• Czwartek, 19 września 2019
  • Godz. 2:17
  • Imieniny: Konstancji, Januarego, Teodora
  • Czytających: 3844
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Pijany kierowca ciężarówki potrącił kobietę. Zmarła w szpitalu

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Środa, 13 października 2010, 10:19
Aktualizacja: Czwartek, 14 października 2010, 7:32
Autor: Angela
Fot. izaimati
76–letnia mieszkanka Jeleniej Góry trafiła do szpitala po tym, jak potrącił ją kierowca ciężarówki marki MAN. Życia poszkodowanej nie udało się uratować.

Do zdarzenia doszło dziś przed godz. 10 na ulicy Cieplickiej w Sobieszowie nieopodal dyskontu spożywczego Biedronka. Sprawca miał promil alkoholu w organizmie. Został zatrzymany w policyjnym areszcie. Kobieta - przewieziona w ciężkim stanie do szpitala - zmarła tam po kilku godzinach.

- Ze wstępnych ustaleń wynika, że starsza kobieta w wieku 76 lat, poruszająca się o kuli próbowała przejść przez jezdnię w miejscu do tego niedozwolonym. Została wówczas potracona najprawdopodobniej środkiem maski przez samochód marki Man, którego kierowca miał ponad promil alkoholu we krwi. Z wstępnych ustaleń wynika, że kierowca nie obserwował prawidłowo jezdni, dodatkowo był w znacznym stanie nietrzeźwości. Kobieta przechodziła bowiem wolno lub bardzo wolno, nie wtargnęła na jezdnię – mówi Krzysztof Długosz z Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze. Obecnie okoliczności zdarzenia ustala grupa dochodzeniowo – śledcza, biegły z zakresu ruchu drogowego i policja drogowa. Kierowca odpowie teraz za spowodowanie wypadku w stanie nietrzeźwym, za co może mu grozić do ośmiu lat wiezienia.

Mieszkańcy twierdzą, że na tym odcinku drogi jest niebezpiecznie od lat. Apelują oni do policji i urzędników, by ograniczyć prędkość pędzących tą ulicą kierowców.
- To nie jest pierwszy przypadek, pięć lat temu mnie też musnęło tu auto. Wybudowali nam Biedronkę, a nie zrobili przejścia dla pieszych i ograniczenia prędkości. Na miejscu tej kobiety mógł być ktoś inny. Codziennie przechodzą tędy i dorośli do Biedronki i dzieci ze szkoły – mówi Jolanta Langer, Sobieszowianka.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (75) Dodaj komentarz

~fff 13-10-2010 10:52
W Sobieszowie koło biedronki a nie miedzy Sobieszowem a Cieplicami.
~maczek 13-10-2010 10:56
angela mogła zadać sobie choć odrobinę trudu i uzyskać lepsze info ta pani potrącona to mieszkanka Sobieszowa ale widać że dla angeli liczy się tylko sensacja
~Zyta 13-10-2010 11:13
O kurcze. Znowu jakiś nienormalny. Szkoda kobiety, w takim wieku ciężko się już wraca do zdrowia tym bardziej, że kobieta jest ponoć w ciężkim stanie. Życzę tej pani szybkiego powrotu do zdrowia.
~xyz 13-10-2010 11:50
bylem na miejscu zdarzenia okolo 10:30 i kobieta przechodzila w niedozwolonym miejscu...
