Wtorek, 7 lipca
Imieniny: Cyryla, Metodego
Czytających: 6561
Zalogowanych: 7
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

"LGBT to ludzie"

Wiadomości: Jelenia Góra
Środa, 17 czerwca 2020, 10:33
Aktualizacja: Poniedziałek, 22 czerwca 2020, 9:39
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
We wtorek (16.06) na Placu Ratuszowym odbyła się demonstracja – głównie młodych ludzi, którzy są oburzeni słowami polityków Prawa i Sprawiedliwości, jakoby LGBT to była ideologia, a nie ludzie... Przybyli też przedstawiciele młodzieżówki Korwina, ale był to doskonały przykład dla starszych polityków, że można mieć odmienne zdanie, ale rozmawiać w kulturalny sposób.
Zirytowały nas słowa czołowych polityków PiS, że LGBT to tylko ideologia, a nie ludzie. Według nas to po prostu ludzie, którzy powinni mieć takie same prawa i obowiązki - podkreślił Aleksander Rerich, inicjator akcji, który przyznaje, że na co dzień osoby homo- i biseksualne spotykają się z hejtem, szczególnie w sieci internetowej. - Jesteśmy wyzywani od komunistów, choć daleko nam do tego. Nazywają nas tęczową zarazą, życzą nam, żebyśmy "zdechli" - dodał z ubolewaniem działacz Przedwiośnia.

Jak podkreślają organizatorzy, w Polsce żyje niemal 2 miliony osób nieheteronormatywnych, których dotyka problem szykanowania ze strony czołowych polityków PiS. W demonstracji wziął udział m.in. jeleniogórski radny - Justyn Bilski.

Wspieram tę akcję, bo dzisiaj jeszcze mogę ją wspierać. Jeśli nie będziemy tego robić, to pewnego dnia możemy się obudzić i nie móc wyjść na ulicę. To, co się tu odbywa to nie jest tylko spór o seksualność, tylko o to, ile (lub czy w ogóle) będziemy mieć wolności - powiedział radny Koalicji Obywatelskiej, który podkreślał, że na demonstracji widzi właśnie ludzi, a nie ideologię. - Pracuję z tymi ludźmi, tu jest część moich uczniów. Nie można powiedzieć, że ktoś nie jest człowiekiem, bo jest garbaty, kudłaty, czy rudy - to nie ma znaczenia. Mam nadzieję, że czują we mnie wsparcie - po to też jestem jako pedagog - dodał J. Bilski, nauczyciel z Norwida.

W kontrze do manifestujących pojawili się przedstawiciele "Młodych dla wolności", którzy w odróżnieniu do dorosłych polityków nikogo nie wyzywali, tylko zaproponowali debatę na argumenty.

Przyszliśmy, aby zaproponować debatę. Uważamy, że LGBT to środowisko stworzone przez ludzi. Nie zgadzamy się z obiema stronami sporu - powiedział Oskar Maciejowski z Młodych dla wolności. - To jest pokojowa manifestacja - ludzie nie są poprzebierani jak na Paradzie Równości, która zniechęca opinię publiczną do siebie. Faktycznie widać, że osoby utożsamiające się z ideologią LGBT są zwykłymi ludźmi. Każdy ma prawo żyć w naszym kraju, ale nie musi tego wywlekać na ulicę - dodał Wojciech Zaremba z partii Korwin.

Twoja reakcja na artykuł?

74
42%
Cieszy
19
11%
Hahaha
7
4%
Nudzi
4
2%
Smuci
4
2%
Złości
70
39%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (188) Dodaj komentarz

~:) 17-06-2020 10:47
Super inicjatywa! Gratuluje pomysłu!
~Hose 17-06-2020 13:58
do: ~:) (10:47)
Biedne, chore dzieci. Chociaż większość z nich próbuje tylko zabłysnąć, kiedyś wystarczyło obciąć włosy na krótko, albo je zapuścić, albo chodzić w dziurawych dżinsach. Dzisiaj taki cyrk. W tym wszystkim są też ludzie rzeczywiście chorzy, im trzeba pomagać, poprzez leczenie. Może jakieś szczepienia, w grupach ryzyka. U dzieci moich znajomych, kolegów homofilia wyłoniła się wśród tych, których rodzice mieli skłonności, lub sprawiali wrażenie podatnych na bycie homosiem. Ale to takie gdybanie. Wyjście jest tylko jedno, leczyć, leczyć i jeszcze raz leczyć. Mamy XXIw trzeba znaleźć i usunąć ułomność genetyczną, nie wolno tego cyrku nazywać normalnością. Wyobrażacie sobie ból rodzica, którego syn mówi, że jest pe.dałem ?
~Srose 17-06-2020 14:51
do: ~Hose (13:58)
A ja tutaj widzę, że to Ciebie trzeba leczyć, leczyć i jeszcze raz leczyć. Nasłuchałeś się ułomku pisiorów, co wmówili Ci jedyny (nie)normalny punkt widzenia. Odróżniaj tolerancję od akceptacji. Ja mogę tolerować, że są osoby nieheteroseksualne i rozumiem, że jak każdy inny człowiek ma prawa obywatelskie - Ty tego nie rozumiesz ! Natomiast nie akceptuję z ich strony obnoszenia się z ich seksualnością. Również nie akceptuję obnoszenia się z seksualnością heteroseksualną. To są sprawy intymne i nikogo nie powinno obchodzić co u kogo w łóżku się dzieje. Problem niemot takich jak Ty jest taki, że nasłuchają się banialuków niezgodnych z prawdą i to na dodatek głoszonych przez lewackie środowiska takie jak pis (tak pis to lewacko fa...ka partia). Nic dziwnego, że niektórym z tego środowiska nieheteroseksualnych osób puszczają nerwy i w ramach odwetu zaszydzą z katolika - oczywiście to też nie jest dobre - nie tędy droga. Jednakże tak długo jak pisowszczyki będą zaszczuwać kogokolwiek tak długo będą się takie cyrki dziać. I dla jasności - nie jestem ani za pochodmi hetero ani homo. Jednakże, też trzeba pamiętać, że osoby nieheteroseksualne nie mogą liczyć na pełnię praw osób heteroseksualnych i nie ma w tym złośliwości tylko zwykła natura rzeczy, przykład ? - homoseksualni nie mogą posiadać dzieci, które spłodzą w sposób naturalny, a skoro natura nie dała im takiego przywileju no to nie można mówić o jakiś substytutach typu adopcja. Związki partnerskie ? Tak - bo w końcu uregulują te osoby swój status prawny.
~Hose 18-06-2020 7:38
do: ~Srose (14:51)
"To są sprawy intymne i nikogo nie powinno obchodzić co u kogo w łóżku się dzieje." - książkowy przykład hipokryzji. Nikt nikomu do łóżka nie zagląda, natomiast olbrzymim problemem jest fakt, że osoby o różnych schorzeniach upodobań seksualnych wyciągają swoje łóżka na ulicę, i zmuszają do oglądania tych świństw ludzi normalnych i ich dzieci. Hipokryzja przez wielkie "H".
~ 17-06-2020 18:23
do: ~Hose (13:58)
Jak musza cierpiec Twoi rodzice czytajac Twoje wypociny...
~YHmm 17-06-2020 19:53
do: ~Hose (13:58)
Zgłaszam twój hejterski wpis do OMROZIK i powodzenia na rozprawia sądowej :)
~frodo 17-06-2020 21:41
do: ~YHmm (19:53)
patrzę na zdjęcia, potwornie brzydka ta dzisiejsza młodzież. Dziewczyny paskudne w kreacjach wprost z cyrkowej sceny, młodzieńcy roztyci i podobni do kobiet. Co się porobiło? Umieją chociaż gwoździa w ścianę wbić? Przewraca się w łbach i brzuchach od tego dobrobytu...
