• Środa, 18 września 2019
  • Godz. 6:49
  • Imieniny: Ariadny, Ireny, Irmy, Józefa, Stanisława
  • Czytających: 2215
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Marzena Machałek vs Marek Obrębalski

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 18 października 2010, 21:02
Autor: admin
admin
Fot. admin
Jelonka TV zaprasza widzów na drugi odcinek cyklu debat między kandydatami na urząd prezydenta Jeleniej Góry. Dziś konfrontują Marzena Machałek (Prawo i Sprawiedliwość) i Marek Obrębalski (Komitet Wyborczy Wyborców „Razem dla Jeleniej Góry”).

Zasada: kandydat zadaje swojemu adwersarzowi pytanie, ten ma półtorej minuty na odpowiedź, później zadający przez minutę może się do tego ustosunkować. Następnie role się odwracają. W sumie – w programie każdy z pretendentów może zadać po trzy pytania.

Jak nas poinformował Wiktor Marconi, współwydawca Tygodnika Jelonka.com, w związku ze startem w wyborach udał się z dniem dzisiejszym na bezterminowy urlop i zawiesił swoją działalność wydawniczo-publicystyczno-dziennikarską na łamach portalu i tygodnika Jelonka.com.

Nagranie powstało przed urlopem Wiktora Marconiego, w dniu 11.X.2010.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (68) Dodaj komentarz

~myślę sobie 18-10-2010 21:05
Obecnie tylko jeden kandydat jest słuszny - Sylwester Urbański. www.sylwesterurbanski.pl
~~JG 18-10-2010 21:26
Brawo Panie Prezydencie Obrębalski!!! Spokój, wiedza, opanowanie i klasa!!! Jest Pan najlepszym kandydatem!!!
~hmm 18-10-2010 21:43
p. Marzena generalnie wyluzowana i uśmiechnięta, p. Obrębalski nieco spięty, czerwony na twarzy, lakoniczny i unika odpowiedzi, co ze szpitalem, zrzucając odpowiedzilaność na urząd marszałkowski.
~~waldek 18-10-2010 21:52
za jeleniogórski szpital odpowiada przecież nie Prezydent Obrębalski, lecz wicemarszałek Łużniak!!! Obrębalski wykazał wiele taktu wobec kamiennogórskiej posłanki bez jakichkolwiek szans!!!
~ciekawe... 18-10-2010 21:57
To teraz pan Marconi startując do sejmiku województwa będzie kolegą p. Obrębalskiego w wyborach? To już wiadomo dlaczego te wszystkie artykuły były pro-Obrębalskie. Nawet na urlopie, nie wierzę, że nie będzie ten Pan miał wpływu na to co tu się będzie pisało. A tak na marginesie, podpowiadac obecnemu prezydentowi podczas wywiadu to chyba mało profesjonalne (dla obu Panów). To starcie wygrała PANI MACHAŁEK!
~~ale mina 18-10-2010 22:04
Machałkowa Kandydatka wcale się nie uśmiecha, lecz strasznie się wykrzywia mówiąc tak jakby czytała z kartki czy co?! Prezydent Obrębalski wygra te wybory na luzie!!! Tak dużo zrobił dla Jeleniej Góry i dla mieszkańców!!! Brawo!!!
~henioO 18-10-2010 22:18
Bardzo ciekawe jeleniogorskie kolejne spotkanie Pani Poseł oraz aktualnego Pana Prezydenta. Myślę że tę potyczkę wygrał Pan Obrębalski, wykazał dojżałość w swojej prezentacji, budził moje zaufanie zdecydowanie większe niż propozycje Pani Poseł. Na koniec swojej wypowiedzi, po zobaczeniu już trzeciej prezentacji zdecydowanie wygruwa Pan Sylwester Urbański, który wzbudza moje i jak sądzę nie tylko moje zdecydowanie zaufanie. Wybór jest prosty - Prezydentem Stołecznego Miasta Jelenia Góra zostanie Sylwester Urbański.
