• Sobota, 17 listopada 2018
  • Godz. 20:27
  • Imieniny: Grzegorza, Salomei, Elżbiety
  • Czytających: 4637
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Ludzie stawiają znicze, po tragedii wciąż są w szoku

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 31 października 2018, 6:01
Aktualizacja: Sobota, 10 listopada 2018, 5:53
Autor: WAC
Fot. WAC
W miejscu, gdzie w trakcie nielegalnego wyścigu samochodowego 25–latek za kierownicą seata śmiertelnie potrącił 47 – letnią kobietę i 57 – letniego mężczyznę palą się znicze przynoszone przez jeleniogórzan. – W tym mieście jak kogoś nie zabiją dwa razy w roku na przejściu dla pieszych, to jest święto – mówią ludzie.

Rozmowy na temat tragedii toczą się na ulicy, w autobusach miejskich, w sklepach i zapewne w domach. Dyskusja o tragedii odbywa się też w przestrzeni wirtualnej. Wielu komentujących domaga się surowej kary dla sprawców, zwracając jednocześnie uwagę, że nawet najdotkliwsze sankcję dla nich nie wrócą życia ofiarom. Wielu też zadaje pytanie: dlaczego w czasie gdy doszło do tragicznego zdarzenia światła uliczne w tym miejscu były wyłączone? Niektórzy mają pretensje do policji twierdząc, że nielegalne wyścigi odbywają się na Alei Jana Pawła II regularnie i drogówka nie zrobiła nic, aby je ukrócić

Jak tłumaczy oficer prasowy jeleniogórskiej policji podinsp. Edyta Bagrowska sobotni wyścig miał charakter spontaniczny i trudno było przewidzieć, że dojdzie do niego akurat w tym miejscu i w tym czasie. Jej zdaniem nie ma też mowy, aby policja lekceważyła problem jazdy z nadmierną prędkością

- Funkcjonariusze drogówki konsekwentnie prowadzą działania mające dyscyplinować łamiących zasady ruchu drogowego, w tym zakresie – mówi podinsp. E. Bagrowska. - Od początku roku zatrzymano 330 praw jazdy za przekroczenie prędkości w terenie zabudowanym o więcej niż 50 kilometrów na godzinę. Sukcesywnie też sprawdzane są sygnały od mieszkańców, którzy poprzez Krajową Mapę Zagrożeń zgłaszają miejsca, gdzie notorycznie kierowcy jeżdżą za szybko.

E. Bagrowska informuje też, że po konsultacjach z zarządcą drogi, sygnalizacja świetlna na feralnym skrzyżowaniu będzie działać przez całą dobę.

Twoja reakcja na artykuł?

13
6%
Cieszy
2
1%
Dziwi
3
1%
Nudzi
23
10%
Smuci
43
19%
Złości
147
64%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (223) Dodaj komentarz

~ 31-10-2018 6:05
Dorzywocie dla sprawcow
~Acdc 31-10-2018 7:40
do: ~ (6:05)
Dożywocie
~ 31-10-2018 8:12
do: ~ (6:05)
A niby dlaczego my podatnicy mamy im fundować dożywotnią wolność od przymusu pracy i szybki dostęp do lekarza ? Do kamieniołomów ich albo zutylizować i posortować na narządy do przeszczepu
~pot 31-10-2018 8:45
do: ~ (6:05)
"sobotni wyścig miał charakter spontaniczny..." twierdzi rzecznik policji. Czyli policja nie widzi, że takie wyścigi i odmóżdżenie młodocianych za kierownicą nie mają miejsca w niedziele, poniedziałki, wtorki, środy, czwartki. Ten stan zidiocenia zaczyna się w piątek wieczorem a kulminacja ma miejsce w sobotę wieczór i trwa do późnych godzin nocnych. Potem znowu zapada spokój. Dlaczego policja tego nie zauważa?? W piątki i soboty policja powinna wręcz robić zasadzki w samym mieście na tą patologię...
~Ja 31-10-2018 9:06
do: ~pot (8:45)
Wydaje mi się, że nie ma tyłu policjantów i radiowozów aby obstawiać na raz wszystkie potencjalne miejsca spontanicznych wyścigów, ale co ja tam wiem, w końcu to ~pot jest specjalistą
~devil 31-10-2018 9:43
do: ~pot (8:45)
Weekendowa spontaniczność!
~Ja 31-10-2018 9:47
do: ~pot (8:45)
Skoro mają czas wcinac hot dogi na stacji gdzie zbiera się młodzież to nie rusza dupy
~Dwa plus dwa 31-10-2018 14:14
do: ~ (6:05)
Żartujesz???? Chcesz, żeby do końca życia siedział w ciepłej celi i żarł za Twoje pieniądze????
~@CH 31-10-2018 17:41
do: ~Acdc (7:40)
Zawsz mógł napisać "sprafców", więc biedy nie ma ;-)
~Ben 31-10-2018 19:14
do: ~ (6:05)
Takie zaśmiecania ulic powinny być karalne !!!
~ 31-10-2018 22:28
do: ~Ja (9:06)
To może wojsko powinno wam pomóc? Może Główny Inspektorat Sanitarny Kraju albo chociaż Zarząd SPOŁEM? Co za durny kraj? Policja tak się powinna zorganizować, aby więcej funkcjonariuszy było na ulicy niż za biurkami, a jak nie ma tylu ludzi - to doetatyzować. Pomyśl o pracownikach banku: co by było gdyby nie zaksięgowali przez dwa tygodnie twojej policyjnej wypłaty, bo nie ma ludzi? Przyjmował byś takie wytłumaczenie? A może za ten wypadek należy pozwać KGP z tego powodu że Policja nie wywiązała się z obowiązku wykonywania zadań publicznych?
~Ja 31-10-2018 22:43
do: ~pot (8:45)
Caly ten Drive club znów dziś robi spęd. Tym razem koło Polomarketu w Mysłakowicach. Czyli droga z Jeleniej do Karpacza i przez Łomnicę może być dziś niebezpieczna Uważajcie
~Ja 1-11-2018 0:20
do: ~ (22:28)
O, fajnie wiedzieć, że jestem policjantem. Szybciej na emeryturę pójdę, dzięki za uświadomienie!
~Obcy 1-11-2018 10:01
do: ~ (6:05)
Policja he dobre żarty oni nic nie robią byłem na takiej akcji gdzie przyjechali i nic nie zrobili oni boją się dupe ruszyć a jeszcze zadają podwyżek
~No, tak 1-11-2018 19:01
do: ~Dwa plus dwa (14:14)
Tego nikt nie chce, ale nie ma innego rozwiązania, by wyeliminować takiego mordercę z dróg. U nas przydałyby się miejsca pracy w każdym więzieniu, wówczas osadzeni nie przesiadywaliby 23 h w celi, tylko pracowali, a dzięki temu człowiek przychodziłby zmęczony do celi i głupoty nie przychodziłyby mu do głowy.
~Miewa 1-11-2018 23:10
do: ~ (6:05)
A dla Ciebie nauczyciel poprawnej pisowni
~ryszard ironia ? 2-11-2018 22:59
do: ~No, tak (19:01)
co ty bredzisz ?
~MiK 6-11-2018 23:18
do: ~pot (8:45)
Gdyby na samochodach mieli napis - Konstytucja - to policja by ich przypilnowała
~ 12-11-2018 13:22
do: ~Ja (22:43)
Człowieku nie przypinka do Clubu sytuacji z soboty to był dramatyczny wypadek przez takich .... Jak te dwa debile więc się nie udzielaj
~Gfds 31-10-2018 6:31
Bylo kilku sprawcow (min. 3) a mowi sie tylko o jednym. Dlaczego nie wyciaga sie konsekwencji prawnych od osob obslugujacych monitoring miejski ???
~Widz 31-10-2018 23:00
do: ~Gfds (6:31)
Problem jest tego miasta ! Światła wyłączane , bo po co ? Panowie z drogówki z radarem , w domku w nocy śpią ? Bo po co ? Przecież rano na obwodnicy poza terenem zabudowanym jakiegoś frajera zawsze złapią. Do tego brak jakichkolwiek fotordarów w mieście …
~ 31-10-2018 6:47
To chyba żart że Policja nie wie o wyścigach na Alei Jana Pawła, mieszkańcy wiedzą a stróże prawa nie. A światła całodobowe bez kamer monitoringu niczego nie załatwią, czy nikt nie zdaje sobie z tego sprawy. Jest to świadome przyzwolenie na ten proceder w dalszym ciągu !!!!!
~Natalia _P 31-10-2018 10:43
do: ~ (6:47)
Jak.wiesz, ze bedzie wyścig, to dzwoń. Co masz za problem?
~ 31-10-2018 12:02
do: ~Natalia _P (10:43)
My, mieszkańcy słyszymy was w tych ryczących samochodach. I od was niczego nie oczekujemy, wszak mózgu nie da się przeszczepić. Chcemy działań od Policji i władz miasta.
~ada 31-10-2018 18:54
do: ~ (12:02)
tak niech sie władza wypowie nie czujemy się bezpiecznie!
~ewaryst 31-10-2018 20:12
do: ~ (12:02)
czekamy że prokurator Ziobro zareaguje!
~No, tak 1-11-2018 20:59
do: ~Natalia _P (10:43)
Natalia, skąd to twierdzenie, że przedmówca wie, kiedy będzie wyścig. To policja powinna regularnie patrolować al. JP II, ul. Wolności i inne ulice miasta nieoznakowanymi pojazdami i nie bagatelizować zgłoszeń od świadków szaleńczej jazdy innych kierowców.
~j 31-10-2018 7:03
Skoro wyścig miał charakter spontaniczny to jak prokuratura chcę udowodnić że jego uczestnicy mieli zamiar kogoś zabić... stawianie takich zarzutów to czysty populizm i myślę że średnio ogarnięty adwokat z dwuletnim stażem jest w stanie z tego zarzutu wybronic sprawców.
