• Piątek, 6 grudnia 2019
  • Godz. 6:05
  • Imieniny: Emiliana, Mikołaja, Jaremy
  • Czytających: 2746
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Nieudana próba samobójcza przy krzyżu milenijnym

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Środa, 24 listopada 2010, 12:51
Aktualizacja: 12:51
Autor: KMP
Trzydziestotrzyletni desperat próbował powiesić się na pasku na krzyżu milenijnym w Jeleniej Górze. Od zamiaru pozbawienia siebie życia odwiodła niedoszłego samobójcę policjantka.

Wczoraj około północy oficer dyżurny Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze otrzymał telefoniczne zgłoszenie od kobiety, która powiadomiła, że jej mąż najprawdopodobniej zamierza popełnić samobójstwo . Desperat pozostawił list, w którym pożegnał się z rodziną. Był w złym stanie psychicznym.

Mężczyzna po kłótni z żoną wyszedł z domu z zamiarem popełnienia samobójstwa. Policjanci sprawdzali miejsca wybierane przez desperatów, w których to podejmowali próby odebrania sobie życia. W końcu funkcjonariusze zauważyli poszukiwanego mężczyznę, kiedy wspinał się na krzyż milenijny na Zabobrzu.

Niedoszły samobójca miał już przewieszony pasek, na którym zamierzał się powiesić. Interweniująca policjanta rozpoczęła z nim rozmowę, w trakcie której próbowała odwieść go od zamiaru targnięcia się na swoje życie. Cel ten wkrótce osiągnęła. Udało jej się nakłonić desperata do zejścia na ziemię.

Desperat trafił do policyjnego aresztu do wytrzeźwienia: miał blisko dwa promile alkoholu w organizmie. Po wytrzeźwieniu mężczyzna trafił pod opiekę lekarzy.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (72) Dodaj komentarz

~ 24-11-2010 13:21
Żal mi Cię, breee.
~obserwer 24-11-2010 13:23
Zlikwidowac ten Krzyzyk i po problemie .Tam pogrzebane sa duze pieniadze i ludzkie zycia same problemy .Polska to dziwny kraj a gigantomania jest jego czescia nie mamy wielu podstawoawych potrzebnych na codzien zeczy ale mamy koscielna gigantomanie ,ciekawe jak ten okres nazwa kronikarze i historycy napewno to nie bedzie wczesne rokkokoko jak powiadal Sztur w filmie SEXMISJA .Pozdrawiam
~xxx 24-11-2010 13:31
pijany palant a nie samobójca dużo się nagadał a konkretów brak
~doopa 24-11-2010 13:32
Na pewno gość chciał sie tylko przykuć paskiem "w obronie krzyża" a policja to zaraz z pałami ... a swoją droga, dopalacze szkodziły i ludzie umierali: zlikwidowane. Na krzyzu malo nie doszło do tragedi ... zapewne teraz bedzie sie to powtarzało ... ZLIKWIDOWAĆ krzyze ...
~czytacz 24-11-2010 13:34
Do obserwer. Rozumując twój tok myslenia to : zlikwidowac mosty , budynki , wieżowce , kominy itp. Nie widzisz sedna sprawy desperata i obys tego nie musiał przejśc !
~breee-. 24-11-2010 13:43
a mi was koleś był słaby psychicznie jak bym miał sie po kazdej kłutni z dupą wieszać to już bym w przedszkolu wisiał ! a tak na serio to komu żal takiego typa co nie ma szacunku do swojego życia ? BO MI NA PEWNO NIE !!
~zbyszko 24-11-2010 14:00
Żyjemy w katolickim kraju gdzie każdy pluje na symbole religijne! Jaki związek ma Krzyż i desperat, notabene, pod wpływem alkoholu, który próbuje odebrać sobie życie?! Czy wy ludzie nie macie innych problemów niż to, że krzyże stoją w tym kraju?! Wszyscy kradną ile się da, w polityce- tej lokalnej i tej "wielkiej" kiła i mogiła ale wszystkich boli to, że krzyże stawiają! Większość z tych krzyży stoi nie za "pieniądze podatników", boli was że babcie dają z renty na tace i posyłają jakieś grosiki "do Lichenia"?! A ja się pytam, co was to obchodzi?! Nie chcesz, nie dokładaj się do tych inicjatyw, ale po cholerę zabierasz głos w tak obraźliwy sposób?! Wolność wyznania gwarantuje to, że dominująca religia w tym kraju ma prawo do swoich symboli! Ja "na tacę" nie rzucam ale w życiu bym nie pokusił się o krytykowanie tych, co to robią! Szkoda że krytykujących nie mierzi ogólna degrengolada moralno - etyczna w tym kraju tylko krzyże, co nikomu nie wadzą!!!
