Piątek, 14 sierpnia
Imieniny: Maksymiliana, Alfreda
Czytających: 5833
Zalogowanych: 4
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Ugoda w sądzie w sprawie przeciwko M. Sajnogowi

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 31 października 2014, 17:02
Aktualizacja: Poniedziałek, 3 listopada 2014, 11:04
Autor: Jel
Fot. Jel
Proces w trybie wyborczym przeciwko Miłoszowi Sajnogowi zakończył się dzisiaj (31.10) podpisaniem ugody, w której M. Sajnog oświadczył, że popełnił błąd informując dziennikarkę Jelonki.com, że Prokuratura Rejonowa w Jeleniej Górze wszczęła dochodzenie przeciwko KWW Marcina Zawiły Razem Zmieniamy Jelenią Górę, podczas gdy zgodnie ze stanem faktycznym prowadzone są obecnie czynności sprawdzające w sprawie.

Przypominamy, że KWW Marcina Zawiły Razem Zmieniamy Jelenią Górę złożył wczoraj (30.10) wniosek do sądu przeciwko Miłoszowi Sajnogowi za nieprawdziwe informacje podane w wypowiedzi w naszym artykule „Czy komitet wyborczy Marcina Zawiły popełnił przestępstwo?” z 29. października br.

Podczas rozprawy sędzia Dorota Witek podkreślała, że proces nie dotyczy naruszenia dóbr osobistych, a jedynie ustala suche fakty co do tego, czy wypowiedź M. Sajnoga zawierała prawdę, czy też nie. Podczas rozprawy Miłosz Sajnog pojawił się ze swoim adwokatem, podobnie jak pełnomocnik KWW Razem Zmieniamy Jelenią Górę, którego wspierał mecenas Janusz Grodziński.

Po przesłuchaniu stron oraz świadka - dziennikarki Jelonki.com, sędzia Dorota Witek zaproponowała stronom ugodę, której treść strony ustaliły wspólnie. Była to długa dyskusja na korytarzu sądowym.
Ostatecznie Miłosz Sajnog został zobowiązany do zamieszczenia oświadczenia na portalu Jelonka.com na własny koszt. Koszty sadowe strony poniosą po połowie.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (49) Dodaj komentarz

~ppjgora 31-10-2014 17:36
I co z tego wszystkiego? Jajco! Wbrew oczekiwaniom ani to śmieszne, ani straszne. Po prostu, do zapomnienia.
~myslacy 31-10-2014 17:52
Panie Sajnog czy nie glupio panu i wstyd ze daje pan soba manewrowac jak szkolniak.Kiedys sluchal pan swojego guru pana Prystroma , teraz wchodzac w alianz z PO wpuszcza sie pan w maliny , czy nic nie dociera do pana ,ze to czysta propaganda.Nikt za panem nic nie zrobil a zwlaszcza pana mocodawcy z PO, woleli sie kims wyreczyc i znalezli ofiare . Tak stalo sie z Obrebalskim a po wyborach zegnaj Gienia kierunek sie zmienia.Na pana przykladzie tak PO walczy o wladze.To gracze nie spolecznicy.Dlatego trzeba mocno sie zastanowic nad wyborem prezydenta i reszty rady by znow nie byc swiadkami walki o stolki i stanowiska.Wedlug mnie dalej powinien prezydentem byc Zawila gdyz to uspokoi walecznych a zwlaszcza tych z PO .
~jeronimo 31-10-2014 17:59
Za taka ugode pelnomocnik p. Sajnoga powinien sobie palnac w leb. Przeciez ta ugoda to pelne zwyciestwo Zawily. Sajnog musi przeprosic, przyznal sie do bledu... Jedyna pociecha to ze nie musi zwracac kosztow procesu.
~pffff 31-10-2014 18:01
Właśnie trwa debata w Radio Wrocław.Będę obiektywny.Panowie z SLD,PSL i pani z tej inicjatywy obywatelskiej -cos tam z rozsądkiem-bardzo ok,pna Lewandowski-szczery facet,Wilk-wypada nazbyt gburowato i roszczeniowo.M.Obrębalski-szkoda gadać,wyuczone partie tekstu recytowane z manierą uczniaka,konkretów zero,cały czas ukłony w stronę jeleniogórskich patoli,ulubionego targetu eks prezydenta,ani słowa o tych ,którzy mają co żreć,ale też czegoś oczekują od władz.Szkoda,ze Zawiła sięnie zgłosił,sądzę,że razem z Paczóskim,Smolińskim i Rygiel fajnie by podyskutowali,a Lewandowski dodawałby kolorytu.Na resztę szkoda prądu:)
~pola20 31-10-2014 18:17
I jak tu głosować na kłamcę Sajnoga.....oj brzydko....a Zawiła to przecież były kumpel i jak wygra to i tak Sajnog dostanie posadkę....dlatego trzeba głosować na ludzi z poza układu....tylko Gierus!!!!!
