako całość był antypolski więcej razy, potępiając powstania narodowe, czy ustanawiając niemieckich biskupów na ziemiach polskich podczas okupacji niemieckiej. Ciekawe, że Watykan uznał niepodległą Polskę dopiero pół roku po odzyskaniu niepodległości, bo niepodległą Polską nie był zainteresowany, to tyle w ramach zadość uczynienia za bronienie wschodniej granicy katolicyzmu przez kilka set lat. JP II lobbując konkordat pasożytujący na Polsce patriotą nie był, z resztą patrioty na papieża raczej by nie wybrali, musiał być obiektywny. Wymień proszę sytuacje historyczne, w których Kościół był za Polską, a mu się to nie opłacało i by na tym stracił
~ 17-12-2018 11:28
do: ~Michrou (11:11)
no to statystycznie ...Czesi się pozbyli i nie mają problemów. A ile państw się pozbyło i ma ? I to drastyczne! Kto przewidzi, czy będziemy jak Czesi?
~Michrou 17-12-2018 11:53
do: ~ (11:28)
Stosując model Czeski będziemy jak Czesi, to dość proste. Geopolitycznie również jesteśmy najbliżej Czech. Powiedziałbym, że wystarczy przede wszystkim nie wpuszczać imigrantów z radykalnie muzułmańskich krajów, ale rząd PiS już to robił w liczbie 27 tys. sprowadzonych muzułmanów (dane ze stron rządowych), w listopadzie złapano potencjalnego zamachowca z Państwa Islamskiego w Polsce, dość skutecznie wygłuszona sprawa. Katolicyzm nas wbrew temu co mówią przed niczym nas nie ochroni, bo młode pokolenie to już nawet nie w jednej czwartej katolicy, tylko 23% młodego pokolenia jest wiernych kościołowi według Pew Research Center. Jesteśmy ewenementem na skalę światową jeśli chodzi o laicyzację młodego społeczeństwa, pierwsi na świecie. Zupełnie nie trzymamy się trendu, drugie miejsce, czyli bodajże Kolumbię wyprzedzamy o 50%.
~ 17-12-2018 15:11
do: ~Michrou (11:53)
" Stosując model Czeski będziemy jak Czesi, to dość proste."? Tylko prości ludzie mogą pisać takie banały. Stosując model rosyjski będziemy jak Rosjanie, niemiecki- jak Niemcy? A multikulti - kosmopolitami? To zbyt proste. Wysil się trochę, wprowadź chociaż jedną zmienną. Nie musi być nawet " niewiadomej".
~Michrou 17-12-2018 15:26
do: ~ (15:11)
Masz napisany jak byk komentarz wyżej jeden warunek. Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem? "Powiedziałbym, że wystarczy przede wszystkim nie wpuszczać imigrantów z radykalnie muzułmańskich krajów" Tu masz ciekawe pomysły które popieram: "1. Usunięcie nauczania religii z placówek oświaty. Religie mogłyby być nauczane np. w placówkach organizacji religijnych. Uchroni to nas przed indoktrynacją islamską czy katolicką dzieci w miejscach związanych z nauką. 2. Utrzymanie organizacji religijnych powinno odbywać się z podatków wyłącznie zadeklarowanych wiernych, tak jak jest to zorganizowane w Niemczech. Dzięki temu nie będziemy finansowali z podatków m.in. ośrodków islamskich. 3. Organizacje religijne powinny podlegać pod takie same zasady jak każda organizacja NGO. M.in. w kwestiach podatkowych. Organizacje religijne powinny dokumentować i rozliczać się z dochodów. Pomoże to nas uchronić przed finansowaniem terroryzmu fundamentalistów religijnych. 4. Obraza uczuć religijnych powinna być usunięta z kodeksu karnego. 5. Organizowanie marszy i procesji religijnych powinno odbywać się na takich samych warunkach jak dla każdego marszu świeckiego. Organizacja religijna powinna złożyć wniosek o pozwolenie przemarszu przez miejsca publiczne."
~Bambo 17-12-2018 19:44
do: ~Michrou (15:26)
Gościu.... Załóż kabaret, albo napisz książkę, coś w rodzaju: "Świat wg Michrou". Się uśmiałem z tego co piszesz!!! Dobre, dobre, takie sobie...
~Michrou 17-12-2018 20:29
do: ~Bambo (19:44)
Spróbuj obalić jakąkolwiek tezę którą napisałem. Korzyść będzie obustronna. Ja zweryfikuję swoje źródła, Ty wygrasz i przy okazji może dowiesz się czegoś nowego. ;) Jak na razie jedyną konstruktywną odpowiedź którą dostałem, coś mi zasygnalizowała i dała do myślenia, to ta z 16-12-2018 21:21. Reszta tutaj uważa, że piszę bzdury, ale jakoś nie potrafi mi tego udowodnić.
~Bambo 17-12-2018 21:19
do: ~Michrou (20:29)
Nie, nie potrafi, ale może nie zamierza z tymi twoimi tzw."wymysłami" polemizować. Nie pomyślałeś o tym? Daj te źródła. Bo na razie tylko piszesz.