~wienio 17-06-2020 21:45
do: ~frodo (21:41)
No fakt, młodzież ma 16-17 lat a połowa ze zdjęć z potworną nadwagą. Powalczcie o własne zdrowie i wygląd, odmówcie sobie czasem burgera czy skrzydełek z panierką, wypoćcie się na pieszej wędrówce, podczas jazdy rowerem czy przy bieganiu i w ten sposób walczcie z frustracjami. Stanie na rynku nie zredukuje waszych kalorii
~Vein 18-06-2020 2:03
do: ~wienio (21:45)
Z frustracjami ? Wydaje mi się, że na siłę komuś wmawiasz frustrację - to nie oni mają frustrację, to świat dookoła nich i środowiska typu pisowskiego, które szczują jednych na drugich mają frustrację i na siłę szukają wroga którego nie ma, czyniąc wokół siebie spustoszenie w imię uprawianej polityki i osiągnięcia celu - czyli władzy (korytka i pieniądza). I zrobią wszystko by ten cel osiągnąć, nawet po trupach - takie to czasy nastały - powrót komuny w pełnej krasie. Tutaj już nie chodzi o to że pokradli kasę robiąc przekręty, ale chodzi o ludzi, a nie tylko o wyimaginowaną walkę z jakimiś ideologiami (jak to oni nazywają), piep..szą wszystko co im ślina na język przyniesie, czyniąc realne szkody w społeczeństwie. Dobry rząd nigdy by nie dążył do tego, aby jedna grupa społeczna pluła na drugą, a dbał by o jedność w społeczeństwie. I DLA TEGO - PRECZ Z PISEM !
~ 18-06-2020 9:44
do: ~Vein (2:03)
Władze Berlina przez 30 lat celowo przekazywały bezdomne dzieci pod opiekę pe...om w ramach tzw. eksperymentu Kentlera - wynika z raportu dotyczącego działalności seksuologa Helmuta Kentlera, przygotowanego przez Uniwersytet w Hildesheim.
~frodo 18-06-2020 15:43
do: ~Vein (2:03)
No właśnie, oni nie czują frustracji, nie próbują się zmienić, każdy jest idealny - z nadwagą, z pustą głową, z niechęcią do aktywności... Każdy jest idealny taki jaki jest. Tylko potem w wieku 20 lat będą tkwić pod lekarskimi gabinetami. Zacznijcie od siebie, potem próbujcie zmieniać świat!
~markiza 20-06-2020 20:59
do: ~Vein (2:03)
Właśnie, dobry Rząd nie może dopuścić by mniejszość narzucała większości swoje idee. Jakoś nie widzę w KONSTYTUCJI zapisu o przywilejach grupy społecznej wyznającej swoją ideologie ponad innymi. Czy pisząc ją w owym czasie nie było w środowisku ludzi tych z LGBT, kiedy się pojawili. Wyszli z podziemia, czy raczej ktoś ich nakręca.
~ 30-06-2020 13:02
do: ~ (9:44)
Tak, to geniusze eksperymentów!.
~Hose 18-06-2020 15:12
do: ~YHmm (19:53)
Dzieciaku ...
~Rtg 18-06-2020 9:22
do: ~Hose (13:58)
nie widać rodziców tych dzieci
~uzi 18-06-2020 19:04
do: ~Hose (13:58)
Widać, że tęczowej młodzieży nudzi się bez szkoły i pracy...
~pout 18-06-2020 5:29
do: ~:) (10:47)
Pan radny-nauczyciel historii w II LO Justyn Bilski, który jak i cała PO sympatyzuje z lewakami z Lewicy, nawet nie wie, że ci jego partyjni znajomi, korzeniami tkwiący w PRL-u, po takim wyskoku napisaliby mu przed '89, że jego "moralna strona budzi poważne zastrzeżenia" i z takim wilczym biletem już by w szkole nie popracował. Ale wówczas przed 1989 r. skichałby się samą myślą o takim proteście przeciwko władzy i dalej pokornie uczył sobie historii, bo uczyć, nie manifestwać, to rola nauczyciela. Odwaga staniała, bo w tej rzekomo reżimowej Polsce nikt za to pałą przez plecy nie przeciągnie. Komu człowieku chcesz się zasłużyć, wszakże stołek Naczelika P. Domagały wciąż zajęty.
~bo tak 18-06-2020 9:31
do: ~:) (10:47)
Znam gejów, którzy są katolikami popierają PiS. Ale nie popierają tego co robi LGBT . Ta organizacja wykorzystuje razem z PO grupę społeczną, która na co dzień żyje zupełnie normalnie. Komuś u góry zależy na tym żeby znów skłócić naród i na wymyślonych problemach buduje swoja polityczną przyszłość. Nie dajcie się nabrać na ten medialny szum. Geje, lesbijki, trans i bi żyją wśród nas, pracują, obsługują nas w sklepach, punktach usługowych, są naszymi sąsiadami, pomagają nam i nawet nie mamy pojęcia , że mają inną orientację . To zwykli ludzie i to nie oni się proszą o takie manifestacje - oni są wykorzystywani jako grupa społeczna, tak jak byli wykorzystywani do walki politycznej niepełnosprawni , nauczyciele, czy pielęgniarki.
~pik pok 20-06-2020 9:38
do: ~bo tak (9:31)
Również takich znam. Tym miękkim rozumkom wmawiają, że geje w Polsce są strasznie biedni, bo ich tłuką niemiłosiernie na każdym kroku, że jest przepotworny brak tolerancji, a to zwyczajna ściema. Moi znajomi geje i lesbijki żyją sobie zupełnie normalnie. Nikt ich nie gania po ulicach, nikt ich nie szykanuje w pracy czy ktoś z sąsiadów i nie czują potrzeby biegać na parady z wywalonymi cy...mi i do...mi w piórach strusich. LGBT wykorzystuje gejów, lesbijki i inne orientacje do politycznych celów. Ludzie nie dajcie się okłamywać. A do gejów podchodźcie zupełnie normalnie, bo tylko jakiś tam znikomy procencik z nich chce adopcji dzieci , a reszta nie chce wam nawet wchodzić w życie. Szanują was, więc szanujcie ich.
~Krecik 17-06-2020 11:05
Czemu mam tolerować ludzi którzy sami siebie nie potrafią tolerować. Chodzi mi np o transseksualistów
~Iks 17-06-2020 14:12
do: ~Krecik (11:05)
Bo wymaga się od ciebie tylko tego, byś czegoś nie robił. Nie lżył, nie atakował, nie gapił się na coś, co cię razi itp.
~Gość 17-06-2020 17:34
do: ~Iks (14:12)
Argument marny.
~DarioX 17-06-2020 18:25
do: ~Gość (17:34)
Ale to jest takie proste: zwyczajnie spróbuj nie być men.dą.
~Azja 17-06-2020 11:07
Jedynym rodzajem ludzi jakich nie toleruję - są ludzie nietolerancyjni (dla innych wyznań, światopoglądów, ras) itp.
~koniował 17-06-2020 11:20
do: ~Azja (11:07)
Też mi przeszkadza jak ci z l g b t tak walczący o równość i tolerancję obrażają katolików.
~ 17-06-2020 14:51
do: ~koniował (11:20)
Wszyscy tacy "porządni " katolicy a zapominają co mówi przykazanie: " Szanuj bliźniego swego jak siebie samego".A dlaczego heteryki mogą się obściskiwać i ślimaczyć na ulicach A innym się tego zabrania?Ot tacy katolicy....
~Grabk 17-06-2020 19:55
do: ~ (14:51)
Nie szanuj a kochaj ! Nie znasz przyjazan
~Aha 17-06-2020 11:37
do: ~Azja (11:07)
Czyli sam się też nie tolerujesz? Typowe myślenie.
~Inferno 17-06-2020 16:04
do: ~Azja (11:07)
Co masz do mojej nietolerancji ty rasisto? Szach mat:P
~ 17-06-2020 11:09
Pe...y lezbijki o pe...le to też ludzie, jak Mengele, Hitler, Fritzl...
~Piotr b. 17-06-2020 11:10
Nakręcacie się na ten temat wywołany przez polityków PO-PiS przed wyborami.