~:para 24-11-2010 14:08
Kto ten krzyż tam postawił i jakim prawem zawłaszczył przestrzeń krajobrazu? Prawem Katolika? Szpetota ten Krzyż oby zardzewiał jak najszybciej!!!
espresso 24-11-2010 14:11
"Interweniująca policjanta..." - a jak to wygląda? ;)
~zbyszko 24-11-2010 14:19
Żyjemy w katolickim kraju gdzie każdy pluje na symbole religijne! Jaki związek ma Krzyż i desperat, notabene, pod wpływem alkoholu, który próbuje odebrać sobie życie?! Czy wy ludzie nie macie innych problemów niż to, że krzyże stoją w tym kraju?! Wszyscy kradną ile się da, w polityce- tej lokalnej i tej "wielkiej" kiła i mogiła ale wszystkich boli to, że krzyże stawiają! Większość z tych krzyży stoi nie za "pieniądze podatników", boli was że babcie dają z renty na tace i posyłają jakieś grosiki "do Lichenia"?! A ja się pytam, co was to obchodzi?! Nie chcesz, nie dokładaj się do tych inicjatyw, ale po cholerę zabierasz głos w tak obraźliwy sposób?! Wolność wyznania gwarantuje to, że dominująca religia w tym kraju ma prawo do swoich symboli! Ja "na tacę" nie rzucam ale w życiu bym nie pokusił się o krytykowanie tych, co to robią! Szkoda że krytykujących nie mierzi ogólna degrengolada moralno - etyczna w tym kraju tylko krzyże, co nikomu nie wadzą!!!
~zbyszko 24-11-2010 14:27
Żyjemy w katolickim kraju gdzie każdy pluje na symbole religijne! Jaki związek ma Krzyż i desperat, notabene, pod wpływem alkoholu, który próbuje odebrać sobie życie?! Czy wy ludzie nie macie innych problemów niż to, że krzyże stoją w tym kraju?! Wszyscy kradną ile się da, w polityce- tej lokalnej i tej "wielkiej" kiła i mogiła ale wszystkich boli to, że krzyże stawiają! Większość z tych krzyży stoi nie za "pieniądze podatników", boli was że babcie dają z renty na tace i posyłają jakieś grosiki "do Lichenia"?! A ja się pytam, co was to obchodzi?! Nie chcesz, nie dokładaj się do tych inicjatyw, ale po cholerę zabierasz głos w tak obraźliwy sposób?! Wolność wyznania gwarantuje to, że dominująca religia w tym kraju ma prawo do swoich symboli! Ja "na tacę" nie rzucam ale w życiu bym nie pokusił się o krytykowanie tych, co to robią! Szkoda że krytykujących nie mierzi ogólna degrengolada moralno - etyczna w tym kraju tylko krzyże, co nikomu nie wadzą!!!
~do obserwer 24-11-2010 14:29
Sam się zlikwiduj.
espresso 24-11-2010 14:59
Może zamiast krzyży zacznijmy stawiać koła, trudniej będzie się na nie wdrapać i tym samym na nich powiesić. Wyglądało by to też niewątpliwie oryginalnie, krzyże są wszędzie, a takie wielkie koło...pomyślcie jak by się Jelenia Góra wyróżniała na tle całego kraju. Ot taka nowa świecka tradycja! Co Wy na to?
~diabelek 24-11-2010 15:12
espresso ... fantastyczny pomysł ... bo kule, to juz nam tocza ci od "+" od kilku wieków ...
Piipi Jelonkowa 24-11-2010 15:14
..do- [ ~Zbyszko] .. zadziałała OPATRZNOŚĆ Boża ? .. bo krzyż ! Wiesz, ..gdyby ten samobójca wiedział,że smierc jest ostateczną granicą .. uwierzyłby w ZYCIE !
~diabelek 24-11-2010 15:29
o, cześć Piipi ...
~bang 24-11-2010 16:07
espresso - idioci z brukseli już pewnie o tym myślą :D jak weszła dyrektywa nakazująca ludziom schodzić po drabinie tyłem to wszystko może się zdarzyć.
