• Niedziela, 18 sierpnia 2019
  • Godz. 5:19
  • Imieniny: Bronisławy, Heleny, Ilony, Karoliny
  • Czytających: 1680
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Leszek Żebrowski: Żołnierze wyklęci prawdziwym polskim wojskiem

Wiadomości: Polska
Wtorek, 1 marca 2016, 8:44
Aktualizacja: 8:56
Autor: MT
Nie tylko wymordowano ich fizycznie, nie tylko wdeptywano w ziemię ich rodziny. Gdzie są ich przeciwnicy, którzy to robili? Oni są w parlamencie, oni bardzo często są przy władzy, w instytucjach finansowych i przede wszystkim w mediach wielkich, centralnych. To jest to drugie i trzecie pokolenie, które jest takie samo jak tamci – stwierdził Leszek Żebrowski. Nagranie autorstwa "wSensie.tv".

Czytaj również

Komentarze (76) Dodaj komentarz

~pff 1-03-2016 9:47
Wciskanie kitu dla ciemnego ludu.Prawdziwe wojsko wykonuje rozkazy i realizuje cele taktyczne ,a nie morduje niewinnych ludzi,albo ucieka z pola bitwy oddając się pod ochronę wroga.Prawicowe nieuki wcisnęły do jednego worka żołnierzy AK nękanych przez komunistów po wojnie i wszelkiej maści watażków,bandziorów,czy zwykłych zdrajców i kolaborantów.Co najmniej niesmaczne i godzące w pamięć po prawdziwych bohaterach.
~pff 1-03-2016 9:55
A co do samego autora wypowiedzi pana Żebrowskiego.Nieświadomym tłumaczę,że to nie jest żaden historyk,facet ma wykształcenie ekonomiczne i raczej hobbysta niż badacz.Do tego zapiekły antysemita i narodowiec wypowiadający się często w duchu ocierającym się o nazizm.Osoba takiego "obrońcy" uwłacza pamięci prawdziwych Wyklętych i poniekąd wyjaśnia "przemycanie" do tego mitu hitlerowskich kolaborantów.
~ehhhh 1-03-2016 12:31
chyba kolaga wyzej nie czytal zadnej ksiazki pana Leszka ani nie sluchal zadnego wykladu bo pitoli jak bolek ze nie byl walesa....
~rmxuz 1-03-2016 12:34
Dzięki Jelonko za ten materiał. Każdy Polak, nie tylko z nazwy, powinien wiedzieć o Żołnierzach Wyklętych/Niezłomnych i znać Leszka Żebrowskiego. Cieszę się, że jest portal, który o to dba.
~pff 1-03-2016 12:49
To prawda,nie byłem w stanie przebrnąć przez bełkot jego opracowania o NSZ,robiłem nieudane podejście do Walki o prawdę,udało mi się dobrnąć natomiast do końca kilku jego artykułów .Przecież to totalny ignorant.Ten sam nadęty ,komuszy ton co w wywiadzie i pewność siebie nieznana prawdziwym historykom.To wstyd cytować takiego kogoś.Wstyd ,by taka antysemicka ,jawnie niemal faszyzująca kreatura robiła z siebie obrońcę Wyklętych.Masakra .To prawda,kazdy Polak powinien znać Żebrowskiego i omijać jego "dzieła" szerokim łukiem,a mądrości przez niego głoszone przyjmować jedynie jako lol content.
~ehhhhh 1-03-2016 13:00
Facet, twoje przemyslenia mnie nie interesuja, czytaj sobie grossa, albo brauna, pewnie michnik to dla ciebie autorytet, spadaj na drzewo. Pisanie ze on jest komuchem jest rowne pisaniu ze ryba jest ptakiem, spadowa macicielu.
~ehhhhh 1-03-2016 13:07
Jeszcze jedno, wlasnie przeczytalem ze za macenie w internecie za demotywatora jakas kobitka zostala skazana na grzywne, uwazam ze za sianie propagandy i pisanie nieprawdy ,pffy, powinienes zaplacic grzywne i przeprosic publicznie z imienia i nazwiska.
