Czwartek, 22 października
Imieniny: Filipa, Halki
Czytających: 6424
Zalogowanych: 10
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Jak z tym skończyć?

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 26 sierpnia 2020, 7:02
Aktualizacja: Piątek, 28 sierpnia 2020, 10:18
Autor: WAC
Fot. WAC
Z prośbą o interwencję w sprawie osób spożywających alkohol w okolicy nieczynnego baru "Szarotka" przy ul. Drzymały w Jeleniej Górze zwrócił się do naszej redakcji pan Piotr (dane do wiadomości redakcji).
Ci ludzie są prawdziwą plagą naszej ulicy - mówi nasz Czytelnik. - Już od rana okupują okolice schodów łączących ulice Drzymały z Wincentego Pola. W krzakach i na zapleczu nieczynnego baru piją trunki, śmiecą, oddają mocz na schody. Wielokrotnie dzwoniłem wraz z sąsiadami z prośbą o pomoc w tej sprawie do straży miejskiej, ale najczęściej dostawałem odpowiedzi w stylu: "patrol jest gdzie indziej" , "nie widzimy ich na kamerze" lub „co z tego że wystawimy mandat jak oni i tak nie zapłacą”. Dzwoniłem też do sanepidu z prośbą o interwencję, ale oni mówią, że sami nic nie mogą. Rozmowa z dyżurnym komisariatu pomaga na tyle, że wysyła patrol. W ciepłe dni przesiaduje tym miejscu nawet po 15 osób, są bez masek. Piją alkohol. Mamy epidemię, był u was artykuł o kontrolach. Ale u nas to towarzystwo spokojnie sobie pije z jednej butelki, a później idzie do sklepu i kupuje kolejną flaszkę. Niech ktoś wreszcie coś z tym zrobi.

Artur Chmielewski z jeleniogórskiej straży miejskiej twierdzi, że strażnicy starają się rozwiązać problem zgłaszany przez naszego Czytelnika.

Ubolewam, że osoby nadużywające alkohol tak upodobały sobie to miejsce, jednocześnie jednak zapewniam, że codziennie ten rejon miasta znajduje się na trasie patroli naszych strażników – mówi Artur Chmielewski z jeleniogórskiej straży miejskiej. - Tylko w tym roku miało tam miejsce 117 interwencji, w trakcie których wręczono 30 mandatów i skierowano 27 wniosków do sądu o ukaranie. W 2019 roku interweniowaliśmy tam aż 175 razy. Wystąpiliśmy też o zmianę lokalizacji kamery monitoringu miejskiego, aby obejmowała nie tylko front nieczynnego baru, ale i teren za nim. Pewnym rozwiązaniem mogłoby być rozebranie obiektu, który od dawna nie ma dzierżawcy i jest własnością Miasta. Nie jest to jednak możliwe, gdyż dawny bar znajduje się pod opieką konserwatora zabytków - informuje.

Twoja reakcja na artykuł?

1
1%
Cieszy
19
23%
Hahaha
3
4%
Nudzi
3
4%
Smuci
18
21%
Złości
40
48%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (113) Dodaj komentarz

~Kebab 26-08-2020 7:25
Pavulon im podać i po sprawie.
~ 26-08-2020 8:40
do: ~Kebab (7:25)
Konfiskata alkoholu rozwiązała by problem!
~ 26-08-2020 8:41
do: ~Kebab (7:25)
A jak straż miejska sobie nie radzi, to ich wymienić!
~Minimalizm 26-08-2020 9:35
do: ~ (8:41)
Zgłosiliśmy do Straży Miejskiej z art. 63 a kodeksu wykroczeń że na nazzej nieruchomości rozwieszają ulotki vectry i neti w miejscach do tego nieprzeznaczonych mimo ostrzeżeń. Na ulotkach jest numer telefonu oraz imię i nazwisko. Co zrobili przez rok ? NIC ! Zlikwidować.
~ 26-08-2020 13:50
do: ~ (8:41)
No właśnie prawo ma być tylko pomocą w utrzymaniu porządku a nie wymówką żeby bezradnie rozkładać ręce
~KRECIK 26-08-2020 9:55
do: ~Kebab (7:25)
Odczep się od tych ludzi,to jest wizytówka ul.Drzymały oni tam byli , są i będą. Pozdrawiam Mariana ,Krzysia i Radomira,wasze zdrowie ;-)
~ 26-08-2020 11:54
do: ~Kebab (7:25)
Tobie też albo novichiok. To też ludzie choć wybrali inna drogę życia.
