• Sobota, 17 listopada 2018
  • Godz. 17:49
  • Imieniny: Grzegorza, Salomei, Elżbiety
  • Czytających: 4093
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Jerzy Łużniak prezydentem

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 5 listopada 2018, 8:42
Aktualizacja: Sobota, 10 listopada 2018, 5:23
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Znamy już oficjalne wyniki wyborów na prezydenta Jeleniej Góry. W II turze Jerzy Łużniak (Koalicja Obywatelska) zdobył 18 412 głosów, co dało mu 69,79 proc., a Krzysztof Mróz z Prawa i Sprawiedliwości uzyskał 7971 głosów (30,21 proc.).

Oba sztaby miały swój wieczór wyborczy w biurach przy ul. Długiej 4/5 i dzieliło je jedno piętro. Znacznie krócej w swoim gronie przebywali zwolennicy PiS z kandydatem, a piętro wyżej wybuchy radości zbiegały się z każdym spływającym wynikiem z komisji obwodowych.

Z mojej strony kampania była bardzo merytoryczna - chciałem pokazać pomysł na rozwój Jeleniej Góry, stąd przyjazd wielu ministrów - podsumował (przed ogłoszeniem wyników) Krzysztof Mróz, który podkreślił, że bez względu na to kto wygra, życie toczy się dalej i każdy powinien pracować nadal dla Jeleniej Góry.

Znacznie lepsze nastroje panowały w biurze posłanki Zofii Czernow, gdzie zebrali się członkowie i sympatycy Koalicji Obywatelskiej.

Bardzo się cieszę - Jelenia Góra będzie w dobrych rękach - stwierdził ustępujący z fotelu prezydenta Marcin Zawiła. - Ten wynik pokazuje, że pomysł PiS-u na samorząd nie sprawdził się i mam nadzieję, że nie sprawdzi się na Polskę, Unię Europejską i w wyborach na Prezydenta RP - dodał przyszły radny Sejmiku Dolnośląskiego.
Czuję dużą ulgę. Byłem przekonany, że wygram, ale nie liczyłem, że przewaga będzie tak duża. Prowadziliśmy kampanię pozytywną - nie staraliśmy się atakować, obrażać drugiej strony, tylko chcieliśmy przekonać mieszkańców do tych pomysłów, które mamy. Są one racjonalne, bez napompowanych wydmuszek. Wiedzieliśmy, że mieszkańcy Jeleniej Góry są na tyle rozsądni, że nie dadzą się złapać na pomysły niemożliwe do zrealizowania - powiedział Jerzy Łużniak, który zapowiada kilka dni odpoczynku po intensywnej kampanii.

Wstępnie, zaprzysiężenie nowego prezydenta planowane jest około 20 listopada.

Twoja reakcja na artykuł?

184
65%
Cieszy
3
1%
Dziwi
7
2%
Nudzi
10
4%
Smuci
11
4%
Złości
68
24%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (118) Dodaj komentarz

unvisible 5-11-2018 10:48
Wielkie gratulacje dla nowego prezydenta Jeleniej Góry pana Jerzego Łużniaka !!!!! Wszystkiego najlepszego, spokojnej pracy ze współpracującymi radnymi, sukcesów w skutecznej realizacji planów i zadań stojących przed J.Górą !!!!! Wszystkim Mieszkańcom pięknego miasta w kotlinie karkonoskiej udanych następnych pięciu lat !!!!!
~Hela 5-11-2018 15:39
do: unvisible (10:48)
Następne pięć lat będzie udane, ale nie dla Jeleniej Góry, tylko dla Dłużniaka. Ile to miesięcznie? Dwanaście koła brutto? Jak ktoś liczy, że zobaczy tu jakieś prawdziwe inwestycje za publiczne pieniądze, za wyjątkiem sporadycznego wykrawania parkingów z trawników, to się może przeliczyć. Acha, żem zapomniał - obwodnice będziemy mieli i drogi rowerowe. Jak to możliwe, że obwodnice się buduje od trzydziestu lat i do tej pory się nie udało? Oj, może to dlatego, że pieniądze były wydawane na zbędne (mini) węzły drogowe (rozbiórka i odbudowa wiaduktu na Zabobrzu już kilkanaście lat temu kosztowała niemało, a ten węzeł zajmuje tylko teren i generuje koszty) i wiadukty (jak ten na wjeździe z Jeleniej do Maciejowej, który może wygląda efektownie na propagandowo zmanipulowanych fotografiach, ale zwykłe rondo, za dosłownie ułamek ceny, byłoby o wiele lepszym, bezpieczniejszym i bardziej funkcjonalnym rozwiązaniem). Czy to było robione dla efektu wizualnego, czy może tylko po to, żeby wydać jak najwięcej? Funkcjonalny system dróg z pewnością pomógłby Jeleniej Górze przez minione lata o wiele bardziej niż zbędny wiadukt. A jak ktoś chce robić wrażenie na ludziach i budować pozytywny wizerunek, to niech zatrudni za parę złotych youtuberów od turystyki, zamiast wydawać bez sensu miliony. Obiecanki o drogach rowerowych też słychać już co najmniej kilkanaście lat. A pofalowane jezdnie i chodniki to pewnie naprawią i wyremontują miejscy urzędnicy, w ramach nadgodzin? Jeszcze raz wielu ludzi zrobiło wiele, żeby wszystko zostało po staremu. Brawo!
