• Środa, 18 września 2019
  • Godz. 11:30
  • Imieniny: Ariadny, Ireny, Irmy, Józefa, Stanisława
  • Czytających: 6512
  • Zalogowanych: 13
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Nędza na Wiejskiej

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 0:00
Aktualizacja: Poniedziałek, 9 kwietnia 2007, 14:53
Autor: TEJO
Fot. Krzysztof Knitter
Pechowa ulica straszy wyglądem.

Trudno wyczuć świąteczną atmosferę przy ulicy Wiejskiej. Mieszkańcy już na tyle przyzwyczaili się do niedogodności, że niemal się z nimi pogodzili.

Część Wiejskiej należy do ulic, które w stolicy Karkonoszy nie mają utwardzonej nawierzchni. Tak jest na odcinku między garbatym mostkiem a mostem przy ulicy Różyckiego. – Jak nie błoto, to pył i kurz – mówią jeleniogórzanie, którzy w okolicy mieszkają. Jest kilka zakładów rzemieślniczych, w tym warsztat samochodowy. Klienci boją się przyjeżdżać ze względu na dziury w szutrowej nawierzchni.

Porządnego remontu nie udaje się przeprowadzić już od kilku lat. – Asfalt położyli tylko po drugiej stronie, w kierunku dawnego urzędu pracy i dalej, ale o tym fragmencie nikt nie pamięta.

Księżycowy krajobraz panuje także na pozostałym odcinku traktu, w kierunku wiaduktu kolejowego. Tam od zeszłego roku walają się pordzewiałe elementy konstrukcji kanalizacyjnych. Są wykopy i ogólny nieporządek. – Zwalisko jakichś starych znaków drogowych, żelastwo. Niebezpiecznie. Przychodzą się tu bawić okoliczne dzieci. To może źle się skończyć – obawiają się ludzie.

Są to pozostałości po rozpoczętej w ubiegłym roku budowie sieci kanalizacyjnej i przyłączy wodociągowych. Czy znikną? Nie udało nam się ustalić. Nie wiadomo też, czy na tym odcinku w ogóle będzie położona trwała nawierzchnia.
– Jak Wiejska, to może być jak na wsi, chociaż w wielu wsiach jest porządniej niż tu – kwituje Robert Kutkowski, który codziennie zmierza w kierunku centrum skrótem przez garbaty mostek.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (36) Dodaj komentarz

~obserwirung 9-04-2007 10:01
O.P."Nie jest nawet ujęty w planach tegorocznej modernizacji nawierzchni ulic."-mam pytanie a gdzie takwy plan mozna znależć,z tego co mi wiadomo to chłopaki kłada juz krawęzniki a droga jest juz utwardzona tłuczniem a zatem gdzieś to ujeli.Tylko ta p...na szybkość wykonawców
~monia i Krzys 9-04-2007 10:14
to jest tragedia z ta wiejska,ta ulica wyglada jak by czas sie na niej zatrzymal,wladze mista mogły by coś z tym zrobic...
~hugo 9-04-2007 10:31
to juz standart w naszym miescie wszedzie dziury ale tam mozna bylo sie mozna przejs na spacer tylko jak to jest pytanie skoro trasa nie do przejscia jak zwykle lipa nic dodac nic ujac to jest nasze miasto piekne ale tylko w cenrtum
~ktośka 9-04-2007 11:55
ja tam mieszkam i uważam że to siara mieszkać na takiej ulicy=(
~seeeeee 9-04-2007 12:33
Nie róbcie sensacji , ta ulica wygląda tak od conajniej 25 lat więc był czas przywyknąć hihihi
~kosa 9-04-2007 12:58
przedstawinie obrazki to niechlujstwo , brudastwo , i przyslowiowy przyklad polaka brudasa, balaganiarza-bo taka mamy opinię w europie. Te przyklady są wszędzie w mieście i prawie w calym kraju , opowiadają o nich goście zagraniczni którzy raz tylko odwiedzą miasto i polskę, bo dzieli nas od sąsiadów zachodnich przepaść w porządkach I CZYSTOŚCI.Nawet na śięta nie posprzątają - to skandal !. Ale mamy za to przewagę nad nad zachodem w pasożytniczych urzędnikach i ich nieróbstwie i liczebności w slużbach odpowiedzialnych za ten stan rzeczy- jak straż miejska , MPGM, zarządy dróg i mostów, wydzialy ochrony srodowiska z urzędasami, wydzial gospodarki gruntami , komisje ladu i porządku w radzie miasta, wydz. gospodarki komunalnej i nad tymi wszystkimi są ludzie i organy którzy biorą forsę z tytulu nadzoru w urzędzie miasta lącznie z prezydentami.. A jaką mamy rzeczywistośc - bród , smród i balagan - oraz opinię Polak brudas i zlodziej. A Jelenia Góra to szczególne miasto bo ponoć się chelpi że to miasto turystyczne więc ma być wyjątkowo czyste i zadbane - a jest odwrotnie . Wina leży w nadmierze urzędników bo , wówczas nic oni nie robią bo oglądają się na siebie wzajemnie i nie wiedzą kto ma pierwszy ruszyć miotlą a kto lopatą.