~Hubertus 18-06-2020 11:57
do: ~Piotr b. (11:10)
LGBT to ludzie chorzy z zaburzeniami hormonalnymi , w lekkim stopniu upośledzenia umysłowego
~Hubertus 18-06-2020 12:46
do: ~Hubertus (11:57)
Tak gdzieś wyczytałem , nie zmienia to faktu że mają prawo do swojego życia i bycia. Wiele osób nie okazuje się z tym , wręcz ukrywa. Jednym wmawia się że są chorzy jednym że są zdrowi , innych posyła na terapię . W Polsce jako kraju katolickim niestety okazywanie się z taką a nie inną orientacją nie budzi zachwytu i akceptacji ale z drugiej strony nikt tym ludziom nie zabrania życia w innych związkach niż przyjętych przez kościół , więc po co ten ambaras ):
~ 17-06-2020 11:10
Ciekawe czemu PE DA ŁY i PE do fi le są z klucza wykropkowane?
~koniował 17-06-2020 11:16
do: ~ (11:10)
Nowoczesna wolność słowa, czyli im wolno gadać wszystko i innych obrażać, a katolicy buzia na kłódkę.
~Polak 17-06-2020 11:43
do: ~koniował (11:16)
A kto kogo obraża, cały czas tylko wy "katolicy" szczujecie na innych. Plus nazwa użytkownika mówi wszystko o poziomie inteligencji więc...
~ 17-06-2020 14:34
do: ~Polak (11:43)
Chyba żartujesz, to oni ciągle nas obrażają, parodiują nasze wartości, chcą naszej akceptacji swojego chorego życia, nic mi do tego jak żyją, ale jak już na siłę chcą wprowadzać swoje chore przekonania, to nie będziemy tego tolerować
~Iza 17-06-2020 15:09
do: ~ (14:34)
Dokładnie, nie będziemy tego tolerować i basta.
~Srose 17-06-2020 19:27
do: ~ (14:34)
Tą wojenkę to zaczęły pismany oberstundfuhrery. Najpierw zrobili nagonkę na nich przez kilka dobrych miesięcy, a potem takie c.y.m.b.a.ł.y jak ty łyknęły kit, że homo obrażają wartości katolickie. Nic bardziej mylnego, ten wybryk z przedrzeźnianiem katolików był raczej aktem desperacji i frustracji na wskutek zaszczuwania jakie podjęły bojówki lewackie pisu.
~ 17-06-2020 22:46
do: ~Srose (19:27)
Jakiś ty oczytany, szkoda, że taki hamski i gburowaty jak przystało na lewicowca, tak wygląda wasza mowa miłości
~Srose 18-06-2020 2:13
do: ~ (22:46)
Czasem niestety trzeba chamsko coś ując bo inaczej nie dociera. A dla jasności, nigdy nie "lewicowałem", nie byłem lewicowcem, nie mam ich poglądów, jestem zwykłym gościem z żoną, rodziną, chodzę do kościoła, z dystansem przyjmuję informację z mediów. Czy to Ci się w głowie pomieściło co napisałem ? Że jestem normalnym heteroseksualnym katolikiem, na dodatek praktykującym i żeby było śmieszniej nie popierającym lewackiego pisu !?!?!? Każdy kto ma za grosz oleju w głowie powinien widzieć co się tak naprawdę dzieje i kto jest temu winien. W mediach łatwo obrzucić kogoś s...m, gorzej, że znaczna część społeczeństwa przyjmuje ten s.. bezkrytycznie. Zalecam więcej dystansu i refleksji nad krzywdą ludzi, którą poprzez m.in. TVPIS wyczynia się społeczeństwu.
~Srose 18-06-2020 2:16
do: ~Srose (2:13)
Uhuhu słowo: s.y.f z poprzedniej mojej wypowiedzi zostało wykropkowane, no coś strasznego hahaha.
~ 18-06-2020 12:42
do: ~Srose (2:13)
znam takich katolików co są za aborcją i lewackimi nowościami w imię chorego miłosierdzia
~Srose 18-06-2020 14:29
do: ~ (12:42)
Chyba nie wiesz w takim razie kto to katolik, przypuszczalnie z tymi swoimi argumentami też uważasz się za "katolika". Jednakże skoro uważasz że znasz takich "katolików" to przyjmij do wiadomości, że skoro w środowisku katolików też są tacy co zbłądzili, tak i w środowisku osób nieheteroseksualnych są osoby które również przesadzają. Niemniej jednak, samo wyjście na ulicę żeby protestować przeciw agresji i szczuciu pisu na ludzi nieheteroseksualnych jest tutaj jak najbardziej uzasadnione, nie byłoby tych cyrków gdyby nie pismani i ich gierki na emocjach w imię walki o koryto i dalsze szemrane interesy. W Polsce po 89 nie było jeszcze takiej pop...j partii która szczuje we własnym narodzie jedną grupę ludzi na drugą. Zdrajcy, malkontenci, oszuści - to jest wymiar PISuaru.
Michrou 20-06-2020 1:44
do: ~ (14:34)
Obrażaj mniejszość homoseksualną przez 2000 lat, bo pisze tak w jakieś książce będącej zbiorem żydowskich legend ludowych. Jakiś Żyd Jezus jednocześnie nie będzie wciskał katolikowi bzdur o szanowaniu bliźniego, w końcu stary testament działa wtedy kiedy się podoba i można ten nowy przemilczeć. Gdy w XXI wieku zaczynasz wypisywać na jakichś dziwnych kartonikach z grzechami w kościołach mniejszość homoseksualną, to ktoś w odwecie robi jakiś głupi performance. OLA BOGA ŁOBRAŻAJO ŚWIĘTOŚĆ!1!!
~ 20-06-2020 8:08
do: Michrou (1:44)
masz nocną zmianę, żałosny ruski trollu?
Michrou 20-06-2020 12:54
do: ~ (8:08)
Seba, ale Ruscy to są ci od nielubienia gejów xD W Federacji Rosyjskiej uprawia się podobną propagandę do polskiej prawicy i islamistów.
~mit 17-06-2020 19:12
do: ~Polak (11:43)
Nie obrażaj katolików skoro jesteś taki światowy
~malaxer 18-06-2020 8:26
do: ~Polak (11:43)
Jak pisano KONSTYTUCJĘ, to nie było LGBT? Jakoś nic tam o takiej ideologii nie wyczytałem. To skąd nagle się to pojawiło i jest tak nagłaśniane? Katolicyzm mamy od wieków? Mnie nie obchodzi kto jakie ma przekonania, w co wierzy, jaką ma karnację, ale niech mi nie narzuca w co ja mam wierzyć czy uznawać za własne. Komuś zależy by wywlekać problemu. Moherowe Berety - to też jest ubliżanie pewnej grupie. Każdy ma prawo do własnego życia, oby tylko nie szkodził innym i innych nie poniżał. Czy wychodzenie z "problemami" na ulicę komuś pomoże? Jest sporo osób o odmiennej orientacji i chcą żyć spokojnie, bez rozgłosu, i nikt im w tym nie przeszkadza. Pytam - kto ma w tym interes by takie osoby ujawniać?
~ 18-06-2020 16:58
do: ~Polak (11:43)
twoja nazwa mówi, że na 110 % nie jesteś Polakiem. Russkij czy deutsch ?
~koniował 17-06-2020 11:14
To niech zaczną się zachowywać jak ludzie, a nie latają po ulicach na golasa i pokazują ge...ia.
Michrou 20-06-2020 1:34
do: ~koniował (11:14)
Jakiś przykład z Polski? Czy masz w fapfolderze tylko te same kilka obrazków z całego świata? xD
~Taka tolerancja i miłość 17-06-2020 11:19
Przypomnijmy słowa Pana Radnego Justyna Bilskiego, który znajduje się na wyżej załączonych zdjęciach: "Szyszko już, a kiedy reszta? Tak pytam, by zacząć swobodnie żyć" - napisał Justyn Bilski niespełna dobę po śmierci prof. Jana Szyszko - polityka Prawa i Sprawiedliwości, byłego ministra ochrony środowiska.
