Czwartek, 13 sierpnia
Imieniny: Diany, Heleny
Czytających: 3489
Zalogowanych: 2
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Przejazd przez market przeszkadza mieszkańcom

Wiadomości: Jelenia Góra
Niedziela, 25 sierpnia 2013, 7:45
Aktualizacja: Poniedziałek, 26 sierpnia 2013, 8:28
Autor: Angela
Fot. Czytelnik
Mieszkańcy ulicy Paderewskiego w Jeleniej Górze walczą o zamknięcie przejazdu przez teren Biedronki przy Al. Jana Pawła II. Narzekają na hałas, spaliny i zakłócanie snu. – Czekamy na decyzję prezydenta miasta – mówi Jerzy Bigus, zastępca dyrektora zarządu dróg i mostów w Jeleniej Górze.

Z apelem o wprowadzenie zakazu przejazdu przez teren Biedronki na ulicę Paderewskiego w imieniu mieszkańców wystąpił Zygmunt Prochowicz, który napisał wniosek do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jeleniej Górze oraz do władz miasta. We wniosku czytamy:

„Ulica Paderewskiego na odcinku między Al. Jana Pawła II i ul. Działkowicza jest osiedlową ulicą lokalną o zabudowie jednorodzinnej, na której w większości przypadków odległość od krawędzi drogi nie przekracza 3 m, ponieważ jest to stara zabudowa pochodząca z lat 30 XX w. w strefie uspokojonego ruchu. Podjęte w czerwcu 2012 roku decyzje dotyczące zmiany organizacji ruchu spowodowały niezadowolenie społeczne mieszkańców ulicy z powodu znacznego nasilenia ruchu i znacznego zwiększenia emisji hałasu i spalin”.

Pisze on również, że przez bezmyślne wykonanie projektu Biedronki, strumień samochodów wyjeżdżających kierowany jest wprost na posesję nr 39, a dawniej wjazd z SIMETU kierował na teren między posesjami nr 38 -39. Przez to w nocy budynek jest intensywnie oświetlony reflektorami samochodów, co w połączeniu z hałasem powoduje zrywanie się lokatorów ze snu.

- Zmiany organizacji ruchu spowodowały przekształcenie spokojnej ulicy osiedlowej, w ulicę o charakterze zbiorczym z ruchem tranzytowym (ul. Różyckiego - Jeżów Sudecki) z wielokrotnym zwiększeniem natężenia hałasu i emisji spalin bez żadnych zmian infrastrukturalnych, wbrew negatywnej opinii mieszkańców, bez zmiany planu zagospodarowania przestrzennego i zgody Rady Miasta – pisze nasz Czytelnik.
Jerzy Bigus, zastępca dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów wyjaśnia, że problem na tej ulicy występuje od ponad 20. lat.

- Na początku mieszkańcy ulicy Paderewskiego walczyli o wybudowanie drogi koło kościoła i Poczty Polskiej po to, by odciążyć ich ulicę – mówi wiceszef zarządu dróg i mostów. – Kiedy już te drogi wybudowano, mieszkańcy żądali wprowadzenia zakazu wjazdu na ulicę Paderewskiego od strony Zabobrza III i przez kilka lat droga była zamknięta. Problem pojawił się po jej ponownym otwarciu oraz wybudowaniu zjazdu przy Biedronce. Założenie tego zjazdu było takie, by klienci Biedronki wyjeżdżali w kierunku Al. Jana Pawła II. Stąd zobowiązaliśmy przedsiębiorcę stawiającego dyskont spożywczy do wyremontowania tego odcinka jezdni. Taki remont został tam wykonany na koszt Biedronki. Jednak po otwarciu drogi od strony Zabobrza, ludzie zrobili sobie skrót przez Paderewskiego i ruch rzeczywiście poważnie się tam zwiększył. Decyzję o tym, jakie rozwiązanie zastosujemy w tym miejscu, podejmie prezydent. Dotychczas jego stanowisko jeszcze do nas nie wpłynęło – dodaje Jerzy Bigus.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (125) Dodaj komentarz

~hahaha 25-08-2013 8:09
A co mieszkancy tej ulicy to z innej gliny sa ulepieni czy co ? Nie pasuje to sprzedac i na wies wynocha. Postep cywilizacyjny tego wymaga i dobro ogolu mieszkancow Jeleniej Gory a nie garstki osob. Ja mieszkam prz Aleji Jana Pawla II i nie narzekam. Chyba powinienem tez napisac o jej zamkniecie !!! My mieszkancy Zabobrza III nie dopuscimy do jej zamkniecia !!!
~Ja 25-08-2013 8:15
A co to uprzywilejowana dzielnica?? Jak im światła przeszkadzają to niech sobie rolety pozakładają. Jak chcą mieć prywatna ulice to niech ja sobie wykupią za parę milionów i będzie po problemie. Sie panicze znaleźli. Nie pasuje to na wieś.
~ 25-08-2013 8:27
Prezydent nie moze tej ulicy zamknąć bo inni tez beda chcieli zeby koło ich domu ograniczyc ruch.
~ 25-08-2013 8:30
Prezydent nie moze tej ulicy zamknąć bo inni tez beda chcieli zeby koło ich domu ograniczyc ruch.
~ciszamitu 25-08-2013 8:43
Nie może, tylko musi wy ujadacze! Ludzie są ważniejsi niż te wasze samochody!
~ 25-08-2013 8:45
Święte krowy się znalazły, jak się nie podoba to na wieś, w mieście mieszka i pretensje że auta jeżdzą, w d... sie już niektórym poprzewracało.
~Boss 25-08-2013 8:50
ZAMKNĄĆ ICH NA TEJ ULICY I ZAKAZAĆ IM PORUSZANIA SIĘ PO MIEŚCIE NIE ŻYCZĘ SOBIE ABY KTOŚ Z PADEREWSKIEGO JEŹDZIŁ POD MOIMI OKNAMI
~spam 25-08-2013 9:01
ludzie gdzie na wies ? zaraz by było że krowa ciągle muczy albo bo pies szczeka do lasu 30 km od miasta . Ja mieszkam koło szpitala i niedziela 6 rano wyjazd "R" i jak ktoś z Paderewskiego chce zamienie się od ręki:P
~Ube..k 25-08-2013 9:02
Co za bzdury pisze ten klient , to co mają powiedzieć mieszkańcy ul. Wojska Polskiego.