~Łowca byków 9-04-2007 13:48
Myślałem, że chodzi o Wiejską w Warszawie. Na Jelonce wszak piszą o wszystkim. W Warszawce jednak bieda nie straszna zwłaszcza tam.
~były radny 9-04-2007 14:18
Wstyd dla przewodniczącego Rady Miejskiej Jeleniej Góry Huberta Papaja, że chce mu się mieszkać na takiej ulicy. Wprawdzie po przeciwnej stronie ul. Różyckiego, ale również wieśniackiej...
~Dorka 9-04-2007 15:57
Matko Hubert w Radzie Miejskiej? No, no gratulacje dla Mamy Huberta i pozdrowienia dla byłej wychowawczyni rocznik 1985
~Zibij 9-04-2007 18:01
Nie tylko ulica, ale brzegi Bobru w całej Jeleniej Górze to jeden WIELKI ŚMIETNIK
~HUBERT 9-04-2007 18:13
Ma mi być wstyd ze mieszkam na Wiejskiej ? Nie wstydze się ze mieszkam na tej ulicy i że mieszkam w Jeleniej Górze a takie "osoby" które się wstydzą miasta i jego meiszkańców słusznie siebie nazywają BYLYMI radnymi. W tym mieście jest wiele rzeczy do zrobienia i znajac kompetencje rady i majac na uwadze ze minely dopiero 4 miesiące pracy ciężko się spodziewać cudu Ale rozumiem ze dla pana "byłego radnego" niezrozumiale jest że w pierwszej kolejności nie zajełem się miejscem w ktorym mieszkam tylko ulicami, w tym rzeczywiscie się róznimy Przypomne jedynie iż w tegorocznym budzecie m.in: Zwiekszono wydatki o 1 mln zł na remonty bieżace dróg Zwiekszono dotacje na remonty dla Zakładów Gospodarki Lokalowej o 1.1 mlnzł Zwiekszono środki finansowe na dokumentacje na remonty dróg i oswietlenia – kwota 240,0 tys. zł. Przeznaczono kwote 150,0 tys. zł na opracowanie dokumentacji na: budowe nawierzchni oraz oswietlenia ulicznego ul. Małcużynskiego - 30,0 tys. zł, budowe oswietlenia ulic: Nowa, Wrzosowa, Jasminowa, Poziomkowa, Malinowa - Czarne - 35,0 tys. zł, remont nawierzchni ulic: Zakopianska i Czarnieckiego wraz z remontem oswietlenia - 50,0 tys. zł, remont nawierzchni ulic: na osiedlu Pod Wałami: Tabaki, Bilewicza, Brezy, Starzynskiego,Ujejskiego i Steczynskiego - 35,0 tys. zł. Zwiekszono o 1 mln zł srodki finansowe na remonty i inwestycje obiektów oswiaty i wychowania A nazywanie jakiejkolwiek ulicy czy jej mieszkańców wieśniaczej itd świadczy o braku kultury, ale tego po panu można było się spodziewać Dziękuje za pozdrowienia mimo iż chyba nie mialem przyjemności poznać
~Do"Hubert" 9-04-2007 18:47
Masz racje.To dopiero cztery miesiace,a ogolny stan miasta i okolicy wymaga duzego nakladu pracy oraz niemalego wkladu finansowego PS.W twoj tekst wkradl sie blad ort.(lub tez zwykle przeoczenie)-"zajalem"przez "A"(nie posiadam polskiego alfabetu wiec,gwoli wyjasnienia,"a z ogonkiem).Pozdrawiam.