~ttubylec 17-06-2020 14:03
do: ~Taka tolerancja i miłość (11:19)
NO I NIE kawał drania chce zabłysnąc w szkole tez pisze z błedami mo ze zrobiony po pijanemu
~jan 17-06-2020 16:49
do: ~Taka tolerancja i miłość (11:19)
Radni nie potrafią , nie chcą pochylić się nad tym do czego zostali powołani. Wiele trudnych spraw zalega w biurkach urzędników i nie mamy szans na ich załatwienie..
~Srose 18-06-2020 2:22
do: ~Taka tolerancja i miłość (11:19)
A czym, że ten pan profesor sobie zasłużył na szacunek ? Wycięciem lasów ? W imię własnych szemranych interesów ? Oczywiście nie oznacza to, że należy komuś naubliżać, ale mówmy pełną prawdę, a nie znikomą jej część.
~Krecik 17-06-2020 11:22
W dani zoofilia jest legalna to chyba też jaki odłam LGBTi chyba to też normalne jest
~3hoho 17-06-2020 11:22
No boldki nauczyciel historii ten co chciał żeby inni politycy pisu umierali pt q..a dobry przykład m...a
~V 17-06-2020 11:26
Komuna wraca-teraz pod tęczową flagą i z k u t a s e m w d u p i e.
~ok Boomer 17-06-2020 11:28
Te wszystkie smutne dziady w komentarzach, które tylko narzekają, bo ich życia są smutne. Skąd w was taki problem do tej sprawy, jeśli małżeństwa jednopłciowe staną sie kiedys legalne, to wasze smutne życia przez ten fakt sie nie zmienią.
~ 17-06-2020 18:00
do: ~ok Boomer (11:28)
tak właśnie wygląda lewacka mowa miłości, jak nie macie nic mądrego do powiedzenia, to opluwacie i obrażacie innych, jakbyście byli szczęśliwi w tych związkach to nie chodzilibyście w paradach i innych marszach, ale widać, że jednak nie jesteście i chcecie nam katolikom wmówić, że to przez naszą nietolerancję są samobójstwa? człowiek szczęśliwy i w związku nie targnie się na własne życie, i to pokazuje,że sami siebie nie akceptujecie
~Polak 17-06-2020 11:39
Wszscy tu obecni plują jadem, ale pewnie każdy z nich uważa sie za wielkiego katolika. Tylko szkoda, że jakoś wy wszyscy zapominacie o miłości do bliźniego, no ale tak jest, jak się jest katolikiem na pokaz.
~ 17-06-2020 13:42
do: ~Polak (11:39)
Miłuję bliźnich i nawet czasem nadstawiam policzek, a nawet drugi, ale policzki mam tylko dwa. Tolerancja tolerancja, ale wszystko ma granice.
~Wojciech Zaręba 17-06-2020 11:49
moje nazwisko piszę się prze Ę nie EM
~:-)danuta 19-06-2020 9:18
do: ~Wojciech Zaręba (11:49)
Taki zawezony jestes ze nie mozesz zrozumiec ze mozna korzystac z roznego typu klawiatur czy jestes z" e" takim czy innym wazne bys zrozumial zagadnienie,sedno sprawy.................
~Valhalla 17-06-2020 11:59
Hitler miał lekarstwo na takich...
~pff 19-06-2020 8:27
do: ~Valhalla (11:59)
Na Słowian takich jak ty i ja też miał. Nie pusz się.
~Anonim+ 17-06-2020 12:01
Wszyscy hejterzy PiS-u, weźcie przykład z Adriana, od dzisiaj w ogóle nie ma tematu na wiecach o ideologii LGBT, a dlaczego? Dlatego, że pani Ambasador USA skrytykowała w wpisie tę nagonkę - i jest - "ruki po szwam"...
~ 17-06-2020 12:23
Ale to ,że są inni odmieńcy mnie to nie interesuje,niech sobie żyją ale niech nie obnoszą się z tym i nie zatruwają życia publicznego.
~koniował 17-06-2020 12:27
do: ~ (12:23)
Ci ludzie wcale nie chcą rozgłosu, ale jest strona polityczna która wykorzystuje ich do walki z kościołem.
~G4 17-06-2020 12:27
Mają prawo do protestu! Niechaj żyją własną ideologia.! Jeśli chcą coś osiągnąć nie powinni atakować osób religijnych!
~Piot 17-06-2020 12:48
Brak słów - same klauny i patologia.
użytkownik facebook 17-06-2020 12:51
TOLERANCJA MA SWOJE GRANICE TAK JAK I PRZYZWOITOŚĆ ,NIE ZAPOMINAJCIE ŻE NAGONKA NA KSIĘŻY TO ICH ROBOTA A SAMI NIE SĄ LEPSI .
użytkownik facebook 17-06-2020 16:41
Janusz Gackiewicz a może Pan szanowny przedstawić owe granicę? Strasznie Pan krzyczy, może po prostu nikt nie chce z Panem rozmawiać? To gdzie się kończy "granica tolerancji"?
użytkownik facebook 17-06-2020 16:46
Jakub Szemberski TAM GDZIE ZACZYNA SIĘ PRZYZWOITOŚĆ I WIDZĘ ŻE ROZMAWIAM Z JEDNYM Z NICH STRASZNIE CWANI JESTEŚCIE ,ALE TO SIĘ NA WAS ZEMŚCI BO LUDZIE NIE BĘDĄ TOLEROWAĆ TEGO W MIEJSCACH PUBLICZNYCH SZANOWNY PANIE ,A JAK CHCE PAN WYJŚC NA INTELIGENTA TO PROSZĘ ZAŁOŻYĆ NORMALNĄ RODZINĘ . W KOMUNIE BYŁEM NIE RAZ ŚWIADKIEM NIEJAKIEGO ARTURKA Z MACIEJOWEJ Z GALER JAK MOLESTOWAŁ NIELETNICH CHŁOPCÓW ,A NA TO NIE MA PRZYZWOLENIA ŻEGNAM . BEZCZELNEGO PANA BEZ AMBICJI I HONORU .
użytkownik facebook 17-06-2020 20:08
Nastęopna zboczona roześmiana beczelne lesbijki i cała wasza mać
użytkownik facebook 20-06-2020 5:10
Janusz Gackiewicz - ty nigdy nie bajerowałeś dziewczyny na dysco? To normalne, każdy ma pociąg seksualny,nie każdy do tej samej płci. Przyzwoitość nie jest pojęciem 0/1 ... Przyzwoitość ma zawsze tolerancję. Jedni lubią się opalać nago inni wolą kąpiel w Podgórnej. Jeden woli córkę inny teściową, a miłość taka sama.
~ 17-06-2020 12:58
Olek Rerich, brawo za zaangazowanie, życzę Ci powodzenia.
~Bond...James Bond 18-06-2020 6:34
do: ~ (12:58)
Fajny ten Olek....
~ttubylec 19-06-2020 10:11
do: ~Bond...James Bond (6:34)
no A JA taki nieogolony
~koń od człowieka 17-06-2020 13:06
Ło matko! To aż tylu ich jest w Jeleniej!? Stodoła i Komora!
~efenfi 17-06-2020 13:10
L enin B eria G ebels T rocki - proletariat zastęczy wyszedł na ulice !
użytkownik facebook 17-06-2020 13:18
Super protest
~ 17-06-2020 13:18
Większość to dzieciarnia wychowywana bezstresowo w dobrobycie i w główkach się poprzewracało???
~Gość 18-06-2020 10:14
do: ~ (13:18)
Nawet chyba dobrze nie rozumieją, po co ich tam się ciąga pod ten ratusz. Kiedyś będzie im może wstyd. Ale wstydzić się powinni ci, którzy ich skłaniają do takich manifestacji.
~..,, 17-06-2020 13:29
Ile kasy dostali za ten cyrk ? . Rodzina musi być dumna z potomków .