~ 25-08-2013 9:02
Tak takie zrywanie sie jest zenujace, szczegolnie podczas seksu i szczytowania ! Zamknijcie ten wyjazd i... bedzie wyz demograficzny na Paderewskiego.
~ 25-08-2013 9:18
A gdzie tam są blisko domy mieszkańców? Bo ja widzę Biedronkę na zdjęciach i żadnego domu mieszkalnego. A co mają zrobić mieszkańcy Cieplic mieszkający w pobliżu Biedronki? Po całej ulicy Wolności też jadą samochody. I co? I nic. A co z mieszkańcami skrótu przez Celwiskozę i dalej w kierunku Cieplic?
~spam 25-08-2013 9:21
ludzie gdzie na wies ? zaraz by było że krowa ciągle muczy albo bo pies szczeka do lasu 30 km od miasta . Ja mieszkam koło szpitala i niedziela 6 rano wyjazd "R" i jak ktoś z Paderewskiego chce zamienie się od ręki:P
~ 25-08-2013 9:24
Nasze miasto już kombinuje żeby mieszkańcom Nowowiejskiej odwalić chamówę i zrobić drogę przelotową
~tr 25-08-2013 9:27
Pozabierać ludziom auta żeby tyle nie jeździli ...!Co za ''komuchy'' się pienią..?
~xxx 25-08-2013 9:35
Bzdury wymyślili, prywatna ulica??
~@@@ 25-08-2013 9:37
No to tylko mieszkańcy ul.Paderewskiego musza się przenieść do lasu może tam będzie ciszej totalna bzdura ten pan niech się weznie za robotę. Jak się napracuje przez cały dzień to nic mu nie będzie przeszkadzało......
~dd 25-08-2013 9:56
nie pasi hałas to wyprowadzić się do pierdziszewa i po krzyku.
~mad 25-08-2013 9:58
Powiem więcej, opróz tego wjazdu koło Biedronki, - miasto powinno jeszcze zrobić drugi tak żeby można było swobodnie przejeżdżać. NIe dopuścimy do zamknięcia tej drogi!!!
Dzidek 25-08-2013 10:01
UPORZĄDKUJMY! Mieszkańcy Paderewskiego (bo to nie tylko fragment ulicy od numeru 28 do 68) walczyli pierw o otwarcie tego odcinka , a potem o swobodny dojazd/wyjazd z Biedronki. (CZYLI TYTUŁ ARTYKUŁU JEST MYLNY). "Wybrani" mieszkańcy tego odcinka z uporem maniaka od dziesięcioleci walczą by zawłaszczyć sobie ten odcinek ulicy. Jak widać to nie koniec. Tak się składa że mieszkam powyżej "spornego" odcinka i od dawna śledzę (nawet naocznie) poczynania "wybrańców". Mam nadzieję że że interes drobnej grupy ( Pan Prochowicz przypadkiem nie ma tam zlokalizowanej działalności gospodarczej?) nie odniesie żadnego skutku. A co natężonego ruchu - to "życzę" wybranym mieszkańcom przeniesienie się nawet w obrębie Paderewskiego (wyżej/niżej) i docenią może to co maja obecnie. Wstyd "wybrańcy" !!!
~mieszkanka 25-08-2013 10:08
Żenujące. Jak tak Wam strasznie nie pasuje to faktycznie może czas poszukać czegoś poza miastem? Ludzie mieszkają przy ruchliwszych ulicach (Wolności- też zabudowa jednorodzinna, poza tym Bankowa, Wyszyńskiego, Podwale, al. Jana Pawła II i wiele, WIELE innych). A Was budzą reflektory? Polecam pomieszkać trochę przy ruchliwszych arteriach i wtedy porównać czy rzeczywiście macie tak źle. Ludziom już na prawdę w głowach się przewraca.
~mieszkanka 25-08-2013 10:11
Może w ogóle pozamykajmy wszystkie ulice w mieście i wszyscy chodźmy piechotą? Ale nie, przecież znajdą się też tacy, którym rozmowy przechodniów będą przeszkadzały.
~Olo 25-08-2013 10:19
Przejazd przez Biedronkę zamknąć! Przejście dla pieszych zlikwidować, a tunel pod torami zasypać! Tak przecież najłatwiej.
~Dino 25-08-2013 10:28
Radio Maryś na łeb odwaliło albo głowa spuchła albo moher się skurczył co jeszcze wymyślą na tej Paderewskiego a może pracowali na kwaśnej sali w wiskozie to by było wszystko jasne dla paru gamoni utrudniać życie połowie miasta a ten Pan to niech sobie pampersa na głowę założy że jak płacze to poduszka będzie sucha
~olo 25-08-2013 10:31
Zamkanc wszystkie ulice w jeleniej gorze....bo spac nie mozna.
~Piotr.. 25-08-2013 10:58
Właścicielowi salonu samochodowego też uprzykrzają życie tacy ludzie nie nadają się do życia w społeczności to egoiści którzy myślą tylko o Sobie najgorsze jest to że to chore myślenie
~AnonimGall 25-08-2013 10:58
Spaliny????! No niech "mieszkańcy" nie palą śmieci to nie będzie spalin!!! Jest też drugie rozwiązanie - całkowicie zamknąć ulicę! Po radę można zapytać braci Czechów, oni potrafią odseparować pewne dzielnice... a tak serio to większej durnoty od lat nie słyszałam!!!! Ogarnijcie się paderewszczacy bo stajecie się jelonkowym pośmiewiskiem ;)
~można 25-08-2013 10:59
dobre rolety zewnętrzne w oknach założyć i po problemie :) będzie ciemno i cicho ;) można - a no można
~chupacabrrra 25-08-2013 10:59
A czy przypadkiem to nie jest ta ulica, która skutecznie (na szczęście do czasu) blokowała usunięcie zakazu wjazdu od strony Kiepurowa? Co za roszczeniowi ludzie.
