• Piątek, 18 października 2019
  • Godz. 8:09
  • Imieniny: Juliana, Łukasza
  • Czytających: 3231
  • Zalogowanych: 6
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Potrąciła na zielonym, bo oślepiło ją słońce

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Poniedziałek, 19 listopada 2007, 15:33
Aktualizacja: Wtorek, 20 listopada 2007, 7:48
Autor: TEJO
Fot. Dariusz Gudowski
Do poważnego zdarzenia drogowego doszło po godz. 15 na przejściu dla pieszych w okolicy stacji Mullera przy ul. Wolności. Na przechodzących przez przejście mężczyznę z chłopcem najechała kobieta

W wyniku potrącenia mężczyzna stracił przytomność. Chłopiec – najprawdopodobniej syn poszkodowanego – został lekko poturbowany. Jednak obydwu pogotowie ratunkowe zabrało do szpitala.

Sprawczyni zdarzenia tłumaczyła, że nie zauważyła pieszych, bo oślepiło ją ostro świecące słońce. Mężczyzna z chłopcem przechodzili na zielonym świetle. Kobieta była trzeźwa.

Policja apeluje o rozwagę: to kolejne potrącenie na śmiertelnie niebezpiecznym najdłuższym trakcie stolicy Karkonoszy w ciągu ostatnich kilkunastu dni.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (56) Dodaj komentarz

~roland 19-11-2007 16:22
wcześniej nie zachamowała bo miała buty na obcasie i pedał hamulca wszedł jej między obcas,oj kobiety kobiety
~Ikar. 19-11-2007 16:38
O ile się nie mylę to tam już niema stacjii Muller tylko Orlen...
~Patoll 19-11-2007 16:40
daj babie samochód... Powinno być jak w islamie. zakaz prowadzenia pojazdow przez kobiety...
~rozważny 19-11-2007 16:44
Szkoda, że nie oślepiła ją własna głupota. Ja tam jeżdżę kilka razy dziennie, nie przekraczam 60/h i jakoś słońce mnie nie oślepia...
~ 19-11-2007 16:47
Fakt, Mullera nie ma. Ale co mnie zastanawia? Piesi mają zielone, znaczy auta czerwone. To ta pani jeździ na czerwonym? Brawa dla niej.
~patita 19-11-2007 17:29
jednego oslepi slonce drugiemu wiatr zawieje... wyobrazni wyobrazni trzeba to przejscie nagle nie wyroslo jest tam od lat... a skoro jest to tak sie zdarzyc moze ze na nim moze bedzie pieszy a nawet gdy go nie bedzie to nalezy zwolnic bo moze taki pieszy nagle wyskoczyc jak ten oslepiajacy promyk slonca.
joten52 19-11-2007 17:40
Doprawdy, "chamulec" puszcza, jak sie takie byki widzi...
~? 19-11-2007 17:43
Czy na pewno kobieta miała zielone światło? Współczuję bardzo poszkodowanym-straszne zdarzenie... Życzę im szybkiego powrotu do zdrowia. *Pytanie w pierwszym zdaniu jest do konkretnej osoby...która zapewne je wychwyci...
~? 19-11-2007 17:44
Czy na pewno kobieta miała zielone światło? Współczuję bardzo poszkodowanym-straszne zdarzenie... Życzę im szybkiego powrotu do zdrowia. *Pytanie w pierwszym zdaniu jest do konkretnej osoby...która zapewne je wychwyci...
~Kasia 19-11-2007 17:59
Ciekawe jakbyście komentowali to zdarzenie jakby to facet jechal a nie kobieta!Kobiety wcale nie są gorszymi kierowcami niż mężczyźni!Czasami to wlaśnie faceci jeżdżą gorzej niż kobiety więc najlepiej niech każdy mówi za siebie!
~? 19-11-2007 18:00
Pomyłka chodziło oczywiście o światło czerwone....
~ange 19-11-2007 18:09
To kto w końcu miał zielone?? Sprawczyni wypadku czy piesi??
~UZAL 19-11-2007 18:18
TO ZAWSZE BEDZIE DOBRY STARY MILLEREK
~dd 19-11-2007 19:01
może oslepiło może nie ale jak przechodzi się przez przejście dla pieszych to chyba też należy się rozejżeć nawet jak jest zielone . samochód nie staje w miejscu jest jeszcze tzw. droga chamowania.
