Wtorek, 26 maja
Imieniny: Filipa, Pauliny
Czytających: 2011
Zalogowanych: 6
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Druga osoba zmarła i nowe zakażenia (aktualizacja)

Wiadomości: Region
Piątek, 3 kwietnia 2020, 9:20
Aktualizacja: Sobota, 4 kwietnia 2020, 6:26
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Mamy nowe przypadki zakażenia koronawirusem w Jeleniej Górze i na terenie Kotliny Jeleniogórskiej – poinformował Jerzy Łużniak, prezydent stolicy Karkonoszy.

W szpitalu w Bolesławcu zmarł 71-letni mieszkaniec Mysłakowic.

Dzisiejszy dzień nie przynosi optymistycznych wiadomości dla naszego powiatu. Jedna z zarażonych osób niestety zmarła. Rodzinie składam wyrazy współczucia. Mamy także nowy przypadek wykrycia koronawirusa - pozytywny test wyszedł mieszkańcowi gminy Szklarska Poręba. Mężczyzna czuje się dobrze i przebywa na kwarantannie domowej. Pozostańcie w domach, pamiętajmy, że izolacja i przestrzegania zasad higieny to bardzo ważne, podstawowe zasady, które możemy stosować. Chrońmy siebie i swoich bliskich - apeluje Krzysztof Wiśniewsk, starosta jeleniogórski.

Do tej pory odnotowano 11 przypadków zarażenia koronawirusem w Jeleniej Górze i 6 przypadków z powiatu jeleniogórskiego, w tym 2 zgony (1 z miasta i 1 z powiatu).

[AKTUALIZACJA - 14:08]
Mamy 6 kolejnych przypadków zarażenia koronawirusem w Jeleniej Górze - poinformował po godz. 14:00 Jerzy Łużniak, prezydent miasta.

Twoja reakcja na artykuł?

7
3%
Cieszy
0
0%
Hahaha
6
3%
Nudzi
38
18%
Smuci
3
1%
Złości
158
75%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (108) Dodaj komentarz

~Gość 3-04-2020 9:35
A ja pytam dlaczego żona tego zmarłego z Mysłakowic nie została od razu poddana kwarantannie po tym, jak gościa zabrało pogotowie. Ile osób zakaziła? Bo nikt chyba nie a wątpliwości, że ona też jest trafiona zarazą.
~hmmm 3-04-2020 10:18
do: ~Gość (9:35)
Myślałem, że o takich rzeczach powinien informować sanepid, a ja ciągle widzę i słyszę Łużniaka, "Łużniak powiedział", "Łużniak przekazał", "jak informuje Łużniak", zaraz go będę miał w lódowce. Rozumiem, że władza i kampania pijarowa ponad wszystko, choćby po TRUPACH.
~ 3-04-2020 10:46
do: ~hmmm (10:18)
Po TRUPACH to goni Kaczyński do wyborów. Czy nie ma sposobu na jakieś leczenie?
~dezynfektor 3-04-2020 11:20
do: ~ (10:46)
A to nie PO z Konfederacją upierało się na obrady Sejmu w następstwie czego mogli rozwieźć co nieco po całej Polsce. Widziałeś(aś) kiedyś tyle osób w lokalu wyborczym, a tym bardziej gdyby było głosowanie korespondencyjne. A znasz KONSTYTUCJĘ, czy tylko o niej słyszałaś, (słyszałeś), bo nie wystarczy chodzić z takim hasłem, tylko należy ją przestrzegać, albo zmienić co niektóre zapisy.
~ 3-04-2020 13:43
do: ~dezynfektor (11:20)
a widziałeś jaka farsa była z tym zdalnym głosowaniem? nie ważne czy to PO PIS KONFEDERACJA ten kraj nie był przygotowany na grypę a co dopiero na pandemię COVID. Wierzysz w oficjalne wyniki zarażonych ? Polska znowu jest zieloną wyspą ?
~PAPjeż 3-04-2020 18:34
do: ~ (13:43)
No nie jest, tak jak ziemia nie jest okrągła...
~Ha ! 14-04-2020 18:54
do: ~dezynfektor (11:20)
Wladzunia zapierd 1000 testow,coby wuc mial monitoring co 3 godz. Pewnie niedlugo bedzzie co 30 min.Oni sa monitorowani ,co chwile, ty z..chniesz , moze bez respiratora jak sie nie bedziesz sam pilnowal...
~ 3-04-2020 13:33
do: ~hmmm (10:18)
W gminie Mysłakowice (4.04. 2020 godz. 13,00) na osiedlu Włókniarzy do tej pory nie było żadnej dezynfekcji przestrzeni publicznej jak to opowiada w swoim filmiku Pan Wójt prawdopodobnie przed wczoraj strażacy skropili klatkę schodową a wczoraj spółdzielnia na polecenie sanepidu w której mieszkał zarażony . Nawet niema komu wywieść śmieci z przepełnionych od kilku dni pojemników i dokonać ewentualnie dezynfekcji, ani spółdzielnia na to nie reaguje ani pan Wójt.