~sasiad... 25-08-2013 11:08
Wcale mi nie przeszkada,a ten ... niech wyprowadzi sie do Jezowa.....
~AnonimGall 25-08-2013 11:10
I jeszcze jedno galeria zdjęć to jedna wielka manipulacja! Jelonka schodzi na psy firmując na swoim portalu fanaberie jakiegoś lokalnego pieniacza! Biedaczek musiał warować w oknie z małpką, żeby "uwiecznić" gigantyczny ruch samochodowy koło marketu!!! Hmmm polecam kilka programów komputerowych, które pozwolą złożyć te zdjęcia w jedno... i dopiero wtedy będzie efekt!!! 200 aut jednocześnie!!!! A ja jaj... ;>
~regre 25-08-2013 11:11
ludzie sa walnieci zaloze sie ze jak ten ... mal by auto to inaczej by myslal a ze nie ma to sam nie zje i innemu nie da DLATEGO UCIEKAJCIE Z POLSKI BO NIE DLUGO TO ZAMKNA WAM WJAZDY DO DOMOW BO IM BEDZIE ZA GŁOŚNO
~ktośkkk 25-08-2013 11:18
To jest chore!!! koło domów prawie wszystkich jeżdżą auta. I nawet w nocy ruch tą drogą nie jest bardzo wzmożony, ponieważ jest w złym stanie technicznym... nie oszukujmy się. Ale to, że przejedzie 5 czy 10 aut więcej w ciągu nocy i 50-100 w ciągu dnia to nie tragedia co mają powiedzieć mieszkańcy np. ul. Sygietyńskiego wieżowca, który ma okna na Al. Jana Pawła... ZAMKNĄĆ JP II bo im głośno. Żałosny wniosek jak dla mnie...
CН.W.D.P. 25-08-2013 11:18
POWINNY CZŁONKI SPOŁECZNE ŻĄDAĆ I SIĘ DOMAGAĆ!! I DOSTAWAĆ POWINNY!! POPIERAM DZIAŁANIA CZŁONKÓW SPOŁECZNYCH PRAGNĄCYCH JEŹDZIĆ SAMOCHODEM PRZEZ PADEREWSKIEGO ORAZ PODOBNYCH UZURPATORÓW, CO TO CHCĄ ZAGRABIĆ DLA SIEBIE JAK NAJWIĘCEJ, BOWIEM TAK JEST DOBRZE W PEWNYCH OKOLICZNOŚCIACH, ALE CHODZI TEŻ O CO INNE, LECZ WIĘKSZOŚĆ Z WAS I TAK NIE ZROZUMI, DLATEGO DZISIAJ NIE BĘDĘ PISAŁ, TYLKO POWIEM, IŻ TAK JEST, ŻE JESTEM OD WAS MĄDRZEJSZY I W OGÓLE LEPIEJ OD WAS WSZYSTKO OGARNIAM I SAM SIĘ LEPIEJ OGARNIAM... I WY NIE UMICIE ZROZUMIEĆ LUDZI PRAGNĄCYCH JEŹDZIĆ SAMOCHODEM PRZEZ PADEREWSKIEGO!! A JA UMIEM... ☺
~Rico 25-08-2013 11:46
Dziwni ludzie mieszkają przy tej ulicy ,przynajmniej niektórzy .Kiedyś kładli się pod samochody ciężarowe które tamtędy przejeżdżały.Potem jak postawiono zakaz dla ciężarowych to zamknięto znowu mieszkańcom Kiepury i Jeżowa Sudeckiego przejazd do miasta samochodom osobowym .Teraz nowe żądania.A co Wy myślicie ,że wasze jadące samochody z ul.Paderewskiego nie przeszkadzają mieszkańcom ul.Kiepury i Jeżowa Sudeckiego ? A może wy tam nie jeździcie ? A może ''wogle'' się ogrodźcie i żyjcie jak Amisze !
CН.W.D.P. 25-08-2013 11:59
POWINNY CZŁONKI SPOŁECZNE ŻĄDAĆ I SIĘ DOMAGAĆ!! I DOSTAWAĆ POWINNY!! POPIERAM DZIAŁANIA CZŁONKÓW SPOŁECZNYCH Z PADEREWSKIEGO ORAZ PODOBNYCH UZURPATORÓW, CO TO CHCĄ ZAGRABIĆ DLA SIEBIE JAK NAJWIĘCEJ, BOWIEM TAK JEST DOBRZE W PEWNYCH OKOLICZNOŚCIACH, ALE CHODZI TEŻ O CO INNE, LECZ WIĘKSZOŚĆ Z WAS I TAK NIE ZROZUMI, DLATEGO DZISIAJ NIE BĘDĘ PISAŁ, TYLKO POWIEM, IŻ TAK JEST, ŻE JESTEM OD WAS MĄDRZEJSZY I W OGÓLE LEPIEJ OD WAS WSZYSTKO OGARNIAM I SAM SIĘ LEPIEJ OGARNIAM... I WY NIE UMICIE ZROZUMIEĆ LUDZI Z PADEREWSKIEGO!! A JA UMIEM... ☺
~Anonim2 25-08-2013 12:08
Pragen przypomnieć, że w obecnej Najjaśniejszej Rzeczypospolitej wartość prywatna jest święta i nie wolno jej naruszać, hałasować, jeździć, dymić i świecić po oknach!
~fanp 25-08-2013 12:10
Dziecinko, nie podniecaj się tak bo ci się okres rozreguluje i nie będziesz mógł bezpiecznie wpółżyć z członkami. A wiesz dobrze, ze rewolucyjna organizacjia takich afrontów nie toleruje. .......bido ty moja...chwd
Ryba 25-08-2013 12:13
Chyba od dziś będę głównie tamtędy jeździł. Trzeba korzystać zanim zamkną. Coraz mnie tych atrakcji w JG ;)
~;) 25-08-2013 12:24
To wojska polskiego tesz zamknąć ruch uliczny taki rze spać sie nieda jak nie motocyklisci to karetki albo strasz
~malgoska 25-08-2013 12:28
Śmiech na sali!!!!skąd sie tacy ludzie biora?
