• Wtorek, 19 listopada 2019
  • Godz. 23:58
  • Imieniny: Elżbiety, Seweryna, Maksyma
  • Czytających: 6529
  • Zalogowanych: 13
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Jeleniogórzanie są za legalizacją związków partnerskich?

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 4 lutego 2013, 15:36
Autor: jelonkatv
jelonkatv
Fot. jelonkatv
W polskim Sejmie wraca temat legalizacji związków partnerskich, o które walczą od lat, nie tylko pary homoseksualne, ale również hetero.

Czy mieszkańcy Jeleniej Góry są przeciwni regulacji przepisów dotyczących związków partnerskich, a może jest im to obojętne? Co sądzą na ten temat dowiecie się w programie „Maraton subiektywności”.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (74) Dodaj komentarz

~ 4-02-2013 17:12
Jestem za, bez możliwości adopcji dzieci przez związki homoseksualne. Nie ma sensu uciekać przed tym problemem. Stach
~kjhfj 4-02-2013 17:26
Jestem mile zaskoczona! Zdecydowana większość na TAK. Oby któryś z projektów przeszedł jak najszybciej :)
~ 4-02-2013 17:43
a ja jestem za i to z możliwością adopcji, tyle dzieci w sierocińcach, a każdy powinien móc mieć kochającą osobę
~Ona 4-02-2013 18:37
Pierwsze słyszę, żeby związki partnerskie były nielegalne!!!!
~Jeloń 4-02-2013 18:57
Ja jestem po pierwsze człowiekiem i Polakiem a nie katolikiem czy chrześcijaninem i jestem za tym by konkubinat był traktowany w Polsce tak jak umowa cywilna z prawem do dziedziczenia i dostępu do informacji zdrowotnej o partnerze. Ulgi na dzieci jak najbardziej. Nie każdy konkubinat jest jednopłciowy. Większość tego typu związków zwanych potocznie konkubinatem to związki kobiet i mężczyzn co wynika ze statystyk prowadzonych przez Republikę Francuską cz inne państwa w Europie i na świecie. Kto nie uznaje konkubinatu może wejść w związek małżeński i tyle .
~ 4-02-2013 22:15
ślub to państwowe pozwolenie na prywatne ........,
~abso 4-02-2013 23:40
przeciw
~ 5-02-2013 10:31
Jestem za tym aby pozostający w związkach partnerskich już od dzisiaj nie czekając na ustawę same na własny rachunek utrzymywały swoje dzieci a nie jak dotychczas samotna mama,a rzeczywistość całkiem inna.Większość to naciągacze żyjący na koszt innych i kosztem biednych rodzin które nigdy nie będą tak biedne jak samotni rodzice.Skończcie w końcu z tą obłudą,spisujcie testamenty,wystawiajcie upoważnienia i pełnomocnictwa i po prostu nie zawracajcie przepracowanym posłom głowy.
~ZA 5-02-2013 11:14
SPRAWA JEST PROSTA: JEŚLI NIE WPROWADZIMY ZWIĄZKÓW PARTNERSKICH TO BĘDZIEMY ZAŚCIANKIEM JESZCZE GORSZYM NIŻ JESTEŚMY. RÓŻNIMY SIĘ OGROMNIE MENTALNOŚCIĄ OD NARODÓW ZACHODNICH. I JEŚLI NIE ZMIENIMY MYŚLENIA NA TEMATY TEGO TYPU TO ZOSTANIEMY W ŚREDNIOWIECZU. JESTEM JAK NAJBARDZIEJ ZA ZWIĄZKAMI PARTNERSKIMI I NIE MA TO ZNACZENIA CZY TO KOBIETA I FACET CZY DWÓCH FACETÓW ALBO DWIE KOBIETY. KAŻDY MA PRAWO DO ŻYCIA, RÓWNEGO ŻYCIA.