~natsołtys 3-04-2020 19:34
do: ~ (13:33)
Wujcie. A weśta popsiókać kazać wodom nieh się zamkmom. I wilk syty i trawa na łonce.
~witek2 - 3-04-2020 15:25
do: ~hmmm (10:18)
puste gadnie i nic nie kosztuje.W sprawie pomcy dla firm i mieszkńców cały cza milczy ,zero konkretów.Łakawie odroczy do końca maja.podatki płatne kwartalnie wieć zadne odroczenie.Jak firma do czerwca nie bedzie miała dochodu to co wyle jej ponaglenie?Zero informacji o koniecznci nowelizacji budzetu ,przecież przesunięcia będą konieczne a załozenia nierealne.Rada miasta tak ochoczo wypowiadająca sie w nieistotnych sprawach teraz cisza.Nawet radny Bilski nie dowcipkuje jak to miał w zwyczaju.Panie Chadzy czas na działnie
~Xman 3-04-2020 18:52
do: ~hmmm (10:18)
Jakby nie samorządy, obywatele predsiębiorczy z inicjatywą, to nic by nie działało, nic by nie było. To państwo nie istnieje, nie funkcjonuje! Nie ma panstwa, jest partia i ona zajmuje się swoim interesem. Obywatel śpi...
~TCO 99 3-04-2020 10:24
do: ~Gość (9:35)
Też jesteś "trafiony zarazą" tylko inną na ten czas.
~ 3-04-2020 13:36
do: ~Gość (9:35)
1 W gminie Mysłakowice (4.04. 2020 godz. 13,00) na osiedlu Włókniarzy do tej pory nie było żadnej dezynfekcji przestrzeni publicznej jak to opowiada w swoim filmiku Pan Wójt prawdopodobnie przed wczoraj strażacy skropili klatkę schodową a wczoraj spółdzielnia na polecenie sanepidu w której mieszkał zarażony . Nawet niema komu wywieść śmieci z przepełnionych od kilku dni pojemników i dokonać ewentualnie dezynfekcji, ani spółdzielnia na to nie reaguje ani pan Wójt.
~ 3-04-2020 23:47
do: ~Gość (9:35)
Jeśli nie jest się dobrze poinformowanym w tej sprawie to proszę się nie udzielać ;) ponieważ ludzie roznoszą plotki a sami nie mają odwagi mówić tego w oczy , lub mówią co chcą mówić bo tak im wygodnie. A prawda make by zupełnie inna jak, w tym przypadku ;)
~ 4-04-2020 0:01
do: ~Gość (9:35)
Ta Pani napewno nikogo nie zaraziła bo od początku siedziała i siedzi w domu! Próbki już dawno ma pobrane i czeka na wyniki badań! I troche nie ma miejscu jest takie pisanie ponieważ nikt nie zdaje sobie sprawy z tego co musi czuć rodzina i ta Pani. A takie komentarze tylko jeszcze bardziej im mogę szkodzić i będą się tylko nie potrzebne obwiniać o wszystko a nie powinni.
~ 3-04-2020 10:02
do 9:35 i tak na kwarantannie nie badają czy ma wirusa , wszystko to pic na wodę a druga sprawa czy ktoś zrobiłby jej zakupy na pewno nie
~Ja 3-04-2020 11:50
do: ~ (10:02)
Wyobraźcie sobie że osoba ta ma pobrane próbki do testów i jest na kwarantannie narazie domowejj
~Leon 3-04-2020 12:08
do: ~ (10:02)
Problem leży w tym że ludzie z wirusem powinni być pod opieka i podawane leki prewencyjne jak np.Arechin (udowodniono że zmniejsza szybkość i rozwój choroby) Niestety u Nas ludzi odsyła się do domów , a do szpitala wiozą wtedy kiedy tylko zostaje , a lek leży na półeczce dla wybranych. W Niemczech udaje się uratować nie ważne czy ma choroby czy nie 25% chorych u Nas tylko 2% , poprzez diagnostykę i wczesne podawanie różnych leków , u Nas to nie istnieje , a hospitalizacja jest - w domu !
~Leon 3-04-2020 12:13
do: ~Leon (12:08)
... w Naszym mieście są cyrki ! Ludzie z tego autobusu Podobno nie wszyscy byli poddani testom Pani w drugim rzędzie będzie test , Pani w czwartym już nie ! Podobnie ma się sprawa do zgłaszania : mam duszności i gorączkę - proszę zostać w domu i kontrolować sytuacje . A przyjedzie ktoś , może przyjedzie ale testu nie ma kto zrobić TO SIĘ DZIEJE W NASZYM MIEŚCIE EFEKT dwa trupy !