~ 24-11-2010 16:21
to w koncu na czym sie chcial powiesic... na krzyzu, czy na pasku... bo z artykulu nie wynika...:(
~ja wiem! 24-11-2010 16:50
chciał się tym krzyżem przekłuć!
~desa 24-11-2010 17:22
naoglądał sie telewizji w niedzielę i chciał zostać męczennikiem zapewne
~zizu 24-11-2010 18:24
zbyszko popieram mimo nie wiary; w nic nie wieże - oprócz najbliższego otoczenia, nikt przez całe życie a szczególnie kościół nie przyczynił się do tego żebym uwieżył, ale jedno kościół za moich czsów tj. 20l temu spełniał - funkcje 3go rodzica dobrego wychowania - mysmy słuchali, dzisiejsze dzieci nie i widać to po dzisiejszej młodzieży itd. czasy sie zmieniły na rzeczywistość typowo przewidywalną i dlatego są problemy; krzyż nie ma żadnego znaczenia dla tego gościa; wytrzeźwieje i nie pójdzie tam wiecej i może by sie powiesił wbrew swojej trzeźwości świadomego na codzień umysłu - poprostu nie ma wysokiego mostu żeby spaść odrazu i już; Dla mine głupie społeczeństwo które tego nie rozumie i pisze za i przeciw nie rozumiąc nic. Jak daleko zmienił sie swiat wystarczy spr.po religii 3 świata, z którego usa czerpie korzyści podbijając te kraje właśnie z tego powodu...husajn wiedział i robił co chciał ale nie wystarczająco dyskretnie dla interesó i religii która jak widać jest dobrą przykr
~zizu 24-11-2010 18:29
zbyszko popieram mimo nie wiary; w nic nie wieże - oprócz najbliższego otoczenia, nikt przez całe życie a szczególnie kościół nie przyczynił się do tego żebym uwieżył, ale jedno kościół za moich czsów tj. 20l temu spełniał - funkcje 3go rodzica dobrego wychowania - mysmy słuchali, dzisiejsze dzieci nie i widać to po dzisiejszej młodzieży itd. czasy sie zmieniły na rzeczywistość typowo przewidywalną i dlatego są problemy; krzyż nie ma żadnego znaczenia dla tego gościa; wytrzeźwieje i nie pójdzie tam wiecej i może by sie powiesił wbrew swojej trzeźwości świadomego na codzień umysłu - poprostu nie ma wysokiego mostu żeby spaść odrazu i już; Dla mine głupie społeczeństwo które tego nie rozumie i pisze za i przeciw nie rozumiąc nic. Jak daleko zmienił sie swiat wystarczy spr.po religii 3 świata, z którego usa czerpie korzyści podbijając te kraje właśnie z tego powodu...husajn wiedział i robił co chciał ale nie wystarczająco dyskretnie dla interesó i religii która jak widać jest dobrą przykr
~ 24-11-2010 19:12
Zbyszko, pienisz sie bez powodu. Piszesz o "wolnosci wyznania"? a wiec wlasnie do tej wolnosci nalezy rowniez i to, zeby miec prawo cos skrytykowac-na przyklad taki stojacy krzyz. Caly swiat nasmiewal sie z Polski, jak ostatnio bronili masowo tamtego krzyza. Pokazywali to w TV w calej Europie. Zascianek i tyle.
~longer 24-11-2010 19:14
i co wyszło
~F5 24-11-2010 19:17
taka mała uwaga z mojej strony i rada dla tych wszystkich, co po napisaniu swojego posta odświeżają po tym stronę, by zobaczyć, czy ktoś się odniósł do ich treści. NIE RÓBCIE TEGO! nie odświeżajcie strony zaraz po napisaniu posta bo powielacie swoje wypowiedzi a tym samym spamujecie. przecież wyraźnie pokazuje się wam monit w okienku na środku ekranu, że w przypadku odświeżenia informacje znów zostaną przesłane na stronę, co skutkuje powielaniem waszych wypocin tyle razy, ile razy odświeżycie stronę. najwyraźniej NIE CZYTACIE tego, co owe okienko chce wam przekazać. z drugiej strony świadczy to o was nie najlepiej jeśli chodzi o zrozumienie tekstu postawionego wam przed nosem i tym samym podaje w wątpliwość meritum waszych nieważne ile razy zdublowanych, treści.