~Elpererrmu 5-02-2013 15:02
Powiem tak - związki partnerskie jak najbardziej - ani ludzi nie krzywdzą, ani nie sprawiają bólu. Z adopcją dzieci jest większy klops - bo dzieci nie mają wyrobionego światopoglądu i uczą się ich właśnie od rodziców. Dlatego - związki tak, adopcja - nie ( aczkolwiek, jeśli byłoby to dziecko ciężko chore bez szans na normalny zabieg adopcyjny - to czemu nie )
~PRZECIW 5-02-2013 15:17
Zaściankiem jesteśmy, bo bezkrytycznie przyjmujemy "zachodnią modę" i poddajemy się lobby homoseksualnemu. Zachodnie społeczeństwa już powoli odwracają się od akceptacji takich związków. Tylko polski zaścianek myśli, że w ten sposób dorówna tzw. Zachodowi. A co z dziećmi!? Gdzie jest dobro dzieci? Jakie wartości przekaże dzieciom homoseksualna rodzina? Pracujmy lepiej nad naszymi rodzinami, żeby nie było w nich przemocy i patologii.
~za związkami 5-02-2013 16:05
Jasne, jasne... dzieci wychowane przez homoseksualnych rodziców będą na bank homoseksualne. Szkoda tylko, że miażdząca większosć gejów i lesbijek, a także osób biseksualnych, wychowała się w heteroseksualnym domu. To dopiero klops! A czym różnią się wartości wyznawane przez homoseksualistów, od wartości heteroseksualnych? To takie durne gadanie jak to, że dzieci wychowane przez ateistów nie będą wiedziały co to moralność.
~ty kok 5-02-2013 16:07
nie znam się, ale się wypowiem, co? :D powodzenia
~SEBA 5-02-2013 16:13
JAK NAJBARDZIEJ TAK,MAM BRATA GEJA I CO DLA MNIE JEST BARDZIEJ WARTOŚCIOWY JAK TE ŚWIĘTĘ CO Z KOŚCIOŁA WYCHODZĄ I ZARAZ KAMIENIEM RZUCAJĄ!!!
~PRZECIW 5-02-2013 16:27
Miażdżąca większość "homo" w heteroseksualnym domu nie otrzymała wystarczającej uwagi, nie otrzymala wzorców postępowania, nie było w nich wyznaczonych granic, ciepła i zrozumienia. Za to był alhohol, awantury lub obojętnośc i brak czasu dla własnego dziecka. Dbajmy o wlasne rodziny!
~beee 5-02-2013 17:36
05-02-2013 16:27 | ~PRZECIW | *.adsl.tpnet.pl (83.10.*.- ale cię pogięło...Każdy ,kto w domu nie ma wystarczającej uwagi jest gejem - lesbijką... wobec tego 7o proc. ludzi jest homo . Absurd.Kaczka ma dwie nogi ? Tak. Ty też masz dwie nogi - wobec tego jesteś kaczką.Środowisko w tym wszystkim ma akurat najmniejsze znaczenie- męska prostytucja z męskim partnerem bywa interesem jak inne, a nie homoseksualizmem. Jestem za .... tym, aby każdy wybierał na partnera taką osobę jaką sobie życzy. Trafnie wypowiedział się *.t-mobile.pl (62.152.*.*) ślub to państwowe pozwolenie na prywatne ........
~sdd 5-02-2013 17:47
Gdyby homoseksualizm wynikał z braku miłości, obojętności, awantur i alkoholu, to homoseksualistów w naszym społeczeństwie nie byłoby 5, tylko 30% albo i więcej... głupoty piszesz ;/ poza tym cała masa gejów czy lesbijek wychowywała się w normalnej, szczęśliwej rodzinie. I co teraz?
~Snajper. 5-02-2013 19:37
----------------------------PRZECIW-----------------------
~PRZECIW 5-02-2013 19:58
W części homoseksualizm to sprawa genów, a w części środowiska, czyli społeczeństwa i rodziny. Jeżeli podaje się, że "cała masa gejów i lesbijek wychowywała się w normalnej, szczęśliwej rodzinie", to trzeba przytoczyć na podstawie jakich badań? Bez tego trudno mówić o poważnej rozmowie.Poza tym używanie zwrotów typu "głupoty piszesz" czy "durne gadanie" świadczy albo o niedojrzałości albo o braku kultury. Wpisu "beee" nie ma sensu komentować. To jak rozmowa jak ślepy z głuchym o kolorach...