~mieszkanka wiejskiej 9-04-2007 19:03
a ja chciałam sprzeciwić się opinii autora artykułu... otóż mieszkam praktycznie na terenie tej budowy i to że leżą poprzewracane znaki itp. to nie wina budowlańców (i nie ich niechlujstwo) ale jakiś "inteligentnych inaczej", którzy nie mają co robić wieczorami tylko demolować m.in. znaki i zabezpieczenia wykopów!!! (te zdjęcia były pewnie robione wieczorem albo wcześnie rano lub w wolne dni) Z tego co wiem to nawierzchnia docelowo ma być asfaltowa i to wykończona do końca czerwca. Budowlańcy uwijają się w pocie czoła od rana do wieczora, więc uważam że ten artykuł jest dla wykonawców krzywdzący bo przecież nic się nie zrobi jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki... ps. wolałabym (i to nie tylko ja ale także mieszkańcy ulicy Paderewskiego i części Szymanowskiego) żeby ktoś się w końcu zainteresował Wytwórnią Betonu IBF, bo co z tego że będzie nowa asfaltowa nawierzchnia, jak i tak zostanie zniszczona przez ich ciężkie samochody wożące beton??? Poza tym hałas z tej fabryczki nie daje ludziom normalnie funkcjonować!! Zwłaszcza kiedy pracuje w godzinach nocnych...
~Mieszkaniec 9-04-2007 19:16
Zapomniał Pan o ul. Działkowicza...
~Jeleniogórzanka 9-04-2007 19:22
Niech pan TEJO przejdzie się całą ulicą Wiejską i nie opisuje tylko części tej ulicy.
~Marek 9-04-2007 19:24
Artykuł jest obraźliwy w stosunku do mieszkańców tej ulicy. Jelonka właśnie straciła sympatyka tej strony.
~piiii 9-04-2007 20:09
Jaka nazwa, taka ulica!Ja mieszkam na Miejskiej i jest git!
~d3m0l 9-04-2007 20:51
Brawo Hubert, jak zawsze elokwentnie i konkretnie. Więc ja też dorzucę. Z tego co mi wiadomo zniszczenie drug, chodników i trawników przez wykonawców modernizacji sieci kanalizacyjnej powinno zostać naprawione przez ich samych lub wskazane firmy w każdym zezwoleniu na budowę zawarta jest część o doprowadzeniu miejsca budowy do stanu sprzed, w tym wypadku chyba w grę wchodzą nowe chodniki, gdyż niektóre przestały istnieć. Jeśli miasto liczy na to, że sp-nie teraz obciążą mieszkańców kosztem naprawy podwórek i trawników oraz nowymi chodnikami to z góry powiem, że Miasto będzie miało zapewnione setki jeśli nie tysiące procesów. A dlaczego miasto ?, a dlatego, że to miasto jest zleceniodawcą oraz odbiorcą tej inwestycji. Co do brudu na niektórych ulicach to podpowiem mieszkańcom, należy wykonać ładną tablicę informacyjną najlepiej po Polsku, Niemiecku i Angielsku, o treści typu: Mieszkańcy ulicy "NAZWA" serdecznie przepraszają przechodniów i w tym turystów za brud i bałagan. Uprzejmie informujemy, że 3 metrowy pas po każdej stronie ulicy to teren miejski który nie był sprzątany ani razu od kilku lat, a zwisające gałęzie drzew i spadające suche konary to dla wydz. Ochrony Środowiska obiekt chronionego krajobrazu kotliny Jelenigórskiej. Jeśli godzisz się na poparzenia 2 metrowymi pokrzywami, lub rany zadane przez gałęzie, butelki, puszki i gruz w momencie gdy będziesz uskakiwać w krzaki unikając potrącenia przez nadjeżdżający samochód wiedz, że robisz to wyłącznie na swoją odpowiedzialność. Podpisano, życzliwi mieszkańcy.