~jamnik 5-11-2018 20:30
do: ~Hela (15:39)
Spokojna głowa, jak skończą S3 przez Bolków do Czech i do Jeleniej pies z kulawą nogą nie dojedzie to wszystko będzie można zwalić na rząd. Tylko, że w Jeleniej na następnych wyborach będzie się wybierać burmistrza a nie prezydenta. Ta frekwencja to najlepszy dowód jak już dzisiaj wyludniona jest Jelenia.
~Marian i Hela 5-11-2018 20:38
do: ~Hela (15:39)
Wiesz co po przeczytaniu twojego bełkotu powiedział Marian? Hela, nie ... ty mi, dobrze?
~Nurek 5-11-2018 21:05
do: ~Hela (15:39)
I co z zameczkiem
~blues 6-11-2018 12:32
do: unvisible (10:48)
pełne fałszu zyczenia.takie sztuczne.hahaha!
~avatar JG 6-11-2018 15:34
do: ~Hela (15:39)
Za Łużniaka zabraknie nawet "ciepłej wody w kranie" a za pieć lat będzie to "super dłużniak" - kto spałaci długi Jeleniej Góry? - Wy. To nagroda za poparcie.
użytkownik facebook 5-11-2018 11:12
Gratulacje dla Pana Prezydenta Jerzego Łużniaka
użytkownik facebook 5-11-2018 11:13
brawo liczylem na madrosc Jeleniogorzan i sie nie zawiodłem:)
~Real 5-11-2018 11:18
Jeszcze jedna uwaga, PO i N razem czyli teraz KO, ma swojego prezydenta i większość w radzie miasta. Od dzisiaj ma 100% wpływ na miasto. Nie ma już komu przypisywać winy, że PIS to, PIS tamto. PO i N ponosi całkowitą odpowiedzialność za to co będzie działo się w JG i Kotlinie JG
~Tom 5-11-2018 11:21
do: ~Real (11:18)
I tu wpelni zgadzam się z tą wypowiedzią
~HMC 5-11-2018 12:34
do: ~Real (11:18)
KO nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci . Po 8 latach jelenia jest na 41 pozycji na 122 upadających miast Polski i nic dalej to samo ....... https://www.jelonka.com/eksperci-dostrzegaja-upadek-jeleniej-gory-70190 ...........
~ 5-11-2018 12:34
do: ~Real (11:18)
Może w końcu doprosimy się więcej żłobków i przedszkoli w naszym mieście ?
~ 5-11-2018 18:20
do: ~ (12:34)
A po co? Według niektórych miasto się wyludnia.
~ 5-11-2018 21:21
do: ~ (18:20)
A co, nie wyludnia się?Z prawie 94. tysięcy w 1998 roku do 80. tysięcy teraz wg.oficjalnych danych, czyli około 700 mieszkańców rocznie.Gdyby jeszcze doliczyć tych którzy mimo meldunku już dawno nie mieszkają w Jeleniej to ta liczba byłaby jeszcze większa.I co, to nie jest wyludnianie?
~jeżozwierz1 5-11-2018 11:39
Dawno temu taka odpowiedzialność spoczywała na strukturze z dewizą: "Program Partii, programem Narodu". I nie wiadomo, śmiać się , czy płakać pozostało. Złość za większość PiS-u w parlamencie jest tak dojmująca, że być może wielkie baty dopiero przed nami.
~GOŚĆ 5-11-2018 11:47
Mam nadzieję że z równą jak nie większą determinacją nowi włodarze będą walczyć o dobro mieszkańców Jeleniej Góry jak walczyli w wyborach. Trzymam kciuki powodzenia dla dobra nas wszystkich.
~ 5-11-2018 12:10
do: ~GOŚĆ (11:47)
Nowi? Problem w tym, że starzy. Niestety pan Ł miał już kilka ładnych lat na zrobienie czegoś dla jg. Skoro się wtedy niczym nie wkazał to niby teraz (przedednie emerytury) będzie inaczej?
~Tosia 11 5-11-2018 13:29
do: ~GOŚĆ (11:47)
Nowi włodarze? Czyżby?
~jj 5-11-2018 11:50
Pierwsza decyzja.Nic nie robic przez pierwsze dni bo przeciez wszystko jest super w j.g.
~mieszkaniec 5-11-2018 11:56
Gratulacje !!! Przystępujcie Państwo systematycznie, spokojnie, ale konsekwentnie i z determinacją do realizacji głównych celów jakie były w programie wyborczym. My mieszkańcy będziemy kibicować i wspierać, ale też bacznie się przyglądać efektom tych działań, zarówno nowego Pana Prezydenta jak i Wszystkich Radnych. Pamiętajcie, że Mieszkańcy na Was liczą !!!!
~HMC 5-11-2018 12:35
do: ~mieszkaniec (11:56)
https://www.jelonka.com/eksperci-dostrzegaja-upadek-jeleniej-gory-70190
użytkownik facebook 5-11-2018 11:58
JAKA SEKTA POLITYCZNA TRZYMA LAPE?
użytkownik facebook 5-11-2018 14:43
na pewno nie PIS
użytkownik facebook 5-11-2018 18:46
jeszcze wieksza szkoda ze PO wiec
~ 5-11-2018 12:12
No to we wszelkiej maści miejscowych urzędach/spółkach itp ulga. Będzie tak jak było.
użytkownik facebook 5-11-2018 12:15
I znowu to samo.