~asdf 3-04-2020 13:42
do: ~Leon (12:08)
prewencyjnie to p...sz głupoty, sam sobie weź prewencyjnie i to najlepiej coś uspokajającego.
~OIOM 3-04-2020 14:47
do: ~asdf (13:42)
Brak prewencji i testów dla wszystkich oznacza że ludzie trafiają do szpitala po worek. Tobie przydałby się rozum - prewencyjnie nie dają !
~Jak jest? 3-04-2020 15:52
do: ~OIOM (14:47)
Wreszcie zrobią testy pracownikom szpitala....uffff
~asdf 4-04-2020 2:07
do: ~OIOM (14:47)
dla ciebie na rozum już za późno. Pie..sz to prewencji to nie mieszaj tego z testami. Jak chcesz prewencyjnie wpie.....ć chemie to proszę cię bardzo, a z..chaj nafaszerowany dziadostwem, ale nie zmuszaj innych - normalnych ludzi. Co do testów, nie wypowiadałem się na ten temat więc od...l się - mówiąc wręcz kulturalnie. Nigdy nie byłem przeciwny testom, i jeśli jest taka możliwość to jestem za nawet 1000% - dlaczego ? bo może tacy jak ty przestaną ujadać jak zobaczą, że społeczeństwo jest w 50% może nawet więcej zarażone. Warunek jeden, test ma wykrywać przeciwciała, a nie gó...o jakieś, tylko w ten sposób zobaczymy ilu miało (również bezobjawowo) tego konfabulofallusa i wtedy koparka Ci opadnie bo w przeliczeniu współczynnik śmiertelności spadnie do bardzo niskich wartości. I może wtedy tacy dyletanci jak ty zrozumieją, że ta "prewencja" rozp....ła gospodarkę zupełnie niepotrzebnie.
~ 3-04-2020 23:44
do: ~ (10:02)
Jeśli ktoś nie wiem co się dzieje u tej Pani to proszę nie komentować i nie pisać takich komentarzy. Ponieważ nikt nie zdaje sobie sprawy z tego co może teraz przeżywać rodzina i ta Pani bo, dla nich to jest wielka tragedia. A takie pisanie i osadzanie jest nie na miejscu ponieważ każdy, teraz może zachorowac i to złapać.
~Xl 3-04-2020 10:09
Tak właśnie to działa że nie powiedzą ,nie wiedzą a potem wielkie rozczarowanie skąd te zarażenia.SZOK .Narodzie ,obudźcie się nie zatajajcie teraz straszne Rodo a do d..y z tym jak wokół sieje się zaraza.Pozamykać zakłady w kotlinie jak już nie które stoją ,nie bo wielkie Niemcy każą tyrać ,żenada.Zdrowie nie liczy się oczywiście .
~efendi 3-04-2020 10:11
do: ~Xl (10:09)
Zostaw telefon w domu. Stop inwigilacji za Twoje pieniądze.
~Krzyszfot M 3-04-2020 10:24
gdzie mozna donieść na czlowieka ktory nie stosuje sie do kwarantanny
~Aaa 3-04-2020 10:28
do: ~Krzyszfot M (10:24)
Na policję
~Gość 3-04-2020 15:39
do: ~Aaa (10:28)
g..wno robią. Dzwoniłem z info A pan władza,na końcu zapytał " to czego ona ode mnie wymaga"
~ 3-04-2020 10:31
do: ~Krzyszfot M (10:24)
Słabo u Ciebie z inteligencją, skoro zadajesz takie pytanie. Zmuś mózg do pracy przez chwilę...
~Krzyszfot M 3-04-2020 10:30
wspaniale juz ide :)
~Ula 3-04-2020 10:33
Mowi się o noszeniu masek i rekawiczek jak to sie ma do tego ze mamy założone rękawiczki bierzemy swoja torbe wchodzi do sklepu i wybieramy bulki w rękawiczkach w których weszliśmy do sklepu i gdzie tu higiena?
~ 3-04-2020 10:46
do: ~Ula (10:33)
Odpowiedź jest prosta. Ludzie tak się nakręcili wmówionym im strachem, że przestali racjonalnie myśleć. Popyla sobie taki człek przez miasto uzbrojony w rękawiczki i maskę, pomimo tego, że nie ma kontaktu z drugą osobą. W sklepach to samo. Przecież osoba, którą mijacie raczej nie ma potrzeby was obsmarkać, czy też lecieć z wami od razu w ślimaka 😁
rymcycymcy 3-04-2020 11:19
do: ~ (10:46)
Co to znaczy "lecieć w ślimaka" ? :)
~Dżessy 3-04-2020 21:10
do: rymcycymcy (11:19)
Zapytaj starego
~ 3-04-2020 21:19
do: ~Dżessy (21:10)
Przemknęło mi przez myśl, że rymcy jest za młody, żeby to wiedzieć, ale to byłoby jednoznaczne z tym, że jestem już "stary". Stopniowo muszę się z tym pogodzić 😬
~a4679g8764 3-04-2020 12:34
do: ~ (10:46)
Jak idzie ktoś zarażony bez maski, to wydycha wirusa, który do 3 godzin może przeżyć w powietrzu, więc zdrowi powinni chodzić w maskach i nie słuchać ludzi, którzy mówią inaczej.