~za związkami 5-02-2013 22:40
"Miażdżąca większość "homo" w heteroseksualnym domu nie otrzymała wystarczającej uwagi, nie otrzymala wzorców postępowania, nie było w nich wyznaczonych granic, ciepła i zrozumienia. Za to był alhohol, awantury lub obojętnośc i brak czasu dla własnego dziecka" - noooo.... przytocz proszę na podstawie jakich badań wysnuwasz swoje wnioski... a może na podstawie własnych szerokich obserwacji? Tak się składa, że ja miałam okazję dośc dobrze poznać środowisko LGTB w jednym z dużych polskich miast, a nawet w JG. I weź trochę zluzuj pośladki - to jest swobodna dyskusja na Jelonce - jeśli mi zarzucasz brak kultury, to co powiesz o posłance Pawłowicz, czy innym Żalku?
~PRZECIW 5-02-2013 22:47
Na podstawie takich samych szerokich obserwacji,jak Twoje, kulturalna osobo, która bierzesz udział w swobodnej dyskusji i coś mówisz o pośladkach... A o Grodzkiej nic? Dobranoc
~ppp 5-02-2013 22:51
Legalizacja związku partnerskiego to zawarcie ślubu. Jeśli ludzie chcą zachować wolność bez ślubu a zalegalizować jednak swój związek to... sami nie wiedzą czego chcą.
~beee 5-02-2013 22:57
05-02-2013 15:17 | ~PRZECIW ] *.adsl.tpnet.pl (83.10.*.*) Zaściankiem jesteśmy, bo bezkrytycznie przyjmujemy "zachodnią modę" i poddajemy się lobby homoseksualnemu. Zachodnie społeczeństwa już powoli odwracają się od akceptacji takich związków. Tylko polski zaścianek myśli, że w ten sposób dorówna tzw. Zachodowi. A co z dziećmi!? Gdzie jest dobro dzieci? Jakie wartości przekaże dzieciom homoseksualna rodzina? Pracujmy lepiej nad naszymi rodzinami, żeby nie było w nich przemocy i patologii. beee:gdzie badania ,ktore uwiarygodniałyby ten durnowaty wpis?ad homoseksualizmu.Lobby ha,ha,ha!!!Fraza -To jak rozmowa jak ślepy z głuchym o kolorach.nie sprzyja konsensusowi,bo...o co...chozi... I tak,jak masz 2 nogi to jesteś kaczką -logika twego rozumowania ,dojrzałego wyjątkowo.
~beee 5-02-2013 23:22
W mojej 50 plus życiowej karierze zaobserwowałam różne hetero związki. Legalne. Nawet z sakramentalnym tak. No i co ? No i to, że jakaś część z nich dala swoim dzieciom to co najwartościowsze ciepło i zrozumienie a nawet szacunek dla siebie i innych. Część z nich i to wcale nie mała ,dała ogromną energię pieniądza ,oraz brak uwagi,a w części panował terror i przemoc . Wszystkie były jak należy ,po bożemu, hetero.Poznałam też też kilka osob homo. Wszystkie z nich były (są) wartościowe.W ogólnej populacji ludzi homo,zapewne istnieją swolocze .Jak wszędzie. Dokladnie wg krzywej Gaussa. Polskie przepisy odnośnie adopcji dzieci są dość surowe. samotna osoba raczej nie ma dużych szans na adopcje, chyba że stanie się zawodowym rodzicem. Wystarczy ,że homo-pary traktować się będzie jak sam
~beee 5-02-2013 23:28
cd.samotnych . Po co wpadać w homofobie ? Tylko zboczeńcy zaglądają pod cudze kołderki. A tak w ogóle co komu do domu kiej chata nie jego ? Dobry Pan Bozio stworzył homo ludzi zapewne po to,aby jego nadto gorliwi wyznawcy zaczęli nareszcie praktykować dwa przykazania miiłości nie tylko w mowie ale w czynie. Do dzieła pobożnisie ...