~do ciekawe 18-10-2010 22:54
lewo ile mi wiadomo, pan Marconi nie jest udziałowcem w portalu Jelonka.com, zarzuty o upolitycznieniu są absurdalne, a skoro udał się na urlop i nie udziela się, to chyba najlepiej o tym świadczy, że gra fair
~figofago 19-10-2010 2:32
Ale jaja, na potrzeby kampanii wyborczej p. Marconi pozbył się udziałów w portalu, hehe dobre sobie. Dziwne, że do tej pory był on wydawcą i portalu i gazety. Szkoda, że myślicie, że Wasi czytelnicy są tak głupi... Cóż mam tylko nadzieje, że odbije się to na Waszych statystykach, już niedługo...
~AL 19-10-2010 7:34
Popieram Marconiego..... S.Berlusconi
~S.Berlusconi 19-10-2010 9:58
do figofago - p. Marconi nigdy nie był współwłaścicielem ani współwydawcą portalu, w stopce wyraźnie jest napisane
~debata 19-10-2010 10:02
a moim zdaniem wygrała Machałkowa. Sądzę, że w tej 2 rozegra się walka o prezydenturę. Swoją drogą, chciałbym, by wszystkie debaty polityczne tak wyglądały...
~bang 19-10-2010 11:07
Już dawno powinien być sprywatyzowany ten szpital!!!!!!
~ 19-10-2010 12:23
DOLNOŚLĄZAK. Wypowiedzi Machałek i Obrębalskiego były bardzo ogólnikowe, powiedziałbym okrągle zawoalowane. Kandydaci nie wnieśli żadnych innowacyjnych rozwiązań programowych. odnoszących się konkretnie do Jeleniej Góry. Większość miast w Polsce boryka się z problemami zaledwie muśniętymi w wygłoszonych monologach. Sytuacja w szpitalu - w ogóle służbie zdrowia - to żadna nowość, w szczególności w odniesieniu do całego kraju. Szkolnictwo dostosowane do potrzeb regionu? A co p. Machałek ma na myśli. Czyżby nie dostrzegła, że jeszcze za komuny utworzono ekonomia-turystyka-hotelarstwo /średnie i wyższe/, a także zespół szkól gastronomiczch i kelnerskich. A K.K kształci balneologów i innnych od rehabilitacji. Ot taka pogaducha dwojga ludzi, którzy wiekszość czasu spedzają na konferencjach, naradach, prelekcjach, wykładach, posiedzeniach, odczytach. Dyskusja mało twórcza nie wnosząca nic nowego i ciekawego, co mogłoby mnie - jako wyborcę - zainteresować. Debatę określiłbym jako dyskurs mię
~figofago 19-10-2010 12:24
A ja pamiętam, że kiedyś w stopce było co innego, a zostało zmienione ;) pamiętam też, że w regulaminie portalu zawsze było, że za portalem stoi spółka jawna Marconi i Tkacz, a nie sam pan Tkacz. Zresztą tak jest i do tej pory, co potwierdza ten link: http://regulamin.jelonka.com/. Bujać to my, a nie nas ;)
~ 19-10-2010 12:29
cd. z 12:23. Debatę określiłbym jako dyskurs między wykładowcą placówki dydaktycznej /Obrębalski/, a świetliczanką zatrudnioną w tejże samej placówce /Machałek/, która nie podlega temu samemu szefowi co wykładowca.
~ 19-10-2010 12:36
cd. z 12:29. Moim zdaniem, po obejrzeniu filmiku dystans, pomiędzy kandydatami tej debaty a pozostałymi pretendentami do prezydenckiego fotela znacznie wzrósł na niekorzyść Machałek i Obrębalskiego. DOLNOŚLĄZAK.
~wed 19-10-2010 13:05
Panie Marku .... ludzie nie lubią zdrajców
~do figofago 19-10-2010 13:19
a nie słyszałeś o firmach które sprzedają innym reklamy? np domy medialne? nie lepiej sprzedawać w pakiecie niż osobno? zasada jest prosta, S.J. sprzedając reklamę dla HSG ma z tego prowizje, nie widzę tutaj nic oszukańczego i stąd ma w regulaminie gazetę jak i internet
~do figofago 19-10-2010 13:26
W stopce wyraźnie jest napisane kto wydaje dziennik internetowy jelonka.com Ale jeśli chcesz dowodów proszę bardzo: tylko trochę musisz włożyć w to wysiłku, poszukaj kto jest właścicielem domeny jelonka.com (znajdziesz w NASK) i do kogo należy znak jelonka.com w Urzędzie Patentowym (jest to na ich stronie) i wszystko stanie się jasne i wszystkie teorie spiskowe prysną jak bańka mydlana.