~meteor 9-04-2007 21:12
Wydatki na remont i zamierzenia - to jedna sprawa , ale bieżące wyegzekwowanie czystości i porządku od slużb i ludzi biorących pieniądze z miasta za czystość lub brud w mieście i ich materialna odpowiedzialniść za to - to druga sprawa.Te święta to kolejne święta w nieposprzatanej, zasyfionej Jeleniej Górze , ulic się nie zamiata a jeżeli już ,to byle jak - ulic nie myje z drobnego kurzu jak w calej unii , nie dba się o trawniki naturalne filtry przeciw kurzowe itd. Fruwaja tony papierów , foli,kiepow, liści. Przecież ten kurz wraz z malym podmuchem wiatru powoduje choroby oczu, spojówek, ukladu oddechowego nie mówiąc już o niszczeniu i osadzającym się brudzie na nowo pomalowanych kamienicach , z zaciekami brudu.Nowo pomalowane Nowo pomalowane kamienice nawt 2- letnie wyglądają jak 50 letnie w zaglębiu Ruhry. Tak się przyzwyczailo i już przywyklo do tego nowe pokolenie rządzących że nie widzą tego zjawiska , problemu, marnotrastwa i powszechnego brudastwa dziadostwa , przecież jaki kontrast nas dzieli od miast nawet bylej NRD. A miotel, szczotek i wody do mycia chyba W Jeleniej Górze nie brakuje- nie mozna tlumaczyć się brakiem funduszy lecz indolencją w zarządzaniu i nieudacznictwie. Ciekawy jestem czy ludzie odpowiedzialni za czystość w mieście poniosą jakieś konsekwencje za stan czystości miasta np. w placach , premiach itp lącznie z zarządem miasta ? Jak nie potrafią tego zmienić w stosownej organizacji pracy w urzędzie miasta to ja gratisowo im pomogę i ustawię robotę oraz odpowiedzialnych za czystość i porządek w miescie, tak abym się nie wstydzil jak zaproszę gości z zagranicy a Jeleniej będzie jak w Szwajcarii - a nie jak Charkowie .Mówią na zachodzie że w Polsce nie mozna chodzić w bialej koszuli bo to się gryzie ustrojem - "higienicznym".Jest w tym zawarta prawda - niestety . Co na to RADNI - czy wszyscy maja kataraktę i już nic nie widzą !!
~meteor 9-04-2007 21:12
Wydatki na remont i zamierzenia - to jedna sprawa , ale bieżące wyegzekwowanie czystości i porządku od slużb i ludzi biorących pieniądze z miasta za czystość lub brud w mieście i ich materialna odpowiedzialniść za to - to druga sprawa.Te święta to kolejne święta w nieposprzatanej, zasyfionej Jeleniej Górze , ulic się nie zamiata a jeżeli już ,to byle jak - ulic nie myje z drobnego kurzu jak w calej unii , nie dba się o trawniki naturalne filtry przeciw kurzowe itd. Fruwaja tony papierów , foli,kiepow, liści. Przecież ten kurz wraz z malym podmuchem wiatru powoduje choroby oczu, spojówek, ukladu oddechowego nie mówiąc już o niszczeniu i osadzającym się brudzie na nowo pomalowanych kamienicach , z zaciekami brudu.Nowo pomalowane Nowo pomalowane kamienice nawt 2- letnie wyglądają jak 50 letnie w zaglębiu Ruhry. Tak się przyzwyczailo i już przywyklo do tego nowe pokolenie rządzących że nie widzą tego zjawiska , problemu, marnotrastwa i powszechnego brudastwa dziadostwa , przecież jaki kontrast nas dzieli od miast nawet bylej NRD. A miotel, szczotek i wody do mycia chyba W Jeleniej Górze nie brakuje- nie mozna tlumaczyć się brakiem funduszy lecz indolencją w zarządzaniu i nieudacznictwie. Ciekawy jestem czy ludzie odpowiedzialni za czystość w mieście poniosą jakieś konsekwencje za stan czystości miasta np. w placach , premiach itp lącznie z zarządem miasta ? Jak nie potrafią tego zmienić w stosownej organizacji pracy w urzędzie miasta to ja gratisowo im pomogę i ustawię robotę oraz odpowiedzialnych za czystość i porządek w miescie, tak abym się nie wstydzil jak zaproszę gości z zagranicy a Jeleniej będzie jak w Szwajcarii - a nie jak Charkowie .Mówią na zachodzie że w Polsce nie mozna chodzić w bialej koszuli bo to się gryzie ustrojem - "higienicznym".Jest w tym zawarta prawda - niestety . Co na to RADNI - czy wszyscy maja kataraktę i już nic nie widzą !!