~ 31-10-2018 7:56
do: ~j (7:03)
Nie mieli zamiaru bezpośredniego tylko ewentualny. Różnica jest taka że mając w d. zasady bezpieczeństwa co najmniej powinni przewidywać że ewentualnego pieszego zabiją i godzili się na to,. To trochę tak jakby otworzyć ogień z karabinu maszynowego w przypadkowe miejsce, a jeśli ktoś by tam był to ma pecha.
~j 31-10-2018 11:01
do: ~ (7:56)
a czytałeś o lekkomyślności i niedbalstwie?
~ 31-10-2018 11:20
do: ~j (11:01)
To jest kompletnie nieważne o czym ja czytałem. I nie sprowadzaj prędkości nie mniejszej niż 135 km/h w terenie zabudowanym, nieredukowanej przed przejściem dla pieszych, w warunkach nielegalnego wyścigu, do niedbalstwa lub lekkomyślności, bo nie jest to kwestia zwykłego nie zachowania ostrożności tylko kompletnego nielicznia się z możliwością zabicia kogoś.
~j 31-10-2018 18:46
do: ~ (11:20)
Lekkomyślność (łac. luxuria) – forma winy nieumyślnej (świadoma wina nieumyślna), polegająca na tym, iż sprawca przewiduje możliwość popełnienia czynu zabronionego, ale bezpodstawnie przypuszcza, że popełnienia tego czynu uniknie, świadomie łamiąc zasady ostrożności. Wikipedia.
~ 31-10-2018 19:53
do: ~j (18:46)
Wikipedia - śmiechu warte. Najpierw naucz się ją odpowiednio obsługiwać, bo żadna forma nieumyślności nie odpowiada treści zarzutu prokuratora. Czyn w zamiarze ewentualnym jest czynem umyślnym, zabójstwo w zamiarze ewentualnym jest zbrodnią, a zbrodnię można popełnić tylko umyślnie. Ja wiem, że nie znacie się na prawie, ale na miłość boską, nauczcie się chociaż jeździć.
~No, tak 1-11-2018 21:16
do: ~j (7:03)
Zapanowałbyś nad samochodem pędzącym grubo ponad 100 km/h? Dałbyś radę zatrzymać się przed przejściem dla pieszych nie potrącając pieszych? Wątpię. Jeśli ktoś pędzi po mieście z zawrotną prędkością - musi mieć świadomość, że nie będzie w stanie wykonać odpowiedniego manewru, by zapobiec tragedii, czy osoba pijana za kółkiem, która po spożyciu alkoholu nie ma należytego refleksu. I jedni i drudzy są dla mnie mordercami i nie ma żadnego wytłumaczenia. Do szybkiej jazdy przewidziane są specjalne tory wyścigowe.
~ 31-10-2018 7:04
Na yt i nie tylko są filmy kretynów z Jeleniej i okolic widać tam co oni wyrabiają to jest prawdopodobnie zorganizowana grupa przestepcza która nie szanuje życia swojego i innych
~eco 31-10-2018 7:16
Prokurator troszkę się zagalopował. Takie zarzuty nie wytrzymają przed żadnym sądem. Wypadek ze skutkiem śmiertelnym to max. 8 lat. Jeśli po pijaku, albo ucieczka z miejsca wypadku - do 12 lat. Zabójstwo kwalifikowane musi wypełnić znamiona tego czynu, a w tym przypadku tak nie jest. Trzeba zmienić Prawo i za "takie coś" przewidzieć do 25 lat, ale TYCH sprawców już to nie dotyczy.
~Boss 31-10-2018 7:29
do: ~eco (7:16)
Prawo jest dobre ludzi trzeba wymienić w sądach którzy to prawo dowolnie interpretują naginają przeciągając rozprawy w nieskończoność wymyślają sprawcom różne zaburzenia ,choroby ćpun bez prawa jazdy nagle staje się cukrzykiem odmóżdżony debil przykładnym ojcem ,synem idealną córką tak to wszystko działa w tym kraju oddaliśmy nasze życie w ręce ludzi bez skrupułów,sumienia oderwanych od rzeczywistości dla których liczy się kasa ,pozycja ,prestiż tak jest wszędzie w służbie zdrowia polityce oświacie wszędzie coraz ładniejsze opakowanie a w środku zgnilizna ,rak i syf
~jigmuzak 31-10-2018 10:46
do: ~Boss (7:29)
Prawo jest zbyt liberalne. Jazda z prędkością powyżej 20 km/h na terenie zabudowanym, jazda po pijaku lub na chemii muszą być traktowane jako zamiar morderstwa. Jeżeli dojdzie do śmiertelnego wypadku spowodowanego przez takiego kierowcę, czyn musi być kwalifikowany jako morderstwo a najniższy wymiar kary to 25 lat.
~ŁąjNot 31-10-2018 13:48
do: ~Boss (7:29)
Zapomniałeś dodać, że należy głosować na PIS-iaków - czyli Mroza, a on już wszystko roz...-na-prawi. ;)
~hahaha 31-10-2018 7:24
może wszystkie światła w mieście powinny działać całą dobę, bo taka sytuacja może się zdarzyć w każdym miejscu. Na początek proponuję żeby w nocy działało wszędzie oświetlenie bo w Cieplicach ciemno jak w d...
~Boss 31-10-2018 16:45
do: ~hahaha (7:24)
Żółte pulsujące światło to normalnie działająca sygnalizacja świetlna masz zwolnic zachować szczególną ostrożność
~gu stuff 31-10-2018 7:43
Bu ha ha. Gość który ma w du.ie cały świat i leci ponad 130 km/h na 50-tce z pewnością zareaguję na zmieniające się światło. :-)
~ 31-10-2018 8:15
do: ~gu stuff (7:43)
Sygnalizacja świetlna to denerwująca upierdliwość dla uczciwych pieszych i kierowców a pseudo rajdowcy i tak mają to gdzieś
~ 31-10-2018 8:45
do: ~ (8:15)
To nie żadna upierdliwość tylko organizacja ruchu, jak widać konieczna. Wszystkim wam się śpieszy, nikt nie chce się zatrzymać na chwilę, więc pędźcie dalej przed siebie i piesi i kierowcy, będzie coraz mniej tych, którym się śpieszy. Z drugiej strony, jak wam wyłączyć wszystkie światła w mieście to się zatrąbicie.
~Michrou 31-10-2018 10:17
do: ~ (8:15)
Światła są potrzebne jak jest duży ruch, by na wlotach podporządkowanych nie powstawały olbrzymie korki, natomiast jak w nocy nie ma ruchu to rzeczywiście są niepotrzebne, a wręcz wtedy by szkodziły. Patusy ze swojego klubu i tak mają gdzieś przepisy ruchu drogowego (albo nie umieją się ich nauczyć, w końcu to jakaś wiedza, a oni nie wyglądają na tych którzy mają dobrą przyswajalność informacji), więc włączanie świateł w nocy nie ma za wiele sensu.
~Oto mordercy 31-10-2018 8:00
Proszę bardzo, oto twarze dwóch bezmózgów które pędziły ulicami Jeleniej Góry i odebrały 2 niewinne życia. Przyjrzyj się i zapamiętaj, mimo tego że nie widać ich w całości (co jest swoistą paranoją, bo jako mieszkańcy miasta mamy prawo wiedzieć kto morduje Jeleniogórzan na pasach i powinny te gęby być widoczne bez żadnych pasków na oczach)
faraon 31-10-2018 8:03
Problem jest bardzo prosty do rozwiązania. Postawić na trasie Castorama - Shell ze trzy fotoradary o po kłopocie. W całej Jeleniej Górze i okolicach nie ma ani jednego fotoradaru. Niby za drogie w zakupie ale na bzdurnie, nikomu niepotrzebne inwestycje to pieniążki są. "Gospodarność" naszych władz nadaje się do wytoczenia procesu karnego. Prosty przykład: budynek przy ulicy Armii Krajowej, w którym była izba dziecka, kasyno i jeszcze parę firm. 12 lat temu, niby z powodu sprzedaży budynku, miasto wypowiedziało umowę dzierżawy wszystkim podmiotom. Miesięczny przychód z tego budynku był na poziomie 10 tysięcy złotych. Do dnia dzisiejszego budynek stoi pusty !!! W ciągu 12 lat miasto straciło prawie 1,5 mln zł tylko z jednego budynku. W odpowiedzi na możliwe komentarze: nie jestem ani za PiS ani za PO. Głosowałem na młodych, energicznych ludzi. Takich ludzi nam trzeba a nie pseudopolityków, którzy tak naprawdę na niczym się nie znają!!! Otrzymują funkcje z partyjnego rozdania i traktują miasto jako pole do politycznych rozgrywek na czym tracimy my, mieszkańcy.
~xcv 31-10-2018 8:11
Uwaga!!! W związku z pseudo działalnością drajw klubu i blokowanie komentarzy pod ich postami na fb, zwracam się do osób które mają filmiki z ich spotów o kontakt na maila fili@onet.pl. Chodzi głównie o filmiki z wyścigów na 1/4 mili które organizowali na terenie Jeleniej, pseudo driftowania, posiadamy już kilka filmików z wyczynami owych miłośników motoryzacji, które chcemy przekazać do programu Uwaga, która będzie w najbliższym tygodniu realizowała reportaż na terenie Jeleniej Góry właśnie o tym klubie i ich ostatnich wyczynach
~gość 31-10-2018 8:46
do: ~xcv (8:11)
Przy okazji wspomnijcie o poprzednich sprawach i śmiesznych wyrokach oraz o ludziach którzy za tym stoją
~Od straszenia to są duchy, b 31-10-2018 10:15
do: ~xcv (8:11)
Nie wydaje mi się że na terenie Jeleniej Góry jest jakiś DRAJW KLUB :D Przestańcie straszyć niewinnych ludzi, jeśli są pozytywny, jest głośno o DC to wszyscy lecą do nich , dwaj debile sami za siebie odpowiadają ,gdyby nie było tych spotkań samochodowych to byście winę na policję pewnie zrzucali co już widać się dzieje ,straszenie ich nic nie da ,nie są niczemu winni ,za nikogo nie biorą odpowiedzialności i uwaga ... beda dalej sie spotykać i dalej organizować większe imprezy, wpadajcie z telewizją to od razu nagranie na żywo będzie . Jakoś nie widać przeciwnosci na ich imprezach, braku ludzi czy zainteresowania ,wrecz przeciwnie , Galeria Sudecka czy Nowy Rynek wrecz sami proszą sie o to aby zrobili wlasnie u nich imprezę. Rowniez pomagają zwierzakom ze schroniska w Jeleniej,malo osob angazuje sie w pomocy dla zwierząt,a oni to właśnie robią i co ? O tym się już nie mówi? Żałosne..