~do ~9:18 25-08-2013 12:30
Dokładnie kolego, co mają powiedzieć mieszkańcy rozkopanej wojewódzkiej gdzie powstała mała obwodnica JG a gdzie nie ma nawet chodników. Jak władze zamkną wyjazd z biedry to zaspamuje complexa o ograniczenia w masie pojazdu na wojewódzkiej i budowe chodników.
~s. 25-08-2013 12:35
Ciekawe kto ustosunkowany tam mieszka ?
~devon rex 25-08-2013 12:42
Jakbym swoja byłą sąsiadkę słyszała! Wszystko jej przeszkadzało. Chodziłam po mieszkaniu - źle, padało jej na parapet - też moja wina, paliło sie u mnie światło, oczywiście spac nie mogła, choć mieszkała pode mną, więc nie wiem w czym był problem. Na szczescie juz tam nie mieszkam, ale co mi krwi natruła to moje
~fanp 25-08-2013 12:47
Chwd...@ jesteś zwykłym kłamcą.. bido ty moja...Podatki pośrednie stanowią rodzaj podatków związanych z zakupem towarów i usług. Zakup ten pośrednio wskazuje na istnienie u podmiotów (osób fizycznych lub prawnych) dochodu, który podlega opodatkowaniu. Ostateczne opłacenie i odprowadzenie całości podatku do budżetu państwa następuje zazwyczaj w momencie, gdy dany towar lub usługa zostaje nabyta przez finalnego użytkownika (tak jest w przypadku podatku VAT).
~do 12:30 25-08-2013 12:50
No właśnie, to na Wojewódzkiej wybudowali tę małą obwodnicę, gdzie pod samymi oknami CAŁY CZAS jadą samochody i jest smród spalin, tam naprawdę nie ma chodnika przed domami, a okna są nisko, ja się zastanawiam, jak tam piesi chodzą. Tam ludzie nie mogą WYJŚĆ przed dom. Ten odcinek na Wojewódzkiej gdzie te domy mieszkalne to jest dopiero porażka, a nie jakaś biedronka po drugiej stronie ulicy, gdzie są chodniki i po jednej, i po drugiej stronie ulicy.
~Biedronka 25-08-2013 12:52
Zdjęcia są tendencyjne!!! Widzieliście kiedyś tam taki ruch?
~ 25-08-2013 12:58
@fanp (12:47) - pod warunkiem, że sprzedający go odprowadzi do budżetu.;-)
~ 25-08-2013 13:02
do ~s. - to może być również konkurencja tej "biedronki" (z rodziny ustosunkowanego). Może, nie - musi.
~fanp 25-08-2013 13:04
pod warunkiem, że sprzedający go odprowadzi do budżetu.;-) @ @ a to jest sprawa dla UKS.....Pozdrawiam
~fanp 25-08-2013 13:06
@ A ja do chwd.... że, łże jak bura s..............
~prawnik 25-08-2013 13:13
Ulica Paderewskiego na odcinku między al. Jana Pawła II, a ul. Działkowicza. jest gminną [do dróg gminnych zalicza się drogi o znaczeniu lokalnym niezaliczone do innych kategorii, stanowiące uzupełniającą sieć dróg służących miejscowym potrzebom, z wyłączeniem dróg wewnętrznych], osiedlową ulicą lokalną o zabudowie jednorodzinnej, na której w większości przypadków odległość od krawędzi drogi nie przekracza 3 m ponieważ jest to stara zabudowa pochodząca z lat 30 XX w.zlokalizowaną w strefie uspokojonego ruchu. [Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego nr 158/200 poz. 2766 str. 15232 -15233]. W strefie tej powinny dominować działania obejmujące zmiany organizacji ruchu w celu zmniejszenie prędkości i wielkości ruchu w interesie przywrócenie ulicy dawnego charakteru, ograniczenie dominacji ruchu samoc
~prawnok CD 25-08-2013 13:18
........chodowego,, poprawa warunków środowiskowych (ograniczenie emisji spalin, hałasu, poprawa komfortu życia mieszkańców).Wprowadzenie ruchu dwukierunkowego na tym odcinku ul. Paderewskiego oraz uruchomienie intensywnego przejazdu z obszaru Biedronki jest naruszeniem prawa w zakresie strefy uspokojonego ruchu.
~mocartus 25-08-2013 13:26
Niech kazdy pisze do prezydenta o zamkniecie drogi pod swoja posesja!!! A mieszkancy paderewskiego niech Zaczna od siebie i sprzedadza swje damichody a ruch wtedy zmaleje o polowe !!!!!!!!
CН.W.D.P. 25-08-2013 13:27
NIE UMIEM WSTAWIĆ TU TAKIEJ EMOTKI, CO TO SIĘ PALCEM W GŁOWĘ STUKA...
~ 25-08-2013 13:28
Na Wojewódzkiej też było miejsce uspokojonego ruchu, zwłaszcza w miejscu, gdzie wybudowano nowe bloki mieszkaniowe. Jak mieszkańcy je kupowali, to nie przypuszczali pewnie, że tam będzie zwiększony ruch samochodowy. A co się dzieje teraz na wąziutkiej ulicy Ludowej, gdzie kiedyś były same domki z ogródkami, i pies z kulawą nogą nie zaglądał, chyba że miał tam budę? Tam też przedwojenna zabudowa poniemiecka z lat pewnie dwudziestych, albo wcześniejszych. Co ci ludzie tam mają powiedzieć?
~xyz 25-08-2013 13:34
Reflektory ?! Biedronka jest otwarta do GODZINY 21...
~ja 25-08-2013 13:38
Wojewódzka to jest horror, ciekawa jestem czy chociaż raz był tutaj ktoś odpowiedzialny za taki stan rzeczy , czy ma świadomość tragicznej sytuacji tutejszych mieszkańców.
~xxx 25-08-2013 13:48
to niech zamkna ulBacewicz Elsnera Oginskiegobo tam cala dobe jezdza karetki do szpitala .Zlikwidowac powinni autobusy
~kierownica 25-08-2013 14:00
Jeśli mieszkańcy Paderewskiego kupia teren pod drogą i wybuduja nawierzchnię niech zamykają bo to będzie ich droga. Narazie jest to droga miejska, płacę podatek drogowy na jej utrzymanie i będę z niej korzystał.