~36548 19-11-2007 19:11
hmm nie mi oceniac to co sie stalo ale powiem wam , uwazajcie jako piesi ,,, mimo iz nie przekraczam 50 w miescie wiele razy mialem awaryjne hamowanie gdy pieszy wyskoczyl na przejscie albo o zgrozo przechodzil nie po pasach na wolnosci !!
~bokili 19-11-2007 19:19
Niektórzy mają orzeszka zamiast mózgu i nie myślą. Teraz biedni ludzie muszą cierpieć! Jak na pasy weszłoby całe przedszkole na czerwonym i ktoś się pomylił to po dzieciach?1 Bo oślepiło kierowcę?! Po to są znaki i światła żeby przewidywać, a jak widoczność jest ograniczona to się zwalnia!!!
~! 19-11-2007 19:34
To przejście pomimo sygnalizacji jest bardzo niebezpieczne.Kilkakrotnie zdażyło mi się,że kierowca nawet nie zwolnił mimo iż ja jako pieszy miałam już zielone i byłam w połowie przejścia.....prawie po butach mi przejechał...
~okta 19-11-2007 20:19
to było koło mojego domu, usłyszałam dzwon i piski opon, pozniej wyszlam z domu - bylo juz pelno policji dwie karetki i krew na ulicy. Kobitka ładnie za to beknie; nie chcę osądzać ale usprawiedliwienie na poziomie wizualnego wizerunku i koloru włosów:/
~xnowee 19-11-2007 21:03
Kobieta po potrąceniu udzieliła poszkodowanemu pierwszej pomocy, ciekawe ilu z nas by się na to zdobyło? Ponadto potrąconemu rozbiła się flaszka, ciekawe ile miał w sobie? ale to pewnie stwierdzi lekarz. Pozdrowienia dla pani powyżej - BIERNEGO OBSERWATORA oraz innych gapiów
~Agata 19-11-2007 21:09
bo na tych pasach to trzeba pomykać szybko, nic dziwnego że nie zdążyli - szybko przeskakuje na czerwone
~locke 19-11-2007 21:11
Jechałem 5 minut po wypadku do Cieplic i istotnie słońce było nisko i ostro. Musiałem już w Jeleniej wygrzebać moje stare okulary.
~ktos 19-11-2007 21:26
kobieta czy nie dzisiaj naprawde zle sie jezdzilo dlatego ze oslepialo slonce.a piesi tez powinni patrzec czy cos nie jedzie nawet jak jest zielone swiatlo!!!!!!!a nie ida jak krowy bo zielone sie swieci.i nie najezdzajcie tak na kobiety bo nie ktore pewnie jezdza lepiej od was!!!
~hmmm 19-11-2007 21:46
poszkodowani to nie rodzina... tym chłopcem jest mój kuzyn, razem z owym meżczyzną przechodzili na zielonym(dla pieszych dla jasności)... szczęście w nieszczęściu, że mały jest nie zbyt mocno poturbowany natomiast podobno gorzej z tym panem gdyż najsilniejsze uderzenie wziął na siebie przy okazji cos powinni tam zrobić sama kiedys mało nie wpadłam w tym miejscu pod samochód przechodzac na zielonym bo kierowca gnał z zawrotną szybkością
~artur 19-11-2007 22:07
poszkodowany - mój wujek walczy o życie na oiomie
~kamik 19-11-2007 23:41