~ 26-08-2020 17:20
do: ~ (11:54)
Mylisz się, ktoś śmierdzący jak stary cap, sikający jak pies publicznie, na własne życzenie przestał być człowiekiem, a stał się żałosnym odpadem ludzkim.
~Smakosz 27-08-2020 9:20
do: ~Kebab (7:25)
Baru nie ma- konsumenci pozostali :)
~klen 27-08-2020 11:34
do: ~Kebab (7:25)
Historia ul . Drzymały ma wielopokoleniową tradycję. Już w latach 80-tych ubiegłego stulecia mówiono wierszyk. "Polną ścieżką przez ogródek, Idzie sobie krasnoludek. Dokąd idziesz krasnoludku? Na Drzymały, kupić wódki. Tobie nie sprzedadzą wódki, bo ty jesteś za malutki" Ulica z takimi tradycjami powinna je kultywować. Widzę ich na co dzień i stwierdzić muszę, że z reguły siedzą spokojnie. Kilka razy widziałem jak sprzątają i zamiatają ulicę.
~dowcipas 27-08-2020 18:51
do: ~klen (11:34)
Drzymały to była niezła dzielnia, elegancko zmenelona :-D Jednakże wbrew pozorom traktowana jako teren "neutralny" w przeciwieństwie do wielu innych miejscówek zwłaszcza na Zabobrzu, gdzie tylko "swoi" byli mile widziani ;- ) Atmosfera była całkiem wesoła, zwłaszcza w sklepie.. niestety szlag ich trafił i cały rejon zaczął tracić na znaczeniu na menelskiej mapie miasta.
~Miłościwy 26-08-2020 7:31
A ja myślę że pan Piotr by chciał z nimi bez maski spożywać alkohol na schodkach, ale z jeszcze niewiadomych przyczyn nie może tego robić, i w szale zazdrośći nakapował na nich do Jelonki. Nie ładnie panie Piotrze, oj nie ładnie tak odnosić na swoich..... AMEN
~ 26-08-2020 7:33
Jeżeli jest to teren miasta, nie można tego po prostu odgrodzić bądź zagrodzić? Jakby się chciało coś z tym problemem zrobi to by odpowiednie służby znalazły rozwiązanie. Ale, że w pobliżu nie mieszka żaden radny to pewnie nic się nie zmieni :(
~ 26-08-2020 17:21
do: ~ (7:33)
10/10, w punkt!
~Miłościwy 26-08-2020 7:33
ps.Dzwonili do straży miejskiej z prośbą o interwencję??? Buhahahahahahhahahah buhahhahahahahahahaha buhahahahahahahahaa!!!!!!!!! Chyba już wszyscy zapomnieli że straż miejska bierze pieniądze tylko za to że jest!!! Oni pracować nie muszą, ważne zeby kasa się zgadzała co miesiąc przy wypłacie AMEN
~Człowiek zaskroniec 26-08-2020 7:37
Pan Piotr pewnie ZASZYTY i go skręca z pragnienia!!! Taka prawda!!!
~PO-jak podwyżki 26-08-2020 7:41
A my ubolewamy nad tym,że mamy takiego nieskutecznego komendanta Straży Miejskiej. Jakoś dziwnym trafem widać świetną skuteczność w zakładaniu blokat na koła normalnych i uczciwych obywateli. Czyżby chodziło tylko i wyłącznie o KASĘ. Panie komendancie. Wstyd i żenada.
~Xx 26-08-2020 12:41
do: ~PO-jak podwyżki (7:41)
Normalni i uczciwi obywatele nie mają blokad na kołach.
Cowtrawiepiszczy 26-08-2020 12:52
do: ~PO-jak podwyżki (7:41)
Te blokady na koła to tylko uprzykrzanie komuś życia. Jeśli ktoś parkuje w niedozwolonym miejscu, ale nie blokuje wjazdu, wyjazdu czy przejazdu, powinien dostać mandat i tyle, bo po załatwieniu swoich spraw wróci i odjedzie. Pojazdy, które blokują wjazd i wyjazd, tarasują przejście, drogę przeciwpożarową czy przejazd należy odholować na koszt właściciela. Nie rozumiem, po co ta szopka. W Niemczech są urzędnicy; kobiety i mężczyźni z urzędu ds. porządku w mieście, którzy przechadzają się ulicami miasta. Nakładają mandaty kierowcom, które parkują nieprawidłowo, oraz osobom, które parkują prawidłowo, a nie uiścili opłaty za parking lub przekroczyli czas parkowania z uwzględnieniem tolerancji czasowej. W celu udowodnienia winy, robią fotkę - osobiście widziałam. Jeśli pojazd blokuje wjazd i wyjazd, tarasuje przejście, drogę przeciwpożarową... pracownicy dzwonią do firmy, która odholowuje pojazd na koszt właściciela. Nie rozumiem, w czym u nas mają problem?