~A 31-10-2018 10:30
do: ~Od straszenia to są duchy, b (10:15)
Robicie im reklamę, przez nagonkę na klub ,nic innego nie zrobiło społeczeństwo internetowe jak reklama na czyimś nieszczęściu, jeden z drugim januszem siedzą w domu ,kombinują i szukają gdzie by zrobić dym, a tylko robicie im reklamę ,z dnia na dzień liczba polubien ich klubu wzrasta ,dzięki internetowej zawiści i chęci ich udupienia a tego nie uda się wykonać bo nie ma za co ich klubu rozwiązać i nikt prócz wszystkich członków tego nie zrobi ,musielibyście ponad połowę Jeleniej Góry nastraszyc..
~Jerry Niemirov 31-10-2018 12:59
do: ~Od straszenia to są duchy, b (10:15)
A po godzinach zabijają...
~Ręce opadają 31-10-2018 15:13
do: ~Jerry Niemirov (12:59)
To zrobiła jednostka ,jedna osoba . Czy w artykule jest napisane DriveClub zorganizował wyścig przez Aleję Jana Pawła? Stały tłumy i kibicowaly? No nie za bardzo, dwoje bezmyślnych ludzi ,teraz będą z tą świadomością że przez swoją głupotę odebrali życie niewinnym osobom ,żyły aż po swój kres . Jeśli to byłby twój znajomy z pracy,to można by rzec że po pracy,po godzinach wychodzą na ulice zabijać? nie macie absolutnie żadnych argumentów na to że to wina klubu, nic zero ,a nienawiść jest celowana nie w ten punkt co trzeba . Niestety musicie się pogodzić że to nie ich wina , każdy kto był chodź na jednym spotkaniu to doskonałe wie, a kto nie ma pojęcia to chodzi i opowiada bajki. Nic na to ludzie nie poradzicie że nikt klubu nie sądzi ani nie ściga bo nie mają za co i po co winić, takie są realia, odpowiedzialne osoby za czyn jakbyście uważnie przeczytali już są ZŁAPANE
~Jerry Niemirov 31-10-2018 17:22
do: ~Ręce opadają (15:13)
Klub organizuje spotkania na których kierowcy umawiają się na nocne jazdy (są filmy na których widać jak łamią przepisy), członkowie klubu popełniają wykroczenia, chwalą się nimi na portalach a inni im przyklaskują ( dwa filmy jak Opel Astra na pomarańczowych felgach ciśnie 240km/h)... Klub daje im możliwości do popełnia wykroczeń i przestępstw, swoimi spotkaniami wzbudza chęć rywalizacji, młodzi kierowcy nie widzą w tym zagrożenia, nie znają granic i później dochodzi do tragedii, a Klub wypiera się tego że ma żali w tym ręce. Maczał i to bardzo
~kotecek 31-10-2018 20:58
do: ~Od straszenia to są duchy, b (10:15)
tak... bo zwierzątka są najważniejsze. Kij w oko dzieciom na pasach. Zwierzątka!! To sovie pomyśl że DC dba o zwierzątka a potem na drifcie je rozczłonkuje :)
~ 31-10-2018 22:22
do: ~Ręce opadają (15:13)
Jesteś głupi czy udajesz? Jeśli to nie jest wasza ekipa to po co jej bronisz? tak, to byli ludzie z dc. DC formalnie nie organizował wyścigu bo nie może w mieście w takich warunkach, więc wszystko się odbyło bez pozwoleń, nawet spontanicznie, ale w gronie ludzi z waszego środowiska i za aprobatą a nawet poklaskiem ludzi z waszego środowiska. Wszystko jest zayebiście tylko winnych teraz nie ma. Chociaż uderzcie się w pierś, albo główką w ścianę, jak inaczej się nie da, przeproście rodziny i skończcie swą działalność. Dzieci i tchórze.
~Laki 5-11-2018 16:09
do: ~xcv (8:11)
No to załapią wyrok, jeżeli ukaże się w TV.
~Pokax 31-10-2018 8:14
A 2 lata temu Betoniarka na Karola Miarki przejechała kobietę .
~Nomo 31-10-2018 9:58
do: ~Pokax (8:14)
Pewnie z DC ta betoniarka.
~Nn 31-10-2018 10:10
do: ~Pokax (8:14)
Przechodziła w miejscu nie dozwolonym, kierowca betoniarki nie mógł jej widzieć. To nie była osobowa, kobieta weszla pod koła wielkiej maszyny... Gdzie nikt nie mógł nic zrobić. Było ciemno. Sam przechodził traume. Trochę wyrozumiałości. Czasem i piesi łamią przepisy... A to 2 odrębne sprawy! Mające całkiem inny charakter!!
~Brat zabitej 1-11-2018 2:51
do: ~Pokax (8:14)
Jakoś wtedy nie miałem pretensji do całej firmy że ich koerowca zabił mi siostrę ludzie opanujcie się. Równie dobrze mógł to zrobić policjant i co cała policja w Polsce była by temu winna bo on jest policjantem?
~Rico 31-10-2018 8:16
Winni jesteśmy chyba wszyscy jako społeczeństwo , ponieważ codziennie na wszystkich drogach odbywają się mniejsze czy większe wyścigi . Czy jazda samochodami w terenie zabudowanym przez miejscowości 80km/h to jest normalne? Druga sprawa to w Niemczech gdzie są skrzyżowania drogi dla aut z pasami dla pieszych ograniczenie prędkość nie ma prawa być tam większe jak 30km/h .Trzecia sprawa to uważam ,że polscy kierowcy są b.dobrze wyszkoleni , ponieważ jak przekraczają granicę w Zgorzelcu to są'' potulni jak baranki''i w terenie zabudowanym poruszają się z prędkością 50km/h . Wnioski nasuwają się same...
~Euro 31-10-2018 8:24
A łepek który koło Zorki parę lat wstecz zrobił to samo lata po wolności jeździ autem i wszystko gra
~Xyz 31-10-2018 8:32
Cytat z ogólnopolskiego portalu ... Jelenia Góra od kilku miesięcy jest terroryzowana przez członków nieformalnej grupy „Drive Club"..."
~Ja 31-10-2018 9:10
do: ~Xyz (8:32)
Fakt, pełno zabójców na drogach w bmw, audi, vw, a teraz jeszcze dołączyły seaty. Strach z domu wyjść.
~Kuede bele 31-10-2018 9:36
do: ~Xyz (8:32)
Ten club na bank nie ma nic z tym wspólnego i przestańcie głupi ludzie ferment siać...😡
~zaboberek 31-10-2018 9:00
"...podinsp. Edyta Bagrowska sobotni wyścig miał charakter spontaniczny". Czy ta pani nie za bardzo popuściła wodze fantazji?Większość Jeleniogórzan wie,że takie igrzyska śmierci,odbywają się w Jeleniej Górze,a policja jest zaskoczona i zdziwiona!
~Ja 31-10-2018 9:14
do: ~zaboberek (9:00)
Spontaniczny tzn. Nie był wcześniej umówiony ma daną godzinę i dane miejsce. A to że godzina i miejsce sprzyjały wyścigowi to osobna kwestia. Dwóch gigantów w sportowych samochodach się spotkało, wymieniło spojrzenia jak Clint Eastwood z przeciwnikiem i do boju! Nie myl pojęć bardzo Cię proszę :)
~Kikir 31-10-2018 9:19
A policja nadal żyje PRL-owskimi statystykami i szczyci się 330 zabranymi uprawnień. W nocy na mieście nie widziałem jeszcze patrolu drogówki a za dnia tylko jeżdżą swoim BMW i kasują piratów co przekroczą prędkość o 10 km/h. Praca jeleniogórskiej drogówki pozostawia wiele do życzenia. Ciekaw jestem ile osób zginie 1 listopada w naszej okolicy.
~bob 31-10-2018 10:01
chlopak dostanie zawiasy i tak bedzie jego kara. tak samo jak sylwestrowy wypadek na aniluxie i potracenie w myslakowicach... takie jest polskie prawo... ale nie daj bog zlapia cie z 0.5g trawki, to od razu za kraty i 15 lat za posiadanie ...
~Dura Lex Sed Lex 1-11-2018 20:50
do: ~bob (10:01)
Odnośnie wypadku przy aniluxie to klient dostał 11 do odsiadki. https://www.jelonka.com/wyzszy-wyrok-dla-sprawcy-sylwestrowej-tragedii-74088 Chyba, że prezydent RP go ułaskawi. Czytać trzeba, a nie tylko się domyślać.
użytkownik facebook 31-10-2018 10:09
Szkoda tylko ze swiatla beda dzialac cala dobe dopiero po takiej tragedii... A pozatym mysle ze dla tych debili za kierownica nawet i te swiatla by ich nie zatrzymyly... Jedyne co nam pozostaje to miec nadzieje ze dostana surowa kare, i wspolwiezniowie jak i sluzba wiezienna nie dadza im chociaz jednego dnia spokoju....