~ld 13-10-2010 12:52
A co to za różnica czy mieszkanka jeleniej góry czy sobieszowa? sobieszow nalezy do jeleniej góry to chyba ta pierwsza wersja jest bardziej poprwna
~maczek 13-10-2010 12:52
do xyz to nie znaczy że pijani kierowcy zawsze będą tłumaczeni to jest starsza osoba schorowana i gadanie że przechodziła w miejscu niedozwolonym nie tłumaczy kierowcy bo równie dobrze mogło to być na pasach
~do autora 13-10-2010 13:24
między Cieplicami i Sobieszowem ?? a zdjecie jest w samym sobieszowie:) brawo
Tomy M. 13-10-2010 13:28
Kierowca nie jechał szybko, widziałem ten wypadek na własne oczy, stałem na parkingu Biedronki. Zauważyłem że przyczepa nie hamowała, nie wiem czy ten typ przyczepy ma hamulce, jeżeli tak to były on na 100% niesprawne, auto się "złamało". W tym miejscu ciężarówką nie da się pojechać szybciej niż 40-45 km/h w więc z dopuszczalną prędkością. (w CAŁYM Sobieszowie jest strefa ograniczenia prędkości do 40 km/h .. prawo drogowe pozwala na niewielkie przekroczenie tej prędkości podczas np. wyprzedzania pojazdów). Jednak zachowanie kierowcy po wypadku było ...dziwne, gdy zatrzymał samochód poszedł na tył auta ... dlatego nie zorientowałem się że kogoś potrącił i odjechałem. Na ulicy nie było widać potraconej kobiety, być może upadła na chodniku za autem, ale kierowca ruszył od razu w stronę przyczepy. To miejsce Sobieszowa jest w 100% BEZPIECZNE, pod warunkiem że przechodzi się po wyznaczonym przejściu dla pieszych. Nie ma kompletnie żadnego powodu by ograniczać ruch pojazdów z takiego pow
~ 13-10-2010 13:29
Co ta kobieta opowiada, przecież tam jest ograniczenie prędkości do 40 km/h, a przejście dla pieszych jest 50 m. od tego miejsca
Tomy M. 13-10-2010 13:34
odu jak CHĘĆ SKRACANIA SOBIE DROGI PRZEZ PIESZYCH. W okolicy Księgarni przejścia dla pieszych zrobić nie można bo to jest praktycznie na zakręcie drogi. Jedyne możliwe rozwiązanie to wybudowanie przejścia podziemnego ... ale o takich projektach możemy w JG zapomnieć. Często widzę ludzi przechodzących przez ulicę w tej okolicy, najbardziej denerwujący jest fakt że o ile młodzi sprawni potrafią bezpiecznie przejść na drugą stronę uważnie się rozglądając i nie utrudniając przy tym ruchu, to starsze osoby wychodząc z założenia "mi też się uda" ładują się pod koła pojazdów. Starsza osoba, mająca przecież mnóstwo wolnego czasu, doświadczenie życiowe, itp. mogłaby być rozsądniejsza i mniej niecierpliwa. W ogóle szokują mnie piesi którzy np. stojąc na przejściu z sygnalizacją świetlną ... ruszają po zapaleniu się zielonego światła!!! Nie patrzą przy tym na jezdnię LECZ TYLKO NA SYGNALIZATOR!!! ... zachowują się tak jakby te zielone światełko powodowało że są NIEŚMIERTELNI! A przecież możn
Tomy M. 13-10-2010 13:39
A przecież można podać TYSIĄCE powodów dla których na tym zielonym świetle przejedzie ich samochód ... nawet nie z powodu pijanego czy roztargnionego kierowcy, lecz z tak błahego powodu jak uszkodzenie układu hamowania.
~mieszkaniec1 13-10-2010 13:42
W tym miejscu musiało kiedyś dojść do tragedii, to co wyprawiają tu piesi przechodzi wszystko.
anaforaa 13-10-2010 13:48
czasami rzeczywiście ludzie wchodzą na ulicę jak święte krowy i niestety bardzo często zdarza się, że są to właśnie osoby starsze...niesety taka ich natura, że wydaję im się, że starość ma inne prawa i mogą przechodziś gdzie i kiedy im się podoba. Jednak to niezmienia faktu, że kierowca był pijany. Szkoda tej starszej Pani:(
ebee 13-10-2010 13:49
Może ktoś w końcu przestanie wypisywać brednie o ograniczeniach predkości ? Dlaczego dyscyplina na drogach dotyczy tylko kierowców ? Pomijam sprawę pijaka za kierownicą, bo tu nie ma kwestii, ale dlaczego w przypadku potracenia zawsze karze sie kierowcę, a nigdy pieszego, który wchodząc nagle w miejscu niedozwolonym pod samochód też popełnia wykroczenie ? Kierowca musi zachować szczególna ostrożnoiść, a pieszy nie ? Coś tu chyba jest nie tak. EBEE
~ja 13-10-2010 13:59
masakra
~sysek 13-10-2010 14:09
zgadzam się z EBEE, niestety piesi często nie zdają sobie sprawy z tego co robią na jezdni. Pieszych za głupie występki powinno się karać, jakby raz, drugi zapłacili za naprawę auta pod które weszli to była by prawdziwa nauka na błędach, a tak lezie bo mu "wolno". Nic tylko brak dyscypliny nauczanej od małego. Nie raz obserwowałem ludzi koło targowiska FLORA, jak z dziećmi zamiast poczekać na zielone cisną się na drugą stronę. Może jakaś akcja policji by się przydała??