~PO-jak podwyżki 26-08-2020 7:42
Zapraszamy Straż Miejską na ul. Bankowa.
~Miłościwy 26-08-2020 8:05
do: ~PO-jak podwyżki (7:42)
Ty no weź .... Za daleko mają, jeszcze się zmęczą ... pot wystąpi na czole... Dla straży miejskiej pojechać na Bankową to jak uprawianie sportu ekstremalnego ... AMEN
~LM 28-08-2020 13:03
do: ~PO-jak podwyżki (7:42)
A ja zapraszam tez na BANKOWA ale pod Ksiaznice Karkonoska jest zakaz przed slupkami a mimo to parkują rozumie ze idzie ktoś do bankomatu to jest chwila ale nie stety ida do banku tam sa po kilka godziny i zastawiają wjazd np. karetce czy strazy pozarnej lub ida sobie do miasta już tak było nieraz ,,
~1 Maja 26-08-2020 7:56
Jeszcze okolice Handlówki - tam to się dzieje, żuli od samego rana pełno.
~ 26-08-2020 17:54
do: ~1 Maja (7:56)
To prawda i o ile na Drzymały statystyczny turysta raczej się nie wybierze, bo i po co, o tyle miny turystów (Polaków, Niemców, Holendrów itd.) przechodzących się głównym deptakiem miasta... Skwerek na skrzyżowaniu 1 Maja i Klonowica to jak taki obleśny, zasikany obwoźny cyrk osobliwości. Żulestwo się tam i w ogródku piwnym staropolskiej już od 7 rano zatacza. Powinni ich wywieźć do jakiejś puszczy, zostawić i niech sobie tam żyją w swoim świecie. Jak to świadczy o naszym mieście, żeby takie zakazane zapijaczone nieludzkie gęby normalnych ludzi straszyły w samym centrum turystycznego miasta? A, że mandatu nie zapłacą? To do sądu i niech menele rowy kopią za karę.
~18 sqandal 26-08-2020 8:19
..... mandaty ? ( i tak nie zapłacą ) a co to pałek nie mają zeby zrobić porzadek ?
~ 26-08-2020 8:21
Takich miejsc publicznego spożywania tanich win jest w Jeleniej Górze kilkadziesiąt ....Tu powinien OMON wkroczyć i pałować tych patoli ....Może u Batiuszki Łukaszenki wypożyczyć jeden taki pluton,bo nasze strażniki to u obowiązkowej spowiedzi byli to nic nie mogą.....
Michrou 26-08-2020 16:56
do: ~ (8:21)
Najpierw będą pałować pijaczków, a potem będzie można ich skierować do pałowania osób "niewygodnych". To przerażające, że takie wpisy piszą ludzie którzy żyją w narodzie, gdzie jeszcze 30 lat temu był komunizm i pałowano osoby tylko za to, że były niewygodne dla władzy.
~ 26-08-2020 18:00
do: Michrou (16:56)
Co Ty pi...sz? Ciekawe czy tak samo będziesz gadał, jak będziesz miał pod domem wymiociny, potłuczone szkło, mocz i ludzkie odchody tych zwierząt. Albo jak Twoje dziecko zobaczy fiuta sikającego na środku ulicy menela. Kon-sty-tuc-ja będziesz wtedy krzyczał?
Michrou 27-08-2020 1:08
do: ~ (18:00)
Mogę nawet krzyczeć Pro-sty-tuc-ja i przynajmniej będę mógł w nietotalitarnym państwie. Wyżej napisałeś coś bardziej sensownego. Jeśli nie stać na mandat, to niech go odpracują pod przymusem. Te menele to mniejszy problem, niż nachalne żule w np. Wrocławiu na przystanku pod dworcem głównym, które nawet potrafią używać gróźb karalnych. Jedno i drugie bydło trzeba zwalczać, ale nie sposobem, który odbije się nam czkawką.
~ 26-08-2020 8:37
Jak normalny obywatel wypije na ławce piwo to zaraz się zjawią i mandat , tak samo z maseczkami , menele nie noszą i nic lecz jak babcię złapią bez maski to tak ją wystraszą że biedna musi tabletki na serce brać
~Xyz 26-08-2020 8:39
Przenieść budynek, do Parku Norweskiego. Wyciąć krzaki i zbędne drzewa, ustawić kamery ;)
~Gość 26-08-2020 9:54
do: ~Xyz (8:39)
I zrobić serial pt. "Mustang" albo stworzyć wideoklipy "Tanie wino wzmacnia myśl".