~beee 5-02-2013 23:38
I jeszcze jedno _przeciw- o pani Grodzkiej , Jak mniemam to sprawę zawalił Pan Bozio, bo nie mógł się zdecydować ( albo raczej jw. przykazanie miłości )kim ma być osoba o nieustalonej do końca płci.W tej sytuacji człowiek podjął decyzję , do ktorej miał prawo. A reszcie wara , kulturalny (ha,ha,ha, ) ...człowieku????
~beee 6-02-2013 1:55
niemała *
~za związkami 6-02-2013 2:16
Akurat Anna Grodzka jest jedną z najspokojniejszych i najbardziej kulturalnych osób w sejmie. Naprawdę nie wiem co można jej zarzucić. Swoją drogą przydała by się się w społeczeństwie jakaś akcja informacyjna o tym, na czym polegają zaburzenia rozwoju płci i jak wiele osób jest nimi dotkniętych. Ludzie myślą chyba, że taki facet ot tak wymyśla sobie, że wskoczy w damskie ciuszki, albo na odwrót. Przepraszam ~PRZECIW, jeśli Cię uraziłam - nigdy już nie użyję w rozmowie z Tobą tak wulgarnego i obraźliwego słowa jak ... pośladki o.O Dobranoc wszystkim :)
~17sqandal 6-02-2013 9:32
związki partnerskie czy jak im tam to przerost głupoty , dla mnie to zwykłe zboczenie i tyle. Szkoda sobie nimi głowy .Mamy wieksze zmartwienia w kraju ( bezrobocie , slużba zdrowia ) a tu chcą nas sprowadzić do dyskusji o jakiś legalnych zkrzywieniach malej części społeczeństwa . Jestem zdecydowanie przeciwny nawet nie tylko tym związkom ale też rejstrowaniu ich czy dawaniu jakis profitów , zgniły jest ten system
~beee 6-02-2013 11:23
9.32 - nadgorliwość też jest zboczeniem,powiadają ,że gorsza od faszyzmu...Problemy małej części społeczeństwa są problemami malej części społeczeństwa,która ma prawo do ustaleń prawnych tak samo jak ta duża jeszcze bardziej spaczona, zdegenerowana,część społeczeństwa.
~za związkami 6-02-2013 11:56
Skoro tych większych problemów, jak bezrobocie, czy slużba zdrowia nie potrafią rozwiązać, to mogliby się chociaż wziąć za mniejsze. Choć mnie osobiście wkurza takie gadanie, że to, albo aborcja, albo eutanazja, albo ucięcie finansowania kościoła to mały problem... Dla jednych mały, dla drugich ogromny. Ja jestem w związku nieformalnym (jak cała rzesza heteroseksualnych ZBOCZEŃCÓW:), który chętnie bym zalegalizowała, więc dla mnie jest to istotna kwestia.
~za związkami 6-02-2013 12:14
Skoro tych większych problemów, jak bezrobocie, czy slużba zdrowia nie potrafią rozwiązać, to mogliby się chociaż wziąć za mniejsze. Choć mnie osobiście wkurza takie gadanie, że to, albo aborcja, albo eutanazja, albo ucięcie finansowania kościoła to mały problem... Dla jednych mały, dla drugich ogromny. Ja jestem w związku nieformalnym (jak cała rzesza heteroseksualnych ZBOCZEŃCÓW:), który chętnie bym zalegalizowała, więc dla mnie jest to istotna kwestia.
~alexpand52 6-02-2013 13:05
Nie podoba mi się związek partacki Pana Zawiły z Panem Grodzińskim...