~laba 31-10-2014 19:08
Sajnog nie dostanie posadki bo popelnil blad
~Xcf 31-10-2014 19:15
Popieram polę 20, potrzebujemy zmiany.
~rapidarsepon 31-10-2014 19:21
Never more Zawiła!!!!!
~Socjolog 31-10-2014 19:22
Bojkot wyborów to fikcja. Bojkot wyborów to propaganda bezpieki. Bojkot wyborów to lep dla partyjniaków. Tak ten system zniewolili, że ci najsłabsi, bezrobotni, wykluczeni społecznie – rzygają wyborami. Frekwencja będzie coraz mniejsza, ale nie ma takiego procentu żeby wybory unieważnić. Może iść 460 wyborców w wyborach do sejmu i 100 do senatu. Zagłosują na siebie i mają mandaty. Idioci bierni dają im glejt do okradania narodu dziesięciolecia. Jedyna możliwość to iść do urn i wybrać nowych, niezeszmaconych. Sąd nie ukarze partyjniaków. Administracyjnie można im koryto ukrócić. Stawiając x na bezpartyjnych. Bojkot to na złość babci odmrożenie sobie uszu. A ci co wyzywają kandydujących emocjonalnie to zazdrośnicy lub idioci. Lub po prostu źli ludzie.
~Wiem 31-10-2014 19:24
Kruk krukowi oka nie wykole. Przy okazji za nasze pieniądze zaistnieli w mediach.
~321 31-10-2014 19:55
patologia polityczna
~LoL 31-10-2014 20:10
Sajnog złapany na kłamstwie. Nie ma wstydu. Dno i wodorosty.
~ 31-10-2014 20:11
do 18,01 Lewandowski to jeden wielki koloryt młody + 70 , wykształcony ,średnie, od lat buja się po parlamencie, sejmiku, były v-ce prezydent, rezultaty działalności mizerne, kapcie i wypoczywać , pobory niezłe jak najdalej od polityki nie przynosić wstydu PiS !!!!
~Konsul 31-10-2014 20:50
Wklejam Cytat bo wart zastanowienia sie. Bojkot wyborów to fikcja. Bojkot wyborów to propaganda bezpieki. Bojkot wyborów to lep dla partyjniaków. Tak ten system zniewolili, że ci najsłabsi, bezrobotni, wykluczeni społecznie – rzygają wyborami. Frekwencja będzie coraz mniejsza, ale nie ma takiego procentu żeby wybory unieważnić. Może iść 460 wyborców w wyborach do sejmu i 100 do senatu. Zagłosują na siebie i mają mandaty. Idioci bierni dają im glejt do okradania narodu dziesięciolecia. Jedyna możliwość to iść do urn i wybrać nowych, niezeszmaconych. Sąd nie ukarze partyjniaków. Administracyjnie można im koryto ukrócić. Stawiając x na bezpartyjnych. Bojkot to na złość babci odmrożenie sobie uszu. A ci co wyzywają kandydujących emocjonalnie to zazdrośnicy lub idioci. Lub po prostu źli ludzi
~wojtek sajgonowski 31-10-2014 20:53
I wychodzi słoma sajgonkowi Z BUTÓW
~Karawan 31-10-2014 21:01
Coś mi się wydaje, że wynik Pana Sajnóga i ekipy naukowca z Uniwersytetu... nomem omen WROCŁAWSKIEGO (tego od Prezydenta Dutkiewicza) zakończy się solidnym, kilkunastoprocentowym wynikiem... Na każdym kroku błąd za błędem. Sajnóg puszcza jakieś idiotyczne wypowiedzi, bilbordy z jakimś ING-owskim zacięciem, naukowiec w spocie straszy wyborców... jakieś jaja a nie kampania. Przeciw tej dziwnej grupie mamy uporządkowaną kampanię Wilka i naturalną kampanię Zawiły. Moim skromnym zdaniem ekipa ludzi w białych koszulach ma problem... ŚMIERDZI MI TU TRAGICZNĄ PORAŻKĄ !!!