~karakan i ci...ta 28-08-2020 9:55
do: ~Xyz (8:39)
No chyba Cię Bóg opóścił.
~MaxxX 26-08-2020 8:41
Proszę pisać do Prezydenta Miasta żeby odebrali koncesje na alkohol okolicznym barom i sklepom i będzie po sprawie. Wątpię żeby łazili po alkohol gdzieś dalej.
Cowtrawiepiszczy 26-08-2020 10:45
do: ~MaxxX (8:41)
Alkohol piją też normalni ludzie, a nie tylko menele.
~ 26-08-2020 17:45
do: Cowtrawiepiszczy (10:45)
I normalny człowiek zarobił na samochód, którym sobie po swój alkohol pojedzie do sklepu w mieście lub na stację benzynową. Następnie spożyje ten alkohol sam lub ze znajomymi kulturalnie w domu, a następnie butelkę wyrzuci do kosza, a nie na chodnik oraz odda mocz w swojej łazience do muszli, a nie na ulicę lub w bramie.
~Dario X 26-08-2020 19:25
do: Cowtrawiepiszczy (10:45)
Normalni ludzie nie chleją po parkach czy skwerach i nie śmiecą przy tym ani nie przeszkadzają okolicznym mieszkańcom hałasem czy wulgaryzmami.
Cowtrawiepiszczy 27-08-2020 17:10
do: ~Dario X (19:25)
Oczywiście, że tak, ale mowa była o tym, aby odebrać tamtym sklepikarzom koncesję. Problem z pijakami i menelami na ulicach miasta jest wszechobecny, tylko odpowiedzialne za porządek w mieście służby nie widzą w tym niczego złego i nie reagują.
~ 26-08-2020 12:20
do: ~MaxxX (8:41)
Koncesji nie zabiorą bo z tego jest kasa. Przykład z Żabki pod podstawówka na Zabobrzu. Rodzice pisali skargi bo żule siedzą pod szkołą i nikt problemu nie widzi.
użytkownik facebook 26-08-2020 9:06
Plus odwieczny smród amoniaku na schodach
~Wyborca pis 26-08-2020 9:10
Tylko powrót obowiązkowej służby wojskowej rozwiąże problem. Do końca kadencji to nam się uda. Zbyt długo pozwalaliśmy na degeneracje Polaków.
~WoW 26-08-2020 9:22
do: ~Wyborca pis (9:10)
Rozumiem jesteś zwolennikiem koryta + i rozumiem pierwszy się zgłosisz do wojska żeby później bronić wodza z nowogrodzkiej jak tak to nie mam więcej pytań
Michrou 26-08-2020 17:00
do: ~Wyborca pis (9:10)
Nie każdy jest tak mało ambitny, by marnować kilka miesięcy czy lat życia na służbę wojskową która w zasadzie nie nauczy niczego pożytecznego zwykłego człowieka. Może tylko problemów psychicznych. Ochotnicza jak najbardziej, obowiązkowa nigdy, strata czasu dla większości ludzi.
~tak w ogóle 26-08-2020 9:18
Wzywanie jakichkolwiek służb nic nie daje. Bo albo nie przyjadą, albo zjawią się po długim czasie, gdzie już niczego niezgodnego z prawem nie będzie. Podobnie mają się sprawy z głośnym puszczaniem muzyki na ulicy lub z mieszkania ( z wystawionym w oknie głośnikiem ) , ale nie zwykłej muzyki ale z bluzgami co drugie słowo. Pytanie, po co nam straż blokadowo-miejska lub policja skoro nie mamy z nich pożytku jak potrzebujemy pomocy?
użytkownik facebook 26-08-2020 9:24
Gdzie jest straż miejska albo policja? Chodzą tylko i kontrolują w dzień i to nie zawsze
użytkownik facebook 26-08-2020 9:28
Gdyby trzeba było wystawić mandat kobicie sprzedającej jajka na ulicy, albo założyć blokadę na koło straż miejska byłaby w minutę
użytkownik facebook 26-08-2020 9:29
Temat dla Mateusz Bryjka
użytkownik facebook 26-08-2020 9:50
Jordan Jakub impreza będzie
użytkownik facebook 26-08-2020 9:56
Chlopaki nawet calkiem niedawno, robili tam grila i sprzedawali kiełbaski
użytkownik facebook 27-08-2020 13:07
Super. Mieszkam blisko. Wdepne
~Dolny Ślązok 26-08-2020 9:30
Zrobić im test na koronowirusa i na kwarantannę do domu.