~ 31-10-2018 11:05
do: użytkownik facebook (10:09)
No wkońcu zarządca drogi się zreflektował że bez świateł nasi debeściarze stanowią zagrożenie dla siebie, pieszych i innych kierowców, a zachowania pieszych też stanowią zagrożenie głównie dla nich samych siebie. I mam nadzieję że zakresem tej refleksji objęta jest również krzyżówka Ogińskiego-Różyckiego.
~........................ 31-10-2018 12:40
do: ~ (11:05)
Jeszcze na Sudeckiej na wysokości klubu sportowego i stacji paliw powinny działać światła całą dobę, a nie tylko w dzień.
~ 31-10-2018 13:34
do: ~........................ (12:40)
Może i tak, jeśli będzie tam mieszkać ponad 30 tys. ludzi, co ma miejsce na Zabobrzu. Więc sam się zastanów co z siebie robisz takimi komentarzami.
~........................ 31-10-2018 14:51
do: ~ (13:34)
Mogłyby być na przycisk w razie potrzeby przejścia na drugą stronę ulicy, a nie automatyczne. Wtedy i kierowcy nie mieliby zatoru, a pieszy przejdzie, gdy musi. To takie proste.
~ 31-10-2018 20:02
do: ~........................ (14:51)
W sumie mogłoby tak być bo pewnie po Sudeckiej też jeżdżą jak wariaci. Z tego co wiem to mieszkańcy Cieplic też chcą mieć u siebie więcej świateł, tak więc koncepcja dyrektora dróg dotycząca likwidowania świateł chyba ma się nijak do potrzeb i nastrojów.
użytkownik facebook 31-10-2018 10:33
Popieram !!
~jeleniogórzanin 2 31-10-2018 11:00
Heniek handlarz samochodami....
użytkownik facebook 31-10-2018 11:09
Światła nie stanowią przeszkody dla wychowanych na grach komputerowych durni . Myślicie że dotarło do nich że zabili żywych ludzi nie sądzę nie przyznali się do winy. Teraz tylko myślą o tym jak ocalić swoje tyłki. A rodzina ich będzie walczyć o najmniejszy wymiar kary bo przecież młodzi i życie sobie zmarnowali i oczywiście o ich pasji do wyścigów nic nie wiedzieli. Powinni spotkać rodziny tych co zabili i usłyszeć o ich życiu planach może wtedy by coś do nich dotarło. Uważam że każdy kto robi prawo jazdy powinien posłuchać rodzin osób które zginęły lub stracili zdrowie w wypadkach i tych którzy je spowodowali. Stała się straszna tragedia ale to my wszyscy powinniśmy wyciągnąć wnioski.
~N10 31-10-2018 11:28
I co. Teraz w nocy będę stal tam na czerwonym na pustym skrzyżowaniu... Bez jaj... Fotoradar bym zrozumial...
~Spiity Gonzales 31-10-2018 19:07
do: ~N10 (11:28)
A po kiego grzyba będziesz tam stał? To nie lepiej stać przy barze? A idźże do domu i połóż się do łóżka. A że bez jaj, to Twoja sprawa.
~KORA 31-10-2018 11:44
jeszcze nie było akcji stop wyścig.
użytkownik facebook 31-10-2018 12:03
Powinny być ronda
użytkownik facebook 31-10-2018 12:20
Dorota Charzynska taa, jasne. Może jeszcze identyczne, jak na Różyckiego? Ile tam już było potrąceń? Mnóstwo.
użytkownik facebook 31-10-2018 12:40
Bo te rondo jest źle zrobione i za blisko są pasy wyjazdu z ronda.
użytkownik facebook 31-10-2018 12:58
Tak Te Rondo na Różyckiego to jakaś pomyłka
~ 31-10-2018 19:56
do: użytkownik facebook (12:40)
To nie rondo jest źle zrobione tylko źle że to rondo jest zrobione. Puść sondę po mieszkańcach żyjących obok tej karykatury skrzyżowania - oni chcą powrotu sygnalizacji świetlnej.
~Jsjsha 1-11-2018 20:30
do: użytkownik facebook (12:20)
No ile tych potrąceń? O ile pamietam to 1 bo kobieta weszła w samochód... Jak były światła to najwiecej było bo przecież „mam zielone”. Nawet karetki na sygnale nie puszczali piesi...
~ 1-11-2018 23:56
do: ~Jsjsha (20:30)
Jak nie pamiętasz albo nie wiesz o czym piszesz to nie pisz.
~Henio 2-11-2018 8:27
do: ~ (23:56)
No konkretnie podaj ile tych potrąceń było od momentu powstania ronda. Przy wyjeździe od garbatego mostku czekasz krócej niż jak były światła. Przypomnij sobie!!!
~`Janusz_Jelonek 31-10-2018 12:05
Bedom jezdzic i sie scigac po miescie samochody pozabierac tym wszystkim oskarkom innym kubom bo to som duze dzieci i sie bawiom jak w piaskownicy resorakami ktory pojedzie szybciej bez fantazji i bez mozgu po prostu do utylizacji. Pewnie jeszcze auta kupione za pieniazki rodzicow jakby pracowali to by nie mieli by w glowie takich glupotow.
~Rallyaction 31-10-2018 12:17
Pani Edyto,bzdura kompletna z tą krajową mapą zagrożeń, wy po prostu nie macie pomysłu jak wyłapać takich kierowców. Polecam szkolenie za zachodnią granicą.
~Max 31-10-2018 12:42
144 km/h to 40 m/s a jaki jest czas reakcji? Długość drogi hamowania? Bezmózgi za kółkiem... Codziennie pełno was na drogach.
~........................ 31-10-2018 12:43
A ja mam propozycję do naszych posłów i senatorów, aby spowodowali zrobienie porządku z naszymi jeleniogórskimi sędziami, aby nie orzekali kar w zawiasach dla morderców na drogach. Może przydałaby się wizytacja Pana Ziobry w Jeleniej Górze?
~Mirecki.w. 1-11-2018 20:21
do: ~........................ (12:43)
poslowie i senatorzy patrza tylko zeby sie nachapac i tumanic ludzi obietnicami bez pokryciai zyc na nasz koszt.
użytkownik facebook 31-10-2018 12:47
Marzena Emilka Jordan
użytkownik facebook 31-10-2018 12:51
Rondo rondem i światła światłami,ale to nie ma nic wspólnego z tym wyścigiem...Naoglądali się szybkich i wściekłych i palma do głowy uderzyła.Powinni dostać dożywocie żeby do końca życia zapamiętali że zabili niewinnych ludzi!!!Brak mi słów!!!!!😤😠
~Platix123 31-10-2018 12:58
Mając na uwadze EWIDENTNĄ winę kierowców tego zdarzenia, chciałem jedynie dodać, by na przyszłość wnioski wyciągnęli także piesi - młodzi zapatrzeni w smartfony czy też starsi - pewnym krokiem wtargający wprost pod koła samochodu. Chyba najgorszym co widziałem, była kobieta wchodząca na ulicę z wózkiem, bez chwili zawahania i rozejrzenia się. Ludzie kochani, to jest wasze życie! Nawet dożywotnie kary dla kierowców tego życia nie przywrócą.
~kotecek 31-10-2018 21:06
do: ~Platix123 (12:58)
140 km na godzine. Oni w autach przy Kauflandzie. Ty wchodzisz na pasy kolo Sudeckiej. Fizyka jest nieubagalna... Nie widzisz a jezeli widzisz to małe światła. Sprobuj sobie eksperyment zrobic an autostradzie. Nie wina pieszych.
~dfgdgpoidgpoi 1-11-2018 17:18
do: ~kotecek (21:06)
Chcesz mi powiedziec ze o 23:00 nie uslyszysz rozpedzajacego sie samochodu ktory nie zwalnia? Widac swiatla. Jezeli rozpedzali sie od Kauflandu to tym bardziej widzisz.... Wina kierujacych bezprzeczna ale zastanawiam sie czy nie dalo sie tego uniknac....?
~hhhhhh 31-10-2018 13:00
Nie mogę czytać waszych komentarzy. Wiem, że chłopak źle postąpił ale nie życzę mu dożywocia. Każdy powinien dostać drugą szansę a wasze niektóre komentarze są tragiczne. Chłopak zrobił źle, będzie miał traumę do końca życia ale postawcie się też na miejscu rodziców chłopaka który potrącił czy waszym dzieciom też byście życzyli śmierci i dożywocia?
~Ja:-) 31-10-2018 13:09
do: ~hhhhhh (13:00)
Tak tak będziemy mu współczuć jeszcze. Może zbiórka pieniędzy dla niego na szybszą furę?? Drugą szansę to on będzie miał w pierdlu jak mu cztery litery przeoraja ...
~Miś 31-10-2018 13:24
do: ~hhhhhh (13:00)
Tu nie ma tłumaczenia.Takie zabawy można prowadzić po za miastem. A gdy się nie myśli to trzeba ponieś surową karę a po 25 latach może dojrzeje jego umysł.
~ 31-10-2018 13:24
do: ~Ja:-) (13:09)
szok jak czytam ten wpisy wypadek - szkoda tych ludzi ale kierowcom mogly byc kazdy z nas i tez odrazu na szubienice szok -jak nie ktorzy maja malom pojemnosc muzgu pozdrawiam czytelnik z angli
~ewaryst 31-10-2018 19:38
do: ~hhhhhh (13:00)
a postaw sie w sytuacji rodzin tych co zginęli on żyje!
~Jasaa 31-10-2018 22:01
do: ~hhhhhh (13:00)
Chłopak ? Jaki chłopak ? To dorosły mężczyzna !!! Pełnoletni !!! Mający rozum i potrafiący odróżniać dobro od zła ! Sam zadecydował ze łamie prawo , sam świadomie dokonał zbrodni !!!!
~ 31-10-2018 22:17
do: ~ (13:24)
Siedź sobie w Anglii i miłuj się nad obywatelami tego pięknego kraju, jeśli się dopuszczą na tobie aktu agresji za to, że jesteś Polakiem, bo zdarza się to niestety. Nie chciałem być brutalny ale niektórym przyda się twarde lądowanie bo są tyłkiem wyżej niż głowa - ponad chmurami.