~22222 25-08-2013 14:24
A TAM W JELENIEJ KTOS JESZCZE MIESZKA???????????
~inicjatywa 25-08-2013 14:24
Dostrzegam w pomyśle zamykania dróg dla mieszkańców olbrzymi potencjał. Mieszkańcy Kiepury powinni zawnioskować (używając podobnych argumentów) o zamknięcie ulicy przy której mieszkją dla ruchu wszelkich pojazdów nie należących do mieszkańców ulicy ze szczególnym uwzględnieniem mieszkańców i całego ruchu pochodzącego z i w kierunku ulicy Padarewskiego. Wyłączenie Kiepury rozwiążę również problemy mieszkańców Paderewskiego. Realizacja tego postulatu da szansę na uspokojenie ruchu dla mieszkańców innych ulic np Wojska Polskiego, Sudeckiej czy Wrocławskiej.
~ 25-08-2013 14:28
Na Wojewódzkiej jest masakra, zwłaszcza jak się wyprzedzają. Tam ludzie mają mieszkania, a nie mogą wyjść przed dom, bo nie ma chodnika. Nie ma podwórka, bo zamiast tego jest droga i pod samymi drzwiami wejściowymi przejeżdżają samochody. O tym sobie pomyślcie, mieszkańcy Paderewskiego. Najpierw trzeba coś zrobić z Wojewódzką. Dla jej mieszkańców.
CН.W.D.P. 25-08-2013 14:30
ALE JA NAPRAWDĘ NIE PŁACĘ PODATKÓW!!
~ 25-08-2013 14:36
do 14:30 - A co, ty bezrobotny jesteś? To współczuję. Może inwalida, to nie ma dla Ciebie pracy, zwłaszcza jak III grupy, bo zatrudnienie dają tylko dla I i II-iej. A najgorzej, jak ktoś mieszka poza Jelenią Górą, bo nawet z jakichś szkoleń czy kursów z PUP-u nie może skorzystać, jak nie może się przemies...ć.
CН.W.D.P. 25-08-2013 14:42
BO MĄDRZE LUDZIE NIE PŁACĄ PODATKÓW.... CZŁONKI SPOŁECZNE PŁACĄ PODATKI!! MOŻNA TO NAZWAĆ SKŁADKĄ CZŁONKOWSKĄ... SKŁADKA ZA PRZYNALEŻNOŚĆ DO SPOŁECZEŃSTWA. JA NIE PŁACĘ!!
~ 25-08-2013 14:47
do 14:42 - jesteś "wykluczony"? Jest inicjatywa społeczna - szycie ozdób z lnu, jeśliś z Jeleniej Góry, to może się przyłączysz? Tam same kobiety, to byłbyś rodzynkiem.
~ 25-08-2013 14:50
Współczuję mieszkańcom ulicy Wojewódzkiej. Tym z Paderewskiego jakoś nie. Inni by się cieszyli, że mają blisko do taniego marketu.
CН.W.D.P. 25-08-2013 14:55
NIE JESTEM WYKLUCZONY, BOWIEM NIE MOŻNA MNIE BYŁO WYKLUCZYĆ, JAKI IŻ NIGDY NIE ZAMKNIĘTY (ZAKLUCZONY) BYŁEM W GRUPIE ZWĄCEJ SIĘ SPOŁECZEŃSTWO... NIE PRZYSTĘPUJĘ DO CH... ORGANIZACJI... NIGDY!!
CН.W.D.P. 25-08-2013 14:56
POWINNY CZŁONKI SPOŁECZNE ŻĄDAĆ I SIĘ DOMAGAĆ!! I DOSTAWAĆ POWINNY!! POPIERAM DZIAŁANIA CZŁONKÓW SPOŁECZNYCH Z PADEREWSKIEGO ORAZ PODOBNYCH UZURPATORÓW, CO TO CHCĄ ZAGRABIĆ DLA SIEBIE JAK NAJWIĘCEJ, BOWIEM TAK JEST DOBRZE W PEWNYCH OKOLICZNOŚCIACH, ALE CHODZI TEŻ O CO INNE, LECZ WIĘKSZOŚĆ Z WAS I TAK NIE ZROZUMI, DLATEGO DZISIAJ NIE BĘDĘ PISAŁ, TYLKO POWIEM, IŻ TAK JEST, ŻE JESTEM OD WAS MĄDRZEJSZY I W OGÓLE LEPIEJ OD WAS WSZYSTKO OGARNIAM I SAM SIĘ LEPIEJ OGARNIAM... I WY NIE UMICIE ZROZUMIEĆ MIESZKAŃCÓW PADEREWSKIEGO!! A JA UMIEM... ☺
~SMIESZNE 25-08-2013 15:04
Jak mi sie chce w nocy spac to spie -a nie nadsluch...je i nie licze ile samochodöw przejezdza kolo mojego domu .Mieszkam blisko estakady i nie zwracam ni to uwagi .Jest to kwestia przyzwyczajenia ,a zaluzje spuszczam na döl .Nie wiem jak mozena spac i widziec swiatla samochodöw ha ha ha .Zastanawia mnie co wtedy tacy ludzie robiä jak przez pare dnia jest pelnie ksiezyca ? Do kogo napiszä zazalenie ????????????????? MOZE DO BOGA ???????? Apteki majä do zaoferowania rözne srodki nasenne -wtedy juz switla nie bedä przeszkadzac
~hihaho 25-08-2013 15:12
Popieram mieszkańców...i mam pomysł.Zerwać asfalt,drogę zaorać i nie będzie ruchu.Nikt nie będzie tamtędy jeździł obcy,ani mieszkańcy :) Pasuje ???
CН.W.D.P. 25-08-2013 15:14
CZY JEŻDŻĄCY SAMOCHODEM ZGODZILIBY SIĘ ZAPŁACIĆ PODATEK ZA PRAWO JEŻDŻENIA PO STREFIE CISZY NA ULICY PADEREWSKIEGO??