~` 26-08-2020 9:34
Żul Lives Matter! Nie wolno denerwować tych wszystkich biednych ludzi którzy wpadli w nałóg z powodu dostępności narkotyku który jest alkohol. Kto widział jakie efekt powoduje odstawienie tego NARKOTYKU u żuli ten wie jakie to jest groźne. Państwo sprzedaje truciznę i z tego się utrzymuje. Państwu jest to w smak jak żul kupuje.
użytkownik facebook 26-08-2020 9:42
No jak ten bar jest pod ochroną konserwatora zabytków to niech konserwator zabytków i miłośnicy zabytków zadbają o ten budynek i o teren wokół niego
~ 26-08-2020 9:43
A gdzie mają pić??, w swoim środowisku naturalnym piją czyli na Trójkącie Drzymaly , tam zawsze jest i będzie meliniarnia. No Popatrz! Położyli im asfalt i już takie państwo się zrobiło, że wszystko przeszkadza... chyba się poczuli, że zaliczyli taki skok klasowy. a co by to było jakby jeszcze im żuli zabrali ze skwerku i głośniki kazali pochować... to "do Sklepu by chodzili tak..."
~Gość 26-08-2020 10:01
do: ~ (9:43)
Jak ptaki zawsze wracają do tych samych miejsc. Przyjdzie zima, to znikną z pejzażu.
~ 26-08-2020 10:11
do: ~ (9:43)
Bo to ma być reprezentacyjna i najdroższa ulica Jeleniej Góry ...takie ''Krakowskie Przedmieście'' jak w Warszawie.
użytkownik facebook 26-08-2020 9:54
Drzymały niczym filmową 13. Dzielnicę otoczyć murem.
~Hgdhc 26-08-2020 9:56
Trzeba zgłosić do Prezydenta i ogrodzić teren skoro jest miasta, albo zrobić kawiarenkę dla mam z dziećmi z placem zabaw cud
~ 26-08-2020 10:04
Jestem za obowiązkiem uczestniczenia w niedzielę we mszy kościelnej .Za złamanie tego obowiązku kara 500 zł.
~przem 26-08-2020 10:44
Postawić w okolicy cysternę z wódką (albo pospolitą "rozróbką", o stężeniu ok. 40%) i wyposażoną w wygodny nalewak. Za darmochę. Jeżeli się opróżni - uzupełnić. Problem amatorów picia rozwiąże się szybko - chociaż mówi się, że alkohol nie rozwiązuje problemów
~Chory kraj 26-08-2020 11:15
Taki jest efekt pisowskiego rządzenia.Niepracujące lumpy i dziecioroby wyciągają z mopsu nawet kilka tysięcy miesiecznie.A potem chlają od rana między innymi na Drzymały.A d...y naród pracuje jak wół,żeby lump mógł się nawalić.
~Xx 26-08-2020 12:45
do: ~Chory kraj (11:15)
Noo...,wcześniej tego nie było.To były czasy.Teraz to nie ma czasów...
~toll 26-08-2020 11:23
pałować, regularnie
~M. 26-08-2020 11:28
A nie pomyslales by podejsc do tych panow, napic sie z nimi i najzwyczajniej po ludzku porozmawiac? Nawet jesli nie rozwiazesz problemu, to staniesz sie "swoj" i nie bedziesz musial sie ich bac.
~ 26-08-2020 17:39
do: ~M. (11:28)
Do psa szczającego na chodniku tez podchodzisz pogadać?
~Anonim+ 26-08-2020 11:29
Do problemu żuli należy podejść z ich punktu widzenia, a mianowicie - 1. Zalety: Nie muszą pracować, nie muszą mieszkać (no bo nie mają mieszkań), nie maja rodzin (jeśli jest - to bez kontaktu), nie muszą płacić za media i czynsz, nie płacą podatków, nie płacą mandatów (blankiet służy do...), nie chodzą do szkół, nie korzystają z NFZ (zawsze zdrowi), nie oglądają TVP i reklam w Polsacie, nie są śledzeni przez Google (bak internetu i smartfonów) - to same zalety! 2. Wady: jak skombinować parę groszy na flaszkę i coś do jedzenia. Jak oglądam TV (po uregulowaniu wszystkich płatności i sprawdzeniu stanu konta) w "zaciszu" czynszowego 2 pokojowego mieszkania, zadaję sobie pytanie: czy to ja dokonałem właściwego wyboru?
użytkownik facebook 26-08-2020 11:54
Dajcie im koszulki w kolorach tęczy i poczekajcie 24 godziny...