~nvnv.....vv. 17-06-2020 13:34
w glowach sie mlodym poprzewracalo z dobrobytu,bez komentarza
~G z lgbt 17-06-2020 13:49
Czytając te wszystkie komentarze jestem w szoku. Jestem w szoku, że z ludzi, którzy na codzień chcą być przykładnymi osobami, tutaj wylewają wiadro pomyj na innych, którzy mają swoje zdanie. Jestem zwykłym facetem, który ma swojego partnera, nikomu nie przeszkadzamy, nie chcemy adoptować dzieci, po prostu żyjemy dla siebie. Nie krzyczę, że osoby hetero są gorsze a stawiam ich na tym samym poziomie, bo każdy z nas zasługuje na szczęście. Czytałem też tutaj o tym, że te osoby to młode, wychowywane bezstresowo i im się w głowach poprzewracało. Otóż zaskoczę was, wychowanie nie ma tutaj nic do czynienia. Znam wiele osób, gdzie były wychowywane w katolickiej rodzinie, co tydzień chodzili do kościoła, były wpajane wartości katolickie, a i tak okazało się, że osoba została homoseksualną. Osoby LGBT są wśród wszystkich, kto wie, czy to nie jest ktoś z Twojej rodziny, szkoły czy pracy. To też są ludzie i też mają uczucia.
~Hose 17-06-2020 14:08
do: ~G z lgbt (13:49)
Nikomu nie przeszkadzasz. Ale ten cyrk na ulicach jest oburzający. Jestem normalnym facetem, kiedy widzę młodą, normalną parę całującą się na ulicy, zerkam ukradkiem wspominając z uśmiechem młode lata. Widząc dwóch facetów w takim zestawieniu, na szczęście tylko w filmach, budzi to we mnie najgłębszą odrazę i obrzydzenie, chociaż mam kolegów homosiów, w zasadzie homofilia, bo to przecież choroba. Na pewno można Was wyleczyć, to musi być jakaś wada genetyczna, może jakieś uszkodzenie mózgu. Normalny układ stanowi wyłącznie kobieta plus mężczyzna.
~Srose 17-06-2020 19:32
do: ~Hose (14:08)
Oglądanie zarówno śliniącej i sapiącej pary hetero czy homo w miejscu publicznym jest równie odrażające. Co to kafka ma być ? b.u.r.d.e.l ? czy miejsce publiczne ? chcą się pieścić to won do siebie , a nie urządzać cyrki publicznie. Może jeszcze mi powiesz, że będzie git jak baba z facetem w miejscu publicznym zacznie się r.ż.n.ą.ć ? Ani z jednej ani z drugiej strony nie jest to poprawne, a raczej gorszące. I przestań p........ć o jakichś chorobach bo jedyną jaką widzę to twoja chora obsesja na tym punkcie.
~Hose 18-06-2020 7:42
do: ~Srose (19:32)
Wulgarny język nie uzupełnił braku sensu we wpisie, jedynie sprawi, że wpis będzie wulgarny.
~pff 18-06-2020 7:46
do: ~Hose (7:42)
No tak, a na trzech króli jest wiecej ludzi.
~Hose 18-06-2020 9:53
do: ~pff (7:46)
Święto Trzech Króli to w istocie prastare boginiczne święto na cześć światłości i nowego życia, wywodzące się głęboko z epoki matriarchatu. Ponieważ kościół nie poradził sobie z potężnym kultem Trzech Bogiń, w ostatnim akcie manipulacji przemianował je najpierw na trzy święte: Katarzynę, Małgorzatę, Barbarę (Brygidę), a potem, w ramach wypierania pierwiastka kobiecego z tonącej w testosteronie instytucji, przerobił wczesnośredniowieczne święte na Kacpra, Melchiora i Baltazara. I zostawił nawet te same inicjały Dla porządku dodam, że imiona nigdy nie istniejących trzech króli pojawiają się dopiero w VI wieku, a cała koncepcja zostaje spopularyzowana w IX wieku.
~pff 19-06-2020 8:29
do: ~Hose (9:53)
No co ty nie powiesz....
~Kluczowe 17-06-2020 21:15
do: ~G z lgbt (13:49)
Kluczowe jest to co powiedziałeś w pierwszym zdaniu, że nie chcesz adoptować. A jak zechcesz? To co powiesz?
~gtkl 17-06-2020 14:03
Zboczona ideologia...w d...ach sie poprzewracało pajacom
~GedeonJerubal 17-06-2020 14:25
Na Halloween są lepsze przebrania, choć jedno i drugie to czarny humor.
~18 sqandal 17-06-2020 14:29
.... lbgt, nie ma prawa bytu w Polsce. Demokracja ok , ale niech się z tym nie obchodzą , sa inni to ich sprawa ale dlaczego wychodza na ulice .Oj potrzeba by tu na nich Stalina . W zaciszu domowym mogą się tam kochać po swojemu ale od manifestacji i pokazaywania na ulicy WARA wam dranie !!!
~ 17-06-2020 14:56
do: ~18 sqandal (14:29)
Gdyby mieli takie same prawa jak reszta ludzi nie musieliby wychodzić z tym na ulice.
~ 17-06-2020 15:24
do: ~ (14:56)
A kto im zabrania robić to w domu ? Chyba że sami ich rodzice tego nie tolerują !!!!
~dr Wycior 17-06-2020 16:56
do: ~18 sqandal (14:29)
Lgbtrtvagdsms nie ma prawa bytu ino prawa od...u.
~dr Wycior 17-06-2020 16:57
do: ~dr Wycior (16:56)
Od bytu. To też niesłuszne?
~Adolf Hitler 17-06-2020 14:29
Uważam że powinni sobie robić co chcą ale w zaciszu domowego ogniska. Mam gdzieś to całe LPG dopóki nie zaczyna mi czegoś narzucać. A za narzucanie uznaję publiczne afiszowanie się z tym że JESTEM INNY. A bądź sobie inny - co mnie to obchodzi ale nie wyłaź na ulicę i nie prowokuj. Później wielkie zdziwienie że znajdzie się grupa osób , która ich hejtuje. Siedzieli by cicho w domu to nikt by im nic nie mówił. Szydzą z katoli i czarnej mafii że są tacy i owacy a sami robią dokładnie to samo.
~Iks 17-06-2020 14:54
Po komentarzach widać prawdziwość starego żartu: Dwaj geje uprawiają seks, kto ma ból zadu? Homofob. Czyżby było aż tak trudne nie wtrącać się w cudze sprawy i traktować człowieka po ludzku niezależnie od jego przekonań, orientacji, koloru skóry itp.?
piterJG 19-06-2020 12:54
do: ~Iks (14:54)
Nie jest trudne. Trudne się staje jak ktoś chce siłowo komuś do gardła wsadzać swoją rację.
~Biały 17-06-2020 14:54
Te biedne upośledzone dzieci na garze swoich rodziców kiedyś przyjdzie im pracować a cw...wo przejdzie w niepamięć...
~pff 17-06-2020 15:11
Najwięcej do powiedzenia mają osoby najmniej "narażone" na kontakt z osobami homoseksualnymi, ba , w zasadzie nienarazone na kontakt z kimkolwiek poza sąsiadami na schodach. Porównanie lgbt do idei totalitarnego komunizmu ( 100 mln ofiar!!!) to szczyt podłości , a w ustach prezydenta państwa kompromitacja. Nie znam wielu homoseksualistów, bylem w krajach, gdzie spacerowali geje z wózkami dziecięcymi, niespecjalnie ktokolwiek na ulicy interesował się nimi, tubylcy pytani o patologie zwiazane z tego typu adopcjami stwierdzali, ze panstwo tak potencjalnych rodzicow przeswietla, ze marne szanse na patologie.Najwieksze dramaty i w największej liczbie spotykają u nich dzieci w rodzinach religijnych radykałów, zwlaszcza z chrześcijańskich sekt protestanckich i u muzułmańskich radykałów. Dajcie sobie na wstrzymanie , gdzie wy widzicie tych gejów z golymi tylkami na ulicach , na litosc boską, co wy robicie z tym krajem, chcecie hitleryzmu? Wściekliście się ?