~n i c o 24-11-2010 19:34
Do zbyszko : Masz gościu rację, ja też nie jestem osobą wierzącą w jakiegoś tam boga, ale skoro ktoś stawia sobie gdzieś tam krzyż, pod warunkiem, że nie jest to miejsce pod sejmem, gdzie akurat stawianie tam krzyża jest robione celowo, aby wzburzać i skłócać Polaków, to niech sobie stawia i modli się do niego. Przecież czy w szkole, czy w urzędach, co to komu przeszkadza. Mi akurat nie. Szanuję innych wiarę, pomimo, że całe życie byłem i jestem niewierzący. pozdrawiam
~ 24-11-2010 20:17
Ja proponuję postawić szubienicę i będzie po problemie .
~@ 24-11-2010 20:19
A jednak z jakiegoś powodu ten niedoszły kandydat do Nagrody Darwina wybrał krzyż - może taki wierzący - po pijanemu? Cieszmy się tym krzyżem, ci w Środzie Śląskeij to dopiero mają!
Piipi Jelonkowa 24-11-2010 20:45
..do - [~Diabelek ].. widzisz ! ..pijany szukał piekełka ! .. bo co ma ten 32-metrowy krzyż z chrześcijanstwem,jeden ..DIADEŁ wie !
~Ktosiowa 24-11-2010 20:53
Chyba komentarza nie potrzeba do tego artykułu, ale ludzie to chamstwo z każdej strony muszą wepchnąć i piep rzyc glupoty.
~............ 24-11-2010 21:04
Zbyszko, popieram w całości to, co napisałeś! W czym wam przeszkadza ten krzyż, że tam stoi? Pamiętam, jak w 2005 roku w kwietniu cała Jelenia Góra szła w "białym marszu", aby tam się wspólnie modlić pod tym krzyżem. Zapomnieliśmy bardzo szybko. Szli wszyscy jeleniogórzanie, z najdalszych okolic, nawet tacy, co nigdy do kościoła nie chodzą. Naród był wtedy zjednoczony. Niesamowite przeżycie. Wszyscy pod tym krzyżem palili te znicze, nawet tacy co na co dzień chleją na umór, wtedy byli trzeźwi. Teraz się śmiejecie z krzyża. Sami z siebie się śmiejecie. Na tym portalu są zdjęcia z "białego marszu" ulicą, nomen omen, Jana Pawła II.
~Jaa1 24-11-2010 21:32
Ej mam pomysł : zlikwidujmy ten krzyż skoro przyciąga samobójców :D:D
~jelel 24-11-2010 21:38
jest okno życia, są wytrzeżwiałki, to i powinno być miejsce dla samobójców, po co pózniej ktos ma sie natknąc na trupa? albo zbeszczescić krzyż? niech nowy prezydent wybuduje miejsce dla samobójców to bedziemy mieli w czerwonej dolinie najazd dziennikarzy z całego swiata a o ciekawskich turystach nie wspomnę
~aha 24-11-2010 21:44
A ja jestem Rastafarianem, dlaczego jestem prześladowany?... Wolność dla wszystkiego, Miłość, Pokój i Tolerancja. O to walczmy. A nie wieszajmy się czy w inny sposób odbierajmy sobie życie. Od tego jest Jedyny Bóg
~danka1 24-11-2010 21:45
"zizu" - idz do szkoły bo robisz straszne błędy ortograficzne-kto Cię uczył polskiego:))))
~ 24-11-2010 21:57
dajcie numer do policjantki może jakaś fajna laska
~zizu 24-11-2010 22:21
danka - pieniaczko polonistyczna ortograficzko chodzi o sens nie o ortografie nie wyraziłaś nic szczególnego a twoja spostrzegawczość wprowadziła taki zamęt, że UWAGA: po moim PoŚcie może wzbudzić NIŻ bardziej ortograficzny w wypowiedzi temetau niż ma sens jego jakiegokolwiek przeczytania lub przytoczenia (wiara - wierzyć, uwierzyć - ok) i spadaj na lekcje, bo kilka nauczycielek do polityki w polsce w radach sie dostało ale żeby nie były stronnicze jak ty wątpie. Pytanie brzmi co zbudowałaś - może 2 klasę, a może 4tą i co - ile miejsc pracy powstało - nie wiesz - a może kolega ekonom...może wie- nie wie? - statystyka po PSLu sie nie sprawdzona - A KUR...wa CHodziło o samobójstwo - no debile (ó,u,rz,ż - co kogo obchodzi jak ktoś ginie - TEMAT)
~marcus57 24-11-2010 22:23
krzyż to takie samo narzędzie mordu jak ,pistolet,łuk,kusza,miecz czy sztylet,chrystus wcale nie umarł na krzyżu to kościuł tak to uchwalił.trzeba sobie dobrze przeczytać pismo święte ,a jak się nie chce to czcijmy na przykład kałasznikowa .