~Do Huberta 9-04-2007 21:17
Jak Panu nie jest wstyd mieszkać w „śmietniku”, to mamy fajnego przewodniczącego Rady Miasta. Brawo! Brawo za tupet lub szczerość. Co znaczy w tym mieście jest wiele rzeczy do zrobienia... minęły dopiero 4 miesiące ciężko się spodziewać cudu..., albo w innym dziwnie podobnie brzmiącym wątku - nic się nie zrobi jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki... A co odziedziczył Pan władzę po trzęsieniu ziemi, jakimś kataklizmie? Była jakaś wojna światowa, która przerwała ciągłość funkcjonowania Urzędu, o której nie wiemy? A może chce Pan powiedzieć, że Józef Kusiak zrujnował totalnie miasto? Jeśli tak, to pod sąd z Nim! Mówi Pan, że zwiększono wydatki. Może stanowczo za mało, albo niewłaściwym ludziom i instytucjom je powierzono. Przez 4 miesiące Waszych rządów zginęło 4 mieszkańców Jeleniej Góry zanim postawiliście głupi płot na Al. Jana Pawła II, a bałagan i podwójną robotę widać na każdym kroku!
~irek 10-04-2007 7:51
oby nie skonczyło się tylko na dokumentacji i budowa oświetlenia i nawierzchni drogi wykonano "względnie" szybko
~m. 10-04-2007 8:36
Tak sobie czytam te Wasze "cenne uwagi" i szlag mnie trafia. Ciąłe pretensje do wszystkich, a co robią sami mieszkańcy? Brudzą, śmiecą, niszczą, demolują co się da. A potem pretensje, że nikt nic nie robi. A gdzie są rodzice nastolatków którzy wieczorami demolują każdy zakątek miasta? Ale zapomniałam, na pewno tych łobuzów powinna pilnować straż miejska i policja, bo oni przecież biorą pieniądze za pilnowanie naszych dzieci. Rodzice w dzisiejszych czasach są zbyt zmęczeni, aby wychowywać własne dzieci. W szkole jest przecież 45 min. lekcji wychowawczej, a na ulicach jest straż i policja. A małolaty niech dalej dewastują co się da. My i tak winę zrzucimy na instytucje odpowiedzialne za porządek i utrzymanie miasta. Brawo jeleniogórzanie, dalej wymagajcie i rozliczajcie innych, tylko kto rozliczy Was i Wasze potworki?
~kazimierzp 10-04-2007 8:42
Wytwórnia betonu IBF zostanie przeniesiona jeszcze w tym roku z terenu przy koszmarnym garażowisku koło ul. Wiejskiej na ul. Spółdzielczą na teren za JeleniąPlast. Mają już na dniach zacząć budowę nowego zakładu. Do Meteora! Od 2002 roku nie ma takiej instytucji jak "Zarząd Miasta". Funkcję Zarządu, jego kompetencję i odpowiedzialność jednoosobowo pełni w miastach i gminach: Wójt, Burmistrz, Prezydent! W powiatach jeszcze istnieje Zarząd Powiatu który podejmuje decyzje kolegialnie!
~do m. 10-04-2007 10:28
Problem śmieci, chociaż w skali burdelu na drogach to mikroproblem, w gruncie rzezcy obciąża władze miasta, ale tak to jest jak przetargi na sprzątanie "wygrywa" syn byłego radnego... Tak to jest jak za rządzenie biorą się wykształciuchy-teoretycy...
~teletubis 10-04-2007 10:32
ja osobiscie mieszkam na wiejskiej tylko na samym koncu i tam jest czysto i schludnie i wcale nie wygląda jakby sie tam czas zatrzymał ale popieram pomysł ze by władze miasta zrobiły cos z tym pozdrawiam
~Do kazimierzp 10-04-2007 10:47
Istota sprawy{odpowiedzialnych za brud] jest w innym miejscu , a nie w terminologi typu "zarząd miasta" , może Pan zamienić na to określenie na bardziej konkretne a mianowicie- że "odpowiedzialni za brudne, zaśmiecone miasto, zapyziale budynki z zaciekami od kilogramów kurzu" ODPOWIADAJĄ Prezydent i jego zastępca i jego liczne od tych spraw, sluzby które pobierają pobory za ten stan rzeczy, przez co oszukują spoleczeństwo bo nic efektywnego nie robią. Lepiej aby , nie zajmowano się trzonem nazewniczym urzędasów lecz pożyteczniej byloby aby wzieli się za szczotki , miotly i umyli miasto ze scianami wlącznie, bo biorą forsę wlaśnie z kasy miasta.Nie wiadamo po jakie licho trzymają te straże miejskie - jak nie potrafią wylapać dewastujących i brudzących. Przecież z kar można naprawić i wymyć miasto.Chyba w Jelaniej Górze Panie K. to są tylko lenie i towarzystwa wzajemnej adoracji. Pozdr. Meteor
~panteer 10-04-2007 11:01
Panie przewodniczący wypadałoby nauczyć się używać klawisza ALT.Wstyd!A interpunkcja też u pana leży!