~Miś 31-10-2018 13:20
Tu nie ma czego tłumaczyć, są sprawcy tego tragicznego zdarzenia i tylko surowy wyrok, DOŻYWOCIE może choć w części, rodziną zmarłych tragicznie, przez głupotę ludzi ( bez mózgowców) zrekompensować stratę najbliższych.
~ZuluGula 31-10-2018 13:25
Dziwi mnie zdziwienie mieszkańców. Szalona jazda ulicami JG jest normą. Od lat obserwuję jak domorośli rajdowcy kręcą bączki na skrzyżowaniach. Policja nie interesowała się tematem, urzędnicy wieczorami grzali nogi w kapciach a szaleńcy "bawili się" w najlepsze. Skąd wiec zdziwienie że ktoś zginął ???, przecież było oczywiste że tak się stanie
~Ola 31-10-2018 13:27
Ja jestem za wprowadzeniu przymusowego odbywania sluzby wojskowej . Mlodzi po prostu z nudow i braku zajec odbija. Dostali by lekcje zycia przez 2 lata czy poltora szanowali by bardzie co maja
~ewaryst 31-10-2018 19:41
do: ~Ola (13:27)
to samo pomyślałem bo testosteron wali smarkaczom po głowie rodzice kupują samochody wykarnią i z nudów się szaleje
~em 31-10-2018 13:40
Na Zabobrzu światła wyłączone, na obwodnicy światła wyłączone .... Bardziej włodarzom chodzi o oszczędność czy o bezpieczeństwo? A to, że się wyścigi odbywają wielokrotnie to widać po śladach na jezdni. Wystarczy trochę kojarzyć i chcieć się sprawą zająć. Policja udaje, że o niczym nie wie.
~Rallyaction 31-10-2018 14:02
Dziś akcja policja na drogach ....jeżdżą w centrum ,stoją w korkach...widać was,a bezpieczeństwo wzrosło o 300% !
~ 31-10-2018 14:14
do: ~Rallyaction (14:02)
tak ale tylko na tydzień,dwa.Potem wszystko wróci do normy i znowu kilku pieszych pójdzie do piachu.
~ 31-10-2018 14:10
A co z gościem co ma dwa zabójstwa w maju tego roku i ubieglym roku dalej sobie jezdzi ,ma prawo jazdy,bo jedyny żywiciel rodziny, kasta najlepszy najbogatszych sprawie łeb juz ukreciła bo nie słyszałem o wyroku?
~ 31-10-2018 14:12
Wina kierowców oczywiście jest tu 100%.Ale jak to możliwe żeby ci piesi nie zauważyli że z oddali z rykiem silników nadjeżdżają jakieś czubki z dużą prędkością?Tam jest ponad kilometrowa prosta,musieli ich słyszeć i widzieć z oddali.Zapewne popadli w rytyne,nie zachowali wyjątkowej czujności przechodząc na zasadzie"jestem na pasach to jestem na prawie i niech się pali,niech się wali kierowca musi mnie zauważyć i przepuścić".Niestety czasem ta zasada nie działa,zwłaszcza w Polsce.Bądźcie ludzie czujni i nie ufajcie nikomu ,nawet jak macie zielone światło na przejściu.
~N10 31-10-2018 14:39
do: ~ (14:12)
Rzecznik policji niech sie wypowie czy ofiary były trzeźwe... To nie umniejsza winy kierowcy ale moglo sie przyczynić do zdarzenia.
~ 31-10-2018 15:11
do: ~N10 (14:39)
A bo pewnie chcieli przejść w miejscu niedozwolonym ale byli tak pijani że nie trafili i wleźli na pasy. A może kierowali butami po spożyciu? Zastanów się co piszesz.
~N10 31-10-2018 18:43
do: ~ (15:11)
To ze chcieli to napewno... Ja jak bym widzial ze jadą świry to bym sie nie odwarzyl wejsc na przejscie... Tam jest dluga prosta... Wiec pytanie .. Czy weszli na przejscie trzezwo myśląc... Bez złośliwości.. Rajdowcy tez trzezwo nie myśleli
~ewa 31-10-2018 18:57
do: ~ (14:12)
człowieku jak by zuważyli to by żyli to jest szalona predkość
~Jsjsha 1-11-2018 20:28
do: ~ewa (18:57)
Czyli chcesz powiedzieć że te samochody niczym bezszelestna Tesla wystartowały o 23:00 spod świateł i nikt ich nie słyszał i nie widział? Naprawdę? Seat i ten VW pewnie w TDI wył jak wściekły... Albo piesi byli pod wpływem czegoś albo zabrakło instynktu samozachowawczego....
~Abcde 2-11-2018 15:40
do: ~ (14:12)
Nigdy nie ufam kierowcą a nawet sobie samej bo różnie bywało z przechodzeniem .Ale dzisiaj nie wejdę na pasy nawet jak jest zielone do puki nie zobaczę że wszystkie auta się zatrzymały.Jest to moja zasada ktorej sie trzymam i dzieki temu żyję.To każdy człowiek powinien mieć się na baczności jesli życie jest mu miłe.Kierowcy nie mają wyobraźni jak i piesi matki które nie trzymają swoich małych dzieci na chodniku a to jest sekunda jak dziecko wbiegnie pod koła.Nie Wszystko w życiu można przewidzieć ale są sytuacje że ludzie sami są sobie winni tak jak Ci kierowcy 25 lat to już dojrzały człowiek który powinien być odpowiedzialny i mieć pokorę w jeździe samochodem.Szkoda tych niewinnych ludzi co zginęli.
użytkownik facebook 31-10-2018 14:20
Oznakowane przejścia dla pieszych, sygnalizatory itp. ZAPEWNIĄ PIESZEMU TYLKO OCHRONĘ PRAWNĄ... nie mają żadnej faktycznej funkcji ochronnej. Prawidłowy wniosek jaki powinniśmy wyciągnąć z tego wypadku brzmi: UWAŻAJ GDY PRZECHODZISZ PRZEZ JEZDNIĘ, nie ufaj NIKOMU!
użytkownik facebook 31-10-2018 16:41
Tomasz Miroszkin. Dokładnie tak. Powinno się przywrócić stara formę że pieszy zanim wejdzie na przejście, ma obowiązek spojrzeć w prawo w lewo i jeszcze raz w prawo. A nie tak jak teraz bez spojrzenia wchodzą jak ŚWIĘTE KROWY, bo pieszy ma pierwszeństwo.
użytkownik facebook 31-10-2018 16:45
Zbyszek Bodnar Tak, też tak uważam, przeraża mnie że w przedszkolach uczą dzieci: Gdy zapali się ZIELONE ŚWIATŁO możecie przechodzić, i te dzieci idą jak owce na rzeź :(
użytkownik facebook 31-10-2018 16:47
Zbyszek Bodnar Zastanawia mnie dlaczego tak rzadko ofiarami "przejechania na pasach" są inwalidzi i osoby poruszające się mniej sprawnie. Być może Ci ludzie bardziej uważają. Jedno jest pewne, gdyby ograniczyć ilość oznakowanych przejść dla pieszych to sądzę że ilość wypadków by spadła.
~........................ 31-10-2018 17:47
do: użytkownik facebook (16:47)
Nie masz racji. Gdyby ograniczyć liczbę przejść dla pieszych, to liczba wypadków wzrosłaby, gdyż musieliby przechodzić na drugą stronę ulicy w miejscach, gdzie nie ma pasów, a byłoby to zgodnie z przepisami, jeśli odległość do pasów przekraczałaby 200 metrów. Powinny być pasy ze światłami na przycisk. Dlaczego takich pasów z przyciskami nie ma w Cieplicach?
~ewaryst 31-10-2018 19:45
do: użytkownik facebook (16:41)
żebyś ty czasem nie stał się pieszym filozofie
~ 31-10-2018 19:46
do: użytkownik facebook (16:41)
Wiesz kto nie ma problemu z pieszymi? Ten kto potrafi zwolnić przed przejściem, zachować szczególną ostrożność, założyć, że jeśli w okolicach pasów znajduje się człowiek to zaraz może być na pasach, ten kto ma trochę kultury by się zatrzymać. Zobaczysz, jak ci się uśmiechnie w podziękowaniu jakaś ładna dziewczyna to kierowcy też poprawia się humor. Może kiedyś tak u nas będzie - tak jak na zachodzie jest już obecnie. Ale żeby tak było to obecne pokolenie buraków musi odejść. Jeśli piesi są twoim zdaniem krowami to każdy kierowca który nie potrafi nauczyć się powyższych zasad jest mongołem.
użytkownik facebook 31-10-2018 20:55
Ze sie wtrace. Ma Pan calkowita racje, ale piesi nie tylko na przejsciu ma zachowac ostroznosc. Dzisiaj jechalam, i szla dziewczynka, z 10-11 lat, tak zapatrzona w telefon ze malo co nie spadla z kraweznika na ulice. Oczywiscie zwolnilam, i zjechalam do lewej krawedzi drogi, ale nie kazdy kierowca tak postapi... Druga sprawa matki z wozkami. Ja z dziecmi stoja minimum metr od przejscia, a matki z sozkami stoja tak ze malo co wozek na ulice nie wystaje... Bedzie jechac wiekszy samochod, zahaczy a stanie sie nastepna tragedia. Ja tu wcale nie bronie tych debili co zabili tych ludzi, ale mowie ogolnie, jako kierowca i jako pieszy, trzeba miec oczy do okolo glowy i dupy za przeproszeniem...
~ 31-10-2018 22:10
do: użytkownik facebook (20:55)
Trzeba - nie zaprzeczam, ale kierowcom mózgi się polasowały już w tym akcie zwalniania się z odpowiedzialności za wszystko co na drodze się dzieje. Przykład: idzie dziewczynka na pasach z komórką przy uchu i potrąca ją kierowca nie zważający na przepisy ruchu drogowego i na jej pierwszeństwo - sam też ma komórkę przy uchu. Reakcja społeczności kierowców - hejt na dziewczynkę. Tak to ma być?