Tam jest sygnalizacja, ale naprawdę trzeba uważać. To do kierowców. Jadąc ulicą Wolności od strony Cieplic prawym pasem w kierunku CENTRUM jest lekki zakręt za którym wyłania się po prawej stronie sygnalizator. Codziennie jeżdżę tą drogą kilka razy. Przyznam się jednak że czasami jak słońce przyświeci to naprawdę nic na nim nie widać... Głupio się przyznać ale ja też kiedyś tam przejechałem na czerwonym... Nie jechałem szybko... Na szczęście nikt nie przechodził przez pasy. Uważajcie w tym miejscu bo naprawdę jest niebezpiecznie:/
~nx 19-11-2007 23:43
Na tym przejściu zielone światło nic nie znaczy. Wiele razy musiałem się cofać przed jadącym na czerwonym autem. Masakra - ludzie bez wyobraźni a naprzeciwko przedszkole !!! Droga Policjo - kilka razy poobserwować - powinno pomóc
~XxXxX 19-11-2007 23:53
Panu Patolowi to bije na ten mały mózg który nosi pod tą ohydną banią, gbur zasrany sam pewnie nie ma prawa jazdy, albo jeździ jak ostatni kretyn, Męski szowinista, dawaj staniemy gdzies sie pościgami na torze zobaczymy kto ma lepsze umiejetności.Daje 1000zł że będę lepsza. Jak mężczyzna spowoduje wypadek to, pewnie była by to wina tych co przechodzili na pasach. Stary zajrzyj sobie w statystyki i zobacz że mężczyźni powodują wiecej wypadków. Wrrrrr kretyn Pozdrawiam:P
joten52 20-11-2007 7:26
Kobieto wzburzona, która tak "patola" połamałaś! Mężczyźni powodują więcej wypadków, bo statystycznie jest ich więcej za kierownicą. Popatrz na inne zagadnienie: Bez przerwy się czepiają, że AŻ 20 % wypadków powodujuą nietrzeźwi kierowcy. Jasno z tego wynika, że "TYLKO" 80 % powoduja trzeźwi, a to nie ich się czepiają, a tej mnieszości. Paradne, prawda???
PrYk 20-11-2007 8:27
Tu nie chodzi o to czy kobiety jezdza gorzej od facetow... Wypadek to wypadek i nie ma co dyskutowac. Prawda jest to, ze bez okularow czasami ciezko widac te swiatla pod slonce. Zreszta mysle, ze wielu kierowcow to potwierdzi. To, ze za szybko kierowcy tam jezdza to tez fakt. Kiedys jak napisalem, ze ktos pocina 90-100 na wolnosci to byly komentarze, ze to w porzadku - pozostawie to bez komentarza... Szkoda, ze takie sprawy naglasnia sie jak cos sie stanie a nie zapobiega sie lamaniu przepisow wczesniej...
~Kierowca. 20-11-2007 8:44
Podsumowując, każde przejście jest niebezpieczne. Zawsze się znajdzie ułan, który "musi, inaczej się udusi" na czerwonym, by pokazać pieszemu kto tu rządzi. Miały być foforadary na Wolności, gdzie są? Co, za dużo zdjęć zrobił przenośny fotoradarek i się nie chce przeprowadzac postępowań mandatowych. Słońce było istotnie nisko feralnego dnia- ale jest zima- to normalne i tak będzie jeszcze jakiś czas. Jechałem około 10 minut po wypadku i waliło po oczach aż miło. Ale od czego wyobraźnia. To przejście widać z baaardzo daleka ( z obu stron). Poza tym są sygnalizatory po prawej- proponuje używać spryskiwaczy i wycieraczek, oraz szmatki do wytarcia kurzu na wewnętrzbej szybie- będzie mniej oślepiać. Poza tym .....rozwagi i nogi z gazu.