~ 3-04-2020 12:49
do: ~a4679g8764 (12:34)
Ile objętościowo z 1 osoby jest tego wirusa w powietrzu? Wirus lubi być na dole, czy na górze?
~ 3-04-2020 22:30
do: ~ (12:49)
W sumie to zadałem sam sobie istotne pytanie. Jaką ma “ciężkość“ wirus? Jak jest przy ziemi to po co maski? Z organizmu wydostaje się ogrzany, ale na zewnątrz automatycznie się oziębia(?) Zasadność maski wtedy, gdy się czołgam po kuraka na rosół?
~marek kanarek 3-04-2020 14:41
do: ~a4679g8764 (12:34)
Tak, a świstak siedzi i kicha w sreberka)::)
~Antonio 3-04-2020 17:46
do: ~a4679g8764 (12:34)
Moim zadaniem jakby tak było to wszyscy byśmy byli zarażeni
~Mis 3-04-2020 18:39
do: ~ (10:46)
To prawda, ludziom odebrało rozum. Postępują jak stado baranów, tylko coś usłyszą w tv już naśladują, zamiast logicznie pomyśleć kto to i po co robi nam ten cyrk?
~efendi 3-04-2020 11:28
do: ~Ula (10:33)
I o to chodzi!
~Takion 3-04-2020 12:22
do: ~Ula (10:33)
Tak to jest właśnie jak się "wybiera" bułki, tak jakby się one k..wa czymś różniły, bierzesz to co złapałeś w rękę i pakujesz do torby a nie żonglujesz i kopiesz jak dzik w szyszkach.
~hajmon 3-04-2020 10:39
Dlaczego nie podaje się DOKŁADNIE - z jakiej miejscowości jest dany przypadek - ludzie byliby bardziej wyczuleni !
~ 3-04-2020 11:23
do: ~hajmon (10:39)
Ochrona danych osobowych
~massssAKRRRRRA 3-04-2020 12:45
do: ~ (11:23)
jakoś wójt Mysłakowic podał, i inni normalni w Polsce też podają, a jak w szpitalu pracownik jest z dodatnim wynikiem to też podają a u nas, cenzura z każdej strony, komuną!!!!!!!!!!!!
~ 3-04-2020 10:43
Castorama. Pelno ludzi kilka razy dziennie chodza po srubke czy gwozdzik tam to zarazy pelno.to nie sa artykuly pierwszej potrzeby!!!!!!!!!
~ 3-04-2020 10:48
do: ~ (10:43)
Subiektywna ocena. Dla kogoś śrubka może być ważniejsza od kiełbachy z promocji 😬
~dymarka 3-04-2020 13:56
do: ~ (10:43)
Ogólnie to takie markety powinny być zamknięte. A nienormalni są ci, którzy tam teraz jeżdżą, stoją w kolejkach, narażają pracowników, narażają innych klientów.
~Jadzia 3-04-2020 11:00
Do b..laka z godz 9'35 ty jesteś trafiona-ny kto ciebie wypluł na ten Świat mieszkańcy Mysłakowic i całej Gminy brzydzą się Tobą .
~ 3-04-2020 11:00
Mało kto o tym wie, ale jutro na całym świecie obchodzony jest dzień o..ii. W związku z tym dniem jutro o 12:00 na rynku w każdym mieście na świecie organizowane są spotkania w wiadomym celu 👉👌
rymcycymcy 3-04-2020 11:21
do: ~ (11:00)
Proszę jaśniej, jestem zainteresowany ! :)
~chcę siedzieć w domu 3-04-2020 11:02
Ogromne wyrazy współczucia dla rodzin. Pan Stanisław pracował kiedyś z moim tatą. Ja chcę siedzieć w domu i stosować się do zaleceń.Ale się nie da!!!! Sąsiedzi, którzy mieszkają nad głową od samego rana biegają, skaczą, walą.Doskonale się bawią.Ileż można prosić,aby nie biegali i się nie tłukli.Prawie 6letnie dziecko nie ma żadnych, ale to żadnych hamulców.I nie jest to sprawa tu i teraz, że wirus, że wszyscy mamy ciężko.I nie piszcie, że trudny czas, że dziecko trzeba zorganizowac, że mam być cierpliwa,-wy, bo zanim przyszedł wirus było dokładnie tak samo...Sąsiedzi odpowiadają,że chcą żyć normalnie...a ja nie? W czasach przed wirusem było odrobinę lepiej, bo czasem dziecko szło do przedszkola. I calutki dzień biegi, skoki,doskonała zabawa. Czy ja ma dzwonić do sanepidu, straży miejskiej, policji, że sąsiedzi uniemożliwiają mi normalne funkcjonowanie, że muszę wychodzić z domu, bo się nie da wytrzymać. Kamienica, to nie jest dom jednorodzinny na odludziu.Jakieś zasady wzajemnego życia powinny istnieć. I jak tak będę wychodzić i wychodzić, to jeszcze gdzieś się zarażę. Ja chcę być w mieszkaniu, chcę pracować,czytać , uczyć się CHCĘ ŻYĆ!!!!