~pff 1-03-2016 13:32
Nie czytałem nic z Grossa,co polecasz na początek ? Grzywna za prawdę o takim Żebrowskim to wielki honor i zaszczyt,chętnie zaprezentuję się wówczas z imienia i nazwiska. Historię drogi nieuku wykłada się uniwersytetach,trwa to kilka lat .Uczy się tam postępowania z materiałem historycznym,traktowania źródeł i metodologii badawczych. Żebrowski ,jako ekonomista (zresztą ,to jedyne,co mam z nim wspólnego) nie ma takiej wiedzy,jest w tej kwestii zupełnym ignorantem,którego prawicowe wydawnictwa publikują z jednego tylko względu -krótkiej ławki nie tylko znawców tematu,ale wręcz z braku ludzi potrafiących względnie składnie posłużyć się jezykiem ojczystym.To dramat tego niewyedukowanego,łatwo sterowalnego i podatnego na manipulację środowiska.Autorytet historyczny Żebrowski,Chryste...
~pff 1-03-2016 13:32
PS Nie napisałem,że jest komuchem,ale gada ,jak komuch,może i coś jest na rzeczy :)
~ 1-03-2016 13:42
O żesz! Przecież to naziol pełną gębą! Poszperajcie w internecie. W dodatku ignorant. Rajs "Bury"( i nie tylko on) to śmieć ,którego wrzucanie do jednego wora z większością "wyklętych" jest jak podcieranie się wizerunkiem Pileckiego, czy nawet "Inki".A dla tego patafiana ten bandzior jest jak fałda na niewyprasowanych spodniach znanego aktora (znaczy: wizerunku "wyklętych"). No ,dramat...
~ehhhh 1-03-2016 14:25
po pierwsze to mnie obrazasz piszac ze jestem nieukiem, ale przywyknalem to lewactwa na forach wiec mnie to wcale nie dziwi taki cham i ignorant jak ty, po drugie szybciej mi kaktus na rece wyrosnie niz ty sie przyznasz kim jestes, a po trzecie daruj sobie juz pisanie o sobie samych laurek bo to jest tylko proba slodkiego pierdzenia, na mnie nie dziala, ja moge tylko z politowaniem czytac twoje wypociny i kiwac glowa ze jestes bardzo biednym czlowiekiem. zal mi ciebie.
~rall 1-03-2016 14:45
Ale socpopulistyczny bełkot !!! Przecież to typowy neonacjonalistyczny szwargot. Buta i totalitarne przekonanie o swojej nieomylności sączy się leniwym strumykiem z całego nagrania ... brakuje tylko jeszcze wrzutek z cyklu "lewactwo" "oni" "ci" "gorszy sort" "druga kategoria" ... typowa nowomowa ...ups pismowa ....internauto ehhhh ewidentnie wpisujesz się w taką nowomowę stwierdzeniami że Ty najlepiej wiesz z kim polemizujesz. Tobie mówić że plujesz jadem to powiesz że pada deszcz w drugą stronę jak Cię złapie deszcz to poskarżysz się że Cię lewak opluł...
~lewosławny 1-03-2016 17:32
ehhh.od kąt to partyzanci są żołnierzami? Jeszcze w dodatku organizacja AK zostala rozwiązana a watażkowie chcieli żyć za cudze. Nie ciekawi cię dlaczego tzw.prawica i kler tak wspiera i wymyśla nowe bzdety?
~pff 1-03-2016 17:56
Na prawicy można się utrzymać z dosć ciekawych zajęć.jeden żyje z plucia na Wałęsę,inny z udowadniania,że pasażerskie samoloty produkcji radzieckiej potrafią lądować w terenie przygodnym,również zalesionym bez szkody dla pasażerów,trzeci z tłumaczenia ,że jedynym prawdziwym polskim wojskiem było to,które współpracowało z SS i gestapo.Oczywiście żaden z wymienionych wiedzy na tematy,którymi się zajmuje nie czerpał na uniwersytetach,cześciej przy sobotniej wódce z kolegami ,ale w niczym im to nie przeszkadza :) I jakie pieniążki z tego mają.Wyszukaj sobie ehhhhh jakąś niszę i realizuj się chłopie.
~ehhhh 1-03-2016 18:41
ale krew zalewa czerwona stonke, nie zakrzyczycie kapusie prawdy, prawda zawsze sie obroni, w przeciwienstwie do waszego falszu i obludy. Chwała Bohaterom!