~tak sądzę 19-10-2010 13:33
Strasznie mdła rozmowa, górnolotne słowa, zero emocji, tematy albo dalekie od ludzi albo spłycone. To nie dla ludzi. Pani Marzenie, panu prezydentowi i jego koledze z Dolnego Śląska XXI zabrakło pary. Co z tego, że rozmowa była nagrana 11 X. Pan Wiktor nie wiedział wtedy, że wystartuje ręka w rękę z Obrębalskim? Oboje przegrali tę debatę.
~figofago 19-10-2010 14:07
Tu nie chodzi o teorię spiskową, tylko o utratę wiarygodności przez Jelonka.com, zarówno w formie papierowej jak i internetowej :)
~ 19-10-2010 14:17
nieee... ta pani nie może być nawet świetliczanką! masakrycznie się wypowiada! w dodatku chyba nie bardzo wie o czym mówi i co do niej się mówi. taka osoba chce być prezydentem naszego miasta?!? traktuje nas mieszkańców jak przygłupów? No nieeee ... to już lepszy Prystrom, Urbaniak czy obaj razem wzięci!
~agat 19-10-2010 14:53
bardzo mi się podoba Pani Machałek napewno lepiej wypadła od P.obręba.. ale ja głosuję na nowego URBAŃSKIEGO
~lolop 19-10-2010 15:56
o nie nie tylko nie pan U. Dużo by pisać, szkoda czasu. Pani M niech rządzi w Kamiennej, Obrębalski na stołku! Ja na niego głosuje!
~V.S.O.P. 19-10-2010 16:36
Pan Obrębalski tradycyjnie w starym dobrym ,,prl-owskim stylu" wygłasza tyrady na temat wyłącznie własnych zasług dla Jeleniej Góry. Będziemy z takim gospodarzem nadal małym miastem z kilkoma lub kilkunastoma marketami i bankami, a co dla ludzi? Aby robić zakupy w marketach i odkładać kasę w bankach trzeba ją gdzieś zarobić! Co tak naprawdę Pan Obrębalski zrobił przez całą kadencję, aby rozwiązać problem bezrobocia?? To że ono nie wzrasta wynika nie z jego zasług , ale z tego, że młodzi, wykształceni ludzie wyjeżdżają i nie będą wracać do Jeleniej Góry, bo nie chcą być tylko sprzedawcami w marketach, albo akwizytorami w banku. Pani Machałek - również tak na prawdę nie czuje naszych problemów.Rozpatruje je wyłącznie z pozycji parlamentarzysty, serwując ogólniki i slogany. Nie ma podobnie jak Pan Obrębalski konkretnego pomysłu jak to miasto uczynić przyjaznym dla jego mieszkańców!!!
~pk 19-10-2010 22:45
Pani Machałek chyba z łapanki stała się kandydatką PiSu, bo ciągle mówi, że swój program wkrótce udostępni. Czyli go nie ma i nie miała, czyli nie była przygotowana do roli kandydata. Pan Obrębalski przez 4 lata wykazał się nieprzygotowaniem do pełnienia fukcji prezydenta. Czyli 4 lata próby (nieudanej) starczy. Panie Marku obywatele Jeleniej bardzo Panu dziękują za przeszłość i nie prosimy o jeszcze. Starczy.
~Stefan112 20-10-2010 0:13
Szczyt obiektywizmu ? Dziennikarz przepytujący polityka, który razem z nim jest w jednym komitecie wyborczym.
~ 20-10-2010 8:40
stefan z tego co tu pisze to jak go pytal to nie byl w zadnym komitecie, to tak jakbys nagral ze soba film gdzie mowisz ze masz w 4 literach polityke, po kilku dniach jednak ktos Cie przekonuje zebys startowal i to robisz, a nagranie zostaje
~masakra 20-10-2010 14:16
Dlatego poprę pana Urbańskiego.
~rokosz 20-10-2010 15:20
Ja tak samo zaglosuje na Urbańskiego,najlepiej wypadł na debacie.
~żartujecie? 20-10-2010 15:56
Urbański - to NIKT
~nie żartuję 20-10-2010 17:34
Ja także popieram Urbańskiego. To KTOŚ.