~EBE 20-11-2007 9:13
Znam tego Pana , co został potrącony. Smutne jest to ,że walczy o życie w szpitalu. Ale faktem jest też, ze tego dnia od rana pił alkohol. Faktem jest też to, że mocno wypity, z zapasem alkoholu wracał do domu.Sądzę, że nie był w stanie ocenić, czy światło było zielone, czy czerwone. Mimo tego prowadził dziecko. Szkoda mi każdego człowieka , bo każdy ma prawo do życia. Zastanawiam się tylko dlaczego tylu internautów wiesza psy na biednej kobiecie, która prowadziła auto.Nikt nie żałuje tu dzieciaka. A dziecko ucierpiało. Dziecko prowadził pijany męzczyzna. Tego nikt nie zauważa, co niestety jest standardem w tym kraju. Głupia baba za kółkiem brzmi przecież barzdziej medialnie ! Czeka ją sąd, kara , wyrzuty sumienia do końca życia. Zastanawiam się jak długo w tym kraju facet za kółkiem będzie postrzegany jako coś lepszego , niż prowadząca kobieta.Jak długo stan upojenia będzie skutecznym usprawiedliwieniem? Uważam ,że w wyniku tego zdarzenia dramat przeżywa zarówno poszkodowany z rodziną, jak też i prowadząca auto. Dlatego też uważam, że chamskie, prymitywne i pozbawione wszelkiego poziomu kometarze takich ludzi jak PATOL, powinny być bezwzględnie pozbawione prawa publikacji. Mimo, że jestem facetem i dużo jeżdżę samochdem, uwżam, że wielu panów ma niewielkie pojęcie o prowadzeniu auta. Na temat Policji tm razem się ne wypowiem, bo znów bym musiał pisać o staniu w krzakach i polowaniu na jeleni w bezpiecznych miejscach. I pewnie znów miałbym rację. Pozdrawiam: EBE
~123 20-11-2007 11:23
W takich sytuacjach zawsze obwinia się kierowcę, a przecież o bezpieczeństwo na drogach nie tylko oni powinni zadbać, także piesi, którzy niejednokrotnie zachowują się jakby rzeczywiście brakowało im wyobraźni i byli panami jezdni, bo mają swój skrawek pasów. W pełni popieram pana EBE. Jestem pewna że gdyby ten potrącony mężczyzna był trzeźwy potrafiłby racjonalnie ocenić sytuację, nie pchał by się prosto pod koła i nie doszło by do tej tragedii. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi - nawet najbardziej wprawnemu i ostrożnemu kierowcy może przytrafić się taka sytuacja. To tragedia dla obu stron!!! Łatwo jest więc dawać "dobre rady" o wyobraźni i tym podobne przytyki, ale ciekawa jestem jak tłumaczyli byśmy się gdyby to pod naszymi kołami leżał człowiek? Nie ważne czy kierowcami czy pieszymi, wszyscy mamy taki sam obowiązek aby dbać o własne i innych bezpieczeństwo. Jeśli już taka sytuacja się zdarzy to nie obwiniajmy tylko kierowców, bo tak jest najłatwiej
~locke 20-11-2007 11:35
Analiza postów "Patola:" w innych tematach wskazuje na to, że nie warto mu poświęcać jakiejkolwiek uwagi. Jego to właśnie bawi, a administratorowi nabija klików. Osoba ta nie ma najmniejszego pojęcia o czym piszę, a jak już pisze to z błędami. Najlepszym rozwiązaniem jest jego pełne ignorowanie.
marl 20-11-2007 13:21
Powoływanie się na statystyki że kobiety powodują mniej wypadków nie ma sensu, ponieważ nikt nie prowadzi ststystyk przyczyn wypadków. Jeśli jakaś dziunia jedzie 30 km/h tam gdzie można np 50 czy 70 bo się boi szybciej, a kierowca zdenerwowany taką ślimaczą jazdą wyprzedza i wtedy dojdzie do wypadku - to on jest sprawcą a babeczka sobie odjedzie. W statystyce figuruje - np niedostosowanie prędkości do warunków.
~bogdan 20-11-2007 15:45
LUDZIE!!!Tam jest przedszkole!!!!A jakby szły przez ulicę maluchy(czytaj: twoje-moje dziecko)? tam obowiązkowo trzeba zwolnić!!!!a kierowcy to też przeważnie czyiś rodzice więc radzę myśleć co się robi!PANOWIE I PANIE NOGA Z GAZU!!!!!A swoją drogą patrole policji tam by się przydały- z cała pewnością miały by pełne ręce roboty........
~matka 20-11-2007 17:54
no właśnie przedszkole i jeszcze w dodatku integracyjne -tam chodzą dzieci lekko upośledzone i z problemami ruchu - i gdzie policja?najwyższa pora zadbać o to przejście.......