~kawalek wywiadu 1-03-2016 18:42
Mój ojciec, Franciszek Żebrowski, w powojennej, II konspiracji, nie był, a to o żołnierzach z tego czasu mówimy, jako o wyklętych. Mój ojciec był w SZP, ZWZ, później w AK na ziemi łomżyńskiej, a że to był rejon okupacji sowieckiej, wiec był w podziemiu antykomunistycznym. Gdy odkryto jego przeszłość w 1949 r., aresztowano go. Przeszedł śledztwo w UB, potem spędził prawie 5 lat w komunistycznych więzieniach. Ale znaczna część rodziny, ta która przetrwała wejście Sowietów w 1944 r., lub wróciła z Syberii w 1947-48 r., była w konspiracji antykomunistycznej i pełnili w nim wysokie funkcje. Np. Kazimierz Zebrowski, ps. Bąk, kuzyn mojego ojca, był jednym z głównych dowódców NZW na Białostocczyźnie. Razem ze swoim synem, Jerzym Żebrowskim, ps. Konar, zginęli w końcu 1949 r. w ubeckiej obławie.
~ehhhh 1-03-2016 18:43
Stąd pewnie, od wczesnej młodości, od dziecka, moja fascynacja konspiracją. W rodzinie rozmawiało się o tym, przy mnie tego nie ukrywano. - caly wywiad na : http://www.niedziela.pl/artykul/110851/nd/Sciezkami-wykletych
~ehhhh 1-03-2016 18:48
a teraz cos specjalnego dla pffy i calej czerwonej gadziny z kotliny :) Gdy wieje wiatr historii, Ludziom jak pięknym ptakom Rosną skrzydła, natomiast Trzęsą się portki pętakom.
~Dariusz Mostrąg 1-03-2016 19:04
Pisiory próbują napisać historię na nowo. Wymyślają w tym celu nowych bohaterów. Nieumundurowanych "żołnierzy", rozmaicie - ponieważ amatorsko - uzbrojonych, sporadycznie podejmujących potyczki z jakimś wojskiem, natomiast regularnie napadających na innych Polaków w celu zdobycia pożywienia, broni i pieniędzy. To nie było żadne regularne wojsko lecz chaotycznie działające niewielkie liczebnie zgraje. Pisiorom udało się znaleźć w całej Polsce ledwie kilkuosobową "armię" "żołnierzy" wyklętych. Przez ówczesnych Polaków przeklętych.
~ 1-03-2016 21:27
PiS twierdzi że wyklęci odbudowali Polskę z prawdziwej ruiny po II wojnie, oszołomy ! Bajki prezesa na dobranoc.
~pff 1-03-2016 21:41
ehhh,zluzuj gumkę bo zaczynasz popadać w komiczną egzaltację.
~RAK 1-03-2016 22:02
Chwala bohaterom zolnierzom wykletych a co mamy wychwalać komunistow i sowietow którzy ich gnębili i mordowali .historia była zaklamana i nie można było o tym mowic
~ehhhh 1-03-2016 23:26
Pan Leszek dzisiaj w TVP :) Komuszki placzcie sobie, pffy twoje prostackie teksciki o gumkach tylko potwierdza jaki jestes zalosny, hahahaha! Chwała Bohaterom! https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=byhtKeHjBt8
~pff 2-03-2016 7:51
Nikt nie płacze ,Ty histeryzujesz i zaczynasz z podniecenia rymowac :) Jaka telewizja ,tacy eksperci .Komuszek to niby kto ? Jasne ,że bohaterom należy się chwała ,ale na pewno nie watazkom pokroju Łupaszki ,albo Ognia ,czy kolaborantom z Świętokrzyskiej .Tylko tyle,nie spazmuj :)
~cieplicc 2-03-2016 12:09
bohater to Jarek 13 grudnia kręcił kotu wajchę do południa :)
~PL 2-03-2016 13:05
Bohaterowie to ci z Magdalenki wszyscy razem wzięci wypili tyle gorzały że nie jednemu by pękła wątroba albo trzustka a im nic jeszcze podzielili Polskę
~... 2-03-2016 13:08
Kwik UBecji z naszej czerwonej kotlinki niesamowity po opublikowaniu wypowiedzi Pana Leszka! Jelonka widzę nie ma litości dla starych czerwonych katów, co rusz publikując artykuły niezgodne z linią PRL. Nawet w tym najgłębszym zakamarku czerwonej d..y coś się ruszyło. Cześć i Chwała Bohaterom!
~zxzxzx 2-03-2016 14:00
https://pbs.twimg.com/media/CcgE0KeWIAA05_E.jpg:large
~zxzxzx 2-03-2016 14:12
Niektórym z dowódców AK zarzuca się, że z ich powodu ucierpiały jakies cywilne osoby. Jednak te osoby nie ucierpiały dlatego, ze ktoś wydał taki rozkaz tylko z powodu innch okoliczności. Na przykład w ramach akcji odwetowej na mieszkańcach Dubinek zginęła jedna Polka. Jednak nikt nie chciał jej zabijać tylko była to ofiara przypadkowa.