~Michrou 18-12-2018 1:04
do: ~Bambo (21:19)
Pisząc to masz nadzieję, że teraz będę siedział i odgrzebywał wszystkie źródła? Podanie dużej ilości źródeł to metoda manipulacji w internecie, bo nikt nie ma czasu, ani możliwości by to zweryfikować szybko, kiedy dyskusja jeszcze jest ciepła. Raczej zdajesz sobie sprawę z tego, że nie dam rady podać takiej ilości źródeł w szybkim czasie, więc wygodnie umywasz ręce. Czasu, by podać wszystko też nie mam. Zwłaszcza, że na Jelonce z automatu usuwane są komentarze z linkami. Prawie każdą z tych rzeczy da się znaleźć w 2 min w google, a ja jedyne co bym tu mógł "zapodać" to hasła do wyszukiwarki, bo nie zostanie to usunięte. Wydłuża i utrudnia to dodatkowo proces. Kilku próbowało polemizować i jakoś nikt nie wykazał mi, że jestem w błędzie, nie licząc jednej, płytkiej, wymyślonej naprędce.
~S-80 16-12-2018 18:50
O czym z tym czymś rozmawiać ???? A tego co zaprasza na bruk !!!!
~soclib 16-12-2018 20:01
Poczekajcie na bajkoopowiadacza Mateuszka . Przypomina I sekretarza Wiesława/starsi czytacze wiedzą kim był tow.Wieslaw/ .Pieprzy co mu ślina/Jaro/ na język przyniesie i nawet wodą nie zapija.
~ 16-12-2018 21:17
do: ~soclib (20:01)
Post z 21:15 do towarzysza soclib 20:01
~ 16-12-2018 21:15
Słyszałeś najnowsze obietnice PO- obniżenie stawek PIT do z 18% do 10% i z 32% do 24% oraz 500 zł wsparcia dla zarabiających minimalną krajową, czyli takie 500+ dla dorosłych.To jest dopiero hardcore jeśli chodzi o obietnice.Ciekawe czy budżet by to wytrzymał?Zresztą, ile są warte obietnice składane przez PO pokazuje teraz Trzaskowski w Warszawie, a lata temu PO obiecywała słynne 3x15 i co!?I obietnice PO to g...
~Markiz 17-12-2018 6:20
A czy z ta panią jest w ogóle o czym gadać?
~diesloc 17-12-2018 6:32
Bardzo dobrze, że Barbara Nowacka przyjechała do Jeleniej Góry. Miłośnicy PiS-DRS obudzą się poza Unią Europejską z 60% podwyżką elektryczności po wyborach.
~nitro 17-12-2018 18:15
do: ~diesloc (6:32)
Wpisz w youtube Pakt klimatyczny i zobacz kto to podpisał. I kto powiedział że polacy po 2019 zapłacą więcej.
~Molibden 17-12-2018 6:37
Tylko ze prad drozeje przez obecnosc polski w unii bo to z racji przyjecia glupich traktatow klimatycznych musimy placic oplaty klimatyczne za emisje co2.
~pstrąg 17-12-2018 8:01
do: ~Molibden (6:37)
Tylko ty i Donald Trump uważacie, że ocieplenie klimatu to ściema. Dalej głosuj na PiS to szybciej wyjdziemy z Unii Europejskiej, przejdziemy w 100% na węgiel i zlikwidujemy wszystkie wiatraki. Pomyśl dzbanie o swoich dzieciach i wnukach.
~Michrou 17-12-2018 13:21
do: ~Molibden (6:37)
Z powodu zanieczyszczonego powietrza w Polsce ginie ~50 tys. osób rocznie, gdyby nie ta głupia unia wynik by był wyższy, ograniczają nas w zabijaniu samych siebie.
~ośmiorniczka 17-12-2018 11:26
Nyndza. Nie było ciekawszego tematu?
~rgu 17-12-2018 14:15
Co ona chce sobą reprezentować ? w naszym mieście. małżeństwo jedno-płciowe ? Konstytucja, mówi jasno : kobieta i mężczyzna = dziecko. Komuchów Jelenia Góra nie potrzebuje, mamy ich za dużo tej czerwonej zarazy,i tego Trzaskowskiego i Schetynę. jak się na nich patrzy to aż kupi z nich czerwoną zarazą. Promocja nam nie potrzebna dla naszej młodzieży, oni sami wiedzą co jest dobre !!!
~detective 17-12-2018 14:50
polityka przeciw PIS innymi słowy
~zh 17-12-2018 16:43
Z niecierpliwością czekam na spotkanie z przedstawicielem Komunistycznej Partii Federacji Rosyjskiej - może sam przewodniczący Ziuganow zaszczyci.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Czy wszystkie handlowe niedziele powinny wrócić?

Oddanych
głosów
305
Tak
61%
Jest dobrze, jak jest
14%
Nie
24%
Nie ma zdania
1%
Głos ulicy
O handlu w niedziele  
TV Dami
Serwis Informacyjny TV Dami Jelenia Góra z dnia 22.03.2019 r.  
Miej świadomość
Homo Habilis – Człowiek Zręczny – Prehistoria – odc. 3  
Dialogi Jelonki
Krew (zawsze) potrzebna od zaraz
Piłka nożna
Włókniarz przyjedzie do Jeleniej Góry  
Aktualności
Czekają na obwodnicę  
Copyright © 2002-2019 Highlander's Group