~PREZIDENT 20-10-2010 17:52
Nie mówcie,że Pan Obrębalski nic nie zrobił, sam ma w reku łopatę i buduje Wam pasaż grodzki: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=453654&page=4
~PREZIDENT 20-10-2010 19:00
Nie mówcie,że Pan Obrębalski nic nie zrobił, sam ma w reku łopatę i buduje Wam pasaż grodzki: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=453654&page=4
~Trurl 20-10-2010 22:47
Ciekawe - czy to oficjalna strona komitetu Obrębalskiego? - http://www.razemdlajeleniejgory.pl
~Trurl 20-10-2010 23:05
Ciekawe - czy to oficjalna strona komitetu Obrębalskiego? - http://www.razemdlajeleniejgory.pl
~kokpit 21-10-2010 21:28
o co chodzi z tym www.razemdlajeleniejgory.pl Kto prowadził tego bloga? Pan Sajnog?
~ZIELONI 21-10-2010 21:35
My głosujemy na p. Urbańskiego. Oficeriwie Wojska POLSKIEGO.
~Trurl 21-10-2010 21:47
a bo ja wiem, chyba tak - jak sie wejdzie w to Obrebane Miasto, to wyglada jak Sajnog ale to chyba sprzed paru lat, bo generalnei Sajnog ma jakiegos nowego bloga na jg24
~de-de 22-10-2010 9:15
siema eniu piwko pijesz nie? cos ci sie porobilo we wglowie.I temu zielonemu tez.
oskarl 22-10-2010 10:09
http://www.youtube.com/watch?v=hQbcLryhhcI&feature=related
~Och ... 22-10-2010 12:45
Pamiętam jeszcze kampanię wyborcza i gdzie pan Obrębalski nie zostawił suchej nitki na panu Sajnogu. Dziś najlepsi koledzy, ramię w ramię idą do wyborów, ech jaka hipokryzja i taki człowiek chorągiewka che ponownie władać miastem? NIE,NIE tylko nie M.Obrębalski !!!
~ 22-10-2010 15:24
Głosuję na Marzenę Machałek bo jak słyszałem wypowiedzi M. Obrębalskiego zapatrzonego święcie w Wrocław to rzygać mi się chciało gdy pomyśle że chce z Jeleniej Góry zrobić turystyczną dzielnice Wrocławia i tam że mimo iż jest szefem powiatowej rady zatrudnienia nic nie robi w kierunku przyciągnięcia inwestorów by chętnie otwierali nowe miejsca pracy, a nie kolejne trzy zmianowe obozy pracy zatrudniające na umowę zlecenia i orające ludzi za 1000zł miesięcznie.
~socjolog 22-10-2010 21:52
„/.../Obawiam się, że przy braku kontroli klub radnych Wspólnego Miasta się rozpadnie, bo członków amatorów połkną rekiny polityczne. /.../” http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/1,AR3_2006-11_2006-11-01_2006-11-30,index.html
~xaxa 22-10-2010 22:09
Ja popieram URBAŃSKIEGO :) godny kandydat na fotel prezydenta Jelonki .
~Jacek 23-10-2010 16:26
Wspólne Miasto już nie istnieje od około 4 lat... Prystrom nic przez 4 lata nie zrobił .. więc szkoda gadać...
~Sympatyk WM 23-10-2010 20:20
Do ~Jacek: Dowodem, że "Wspólne Miasto" istnieje i ma się dobrze, niech będą te zdjęcia: http://wspolne-miasto.pl/galeria/7urodziny1.html Twierdzisz też, że Pan Prystrom nic nie zrobił - w takim razie przyjdź do siedziby Stowarzyszenia - sam Pan Prystrom pokaże ci segregatory z dokumentacją spraw mieszkańców, którymi się zajął. "Szkoda gadać" - tutaj też bym się nie zgodził, bo przecież warto rozmawiać :)
~pajączek 23-10-2010 22:39
wyjątkowo duży kontrast osobowości: Machałek myśli kiedy mówi, ma kontakt z adwersarzem, mówi o konkretach; Obrębalski klepie podręcznikowe regułki (pasujące do każdego miasta), mówi sam do siebie (narcyz?); sprawia wrażenie jakby był "na prochach" albo chorował na pomroczność jasną; rozdwojenie jaźni?