~A CÓŻ TO 26-08-2020 12:25
do: użytkownik facebook (11:54)
za innowacyjne rozwiązanie ? :):):)
użytkownik facebook 27-08-2020 8:04
Jordan Jakub dobre Ciekawe czy by ubrali
~ 26-08-2020 12:03
Komu to przeszkadza że spożywają alkohol, mordują, gwalca, okradaja kogoś? Nie służby zajmą się prawdziwymi badndytami, ale tego nie zrobią, albo się boją, albo to jedna mafia. Dlaczego zabili Andrzeja Leppera bo plul w oczy prawda wszystkim, niech mu ziemia puchem będzie.
~Mieszkaniec Drzymały 26-08-2020 12:21
Od lat mieszkam na tej dzielnicy nie widzę niczego dziwnego w tym że stoją i piją nikomu nigdy krzywdy nie zrobili,nie zaczepiają,mają swój świat i swoje życie... Do tego Pana co dał artykuł ja nie znam dzielnicy w której nie ma takich osób stojących gdzieś w kącie i spożywających alkohol na zabobrzu jak mieszkaliśmy też tak było. Ci ludzie są po prostu bo są nikomu na pewno krzywdy nie robią !Myślę ze jest dużo więcej wartościowych rzeczy do czynienia w Jeleniej niż ciągłe czepianie się Drzymały i osób przebywających na terenie miejskim wolnym od mieszkańców.
~mieszkaniec 2 26-08-2020 12:28
do: ~Mieszkaniec Drzymały (12:21)
to niech się załatwiają pod twoimi oknami i zobaczymy czy Ci będzie też tak miło...
~ 26-08-2020 12:52
do: ~mieszkaniec 2 (12:28)
W takim razie,niech miasto postawi im to toy-a. i po problemie.
~ 26-08-2020 17:30
do: ~ (12:52)
A niby dlaczego miasto z moich podatków ma stawiać kibel dla tych zwierząt?
~Ja tez mieszkam na Drzymaly 26-08-2020 13:14
do: ~Mieszkaniec Drzymały (12:21)
Ja kiedys podczas remontu swojego mieszkania zatrudnilem tych Panów do pomocy. Jak to niektórzy ich nazywaja ,,żulami,, nie widza, ze ci Panowie ( nie wszycy) maja srednie wyksztalcenie i doswiadczwnie zawodowe. Po rozmowie z nimi mozna bylo to zauwazyc. Wyslawiaja sie o wiele bardziej skladniowo a nizeli dzisiejszy ,,kwiat polski,,. To, ze tam przesiaduja mnie osobiscie nie przeszkadza, bo nie halasuja, nikogo nie zaczepiaja. Niech miasto zadba, skoro szarotka jest ich. Dzieki Panowie za pomoc.
~ 26-08-2020 17:29
do: ~Ja tez mieszkam na Drzymaly (13:14)
" A nizeli"?... No to faktycznie jest Pan właściwą osobą do oceniania poprawności językowej wypowiedzi żula. Bralczyk z Drzymały, trzymajcie mnie bo skisnę ze śmiechu.
~Niech bedzie 26-08-2020 18:04
do: ~ (17:29)
Aniżeli. Niech juz Pan nie kiśnie Panie Miodek.
Cowtrawiepiszczy 26-08-2020 16:41
do: ~Mieszkaniec Drzymały (12:21)
Zrozum, że ci ludzie nie zawsze sączą sobie spokojnie piwko, tylko łażą pijani, szczają po kątach, przy wejściach do budynku, które mieści się we wnęce. Może Tobie to nie przeszkadza, ale innym owszem. W budynku, na którym wisiał słynny zegar na "Majówce" ma wejście do budynku we wnęce. Idąc do zegarmistrza, zawsze śmierdziało tam moczem. W końcu wspólnota zamontowała ażurowe metalowe drzwi, by do tego już nie dochodziło.
~ 26-08-2020 13:17
Cała Jelenia Góra ma miejsca gdzie się pije i jakoś to nikomu nie przeszkadza.
~ 26-08-2020 19:27
do: ~ (13:17)
Przeszkadza, widocznie są już tak zarażeni wirusem tumiwisizmu i jak służby nie reagują to widocznie "nie da się", że udają, że jest ok. A gdyby społeczeństwo zaczęło reagować na żuli i żądać reakcji od odpowiednich służb - problem po jakimś czasie by zniknął. Zero zasiłków dla meneli, nie pracujesz - nie jesz. Wypad do lasu br...sy.