~pff 2-03-2016 15:38
"Akcja odwetowa na mieszkańcach Dubinek" ...Komusze pierdzielenie....Hańba oprawcom.
~@pff 2-03-2016 18:37
Mieszają ci się podstawowe pojęcia. AK walczyła z komunistami a więc komuszym pierdzieleniem posługujesz się ty oczerniając ich dobre imie i broniąc AL, która walczyła po stronie komunistów przeciwko AK.
~re 18,37 2-03-2016 20:09
bełkot zdenerwowanego twórcy nowej polityki historycznej uwaga ta dotyczy także L. Zebrowskiego
~ 2-03-2016 20:20
Jeśli uważasz, że AK nie walczyła z komunistami to jesteś idiotą.
~ 2-03-2016 22:49
AK walczyło na całym świecie i swoją moc przekazało małemu prezesiowi !!!
~pff 2-03-2016 23:36
Ilu komunistów było w Dubinkach ? W jaki sposób się bronili,ile broni znaleziono przy małych dzieciach i staruszkach ? Do któregp związku taktycznego w strukturach AK należała banda Łupaszki w chwili dokonywania zbrodni , o pardon ,w chwili "walki z komunistami" w Dubinkach ? Słuchamy znawcy z 18:37 ,oświeć nas.
~zxzxzx 3-03-2016 11:05
Kto powiedział, że tam byli komuniści? Stwierdzenie o komunistach było odpowiedzią na twój inny komentarz. Jeśli chodzi o Dubinki jest to przykład kłamliwej komunistycznej propagandy o AK. Oskarża się ich o zbrodnie pomijając fakt, że była to akcja odwetowa.
~pff 3-03-2016 11:47
Akcja ? To był mord,zbrodnia wojenna,zwał,jak zwał."Akcja",dobre sobie...To już nawet nie jezyk komunistów,to nazistowski eufemizm,oni też zawsze przeprowadzali "akcje" ,a naparzanie do cywili uważali za działania bojowe.Nie zrobisz ze zbrodniarza kryształowego bohatera,choćbyś nie wiem ,jak przeinaczał i interpretował fakty.Komuniści mieli fatalną dla oponentów manierę wykorzystywania do ich dyskredytowania ciemnych sprawek . Najczęściej (niestety np dla Wałęsy) wykorzystywali potwierdzone i udowodnione fakty.Daj sobie spokój z Łupaszką,niech się smaży spokojnie w piekle.
~$ 3-03-2016 12:23
pff nie sądźcie, żebyście nie byli sądzeni, nie znasz relacji tego człowieka z Bogiem, więc zluzuj z tekstami o piekle.
~zxzxzx 3-03-2016 13:42
Nie rozumiesz podstawowych pojęć albo specjalnie je przekręcasz. Piszesz "akcja" a pomijasz, że był to odwet. Różnica między zbrodniami sowieckimi lub niemieckimi była zasadnicza, taka jak między np. czystkami o podłożu etnicznym lub ideologicznym a oddaniem ciosu.
~ 3-03-2016 13:52
Nasi reagowali agresją na agresję. Jeśli skrzywdziłeś rodzinę Polaka mogłeś być pewny, że AK odpowiednio ci odpłaci. Nigdy jednak nie były to działania podejmowane bez przyczyny.
~pff 3-03-2016 14:50
zxzxzx-ale ty pieprzysz,masakra....
~@pff 3-03-2016 15:51
podałem ci jaki był motyw w tym jednym przypadku często przez wielbicieli komuchów z Czerskiej przytaczany jako dowód na coś. Ty posługujesz się komuszą propagandą. Nie masz na nic dowodów tylko kłamstwa i insynuacje np. pod adresem Żebrowskiego.
~anonimous 3-03-2016 16:09
"TW ps. „Leszek” z wykształcenia jest ekonomistą. Doskonale orientuje się w tych sprawach. Stara się na bieżąco analizować wszelkie tego typu … Robi to tym intensywniej, gdy uświadomi sobie wysokość własnych zarobków, które wynoszą ok. 8000 zł. W dodatku na dwie osoby. W trakcie spotkania stwierdził m.in. że początkowo do współpracy z SB odnosił się dosyć sceptycznie, natomiast teraz nie odczuwa żadnych uciążliwości z tegoż powodu."