~olllo 13-10-2010 14:09
ale ta fajna policjantka blondynka co stoi tylem ale bym ją zatrzymał
~Zyta 13-10-2010 14:10
To prawda ze starszymi osobami. Razu pewnego zatrzymałam samochód przed niewielkim skrzyżowaniem w Sobieszowie czekając na swoją kolej by włączyć się do ruchu. Nagle łupsss, w tył mojego auta wjechał pewien starszy pan jadący rowerem. Wysiadłam z samochodu chcąc zobaczyć co się dzieje. I wtedy się zaczęło! Nie dość, że na mnie nakrzyczał to jeszcze osoby przechodzące obok stwierdziły, że mogłabym bardziej uważać na starszych ludzi. Gały mi wyszły i szczena opadła. W tył mojego stojącego samochodu wjeżdża dziadek i jeszcze na mnie krzyczy, że własnie musiałam tu stać. Na szczęście nic się temu panu nie stało. W Sobieszowie jest więcej starszych jak młodszych i na prawdę trzeba mieć oczy gdzie tylko można nawet na trzeźwiaka.
~mi87 13-10-2010 14:51
ta pani Jolanta to powinna iść do lekarza bo na zdjęciu nr 10 są jak wół namalowane na asfalcie PASY! i to NA PRZECIWKO BIEDRONKI! a to nie jest przejście dla pieszych?to ona tam mieszka i nie widzi że są tam PASY!? ja chodziłam tam przez 4 lata do techniku i nie byłam w Sobieszowie od prawie czterech lat i pamiętam, że tam są PASY!!! WYTĘPIĆ DZIADÓW PIJAKÓW zza kierownicy!!! zabrać mu do końca życia prawo jazdy nawet na rower!
Piipi Jelonkowa 13-10-2010 15:05
.. nawet drogi są niebezpieczne,bo mężczyzni lubią alkohol ! ~SMUTNE !
~jg... 13-10-2010 15:08
2 karetki do jednej kobiety .....ojojoj
~znawca 13-10-2010 15:44
Do Tomy M. Przestan człowieku już się udzielać. Tylko się kompromituje. Jak można nieznacznie przekraczać ograniczenie prędkości? Ile to jest to nieznacznie? Bo dla mnie 20 więcej jest też nieznacznie. I potem mamy, ze tacy pseudokierowcy co sie cud miód znają piszą, a co gorszą mówią dalej takie piętrowy. Poczytaj, podszkol się a potem rznij autorytet.
~ziomuś 13-10-2010 15:46
Piipi Jelonkowa przestań już komentować. Smutne to jest to, że na jakikolwiek artykuł wejdę to widzę tam twoje żałosne komentarze. Może jesteś abstynentką ale wiedz, że kobiety również lubią alkohol !!
~Pensylwania 13-10-2010 15:50
Brawo Ebee, czasami krew mnie zalewa kiedy babcia bądź dziadek wyskakują mi w miejscach do tego nie przeznaczonych tuz przed maska samochodu. Starsi ludzi wgóle wychodza z założenia, że w zyciu wszystko im sie nalezy i że to na nich trzeba uważać....
~ 13-10-2010 15:59
Dlaczego aż dwie karetki?
~ 13-10-2010 16:00
Kobieta potrącona w wypadku zmarła w szpitalu.
riki_tiki 13-10-2010 16:09
No tak , niestety kobieta zmarła... A karetki były dwie bo ponoć w jednej nie było odpowiedniego sprzętu do udzielenia 1 pomocy, dlatego musiała przyjechać druga...
~EM 13-10-2010 16:18
Oboje mieli pecha.... przecież to trzynastego... Kierowca z promilami to już bardzo duże przestępstwo, natomiast kobieta przechodziła w miejscu niedozwolonym. Mimo to życzę poszkodowanej szybkiego powrotu do zdrowia.
~diabelek 13-10-2010 16:39
można przyjąć współwine jak nic. oczywiste "pod wpływem" kierowcy i oczywiste "wtargniecie" kobiety. ze "skutkiem", co znaczy, ze kobieta "na smierć" a kierowca "do śmierci". tak dla pijaków (niekoniecznie za kierownicą) jak i leniwych staruszków (na drodze) stanowcze NIE
~a to SZELMA 13-10-2010 16:40
Kondolencje dla bliskich...