~Jg 5-11-2018 12:17
To będzie wesoło jak już p. Czernow się cieszy to pewnie stanowisko wysokie dla niej przygotowane. Czekamy na podwyżki likwidacje zakładów pracy które zostały i nowe dyskonty spożywcze. Frekwencja około 35 % wszystkich uprawnionych do głosowania to żal ale sami mieszkańcy sobie taki los zgotowali.
~ 5-11-2018 12:35
do: ~Jg (12:17)
Nie idąc na wybory automatycznie głosowali na Ł
~Jg 5-11-2018 12:36
do: ~ (12:35)
To prawda.
~HMC 5-11-2018 12:50
do: ~Jg (12:17)
PO nam zgotowała ten los
użytkownik facebook 5-11-2018 12:23
Super Jelenia Góra...
~Act 5-11-2018 12:35
Piękne zdjęcie. Członkowie zarządów spółek miejskich mogą być już spokojni o swe stanowiska. Drugiego Stalingradu nie będzie, mróz minął.
~Szyk 5-11-2018 12:35
Po Jeleniej!
~ 5-11-2018 12:39
PiS. obiecał darmowe leki dla seniorów a tu trzeba iść do lekarza i płacić 100% za wszystko obiecanki i stracili głosy zobaczymy co zrobi PO. za komuny byli lekarze po szkołach do specjalisty na drugi dzień a teraz czekać latami a prywatnie od ręki może to PO. zmieni
~rolo 5-11-2018 22:14
do: ~ (12:39)
trzeba być de........lemm żeby nie wiedzieć kto zafundował kolejki do lekarza. Co zrobić jak się mieszka w czerwonej dolinie, dolinie pełnej ciemniaków
~blues 6-11-2018 12:36
do: ~ (12:39)
przeciez to sprawka PO
~ 6-11-2018 13:30
do: ~blues (12:36)
To wina Łużniaka.......te kolejki.
~Wimla 5-11-2018 12:43
Gratuluję. Jelenia Góra w pełni zasłużyła na tego prezydenta co w konsekwencji przyniesie miastu rychły upadek. Jeszcze raz gratuluję i współczuję zarazem.
~Ktosik 5-11-2018 12:54
7971 wyznawców w JG. Dobrze, że zwyczajnych wyborców jest więcej. Dużo więcej.
~~haha 5-11-2018 13:09
do: ~Ktosik (12:54)
Ciężko mówić o wyznawcach. Bo ludzie głosują jak chcą. To jest demokracja, Jak będę chciał głosować na tuska albo kaczyńskiego na prezydenta Polski to moja sprawa i nikt nie ma prawa tego kwestionować. wybiera większość. Zagłosowałeś na Łuźniaka to ok twoja sprawa bo uważałeś że bedzie najlepszy a ktoś inny uważał inaczej więc każdy ma swoje zdanie. Wybrano i trzeba z tym żyć i liczyć że coś się zmieni.
~Ktosik 5-11-2018 14:24
do: ~~haha (13:09)
Zgadza się, można głosować na kogo dusza zapragnie (oby tak było zawsze), ale czy wiesz czym się różni pisowiec od innych? Inne partie mają zwolenników, PIS ma wyznawców, na tym polega różnica. W związku z moją pracą, mam styczność z dużą ilością osób, niestety, każdy kto był za PIS to był jak fanatyczny wyznawca jedynie słusznej religii. Ci od innych kierunków w polityce byli po prostu zwykłymi zwolennikami. Dlatego napisałem "wyznawcy".
~~haha 6-11-2018 9:31
do: ~Ktosik (14:24)
Tu się zgodzę że jest ich wielu :) Jedynie chodziło mi o to że nie wrzucamy wszystkich głosujących do jednego woreczka :) podejrzewam że z 50% ludzi którzy głosowali za Panem Mrozem to wyznawcy, reszta to po prostu ludzie którzy myśleli że da się coś zmienić. Ale jak to mówią było mineło i bedziemy patrzeć na ręce Panu Prezydentowi Łużniakowi :) Niech próbuje a my jako mieszkańcy powinniśmy wspierać i angażować się w życie Jeleniej Góry :)
~ 5-11-2018 12:54
Suweren wybrał brawo: a teraz odzyskać kraj od pisu żeby być normalnym krajem a nie dyktatem z nowogrodzkiej.
~projekty 5-11-2018 13:08
Nareszcie ktoś od gospodarki -pamiętacie Clintona z powiedzeniem -gospodarka durniu-ma wladzę.Czyli po marksistowsku bazę.Sukces murowany.,gdy zastępca od nadbudowy będzie kumaty a nie klon obecnego ministra kultury.Gdyby przed laty pani Zosi nie wyautowali doktory z tzw lewicy,bylibyśmy daleko w lepszej sytuacji.zAPIsuję się do doradców.
~^^ 5-11-2018 13:09
30% frekwencja... Wstyd! Ale nie rozbawiajcie mnie proszę komentarzami w stylu "suweren wybrał". 70% z 30% mieszkańców wybrało... Czyli niecałe 17 tys. z 80 tys. mieszkańców wybrało Pana Łuzniaka. To co to jest? Wybory przewodniczącego osiedla?! W naszym kraju już dawno powinno wprowadzić się ustawy, która nakazuje głosowanie, albo ustawe która unieważnia wybory z frekwencją poniżej 75%.