~ 1-11-2018 6:15
do: użytkownik facebook (20:55)
Kierowcy najczęściej jadą zagadani przez telefon komórkowy, jak np. pan w samochodzie z nazwą instytucji charytatywnej urządzającej coroczne bale, wyjeżdżający z ul. Krośnieńskiej k/Biedronki w dniu 31.10.2018 w kierunku Wolności. Całe szczęście, że zatrzymał się przed skrętem w Wolności, bo samochody jechały, ale na pieszych już nie bardzo zwracał uwagę. W tym miejscu Policja miałaby co robić, zwłaszcza po południu w sobotę.
~Kara 31-10-2018 14:33
Co za glupie tłumaczenia pani rzecznik. Piątek sobota i niedziela to ulubione dni tych morderców z kierowcą. Po co jest monitoring? Gdzie są radiowozy?
~ewaryst 31-10-2018 20:20
do: ~Kara (14:33)
Boże to czemu nie pilnują jak wiedzą gdzie i kiedy
~rutek 31-10-2018 14:46
Na stronie DriveClub Jelenia Góra widniało że maja sie spotkać dzisiaj w nocy o 23 na parkingu na Sudeckiej to ja sie pytam czy po nocy ogląda sie auta silniki itp nie kurła żeby sobie po zapier......ć po miescie i południowej obwodnicy a w wigilie na tesco koło północy to co robili patola i tyle gdzie sa rodzice
~Ano 31-10-2018 16:19
do: ~rutek (14:46)
Dobrze, że to poruszyłeś. Gdyby chcieli się spotykać i bezpiecznie jeździć lub mieć kółko dyskusyjne- robiliby to w ciągu dnia!! Skoro spotykają się po nocach to wiadomo w jakim celu!! Żeby zap..ać po mieście jak dzicy. Policjo, ogarnij temat tych debili co myślą że są szybcy i wściekli, a w rzeczywistości są tylko bezmyślni i głupi
~ewaryst 31-10-2018 19:36
do: ~Ano (16:19)
bezmózgi
~ 31-10-2018 14:59
pręgierz postawić i po sprawie
~Działkowiczka 31-10-2018 15:35
Te światła powinne już dawno być czynne przez całą dobę wracałam kiedyś z działek (kilka dobrych lat temu) tym przejściem do domu w nocy i się wtedy mocno zastanawiałam czy światła się zepsuły czy co? Przechodzić czy nie przechodzić?
~ggg 31-10-2018 16:28
Sytuacja sprzed chwili. Godz 16. Jasno. Sygnalizacja działa. Stoję w miejscu tragedii. Czekam na zielone światło. Zapala się. Od strony centrum jadą dwa tiry, ok 70-80 km na godzinę. Za nimi dwie osobówki - DJ, zderzak w zderzak. Czy któryś z tych pojazdów zatrzymał się na czerwonym ? Oczywiście że nie. ... Pełną parą przelecieli na czerwonym, które nie zapaliło się w momencie kiedy przejeżdżali przez przejście dla pieszych. Niczego ta tragedia nie nauczyła. Masakra, brak mi słów .......
~ewaryst 31-10-2018 19:35
do: ~ggg (16:28)
kiedy te morderstwa się skończą?
~mon 3-11-2018 9:05
do: ~ggg (16:28)
Trzeba było to nagrać i zgłosić gdzie trzeba,a nie tu się żalisz
~Rympałek 31-10-2018 17:26
Ktoś kto odpowiada za regulację ruchu w Jeleniej Górze to też musi być idiotą. Całą dobe światła przy tesco i castoramie działają. A teraz po tragedii nagle chcą w tym miejscu zrobić światła całą dobe. Szkoda, że w tym mieście nikt z zarządców nie potrafi logicznie myśleć. Na osiedlu robotniczym pod wiaduktem kolejowym też poustawiane są bez sensu światła. Dopiero jak coś się stanie to wtedy są wyciągane wnioski. Ciekaw jestem czy sędziowie przy procesie tych morderców też wyciągną wnioski aby przykładnie ukarać tych zwyrodnialców drogowych.
~Pytam 31-10-2018 17:30
Słuchajcie, a ten Oskar L. to nie przypadkiem syn Tomasza L., tego mordercy z Cieplic co zabił kobietę na pasach i mężczyznę na skuterze w Karpaczu..??
~ 31-10-2018 22:52
do: ~Pytam (17:30)
Wnioski po L. wyciągasz? Nie siej bezpodstawnie zamętu.
~Pytam 31-10-2018 23:45
do: ~ (22:52)
Dlatego zaznaczam, że tylko pytam. Biorąc pod uwagę, że niedaleko pada jabłko od jabłoni ( i jeden, i drugi aut używają do ścigania i pędzenia na wariata, oraz obydwaj mają na koncie zabójstwo człowieka na pasach - wcale by mnie to nie zdziwiło).
~ 31-10-2018 23:54
do: ~Pytam (23:45)
No to nie pytaj, nie rób afery tam, gdzie jej nie ma. Ciekawy jest każdy ale to nie tak, droga tędy nie prowadzi.
~mon 1-11-2018 16:40
do: ~Pytam (17:30)
Ale Ty bredzisz,to Tomasz L. musiałby mieć 10 lat zostając tatusiem.
~Oj tam 31-10-2018 17:37
Na osiedlu orlim też rajdów ów nie brakuje zwłaszcza w nocy podobnie na spółdzielczej
~ 31-10-2018 17:56
Ciekawe czy w ciałach ofiar znajdą ślady alko.Mam nadzieję że nie bo wtedy sytuacja zmieni się o 180 stopni.
~Xyz 31-10-2018 18:29
do: ~ (17:56)
Sytuacja się nie zmieni, bo nie jest zabronione przechodzić przez pasy pod wpływem alkoholu
~ada 31-10-2018 18:55
do: ~Xyz (18:29)
a ty chyba po pijaku piszesz
~Pola20 31-10-2018 19:27
do: ~ (17:56)
A gdyby nawet..to co..twoim zdaniem nie wolno się napić piwa czy wina i wchodzić na pasy, które są dla pieszych!!matole
~Pola20 31-10-2018 19:29
do: ~ (17:56)
Uszanuj niewinnych co zginęli przez durnych pseudo rajdowców. .to mogłeś być ty lub ktoś z twoich bliskich
~ewa 31-10-2018 19:32
do: ~Pola20 (19:29)
prawda wszyscy jesteśmy zagrożeni
~fiu-bździu-komunikat 31-10-2018 20:38
do: ~ (17:56)
Nic się nie zmieni. Pieszemu wolno mieć we krwi alkohol, a jeśli jego zachowanie było naturalne dla wszystkich okoliczności towarzyszących zdarzeniu - nic mu nie mogą zarzucić.
~ 1-11-2018 10:34
do: ~Pola20 (19:27)
Tłumoku po trzeźwemu pieszy jest 100 razy bardziej spostrzegawczy a tu alko niestety najprawdopodobniej było pite
~Moskal 2-11-2018 16:18
do: ~Pola20 (19:27)
Oczywiscie ze wolno tylko trzeba pamietac ze pod wplywem alkoholu mamy spozniony zapłon i nie myslimy racjonalnie .
~Moskal 2-11-2018 16:38
do: ~ (17:56)
Nawet gdyby tak bylo bo kazdy ma prawo sobie wypić tym bardziej weekend sobota wieczór to wydaje mi się że taka informacja zostanie utajona przynajmniej publicznie ze względu na tak drastyczny wypadek jego skutki i dobra zmarłych.
ObywatelJG 31-10-2018 18:29
Jaka szkoda, że nasza policja "spontanicznie" nie ruszy się i nie zacznie działać... Grupka bezmózgów terroryzuje ulice miasta, człowiek nie wie, czy wychodząc z domu do niego powróci... I jeszcze taki patafian się odzywa do kamery, że on "nic nie zrobił"... Ręce opadają... Chyba, że chodziło mu o to, że nic nie zrobił, by uratować bezbronnych ludzi. Późniejszy morderca sam by się nie ścigał.
użytkownik facebook 31-10-2018 18:40
Dożywocie.
~jg 31-10-2018 19:01
A od poniedziałku na rondzie przy Różyckiego ani świateł nad pasami ani znaków podswietlanych ciemno ruch potężny i nikt się ta awaria nie interesuje. Czekać na tragedię!!!
~ 31-10-2018 19:16
do: ~jg (19:01)
Tragedia trwa tam już od sierpnia zeszłego roku. To rondo to jest tragedia.
~Henio 1-11-2018 22:35
do: ~ (19:16)
Rondo jest lepsze niż te światła. 1. Nie zdażyło mi się stać dłużej niż 1minute od sklepu rondo ( co przy światłach trwało czasem 3 cykle świateł) 2 zawsze normalnie wejdę na Pasy bo kierowcy się zatrzymują. Bez przesady nie ma Dramatu!!!!
~ 2-11-2018 0:17
do: ~Henio (22:35)
Naprawdę zawsze? Ja jakoś tego nie potwierdzam. Musiałem tam dwukrotnie już niezłe fikołki robić żeby uciec przed nieodpowiedzialnymi kierowcami, a zwróć uwagę, że drogi są nie tylko dla kierowców o wątpliwych kompetencjach psychicznych do kierowania pojazdami, bo niechcącymi się zatrzymać na światłach, ale też np. dla dzieci i dla osób niepełnosprawnych, którzy muszą pokonać tę zebrę.
~ 31-10-2018 19:38
A osoba ktora przegląda monitoring miejski nie powinna zglaszac policji takich wyscigow?
~Takkkk 31-10-2018 22:06
do: ~ (19:38)
Uważam ze osoby odpowiedzialne za monitoring czyli STRAŻ MIEJSKA tez powinna ponieść konsekwencje za brak reakcji na nielegalne wyścigi !!! Komendant do dymisji !!!!