~ 24-11-2010 22:35
Podpisuje sie pod 22:23. Katolicy uczepili sie tego krzyza. Po pierwsze: Jezus zginal na PALU. Po drugie: jak wam matke ktos zarabie siekiera, to powiesicie tez sobie siekierke na zlotym lancuszku na szyi???? A w miescie wielka siekiere i bedziecie tam urzadzac pielgrzymki??? Ciemnota.
~ 24-11-2010 22:49
Hermann Fulda napisał w książce Das Kreuz und die Kreuzigung: Nie na wszystkich publicznych miejscach straceń były drzewa. Toteż wkopywano w ziemię zwyczajną belkę. Do niej przywiązywano lub przybijano zbrodniarzy, którzy wisieli rękami, a czasem nogami do góry.(...) Jezus umarł na zwykłym palu egzekucyjnym; przemawia za tym: a) zwyczaj używania tego narzędzia kaźni w krajach Wschodu, b) pośrednio sam opis cierpień Jezusa oraz c) liczne wypowiedzi dawnych ojców kościoła (Das Kreuz und die Kreuzigung, Wrocław 1878, s.109, 219, 220)
~krzysiek2423 24-11-2010 23:02
Ziomek skąd ty żeś pal wytrzasnął, dosłowne tłumaczenie biblii mówi, że na drzewie. A w tamtym okresie i regionie przybijano do krzyża (co prawda nie wyglądał tak jak dzisiejsze, ale zasada ta sama), Jezus nie niósł całego krzyża tylko samą poprzeczną belkę. A pal był popularny we wschodnich kulturach.
~... 25-11-2010 5:19
W rejonie tego krzyża juz nie jedna padlina jest zakopana...
~diabelek 25-11-2010 8:38
Piipi ... diabeł wie ... przeciez ten krzyż metalowy został postawiony jakos przekaźnik gsm sieci komorkowej, ktora jest własnościa panów w sukienkach, czyli +gsm ...
~ 25-11-2010 9:07
Krzysiek 2423 piszesz bzdety. Przeczytaj uwaznie post z godz. 22:49 i poszperaj w necie. A nawet jesli to byl krzyz, to CO Z TEGO???? zabije ci ktos ojca mlotkiem, to bedziecie czcili MLOT (=narzedzie zbrodni)??? ech...szkoda gadac.
~do zizu 25-11-2010 9:27
Zizu, jesteś głupszy od całego sejmu...
~aa 25-11-2010 9:32
Zbyszko, calkowicie sie z Toba zgadzam. A do osoby, która nazwała Polskę zaściankiem, to jak dla mnie to wlasnie Europa nie ma nam nic wartosciowego do zaoferowania. I mozemy byc tylko dumni z tego, ze mamy swoje zasady i wartosci, ktorych Europie dzisiaj brakuje.
~ 25-11-2010 9:35
Do wszystkich, którym krzyż przeszkadza. We wszystkich krajach o wysoko rozwiniętej świadomości religijnej są wszechobecne symbole religijne. Muzułmanie mają półksiężyc i gwiazdę, judaiści gwiazdę dawida chrześcijanie krzyż. W Krajach arabskich i Izraelu za pisanie o tych symbolach w taki sposob jak te polglowki wypowiadaja się o krzyżu, byłoby szybciutko wytropione i wytępione...Dloaczego??? Dlatego, że to są ich korzenie i z tym się identyfikują. Tam nikt nie szydzi z tego, ktory jest bardziej lub mniej wierzącym. Nie będe się wczuwał bo to i tak nic nie da. Takie rzeczy jak wiara są dla ludzi o szerszych horyzontach reszta może uważać za typowo Nasze symbole Mc Donalds'a Coca Colę lub podpaski Always. Ciekawy jestem tylko Ilu z tych przeciwników postawi w domu choinkę na święta-przecież symbol i powiesic się można... :)
~ 25-11-2010 10:39
Zasady...wartosci, ktore sa lepsze niz te w Europie...hm...jake to te wartosci? Zlodziejstwo? pijanstwo? mordowanie zwierzat? jezdzenie autami przy 3 promilach?wieczne narzekactwo? nietolerancja wobec innowiercow, gejow, Cyganow, Zydow? Rozbite rodziny przez alkohol? a potem bieganie do kosciola??? to sa te wartosci???????????????? dziekuje, postoje.