~Misimazaki 5-11-2018 13:26
do: ~^^ (13:09)
to ma niby być zabawne ? jak wygrał PiS trzy lata temu to z pieśnią na ustach nieśliście haslo " suweren tak chciał" chociaż PiS nie wybrało w tych wyborach nawet połowa wyborców ... to teraz powiem wam tak jak lubiliście odpowiadać wszystkim innym " nie podoba Ci się demokracja ??? wyjedź z JG ...."
~ 5-11-2018 13:31
do: ~^^ (13:09)
W Jeleniej nie mieszka 80 tysięcy ludzi jak podają dane oficjalne, a dużo mniej.Przypuszczam, że 65 maksymalnie 70 tysięcy i dlatego też odbija się to na frekwencji.Jest wielu ludzi mających nadal tutaj meldunek, ale już dawno w Jeleniej nie mieszkają, bo wyjechali za granice albo w Polskę.
~Ktosik 5-11-2018 14:40
do: ~^^ (13:09)
Narzekasz, ale na Twojego kandydata z Pis głosowało jeszcze mniej ludzi. Mniej niż 8 tys. ludzi, mniej niż 10%. Więc jak to jest? Myślisz, że przy 100% frekwencji Mróz by wygrał? Przecież akurat elektorat Pis jest najbardziej zdyscyplinowany. Chociaż zgadzam się, że głosowania powinny być obowiązkowe, jak w Belgii na przykład.
~ 5-11-2018 15:40
do: ~^^ (13:09)
No to co w takim razie powiedziec o wyborach parlamentarnych?Tam frekwencja byla nieco ponad 30 % a to stado rzadzace mieni sie zbawcami narodu W koncu czas pokazac gdzie narod ma tych zbawcow Juz wole p.Luzniaka niz kogos obiecujacego gruszki na topoli A poza tym p.Mroz przypomina sobie o Jeleniej tylko jak kandyduje No i coz ten pan do tej pory zrobil dla naszego miasta?
~ 5-11-2018 17:15
do: ~ (15:40)
W wyborach parlamentarnych frekwencja wynosiła nieco ponad 30%, których???Chyba coś wybory ci się pokiełbasiły z jakimś referendum czy czymś podobnym?W skali kraju w wyborach parlamentarnych w 2015 roku frekwencja wyniosła prawie 51%.W Jeleniej Górze 50,42%, a powiecie jeleniogórskim 45,16%.Dane są dostępne na stronach PKW.Skąd wziąłeś te niby niewiele ponad 30%???
~jamnik 5-11-2018 20:24
do: ~^^ (13:09)
Dokładnie, 75 tys. ludzi to w Jeleniej jest na papierze. Realnie 65 tys. z tego ogrom emerytów. Miasto zdycha i nie zapowiada się na zmiany. 18 412 głosów to powinno starczyć na wybranie burmistrza a nie prezydenta.
~ 5-11-2018 21:20
do: ~ (17:15)
Chyba sie najarales czlowieku i ponad 50% frekwencja sie przysnila Zaleca sie sprawdzenie dostepnych danych np w necie No wiem to przykre dla wyznawcow pisss...du ale takie sa fak..ty niestety
~ 5-11-2018 22:00
do: ~ (21:20)
Dane i to bardzo szczegółowe w poszczególnych miastach, powiatach i gminach odnośnie frekwencji w wyborach parlamentarnych 2015 roku dostępne na stronach Państwowej Komisji Wyborczej.A ty skąd wziąłeś to swoje niewiele ponad 30% frekwencji z faktów i mitów?
~18 sqandal 5-11-2018 13:17
…. no cóż demokracja a ze bagno to już inna inszość . KROPKA!
~Ser 5-11-2018 13:24
R.I.P Jelenia góra!
~:::% 5-11-2018 13:26
Takie rozwiązanie było by dobre ale jest mały problem gdyż w naszym mieście większość to ludzie pow. 50 roku życia. Młodzi ludzie uprawnieni uczą się lub pracują np. we Wrocławiu bo tutaj nie ma przyszłości jak nie masz kogoś z rodziny na stołku. Niektórzy tutaj piszą że PIS wszystkiemu jest winny ale w przyszłym roku pewnie nie rusza czterech liter żeby to zmienić. Nie jestem ani za PIS ani za PO ale od 12 lat w Jeleniej Górze rządzą jedni i ci sami czyli z PO i co wy wszyscy zwolennicy macie? Wyludnienie miasta ogromne i w dalszym ciągu postępujące, miasto praktycznie emerytów i recistow , zadłużenie miasta olbrzymie, brak jakichkolwiek ruchów żeby zmienić obecną sytuację a teraz uważacie że p. Luzniak któremu brakuje kilka lat do emerytury i który był zastępca prezydenta i nic nie zrobił to teraz zrobi? Jesteście w błędzie i to wielkim. Biedny musi odpocząć po bojach kampanii wyborczej smuteczek.
~ 5-11-2018 14:17
do: ~:::% (13:26)
Niestety, ale wychodzi na to, że większości emerytów odpowiada jak tu jest.Przypuszczam też, że większość urzędników z najbliższa rodziną też zagłosowali na kandydata KO, bo obawiali się o swoje ciepłe państwowe posadki i za bardzo bali się ewentualnych zmian?!A młodzi?Jak piszesz, młodych nie licząc tych uczących się i studiujących w Jeleniej zostało już niewielu i wygląda, że nadal będzie ich ubywać, a miast będzie pochłaniać coraz większy marazm!?
~:::% 5-11-2018 14:23
do: ~ (14:17)
Miło mi że są ludzie Którzy to widzą. Pozdrawiam.
