Sobota, 8 sierpnia
Imieniny: Cypriana, Dominika
Czytających: 2199
Zalogowanych: 1
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Znów kraksa na skrzyżowaniu krajowej trójki z ul. Lubańską

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Wtorek, 13 września 2011, 11:44
Aktualizacja: 11:52
Autor: Agrafka
Fot. Agrafka
Około 9.30 na krzyżówce drogi krajowej numer trzy z ul. Lubańską w Cieplicach doszło do zderzenia trzech pojazdów osobowych. Jedna osoba trafiła do szpitala.

– Sprawcą zdarzenia jest kobieta kierująca pojazdem marki Audi A6, która wyjeżdżała z Cieplic. Nie zachowała należytej ostrożności, w wyniku czego uderzyła na skrzyżowaniu czołowo w fiata, który następnie najechał bokiem na audi A4 – poinformowała posterunkowa Maria Kościsz z KMP w Jeleniej Górze.

Kierująca fiatem punto trafiła do szpitala, ponieważ uskarżała się na ból głowy. Ruch prowadzony był wahadłowo. Kierowcy byli trzeźwi. Prawdopodobnie zdarzenie zostanie potraktowane jako kolizja, kolejna zresztą na tym skrzyżowaniu. Nie dziwi zatem postulat kierujących, aby miejsce to przebudować na bezpieczniejsze rondo.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (40) Dodaj komentarz

~ 13-09-2011 12:12
Wyścig szczurów. Na to nawet rondo nie pomoże.
~Ktos 13-09-2011 12:20
To jest bardzo bezpieczne skrzyzowanie.Tylko i wylacznie nie uwaga kierowcow,doprowadza do takiej liczby kolizji.Jak by wszyscy mieli glowy na karku i troszeczke lzejsza noge,to by nie bylo tam tyle wypadkow.Kazdy mysli ze jak kogos wyminie , to napewno "w tym samym miejscu" bedzie "pol godziny " przed ta osoba...Niestety za bledy trzeba placic.
~_lewy 13-09-2011 12:20
Musi ktoś zginąć w tym miejscu żeby przebudowano to skrzyżowanie w rondo?
~lol 13-09-2011 13:03
po jaką cholerę tam rondo? w tym miejscu jest "stop", na którym kategorycznie należy się zatrzymać, a wtedy nie będzie wypadków.. rondo nigdy nie będzie rozwiązaniem na brak mózgu, u niektórych kierowców.
~ 13-09-2011 13:21
tam trzeba postawić fotoradar od strony Szklarskiej Poręby nikt nie jedzie choćby 60 km sam jestem kierowcą ale szlag mnie trafia jak mam tam wyjechać
~krzysiekM 13-09-2011 14:11
Rondo jest jedynym rozsądnym rozwiązaniem.Nie pomoże znak STOP bo się go ignoruje.Sygnalizacja świetlna tez nie pomoże, ponieważ zwykło się jeździć na "mocno pomarańczowym".
~co jest 13-09-2011 14:28
ile ludzi musi jeszcze zginać aby władze coś zrobiły ????? wybory idą może warto się ruszyć do roboty a nie po głosy głosząc kłamstwo i obietnice !!!
~do lol 13-09-2011 14:34
Zatrzymałem się tam na stopie, a gość jadący za mną nie- i wjechał mi w d***. Rondo jest potrzebne, za dużo tam wypadków.
~szofer 13-09-2011 14:37
krzysiekM masz racje wystarczy postać na skrzyżowaniu Lubańska -Sobieszowska,nie pomogą światła!Rondo ,rondo,rondo.
Tomy M. 13-09-2011 14:45
Burackie władze JG ... Ci ludzie nigdy nie byli na zachodzie. We Francji nie ma skrzyżowań ... tam są PRAKTYCZNIE WYŁĄCZNIE RONDA. Skrzyżowania tam istnieją ale wyłącznie tam gdzie nie można zrobić ronda. Rondo ma jednak poważne wady: - brak remontów (=brak łapówek) - niski koszt (=brak łapówek) - brak elektroniki (=brak łapówek z remontów) ... tych wad nie da się łatwo wyeliminować :-/
~M&M 13-09-2011 16:01
Ja uważam że załadowany fotoradar łapiący w dwie strony spokojnie załatwił by sprawę. Pustych slupów w JG jest pięć, spokojnie ten z Jana Pawła II można tu przenieść. A z ciekawości zapytam co się dzieje z jeleniogórskim fotoradarem? Z tego co zauważyłem to od stycznia wszystkie maszty są puste.
~asd 13-09-2011 16:07
heheh widze ze jakas moda na ronda. Tylko rona byscie chcieli. Nalezy pamietac ze rondo niejest rozwiazaniem wszystkich problemow. Wybudowanie ronda stwarza tez nowe problemy. Wiecej wypadku jest tam z tego wzgledu ze wiekszosc ludzi co jedzie z cieplic czy sobieszowa skraca sobie tamtedy droge do centrum. Tam wystarczylo by troche poszerzyc droge i innaczej ja przemalowac tak zeby mozna bylo latwiej sie wlaczac do ruchu zarowno od strony cieplic jak i goduszyna.