~ 31-10-2018 23:14
do: ~Takkkk (22:06)
To jest pytanie bardziej niż słuszne. Jakiś tam monitoring przecież w tym mieście działa i kosztuje podobno nawet kilka milionów. Wiec gdzie nagrania tych wyśigów, gdzie patrole, które powinny tam być wysłane? Gdzie rzetelne wykonywane zadań publicznych?
~Abc 31-10-2018 19:45
Dożywocie to się dostaje za morderstwo ze szczególnym okrucieństwem , a nie za wypadek. Poza tym większość co tak pisze niech popatrzy na swój licznik jadąc w nocy podejrzewam że 100 się leci , oczywiście nie mówię tu o wszystkich ale część ludzi tak jeździ, kwestia wyścigu to też dziwne bo ta prędkość to chyba wyścig maluchów A nie seata co 200 to poleci bez problemu.nie bronię tylko stwierdzam fakt, ale też ktoś pisał że czemu piesi weszli słysząc ryk silników,więc myślę że to nie polonez i tam raczej tak silnika nie słychać głośno i nie każdy jest w stanie określić prędkości i odległości auta stojąc na pasach. Ostatnie co stwierdzam , to że jak był zjazd dc w lecie na galerii czy Tesco to były takie tłumy ludzi że ciężko bylo się przepchnac,a teraz nagle są najgorsi i tyle,teraz możecie napisać jaki to jestem popierdolony, bo tylko takie tu są komentarze. Kondolencje dla rodzin zmarlych
~ 31-10-2018 19:48
do: ~Abc (19:45)
Teraz taka moda. Zwłaszcza harleyowcy tak podkręcają silniki, że jadą dostojnie, jakieś 50 km/h, a hałas jakby leciał odrzutowiec. .
~ewaryst 31-10-2018 20:14
do: ~Abc (19:45)
za same wyścigi juz powinno być więzienie
~Pietia 31-10-2018 21:24
do: ~Abc (19:45)
Nie stwierdzaj nic więcej.
~Gd 1-11-2018 1:23
do: ~Abc (19:45)
Jak gwiazdka na niebie błyśnie to też nie wyjdziesz z domu ? Lepiej nie wychodz bo jest szansa, że ta błyszcząca gwiazdka zaraz okaże się meteorytem i zostanie po tobie plamka.
~fiu-bździu-komunikat 31-10-2018 20:34
A jak coś się zdarzy gdzie indziej, tam też włączą światła. Za jakieś 170 lat, w wyniku wypadków, na wszystkich przejściach w J.G. światła będą się paliły. Takie żałosne bąkanie świadczy, że nie umiemy właściwie reagować na liniach skutek-przyczyna-zasady. Tylko idiota uwierzy, że debile gnający pod 150 nocną ulicą, NAGLE ZATRZYMAJA SIĘ zobaczywszy czerwone światła lub człowieka na pasach. Ich interesował wynik wyścigu i tylko on. Samochód przy 144 km/h pokonuje 40 m w sekundę. Żeby był w stanie skutecznie zahamować, musiałby ok 10 sekund i jakieś 150 m wcześniej zdać sobie sprawę z wytworzonego zagrożenia. Ale zagrożenia nie było, bo W TYM CZASIE (minus te 8 sekund), kiedy powinien już podjąć decyzję o hamowaniu - na pasach nie było nikogo. Przez 8 sekund ludzie przechodzą ok 12-15 m, czyli całą szerokość ulicy. Weszli więc bezmyślnie, prosto pod pędzące auta. BEZMYŚLNIE, gdyż w ich zachowaniu NIE WIDAĆ żadnego myślenia. Mnie tylko zastanawia taka ewidentna bezmyślność tych pieszych, którzy musieli widzieć i słyszeć ryczące samochody na światłach, które pędzą w ich kierunku. A mimo to, weszli na jezdnię i to w tym czasie kiedy już nie było szans na uniknięcie zderzenia. Szczególnie, że przy takiej prędkości, jakikolwiek manewr kierowcy, był bezskuteczny. Czy przodem czy bokiem uderzył by w przechodzących. Jak czytam opowieści dziwnej treści jakie funduje nam oficer prasowy tej komendy, to ręce mi z hukiem opadają na ziemię. Ich specjaliści albo nie potrafią wiele, albo nie umieją przekazać swoich ustaleń na zewnątrz, albo oficer prasowy nie wie jak to to sprzedać nam.
~ast 31-10-2018 21:04
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.
~Pietia 31-10-2018 21:14
Witam. Wystarczyło 10 minut a na tym nieszczęsnym skrzyżowaniu zaobserwowałem z 10 piratów drogowych. Dla budżetu to już jakieś kilka tysięcy. W ciągu doby o zgrozo setki tysięcy.
~do Pietia 31-10-2018 21:32
do: ~Pietia (21:14)
Już jakiś czas temu zaobserwowałam dokładnie to samo. Na lewym pasie w stronę Kiepury, jaki i na dwóch pozostałych w stronę Maciejowej, non stop łamane są przepisy ruchu drogowego. "...A co tam że czerwone, lecę za pozostałymi, przecież nic się nie stanie....", a wystarczą dwie kamery i może zrobi się ciut bezpieczniej. Dodatkowo policja mogła by zrobić akcję "pasy" i w "cywilu" stawać przed przejściami dla pieszych i nagrywać zachowania kierowców. Niestety 90% z nich nie przepuszcza pieszych czekających na przejściu. Wyjątkiem są samochody z rejestracjami spoza naszego regionu i obcokrajowcy.
~Jasia 31-10-2018 22:28
do: ~do Pietia (21:32)
Niestety potwierdzam.... tez to zaobserwowałam prowadząc codziennie ta trasa dziecko do szkoły . Rozpędzony tir pod czas gdy pieszy ma zielone to niestety norma na tym skrzyżowaniu .
~to jest chore .... 31-10-2018 21:19
Ludzie, nie dziwią Was te ciągłe komentarze które wybielają morderców i zrzucają winę na ofiary ? Czy mamy tak zdegenerowane społeczeństwo, a może stoi za tym jakaś konkretna osoba lub grupa osób ? To jest chore.
~ 31-10-2018 21:41
Nie powinno być pobłażania dla łamiących przepisy ruchu drogowego. Rąbać mandaty za każde wykroczenie. Może strata w kieszeni nauczy ludzi rozumu.
~xcv 31-10-2018 22:12
Uwaga!!! W związku z pseudo działalnością drajw klubu i blokowanie komentarzy pod ich postami na fb, zwracam się do osób które mają filmiki z ich spotów o kontakt na maila fili@onet.pl. Chodzi głównie o filmiki z wyścigów na 1/4 mili które organizowali na terenie Jeleniej, pseudo driftowania, posiadamy już kilka filmików z wyczynami owych miłośników motoryzacji, które chcemy przekazać do programu Uwaga, która będzie w najbliższym tygodniu realizowała reportaż na terenie Jeleniej Góry właśnie o tym klubie i ich ostatnich wyczynach
~Elsla 31-10-2018 22:32
do: ~xcv (22:12)
Dobrze by było jakby UWAGA podrązyla temat dlaczego służby bezpieczeństwa nie poczuwają się do winny za to co się wyrabia w tym mieście . Po co nam straż miejska , po co monitoring. Jeśli prewencja w tym mieście nie działa .
~ 31-10-2018 23:06
do: ~Elsla (22:32)
Pytanie bez odpowiedzi: kto odpowiada za brud na korytarzach: sprzątaczka, kto odpowiada za niewychowanie dziecka: rodzice, kto odpowiada za misję Apollo: NASA, kto odpowiada za prewencję na ulicach????? Nawet oficer Bagrowska nie wie....
~ 31-10-2018 23:52
wielka tragedia ofiar,iniemniejsza tragedia ludzi młodych przy których nie bylo nikogo kto by mógł ich powstrzymać,choć wielu wiedziało że jeżdzą szybko.
~ 1-11-2018 0:06
do: ~ (23:52)
o czym pierdzisz? ktoś im prawko dał a potem zapytał czy wiedzą o co chodzi zakierą?
~ 1-11-2018 0:04
TRAGEDIA OFIAR I NIEMNIEJSZA TRAGEDIA MŁODYCH LUDZI PRZY KTÓRYCH NIE BYŁO NIKOGO KTO BY ICH POWSTRZYMAŁ BYLI I POZOSTALI WSZYSCY którzy wiedzieli ,słyszeli niejednokrotnie o wyścigach niezareagowali co mogło powstrzymac przed i wielomainnymi wyścigami kiedy jeszcze nie doszło do tragedi
~żałosne kmioty, to do was 1-11-2018 0:58
Powiem tak: Próby przekazania obiektywnych sądów o zdarzeniu są w Polsce nie do przyjęcia. Każdy chce, żeby to on wyrokował. A używają argumentów tak debilnych, że żal kichę ściska. Dlatego z debilami jeleniogórskimi nie ma co rozmawiać. Walcie sie kmioty i niech was zajedzie pierwszy napotkany jełop, nawet na furmance.
~Bardzo obiektywny 1-11-2018 19:32
do: ~żałosne kmioty, to do was (0:58)
Obiektywnie to zapier...ały 2 debile publiczną ulicą w środku miasta ponad 140km/h i zabiły 2 osoby na pasach. Co jeszcze chcesz do tego dodać nieobiektywny ...?
użytkownik facebook 1-11-2018 1:24
Tyle ludzi ginie czasem niespodziewanie wracajac do domu bedac na spacerze ): tragedia po prostu chce sie płakać): ze już nie zobaczymy ukochanuch osob):
użytkownik facebook 1-11-2018 6:16
Zapraszamy policję do Wojanowa, tu też mamy paru wariatów piratów.
~Rympałek 1-11-2018 8:07
do: użytkownik facebook (6:16)
Ten debil ze srebrnego audi a4 z początku wojanowa. Że jeszcze ten idiota nikogo nie zabił to cud. Ciekawe czy ten gnój czyta te komentarze.