~przeciwnik 6-02-2013 13:07
Ale przecież związki partnerskie są legalne... Po co państwo chce je jeszcze regulować? Dziedziczenie, czy dostęp do dokumentacji medycznej po partnerze, czy partnerce można umożliwić zmianą konkretnych przepisów, a nie tworzeniem jakiejś nowej instytucji paramałżeńskiej... Zdecydowanie prościej byłoby, żeby w ogóle państwo zrezygnowało z kontroli nad instytucją małżeństwa... Po co w ogóle śluby cywilne przed urzędnikiem państwowym...? Każdy niech się wiąże z kim chce i przed kim chce... Zniknie problem, że chłop chce z chłopem przed Elvisem, czy że chłop z kozą przed weterynarzem. Co komu do tego, a szczególnie państwu?!
~Bambo 6-02-2013 15:27
Do cholery znów temat zastępczy. Nie dróg, nie ma pracy, złe prawo, dług publiczny rośnie, płace maleją, opłaty rosną i wiele, wiele...., wiele......innych. Ogólnie "źle się dzieje w Państwie Duńskim". A tu tematy zastępcze..... Może zrobiono by sondę publiczną, czy chcesz aby państwo polskie zajmowało się sprawami zastępczymi, czy poważnymi (np. takie jakie poruszyłem). Mało interesujące jest kto z kim śpi, ale dlaczego nadal nie możemy dojechać do EUROPY. Do bani z takim państwem.
~beee 6-02-2013 17:00
eee, Bambo, to my nie jesteśmy w Europiie ? To ja idę spać, obudżcie jak dojedziemy...
~beee 6-02-2013 18:14
oj snjperze, aleś trafił jak w kulą w płot. Pani Grodzka jest posłanką z ruchu Palikota, a więc , powiedzmy , rodem z opozycji. Rząd stanowia partie PO i PSL, zatem posłanka nie jest i nie była w rządzie. Lament chybiony , wiedza haniebna i jak dla mnie jeśli pan Drozdowski był ubekiem to się zrehabilitował, dając sobie uciąć to ,co faceci mocno cenią
~Bambo 6-02-2013 20:37
D eee, A w drogach nie ma dziur?... Twoja płaca jest że nie bój się?... itd. Dobranoc i życzę kolorowego odlotu nad Paragwaj. A jeśli to miałby być czarno - biały, to byle gdzie... Europa, Europa.....
~beee 6-02-2013 21:34
Bambo, masz rację, dalej śpię i śnię
~minona 7-02-2013 3:12
przeciw - jeśli chodzi wyłącznie o przywileje tak - jeśli w grę wejdą również obowiązki i odpowiedzialność m.inn. egzekucja długu z majątku partnera jeśli "współpartner" jest niewypłacalny. obowiązek alimentacyjny wobec partnera, który na skutek nieprzewidzianych okoliczności stał się niezdolny do samodzielnej egzystencji
~Bambo 7-02-2013 10:52
Do: beee: Pozdrawiam Ciebie i miłych snów - kolorowych...
~mr 7-02-2013 12:04
Związki partnerskie - stanowczo nie. To kolejna promocja sodomitów. Adopcja dzieci przez homo to zbrodnia przeciwko tym dzieciom !!! A tak poza tym to kolejny sposób na łatanie dziury budżetowej. Zawarcie związku 84 zł, rozwód 600 zł. Do tego vat i podatek dochodowy od adwokatów i notariuszy, którzy prowadzą sprawę. Stawka adwokata to około 3 tyś. zł Średnia w kraju za ostatnie trzy lata to 200 tyś małżeństw i 70 tyś rozwodów rocznie. Nasz fiskus zarobił przez ostatnie 10 lat 1,5 miliarda złotych. Zamiast zajmować się homosiami których jest w społeczeństwie ok 1% lepiej pomyśleć co zrobić aby nasza gospodarka nie zwalniała tak jak zwalnia. Patrzmy na ręce naszym władzom i zapytajmy po co nam w JG kolejne 50 kamer za 1,4 miliona zł.
~ 7-02-2013 12:43
A cóż ty, Piękna Panienko, możesz, wiedzieć o związkach partnerskich?!