~ 3-03-2016 17:18
Jeśli chodzi o wykształcenie i początki swojej działalności historycznej mówi na początku tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=Blz0goh6bzw
~pff 3-03-2016 17:27
Jakich potrzebujesz dowodów na to ,że Żebrowski nie jest historykiem ? Jakich dowodów na to,ze Łupaszka to zwykły zbrodniarz poza przytoczeniem tej zbrodni potrzeba ? I kuźwa,o co chodzi z tą Czerską ?? Bo nie kumam tej prawackiej nowomowy . Insyunuacje to wasza specjalność.W moich wypowiedziach nie ma ani słowa nieprawdy.Wy robicie sobie żarty z 8 przykazania w co drugim zdaniu.
~pff 3-03-2016 17:29
I przestań zmieniać nicki,bo IP Ci się nie zmienia zxzxzx :) Nie mam zamiaru nabijac oglądalności temu hochsztaplerowi. Poza tym nikt nie jest dobrym adwokatem we własnej sprawie.
~zxzxzx 3-03-2016 18:18
Ników nie zmieniam. Podaj dwa róźne niki pod którymi tu pisałem. Jeśli czegoś nie wiesz to się doedukuj. Dowodów na rzekome zbrodnie AK nie masz żadnych.
~pff 3-03-2016 20:14
Jak sobie stryjenka życzy : "zxzxzx" , "~" , "@pff" ,mam nadzieję,że pomogłem z nickami ,podałem trzy. Jesteś nie tylko dramatycznym nieukiem,co może tragedią nie jest,kraj potrzebuje rąk do łopat,ale jesteś nieukiem bezczelnym,arogancją próbujący zamaskować własną ignorancję.Zabierasz głos w sprawach,o których nie masz pojęcia,jesteś tragicznie mało błyskotliwy ,próbujesz prostować oczywiste sarkazmy ,nie czytasz postów swoich kontrdyskutantów i zamiast wymiany argumentów,sam siebie próbujesz utwierdzić w swoich,wynikających z niewiedzy i indoktrynacji błędnych przekonaniach.Skoro jesteś pewien swoich racji,po cholerę się indyczysz :D
~rocznik47 4-03-2016 7:16
jaki to był sens walczyć z komuną zamiast odbudowywać zniszczony kraj? to tak jak powstanie warszawskie-wysyłanie dzieci na pewną śmierć. to jest nasza paranoja!
~$ 4-03-2016 9:13
komunizm to beznadziejny ustrój społeczno-gospodarczy, władzę komuniści zdobyli przemocą i fałszerstwami wyborczymi, a to budziło sprzeciw. Po drugie część ludzi walczyła nijako z przymusu, ponieważ za samo przynależenie do organizacji niepodległościowych czerwoni wsadzali do mamra.
~pff 4-03-2016 9:57
Ponieważ rozmawiamy tu m.in. o Łupaszce w kontekście bzdur wygłaszanych przez Żebrowskiego,to musze powiedzieć,że ciekawe jest Twoje sformułowanie "zmuszeni". Łupaszce nic nie przeszkadzało sporą część wojny spędzić w czasie niemieckiej okupacji pod pierzynką z żoną,jakos nic go nie "zmuszało" do walki .Jakimś cudem udało mu się, po dziwacznym aresztowaniu przez gestapo,wyjść stamtąd w stanie nienaruszonym po krótkim pobycie.Po prostu sploty wydarzeń nieznane innym żołnierzom podziemia.Poza kampanią wrześniową i rzezią Dubinek bardzo niewiele wiadomo o wojennej aktywności pana majora.Przyznam,ze jest to wdzięczny temat do zbadania przez historyków.Co do reszty zgoda-komuna to beznadzieja,ale nie oszukujmy się-w 1945 duża częsć społeczeństwa miała dość wojny i z nadzieją słuchała propagandy
~zxzxzx 4-03-2016 10:49
'@pff' nie jest nikiem. znak '@' (at) oznacza "do" a więc '@pff' oznacza, że odpowiedź jest kierowana do ciebie. Napisałeś, że Żebrowski to "zapiekły antysemita" Podaj przykład jego antysemickiej wypowiedzi.