~Miewa 1-11-2018 23:14
do: użytkownik facebook (6:16)
Co ty oni tylko klocki na koła zakładają...
~Moskal 2-11-2018 15:59
do: ~Rympałek (8:07)
To zgloscie to na policje zaczaja sie i udupia tego gnoja poki nie doszlo do nastepnej tragedi.
użytkownik facebook 1-11-2018 7:34
Co tydz./ dwa w sobotnie wieczory po 22 odbywają się "przejażdżki " młodych gniewnych 😉 po Al.J.P i niby policja nic nie wie..., zresztą gdzie jest Policja, gdzie w tym mieście jest Straż Miejska !!!, gdzie są jakikolwiek patrole, bandyci bo tak można nazwać ludzi bez mózgu są bezkarni..., miasto to jeden wielki bałagan i co teraz ma się to zmienić- wybory 😂😂😂, a przepraszam hala widowiskowo sportowa ma powstać na Zabobrzu😁, może tak najpierw posprzątać to obsrane przez psy miasto i nie tylko 😉, pozdr. wyborców ☺
~Xawier 2-11-2018 9:33
do: użytkownik facebook (7:34)
Patrole przez ostatnie dwa miesiące były na PAMTRAKU ZABOBRZE gdzie tor rowerowy powstał dla dzieci ale oficjalnego otwarcia nie było wiec policja na zmianę ze strażą miejska po 2-3 razy dziennie tam przyjeżdżała żeby dzieci przegonić!!! W takim mieście żyjemy niestety. Ze służby bezpieczeństwa wolą sprawy łatwe i lekkie. Prawdziwego zagrożenia niedostrzegaja niestety. Wygodniej udawać ze nie ma problemu bo tylko roboty by mieli więcej.... przykre jest to bardzo
~Dj 1-11-2018 12:56
Gdzie ten znafca tablic rejestracyjnych?? Napisz coś na temat najlepszych frajerów w tej części świata z jg. Chyba że to ty miszczu siedzisz teraz w ciupie.
~Bob 1-11-2018 15:34
Mimo apeli pożal sie szefów tego klubiku, i tak nie udalo im sie wczoraj koleżków w ryzach utrzymac. Dno i wodorosty. Banda rozwydrzonych dzieci.
~Szokłem 1-11-2018 19:35
do: ~Bob (15:34)
Kolejne rajdy robiły te patałachy niedorozwinięte?
~Karol 1-11-2018 20:02
do: ~Szokłem (19:35)
Tak, wczoraj w nocy na Sudeckiej i Bankowej
~ast 1-11-2018 21:06
do: ~Bob (15:34)
Byłeś, widziałeś czy tylko fantazjujesz?
~mon 1-11-2018 22:05
do: ~Karol (20:02)
Rozumiem,że masz tak bystry wzrok,że zobaczyłeś ,że to DC,no to super,będziesz świadkiem w sprawie IP Twoje mamy
~mon 1-11-2018 22:21
do: ~Karol (20:02)
Czyli mamy następnego świadka
~Teges 2-11-2018 14:36
do: ~mon (22:05)
A my mamy monitoring
~ 3-11-2018 8:25
do: ~mon (22:05)
"mon" i "ast" IP to samo, czy wzrok mnie myli?!!!
~mon 1-11-2018 21:49
Jestem dziewczyną,odpowiedzialną,należę do DriveClub odkąd powstał.My nikogo nie zabijamy i się z nikim nie ustawiamy! wszystkie zloty są rejestrowane i w pełni dopilnowane.Jeżeli ktoś się ściga to są osoby nie z Naszego klubu,a niby skąd to wiecie?taki macie bystry wzrok ,żeby zobaczyć ,co jest na rejestracji? Jesteście zwykłymi hipokrytami!Bo coś burczy,furczy to dc?opanujcie się dzieci drogie,za nim kogoś oskarżycie!Jeden i drugi słyszy wyścigi,takie macie świetne oczy ,żeby zobaczyć ,czy jedzie DC?
~mon 1-11-2018 22:19
do: ~mon (21:49)
Dla mnie kara dla kierowcy jest jak najbardziej słuszna,ale nie niszczcie Naszego klubu.To co zrobił ten chłopak to nie da się opisać,ale proszę nie łączyć to z DC
~Miewa 1-11-2018 23:12
do: ~mon (22:19)
Teraz aniołki....i oczywiście w klubie macie czytanki i lekcje jak jeździć bezpiecznie i oczywiście,że to nie wy się ścigacie bo tam to uczycie sie jak sie koła pompuje?
~ 2-11-2018 0:00
do: ~mon (22:19)
Naprawdę nawet chwili refleksji nad tym co się stało, tylko nasz wielki klub i klub? Jesteście dziwni ludzie.
~Dan 2-11-2018 11:45
do: ~mon (22:19)
Zacznijcie jezdzic po miescie zgodnie z przepisami to nikt sie czepial nie bedzie. Zenujace jest wciskanie kitu ze wy tacy grzeczni. Jelenia jest mala. I wszyscy wiedza kto jest kto. Takze skoncz pierd....ic.
~123 2-11-2018 12:57
Ludzie jak łatwo wydajecie wyroki na tych chłopaków, ile jest w Was wszystkich jadu i nienawiści. Chłopaki nie zrobili "tego" z premedytacją, to był przypadek, że ich jazda tak się skończyła. Myślę, że te zarzuty im przypisane, zostały pochopnie i emocjonalnie podjęte przez władze.
~Teges 2-11-2018 14:42
do: ~123 (12:57)
Z premedytacją zap..alali 140km po mieście, a to że nie wzieli pod uwagę tego, że to może doprowadzić do wypadku lub zabójstwa świadczy o tym, że są bezmyślnymi ludźmi i nigdy powinni siedzieć za kierownicą jakiegokolwiek pojazdu!!
~Moskal 2-11-2018 15:56
do: ~123 (12:57)
Sorry ale to nie był przypadek!!!Przypadek byłby wtedy gdyby ścigali się na poligonie czy sciezce leśnej gdzie nie ma żadnego człowieka. I wpadlaby im sarna czy dzik a oni skończyli by na drzewie to jest wtedy przypadek.
~ryszard ironia ? 2-11-2018 23:01
do: ~Teges (14:42)
tak będzie już wybrali czaskowskiego on da radę ?
~ 2-11-2018 15:00
(J 8,8-11) … Kto z was jest bez grzechu, …
~ryszard ironia ? 2-11-2018 23:00
do: ~ (15:00)
ja
~Pani Bagrowska kłamie 3-11-2018 13:45
Pani Bagrowska. Wyścigi uliczne na tej ulicy były zgłaszane Policji już od dawna. Nic z tym nie zrobiliście, a teraz za to nieszczęście również ponosicie moralną odpowiedzialność. Rżnąć głupa zawsze można...
~Ewa 3-11-2018 17:01
A czy ktoś pomyślał o wybudowaniu toru do wyścigów zamiast kolejnej biedronki ?
~Sdx 4-11-2018 1:10
Tak surowa kara dla nich ale z kodeksu drogowego a nie z karnego !!! To ustawodawca powinien przewidzieć że są takie drastyczne wypadki ....
~Magda VR 4-11-2018 20:54
Prawda jest taka ze Policja przejedzie sobie na spacerek na Kadetow zatrzyma normalnie jadacy samochod do kontroli i szybko znika. Nie obserwuja Trasy na Jana Pawla. Stad sa takie a nie inne przypadki Smierci. Nie wspomne o Sylwestrze w ktorym zginely dwie mlode Dziewczyny przejechane na chodniku nie pasach przez zacpanego Ukrainca. Dlaczego nie kontroluje sie obcych nr rejstracyjnych ze Wschodu???? Kazdy wie ze tam nie obowiazuja zadne standarty o prawie drogowym. Przyklad dzisiejszego wypadku na A4 Jak kolejny Ukrainiec jechal sobie zapity na autostradzie co doprowadzilo do kolejnej katastrofy. Panowie Policjanci wiecej prewencji i kontroli tylko w ten sposob mozna czemus zaradzic. To ze nie macie brylantowych warunkow nie zwalnia was obowiazku zapewnienia Mieszkancom JG Bezpieczenstwa.
~Artur 4-11-2018 20:55
"Spontaniczny" , "nie ma też mowy, aby policja lekceważyła problem jazdy z nadmierną prędkością". Żarty na bok! Sam, będąc na spacerze letnią porą, dzwoniłem w na Policję w trakcie trwania takich wyścigów. Mieli to w d... Nie jest to jedyny problem Policji z obojętnością na łamanie przepisów. Ulica 1 Maja jest wyłączona z ruchu (oprócz kilku wymienionych pod znakiem B1 przypadków), a "Państwo Policjanci" spacerują sobie w najlepsze, gdy obok nich jeżdżą samochody, niekiedy z nadmierną prędkością. Jeżeli tutaj dojdzie do tragedii, to czy Pani Bagrowska także stwierdzi, że Policja nie jest obojętna, a wręcz żyły sobie wypruwa?!
~Viktor 7-11-2018 23:21
w szoku to powinien byc ten wasz kretynizm w wyborze władzy,patałachy ze słoma w butach.A od policjii wara gnidy !!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Dla bogatych dodatkowy podatek na niepełnosprawnych?

Oddanych
głosów
688
To niesprawiedliwe
42%
Tak
31%
Nie
18%
Nie mam zdania
9%
Głos ulicy
Podatek janosikowy?  48
TV Dami
Serwis Informacyjny TV DAMI Jelenia Góra z dnia 16.11.2018 r.  
Miej świadomość
Koncert dla Niepodległej  1
Dialogi Jelonki
Trudny rok dla rolników 1
Aktualności
Transgraniczna gotowość służb  
Aktualności
W centrum mogą być utrudnienia w ruchu  7
Copyright © 2002-2018 Highlander's Group