~Gość 20-11-2007 21:37
mam nadzieje ze szybko dojda do zdrowia na ulicy wolnocsi tak zawsze jest a gupimi kometarzami sie nie przejmujcie mi jak dziadka poszukiwali jakie tam byle kometarze ....,
~MAMA 20-11-2007 21:58
Przejście dla pieszych powinno wszystkim kierowcom uświadomić, o zasadach. Nie rozumiem jak może kogoć oślepić słońce jeżeli na pasie obok stoją dwa samochody na czerwonym świetle!!!.................. Przecież to nawet niedowidzący jeżeli zachowuje zasady to zauważy. Dzięki, że w przedszkolu już od pierwszych dni właśnie dzieci są uczone prawidłowego przechodzenia przez ulicę, ALE NA GŁUPOTĘ to i mądrego nie znajdziesz.................. Życzę powodzenia tym co na przejściu w tym miejscu od razu po przełączeniu się świateł wchodzi..... Przynajmniej jednego wariata drogowego jest mniej.
~Redrum 20-11-2007 22:00
Po pierwsze panie ~EBE czy jakoś tak niema pan racji chłopiec to mój bratanek wracał ze szkoły. Nacisnął przycisk na światłach pojawiło sie dla pieszych zielone a dla samochodów czerwone. Obok szedł Jakiś pan (nieważne czy szedł pijany czy nie , nie rozrabiał tylko szedł do domu powtarzam na zielonym świetle). Chłopiec był dla niego całkiem obcy, gdyby nie facet dziecko by zginęło. Jeżeli szanony Pan uważa że nie powinno sie pic alkoholu to niech pan pije soczki i niech się pan teleportuje do domu po zabawie alkoholowej żeby nie wychodzi z domu. Jestem tylko ciekaw ile razy pan jechał po pijanemu i ile razy był pan pijany i wracał na piechotę do domu (i zarówno podejrzewam że zgrywając cwaniaka) Chłopcu nic groźnego sie nie stało a szanowny pan który praktycznie ocalił dziecko walczy o życie na oiomie. Kierowca (nieważna płeć) powinna odpowiedzieć za spowodowanie wypadku bez tłumaczenia sie na słońce bo ślad hamowania był naprawdę długi czy pytanie sie nasuwa z jaka prędkością kierowca jechał? wiec drogi panie ~EBE proszę nie gada bzdur jak nic pan na ten temat nie wie. A jeszcze jedno ludzie wypowiadający sie na temat kierowców kobiet powinni sami zrobić rachunek sumienia a nie osadzać (porostu szowiniści). Jestem facetem i mam całkiem inne podejście do kobiet niż reszta bezmózgich facetów zadufanych w sobie i nieraz kobieta jest lepsza od facet a nieraz na odwrót.
~gość 21-11-2007 10:10
Nie istotne kto jest kierowcą kobieta czy męższczyzna.Ważne jest,że nie przestrzega się przepisów drogowych.Być może pani rozmawiała przez telefon(nagminne)Pozatem foto radar powinien być zamontowany na stałe.Przerażenie bierze,gdy jadąc 60 większość kierowców uważa takiego kierowcę za zawalidrogę.Zlikwidować Straż Miejską,może wówczas będzie widać Policję na uliczch(drogówka)Bo same różnego rodzaju akcje nic nie dająKierowco myśl i przewiduj.
~do ~Redrum 21-11-2007 11:55
Brawo brawo i jeszcze raz brawo za sensowna wypowiedz!