~Gratulak 5-11-2018 13:35
I moze nastąpi spokój w radzie miasta na tyle aby nie robic na zlosc ciagle prezydentowi. Nie ma juz. Butnego Dziwiszowa choc pewnie zasiądzie gdzies wyzej papaj nie zostawi kolegi Pan Mroz odetchnal pewnie ze nie bedzie musial w koncu pracować. Z kampanii wynikalo ze chyba kazano mu startować. A panu Luzniakowi zycze spelnienia obietnic czyli latamy dziury w chodnikach i drogach mlodziez jezdzi za darmo i 70 latki tez karta seniora do poprawki bo tam naprawdę malo w niej jest. I jeszcze gdyby papaja z 200 głosami co przeszedl w radzie nie bylo i Szymanskiego wiecznego od macicy to by nawet fajnie tutaj było w jelonce
~Tosia 11 5-11-2018 13:35
Spotkałem dzisiaj ludzi, którzy - choć wiedzieli, że Łuźniak wygra- nie mogli ukryć smutku. I tu nie chodzi o proporcje przegranej. Dominowało poczucie, że Jelenia nadal będzie grzęzła w niemocy i beznadziei. A może Panie Łuźniak będzie inaczej?
~Armani 5-11-2018 14:01
Sami prorocy tutaj wszystko wiedzą jak bedzię, a tak naprawde nie wiedza nic. I prosze mnie nie obrażać mówiac ze na łużniaka glosowali zlodzieje bo glosowalem na niego i nigdy nic nikomu nie ukradłem a nie glosowalem na mroza bo go znam od małego jak latał na Kolberga i wiem kim jest.
~Zenek 5-11-2018 14:37
do: ~Armani (14:01)
I to jest właściwa motywacja do głosowania - pamiętam go, jak był dzieckiem i ganiał po podwórku - co ten gówniarz sobą reprezentuje? Brawo! Tak trzymać! Jelenia Góra ma dojrzałych i inteligentnych wyborców. Tak trzymać! Trzymać kurs! Cyfra na kolejne pięć lat to 75 (tysięcy mieszkańców i jednocześnie wiek bardzo wielu z nich). Brawo! Podstawa, to nie dawać czterdziestokilkuletnim dzieciom władzy!
~Armani 5-11-2018 20:02
do: ~Zenek (14:37)
Napisalem że znam go od małego, i nie chodziło mi o to jaki byl za mlodu i moj glos nie zalezy od tego czy dzieci nie chcialy sie z nim bawic na podwórku , naucz sie czytac ze zrozumieniem, ale ci podpowiem chodzi mi o dzisiejsze czasy, juz rozumiesz czy cos jeszcze ci wytlumaczyc ?
~tp 5-11-2018 14:36
Wygrał układ przegrała Jelenia Góra.
~Vito Corleone 5-11-2018 14:39
Czekamy teraz na remont zameczku na Zabobrzu oraz parku przyległego i zagospodarowanie Klilińskiego.Czas operacyjny do marca 2019.
~ 5-11-2018 15:04
do: ~Vito Corleone (14:39)
Marzec 2019, ha ha ha, dobre.Ja raczej obstawiam, że to będzie jedna z obietnic wyborczych w kampanii samorządowej roku 2023, że w końcu po 12 latach oczekiwania i po entej już nieudanej próbie pozyskanie środków zameczek doczeka się remontu i płac na Kilińskiego zostanie po 23 latach zagospodarowany, jak oczywiście kandydat PO zostanie wybrany na kolejną kadencję.
~ 5-11-2018 14:42
do 13:26 jak nie jesteś cap.e ani za PIS. ani za PO .to po co zabierasz głos takich doradców jak Ty to potrzebują w MPGK.może się załapiesz na segregację śmieci
~jan 5-11-2018 14:47
Panu Krzysztofowi Mrozowi zrobiono przysługę... Mieszkańcy Jeleniej Góry podcinają gałąź na której siedzą....
~Kikuś 5-11-2018 14:51
A co tam robi ten obibok Marcin P.? Już szuka cieplutkiej posadki za darmoszke?
~Ser 5-11-2018 14:53
Jaki Prezydent tacy mieszkańcy żal mi tego miasta ale już po tych wyborach miasto mnie nie interesuje. Pozdrawiam tych dobrych ludzi co głosowali na innych kandydatów na prezydenta a nie na Łóżniaka ! Pozdrawiam.
~Koniec 4rp 5-11-2018 15:10
Kwik moherków bezcenny.Za rok kolejne baty w wyborach parlamentarnych.
użytkownik facebook 5-11-2018 15:30
No i do pracy.Co się zmieni w zadupiu Sobieszow. Pożyjemy ,zobaczymy .
użytkownik facebook 5-11-2018 17:43
Irena Żydołowicz tyle samo co przez ostatnie 5 lat
~ 5-11-2018 16:39
Polska to duzy kraj, jak komus ciasno w Jeleniej to papa. Dosc obrazania mieszkancow za to. Ze kandydat przewodniej sily narodu, ulubieniec tysiecy suwerenow, nie wygral. Nie wygral bo nie chcial.
~Meg 5-11-2018 17:01
Wybory odbyły się demokratycznie. Gratuluję wygranej P. Łuzniakowi. Mam do niego spory szacunek, choć ostatnie nieczyste zagrywki mocno mnie zniesmaczyły. Osobiście głosowałam na P. Mroza. No cóż większość wybrała. Zastanawia mnie tylko obecność P. Leonarda na zdjęciu tuż obok nowego prezydenta. Jeszcze niedawno często był widywany w PIS. Chorągiewka, jak wiatr zawieje.