~Obywatel 17-06-2020 17:12
do: ~pff (15:11)
Przeminęli Majowie, upadli Grecy, rozpadł się Rzym. A co będzie z nami? Naukowcy już wiedzą. Przy wsparciu NASA stworzyli uniwersalny model upadku cywilizacji. Odtwarzając w modelu rzeczywistość przypominającą świat dzisiejszy, naukowcy doszli do wniosku, że trudno nam będzie uniknąć zapaści cywilizacji, demoralizacja jest jednym z etapów. Dwa ped.ały z dzieckiem w wózku z ogólną akceptacją, a przede wszystkim w zgodzie z prawem, są objawem bardzo złej kondycji społeczeństwa.
~pff 17-06-2020 21:25
do: ~Obywatel (17:12)
Jacy naukowcy, jakiegoż to wsparcia udzieliło im NASA i kiedy, jaki model, co ty chłopie bredzisz ? Wyszły im pe...y z wózkiem ? No niesamowite...Staram się być na bieżąco z tym, co robi NASA , ale najwidoczniej chvj ze mnie nie pasjonat.
~ 17-06-2020 21:39
do: ~pff (21:25)
starasz się, chcesz być, " na bieżąco", ale ci nie wychodzi? Chcesz być omnibusem, ale jesteś tylko hulajnogą. A to boli.
~ 17-06-2020 21:13
do: ~pff (15:11)
super, zaimponowałeś mi tą postawą wołania o szacunek i tolerancj dla heteronienormatywnych. Ale dlaqczego nie masz takiego szacunku dla katolików? Demonstrujesz swoją pogardę do nich nader często. Za często. Ponieważ ty nie wierzysz, to ci co wierzą to ...ciemnogród. Ale jak ktoś jest hetero i nie toleruje homo to ... kto/tylko nie ściemniaj, że ty masz tylko uwagi do kleru, bo ja wtedy podkreślę, że ja mam do piewców i agitatorów LGBT, zwłaszcza tych glonów politycznych. Aha, ty straszysz hitleryzmem, takie masz skojarzenie, to ja podobnie zupełnie poważnie :) napiszę, że mi LGBT kojarzy się z RWPG. Podobnie, jak tobie, bez żadnego sensu i związku. Skoro ty się boisz hitleryzmu, to ja bardziej modelu NASA, opisanej przez Obywatela. Postaraj się być mniej zaślepiony.
~ 18-06-2020 9:53
do: ~pff (15:11)
" ...panstwo tak potencjalnych rodzicow przeswietla, ze marne szanse na patologie" Czyżby?Władze Berlina przez 30 lat celowo przekazywały bezdomne dzieci pod opiekę pe...om w ramach tzw. eksperymentu Kentlera - wynika z raportu dotyczącego działalności seksuologa Helmuta Kentlera, przygotowanego przez Uniwersytet w Hildesheim. Kentler w latach 70. świadomie kierował dzieci do opiekunów zastępczych ze skłonnościami pe...mi. Był przekonany, że kontakty seksualne między dziećmi i dorosłymi nie są szkodliwe. Dlatego dzieci odebrane patologicznym rodzinom lub żyjące na ulicach Berlina Zachodniego często trafiały pod opiekę samotnych rodziców zastępczych, mających już za sobą wyroki za przestępstwa seksualne. Pozornie wydawało się, że problemy dzieci zostały rozwiązane przez Urząd ds. Dzieci i Młodzieży (Jugendamt) nie mieszkały już na ulicy, nie trafiały do domów dziecka, a pe...le nie szukali nowych ofiar, ponieważ tolerowano fakt, że mogli znęcać się nad wychowankami w obrębie własnych domów - napisała Frankfurter Allgemeine Zeitung. Jak napisała FAZ, wcześniej przez lata urzędy do spraw młodzieży ignorowały sygnały o zagrożeniach, a ich pracownikom nawet zdarzało się bronić pe...la opiekującego się dziećmi. Także urzędy okręgowe nie reagowały na listy od ofiar, które zgłaszały przypadki nadużyć oraz pornografii dziecięcej. Działalność Kentlera, który pracował także jako psycholog policyjny w berlińskim Senacie, nie byłaby możliwa bez współpracy władz Berlina, urzędów ds. młodzieży, ale także instytucji edukacyjnych i naukowych - stwierdziła FAZ.
~pff 19-06-2020 8:40
do: ~ (9:53)
W czasach RFN i Berlina Zachodniego przed zjednoczeniem Niemiec bylem dzieckiem i nie o tym kraju pisałem. Historia z twojego postu po pierwsze dotyczy przestępców seksualnych, a nie spokojnych homoseksualistów, po drugie to historia sprzed 40 lat , po trzecie dotyczy nieistniejących tworów parapanstwowych. Ja mam lepsze stary- jest takie ociekajace złotem panstewko, ot enklawa we Włoszech z odp1edo1onym w białą kieckę szefem, ktorego funkcjonariusze na całym świecie gwałcą dzieci i do niedawna jedyną karą było przenoszenie tych skoorvysynoov na nowe łowiska. Na codzien te dranie dostają na pokaz bialej goraczki na wzmiankę o homoseksualizmie, w alkowach na potęgę walą konia pod homo magazyny i ślinią sie na widok swoich uczniów w szkolach. Dobre, prawda? Lepsze niż zwietrzale rewelacje frankfurckiej, lewackiej gazety.
~ 19-06-2020 10:58
do: ~pff (8:40)
... dotyczy przestępców a nie spokojnych homoseksualistów? Ten psycholog i ci z Senatu, z Jugendamtów to przestępcy ? To tylko sprzyjający lewackim eksperymentom " naukowo" - społecznym. Siedzą ? Bronili przestępców? Do 2003 roku ten program trwał, jak ty byłeś już stary. I co? Z komsomolską pryncypialnością bronisz przegranych spraw? Odbijasz Watykanem, ale na słabiutką władzę PO, zaniechania i afery pewnie będzie, że oni ciebie nie interesują. Przy okazji sprawdź, jaki jest odsetek homoseksualistów w elecie intelektualnej i artystycznej, homo i ped..ofilów wśród nauczycieli wychowawców młodzieży. Będziesz zdziwiony, jak ich mało relatywnie jest w KK.
~ 19-06-2020 11:31
do: ~pff (8:40)
" Lepsze niż zwietrzale rewelacje frankfurckiej, lewackiej gazety ". Jak ci nie pasuje do obrazka, to dla ciebie, oberlewaka, są " zwietrzale rewelacje frankfurckiej, lewackiej gazety' . BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHQAHA. Żałosne !
użytkownik facebook 17-06-2020 15:26
Bidulki ziejace nienawiścią
użytkownik facebook 17-06-2020 16:59
Bogdan Biegus a czemusz to nienawiścią Szanowny Panie? Zna Pan te osoby prywatnie czy stwierdził tak Pan na podstawie zdjęć na których wszyscy się uśmiechają? :)
użytkownik facebook 17-06-2020 18:06
Jakub Szemberski bo Pan Bogdan Biegus chcial zablysnac a sam nie rozumie o czym pisze
użytkownik facebook 17-06-2020 18:06
Jakub Szemberski widziałem sceny z parad bezczeszczenie wszystkiego co nie jest lgbt
użytkownik facebook 17-06-2020 18:35
Bogdan Biegus przepraszam bardzo, nie do końca zrozumiałem sens drugiej części zdania. A co do wczoraj, przechodziłem sobie po naszym pięknym, jeleniogórskim Placu Ratuszowym w trakcie całej akcji. I wyglądało to bardzo sympatycznie, powiem nawet, że przyjaźnie! Ale cóż mogę rzec, subiektywne odczucie :) Pozdrawiam!
użytkownik facebook 17-06-2020 20:26
Nie będę taki t..y jak pan z którym pan baluje ? Wy nigdy nie przestaniecie czas was wziąć w karby bo bezczelność musi być ukarana ,a adoptować to psa sobie możecie .