~ 21-11-2007 13:27
słuchaj ebe. po pierwsze pan, który szedł był trzeźwy, bo pół godziny wcześniej wrócił z pracy. po drugie nie miał przy sobieżadnego alkoholu i we krwi również. A po drugie uratował dzieciaka, który może by nie żył. Zanim napiszesz coś tak głupiego to zastanów się trzy razy. On jest bohaterem, a nie pijakiem, który wracał nalany do domu.jest nieprzytomny i walczy o życie, podczas gdy wy piszecie takie bzdury.Nie wiesz to nie gadaj od rzeczy, bo łatwo jest kogoś ocenić, a może zobacz na siebie, bo ja ciebie też znam
~??? 21-11-2007 13:44
Ten potrącony to mój wujek:(Gdyby nie on to dziecko by zginęło;(
~margolcia 21-11-2007 15:03
potrącony to także mój wujek.uratował chłopca a sam walczy o życie-to są fakty.a Pan Panie ebe zbyt mało wie,żeby komentować!!! no,chyba,że zbadał Pan krew poszkodowanego na miejscu?!zielone to zielone a obowiązkiem kierowcy jest się zatrzymać!!! chyba,że jest zbyt zajęty np.rozmową przez komórkę.nie oceniam tej kobiety,bo jej także na pewno nie jest milo z taką świadomością.gdyby jednak była fair i bez winy to spróbowałaby dowiedzieć się chociaż czy potraceni żyją.i jeszcze jedno wszyscy ciepliccy plotkarze:SWOJE DURNE I BEZPODSTAWNE UWAGI ZACHOWAJCIE DLA SIEBIE!!!NIE CHOWAJCIE MOJEGO WUJKA,BO ON ŻYJE!!!JEśLI TAK WAS CIEKAWI JEGO LOS TO MIEJCIE ODAWGę ZAPYTAć O TO WPROST JEGO RODZINę A NIE GADAJCIE BZDUR!!! NIECH KAżDY SPOJRZY NA SIEBIE!!! na koniec dziękuję za wszystkim,którzy doceniają to,co zrobił mój wujek i trzymają kciuki za jego powrót do zdrowia. <br><br> <i> Przygotowujemy materiał o zdarzeniach drogowych przy ulicy Wolności. Pani Wujkowi życzymy dużo zdrowia. A Panią prosimy o kontakt mailowy z redakcją - z szacunkiem - TEJO </i>
~Ziom 21-11-2007 18:39
...nie skomentuję-to wina kobiety
~syn 22-11-2007 9:29
Uprzejmie proszę świadków zaistniałego zdarzenia jadących pojazdami za mamą o kontakt mailowy na adres dover@onet.eu Chciałbym zaznaczyć iż bardzo trudno jest leczyć osobę upojoną alkoholem. Zwykle osoba taka czeka na wytrzeźwienie, dopiero później można podjąć jakiekolwiek środki. Proszę sobie wyobrazić sytuację gdy stoimy przed przejściem dla pieszych, czekamy na zielone światło. Nagle z pośród nas pijana osoba wychodzi na jezdnię. Czy osoba wychodząca na czerwonym świetle nie wzbudza w nas odruchu rozpoczęcia przekraczania jezdni? A co się stanie gdy upojona alkoholem osoba zostanie potrącona? Cala uwaga pieszych zostanie zwrócona na osobę poszkodowaną, a z całą pewnością piesi nie będą zainteresowani przekraczaniem jezdni. Po chwili zerkną na światła i okazuje się że mają zielone. Mimo wszystko będąc pieszym pewnie poczułbym solidarność z osobą potrąconą, tym bardziej że wzbudziła we mnie odruch przekroczenia jezdni. „Szczęściem w nieszczęściu” jest to że mama uderzyła w poszkodowanego jadąc tak wolno. O niewielkiej prędkości pojazdu świadczy krótka droga hamowania i znikome uszkodzenia pojazdu. Gdyby było inaczej auto byłoby rozbite a poszkodowany by nie żył. Dlatego zwracam się z apelem do kierowców jadących za mamą o kontakt. Moim zdaniem są oni wiarygodnymi świadkami tego nieszczęśliwego wypadku.
~wrzos 22-11-2007 11:34
Jeden wielki bełkot, jak zwykle w takich tematach. Jeden lepszy od drugiego w swoich mądrościach i tezach na temat zajścia, ale nikt nie zauważa tego, ze na tamtym odcinku drogi miedzy godzinami 14.00 i 15.00 gdy słońce jest nisko to świeci wprost w przednie szyby samochodów jadących do cieplic. Świeci tak dokłądnie, ze nie widać jaki kolor światła świeci sie na sygnalizatorze, ponieważ słońce w tych godzinach znajduje się mniej więcej na wysokości sygnalizatora! Najgorsza sytuacja jest wówczas, gdy jezdnia jest MOKRA! wtedy całe światło słońca odbija sie dodatkowo od jezdni, wygląda to tak, jak by ulica płonęła, nie da sie przejechać tym odcinkiem bez mrużenia oczów. Skoro jesteście tacy INTELYGENTNI to zróbcie sobie mały test - weź telefon komórkowy do ręki, unieś go na wysokość słońca i spróbuj coś zobaczyć na wyświetlaczu. Jak będę tamtędy przejeżdżał w tych godzinach to zrobię fotkę i podam link, ciekawe czy ktoś zobaczy kolor światła. Pozdro!