~Mega 5-11-2018 20:09
do: ~Meg (17:01)
Meg, z artykułu wynika, że oba sztaby miały swój wieczór wyborczy w biurach przy ul. Długiej 4/5 i dzieliło je jedno piętro. Znacznie krócej w swoim gronie przebywali zwolennicy PiS z kandydatem, a piętro wyżej wybuchy radości zbiegały się z każdym spływającym wynikiem z komisji obwodowych. W związku z tym p. Lenard jak stwierdził, że PiS przegrywa to poszedł na górę do wygranych. To dobrze ustawiony człowiek:)
~Ciemny lud 5-11-2018 17:06
Facet który przy komputerze liczy głosy, jest prezesem TBS. Zarabia kilkanaście tysiące złotych, jest z Lubina, TBS pożycza kasę z Wodnika... Jeleniogórzanie, sami będziecie musieli z tym swoim wyborem żyć.
~jelegorzanin🃏 5-11-2018 17:42
Jeleniogorzanie , co powiem. Wybor prezydenta z PO spowoduje ze poniesiemy za to konsekwencje. Ale warto bylo! PiS jest msciwy. Osmieszylismy ich senatora. Bedzie tak ze prezes PiS dowali nam. Utnie dotacje do wszelkich programow. To bedzie kara .Trudno wolnosc i niezaleznosc kosztuje.Ale trzymajmy sie razem i bacmy mili dla siebie. Mamy swojego Prezydenta. ( jaki on byl i bedzie ). Boje sie jednego . PiS nam jako "rebeliantow" odetnie od kasy a my zalozymy " konfederacje" i ta kase na inwestycje co nam nie da PiS to my odbierzemy sobie nie placac podatkow do kasy rzadu.Mysle o wojewodctwach czy miastach PO, N.W tej sytuacji PiS aby nas "postawic do pionu" moze wprowadzic jakies stany wyjatkowe. Dobrze za rok wybory bo moze im tj. PiS owi podziekowac. Tak dzisjaj rozmawialem z kierowca z Legnicy bylo zal , zdenerwowanie ze u nich wygral PiS. Mamy inna rzeczywistosc i dalej jestesmy europejczykami a nie jakims ciemnogrodem. Jestem z tego dumny. Sprawdzilismy sie i trzymajmy sie swego Prezydenta.Przypominam wolnosc kosztuje, trzymanie sie Konstytucji rowniez. Ale warto bylo. Dziekuje
~ 5-11-2018 17:47
do: ~jelegorzanin🃏 (17:42)
Marzyciel. Prawie jak rewolucja, tylko z kim.
~Marian i Hela 5-11-2018 20:48
do: ~jelegorzanin🃏 (17:42)
Majaczysz synku. To że twoja baba cię katuje po każdym skrzywieniu mordy, nie oznacza nic innego, że to wyłącznie twoja sprawa. Nie sprzedawaj więc ludziom normalnym swoich majaków. Obiektywnie biorąc, w JG dzieje się dość sporo i postęp jest widoczny. Zauważyłem, że ludzie oceniają wielkie rzeczy, obszary, społeczności - tylko po własnym pojedynczym zdarzeniu - najczęściej negatywnym.
~zh 6-11-2018 0:48
do: ~jelegorzanin🃏 (17:42)
Nie pij tyle.
~West 6-11-2018 0:49
do: ~jelegorzanin🃏 (17:42)
Stek bzdur i insynuacji rodem z TVN , kodu lub ust Schetyny......
~element wywrotowy 6-11-2018 9:55
do: ~West (0:49)
Przecież to z obecnego rządu przyszła wiadomość, że jak w Warszawie nie wygra Patryk Jaki to stolica to odczuje finansowo, bo rząd ich załatwi... To dopiero skandal ale co tam, dobra zmiana.
~Gość 5-11-2018 17:47
No i nie ma się z czego cieszyć Będzie jak było ,a ten p . Marcin to nie wiem czemu tak się cieszy ,przecież nie chciał marazmu w Jeleniej Górze a tu znowu 5 lat stracone czerwona dolina ,Zawiło POpleczników
~jelegorzanin🃏 5-11-2018 18:25
Mam prosbe Panie Prezydencie. Wiecej flag polskich i europejskich.Na wszelkich obiektach samorzadowych.Niech pisowczyki wiedza ze Jelenia Gora jest i europejska i polska. Oni nienawidza Unii. Dziekuje.
~Nurek 5-11-2018 21:06
do: ~jelegorzanin🃏 (18:25)
Oj brzydko brzydko niedyplomatycznie
~West 6-11-2018 0:55
do: ~jelegorzanin🃏 (18:25)
Oto prawdziwy wyznawca Korupcji Obywatelskiej.....głowa idealnie wyprana
~Rossa 6-11-2018 7:54
do: ~jelegorzanin🃏 (18:25)
I to się nazywa stawiać fałszywe tezy.przeciwnicy obecnie rządzących,jak małpy powtarzają bzdury
~jelegorzanin🃏 5-11-2018 18:43
Mam kolejna prosbe. Any goscie z zachodu wiedzieli ze Jelenia Gora jest europejska to na kazdym znaku z napisem naszego miasta pod spodem byl znak - flaga Uni europejskiej. A pisowczykom dziekujemy. Nie sa oni tu mile widziani, niech z naszego miasta wyjezdzaja do swoich. Jestem dumny z Jeleniogorzan. Dobra robota.