~ 17-06-2020 15:28
Tak się składa że człowiek to homosapiens a LGBT to jest ideologia. Oplacana Marksistowska ideologia .
~THC 17-06-2020 16:13
Ja akurat wczoraj zapisałem się do LGBT, podpisałem umowę i zostałem szeregowcem i nie zgadzam się, żeby nas nazywać jakąś ideologią.
~J.G 17-06-2020 18:56
do: ~THC (16:13)
to teraz ma kto cię posuwać
~ 17-06-2020 16:19
Olek chlopczyku co Ty jeszcze robisz w harcerstwie?
~I 17-06-2020 16:56
Skoro wg encyklopedii PWN Encyklopedia PWN ideologia [fr. idéologie < gr. idéa kształt, postać, przedstawienie, pojęcie; lógos słowo, nauka], pojęcie występujące w filozofii i naukach społecznych oraz politycznych, które określa zbiory poglądów służących do całościowego interpretowania i przekształcania świata To pytam: czym jest ten ruch na rzecz rozszerzania praw ludzi, którzy nigdy nie byliby rodzicami z naturalnych powodów a teraz chcą nimi być?
~@ 17-06-2020 17:31
Zeby byc gejem to trzeba miec pieniadze wy jestescie zwykle pe...y.
~ 17-06-2020 22:11
do: ~@ (17:31)
Łoj to już tylko w PASZCZU ?? Siem kurna narobiło
~Gość 17-06-2020 17:49
J...ł turek turka aż mu z c...a zeszła skórka
~Katolpolski 17-06-2020 18:04
Nigdy w Jeleniej nie spotkałem się z czymś podobnym, w dużych miastach i owszem. Tolerancja jest potrzebna całemu światu. Ignorancja jest do bani. Co do tego czy bliźni czy nie, w Biblii Świętej ci ludzie są przyrównani do psów a raczej to ci robią. Ale cóż, świat już dawno cały zszedł na psy!
~J.G 17-06-2020 19:03
jezusicku nie dziwię się że to lgbt. z takimi m..d.mi tylko to im zostało , co za paszchwile
marek15440 17-06-2020 19:22
To wszystko wina Tuska I PiS.
~Brokgo 17-06-2020 19:53
Oczywiście,że LGBT to nie ludzie a ideologia. Geje,lesbijki,biseksi,transi i im podobni to ludzie o skłonnościach seksualnych odbiegających od normy. To tyle i tylko tyle w temacie. Trzeba mieć rozum, żeby odróżnić ideologie od ludzi ale jak widać nie wszyscy korzystają z mózgu. LGBT to ideologia ,ktora propagują homoseksualiści i to w mniejszości !
~koniował 17-06-2020 20:37
do: ~Brokgo (19:53)
LGBT propagują politycy i może z 1 na 100 homoseksualistów, cała reszta żyje sobie w spokoju i się od tego odcina.
~ 18-06-2020 9:45
do: ~Brokgo (19:53)
Władze Berlina przez 30 lat celowo przekazywały bezdomne dzieci pod opiekę pe...om w ramach tzw. eksperymentu Kentlera - wynika z raportu dotyczącego działalności seksuologa Helmuta Kentlera, przygotowanego przez Uniwersytet w Hildesheim...
~pff 19-06-2020 8:43
do: ~ (9:45)
Nie Berlina, a Berlina Zachodniego, nie przez 30 lat, a przed 30 laty. Ja tam nie wiem, tak mi przekazał kilka postów wyżej inny twoj wspóbrat w wierze, dogadajcie się parafianie i nie siejcie fermentu.
~ 19-06-2020 22:23
do: ~pff (8:43)
Poszukaj w necie całego artyjkułu. Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Spróbuj j z kimś , kto ci wytłumaczy co czytasz.
~pff 20-06-2020 7:58
do: ~ (22:23)
Dojbrze, pojszukam artyjkułu projszę pajna.
~ 20-06-2020 8:17
do: ~pff (7:58)
OK, literówkę znalazłeś. Ja będę tak samo " inteligentny', jak ty i też będę za literówki punktował. widać jednak, że czytasz tylko to co ci pasuje. I podobno o NASA. Tyle, że nic ze zrozumieniem. Błędów ortograficznych popleczników opozycji nie dostrzegasz celowo, czy słabo znasz język polski? Lektor polskiego, porucznik Tania iz Leningrada nie może ci udzelić korepetycji? Przecież to renomowana szkoła trolli.
Michrou 20-06-2020 1:46
do: ~ (9:45)
Kentler który był chrześcijaninem któremu ojciec z głowy wybił pójście do seminarium. Współpracował z kościołami chrześcijańskimi.
~:-(((((((((((((((( 19-06-2020 9:24
do: ~Brokgo (19:53)
Jestes najlepszym przykladem ze nie potrafisz z tego mozgu korzystac ..........
~Prawy 17-06-2020 20:00
Biedne dzieci...
~Nor 17-06-2020 20:13
Przecież teatry uliczne to we wrześniu a nie w czerwcu. Zjechała się grupka pajaców , żenujące przedstawienie propagatorow ideologii LGBT+ !
~Q..v 17-06-2020 21:25
Ciekawe co powiedzą rodzice jak zobaczą swoje pomalowane dzieci LGBT na tych zdjęciach :-|
~Histeryk 17-06-2020 22:06
Skutki pandemi Patologia korono świrusa . Straszna choroba uzwojeń mózgowych prawostronnych z odchyłem na lewoskręt dziejowy.Pandemia przy nich to PIKUŚ !!! Potrafią rodzielić dziś miesięcznicę od miesiączki męskiej inaczej - samca ?? On...zm od przedszkola czy żłobka?? Szkoda narodowa na wieki czyli kaleki.
~ 17-06-2020 22:11
Róbcie sobie z waszymi tyłkami co chcecie, wkładajcie sobie co chcecie we wszystkie dziurki, ale zabierajcie swoje tłuste łapki od naszych dzieci. Ma...ie się nawet nogami od stołu ale NIGDY nie pozwolimy wam na psucie naszych dzieci. LGBT to ideologia zepsucia i zła i zostawcie dla przygłupów te swoje KŁAMSTWA.
~Pi 17-06-2020 22:53
Tak zwany wychowawca obiecał piątkę z zachowania czy inne zachęty - jak na pochody 1-majowe? W większości widać bunt przeciwko wszystkiemu dorastającej młodzieży (często dorastającej w szerz).
~Tosia11 17-06-2020 23:27
Tak naprawdę zdanie " LGBT to nie ludzie to ideologia" zostało wyrwane z kontekstu i przekabacone na użytek dowalania PiSowi. Owszem prof. Czernek się zagalopował, ale tylko on.
~Iks 18-06-2020 15:20
do: ~Tosia11 (23:27)
A czemu w takim razie PiS w ogóle wyciągnął ten temat? I czemu do TVN wysłano skrajnie prawicowego ideologa, jakim jest Żalek? PiS sam wykorzystuje temat, zarówno do zagruzowania afer Szumowskiego i innych, jak i do skrętu na prawo po elektorat Bosaka. A Czarnek jest kolejnym dowodem na to, że "nie pomogą doktoraty, kiedy człowiek chamowaty". Następny, co wykorzystuje swój wątpliwy autorytet naukowy do ordynarnego szczucia i niskiej, emocjonalnej propagandy.
~paw 17-06-2020 23:31
gonic to tałatajstwo z ulic niech sobie w domu protestuja, nie chce na to patrzec to nie jest normalne
~@ 18-06-2020 10:29
do: ~paw (23:31)
Ale które tałatajstwo gonić z ulicy. Na ulicy można spotkać i protestujących i ubiegających się o swoje prawa i pielgrzymujących i księdza który prowadzi procesje.No i kto ma to pogonienie zrobić.Nie zapomnij też o pijakach w samochodach.