~ 25-11-2010 11:00
Do 09:35 szkoda, ze symbolem religii musi byc narzedzie zbrodni. Ja symboli nie neguje.Nawet je lubie. Mam w pokoju piekny obraz. Na nim jest slonce-to dla mnie symbol wszystkiego co piekne: urlop, cieplo, zycie. Nie ma zycia bez slonca. Lubie slonce. Oczywiscie nie modle sie do tego obrazu, ale go po prostu . Szanuje wiec symbole. Ale czemu symbolem religii musi byc cos, co zabilo? Ten krzyz? nie pojmuje. A z Izraelem i krajami arabskimi to mi tu nie wyjezdzaj. To dla mnie zaden wymiernik szacunku dla religii i jej symboli. Tam symbolem powinna byc BOMBA-dlatego zamilcz. I zastanow sie, czemu jestes...polglowkiem (twoje slowa).
~ander 25-11-2010 11:14
wyrazy szacunku dla policji dziękuje
~aa 25-11-2010 12:01
A jaki bys symbol wolał? Jest krzyz i juz. Piszesz ze tego nie pojmujesz. No i to jest prawda. Nie musisz tego rozumiec. Tak samo jak nie rozumiesz innych religii, jesli utożsamiasz Izrael z islamem. Haha ja jakos "nie kradne, nie pije, nie morduje zwierzat, nie jezdze z 3 promilami, nie narzekam, toleruje Cyganow, Zydow..." - mowimy o tym samym kraju?? ;)
~Palec boży 25-11-2010 12:12
To chyba kolejna próba! Należy krzyż usunąć. Pan Bóg będzie szczęśliwy. Coś z tym krzyżem lub miejscem jest nie w porządku.
~ 25-11-2010 12:14
Ja nic nie utozsamiam!!!!! W moim poscie nie ma nic o Islamie-przeczytaj. Kraje arabskie+Izrael wspomniales ty. i powiem ci tylko jedno: z przedmiotu "Religioznawstwo" pisalam prace dyplomowa. W Niemczech. Studiowalam tu fizjoterapie i pedagogike. Efektem bylo, ze...po przeczytaniu Biblii (= bylo to koniecznym) wystapilam oficjalnie z Kosciela Katolickiego. To bylo juz pare ladnych lat temu. Nie umniejszaj mojej wiedzy na ten temat. Tysiace Niemcow wystapilo ostatnio po tym, jak sprawy pedofilstwa w KK wyszly na jaw. Biblia a KK to dla mnie 2 rozne rzeczy. Nie ma powiazan. Nie ma o chrzcie noworodkow, o spowiedzi, celibacie, swietych (kult Maryjny!)= i wielu innych rzeczach. KK to wymyslona religia.
~ 25-11-2010 12:55
Tak, mowimy o tym samym kraju. Znam ten kraj. Od podszewki.Ze ty -jako katolik- nie kradniesz itp. itd. nawet wierze.Ladnie. Ciesze sie. Ale sa tez inni. Mysle, ze wiekszosc. Czytasz Jelonke? Zobacz co sie dzieje, jakie teksty-komentarze pisza czytelnicy! Ziaja od tych komentarzy wielka nienawiscia! Do wszystkiego, co niekatolickie, niepolskie, inne. Wlos sie na glowie jezy. Czytales komentarze (juz dawno) do artykulu o Cyganach w Kowarach?! byly taki rasistowskie, ze zamknieto watek. Czytales, co sie pisze o Niemce, pani von Küster z Lomnicy? Czytales o tym, ze na Zabobrzu morduje sie koty? rejestrujesz, ze przynajmniej 1-2 tematy do artykulu na dzien to zlodziejstwo i pijanstwo? a raz na miesiac morderstwo? W PL zyje 98% katolikow, czyli-statystycznie rzecz biorac-to oni sa przedmiotem i tematem.Nie upiekszaj, bo nie ma czego.
~ 25-11-2010 13:35
Panią Asię obrończyni krzyża z Warszawy do Jeleniej sprowadzić! Będzie u nas bronić. Nikt już na niego nie wejdzie!
