• Niedziela, 20 października 2019
  • Godz. 3:40
  • Imieniny: Ireny, Kleopatry
  • Czytających: 2677
  • Zalogowanych: 1
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Przyjaciele Gola wygrywają w Turnieju Gwiazd

Wiadomości: Jelenia Góra
Piątek, 17 grudnia 2010, 20:50
Aktualizacja: Poniedziałek, 20 grudnia 2010, 22:51
Autor: MDvR
Fot. Robert Ignaciak
Zespół Przyjaciół Gola o którego sile stanowili m.in. Remigiusz Jezierski (Śląsk Wrocław), Rafał Hubscher (grający trener AKS–u Strzegom), a także Jarosław Lato (Jagielonia Białystok) zwyciężyli w Turnieju Gwiazd podczas Gali Piłkarskiej „Gwiazdy na Gwiazdkę 2010”.

Oprócz wyżej wymienionej trójki zarówno w drużynie Gwiazd Polskiej Piłki jak i Przyjaciół Gola zagrali zaproszeni piłkarze z klubów Ekstraklasy, m.in.: Grzegorz Sandomierski (Jagiellonia Białystok), Jakub Rzeźniczak, Michał Kucharczyk, Marcin Komorowski (wszyscy Legia Warszawa), Damian Dąbrowski, Arkadiusz Woźniak (obaj Zagłębie Lubin), Janusz Gancarczyk (Polonia Warszawa), Marcin Robak (Widzew Łódź), czy też Radosław Kałużny, wielokrotny reprezentant Polski

Organizatorzy przyznali także nagrody indywidualne:

Najlepszy strzelec – Remigiusz Jezierski (Śląsk Wrocław)
Najlepszy zawodnik – Katarzyna Sołtys (AZS Wrocław)
Najlepszy bramkarz – Krzysztof Szpytma (Przyjaciele GOLA)
Ulubieniec Gali – Grzegorz Sandomierski (Jagiellonia Białystok)
Osobowość Gali – Andrzej „Bobo” Bobowski – Król Kibiców Polskich
VIP Gali – Andrzej Markowski – Dyrektor Pałacu Wojanów
Mister Gali – Radosław Kałużny

Tabela końcowa:

1. Przyjaciele Gola
2. Gwiazdy Polskiej Piłki
3. Reprezentacja Dziennikarzy
4. AZS Wrocław

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (15) Dodaj komentarz

~*** 19-12-2010 6:27
Pomysł Gali jest dość ciekawy, ale wykonanie FATALNE!Zamiast mówić o ósmej Gali należy mówić o ósmym bałaganie organizacyjnym!Tak jest każdego roku.Jeśli Lizak sam nie potrafi zorganizować dobrej imprezy-to niech poprosi o to ludzi znających się na show sportowym, a tacy w Jeleniej są.Organizowanie sportowej chały,pod nazwą "Gala"- to jednak spore nadużycie.Ciekawe, czy ktoś sprawdzi, na co i w jaki sposób wydano pieniądze sponsorów tej "Gali"...Coś tu śmierdzi,bo wiele nagród pochodziło z prywatnego sklepu Lizaka.Czyżby ratowanie prywatnego interesu kosztem pieniędzy fundatorów "Gali"?
~Widmo 19-12-2010 11:35
Tak sobie czytam na wielu portalach, że żal komuś pupe ściska.Przyznam, że organizacyjnie panował bałagan, ale skoro organizator jest tego świadomy corocznie, to znaczy, że mu to nie przeszkadza. Jego zawody, jego sponsorzy, jego nazwa i gwiazdy wraz z kibicami. Co Wam do tego, ma do tego prawo ! Sam znalazł sponsorów i sam sobie zorganizował jak chciał. Kto chciał to przyszedł, nikt w hali nie trzymał nikogo na siłę. Szanowny Panie z góry skoro wiesz, kto cudownie organizuję takie imprezy, to na co czekasz. Zamiast tracić czas na wytykaniu błędów na wszystkich forach internetowych zacznij od teraz organizować SuperGale. Zobaczymy czy tak łatwo znajdziesz sponsorów i przekonasz do uczestnictwa gwiazdy. Życzę powodzenia Panie ~***
~Pop 19-12-2010 12:17
Gala Janika była charytatywna i cała kasa z niej poszła na szczytny cel!!!! Kasa z "Gali Lizaka" poszła za zapchanie kieszeni zadłużonego organizatora i na żulerska imprezę tych pseudo gwiazd ekstraklasy!!!!!Jedyny plus to turniej młodych adeptów!!!!! Dowodem tego jest fakt że sponsorem tytułowym jest co roku ktoś inny,bo po każdej tej imprezie żaden normalny sponsor nie ładuje znów kasy w to G*Ó*W*N*O!!!!!
~tubi 19-12-2010 16:35
zrobic cos to zle nie robic tez zle. przynajamniej cos robi wokoł tej naszej nedznej piłki. Zrobi cos Harapin to tez zle, a co robia ludzie w Karkonoszach? podobno to oni sa wielkim klubem z tradycjami.
~jacek_gmochi 19-12-2010 18:54
do TUBI - masz racje w 100% coś zrobisz to źle, nie zrobisz nic to źle - fakt że jakby połączyć siły to naprawdę byłaby extra impreza a tak jest taka jaka jest, a czy Piotrek jako nagrody daje sprzęt ze swojego sklepu to jego sprawa - jego gala i tyle, i poza tym nie jest to charytatywna !!
~do tubi 19-12-2010 19:41
a co robi niejaki harapin? kakronosze robia 1 i 2 lige halowa. a ilosc druzyn grajacych tam swiadczy o wszystkim. tyle w temacie. aa i KAKRONOSZE ZAWSZE BEDA WIELKIE. NIE JAKIS KKS, CZY GOL
~Rodzic. 19-12-2010 20:05
Lizak jak co roku zarabia na święta dla siebie-to norma..:) a wszyscy się podniecają,że była wielka gala:) niech Lizak pakaże na co zostały wydane pieniądze sponsorów to wtedy każdy zobaczy co to za gala. To że w Lesie co roku mają nocleg i wóde za darmo to każdy wie..:) a gdzie reszta kasy którą dają sponsorzy??? na co poszła.. na pseudo nagrody które Lizak wręcza naiwnym dzieciakom.. Zal tych co mu jeszcze dają kasę na organizację tego kabaretu. Jak ktoś go raz rozliczy po gali z wydanych pieniędzy to mu pozostanie tylko zbierać na adwokata.
~Łuk 19-12-2010 23:17
Do pop Janik wielki dobroczyńca były dealer próbujący zmazać z siebie obraz debila i pajaca. Do pop tobie coś się nie podoba że wziął nagrody ze swojego sklepu a z czyjego miał wziąć z twojego ??? Robi gale bo takie ma marzenia, bo ma takie cele, nikt nie zaprzeczy że to wspaniały pomysł. Tylko śmiecie jak wy potraficie krytykować. Gwiazdy miały inne zdanie, rodzice inne, a dzieci były szczęśliwe że mogły dotknąć swoich bohaterów wziąć autograf bo miały od kogo. Bo ludzie przyjechali na galę byli biali a nie czarni jak ten janik. A co roku jest inny sponsor tytularny bo niektórzy się garną do organizacji i przebijają swoje oferty. To czy lizak zarobił czy nie to jego sprawa. jakoś uczestniczyłem w przygotowaniu kilku spraw i wiem że nawet za paliwo mi było wstyd wziąć bo wiem ile dołożył od siebie. jesteście sztajfami pisząc te brednie. W hotelu las impreza była świetna wszyscy się nawalili jak świnie a butelka wódki kosztowała 80zł i jak ktoś chciał pić to pił za swoje. chyba że t