~ 26-08-2020 13:29
Zdewastowany mini park przy Stokrotce na Zabobrzu też jest ostoją pijaczków , w okresie nauki szkolnej dzieciaki tam przechodzą i obserwują jak powinno wyglądać tzw. życie na luzie . Na ul. Grunwaldzkiej , naprzeciwko McDonalda ,obok stacji benzynowej jest taki murek , za banerami reklamowymi i tam już od rana trwa konsumpcja , nieraz menele fikną do tył i tylko nogi widać.Piękna wizytówka miasta przy samym wjeździe .
~Hytmen71 26-08-2020 14:00
Jeżeli chodzi o działanie służb porządkowych w naszym mieście to można określić jednym słowem dno. Policjanci i strażnicy miejscy nic nie robią w zakresie porządku ogólnego. Co z tego że są kamery w przejściu koło Mechanika znowu fekalia. Na Sudeckiej notoryczne zaśmiecanie ulicy petami przez prywaciarzy, którzy mają tam punkty. Po prostu kultura osobista i przestrzeganie prawa zeszło poniżej poziomu dna. Od wieków nie widziałem patroli pieszych policji lub straży miejskiej w centrum miasta. chyba boją się zmęczyć. A jeżeli chodzi o SM to powinni ich dawno zlikwidować a środki przeznaczyć na coś pożytecznego. Oni nigdy nic nie mogą.
~ 26-08-2020 17:25
do: ~Hytmen71 (14:00)
Jak nic nie mogą? Mogą np. założyć blokadę dziadziusiowi w maluchu, który zaparkował (w sposób nie powodujący żadnego zagrożenia czy problemu z przejściem pieszych) koło NFZ... Gdyby tam wypasione bmw stało to pewnie nie byliby tacy zdecydowani, młodzi "bohaterowie".
użytkownik facebook 26-08-2020 14:16
a ja myślalem że chodzi o te szafki elektryczne zapaćkane z góry do dołu? może ktoś sie tym zajmie wreszcie żeby skończyć z niszczeniem wszystkiego co się da w mieście?
~True story 26-08-2020 15:17
Gdyby choć RAZ zjawiła się tam grupka czystych, eleganckich młodych ludzi (oczywiście po 18r.ż.) i każdy otworzyłby swojego browarka, zareczam, że straż taką ekipkę rozgoniłaby by trymiga i każdy wróciłby do domu z mandatem. Ale żule są grupą uprzywilejowaną, bo to stały element krajobrazu jeleniogórskiego - ponieważ niewypłacalni, to nie opłaca się tym tematem zajmować.
~Mieszkaniec Drzymały 26-08-2020 16:13
Do mieszkaniec 2 Nikt pod oknami się nie załatwia i nie pisz bzdur ! Też posiadam okna i nie widzę nic takiego.
~Mieszkaniec Drzymały 26-08-2020 16:15
Do ja też mieszkam na Drzymały Masz 100 % racji ! Popieram Twoją wypowiedz.
~ 26-08-2020 17:34
do: ~Mieszkaniec Drzymały (16:15)
Masz schizofrenię i gadasz sam ze sobą czy jesteś tylko taki t..y? Te obrazki koło Twoich wypocin identyfikują piszącego...
~ 26-08-2020 16:42
Co Wy chcecie od tych biednych ludzi??? To jest taki regionalny folklor,wizytówka tego miasta....Zakopane mają oscypki ,nad morzem są muszelki i lody kręcone ..a u nas menele na każdym rogu. Taka lokalna atrakcja... typu ''Szefie..dołóż 2 zeta do wina''.......
~PL 26-08-2020 17:33
Na zdrowie
~Katolik 33 26-08-2020 17:35
Ja myślę że zazdrościcie tym ludziom formy spędzania wolnego czasu i stylu i tempa życia :)
~acj 26-08-2020 18:30
Na Różyckiego dzień w dzień takich prawych obywateli jest pełno pod sklepem Bogdana, choć dzwonimy na Straż Miejską to efekt jest znikomy...bo raz przyjadą a trzy razy nie!!! Szczególnie ciężko jest w soboty i niedziele, kiedy po tygodniu pracy chciałoby się pospać, to "szlachta" od świtu już biesiaduje. Co Straż Miejska na to??? Ciekawe czy kiedyś ta udręka się skończy!!!
~Mieszkaniec Drzymały 26-08-2020 19:09
No wiem ze obrazki identyfikują a ty umiesz czytać? Odpowiedz była do dwóch innych postów czyli innych osób. Zapraszam do dokładnego czytania !! I może wtedy stwierdzisz że to Ty masz schizofrenię .
~ 26-08-2020 19:30
do: ~Mieszkaniec Drzymały (19:09)
A wiesz półmózgu, że jest opcja odpowiedź? Nie trzeba wtedy pisać do kogo piszesz. Eh, ale do tego trzeba podstawówkę skończyć, a Tobie po schodkach na Drzymały chyba za stromo i daleko do szkoły było.