~ 25-11-2010 14:46
Do postu z godz. 11.00 Całe szczęście Polska to "wolny" kraj i jesli masz ochotę to w domu na scianie możesz zawiesić sobie nawet kaszankę i przypominać sobie wakacyjnego grilla. Krzyż jest symbolem chrześcijan i nim pozostanie czy ci się to podoba czy nie. Od dwóch tysięcy lat nikomu nie przeszkadzał lecz nagle zaczął. Dziwna sprawa no ale w końcu kaszanka może się przejeść,a słoneczko znudzić po np egzotycznym urlopie. Nie rozumiem tylko o co tyle krzyku nie podoba się to nie patrzeć, nie kupować, nie komentować, a co najważniejsze nie szkalować.
~ 25-11-2010 15:03
To zepisałaś pracę na temat religii nie jest absolutnie żadnym dowodem na to, ze masz pojęcie o wierze. To są pochodne lecz dwie różne rzeczy. To, ze napisałem pracę na temat upraw rolnych w Europie i na świecie nie znaczy, ze jestem dobrym rolnikiem. Pedofilia natomiast to choroba, którą się wykrywa i leczy na różne sposoby. Niestety męszczyźni, z tą okrutną chorobą szukają najłatwiejszych sposobów na kontakt z ofiarą. Wynika z tego, iż kandydaci na księży powinni przechodzić szczegółowe badania by wykluczyć takich osobników tak jak gejów . To są zboczenia i trzeba je kontrolować bo nawet nie zauważymy kiedy będzie za późno.
~ 25-11-2010 15:11
Zamykam dyskusje. Nie chce mi sie rozmawiac z nawiedzonymi "krzyzakami". Ja mam inne zdanie na ten temat. Nikt z was, katolikow nie czytal Biblii, ba! wielu z nich nie widzialo nawet okladki a pyskuja, ile wlezie. Kaszanki nie jadam, bo nie jadam miesa. ("Nie zabijaj"). Symbolika, swiete figurki, obrazki, kult Maryjny, spowiedz, celibat, dogmaty wiary (nieomylnosc papieza ???) sa dla mnie ciezko chore. Mimo wszystko pozdrawiam i zycze trzezwego spojrzenia na KK.
~ 25-11-2010 15:36
...a poza tym.....cos pomyliles , KOLEZKO. Gej a pedofil to dwie rozne sprawy.Nie bede cie uswiadamiac-poczytaj w necie. Widze, ze sie guzik znasz, a zabierasz glos. Jesli tak w caloksztalcie rozumujesz i mieszasz rozne pojecia, ktore nie maja ze soba nic wspolnego, to nie dziwota, ze tak jest, jak jest z tym calym kosciolem......Nie pisz juz wiecej, bo piszesz BZDETY. Placa ci za to???
~ 25-11-2010 20:06
Straszna pieniaczka z ciebie, tipconnect.de, to przebija z każdego twojego postu. Nie pisz więcej, bo piszesz bzdety. Masz schizofrenię na tle antyreligijnym?
~............ 26-11-2010 6:14
Piszesz, jakbyś była na etacie jakiegoś lobby antykatolickiego i antypolskiego, zadufana w sobie osobo i antypolko z 15:36 (25.11.2010). Nie trzeba Niemców do szerzenia nienawiści antypolskiej, wystarczą do tego byli Polacy, mieszkający w innym kraju.
~aa 26-11-2010 9:39
Dosc mocno napisane, ale duzo prawdy w tym jest. Skoro my Polacy nie umiemy bronic swojego kraju to kto to bedzie robic?? Od nas zalezy jak ten kraj bedzie wygladac w przyszlosci, wiec moze zamiast narzekac jak jest, to zaczac cos robic w tym kierunku zeby bylo inaczej, prawda??
~ 26-11-2010 10:19
Do wszystkich "emigrantów" - nie wypowiadajcie się w sprawach Polski, bo Was to juz nie dotyczy! Nie obchodzą nas Wasze opinie. Sprzedaliście ten kraj za euro lub funty, wiec nie piszcie nic o patriotyzmie!
~doopa 26-11-2010 15:06
ale wojna narodowa sie rozpetała ... a od czego sie zaczeło ??? znowu od krzyza ...