~ 25-08-2013 15:25
najpirerw sami chcieli zian teraz nosem kreca ach te mochery
~Tomek85 25-08-2013 15:40
Zamknąć miasto z kazdej strony dla pojazdów mechanicznych (w tym mzk)--i tak juz w tym nudnym jak p... miescie sami emeryci zostali. to niech sie pieszo przemieszczaja. Miasto turystyczne buhahahah turysci tylko na zkupy wpadaja. Gonić dziadow z urzedow Prezydenta i cala jego swite...
~WP 25-08-2013 16:14
Bez przesady A dlaczego maja mieć nagle jakieś przywileje, zmiany itp. Ktoś podjął decyzje, pomyślał i w związku z marketem jest dodatkowy przejazd tak żeby nie robić koła po wyjezdzie z zakupow..., a co maja powiedzieć mieszkańcy podobnych miejsc? najlepiej może ogrodzenie calej ulicy i monitoring ze strozem od miasta Wielmozni Miszkancy sobie zalatwia? A tak przy okazji to możliwość przejazdu w obie strony to jedna z lepszych decyzji miasta od czasu nowego prezydenta
~OjOj 25-08-2013 16:18
Prawda jest taka ze to najbardziej roszczeniowi mieszkańcy naszego miasta Nic im nie pasuje szkoda ze jeszcze pobliskich działek nie kazali zrównac z ziemia bo co rusz coś tam się pali albo ludzie grilluja i dym leci...
~kojot 25-08-2013 16:21
Uwarunkowaniem było otwarcie przejazdu i przebudowa skrzyżowania całego .Tak poczyniono na koszt biedronki.Jeśli chcą to na Paderewskiego utwórzmy getto.Jak wyjdą poza teren to kulka w ....Przejazd ten ułatwił płynność ruchu w tej okolicy.
~LUCY 25-08-2013 16:28
Niech sie zbuntowani mieszkancy oflagują, położa w poprzek drogi i protestują jak należy, a nie wypisują niczym nie uzasadnione bzdety do magistratu. Pisany ptotest nie maz juz zadnej wartosci bo w 99% laduje w smietniku. Ten rowniez znajdzie tam swoje miejsce.
~Jaro 25-08-2013 16:29
W Dupach Się poprzewracało jak chcecie ciszy to do puszczy się wyprowadzcie i już, to może wiekszość ulic powinni pozamykać bo jeżdzą auta
~ 25-08-2013 16:46
Niech się zamienią mieszkaniami z tymi z Wojewódzkiej albo z Wojska Polskiego.
~ 25-08-2013 16:49
A co mają powiedzieć mieszkańcy ulicy Lubańskiej i przyległych do niej gdy jest niedziela i otwiera się giełda? Oni pewnie nienawidzą niedziel.
~Jel... 25-08-2013 16:57
mieszkańców Paderewskiego traktować jak innych co oni są lepsi? a pan Bigus niech się zajmie parcelką nieuporządkowaną przy ulicy Grottgera nie wstyd im za ten bajzel? przecież to działka miasta
~mieszkam tam 25-08-2013 17:02
Tym ... wszystko przeszkadza , nawet Salon Renault 200 m. od ich domu. A wszystkiemu jak zwykle winien Dzienciołowski / ma ładne samochody - zazdrość / o i oczywiści Tusk / jak zwykle u mocherów / Mieszkam tam , przy samym chodniku , hałas z ulicy ledwie słyszalny. Pomyślcie o nowym zgromadzeniu , dawno nic głupkowatego nie proponujecie . Może znowu przeszkadzają parkujące na ulicy samochody ? Wezwać policje będzie nowe widowisko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ 25-08-2013 17:06
ja mieszkam w starej kamieniccy na drzymały kiedyś konno tylko tu jeździli teraz auta ciężarowe itd.ściany pękają i co??? wszyscy mają to w D..... takie zycie
~mieszkam tam 25-08-2013 17:32
Mieszkam przy tej ulicy i tych ... - pyskaczy dobrze poznałem. Im wszystko przeszkadza . Salon Renault Dzienciołowskiego odległy od nich 200 m. / no bo ładne samochody / Tusk - jak zwykle dla mocherów. Parkujące na ulicy samochody - wzywać trzeba policje , bo im to nawet przeszkadza . Panowie zwołajcie znowu zgromadzenie , dawno nic upierdliwego nie wymyśliliście , gwarantuje że będzie wesoło. Ja mieszkam przy samej ulicy i bardzo słabo słychać ruch na tej ulicy. Przypominam że poruszają się po niej tylko auta osobowe i dostawcze.
~biedronkowic 25-08-2013 18:02
i tak wam nie zamkną tej drogi.he he dobrze wam tak..
~kierowca_jg 25-08-2013 18:06
Bez sensu. Jak nie pojada tędy, to pojada kilka metrów dalej i wjadą od Renault, czyli ruchu nie ograniczą. Jedyne, że mu świeci po oknach, ale od tego ma rolety itp.
~ha ha 25-08-2013 19:30
Devon rex pisze ,ze miala upierdliwä säsiadke -a moja jest jeszcze wiedzma lepsza ,o godz 16 muzyka jej przeszkadza i po godz 19 przed Swietami rozklepywalam mieso na rolady ,to tez zapukala ,ze za glosno .DZIWOLÄGI !!!!!!!!!
~ 25-08-2013 19:55
do ha ha - głośna muzyka każdemu by przeszkadzała, ale że rozklepywanie na rolady też przeszkadzało, to już przesada. Do rozklepywania trzeba się przyzwyczaić, tak jak do ruchu samochodowego, jak się mieszka przy samej ulicy.
~SEBA 25-08-2013 20:12
TO LUDZI WINA ,ŻE JEST TYLE AUT.JAK JEST SKRÓT TO CZEMU MAM NIE JEŻDZIĆ.SPALINY DOBRE SOBIE.NA KIEPURY POS SAMYM OKNEM JEŻDZĄ MI AUTOBUSY I CO MAM IM ZAKAZAĆ!!!