~a 31-10-2014 21:04
M . Kasztelan widzę że dorabia do skromnej emerytury he he he
~ 31-10-2014 21:06
Nie tylko Gierus jest bezpartyjny, są jeszcze inni, ale to trzeba zobaczyć i wysłuchać bo ciekawe http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/kontrwywiad/news-protasiewicz-schetyna-zachowuje-sie-niefortunnie-nie-rozumie,nId,1544084
~adus132 31-10-2014 21:16
oooooooooooo dla polityczków z JG to sąduy szybcitko działaja wiadać. a dla szaraka to po kilka lat potrafia....
~ 31-10-2014 21:35
partyjni - bezpartyjni - co za różnica ? ŻADNA !! To wina systemu - nie kandydatów !!
~ 31-10-2014 21:43
Panowie radni - wybierajcie się sami. Znacie się jak łyse konie, wiecie do czego jesteście zdolni. My wyborcy nie jesteśmy wam potrzebni. Może za 4 lata...
~se 31-10-2014 21:48
i tym sposobem Sajnog wyleci z rady za te swoje błędy
~Kiepski radny 31-10-2014 21:48
Sajnog naplótł Jelonce. Kiepski to radny, który nie zna znaczenia wypowiadanych słów. I to z tytułem doktora. Wziąłby sie do jakiejś poważnej roboty, nabrał praktyki, doświadczenia, szacunku do mieszkańców.
~cos nie tak 31-10-2014 22:01
a gdzie szybka sprawa w tybie wyborczym komitetu zawiły kpina!!!!!!!!
~konkret 31-10-2014 22:23
Panowie mam już Was po dziurki! Faktycznie tylko ktoś nowy daje jako taką nadzieję na zmianę i na waszym tle ten Gierus prezentuje się całkiem przyzwoicie. Przynajmniej pierdół nie gada i nie nawija makaronu na uszy. Mówi to co trzeba zrobić i zo wydaje się najbardziej realne!
~balrog 31-10-2014 22:33
Sajnog nie musi przepraszać tylko sprostował. Konusy Zawiły manipuluja prawdą. Ciekawe ilu ich będzie jeśli się okaże prawda co bada prokurator. A tak od czapy nieźle porównanie. Sajnog z ugoda a Zawiła ewentualnie z prokuratorem. Poza tym sajnog zrobił jedynie to co powinien. Aferę wychwycila i zarejestrowała j...4. Cos za dużo tu tych, co przez ewentualne odejście zawiły mogą wiele stracić. A ataki na sajnog czy komitet obrembalskiego to tylko świadectwo strachu. To stara i zbadana metoda - atak na najsilniejszego.
~qewd 1-11-2014 0:20
W każdym razie i o jednym, i o drugim jest głośno....
~sumienie 1-11-2014 6:50
Wszystko co wiąże się ugrupowaniem Zawiły pachnie nieładnie, wystarczy doświadczenie z własnego podwórka. Przydupasy tuptają nóżkami ze strachu.UKŁAD musi odejść!
~rech 1-11-2014 7:12
Dopiero Sajnog będzie musiał prostować przyznawać się do błędu i tłumaczyć jak prokuratura odmówi wszczęcia postępowania z doniesienia Sajnoga...
~ 1-11-2014 10:40
Sajnog - koń jaki jest każdy widzi, na tego typa nie warto głosować.
~M. Kaflik 1-11-2014 11:51
Sedno sprawy jest jakie jest - w prokuraturze leży zawiadomienie dotyczące działalności komitetu wyborczego mgr Marcina Zawiły - zbierania podpisów pod czystymi kartami w dodatku w budynkach Urzędu Miasta...... . I tyle! - Jeśli szanowny komitet chce mnie pozwać bo w tym konkretnym momencie wcale nie leży a np. stoi wpięte w segregator - to bardzo proszę - jestem do usług. Przy okazji ponawiam pytanie - ile nas podatników kosztuje absolutnie zbędne stanowisko rzecznika Wodnika? Pozdrawiam serdecznie - Marcin Kaflik z Cieplic
~jazda 1-11-2014 12:09
Sajnog idzie w ślady Pystroma ten też tylko sądy i sądy ciekawe jak Sajnog skończy
~ 1-11-2014 14:41
ugadzaja sie w sadzie, a kto koszty ponosi
~Myslacy 1-11-2014 15:19
A prawda jest taka ze Gierus byly stronnik Prystroma i Sajnoga wiec nie mowciw ze Gierus to czysta lza.To ze pan Sajnog dal sie wpuscic w maliny to nie on tylko jego mocodawcy z PO. A patrzac z boku to ta cala heca z podpisami to bylo nakrecone i Zawila moze ma w swoim komitecie zyczliwego.Co do sprawy to pan Sajnog mial dobrego nauczyciela z WM, i nauka doprowadzila go do tego ze szybciej dziala niz mysli.A to ze nikt procz niego i jego formacji nie zainteresowal temat , to sprawa wyszla z otoczenia Zawily. Walka trwa dalej , opcja zwalczajaca Zawile tak szybko nie odpusci.Wiec o co tu chodzi , ano wladza i koryto, a to ze Zawila odsunal lidera wiec nie wazne sa sprawy miasta i jego rozwoj , tylko to by ekipa zlozona z POwskich wojownikow na plecach Obrebalskiego dorwala sie do wladzy.