~ 24-10-2010 10:17
ad.~pajączek z 22:39. Cytat z Ciebie: "Machałek myśli kiedy mówi .........mówi o konkretach". Moim zdaniem dobrze by było żebyś pomyślał zanim coś napiszesz. Ale nie przejmuj się. Nie Ty jeden - takim tekstem - tworzysz mit o osobie, przypisując jej cechy, których nie posiada.
~ 24-10-2010 10:42
cd.~z 10:17. Moim zdaniem p. Machałek znalazła się gdzieś i kiedyś wśród regionalnych polityko-politykierów, wśród których samce stanowią zdecydowaną większość. Jest kobietą atrakcyjną o nieźle wyreżyserowanych manierach, wskazujących na długotrwały aktorski trenig przed lustrem /tzw. aktorski samogwałt/. Nieźle i bezstresowo prezentowała się na scenie świetlic z okazji organizacji akadamii i imprez okolicznościowych. Pozyskana została dla potrzeb partii i wspierana przez samczą część ugrupowania. Marylin Monroe też kiedyś otarła się o politykę. Przypadek p. Machałek nie musi przekładać się na prezydenturę JG. Wystarczy, że okresowo - niczym dromader - zmienia pełnione funkcje podstawiane-oferowane jej przez PIS-partię. DOLNOŚLĄZAK.
~Marek O. 25-10-2010 10:23
Panu Markowi O. podziękujemy. Urzędnicy UM. za pamięć i godne życie.
~www 25-10-2010 14:30
z strony MO - "Chętnie otaczam się osobami pewnymi siebie i umiejącymi wykorzystać swoja wiedzę i umiejętności aby budować a nie rujnować, łączyć a nie dzielić" BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wymieniać? Rozejrzyj się pan kto obok pana stoi
~Jeronimo 25-10-2010 19:49
obrembalski patrzy się na widza i co chwila spogląda w lewo, główna cecha osoby mówiącej nieprawdę.
~za, a nawet 25-10-2010 21:45
Machałkowa trzy tygodnie temu wylizywała łapska (nie jej) ojców w Radyju Maryja. To co bleblała tam ta "kandydatka" to skandal i sromota. Zero jakichkolwiek poglądów, tylko służalcze podlizywanie się i potakiwanie politykierom w sukienkach. Nasz prezydent nie ma prawa być kojarzony z tą rozgłośnia ziejącą nienawiścią i kłamstwami. Rydzyk pluje jadem na każdego myślącego inaczej , a najfajniejsze jest to, że oponentów straszy "stanięciem przed Panem Bogiem". Kurde! Dużo bym dał za to, by zobaczyć, jak to on stanie przed tym Panem Bogiem, którym szermuje i straszy jak kumplem z kryminału. Pani Machałkowa z takim namaszczeniem powinna się do najgłębszej dziury schować. Wstyd i hańba.
~xxxxxxx 26-10-2010 18:31
Trzeba zrobić przewrót!!! Wszystkich urzędników zwolnić. Młodych, wykształconych ludzi obsadzić na stanowiskach. W trakcie przejęcia władzy wprowadzić karę śmierci, po to aby każdy przed objęciem władzy wiedział co go czeka!!!Na początek zacząć od reformy szkolnictwa bo nasze najmłodsze pokolenie jest najważniejsze!!!To tag zwane kłącze jest naszą nadzieją.POLSKO obudź się!!!Przyłączcie się do mnie!!!dzisiaj jestem jeden jutro będzie nas miliony!!!!!!!!!!!
~rondo 26-10-2010 21:16
słuchajcie co ta Pani mówi w 6 minucie 06 sek. i wszystko na temat jej wiedzy o Jeleniej Górze-żenua
~Marvin 27-10-2010 19:42
ja będę głosował na tego co obieca zrobić pożądek z UB-kami u władzy!Taki tłumok po podstawówce jak Wójcik jest naczelnikiem wydziału komunikacji od wieków i robi tylko smród na cały urząd!