~ 25-08-2013 20:12
Argumenty protestującego można zastosować do 80% ulic jeleniogórskich. Pójdę do spowiedzi jak p. o. prezydent będzie zabiegał o zamknięcie tego przejazdu. Biedronka się nie zgodzi, bo straci wielu klientów. Jeden filozof nie może wygrać z tysiącami myślącymi inaczej. Dom może jest prywatny, ale ulica miejska. Ludzie są ważniejsi. Nie jednostka. Żeby tylko nie zrobili przelotowej ul. Działkowicza pod wiadukt, bo ja zacznę protestować;-)
~ 25-08-2013 20:15
ale bzdura..na wieś się wyprowadżcie....normalna kolej rzeczy że miasto się rozwija,wchłania peryferie ,buduje nowe sklepy
~beta 25-08-2013 20:15
Biedronka do 21 tylko otwarta i im ruch przeszkadza. Ja mieszkam na Kiepury i non stop autobusy i samochody jeżdżą i nie żądam zakazu. Jak bym chciała ciszy i spokoju to wybudowałam bym sie na Górze szybowcowej, tam spokój i żadnych autobusów. To żenujące co ci mieszkancy Paderewskiego wyprawiają, zachowują sie jak pępki świata. Mam nadzieje , że miasto im nie ulegnie.
~ 25-08-2013 20:17
przynajmniej wiadomo komu szyby powybijać jak zamka przejazd
Dzidek 25-08-2013 20:25
PRZYPOMNĘ - TYTUŁ ARTYKUŁU JEST MYLNY! To wybrana grupka mieszkańców "ferment" robi. Ja jestem z Paderewskiego i jak większość mieszkańców Zabobrza 3 optowałem za pełnym otwarciem tej ulicy. Do tego tekst "skargi" jest też nie do końca prawdziwy. Jest "tam: i: zabudowa wielorodzinna (45-49) i większość posesji ma więcej niż 3 m do ulicy, Do tego kaplica. Ruch może jest trochę większy, ale udrożnił wyjazd z Zabobrza 3 od strony Kościoła. Pozostałe argumenty "skarżącego" = ŻENUJĄCE.Więcej hałasu robią nawet ujadające psy z posesji obok (a jest ich więcej za ogrodzeniami), niż ruch samochodów. Zaś "światło"? - księżyc w pełni zapewne też będzie podstawą skarg , bo świeci z góry (a samochody oświetlają z dołu, czyli nawet miejsca do spania nie oświetlają). ŻENUJĄCE!!!
~Piterus 25-08-2013 20:33
Mieszkańcy tej ulicy to ludzie specjalnej troski.
~ZORRO1 25-08-2013 20:34
każdemu coś przeszkadza a sami lataja do BIEDRONKI na zakupy co za ludzie tam mieszkają obłęd i szok spaliny im w domu śmierdzą a jak oni w nocy w okresie zimowym palą w piecach byle czym to OK jest co oszuści jeszcze jeden taki text a będe adresy podawał czym palicie
~centruuum 25-08-2013 20:43
A ja proponuję widocznie oznakować samochody tych roszczeniowych mieszkańców ul. Paderewskiego i zakazać im wjazdu do centrum. Mieszkam przy Wojska Polskiego i tak się składa, że nie mogę spać kiedy mieszkańcy ul. Paderewskiego świecą mi reflektorami po oknach. A spaliny z ich samochodów?! Toż to nie ma czym oddychać! Koniec z tym! Masakra, wybudowali się w mieście i samochody im przeszkadzają:D
~ 25-08-2013 20:53
To wszystko przez to że przez wiele lat pewien jegomość miał układ z eseldowskimi Panami w naszym mieście i przez to wjazd od ul. Kiepury był zamknięty.Proponuje zrobić jednokierunkową tak by mieszkańcy tej ulicy musieli na około dojeżdżać do ul. Jana Pawła.Po tygodniu pewnie zapragneli by powrotu do dzisiejszego stanu rzeczy.
~mam to w ... 25-08-2013 21:25
Niech zaczna od siebie i sprzedadza swoje samochody ! Jak inni nie moga jezdzic to oni tez lub trzeba bybylo oznaczyc ich auta i tez zabronic jezdzic im pod naszymi domami. Pieniacze z paderewskiego migliby tylko jezdzic np. po paderewskiego. A nie beda nam w okna swiecic , halasowac i truc spalinami. Mam racje ?
~ 25-08-2013 21:28
jest ok
~oko 25-08-2013 21:39
ograniczyć ruch na Wojewódzkiej,położyć chodniki dla pieszych i założyć progi spowalniające.Strach wyjść z domów!!!! DRAMAT:(
~asd 25-08-2013 21:43
niedługo będą im przeszkadzali piesi bo... za głośno tupią idąc chodnikiem.
~ 25-08-2013 21:47
No właśnie, nikt nie zauważa prawdziwego problemu, a tutaj jakieś Paderewskiego i ruch samochodowy, który jest o wiele dalej niż ruch samochodowy non stop na ulicy Wojewódzkiej. Tam naprawdę jest masakra. NA WOJEWÓDZKIEJ, nie na Paderewskiego. Tam powinny być progi spowalniające w wielu miejscach, a nie tylko na zakręcie, który jest dokładnie pod kątem prostym. Na WOJEWÓDZKIEJ MIESZKAŃCY MAJĄ PRAWDZIWY PROBLEM. Dla jasności - nie mieszkam tam.
~sos 25-08-2013 22:08
ja tam mieszkam ,więc twierdzę ,że problem jest ogromny.Ruch wielki ,nikt nie pomyślał o ludziach tam mieszkających.Brak podstawowego bezpieczeństwa dla pieszych !!!!! nie ma chodników.Rozpędzone samochody!!!! brak progów spowalniających.To jest koszmar.
~fan,Cieplic 25-08-2013 22:11
Co dzieje się z Wojewódzką !! gdzie chodnik dla pieszych ,gdzie ograniczenie prędkości !!
~mieszkaniec. 25-08-2013 22:15
Mieszkam na tej ulicy i jestem przeciwny w stosunku do tych nawiedzonych ludzi nie maja dzieci w wieku szkolnym nie dowożą dzieci do szkół Totalne samoluby wstyd mi za takich sąsiadów.
~ 25-08-2013 22:20
Na Wojewódzkiej przed kilkoma domami to nawet pół metra od jezdni nie ma. W tych domach drzwi wejściowe wychodzą wprost na jezdnię. NIKT o tych ludziach nie pomyślał. Żaden z urzędników z UM tam się nie przeszedł, aby to zobaczyć. Bo gdyby się przeszedł, to by na to chyba nie pozwolił. A tam jest zwiększony ruch.