~prawdaaaa 1-11-2014 15:40
Sajnog oberwal Papaj i Wrotniewski skorzystaja a i tak wygra Zawila z nagonka sobie poradzil
~pokrzywdzony 1-11-2014 15:51
zawiła ze wszystkim sobie radzi co jest wazne dla niego ale nie dal innych i dam na msze jak dostanie kopa!!!!
~Fuki 1-11-2014 16:13
Powiem, ze zagłosujemy na Gierusa. Fajne ma billboardy
~pfff 1-11-2014 17:29
Wciąż nie mogę wyjść z podziwu,jak doszło do tego,że PO postawiła na tak niewyrazistego kandydata bez charyzmy.I co to za hasło :"chcę tu zyć",a żyj se człowieku,co mi do tego tak naprawdę.Nie wiem,na kogo rzucić głos, połowękandydató odrzucam od razu,sensownie brzmią albo ci partyjni,albo urzędujący mr prez,potwierdzam,że solidną kampanię prowadzi Wilk,ale on mi nie odpowiada,a Prystrom w cieniu i "starzy" radni w ekipie też nie pomagają.Kalkulacja bywa bezlitosna.I ile razy policzę ,wychodzi mi,że trzeba pomóc głosem obecnemu lokatorowi ratusza,bo walka raczej rozefgra się między nim,a MO.
~real 1-11-2014 18:12
po takich wtopach Zawila wygra w 1 turze bez problemu
~kris1 1-11-2014 19:35
Szybciej krowy zaczną latać, niż Zawiła wygra wybory. Za dużo ludzi zapłaciło mandaciki za "przejazd na czerwonym"
~real 1-11-2014 20:09
co ma Zawila do mandatow i kto to pamieta.. Zawila w tej chwili nie ma zadnego konkurenta i jako opcja jest dla wielu do zaakceptowania w przeciwienstwie do opcji Papaj/Sajnog dlatego Zawila wygra w 1 turze bez trudu i zadna wroclawska ustawka ze zbieraniem podpisow mu nie przeszkodzi poradzil sobie z nagonka a sprawe prokurator umorzy bo Sajnog nie dal zadnych dowodow
~szofer 1-11-2014 20:33
kris1 trzeba przypominać ,masz racje dorobili się na "czerwonym"
~pfff 1-11-2014 21:09
Bo na czerwonym się stoi,a nie jedzie :) Proste:)
~korzonek 1-11-2014 21:32
Teraz wszyscy "Sajnog popełnił.... Sajnog kłamał...." No ok, skoro sąd tak uznał. Ale co ze sprawą nielegalnego zbierania podpisów, wbrew prawu? Rozmyje się, nie było, czy jak?
~litan 1-11-2014 21:35
wystarczająco długo żyje na tym świecie by wiedziećna 100% że Sajnog poleci z rady a Zawile włos z głowy nie spadnie
~iwo 2-11-2014 9:33
Jedno jest pewne teraz cokolwiek powie Sajnog będą mu wyciągać że popełnił błąd nie umie dobrać słów i nie odróżnia wszczęcia dochodzenia od czynności sprawdzających i przygotowawczych. Nie pomoże mu doktorat bo sprytnie go złapali a on sie dał złapać
~do real 2-11-2014 13:15
A i owszem, Zawiła ma bardzo dużo wspólnego z mandatami za "czerwone". To się stało pod jego rządami, mandaty wystawiała straż miejska.
~lipa 2-11-2014 13:45
Zawile żadne mandaty nie zaszkodzą a Sajnogowi i Obrębalskiemu nie pomogą, odgrzewany kotlet
~do lipa 5-11-2014 20:57
Gdybyś ty zapłacił, miałbyś inną opinię na ten temat.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group