~EBe 26-11-2007 14:19
Magnolciu ! Wiem bardzo dużo. Ale nikt nie upoważnił mnie do publikowania całej mojej wiedzy na ten temat. Bez wątpienia przeżyważ wielką tragedię, bo każde życie jest bezcenne. Wiem, co czujez i doskonale cię rozumiem. Nit Cię jednak nie upważnia do opluwania ludzi na tych łamach. Swoje uwagi , także na mój temat bądz łaskawa zachować dla siebie. Myślę, że wię kszość internautów wypowiadających się na Jelonce nię życzy sobie Twoich niesmacznych Epitetów. Z wyrazami szacunku EBE
~iza 27-11-2007 0:39
nie najeżdżać na tę panią , ona jeżdzi bardzo ostroznie. wiem bo ją znam.wieszajcie psy lepiej na tym panu co prowadził dzieciaka, ibyl na bani.a słonce ją oślepilo bo nie miala okularów.
~iza12 27-11-2007 1:34
proszę nie najeżdżać na tą panią. ona jeżdzi wolno i bardzo ostrożnie , miała po prostu pecha,na jej miejscu mógł być każdy z nas.ja ą dobrze znam iwiem jak jeżdzi. a kobiety są lepszymi kierowcami bo myślą i mają wyobrażnię iwy faceci nie najeżdżajcie na nas , bo sami jeżdzicie jak głupy.po prostu miala pecha i nie miala okularów. a słońce tego dnia oślepiało.
~ARNAR16 27-11-2007 20:55
kobieta jest ok.bo slonce bardzo razilo bylem widzialem no szkoda ale zdaza sie;ale ja musze o naszej stacji przeciez tam powinni krecic serial komediowy od kiedy sa te downy za kasami gdzie ten nowy szef elegant ich znalazl nie wiem ale na bank podatku za nich nie musi placic tylko,ze kosztem naszych nerwow bo mi wysiadja jak czekam na te zulwie a ta glombiara czarna w okularach albo stara jak mnie znow wku...to tam wjade crossem do gory do biura, a bardzo lubialem milera..
~xnowee 28-11-2007 19:46
Proszę obejrzeć zdjęcie http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/vmjfzdjc1zycjzmnyzzm.jpg Na tym zdjęciu stoi pieszy przed pasami. Ma czerwone światło i czeka. Ciekawe czy go widzicie. Jest to zdjęcie miejsca wypadku. Pozdrawiam
~rafek 28-11-2007 22:55
w poniedziałek jechałem o godz. 14, świeciło słonce a sygnalizacji zupełnie nie było widać. Sam w ostatniej chwili zobaczyłem czerwone światło. TAM JEST NIEBEZPIECZNIE UWAGA!!!
~iza12 29-11-2007 2:28
do ~xnowee~.oglądam wlaśnie to zdjęcie o ktorym piszesz, niestety nie widać tam pieszego.mogliby to zdjęcie obejrzeć ci co tak najeżdżają na tę kobietę.ja tamtędy często jeżdżę i wiem ,że bez dobrych okularów przeciwsłonecznych trudno coś na tej krzyżówce dojrzeć, a zwłaszcza światło na sygnalizatorze.pozdrawiam.
playmen-piotr 30-11-2007 22:50
Pewnie moja wypowiedź nie wiele tu wniesie, ale chciałbym podzielić się jednym spostrzeżeniem. Zawsze kiedy stoję przed przejściem uważnie obserwuję kierowców stojących i czekających na zielone światło, i jedno co zwróciło moją uwagę to to, że zerka taki "as szos" na światło, i gdy jest już zielone rusza, nie zerknąwszy nawet czy aby ktoś jeszcze nie próbuje przejść na drugą stronę.
PrYk 19-12-2007 7:55
Niestety pieszym tez nic nie brakuje. Gdy dostaja zielone wychodza na przejscie niczym konie z boksow... Niewazne czy cos jedzie czy nie... Sa skrzyzowania w jeleniej gdzie i kierowca skrecajacy w prawo moze miec zielone i piesi za chwile tez...

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group