~ 3-04-2020 13:26
do: ~chcę siedzieć w domu (11:02)
Zaczerpnij świeżego powietrza, nie marudź i nie staraj się ograniczać innych.
~TCO 99 3-04-2020 14:37
do: ~chcę siedzieć w domu (11:02)
Kolumny na górze mebli, jakiś łomot i na full i tak co jakiś czas. Fajne jest takie coś jak rozbite szyby etc
~Ja 3-04-2020 16:14
do: ~chcę siedzieć w domu (11:02)
Rozumiem o czym piszesz doskonałe. Też mam takich sąsiadów nad sobą. Dwoje dzieci, biegających i rodzice krzyczący na siebie i na dzieci. Paskudna sytuacja.
~marek kanarek 3-04-2020 17:05
do: ~chcę siedzieć w domu (11:02)
Na głowę Ci już padło od tego siedzenia w domu, idź na spacer najlepiej do lasu- - tam jest jedyna życiowa energia!
~Adonis 3-04-2020 11:16
Skorzystaj z możliwości doinformowania mieszkańców Jeleniej Góry że najnowsze badania tego świństwa wykazały że ludzie wyleczeni posiadają zmiany w płucach które zostaną z nimi do końca zycia.Jet to rodzaj uszkodzenia które w przyszłości osłabi ich płuca i będzie prowadzić do różnych chorób.Dwa.Wykryto że zmienia też różne okolice w mózgu prowadząc do guzow, przez krwawienia i okolice wykluczenia pewnych obszarów na zawsze.A jeszcze zobaczycie jakie jaja będą z ludźmi którzy ponoć bez leku cudownie ozdrowieli.Moim zdaniem będą mieć powikłania nawet po latach, a odszkodowania zaczną się sypać lawinowo za nieodpowiednie leczenie tego s..u.Radzę wam,nie dajcie siw.
~efendi 3-04-2020 11:27
do: ~Adonis (11:16)
Powstrzymaj epidemię. Telefon zostań w domu!
~a4679g8764 3-04-2020 12:38
do: ~Adonis (11:16)
Specjaliści mówią, że po wyleczeniu wydajność płuc spada o 30%.
~asdf 3-04-2020 13:47
do: ~a4679g8764 (12:38)
odpowiadanie samemu sobie, aby uwiarygodnić swoje bzdury to spekulanctwo, myślisz że zmiana adresu IP coś ci pomoże ?
~asdf 3-04-2020 13:45
do: ~Adonis (11:16)
zmiany to ty masz na mózgu i nie wprowadzaj w błąd bo za pisanie tych bredni pójdziesz siedzieć. Szerzenie paniki poprzez pisanie nieprawdziwych informacji, na podstawie spekulacji to przestępstwo !.
~massssAKRRRRRA 3-04-2020 11:17
ilu pracowników szpitala w jg ma potwierdzone zakażenie koronowirusem? a kombinezonów dalej brak :(
~massssAKRRRRRA 3-04-2020 12:00
do: ~massssAKRRRRRA (11:17)
już dużo, cenzura ruszyła, bo nikt o tym nie mówi
~massssAKRRRRRA 3-04-2020 12:19
do: ~massssAKRRRRRA (12:00)
obstawiam, że te 5-6 nowych przypadków są ze szpitala w jg :(
~ 3-04-2020 13:23
do: ~massssAKRRRRRA (12:19)
Masz świadomość, że sam z sobą piszesz? 😲 Po 2tyg. w zamknięciu to normalne zjawisko, więc możesz kontynuować 😀
~Jak jest? 3-04-2020 15:47
do: ~ (13:23)
Oczywiście z nieoficjalnych informacji ktorych nie podają, bo po co.....O i właśnie prezydent potwierdził ze 3 pielęgniarki i 3 pacjentów z neurologii, o lekarzu cicho sza....jak narazie.....
~ 3-04-2020 11:41
Ten pan z Mysłakowic to umarł na raka a nie przez wirusa , wirusa złapał w szpitalu lecz tego nie ujawnią
~Ja 3-04-2020 11:56
do: ~ (11:41)
Niby tak ale to wirus przyczynił się do zgonu był schorowany osłabiony załapał wirusa w szpitalu i niestety przegrał walkę o zycie
~a4679g8764 3-04-2020 12:35
do: ~ (11:41)
A skąd wiesz, czy z tym rakiem nie żyłby jeszcze kilka lat? Albo nie zostałby wyleczony?