~do Rodzic 20-12-2010 6:47
to kasa prywatnych sponsorów i prywatna inicjatywa. I nie tego sie nie rozlicza. Robisz impreze i zarabisz proste. Nie robisz nic nie zabiasz. Lang robi Tour de Pologne i co mysloicie ze rozlicza sie z kasa ze sponsorami? Kazda impreza dobrze zrobiona to maszynka do zarabiania pieniedzy. Jedynie co Lizak ma sie rozliczyc to dofinansownaie z Urzedy Miasta i Urzedy Mrsząłkowskiego o ile miał z tych instytucji kase. Pisze sie tam spcecjalne oferty i na bazie tego co w ofercie rozlicza sie na podstawie rachunków. Tam ktos wyzej pisał ze Karkonosze sa wielkie. Tak tylko spytam w której lidze graja???? Ile lat tam juz sa??? aha i na którym miejscu w tabeli.
~do Rodzic 20-12-2010 7:13
to kasa prywatnych sponsorów i prywatna inicjatywa. I nie tego sie nie rozlicza. Robisz impreze i zarabisz proste. Nie robisz nic nie zabiasz. Lang robi Tour de Pologne i co mysloicie ze rozlicza sie z kasa ze sponsorami? Kazda impreza dobrze zrobiona to maszynka do zarabiania pieniedzy. Jedynie co Lizak ma sie rozliczyc to dofinansownaie z Urzedy Miasta i Urzedy Mrsząłkowskiego o ile miał z tych instytucji kase. Pisze sie tam spcecjalne oferty i na bazie tego co w ofercie rozlicza sie na podstawie rachunków. Tam ktos wyzej pisał ze Karkonosze sa wielkie. Tak tylko spytam w której lidze graja???? Ile lat tam juz sa??? aha i na którym miejscu w tabeli.
~Rodzic2 20-12-2010 12:33
Organizatorem Gali było Stowarzyszenie Szkólka Piłkarska GOL i Komisja Rewizyjna tego stowarzyszenia powinna rozliczyć imprezę. Poważnym zaniedbaniem było to, że dzieci biorące udział w turnieju nie korzystały z szatni, tylko przbierały sie na trybunach a jest zima. Karygodne było to, że dzieci nie mogły korzystać z toalet dla kiciców, kibice też. Natomiast SKANDALICZNE BYŁO TO, ŻE DZIECI ABY WEJŚĆ NA PARKIET PRZECHODZIŁY PRZEZ BARIERKĘ ODDZIELAJĄCĄ KIBICÓW OD PARKIETU I SCHODZIŁY PO METALOWYCH SCHODACH NA PARKIET. nALKEZY DZIĘKOWAC OPATRZNOŚCI, ŻE NIE SKOŃCZYŁO SIE TO WYPADKIEM. Bardzo oburzeni byli tym szczególnie goście spoza Jeleniej Góry. Skandaliczne było tez zachowanie trenera z Kamiennej Góry, który nie szczędził krytycznych uwag swoim małoletnim zawodnikom. Całe szczęscie, że powstrzymywał się od przekleństw. Przykre jest też to, że drużyna SP GOL wypadła tak marnie nie strzelili ani jednego gola. Tu władze Stowarzyszenia powinni rozliczyć trenerów. Do Łuk - jeśli wyznacznikie
~z 7 13 20-12-2010 14:33
Ok jezeli to robiło stworzyrzenie a tam jest komisja rewizyjna wiec niech działa Niech pretensje ida do stowaryzszenia a nie do samego Lizaka no chyba ze stowaryzszeni to Lizak . Jeżeli jest stowarzenie to jest zarzaad który moze oddwałąc prezesa.....
~*** 20-12-2010 18:52
Ale koszmar..ludzie,to miasto umiera..tak naprawdę nic się tutaj nie dzieje,a jak ktoś próbuje cokolwiek zrobić to spotyka się z brakiem szacunku! Być może było kilka wpadek,ale z doświadczenia wiem,że zastrzeżenia mają z reguły ci,którzy nigdy nie organizowali niczego..Zawsze można spróbować i przekonać się jaki to ciężki kawałek chleba;-( Ciekawe czy ci wszyscy piszący o kasie nie zarabiają za swoją pracę??jeśli tak to gratuluję!!
~tubi 21-12-2010 0:33
najgorsi sa rodzice którzy lecza swoje niespełnione ambicje poprzez dzieci.... moi koledzy trenerzy nazywaja to klub nawiedzonego rodzica, wszedzie ich pełno a nic nie znaja sie. z Powyżych wypowiedzi widac ze kilku takich rodziców tu działa na tym forum. Szybkie pytanie do takiego rodzica. Co zrobiłes w sporcie ? co w nim osiągnałes? zoorganizowałes cos? pewnie nie jedynie płacisz nedzna składke do klubu a wymagania masz jakby tu była szkólka barcelony...
~rodzic 3 23-12-2010 22:24
Trenerze Tubi to nie ambicje rodziców, ale brak odpowiedzi dziecku na proste pytanie - dlaczego nawet nie strzeliliśmy gola? Trzeba zakasać rękawy i wziąść się do roboty trenerskiej, podnosić kwalifikacje wtedy to rodzice docenią. Bo ocena waszej pracy to osiągnięcia waszych zawodników a tym razem nie było ich. I staraj się pamietać, że jeżeli jesteś rodzicem albo koledzy trenerzy to też macie wymagania wobec pani od polskiego, pana z informatyki, ortodonty, logopedy i innych. RÓBMY DOBRZE SWOJE.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group