~Moher 7-02-2013 12:59
Powiem tak! W życiu każdego człowieka najważniejsza jest prawdziwa MIŁOŚĆ .Legalizacja związków partnerskich jest w interesie społeczeństwa!!!!!!!Diabeł pewnie się cieszy z naszej nienawiści......... !! KOCHAJ bliżniego swego jak siebie samego..!Powinniśmy wszyscy popracować nad wzajemnym szacunkiem!!!!!!!!!
~GERY 7-02-2013 13:11
SODOMA I GOMORA!!!!!!!!Upadek człowieka i cywilizacji nadchodzi..!!Państwo katolickie, a pozwala na takie zwyrodnialstwo! Jaka wartość moralna, stanowią ludzie którzy na co dzień się gwałcą?Osoby zakompleksione boją się naturalnych relacji jako mężczyzna i kobieta,popadają w obłęd popędu płciowego !Współczuje im ,toleruje ale nie akceptuje!
~Any 7-02-2013 13:13
A jak można zalegalizować związek partnerski dwóch osób hetero jeśli nie rozwiązali poprzednich swoich związków poprzez rozwód? Czy to będzie bigamia?
~otwarty 7-02-2013 13:54
Jestem za ustawą o związkach partnerskich homoseksualnych. Nie rozumiem dlaczego w tym samym worku są konkubinaty heteroseksualne. Wiem, że to nie koniec. Dziś żyję ze swoją kozą i chcę aby ona również miała swoje prawa. Bo dlaczego nie? Ktoś jest przeciwny?
~anons 7-02-2013 14:20
szczerze powiem ze nie rozumiem oco chodzi tym ludziom w sejmie zwiazki partnerskie moim zdaniem jak najbardziej powinny byc zlegalizowane i osoby w takim zwiazku powinny miec takie same prawa jak osoby w zwiazku malzenskim,a przedewszystkim powinny miec mozliwosc adoptowania dzieci.Za granica jest taka mozliwosc dzieciom tam nie dzieje sie zadna krzywda,przeciwnie dzieci sa bardzo szczesliwe.U nas w Polsce zawsze byly i sa problemy w tej kwestii .
~anita 7-02-2013 21:20
*.adsl.inetia.pl (178.37.*.* z godz. 12.59 i 13.11 ---- cóż za rozdwojenie jaźni ....
~anita 7-02-2013 21:21
aha, no i ja oczywiście jestem ZA. Trzeba być strasznie zacofanym, żeby być przeciw.
~Zenek 7-02-2013 22:44
jestem ZA bo każda para gejów to 2 c... do mojego koszyka
~ 7-02-2013 22:47
JA MOGĘ SPAĆ Z CHŁOPEM jestem chłop z Jeżowa , i z babom też mogem spać, mogem też z owcom i jałówką, i koniem Z księdzem też mogem se spać , tylko z tym ostatnim będę czówał by mi krzywdy jakowejś nie chciał wyrzadzić , bo co czówanie to czówanie - drogie pospólstwo jak by na to nie patrzył. Amen i już.!
~ego 7-02-2013 23:30
POwtórka z Sodomy i Gomory? Ale ładnie odwraca uwagę od bezrobocia,zapaści służby zdrowia, drożyzny i innych" osiągnieć" "zielonej wyspy."
~Baba 8-02-2013 12:22
Jestem starej daty.Rodzina to mąż,żona i dzieci,resztę to ludzie chorzy.Powinno ich się leczyć.KRZYSIU/Anna Grodzka/to monstrum, który z przystojnego człowieka niewiadome co się w głowie porobiło .A teraz chciałaby rządzić rodzinami i przewracać im w głowie,a może jeszcze zabierać im dzieci.Posłowie muwią jaka jest spokojna,wolę ludzi normalnych , którzy ciężką pracą starają się wyżywić swoje rodziny.A KONSTYTUCJA WYRAŹNIE MÓWI O RODZINIE
~... 8-02-2013 15:55
Mogą sobie być związki partnerskie... o ile... będą to także obowiązki a nie tylko prawa. Jeżeli ktoś ma partnera, to niech ten partner będzie widoczny także w urzędzie, gdzie się ktoś ubiega o dofinansowanie dla siebie i swoich dzieci, dofinansowanie obiadów w szkole, wyjazdów letnich, dopłat do czynszów. A co do adopcji dzieci przez homofilów.... no cóż, cywilizacje antyczne, na które się oni powołują, upadły. Ja nie będę ryzykować, życzę sobie aby obecna cywilizacja przetrwała.