~ 3-04-2020 23:51
do: ~ (11:41)
Zgadzam się z tym! Szpital boji się konsekwencji i odpowiedzialności!!!
użytkownik facebook 3-04-2020 11:48
Bzdury
~mieszkaniec 3-04-2020 12:04
Na budowach w szklarskiej ruch ,pracownicy z całego powiatu ,a zwłaszcza widać to jak robią zakupy w biedronce , a mówi się o pozostaniu w domu.
~,,,,,,..kdkd 3-04-2020 12:26
do ula----ja tez sie na tym zastanawialam,np na stoisku z pieczywem,Pani w rekawiczkach wydaje pieniadze i bierze w tece bulki ktore potem pakuje do torebki....
~koniował 3-04-2020 12:56
Tam gdzie rządzą prezydenci, wójtowie i burmistrzowie z PiS jest bezpieczniej i jest mniej zakażeń. W Jeleniej sytuacja z dnia na dzień jest coraz gorsza i jedyne co to pozostaje nam modlić się do Boga żeby pozbyć się tej plagi.
~zaniepokojony 3-04-2020 13:10
Na policje to możesz sobie zadzwonić, ale po co?. Mają gdzieś twoje uwagi argumentacja, że osoba łamie wszystkie nakazy jest odbierana jak wiadomość z kosmosu. Niby coś tam mówi poucza, wiem to wszystko i nie dzwonię aby pan mi podawał okrojone informacje jak mam się zachować. Odsyła mnie do dzielnicowego, który jest nieuchwytny. Ja sama świadczę usługi medyczne i nie mam czasu siedzieć na telefonie. Muszę się SKUPIĆ nad tym aby nie narazić siebie i pacjenta na niechciana infekcję. Zero pomocy ze strony funkcjonariuszy. Są osoby, które nagminnie łamią każde prawo i nie ma z kim o tym porozmawiać nie mówiąc o otrzymaniu wsparcia. Nadmieniam, że nie są to błahe sprawy, bo gdyby były nie prosiłabym o pomoc. Po prostu jedni są odpowiedzialni a inni widzą jedynie swój czubek nosa. W taki sposób nie pokonamy pandemii. Przyjdzie być może zapłacić nam najwyższą cenę.
~ 3-04-2020 13:33
do12:35 w tym wieku to raka nie leczą bo za stary a prywatnie to tylko przedłużenie życia i wyciągania jak najwięcej kasy , sam mam raka i wiem że wirus mnie nie zabije tylko rak , to kwestia czasu
~ 3-04-2020 13:46
Miało być milion aut elektrycznych Miał być Centralny Port Lotniczy Miał być przekop mierzei wiślanej miała być 14 emerytura no i.... rozkraczyli się na maseczkach dla lekarzy taki jest rząd PiS
~maska z obrazka 3-04-2020 13:59
Codziennie przez okno widzę, jak ludzie bez sensu szwendają się po uliczkach Centrum i nei chodzą za potrzebą, ale powolutku idą i oglądają wystawy. Gdzie jest policja. Przecież miasto ma monitoring. Czyżby te kamery były atrapami?
~soclib 3-04-2020 14:03
No i efy 35 które nie będą latać , nie będzie miał kto obsługiwać .Wycofać zakup ,my będziemy z..chać aby jankesi mieli pracę .
~Jeży Chytrus 3-04-2020 14:32
zabawa się zacznie, jak pół miasta będzie zakażona!
~marek kanarek 3-04-2020 17:08
do: ~Jeży Chytrus (14:32)
Zabawa się zacznie jak wyjdzie na jaw że ten wirus to ściema na kołach, włączą 5G i wszyscy będziemy padać na ulicy jak muchy!!
rymcycymcy 7-04-2020 13:37
do: ~marek kanarek (17:08)
I nagle wszyscy będziemy mieli ...czipy !!! ...za przeproszniem ! ;)
~ 3-04-2020 15:42
do 14:32 masz szczęście twoja nie zarazi się bo tirówki są tylko na telefon , pilnuj swojej du.y a nie cudzej
~Jak jest? 3-04-2020 15:45
3 pielęgniarki i 3 pacjentów z neurolog w jg.... A lekarze? Też podobno jeden z pozytywnym wynikiem?
~Frank 3-04-2020 16:53
Czas na wojnę, mężom przystoi się zbroić, a nie płakać mi tu. Dlatego zwiększamy codzienna dawkę, czosnku, cebuli i cytryn. Na zewnatrz tylko w maskach i rękawiczkach okulary jakieś też musimy mieć. Ciuchy po powrocie zostawiamy przed drzwiami w worku. Klamki, poręcze myjemy dykta /wesoły rogers/bo najtansza i najlepsza. Oczywiście my też się musimy odkazic. Może być żołądkowa gorzka. CZUWAJ!