~Arno 13-09-2011 16:42
Oczywiście kobieta. Wczoraj wieczorem jechałem rowerem. słońce oślepiało wszystkich, w pewnym momencie usłyszałem z tyłu pisk opon. Oczywiście baba nie zauważyła rowerzysty w porę bo pewnie paplała o pierdołach z pasażerem albo szukała czegoś na podłodze...
teessi 13-09-2011 17:19
do Arno - to faceci paplają wciąż przez telefon, albo go szukają na podłodze, zwłaszcza kierowcy auto-busów, wszystkich przewoźników to dotyczy!
~Rodrygo 13-09-2011 18:08
Kolejne miejsce....gdzie się prosi rondo. A przestrzeni ku temu nie brakuje
Piipi Jelonkowa 13-09-2011 18:39
~Hmm .. dawno *jej tutaj nie było ! ~FAJNIE ! .. bo podgląda *mężczyzn ! /.. patrz.post.z godz.17:19 /
~rondorondoro 13-09-2011 18:50
rondo ja mam rondo pomysl rondo zeby rondo wszedzie rondo wybudowac rondo bo rondo w rondo tym rondo kraju rondo nikt rondo nie rondo potrafi rondo jezdzic rondo po rondo zwyklych rondo skrzyzowaniach rondo ! rondo ! rondo wszedzie budujmy rondo a wypadkki i tak beda. ja mam 130km to zdaze bo on wolno jedzie albo mam prawko za jajka to z kad moge wiedziec kto ma pierwszenstwo. pozdrawiam zwolennikow ronda wybudujcie sobie tez rondo miedzy pokojem a lazienka zebyscie sie rano nie zderzyli w drodze do klopa :P
~hhh 13-09-2011 18:51
szkoda gadac o braku rond a jeszcze bardziej o kierowcach,ktorzy nie mysla jadac!!!jaki kraj i drogi tacy kerowcy hahaha pewnie zanim walnela to jeszcze trabila idiotka,do garow i sciera smigac po podlodze a nie takiej jezdzic autem,
~rondorondoro 13-09-2011 18:55
kolego z tego co wiem to po przejeciu foto i masztow przez ITD radar jest na przegladzie i legalizacji
~ja 13-09-2011 19:16
RONDO- nic wiecej!!!
~milkow 13-09-2011 20:00
u nas rondo na skrzyzowaniu smierci za 2 miesiace bedzie gotowe.choc uwazam ze na lubanskiej przydalo by sie bardziej
~Olo 13-09-2011 20:06
Zbudować rondo, a przejście podziemne zasypać!
~/-/ 13-09-2011 21:04
Dlaczego miasto ma wydawać pieniądze na wykonanie ronda? Jest znak stop to dla normalnych kierowców coś oznacza. A bezmózgi niech się rozbijają. Oznaczenia dróg są po to aby je przestrzegać zawsze. A nie pisać, że kierowcy znak stop ignorują, to nie kierowcy lecz puste głowy.
~kla 13-09-2011 21:13
15 minut się czeka aby przejechać
~asd 13-09-2011 21:30
jak widać niektóre kobiety nie powinny zasiadać za kierownicą.
~cieplik to j 13-09-2011 21:32
nie w Cieplicach a, w Goduszynie,,,,,,
~ 13-09-2011 21:49
18:50 | ~rondorondoro | ...to z rondem między łazienką, a kiblem już jakby gdzieś widziałem ;)) ...ale i tak podzielam Twoje zdanie ! :)
~ 13-09-2011 21:55
TAM POWINNO BYĆ RONDO!!!!!!!!!!!!! KAŻDY BĘDZIE MUSIAŁ ZWOLNIC!!!!!!!!!!
~ale urwał 13-09-2011 22:07
Wiedziałem że tak będzie, musiało coś być ;D A poważnie to ostatnio też prawie zaliczyłem, ale na szczęście szybka reakcja i mała prędkość ustrzegła mnie przed wypadkiem.
~RONDO RONDO 13-09-2011 22:23
DO PREZYDENTA MIASTA JELENIEJ GÓRY Ile jeszcze mamy czekaczć na przebudowę tego skrzyżowania ile musi być tam wypadków albo co najgożej ile osób musi zginąć aby ktoś raczył zająć się zmianą organizacji ruchu na tym feralnym skrzyżowaniu -Pamiętajmy pojazdów samochodowych nam przybywa a dróg i bezpiecznych skrzyżowań jak na lekarstwo DOMAGAMY SIĘ WYBUDOWANIA RĄDA w tym miejscu i oświetlenia skrzyżowania ,chcemy ŻYĆ
rymcycymcy 13-09-2011 23:13
Kolega powyżej domaga się RĄDA !!! :) ...bo on chce RZYĆ !!! ;) ...popieram i podzielam pragnienia kolegi ;)
~@ 13-09-2011 23:30
Nie ma co liczyć na rozum - rondo to forma wymuszenia sposobu jazdy. Oczywiscie nie daje gwarancji, ze nie będzie stłuczek - ale zawszeć to na mniejszej prędkosci. "Rymcymcy" - powiadasz, ze "on chce rzyć"? Mów prosciej: "on chce doopy"!