~eryk 8-02-2013 18:49
zeby nie wiem jak tlumaczyc ,to zwiazki jednoplciowe sa niezgodne z natura. a niezgodnosc z natura jest zboczeniem!!!!!
~sierota 8-02-2013 18:53
to dzieci z sierocinca moga byc wychowywane przez kochajacych inaczej?a jak przypadkiem zobacza czego nie powinni zobaczyc to nie zechca powrocic do bidula?
~artysta 8-02-2013 19:01
to w jeleniej gorze sa geje?
Normal 9-02-2013 9:12
Jestem za ale pod pewnymi warunkami. Podsawą jest brak adopcji dzieci (nie sądzę aby osoby homoseksualne mogły przekazać dzieciom wartości rodzinne). Wiele osób woli związek partnerski od małżeństwa ze zględu na koszty i stosunek Kościoła do kluczowych dla społeczeństwa spraw.
~madalena 9-02-2013 14:38
ciekawi mnie to co powiedziała by tu kazda osoba ktora jest przeciw gdyby jej dziecko,wnuk itp byl homoseksualny czy tez byl by przeciw i jeszcze by sie od np wlasnego dziecka odwrocil? JESTEM ZA ci ludzie nikomu nie robia krzywdy niczym i prawda jest ze czesto gesta sa bardzo wyksztalconymi osobami
~wnikliwy 9-02-2013 19:27
krzywdy nie robia sobie,tylko cos innego,tylko niepotrzebnie ztym sie obnosza , po co ktos ma o tym wiedziec i wysmiewac sie,to jest nieuniknione no i mozna stracic przyjaciol.
~fenix22 9-02-2013 21:05
weżcie się lepiej za biedę i bezrobocie w kraju ,i w jeleniej
~Pablo 9-02-2013 23:50
hmm co by tu rzecz... z kim bym nie rozmawial to o homonimie (dla niewiedzacych: wyraz o tym samym brzmieniu ale roznym znaczeniu) slowa pedal (np rowerowy lub w samochodzie) to jest przeciwko. wiec dziwi mnie ze zdecydowana wiekszosc w meteriale jest za. czyzby material pokazywal tylko niektore wypowiedzi? podejrzewam ze tak. podobnie rzecz ma sie w programie 'matura to bzdura' gdzie autor pokazuje tylko (lub wiekszosc) najglupsze wypowiedzi. kolejny raz widze ze jelonka jest subiektywna ;)
~mieszkaniec78 10-02-2013 1:18
Jestem PRZECIW
~Arnold 10-02-2013 7:59
trzeba pamiętać że żyjemy w państwie wyznaniowym, władza jest sterowana biskupimi poleceniami - przykład Gowin, a dla klechów, ma być pełna rodzina - mamusia, tatuś i dzieci, nie jest ważne, że patologiczna rodzina gdzie nie ma pracy, nie ma jedzenia, a jest alkohol i przemoc, za to można mieć pewność że klecha zaopiekuje się dziećmi, bo oni z natury lubią mała dzieci
~ 10-02-2013 20:29
popieram ja i cała Europa...jak widać ;)
~Heteryk 20-02-2013 10:36
Heterycy są jeszcze bardziej zboczeni i wynaturzeni od gejów. Mam kumpla geja i ma w sobie więcej wartości chrześcijański niż ci co plackiem leżą co niedziele przed ołtarzem a sąsiadowi wbijają nóż w plecy bo dostał podwyżkę. ''Kto jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamień''
~Dodatek1 20-02-2013 10:44
MAŁY PARADOKS: DZIECI WYCHOWYWANE PRZEZ HOMOSEKSUALISTÓW NIE SA GEJAMI I LESBIJKAMI: TO PARY HETEROSEKSUALNE WYCHOWUJĄ GEJÓW I LESBIJKI: CZYTELNICY MAJA DUŻO DO POWIEDZENIA; ALE ZAPOMNIELI ZE W ICH KATOLICKICH I STERYLNYCH RODZINACH TEZ SA GEJE: MOŻE TO twój SYN DROGI INTERNAUTO; O CZYM TY NAWET NIE WIESZ:
~ERYK 20-02-2013 10:49
Do Eryk *-o1.tvk3.pl (80.51.*.* TWÓJ MOZG JEST NIEZGODNY Z NATURA:
~danar 28-02-2013 8:51
A co na to wszystko matka Natura? Czy to ona tak "namieszała" w genach ludzi wbrew swemu podstawowemu prawu zachowania gatunku? Ciekawe...