~MichałP 28-10-2010 18:20
pani Machałek miała o wiele łatwiejsze zadanie... Zapytacie dlaczego ? pan Marek jest obecnym prezydentem a nie oszukujmy się Jelenia Góra nie jet miastem bez wad, wszelkie "minusy" miasta kandydatka mogła zwalić na władzę i Obrębalski jest w tzw. pupie nie na wszystko można odpowiedzieć. Osobiście nic nie mam do pana Marka jego prezydentura była ok ale myślę, że mamy większy potencjał więc w tym roku oddam swój głos na Zawiłę, podobają mi się jego pomysły nie są jakieś wyssane z palca (a wykonalne)
~Andy1 29-10-2010 21:21
...co byscie kochani Jeleniogorzanie bez tych UNIJNCH srodkow robili?? Mieszkajac poza granicami kraju jest mi niedobrze, jak to slysze - tylko zebranie, wyciaganie lap po datki---- dziadostwo po polsku !!!!
poprawna1 29-10-2010 21:57
http://030267.salon24.pl/243008,krezusi-sld
~OKO 29-10-2010 23:03
PROROCTWO????? TAK DALEJ WYBIERAJCIE A DOJDZIECIE DO CELU JAK HITLER I INNYCH.!!!!!!!!!!!!!!!!
~OKO 29-10-2010 23:09
ANDY1 TAK PO POLSKU W..L SIĘ NA RY.....J!!! SPRZEDAWCZYKU UBRANY W FATAŁASZKI UNIJNE!!!!!!
~Panasonix 30-10-2010 20:11
Kiedy następna debata???
~T. 31-10-2010 9:17
Postanowiłam sprawdzić czym zajmują się zawodowo kandydaci na radnych. Otóż okazuje się że wiele osób jest bezrobotnych, wiele pracuje na mieniu miejskim (np. targowiska) oraz wielu jest powiązanych rodzinnie z pracującymi urzędnikami miejskimi. Co do bezrobotnych, to czym mogą się wykazać skoro sami nie radzą sobie w życiu zawodowym a chcą wziąć odpowiedzialność za miasto? Prawdopodobnie zależy im tylko na dietach. A pozostali ? Chcą mieć wpływ i oko na majątek miasta oraz pomóc familii już pracującej w urzędach? Warto dobrze się przyjrzeć, uważam że tylko osoby potrafiące wykazać się w życiu własną inicjatywą i zaradnością mogą coś zmienić w Jeleniej Górze. Z pewnością nie zagłosuję na osoby które nie potrafią znaleźć pracy czy jawnie czerpią zysk z majątku miasta.
~WSM 31-10-2010 10:48
Obie strony mają rację jak będzie komunikacja z Wrocławiem dalej resztą świata to ważne jeżeli wrocław się rozwija a koszty wynajmu mieszkania rosną są wręcz zaporowe. To jeżeli będziemy mieli połączenie kolejowe np JG WR w godzinę to mniej więcej tyle ile jedzie się z psiego pola do centrum w szczycie. Wiele osób będzie chciało mieszkać w JG w pkp komputer, notatki ,czy książka, gazeta dla każdego coś, czy nawet sen i można wspaniale żyć i tylko transport kolejowy. Mniejsze natężenie ruchu na drogach, bezpieczeństwo, wygoda. Jelenia nie ma i nie powinna mieć przemysłu. Chyba że włodarze potraktują wreszcie turystykę jako przemysł a Jelenią jak stolicę karkonoszy. Wykorzystają to miasto jako centrum rekreacji i sportu. Powinien powstać Ośrodek sportów w którym można trenować cały rok a wszystkie dobrodziejstwa uzdrowiskowe czy klimatyczno krajobrazowe jako bazę i zaplecze do działań sportowo promocyjnych
~Tryton 31-10-2010 12:14
drogi WSM (jak mniemam to nazwa uczelni... a raczej UCZELNI) znajdź mi w Polsce miasto porównywalnej do Jeleniej Góry wielkości , w którym nie ma przemysłu (i jak mówisz "nie powinno być"), żyjące dostatnio i rozwijające się tylko z "rekreacji i sportu"... to z przyjemnością odszczekam, że nie piszesz bzdur i to wierutnych.
oskarl 2-11-2010 17:41
„Jelenia Górą! Wykorzystajmy szansę” Marcin Zawiła, kandydat na prezydenta miasta Jeleniej Góry promuje siebie takim dennym banerem. Nie dość, że nic nie mówiącym, to jeszcze przerzucającym odpowiedzialność za przyszłość miasta na mieszkańców Jeleniej Góry.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group