~pff 4-03-2016 11:08
a co oznacza "~" krzykaczu ? I może Ty uzasadnisz choć jedną swoją tezę,bo póki co rzuciłeś kilkoma ogólnikami,nieopacznie chlapnąłeś kilkoma kompromitującymi próbami usprawiedliwiania łajdactw pseudobohaterów,a ode mnie wymagasz kompletnej bibliografii i cytatów z oznaczeniem stron i akapitów wraz z nuemrami ISBN.Wymagajmy od siebie nawzajem.Nie przebrnąłem całej Walki o prawdę Żebrowskiego,bo nie sposób , lubię lekkie pióra (co nie znaczy,że lekką lekturę) i mniej drewniany język ,a propagandowego pierdzielenia nie trawię w ogóle,ale tyle mi wystarczyło ,by znaleźć tam antysemickie wypowiedzi tego durnia.Widzisz-ze mną jak z dzieckiem ,mówisz i masz wielonickowcu.Ogarnij się.
~$ 4-03-2016 13:44
6 lat okupacji hitlerowskiej zrobiło swoje, społeczeństwo było zmęczone wojną, ale nie na tyle, żeby głosować na bolszewików, referendum i wybory do sejmu ustawodawczego 1947 roku zostały bezczelnie sfałszowane. Morał z tego taki, że komuniści zdobyli władzę nielegalnie i ich rządy były pozbawione legitymacji społecznej. Natomiast sytuacji Pana majora nie była taka prosta jak drogi pff piszę, ziemia wileńska przeszła gehennę najpierw Sowieci, potem Litwini, potem znowu Sowieci, następnie hitlerowcy i ponownie Sowieci. Sytuacja była taka, że partyzantka radziecka, Litwini i Niemcy byli przeciw Polakom. Musieliśmy lawirować, żeby przeżyć. Po klęskach na froncie wschodnim Niemcy byli najsłabszym wrogiem. Dlatego doszło do porozumienia z nimi, dali broń w zamian za spokój, a nasi mogli zając s
~$ 4-03-2016 13:51
się partyzantką sowiecką, a także Litwinami. Współdziałanie z Sowietami w ramach akcji Ostra Brama skończyło się fatalnie. Krzyżanowski ps Wilk po "wyzwoleniu" Wilna jeździł po mieście samochodem z biało czerwonymi flagami, ale idylla szybko się skończyła. "Sojusznicy" naszych "sojuszników" pokazali swoje prawdziwe oblicze. Dlatego działania Łupaszki były jak najbardziej słuszne. Przedostając się z swoimi ludźmi na teren tzw Polski lubelskiej mocno dał się komuchom w znaki, szczególnie spodobał mi się rajd podporucznika Żelaznego, który jednej nocy rozbroił i rozbił kilkanaście posterunków UB i MO. Tą wiadomość przekazało nawet radio BBC.
~pff 4-03-2016 15:20
A mi szczególnie nie spodobała się rzeź w Dubinkach,dlatego zdrowiej by było znaleźć sobie innego bohatera na cokoły."Rajd" po obsadzonych kilkoma ,albo i jednym milicjantem posterunkach to rzeczywiście powód do chwały dla "prawdziwego " wojska.Po prostu sukces militarny na miarę Grunwaldu.Pierdzielisz jak potłuczony,posiłkując się na bieżąco google,skaczesz z tematu na temat,dyskusja bez sensu.Przypomnę swoją tezę : Żebrowski to ignorant i hochsztapler sprzedajacy swoje wypociny po ponad 100 PLN za sztukę,podczas ,gdy są warte ,tyle ,ile papier na nie zużyty, a Łupaszka nie zasługuje na pomniki.Kuźwa ,ten o Krzyżanowskim,Żelaznym i BBC ... Utrapienie z tobą
~$ 4-03-2016 15:46
Ja uważam, że Łupaszka zasługuje na pomniki, odwet w Dubinkach tego nie zmienia, rajd podporucznika Żelaznego też zasługuje na oklaski. Natomiast mi nie podoba się, że Jaruzelski został pochowany na Powązkach, że taka kanalia i bydlę jak Adam Humer pobiera wysoką emeryturę zamiast dyndać na sośnie, że brak Szechtera zwanego Michnikiem, zbrodniarz sądowy chowa się w Szwecji, że mordercy Popiełuszki nie osądzani jak należy, że wiele zbrodni komunistycznych nie rozliczonych, a Ty mi pier.......o Dubinkach, co znaczą jedne Dubinki wobec tylu tragedii ludzkich??? Żebrowski zasługuję na szacunek z jednego powodu za to, że zajmuję się tematem Żołnierzy Wyklęty, kiedy nie brak kłamliwych i oszczerczych komentarzy na temat tych ludzi. Poza tym uważam, że Gazeta Wyborcza powinna zostać zniszczona
~zxzxzx 4-03-2016 16:14
Współpraca z wrogiem przeciwko innemu wrogowi nie jest niczym złym jeśli przynosi korzyści Polsce. Podobna sytuacja była z Piłsudskim który zawarł umowę z rządem austro-węgier. Dotyczyła ona wymiany informacji wywiadowczych nt. Rosji. W zamian za informacje organizacja Piłsudskiego otrzymywała broń i legalizację swoich działań. W tym przypadku również nie można mówić o zdradzie. Na podobnej zasadzie Brygada Świętokrzyska podejmowała okresowo współpracę z Niemcami. Dla komunisty takie działanie będzie zdradą. Dla każdego innego racjonalnym działaniem na korzyść Polski.