~-/- 13-10-2010 16:49
Ta pani była emerytowana nauczycielką języka polskiego.Jeśli to prawda, że zmarł szczere kondolencję dla rodziny.
~mysza__pm 13-10-2010 16:49
Chciałbym wszystkim ,,przepisowym kierowcom\", którzy piszą, że starsza Pani przechodziła w miejscu niedozwolonym przypomnieć, że: ,,W razie przechodzenia przez jezdnię osoby o widocznej ograniczonej sprawności ruchowej, kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w celu umożliwienia jej przejścia\'\'!!!
~Tede 13-10-2010 16:53
Haha
~lol 13-10-2010 16:53
lo Biedronka stoi :-) jak patrze na te fotki to mnie odpycha ta wioska :P i nie chce mi sie tam wracac, jedyna atrakacja dla tych ludzi to chyba jak cos sie stanie, wtedy wszyscy oparci o ploty i patrz i gadaja.... mogla babcia nie pchac sie pod kola w tym miejscu, a sasiad nie powinien pic :-) i byloby okay.
~Lio 13-10-2010 16:55
Kolejne Bydle zabiło człowiek. Pijane Bydle!!!
~biedronka2 13-10-2010 17:15
podziekujcie prezydentowi za biedronke bo tam szła Pani !
wupe 13-10-2010 17:19
@ biedronka2 -puknij się w łeb
~anonim . 13-10-2010 17:31
do " wupe " to nie jest wina Biedronki tylko kierowcy ktory wsiada za kierownice po alkoholu . ; /
~ 13-10-2010 17:36
ma szczęście, że tak szybko wyszła ze szpitala inaczej zakwalifikowano by zdarzenie jako wypadek.
~do biedronk2 13-10-2010 17:42
Pan prezydent nie miał nic wspólnego z wybudowaniem biedronki.Zrobił to prywatny inwestor na swoim terenie. Pan Prezydent to tylko potrafi bajki opowiadać i wpuszczać w maliny mieszkańców Sobieszowa :)))
~ola 13-10-2010 17:47
Nie Gadajcie głupot prosze was . nie wiecie co sie stalo a pier.... . a nie ktorych powinno sie powiesic tu kilku kometatorow za te brednie co wypisuja...[*]
~bp 13-10-2010 17:55
Nie pier..cie o przechodzeniu w niedozwolonym miejscu,współwinie itp. ŚWINIA była pijana czyli winny w 100%,koniec kropka.
~do 17:42 13-10-2010 17:56
Tak, masz rację. Wpuszcza mieszkańców w maliny razem z paniami z pewnej organizacji. A tak na serio winy jest pan kierowca - wsiada po pijaku do samochodu i nim kieruje, ten odcinek drogi jest prostym, widoczność w dniu dzisiejszym była super i nie zauważyć tej pani nie było trudne,( pomimo, że nie przechodziła w dozwolonym miejscu) jeśli zachowałby ostrożność nic by się nie stało.
~ 13-10-2010 18:08
do pierdla z penerami
~maly 88 13-10-2010 18:20
jak dla mnie to powinien pojsc do wiezienia ale wczesniej dostac kopa w d.... idiota a jak by tam bylo male dziecko ludzie pomyslmy chwilke
~nn 13-10-2010 18:20
faktem tez jest ze starych ludzi nie chca ani leczyc ani ratowac, , bo sa duzym obciazeniem dla zus i nfz, wystarczy popatrzec jak zajmuja sie chorymi i jak im osladzaja pobyt w szpitalach
~ 13-10-2010 18:40
LUDZIE zastanówcie sie nad tym co piszecie !!!! Kłucicie sie o to gdzie doszło do wypadku, w Sobieszowie, czy w Cieplicach. Chodzi o to, ze zginął czlowiek!! Moze kobieta przechodziła w niedozwolonym miejscu, ale kierowca był pijany!!! Sprawa jest prosta. Doszło do tragedii przez alkohol!!!! Byc moze gdyby kierowca nie był pod wpływem zdążyłby zareagowac!!!
~Kazoo 13-10-2010 19:25
Jakie to ma znaczenie czy w prawidłowym czy nieprawidłowym miejscu - ważne jest PIJANY KIEROWCA - kiedy takich ludzi zaczniemy nazywać po imieniu "MORDERCA" i skazywać na dożywocie ??
~kaaa 13-10-2010 19:43
Ludzie opanujcie się!!!Gadacie głupoty ,a rodzina przeżywa tragedie!!!!