Tomy M. 13-09-2011 23:47
Wsiowe chłopaki ... ile wypadków jest na rondzie zgorzelecka/spółdzielcza a ile na skrzyżowaniu w Goduszynie?! Ilość pojazdów IDENTYCZNA. Przestańcie więc pieprzyć o tym że RONDO nie rozwiąże problemów ... i przestańcie k*rwa stawać PRZED RONDEM ... tam nie ma STOP!!!
~@ 13-09-2011 23:54
Sznowny Redaktorze! Rzyć pana zbulwersowała? Przecież wiadomo, o którą część ciała chodzi! Nic nadzwyczajnego!
~ 14-09-2011 9:05
Tylko rądo! W bulu i nadzieji czekamy na rądo od prezydęta...
goscniedzielny 15-09-2011 1:15
Rondo spowalnia ruch, a co za tym idzie zwiększa bezpieczeństwo przejazdu przez takie miejsce. Poprawiłoby płynność przejazdu i wyjazdu z ulic Lubańskiej i Goduszyńskiej - a przecież o to właśnie chodzi w tym miejscu... TomyM wspomniał o Francji, to bardzo dobry przykład kraju, w którym przy dużym natężeniu ruchu, zastosowano mnóstwo skutecznych rozwiązań poprawiające bezpieczeństwo ruchu samochodów, rowerzystów i pieszych - ronda, estetyczne i fikuśne szykany, hopki na całych szerokościach przejść dla pieszych... itp itd... i jak najmniej sygnalizacji świetlnych ...i wbrew pozorom wcale takie rozwiązania nie kosztują majątku, a fakt, że są praktycznie bezobsługowe, dodatkowo poprawia efekt finansowy takich rozwiązań.
~Wiola 18-09-2011 22:31
A pro post rowerzystów. Wracałam we czwartek po zmroku z Krzeszowa. W okolicach Kowar napotkałam na drodze pięciu rowerzystów. Nie razem, ale każdy jechał z osobna w różnych odstępach czasu. ŻADEN, powtarzam ŻADEN nie był oświetlony. Nie miał kamizelki odblaskowej, ani światełka przedniego. Dwóch nie posiadało odblasków nawet z tyłu. Czy to jest normalne? Dlatego wkurzają mnie takie szowinistyczne gadki o kobietach szukających czegoś na podłodze, albo plotkujących z pasażerem podczas jazdy. A skrzyżowanie z Lubańską jest koszmarne. Jeżeli chce się włączyć do ruchu w kierunku Jeleniej Góry, to pół biedy. Gorzej, jeśli komuś przyjdzie do głowy jechać w stronę Szklarskiej Poręby, albo Goduszyna. Można stać nawet dziesięć minut. Dlatego rondo jest dobrym rozwiązaniem
~Wiola 18-09-2011 22:38
A pro post rowerzystów. Wracałam we czwartek po zmroku z Krzeszowa. W okolicach Kowar napotkałam na drodze pięciu rowerzystów. Nie razem, ale każdy jechał z osobna w różnych odstępach czasu. ŻADEN, powtarzam ŻADEN nie był oświetlony. Nie miał kamizelki odblaskowej, ani światełka przedniego. Dwóch nie posiadało odblasków nawet z tyłu. Czy to jest normalne? Dlatego wkurzają mnie takie szowinistyczne gadki o kobietach szukających czegoś na podłodze, albo plotkujących z pasażerem podczas jazdy. A skrzyżowanie z Lubańską jest koszmarne. Jeżeli chce się włączyć do ruchu w kierunku Jeleniej Góry, to pół biedy. Gorzej, jeśli komuś przyjdzie do głowy jechać w stronę Szklarskiej Poręby, albo Goduszyna. Można stać nawet dziesięć minut. Dlatego rondo jest dobrym rozwiązaniem
~jogo 21-09-2011 17:01
nie rozumiem tych wszystkich jeczen albo jestes kierowca albo d.. wolowa
~x 23-09-2011 20:39
wszyscy domagaja sie ronda, ale czy ktos pomyslal ze zawila nie powolal jeszcze doradcy d.s rond? czego ludzie chcecie? to trudna decyzja dla merostwa JG. nikt dawno nie zginal na tej krzyzowce to po pierwsze, po drugie bez kolejnego doradcy nie da sie podjac decyzji budowy tak poteznej inwestycji jaka jest rondo. na zime trzeba dokonczyc dla sikorek fontanne na rogu ul WP i WOLNOSCI bo doradca do spraw fontann w tym miescie tak doradzil.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group