~pff 4-03-2016 17:14
Jezu....zapomniałeś napomknąć o królu Popielu i obyczajach pogrzebowych Azteków.Wysiadam :D
~pff 4-03-2016 17:34
Cytat dla prawicowego oszołomstwa,zgadnijcie czyj do cholery..,nie ,nie żadnego lewaka : " (...) jeśli mordowano kobiety i dzieci ... Myślę, że IPN powinien dokładnie zbadać postaci niektórych Wyklętych. Bo jeśli to co w linku jest prawdą, jeśli zamierzamy stawiać w jednym szeregu "Inkę" i zbrodniarza to nie miejmy pretensji do tych, którzy czczą Banderę. Jeśli to, co w linku jest prawdą to natychmiast powinniśmy sami przed sobą się wyspowiadać. Aby ocalić sumienie i dobre imię Bohaterów, którzy walczyli o Polskę zgodnie z honorem Żołnierza Polskiego".
~pff 4-03-2016 20:22
Bandera nakazywał mordowanie bezbronnej ludności cywilnej w okrutny sposób, działania takie jak w Dubinkach potępiamy, ale nie można postawić znaku równości między Łupaszką i Banderą. Jeden przeprowadził działania odwetowe, ludność polska została zaatakowana jako pierwsza, natomiast drugi rozpętał spiralę przemocy w imię chorej ideologii. Odnośnie działań dowództwa Brygady Świętokrzyskiej, zgadzam się z zxzxzx, ich współpraca z Niemcami była czasowa, nie ideologiczna i zrozumiana w sytuacji w jakiej się znaleźli, zresztą koniec końcu hitlerowców porzuci, a komuniści swojego ukochanego ZSRR zazwyczaj nie porzucali, tylko wchodzili mu w d bez mydła. Za pięniądze i ordery z rąk sowieckich mordowali najlepszych Polaków. Twoje porównania są zupełnie bezpodstawne i nietrafione.
~$ 4-03-2016 20:24
Bandera nakazywał mordowanie bezbronnej ludności cywilnej w okrutny sposób, działania takie jak w Dubinkach potępiamy, ale nie można postawić znaku równości między Łupaszką i Banderą. Jeden przeprowadził działania odwetowe, ludność polska została zaatakowana jako pierwsza, natomiast drugi rozpętał spiralę przemocy w imię chorej ideologii. Odnośnie działań dowództwa Brygady Świętokrzyskiej, zgadzam się z zxzxzx, ich współpraca z Niemcami była czasowa, nie ideologiczna i zrozumiana w sytuacji w jakiej się znaleźli, zresztą koniec końcu hitlerowców porzuci, a komuniści swojego ukochanego ZSRR zazwyczaj nie porzucali, tylko wchodzili mu w d bez mydła. Za pięniądze i ordery z rąk sowieckich mordowali najlepszych Polaków. Twoje porównania są zupełnie bezpodstawne i nietrafione.
~zxzxzx 4-03-2016 20:42
Oczywiście czystki etniczne i odwet to zupełnie różne, nieporównywalne kategorie.
~pff 4-03-2016 22:10
zx ,zaczynasz się gubić,zacytowałem słowa jednego z guru prawicy,to nie moje przymyślenia,czytaj uwaznie,myśleze jesteś na tyle nieuwaznym słuchaczem ,że nie masensu poświęcać ci więcej czasu
~zxzxzx 5-03-2016 14:49
@pff nie odpowiadałem na twój komentarz tylko $. Z tobą raczej nie warto wdawać się w dyskusje ponieważ rzucasz obelgami i oskarżeniami nie mającymi żadnego poparcia w faktach. Do tej pory nie zacytowałeś żadnej antysemickiej wypowiedzi Żebrowskiego, którego oskarżyłeś o skrajny antysemityzm.