~Zenobi 3-04-2020 17:51
W której dzielnicy Szklarskiej Poręby jest koronawirus ? Czy chodził do Biedronki,Lidla i Netto w Szklarskiej ?????????????
~Kleosia49 3-04-2020 21:44
do: ~Zenobi (17:51)
Ponoć lubi chodzić do Lidla i Biedronki bo tam mega okazje
~ 3-04-2020 22:31
do: ~Kleosia49 (21:44)
😁
~ 3-04-2020 17:59
Na ulicy mam się rozbierać? Zaraz mnie zgarną za obsceniczne zachowanie w miejscu publicznym. Z tym oraniem też kiepsko. Codziennie chodzę do pracy. I co? Mam prać ciuchy codziennie? I może dezynfekować pralkę? Toż to zaj...ob jakiś.
~Miastowy 3-04-2020 20:23
pytam sie po raz kolejny. Kiedy zostanie wprowadzone wojsko na ulice miasta Jelenia Gora?
czarownik 3-04-2020 21:38
Ludzie!!!!!!!!! Już wam mózgi przestały pracować. Pan z Mysłakowic już od ponad roku wyglądał jak cień człowieka. Od szpitala do domu-z domu do szpitala. A wójt ze starostą o koronawirusie. Proszę pokazać wyniki o ile wogóle został pobrany materiał do tego. Czy to jest zastraszanie ludzi? Jeżeli ten Pan zmarł jak to się mówi powszechnie na koronowirusa wraz z współistniejącymi chorobami, to dlaczego nie piszecie o żadnym zamkniętym oddziale w szpitalu?/??? Jeżeli pacjent zarażony przebywa w szpitalu, pracownicy mający kontakt z zarażonym poddani są 2 tygodniowej kwarantannie a oddział na który przebywał zostaje zamknięty i poddany dezynfekcji. Czy tak jest panie wójcie i starosto? Codziennie umiera w wypadkach ok. 30 osób. Może niech wójt i starosta poda liczbę zgonów ogółem w gminie i powiecie. Pozdrawiam
czarownik 3-04-2020 21:54
cd. Ludzie!!!!! Proszę o zrozumienie, rękawiczki są jednorazowe (Pani w sklepie chroni siebie, kroi mięso,wędliny, sery a następnie przyjmuje zapłatę w formie gotówki, wydaje resztę a następnie drugiego klienta obsługuje w ten sam sposób. ???????? Jakie wnioski??? Widząc ludzi w maseczkach jadących autem solo-śmiech mnie ogarnia, maseczka przydatna w kontaktach międzyludzkich. I nr.1 dzisiejszego dnia: chodzi gość z pieskiem w rękawiczkach i masce chirurgicznej, nie ma kontaktu z innym osobnikiem. I ku mojemu zdziwieniu ściąga maseczkę w taki sposób, że niejeden lekarz by się przewrócił ze śmiechu. IIII co robi? ściąga jeszcze rękawiczkę i odpala papierosa!!! Po wyrzuceniu kiepa wciąga maskę i rękawiczkę. Tak ma być??? Sami się zabijemy tym wirusem.
czarownik 3-04-2020 22:28
cd. Jak tak każdy chce się chronić, to rękawiczki i maski są jednorazowe. Najlepiej zdjąć przed wejściem do do domu i wyrzucić, umyć ręce!!!!!!!!! Polacy i tak są nacją która bardzo dba o higienę w stosunku do np.Włoch czy Hiszpanii, o grekach nie wspominam. Nie dajcie się nabrać na maseczki specjalnie szyte z nadrukami, ponoć można prać i prasować. Przeciw pyłowi i smogowi być może się nadadzą, ale wszelakim wirusom już nie. Taką maseczkę trzeba wygotować lub w pralce na 90 stopni. Czy wytrzyma? Chyba nie. Pozdrawiam i życzę zdrowia oraz zdrowego rozsądku.
~asdf 4-04-2020 2:13
do: czarownik (22:28)
Nawet najlepsze maski z najwyższej półki filtrami Hepa zatrzymują ciała obce powyżej 1 mikrona, wirus jest >= 1 mirkometrowi. W zasadzie i tak się przedostanie. A maseczki szyte z materiału, czy inne wynalazki to można sobie między majtki włożyć, niestety tak jest, że jedynie poprawiają nastrój użytkownika. I tak zgadzam się, sposób postępowania co niektórych jest co najmniej bezsensowny, Gdybyśmy mieli naprawdę do czynienia z wirusem o dużej śmiertelności to długo byśmy nie pociągnęli ( to apropos rękawiczek, maseczek i innych wynalazków użytkowanych na dodatek niewłaściwie).
~krzyk 3-04-2020 23:47
A co się dzieje w jeleniogórskim szpitalu !?