~v8 13-10-2010 19:44
Niedługo zabraknie miejsca w więzieniach dla pijanych kierowców...
~ 13-10-2010 19:49
Pijanym stop,to jest niemożliwe,a tą panią która przechodziła znam,to były nauczycielka ze szkoły podstawowej nr.15 emerytka,potrzebowała opieki rodzny,gdzie oni byli?lepiej czekać na gotowe niz matce pomóc i tragedia gotowa,tak dziś wychowujemy dzieci BEZSTRESOWO i mamy tego wyniki,synek siedzi w domu i czeka aż mama ciężko chora zrobi i przyniesie zakupy i mamy rezultat tego.TO JEST CHORE I BĘDZIEMY MIEC JESZCZE LEPIEJ takich sytuacji ,bo BEZSTRESOWO WYCHOWUJEMY DZIECI,taki mamy chory przepis PAŃSTWOWY,CIĘŻKA NASZA STAROŚĆ!!!!!!!!!!!
~ 13-10-2010 20:25
Piesi chodzą jak chcą,gdzie im wygodnie a kierowcy muszą mieć oczy w głowie i w d...e,ale nie wiemy czy my na starośc będziemy tak elegancko chodzić po pasach, ale mamy dzieci,może się nami zaopiekują,to tylko takie NASZE starych marzenie!
~abc 13-10-2010 20:46
I niech nawet dostanie te 8 lat i tak bedzie za malo, z takimi trzeba krótko i szybko. Mam nadzieje, ze pijaczek juz nie zasiadzie za sterami pojazdu :/ [*]
~zeitgeist 13-10-2010 21:11
to po wodce znowu !!! jak najszybciej zamknac producentow , hurtownie , i sklepy ktore sprzedaja alkohol ps. myslalem ze to po dopalaczach a to po tym fajnym lubianym alkoholu
~ 13-10-2010 21:24
laski laski laski i wielka glupota
~głupcy... 13-10-2010 21:42
zawsze czytam wszystkie komentarze, ale zastosuję się tylko do wybranych, w których autorzy podkreślają, że poszkodowana przechodziła w miejscu niedozwolonym... i robią to z takim naciskiem pisząc to nawet dużymi literami co oznacza krzyk, ze aż sugeruje to, a tym samym oni - autorzy tych komentów, że jeśli pieszy przechodzi w miejscu niedozwolonym to jeśli tylko kierujący nie dba o swój lakier to może napier.alać w pieszego bo nie powinno go tu być... wina jest kierowcy zawsze jeśli mógł uniknąć zderzenia. bo jaka jest różnica miedzy człowiekiem stojącym na środku jezdni, ale na pasach a człowiekiem stojącym tez na środku jezdni, ale nie na pasach? ta kobieta nie wbiegła na jezdnię a kierowca nie zapier.alał niczym kubica. upojenie alkoholowe uczyniło z niego śmierć na kołach i równie dobrze mógł zabić kogoś na pasach! ale nie zdążył do nich dojechać...
Locke 13-10-2010 22:24
Angela !!!! Zagrożenie nie jest do 8, a do 12 lat pozbawienia wolności. Sprawdź w KK zani m coś napiszesz.
~asieńka 13-10-2010 22:25
mieszkam nieopodal miejsca wypadku,widziałam ten wypadek,kobieta która przechodziła przez jezdnie w nieoznakowanym miejscu była znana z takich rzeczy-wpychała się w kolejki w sklepie i to nie pierwszy raz przechodziła przez jezdnię nie rozglądając się-jej zdaniem "jestem starszą kobietą o kuli i mi wszystko wolno,to na mnie trzeba uważać"-taka prawda znałam osobiście tą kobietę.A kierowca nawet trzezwy by nie wychamował a ten miał akurat pecha-to on akurat jechał i na niego trafiło.
młody_80 13-10-2010 22:26
Dla wszystkich ku przestrodze: - Każdy uczestnik ruchu ma OBOWIĄZEK zapoznania się z kodeksem ruchu drogowego nawet PIESI ponieważ jest tam również opisany ruch pieszych. - po drugie jeśli w promieniu 100m nie ma przejścia dla pieszych, pieszy może przejść przez jezdnię z zachowaniem szczególnej ostrożności i przede wszystkim bez pierwszeństwa. Pozdrawiam i Kondolencje dla rodziny i jednej i drugiej. Niestety kolejna ofiara bezmyślności i alkoholu.