~Robson 25-08-2013 22:33
Co maja powiedziec ci co mieszkają we Wrocku czy w innym mieście przy lotnisku??????
~fanp 25-08-2013 23:10
@ robson. a kogo to obchodzi .. ja mam luza...
~zycze 26-08-2013 0:07
zycze mieszkancom tej ulicy by chodz na kilka dni przeniesli sie do centrum lub nawet sypialni wiekszego europejskiego miasta... wtedy zobaczyliby co to znaczy mieszkac w domu z kartonu/plyty i co to tak na prawde znaczy halas samochodwo i SAMOLOTOW podchodzacych do ladowania kilkanascie metrow nad dachem budynku... oto wlasnie postep cywilizacyjny... biedronke fajnie miec pod nosem i smigac na zakupy... ale juz dzielic sie dobrem wspolnym jakim jest ulica to juz nie bardzo... Co maja powiedziec mieszkancy np Maciejowej!? Może ją też należy zamknąć!
~zBIGs 26-08-2013 0:12
przypominam, że dwa lata temu petycję do Prezydenta o przywróceniu ruchu na Paderewskiego podpisało ponad 200 mieszkańców z ul.Działkowicza i Wiśniowej. i Pan Prezydent nie podjął wtedy decyzji tylko ją zepchnął na jakąś komisję rady Miejskiej, Dzisiaj jakieś pismo pisze jakiś P. i stawia całą władzę na baczność. Kim on jest?
~ABC 26-08-2013 0:15
to się nazywa "rozwój cywilizacyjny " ciemnogrodzie ! .
~wyborca 26-08-2013 0:21
A co na to mieszkańcy Działkowicza, Wiśniowej i dalej??? Za rok wybory do Rady i na Prezydenta. Jest nas duuuuużo więcej
~pyk 26-08-2013 0:57
Kochani ludzie,Ci co piszą o Wojewódzkiej to nie mówią o zamknięciu ruchu ,ale o zadbanie o tak podstawową rzecz jak chodniki dla pieszych !!! i progi spowalniające.Więc proszę o uczciwe komentarze.
~zabobrze 26-08-2013 1:09
Ci co protestują z tej części Paderewskiego, to w większości stare komuchy, którzy jeszcze za komuny się pobudowali, albo podostawali mieszkania w starszych budynkach. Oczywiście, biorąc pod uwagę tamte czasy, dostali je po linii partyjnej. Nauczyli się przy tym, że komuna wszystko dawała to i teraz protestują, część to także potomkowie, którzy odziedziczyli domki w spokojnej dzielnicy Zabobrza. Prawda jest jednak taka, że mamy XXI wiek, komuna się dawno skończyła, a tym też to, że ZNIKOMA mniejszość, mająca kiedyś układy we władzach miasta, dyktowała je WIĘKSZOŚCI, czyli pozostałych mieszkańców Zabobrza. Jak się wam nie podoba to wypad na wieś!!! Wynocha stąd, nie będziecie warchoły utrudniać życia większości.
~P. 26-08-2013 8:26
Bigus jako fachowiec w tej dziedzinie nie powinien tego problemu zwalać na Prezydenta Zawiłę w celu rozstrzygnięcia. To Bigus powinien proponować sposób rozwiązania. Tak się nie robi w stosunku do szefa,tym bardziej w wypowiedzi publicznej.
~ZQRRO 26-08-2013 10:16
\"zabobrze\" masz rację co do miejscowych, osiedle rozrastało się jak pasożyt na organizmie osiedla (z wygospodarowanych materiałów, przydziały były zbyt małe aby bezpartyjny mógł postawić nawet garaż). Teraz spadkobiercy przywilejów wciągają do rozgrywek biednego Prezydenta aby poczuć reszki władzy. Panie Bugus a co z odcinkiem ulicy Karłowicza - pawilon na Górce, czy czekasz Pan aż dojdzie do tragedii na dwukierunkowym odcinku o szerokości 3 m i z krawężnikami 20 cm bez widoczności wjazdu i wyjazdu. Pendolino łatwiej kupić niż zmodernizować ruch na 50 metrach w stolicy Karkonoszy WSTYD
~Autor 26-08-2013 12:09
Nie pasi to niech sie wyprowadzi i nie ... o spalinach bo od jana pawla wieksze leca lub od dzialkowiczow (emerytoli) takich jak on sam ktorzy smierdza paloną trawa i dymia tak ze na calym osiedlu nic nie widac!!!! a on bedzie mi tu ...l od rzeczy. A co do ruchu, tam byl ruch - jest i bedzie!!!! wiek budynku o niczym nie przesadza, w calej jeleniej tak jest, a oni nie sa k.... zubry zeby ich pod ochrona trzymac!!!
~ 26-08-2013 15:07
zamknąć wszystkie ulice po których jeżdżą samochody!
~~Gość 26-08-2013 18:32
Chcą spokoju - jest on pod Dziwiszowem pod lasem tam nawet ptaszki śpiewają - niech zobaczą jaki jest spokój w okolicy Noskowskiego !!!!! Tutaj jężdżą całą dobę . A na okna niech zainstaluje ŻALUZJE i po kłopocie .
~devilek 29-08-2013 15:44
Niech sobie kupią mieszkania na Kadetów, tam juz niedługo samochód osobowy nie wjedzie i problem bedzie rozwiązany!
~ 2-09-2013 8:20
po h.. stawiacie te Biedronki!chcecie wykończyć Polskę i ludzi psychicznie.nasrało tych marketów jak grzyby po deszczu!paranoja,a wszystko dla kasy,kasy,kasy!przyjdzie czas i na was!wszystko w swoim czasie,szkoda tylko,że tak łatwo sprzedajecie Polskę!
~tosia 2-09-2013 10:27
ALE BZDURY !!!!! Pszeciesz spaliny pomagaja zasnąć, a nie pszeszkadzają.
~zBIGs 3-09-2013 11:23
piszcie do Prezydenta: http://um.jeleniagora.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1359&Itemid=263&lang=pl

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group