~West 6-11-2018 1:01
do: ~jelegorzanin🃏 (18:43)
Ty to masz jakiś kompleks niższosci czy co .... To może tak do psychologa raczej....To na zdrowie Ci wyjdzie
~ 5-11-2018 19:27
Ci którzy myslą ze się nic nie zmieni mylą sie Łuzniak to nie Zawiła.
~Mko 5-11-2018 20:10
Człowiek siły działa pogoda jak wpłaty pieniądze wal was sp..daj
~Armani 5-11-2018 20:29
Duzo osob pisze ze nic sie nie zmieni, nie wiem jak wam sie zyje w Jeleniej ale mi swietnie, ja bym nie zmienil miejsca zamieszkania za nic, mam dwoje dzieci mieszkanie 3 pokoje z wyboru, bardzo dobrze zarabiam jako fizol, mam 10 minut do pracy, wszystko co potrzebuje jest w Jeleniej, no prawie wszystko brakuje przedszkoli bo do zadnego moja córka sie nie zalapala bo zona nie pracuje, i nie mielismy szans w punktach a w prywatnych tez juz jest full. Dlatego ciągle nie rozumie o co chodzi z tym ze bedzie apokalipsa, ze jelenia zginie z mapy, a to wszystko przez wybór łużniaka!!! A wam jak sie tak naprawde tu zyje, brakuje czegos co ma Wroclaw?. Czy tam gdzie rzadzi pis mieszkania sa za darmo i każdy zarabia 100000 miesiecznie, ma 3 miejsca w przedszkolu dla dzieci oraz wlasne miejsce parkingowe pod mieszkaniem, co w tych miestach jest takie super ?
~pp 5-11-2018 22:34
do: ~Armani (20:29)
Większości w centrum są sklepy pozamykane, postawione były 4 galerie gdzie jedną nie otwarli drugą po pięciu latach zamknęli Grodzką,Sudecka też pada tam tylko chodzą do kina i jakoś jeszcze funkcjonuje Nowy rynek nie ma zbyt dużo kierunków na studia nie ma zawodówek są dwie szkoły a były trzy. Wybudowali tyle marketów że nie które markety padły po niecałych dwóch latach jak Piotr i Paweł.
~pp 5-11-2018 22:36
do: ~pp (22:34)
Acha i komunikacja miejska miała być za darmo i nie jest.
~Tosia 11 5-11-2018 22:42
do: ~Armani (20:29)
Cieszy się, że Pan jest osobiście zadowolony z życia w Jeleniej. Jednak, sorry , jest wiele innych grup społecznych, którym nie wiedzie się dobrze w naszym mieście Szczególnie chodzi o samotnych ludzi starszych , którzy pozostawieni sami sobie. I ten powszechny brud, dziurawe ulice, nawet w centrum miasta. Wertepy. Smuta jakaś, brak życia. Znajomi z Polski też mają takie wrażenie .
~ 6-11-2018 17:34
do: ~pp (22:34)
......i tzw " małe Tesco" w Cieplicach.Nie ma też ani jednego okulisty ,kardiologa, laryngologa itd na NFZ .
~Acdc 5-11-2018 22:27
Wygrał to gratulacje i dobranoc. Po co ryja strzępicie? I tak wam nie dogodzi
~czy? 5-11-2018 23:40
czy dalej woda przeznaczona do spożycia będzie ok? A pomiary w przeciągach nie wykażą prawidłowych wskazań zanieczyszczeń powietrza? Śmiertelność, nowotwory bedą miały żniwo! Co bardziej zapobiegliwi lub znudzeni zapewne wyjdą. Ale stara nowa i ta z synkiem wdrażanym w zagadnienie..., przystosowujac, że najważniejsze papiery w porządku (inne likwidować, jak niegdyś..,) będą się miały dobrze a pasjanse umilą im czas. Powstanie fabryka pługów...,
~kikkomann 6-11-2018 7:12
do: ~czy? (23:40)
Co ty bredzisz... Kampania wyborcza się skończyła. Jelenia Góra to nie ściana wschodnia.
~zh 6-11-2018 0:58
Wróci Zosia delikatna, dobrze wychowana i naturalna panienka, o zachwycającej urodzie. W Aniluxie robili włóczkę moherową. Walcz z PIS-em na wszelkie sposoby. A ludzie na bruk.
~krzyk 6-11-2018 9:59
I po co ten jazgot. Jak wybraliście tak będziecie mieli.
~ 6-11-2018 17:37
do: ~krzyk (9:59)
tak będą mieli i ci co wybierali i ci co nie wybierali i to własnie całe nieszczęście ze wszyscy cierpią przez błędy niektórych.