~Misza 3-04-2020 23:54
Bedzie tragedia minusujecie ludzi nie zdajecie sobie sprawy z powagi sytuacji umieraja mlodzi ludzie 45 lat !!! zwlaszcza DolnySlask i Srodek Polski spokoj jedynie przy granicy Ukrainskiej powinien wprowadzic w 3 wojewodztwach zakaz wychodzenia z domu DolsnySlask,Lodzkie, i Mazowieckie
~asdf 4-04-2020 2:31
do: ~Misza (23:54)
A czy ktoś Ci każe wychodzić z domu, chcesz siedzieć to siedź i od...l się od innych. Tak umierają młodzi ludzie ..... z ciężkimi chorobami, bądź obciążeniami. Możliwe, że zaczytałaś się jakiegoś spiskowego serwisu, bo to że w internecie aż huczy od niedopowiedzeń to nie znaczy, że resztę masz sobie sama dopowiadać. Zdrówka życzę.
~OLKA 3-04-2020 23:55
Powiem wam tak.Dość dawno miałam małe dzieci, ale miałam.Bezstresowe wychowanie polega na braku stresu wszystkich obecnych w pobliżu dzieci.Wiele lat prowadzę dział.gastronomiczną,i to Wam,drodzy Rodzice /nie wszyscy/troszkę się świat pop....ł.Dajcie żyć innym.Wasze życzenie jest święte dla Was,więc świętujcie to w swoich domach.Możecie to teraz ćwiczyć.
czarownik 3-04-2020 23:56
cd. Pisząc, że Polacy dbają bardzo dobrze o higienę-trochę przesadziłem. W stosunku do innych państw jest napewno lepiej. Ale wg mnie ok.60% mężczyzn i 40% kobiet nie myje rąk (lub nie myło) po wyjściu z toalety,. I to nie tylko publicznej np. galerie, jak również w domu. A co nasz naród do tego pcha? czyli w epidemie? Cena wody..... Znam osobiście rodziny które tylko się podmywają, aby oszczędzić na rachunkach. Może zaczniemy debatę, kto ile płaci za wodę? Ja płacę ok. 450zł co dwa miesiące,czyli ok. 56zł/m-c za osobę ( 4 osoby). Czy to dużo? Myślę,że przy codziennej kąpieli wszystkich domowników-jak za darmo. Jeśli ktoś mówi,że nie myje się bo woda za droga niech odmówi sobie trzech paczek papierosów. Piszcie jak to u Was wygląda, dbajcie o siebie myjcie się i ręce. Zdrowi bądźcie. Pozdrawiam
~asdf 4-04-2020 2:26
do: czarownik (23:56)
Tak potwierdzam woda u mnie to koszt ok 64 zł / m-c na osobę za wodę i ścieki. No, ale MYĆ SIĘ TRZEBA ! W zasadzie uważam, że cena wody jest sporo przestrzelona jak na nasze realia (czyt, przeciętne wynagrodzenia), a to raczej wina zaniedbań z przeszłości i teraz na grandę modernizuje się sieci, zakupuje nowy sprzęt potrzebny do funkcjonowania spółki wodnej itp. Gdyby to robić stopniowo i sukcesywnie może nie byłoby tak jak jest. Choć w gminach ościennych w stosunku do Jeleniej Góry cena wody i ścieków jest jeszcze większa, Póki co płać i płacz, bo jak do tego trzeba zapłacić prąd, czynsz lub na ogrzewanie, jedzenie, podatki, itp to na odłożenie paru groszy na jakiś cel może pozwolić sobie tylko co któryś obywatel.
~ 4-04-2020 10:23
do: czarownik (23:56)
Ogólnie to się myłem, ale teraz nie widzę takiej potrzeby. Trolę tak już sobie 2 tyg. w tych samych ciuchach i jest ok.
~Zły 4-04-2020 0:17
Ma ktoś jakieś psy do oddania najlepiej kilka potrzebne do legalnych spacerów
~Hodowca 4-04-2020 0:40
do: ~Zły (0:17)
Psów nie mam ale mam hodowlę Chomików Syryjskich, można im zrobić mini obrożę i i smycze ze sznurka. Przy policji można r..nąć głupa, najwyżej zadzwonią po karetkę i odwiozą do czubków. Ale moim zdaniem warto zaryzykować.
~Pięknie i Superaśnie 4-04-2020 1:31
do: ~Hodowca (0:40)
Ale po co ogłupiać chomika, przecież z nim też można na spacer, legalnie, no chyba, że agresywny no to inna rozmowa, ale wtedy kaganiec z kapsla na pyszczek :)
~Zły 4-04-2020 1:36
do: ~Pięknie i Superaśnie (1:31)
Można legalnie i z chomikiem ale trzeba mówić ze to pies 👍
~Zły 4-04-2020 0:45
Buhaha super dzieki 😂 pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group