~jura 10-04-2007 11:11
Co tak przyczepiliście się tej Wiejskiej - cale miasto jest zaniedbane , brud , koślawe chodniki , krawężniki, wszędzie pelno śmieci, stare meble ,opony w rzekach, i typowe rodzime polskie zwyczaje śmierdzące komóki przy domach,ohydne odrapane secesyjne domy z okropnymi wejściami - w Danii chlewnie są ladniejsze. To wrażenia z malej wycieczki rowerowej po uliczkach Jeleniej Góry w promieni do 2 km od ratusza.Proponuję spacer od Zaulek , Warszawskiej wzdluż rzeki, Groszowa i boczne, Pijarska, Robotnicze ,Lwówecka ,Krakowska ,potok Pijawnik, Kilińskiego tzw. Ekwador- po rynku, Poznańska a w szczególności banderose - pomiędzy dzialkami Zabobrza a boiskiem po bylej jednostce wojskowej tam gdzie byla strzelnica - wyjątkowe tereny na wypoczynek!istna dżuma !- gdzie są slużby ochrony środowiska !! czy tylko biorą pensje urzędnicy i za co ! Gdzie miasto turystyczne ! ze scieżkami spacerowymi ! gdzie trasy rowerowe ! gdzie slużby porządkowe !!! gdzie slużby mundurowe !! - efekty macie żalosne !!!
~JEŻ 10-04-2007 11:50
Wyrazy poparcia dla wypowiedzi meteora i jura.Jeśli Hubert i tp. sądzą, że nie są pod baczną obsewacją Jeleniogórzan, to będą zaskoczeni w momencie próby reelekcji.Kwestia Wiejskiej to weryfikator efektywności tak niedawno chwalonej Straży Miejskiej.
~m. 10-04-2007 12:06
Jeszcze raz pytam : KTO ZROBIŁ TEN SYF? Prezydent, niekompetentni urzędnicy, czy nieskazitelni mieszkańcy naszego miasta?
~lisek 10-04-2007 12:38
to popatrzcie lepiej na Warszawską - tam to dopiero brud i ubóstwo
~do m. 10-04-2007 13:51
PREZYDENT!
~SLUCHAJ - M 10-04-2007 14:17
Setno sprawy leży w tym że świnią ludzie i ich dzieci- ale Ci ci świnią i brudzą , balaganią mają być wylapani , ukarani i przyplinowani aby szkody byly naprawione .To należy do aparatu nacisku jaki utrzymuje podatnik czyli straż miejską i niektórych urzędników.. Jak będzie dobrze dzialala straż miejska ,odp. urzędnicy , policja to wykorzeni śmieci, brudy i dewastację.Bo wylapie szkodników i powiększy budżet o kary. Na tym polega system państwa demokratycznego - czyli jak większość chce porządków to je musi mieć po przez wymuszenie i stosowanie takich metod , narzędzi jak aparat nacisku. I od nich należy bezwzględnie wymagać wyników , bo za to im spoleczeństwo placi. Do nadzoru nad tym jest prezydent z watachą slużb urzędniczych i wykonawczych jak MZGM z radą nadzorczą ze strony miasta. Ale jak ta cala organizacja jest indolentna , kaleka, nie wymaga się od niej efektów to mamy miasto chlewem przypominające a w urzędach towarzystwa wzajemnej adoracji a dla mieszkańca tylko przedstawione koszty do zaplacenia . Czy to jest jasne - Paniatno ? Niech ktoś wysypie śmieci w Niemczech, Szwecji, Holandii w dowolnym miejscu - sprwcę bębą mieli na drugi dzień a jaką dowalą karę to zapytajcie ! To jest demokracja i porządek.
~Do"meteor" 10-04-2007 15:15
Z przyjemnoscia przeczytalam twoj komentarz - rozumiesz to ,co do innych absolutnie nie dociera -sami jestesmy odpowiedzialni za obecny stan rzeczy,a pojecie demokracji jest nam bardzo odlegle.Pozdrawiam.
~honda 10-04-2007 16:29
Dosyć mam już tej polityki! Mam nadzieję że wyleją w końcu ten asfalt na ul. Wiejskiej bo moje autko niszczy sobie tylko zawieszenie na tych wykopkach! :) Pozdrowienia dle chłopaków z budowy!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group