~OLO 27-11-2010 14:30
Ale mi to sensacja, szedł się powiesić ! Gdyby chciał to zrobić naprawdę nie informowałby nikogo. Nie żal mi "pajaca" i następnym razem proponuję mu by zrobiłby to na Ratuszu. Może zyska więcej niż nikomu nie potrzebny rozgłos. Każdemu wolno wyrazić co myśli - fakt. Czy Wy wszyscy powyżej zastanowiliście się nad sensem życia ?- nie bardzo widać, skoro przy OKAZJI miast zwrócić uwagę na frustrata, zwracacie uwagę na "symbol" plwając na NIEGOnie rozumiejąc do końca jego znaczenia. Współczuję Rodzinie, pełnej miłości żonie, możeby tak do nich dotrzeć i pomóc ? /ich raczej nie stać na korzystanie z dobrodziejstwa internetu/ może potrzebują chleba ?
~ahaa 27-11-2010 19:41
Pani z Niemiec ma w 100% rację, gdzieś już pisałem, że Chrystus a Kościół Katolicki to zupełnie inna bajka. Pozdrawiam:)
~ahaa 27-11-2010 19:48
Do 26-11-2010 10:19 | ~ A nie pomyślałeś/pomyślałaś, że część ludzi została zmuszona opuścić rodzinne strony (nie chodzi mi o pogoń za talarem, bo pieniędzmi się strasznie brzydzę) z innych powodów niż chęć zarobku? Nie wszyscy, którzy opuścili kochaną Ojczyznę wyjechali za pieniędzmi. Przykre jest to, co piszesz:( Życzę Ci, abyś sam/sama nigdy nie był/była zmuszony/a do opuszczenia rodzinnego kraju
~Jerrry 28-11-2010 0:32
Po waszych wypowiedziach dostałem zdrowej biegunki
~............ 29-11-2010 6:47
Do 27-11-2010 19:48 | ~ahaa | - A co im przeszkadza w tym, aby teraz wrócić do rodzinnego kraju? Nie wracają, bo tam większa kasa! No to niech piszą u siebie, co im TAM się nie podoba. Bo TAM są U SIEBIE. Nie tutaj. Tam mają ośrodek zyciowych interesów to TAM niech sobie piszą, co im TAM nie pasuje, a niech nie wtrącają się w NASZE sprawy. Jeśli chcą nas pouczać, to niech tutaj przyjeżdżają i TUTAJ SAMI wcielają w życie, to co nam ochoczo radzą! Myśmy nie uciekli stąd, stawili czoła rzeczywistości, a oni jak szczury z okrętu, zwiali, gdzie im było lepiej! Ci, którzy naprawdę kochali ojczyznę, powrócili, gdy się zmieniła koniunktura polityczna. Przykład: człowiek, który pracował w RWE w czasach rezimu, wrócił do Polski po zmianie ustroju. Jest tutaj, z nami, Polakami, bo tutaj jego miejsce. A Wy dalej pracujcie sobie za euro, jeśli Wam tam dobrze, ale nie pouczajcie nas, bo nie macie do tego prawa.
~ 29-11-2010 8:56
bla bla bla...........zazdrosne pisanie. Do Polski nie wroce z 5364743783837 wiadomych powodow. Nie tylko kasa, chociaz wiadomo....A pisac i czytac Jelonke bede. Bo tu spedzilam dziecinstwo. I tyle.
~ 29-11-2010 9:14
bla bla bla...........zazdrosne pisanie. Do Polski nie wroce z 5364743783837 wiadomych powodow. Nie tylko kasa, chociaz wiadomo....A pisac i czytac Jelonke bede. Bo tu spedzilam dziecinstwo. I tyle.
~ 29-11-2010 9:29
...a co do slow krytyki: mam takie samo prawo (albo go nie mam) do krytyki jak i ci, ktorzy paskudnie pisza na lamach Jelonki na Cyganow, Niemcow, Holendrow. Poczytajcie komenatrze do artykulow na takie tematy. Wlos sie jezy.To jest dopiero krytyka: obrazliwa i bezkompromisowa. Ciagle piszecie na temat demokracji- no to ja macie! prawa demokracji dzialaja we dwie strony. Nie opluwajcie= nie bedziecie mieli opluwane.....ktos pisze, ze jak chce krytykowac, to mam przyjezdzac do Pl z powrotem...(chyba bam zglupiala!!!). A pisac i czytac bede, zebyscie pekli. Ze zlosci i jak zwykle-zazdrosci.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group