~marcel 6-11-2018 14:52
W ciągu następnych 5 lat negatywne zjawiska demograficzne w Jeleniej Górze się pogłębią. Przybędzie emerytów, ubędzie ludzi w wieku średnim, a przede wszystkim młodych. Spadek liczby mieszkańców będzie oznaczał wzrost obciążenia mieszkańców związany z utrzymaniem infrastruktury (będzie musiała istnieć niezależnie od liczby mieszkańców), zamieraniem rynku nieruchomości oraz zmniejszaniem się liczby inwestycji mieszkaniowych (bo nie będzie dla kogo budować), odpływem przynajmniej części firm świadczących specjalistyczne usługi (każda działalność ma jakiś próg rentowności), stratami wizerunkowymi (opinia o Jeleniej Górze jako mieście wymierającym będzie się rozprzestrzeniała i zniechęcała do inwestowania tu), zubożeniem oferty edukacyjnej i kulturalnej (w 50, 60-tysięcznym mieście nie będzie fizycznej możliwości utrzymania tylu placówek edukacyjnych i kulturalnych). To będzie bardzo trudny okres, ponieważ trzeba będzie zreorganizować sieć szkół i przedszkoli, spojrzeć prosto w oczy nauczycielom, pracownikom kultury i powiedzieć im, że jest ich zbyt dużo jak na potrzeby kurczącego się miasta. Czy J. Łużniak będzie miał odwagę by ludziom to szczerze powiedzieć? Pardadoks sytuacji naszego miasta polega na tym, że potencjalnie mogłoby ono wiele mieszkańcom zaoferować, ale nikt przez 25 lat tych walorów nie wykorzystał. Czy J. Łużniak jako prezydent je wykorzysta? Jako wiceprezydent nie wykorzystał:( W sytuacji gdy w mieście dzieje się źle, szuka się nowych rozwiązań, nowych ludzi. Tak podpowiadałaby zwykła logika. W Jeleniej Górze chyba jednak tej logiki wyborcom trochę zabrakło:(
~avatar JG 6-11-2018 15:39
W Jeleniej Górze uprawnionych do głosowania są 62 272 osoby. Dzieci prawie nie ma bo młodzi wyjechali. Za to pełno starych UBeków bez wysokich emerytur. Skończyło się finansowanie JG.
~anonim 6-11-2018 20:49
Po co strzepic jezyk, ze p. Luzniak nic do tej pory nie zrobil dobrego, a może mimo checi -nie mogl?
~s. 6-11-2018 21:17
Za rok z tych 70 % wyborców ile zostanie ?
~Kierowca bombowca 6-11-2018 21:17
Ko+sld =to samo.Chołota złodziejtwo i kombinacje.Idździe ... jelenia cymbałów.Nie nadajecie sie do zachodnich cywilizacjii! Cha cha cha
~filomena 7-11-2018 15:58
do: ~Kierowca bombowca (21:17)
To na pewno pisał jakiś Prawdziwy Polak z marszu narodowców
~bnm798 7-11-2018 18:04
Niedaleko Lodzi jest miasto Uniejow,nie ma gor,zabytkow,Pragi,Berlina i Wroclawia w bliskiej odleglosci,ma tylko zrodla termalne jak nasze Cieplice.I ma tez burmistrza innego od naszych wlodarzy.W ciagu 15 lat wybudowano tam piekny kompleks basenow termalnych,uzdrowisko,hotele,restauracje.Ludzie zyja tam z turystyki i zyja niezle.To wszystko zalezy od tego,kto rzadzi.To smutne,ze miasto z tak ogromnym potencjalem.ktore mogloby kwitnac tak podupada.Jeleniogorzanie maja syndrom sztokholmski,czy syndrom bitej zony-kochaja tych ktorzy dzialaja na ich szkode.
~paradsie 7-11-2018 22:05
Komentarz powyżej w punkt! a ja dodam, że jest POnuro!
~karakan 7-11-2018 22:14
Szkoda ...:/
~Jawers 8-11-2018 3:59
ad czego zaczniesz pan rzadzic w Jeleniej Gorze ? od podwyzek jak mister Zawila?????????????????????
~Kierowca bombowca 8-11-2018 13:10
Wiecie dlaczego jelenia to czerwona dolina?Bo tu ubek ubeka ubekiem pogania a czerwona zaraza swoje brudne paluchy z radości zaciera.
~ 8-11-2018 18:39
zła wiadomość dla jeleniogórskiej elity politycznej nadejszła wiekopomna chwiła i tego waszego koleżke brata tego jąkały michnika listem gończym scigają ! jak to publicznie sie wypowiadał rostowski pieniedzy nie ma i nie będzie póki my z platformy bedziemy na stołkach.Ale ... na osmiorniczki miel;i co? Scetyna za czyje bawił u gołebia w kapaczu za swoje??
~marcinek 12-11-2018 1:26
ciekawe ile pan dyrektor ZGM zarobił za reklamę na bluzie?Chyba że po prostu jak na prostaka przystało przyszedł tak ubrany na spotkanie z przyszłym prezydentem.A może jest ochroniarzem?NIE!!!poprostu ma w du...ie tak samo jak ludzi w mieszkaniach komunalnych.Jak będzie jakaś awaria w piątek np.awaria prądu to przyjadą dopiero w poniedziałek bo niby mają inne awarie.Widać po zdjęciu,że przez następne parę lat będzie jeszcze gorzej.rozdają ludzią zasyfiałe mieszkania po żulach do remontu których nie można wykupić

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Dla bogatych dodatkowy podatek na niepełnosprawnych?

Oddanych
głosów
675
To niesprawiedliwe
42%
Tak
31%
Nie
18%
Nie mam zdania
9%
Głos ulicy
Podatek janosikowy?  48
TV Dami
Serwis Informacyjny TV DAMI Jelenia Góra z dnia 16.11.2018 r.  
Miej świadomość
Koncert dla Niepodległej  1
Dialogi Jelonki
Trudny rok dla rolników 1
Aktualności
Transgraniczna gotowość służb  
Aktualności
W centrum mogą być utrudnienia w ruchu  7
Copyright © 2002-2018 Highlander's Group