~ 18-06-2020 6:42
Cyrk przyjechał do miasta?;)
~Gość 18-06-2020 9:30
Jestem człowiekiem, ale niewiele ze swego człowieczeństwa pojmuję?
~ 18-06-2020 13:02
Aleście się ludzie znowu dali w ch...zrobić, przeciez o to chodzi tym komuchom z PiS. Jak za komuny tematy zastępcze, respiratory gdzieś wj...ło, deficyt rośnie to niech gawiedź zajmie się LGBT albo innym trudnym słowem. Głupi, ach głupi po stokroć głupi...To już chyba Adam o Was pisał.
~ 18-06-2020 16:59
do: ~ (13:02)
Nie , pisał tylko o tobie.
~.. 18-06-2020 13:42
Wynocha z jelonki
~984934.. 18-06-2020 13:52
niedlugo to obrazki 2 chlopow calujacych sie na ulicy beda normalnoscia,dla mnie to chore,bo kobieta i mezczyzna to para,teraz jakies lgbt,niedlugo beda dzieci chciec adoptowac i jeszcze ilu krzyku przy tym bedzie,rece opadaja,w glowach sie poprzewracalo
~pewnik 18-06-2020 13:55
Ludzki s...s !!!!!!!!!!!!
~ 18-06-2020 15:22
Aleksander harcerz daje taki przykład Fujjj
~s. 18-06-2020 16:55
Do roboty, rowy kopać a nie interesować się jak chłop drugiemu chłopu wkłada przyrodzenie do brudnego od...u.
~Karakan 18-06-2020 17:55
A co to za dziwaki? Sam element, narkomani pewnie i wogle. Taka jest właśnie ta cała LTGB . Ale ta du...ka ze zdjęcia nr 23 ta w masce wygląda całkiem smacznie...
~kordula 18-06-2020 18:59
do: ~Karakan (17:55)
Głupek
~TaberBaber 18-06-2020 23:11
do: ~Karakan (17:55)
Paskudna. Są ładniejsze, ale nie wśród nich...
~kordula 18-06-2020 19:03
Fuj.....
~J-23 18-06-2020 20:44
To właśnie takich im potrzeba,chcą sobie wychować po to by później adoptować.Oj będzie się działo.Wodę z mózgu już im zrobili.
~TaberBaber 18-06-2020 22:30
Może i ludzie, ale jacy...?
~ryui 18-06-2020 23:52
Fa...ci i komuniści to też ludzie.
~:-)danuta 19-06-2020 9:16
Nawet jesli byloby 2 nie 2 miliony maja rowne prawa jak kazdy inny to dzieje sie w demokretycznym zdrowym panstwie a nie z chorymi ideologiami. Gratuluje Wam wszystkim na placu i odwagi i madrosci ,nie mozna ludzi sortowac ,madry zrozumie glupi nie .
~ 19-06-2020 22:18
do: ~:-)danuta (9:16)
mądry zrozumie , głupi nie. Ja rozumiem, ty nie zrozumiałaś nic.
~do wszystkich 19-06-2020 10:08
Zboczeńcy, złodzieje, bandyci, hitlerowcy, naziści, mo...cy, de...e, kaci, kanibale, masochiści, sadyści, rewolwerowcy, mafiozi, pe...le, zoofile, ne...le, tyrani, zakapiorcy, menele, to też ludzie.I jaki z tego wniosek ?Wyznawcy szatana, narkomani i orędownicy LGBT to też ludzie.Nie znaczy to jednak ,że cała ta menażeria wymieniona wyżej ma być wzorcem dla ogółu społeczeństwa, które ma się podporządkować ich przekonaniom i chorym urojeniom oraz wprowadzać to do codziennego życia.Jaki byłby świat gdyby ci wszyscy rządzili zwykłymi ludźmi. Oni wszyscy nadają się do leczenia psychiatrycznego.Zresztą to widać na zamieszczonych zdjęciach.
piterJG 19-06-2020 12:59
LGBT to jest ideologia. A ludzie LGBT to są ludzie to przecież fakt. Problem jest z organizacją którą wspierają, która jest sponsorowana przez obcy kapitał i to jest fakt. Działania organizacji przy szerzeniu w Polsce ideologii gender i podobnych to też jest fakt. To ci sami ludzie od Antify i BLM.
~dotarło to do was ??? 19-06-2020 13:28
Demokracja !!!!! Większość rządzi !!!!! A wy niedobidki ideologiczne gęba w kubeł i róbta co chceta ale pod pierzyną i to we własnym domu !!!!! Nie publicznie !!!!
~Iks 19-06-2020 14:07
do: ~dotarło to do was ??? (13:28)
Objawił się kolejny niedouk, który poczuł się silny w tłumie. Idź coś poczytaj, brakuje ci tego. Demokracja to także poszanowanie praw mniejszości, bez tego to zbójeckie prawo dżungli.
~czytaj a zmądrzejesz !!!! 19-06-2020 16:31
do: ~Iks (14:07)
Konstytucja Konstytucja Konstytucja !!!!! NIEDOUKU !!!!!!!!!!! Tam są prawa równe dla wszystkich !!!! Poczytaj co ona mówi a potem pisz i nie ośmieszaj się ignorancie !!!!
~Fota nr.6 19-06-2020 18:45
Czy to herb Jeleniej Góry czy może jakiejś Dolinki Tęczowej lub Tęczowego Pagórka?
~LBGT to ludzie 19-06-2020 18:59
Po obejrzeniu fotek mam wątpliwości.
~Gunioooo 19-06-2020 20:41
dzieci kwiaty drewniane guziki potrzebują leczenia Ale chyba nie pomoże już
~Szok 19-06-2020 20:43
PO takich ludzi potrzebuje to same PO
~riko55 19-06-2020 23:44
niedopieszczone krowy
~Dede. 20-06-2020 7:40
LGBT to niestety ideologia ! Tak , tak . Lewactwo w natarciu. Nie obnoś się ze swoimi innościami a będziesz szanowany nawet przez Dede :))). W dyferencjale mam co robisz w sypialni. Pzdr.
~iras 20-06-2020 9:28
Hitler by zrobił z lgbt porządek!
Michrou 20-06-2020 12:55
do: ~iras (9:28)
Myślałem, że polska skrajna prawica oficjalnie wychwalała Hitlera tylko przed wojną, ale żeby wychwalać teraz?! Masz ty rozum i godność człowieka?
~iras 20-06-2020 13:59
do: Michrou (12:55)
Likwidował homoseksualistów i zboczeńców.
~Uczynki sponsora LBGT 20-06-2020 20:26
Trzaskowski głosował przeciwko ustawie obniżającej wiek emerytalny ale przekonywał, że nie był wtedy posłem. Po chwili zmienił zdanie, ale zapewnił, że nie głosował ani nad podwyższeniem, ani obniżeniem wieku emerytalnego. Kandydat KO kilka godzin później kolejny raz wycofał się ze swoich słów. Umiem wyciągać wnioski i słuchać obywateli oświadczył. Tak było. Rafał Trzaskowski w grudniu 2015 roku głosował za odrzuceniem projektu obniżającego wiek emerytalny w pierwszym czytaniu, a w listopadzie 2016 roku zagłosował przeciwko przyjęciu ustawy o obniżeniu wieku emerytalnego.
~pewnik 21-06-2020 11:46
To nie ludzie to zchamiała ho...a !!!!!!!!!!
~ 27-06-2020 3:19
2Czytasz to co Ja. Ściągasz te same pdf-y. I dalej nie umiesz ich przerobić na swoje lewactwo i promo w o...t. Nawet nie macie pieniędzy nie mówiąc juz o babach. Tylko za darmo...Opole dzisiaj 21:50 Wyślij mnie maila z pytaniem dot. rozumu i demona. Po co udawać moje poglądy. I tak nie nadawały się do budowania twojej Polski i do poglądów. 0pole dzisiaj 21:51 Kupisz za dolary aktora do roli i nakręcisz niwy filmik. I będzie do wszystkiego. Od promo w o...t do obrony kościoła.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group