~Danny 13-10-2010 22:37
Kto dał tej Pani aparat do ręki. Reportaż o wypadku drogowym, w którym została zabita kobieta, a tam zdjęcia z poczutą artystyczną - laska i czapka na chodniku.
~chloe 13-10-2010 23:04
szkoda kobiety, pijany kierowca wiadomo, że jego wina ale prawda jest taka, że ludzie chodzą jak święte krowy w niedozwolonych miejscach, wchodzą na ulice w najmniej spodziewanym momencie a później płacz bo samochód potrącił i winny oczywiście kierowca... :]
~fhgf 13-10-2010 23:06
[*]
~chory kraj 13-10-2010 23:22
W wielu komentarzach odzwierciedla się typowo polskie patologiczne przyzwolenie dla pijanych i bezmyślnych kierowców-"swój chłop miał pecha był lekko wypity a baba wylazła mu pod koła".Od razu przypomina mi się tłumaczenie znajomych sprawcy wczorajszego dzwona transporterem gdzie zginęło 18 osób a powinno być max 6"Mirek miał miękkie serce,nie potrafił odmówić podwózki do sadu to brał ile się zmieściło (na glonojada)".Jeżeli nie zmieni się mentalność w tym kraju to za 100 lat Polaków z powodu wypadków drogowych będzie mniej niż misiółw panda na tym świecie.
~oslo... 13-10-2010 23:42
Marek skladam Ci wyrazy wspolczucia z powodu tragicznej smierci mamusi.Takie zycie...wracam 29.X.pozdrawiam G.
~Andrew 14-10-2010 0:04
TOMMY M twój komentarz tradycyjnie pokazuje pustostan w twojej głowie ,powodzenia życze z nieznacznym przekraczaniem prędkości przy wyprzedzaniu.
~uczeń 14-10-2010 16:26
Kolejna bezsensowna śmierć na drodze.... Wyrazy współczucia rodzinie !!
~Aga C. 14-10-2010 23:00
Marek - trzymaj się! Składamy najszczersze kondolencje. Kto by się spodziewał. I nie czytaj głupich wpisów bo to najmniej istotne. Głupota ludzka nie zna granic nawet w obliczu tragedii. Jeszcze raz wyrazy współczucia.
~paulisa 15-10-2010 20:04
nie ważne czy przechodziła w miejscu dozwolonym czy nie to każdy kierowca jakiego kolwiek pojazdu powinien zachować szczególną ostrożność i ściśle przestrzegać przepisów drogowych, nie ważne że kobieta była w podeszłym wieku bo mogło to być nawet dziecko z pobliskiej podstawówki czy szkoły gimnazjalnej i jak pił to mógł nie wsiadać za kierownicę, teraz ma to na co zasłużył i wcale mu nie współczuję, niech ponosi karę
~KKK 17-10-2010 14:02
w Niemczech za przekroczenie predkosco o 50 procent mandat 1000 eur i zabiraja prawo jazdy na mieśiąc
~do asieńki 20-10-2010 9:37
Z częścią Twojej wypowiedzi się nie zgadzam, ale masz rację w kwestii zwyczajowego zachowania tej Pani. Miała manierę wpychania się wszędzie - kiedyś mało mnie nie przewróciła w 2plus2.
~kali 20-10-2010 13:14
mały pomyśl co piszesz czy jest jakaś różnica między śmiercią starszej osoby a dziecika moim zdaniem to taka sama tragedia
~ech 21-10-2010 11:22
Postawmy tam krzyż i tablicę upamietniającą "miejsce mordu sobieszowskiego". Powiem tyle: debile na drogach się mnożą i wszyscy wszystkich mają gdzieś. Kierowcy, piesi, cykliści i wozacy.
~ 23-10-2010 18:37
Szczere kondolencje dla rodziny. Przykre tylko ze w taki sposób, jednego moczy mordę mniej na drodze. Odpowiedzialność- brak, głupota- GALOPUJĄCA. PZDR.
~ja 23-10-2010 18:49
Mieszkańcy twierdzą ze jest tu od lat niebezpiecznie. Teraz to trzeba będzie postawić "Czarny punkt", albo co gorsza, papierowy radiowóz.
~ja 23-10-2010 18:56
Mieszkańcy twierdzą ze jest tu od lat niebezpiecznie. Teraz to trzeba będzie postawić "Czarny punkt", albo co gorsza, papierowy radiowóz.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group