~Mieszkaniec Drzymały 26-08-2020 20:21
do: ~ (19:30)
Do bez nagłówka A widzisz ,jak byś czytał dokładnie już któryś raz zwracam Ci na to uwagę ( tak bardzo wyuczony człowieku) to byś wiedział że w podstawówce na Drzymały mnie nie było ! No ale cóż mądrości komputerowe może i masz lecz czytać dokładnie nie jest Ci pisane !!!
~Euro 26-08-2020 20:34
Bo pić to trzeba umieć
~ 26-08-2020 21:23
no to władze miasta-na zdrowie.
~gość 26-08-2020 21:52
Rozbawił mnie artykuł szczególnie że ta budka jest pod ochroną konserwatora zabytków
~Jelenia Gora to piekne miast 28-08-2020 9:50
do: ~gość (21:52)
No bo jest czescia tego unikatowego zalozenia architektonicznego jakim jest ulica Drzymaly, Swietojanska, Flisakow i Zlotnicza. Ale ty oczywiscie nie jestes tego swiadomy, a szkoda.
~pamiętacie 26-08-2020 22:12
Wąską dróżką przez ogródek pędzi mały krasnoludek. Gdzie tak pędzisz bąku mały? PO pół litra na Drzymały.
~Pracownik 26-08-2020 23:31
S...ą na schody ludzie boją i brzydzą się tamtendy chodzić sklep nie obsługuje bo tak śmierdzą, a jak zarabiają na alkohol przychodzą do nich nie pelnoletniecdzieciaki oni kupują im alkohol i fajki za to dostają parę groszy
~Pięknie i Superaśnie 26-08-2020 23:33
Trzeba uruchomić środki specjalne i natentychmiast otworzyć "Szarotkę".
~nie tylko na Drzymały 27-08-2020 7:53
Dzielnic takich jest bardzo dużo w Jeleniej np. ul Wiejska tam też zaczepiają jest dużo menelstwa które tam mieszka,przesiaduje biwakuje i pije.
~PO-jak podwyżki 27-08-2020 8:04
Do tego mądrali co to wypisuje, że porządnym obywatelom blokat na kola nie zakładają. NO nie wiem kogo ON uważa za porządnego obywatela, chyba nie tych co nie mają aut. Tym na pewno blokady na koła nie założą. Natomiast ja widziałem blokady na kołach aut SĘDZIÓW, ADWOKATÓW , URZĘDNIKÓW MIEJSKICH, i ich rodzin, i całej masie innych bardzo porządnych obywateli.
~op 27-08-2020 9:30
A co w masce ma pić ? Otworzyć bar to będą pić w barze kwiiiiii
~Pkp 27-08-2020 10:27
Hahahaha są bez masek - to jest najważniejsze w tym chorym społeczeństwie
~Fast 27-08-2020 15:06
Policja ma ważniejsze sprawy na głowie! Musi wlepiać mandaty kierowcą którzy na obwodnicy przekroczą prędkość o zawrotne 20km/h! A strażnicy miejscy boją się pewnie podejść żeby po twarzy nie dostać XD Obie te "służby" specjalnej troski są bezużyteczne
~ 27-08-2020 19:51
Podobny problem mają mieszkańcy ul Bacewicz ,przy sklepie ŻABKA i słynne delikatesy EMMA tam tani alkochol przyciąga smakoszy taniego wina i piwa z całego miasta.
~FanChemicznejKastracjiPijakó 27-08-2020 20:32
Na Drzymały w większości mieszkają normalni ludzie, proszę nie wkładać wszystkich do jednej szuflady, patola jest w tej jeleniej dziurze wszędzie
~Jajo 28-08-2020 9:59
Potrzeba im Toy toya podstawić, to nie beda sie wyprozniac na schody. Wyjdzie najtaniej . Proste.
~Jeszcze czego 28-08-2020 11:53
do: ~Jajo (9:59)
Jasne. I co dzień dowozić beczkę whisky i świeże bułeczki.
~d 3-09-2020 15:45
zlikwidować budę i wyciąć krzaki
~ 6-09-2020 11:09
To samo dzieje się pod pawilonami ,,Na Górce,, - ul. Karłowicza 25. Interwencje ograniczają się do pouczeń a pijacy nie biorą ich sobie do serca. Mieszkańcy mają poczucie bezsilności w konfrontacji z bandą pijaków. Policja i Straż Miejska nie ma ochoty na konfrontacje z pijusami - a oni sami stoją na stanowisku - i co mi zrobisz ?......

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group