~wiga 28-02-2013 22:33
Upadki cywilizacji zawsze następowały gdy społeczeństwa ulegały rozwiązłości seksualnej.Tak stało się z biblijnymi miastami Sodomą i Gomorą,cesarstwem rzymskim itd.Zawsze byli w społeczeństwie odbiegający od normy,to naturalne,ale żeby oni narzucali swoje dewiacje całemu społeczeństwu to jest niesłychane.Nie interesuje mnie kto z kim śpi to jego sprawa.Pan Bóg dał ludziom wolną wolę,czyli mają prawo wyboru grzechu,ale żeby normalni ludzie musieli uznawać to za normę,to naprawdę świat staje na głowie.Skończy się to tym,że Europa zostanie zdominowana przez islam i wtedy wróci prawo naturalne.
~zenonmaly 1-03-2013 21:03
Malzonek i Malzonka to jest malzenstwo.A pan i pan czy pani i pani to co oznacza? Tylko zwiazek. Jak nie ma przeszkod miedzy dwojgiem ludzi hetero to w czym problem? Jak chca zalegalizowac prawnie swoj zwiazek, to musza byc wolni.
~Lemingcd34 1-03-2013 22:01
Sodoma i Gomora zostały zniszczone za niegościnność i probe naruszenia nietykalności osobistej a nie za współżycie seksualne. Lemingi bez matury. Pismo Święte interpretuje się w kontekście zdaniowym i historycznym. Księga Ezechiela jasno przedstawia, co było przyczyna upadku Sodomy i Gomory. Cytat ''Oto winą Sodomy, twojej siostry, było to: wzbiła się w pychę, miała dostatek chleba i beztroski spokój wraz ze swoimi córkami, lecz nie wspomagała ubogiego i biednego. Były wyniosłe i popełniały obrzydliwości przed obliczem moim, dlatego usunąłem je, jak widziałaś." (Ez 16:49-50) Lemingi bez matury, jeśli się nie zna kontekstu historycznego i obyczajów, to do Pisma Świętego się nie zagląda, bo to nie bajka o Jasiu i Małgosi. Lemingi z Jeleniej Góry. Ciemnota i Słowo Boże.
~Mirex 23-10-2014 22:47
Rodzina to zbyt poważna sprawa by robić z nią eksperymenty. Patrzcie na doświadczenia Ameryki. W latach 60-tych swoboda seksualna, dzieci kwiaty i hipisi mieli przypadkowe dzieci. Rosły w niestabilnej atmosferze, wolnej miłości, prochów. A teraz dzieci kwiaty mają wnuki chwasty. Łatwo coś zepsuć - dobrą tradycyjną rodzinę, ale już trudniej ją naprawić. Bo tam nie będzie szacunku dla rodziców i dziadków - tylko pogoń za przyjemnościami i kasą. W razie kryzysu - rozstanie zamiast wytrwać do końca życia.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group