~pff 5-03-2016 16:54
Znajdź sobie linki trollu,bo nie wiem ,od którego mam zacząć,wystarczy rzut oka na tweety tego ciemnego typa.Przy okazji poczytaj o stosunku choćby Sakiewicza do Żebrowskiego i niejakim TW "Leszek" ,pasjonujące :D Acha,ja też nie pisałem do ciebie,tylko do dolara,popieprzyłem osoby :D
~ 5-03-2016 20:03
https://www.youtube.com/watch?v=iVy8IsBqMUk
~kark na łbie 7-03-2016 21:09
W każdej grupie społecznej łącznie z duchownymi są kanalie. Są kanalie które są z siebie kanaliami. I są kanalie, którzy inne kanalie próbują wyświęcać. Robienie z leśnych bandziorów żołnierzy, tylko dlatego że zabili iluś tam Niemców, jest kretyństwem. Oni zabijali dla zysku wszystkich, co nie chcieli oddać własności. Dlatego ... prawicowi, co tylko z głupiej przekory niby antykomunistycznej uświęcają przy okazji morderców, powinni zniknąć na zawsze. Mnóstwo ludzi ze strachu o własne dupy i kariery,poklepuje ich po plecach, niszcząc polskie dobre tradycje obiektywizmu i sprawiedliwości. Słabi ludzie, o parszywych charakterkach, którzy tkwiąc w gównie robią z siebie najgorsze świnie dla większej porcji na talerzu - to duża część społeczeństwa. Takiemu można tylko powiedzieć TFU.
~michałł 8-03-2016 9:12
wszyscy ci którzy plują na pana Żebrowskiego to ci co odziedziczyli po swoich przodkach stanowiska itp. Ci co im przeszkadza każda prawda ci co pod KODem wrzeszczą i boją się aby im tego nie odebrano ich emerytur ich dóbr które nalezą się Polakom pracy a nie SB-ekom itp,Polacy nie przyłanczjcie się do pochodów KODowców bo to wstyd robić z siebie naiwnego leminga oni zabrali wam kasę z emerytur,oni wprowadzili stan wojenny oni robili samo zło a jak nie oni to ich rodzice ,dziadkowie ziejący nienawiścią do Polaków
~pff 8-03-2016 10:18
Pieprzysz michałł i tyle,słuchaj dalej prezesa,będziesz autostradą po rowach jeździł.
~$ 8-03-2016 10:25
Kark na łbie nie obrażaj ludzi którzy oddali życie lub zdrowie za ten kraj. Wiadomo, że w każdej grupie społecznej są kanalię, ale co to ma do żołnierzy wyklętych??? jak chcesz szukać dużej liczby kanalii to radzę w UB, MO, PPR, ORMO, PZPR, KOD itd itp
~michałł 10-03-2016 13:26
Ci co krytykują Żebrowskiego to z pod znaku KOD
~michałł 11-03-2016 11:27
ZDELEGALIZOWAĆ KOD! Żarty wczoraj się skończyły. To banda nienawidząca Polskę!
~fakt 23-03-2016 20:50
Bardzo często w tamtych czasach NSZ-owcy walczyli z AK-owcami. Wcale tak wspólnie nie walczyli z tamta wladza, byli tez przeciw sobie.
~michałł 30-03-2016 9:49
Stenogram z tajnego referatu zbrodniarza żydokomunistycznego tow. Jakuba Bermana na posiedzeniu egzekutywy Komitetu Żydowskiego w kwietniu 1945 roku „Żydzi mają okazję do ujęcia w swoje ręce całości życia państwowego w Polsce i rozszerzenia nad nim swojej kontroli. Nie pchać się na stanowiska reprezentacyjne. W ministerstwach i urzędach tworzyć tzw. Drugi garnitur. Przyjmować polskie nazwiska. Zatajać swoje żydowskie pochodzenie. Wytwarzać i szerzyć wśród społeczeństwa opinie i utwierdzic go w przekonaniu, że rządzą wysunięci na czoło Polacy, a Żydzi nie odgrywają w państwie żadnej roli. Celem urabiania opinii i światopoglądu narodu polskiego w pożądanym dla nas kierunku, w rękach naszych musi się znaleźć w pierwszym rzędzie propaganda z jej najważniejszymi działami – prasa, filmem, radi
~lamur 31-03-2016 19:30
masakra w srebrenicy też była typową akcją odwetową nawet bardziej humanitarną, bo serbowie kazali opuścić cywilom miasto. Gadanie o akcjach odwetowych to usprawiedliwianie zbrodni wojennej

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group