• Sobota, 17 listopada 2018
  • Godz. 20:15
  • Imieniny: Grzegorza, Salomei, Elżbiety
  • Czytających: 4600
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Jerzy Łużniak zaprasza kontrkandydata do debat

Wiadomości: Jelenia Góra
Poniedziałek, 22 października 2018, 14:23
Aktualizacja: Środa, 24 października 2018, 11:12
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
W ostatnim tygodniu przed wyborami Jerzy Łużniak nie pojawił się na jedynej debacie kandydatów na prezydenta Jeleniej Góry, ale po zdecydowanym zwycięstwie w pierwszej turze zamierza spotkać się z głównym konkurentem. – Chciałbym zaprosić Krzysztofa Mroza do pięciu debat, porozmawiać poważnie o Jeleniej Górze – deklaruje kandydat Koalicji Obywatelskiej.
- Chciałbym podziękować wszystkim naszym kandydatom do Rady - osiągnęli bardzo dobry wynik, bardzo dobrze pracowali i nie ukrywam, że był jeden z najlepszych, jak nie najlepszy zespół, z którym dane mi było pracować - powiedział dzisiaj (22.10) Jerzy Łużniak, który dziękował również mieszkańcom za zaufanie oraz liczy na wsparcie w drugiej turze - 4 listopada. Jednocześnie J. Łużniak pogratulował wyniku wyborczego Pawłowi Gluzie i deklaruje chęć współpracy w celu realizacji części jego pomysłów.
- Żałujemy, że nie udało się wygrać w pierwszej turze - niewiele brakowało - stwierdził Konrad Sikora, szef sztabu KO, który również dziękuje całemu zespołowi, z któremu przyszło mu współpracować. - Wynik Jerzego Łużniaka jest wykładnią tego, jak wyglądała kampania do tej pory. Postawiliśmy na kampanię bezpośrednią i ta forma kontaktu z wyborcami jest najlepsza - dodał radny z Cieplic.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Koalicja Obywatelska może liczyć na 12 mandatów w Radzie Miejskiej Jeleniej Góry - to dałoby samodzielną większość Jerzemu Łużniakowi i radnym jego komitetu. Najlepszy wynik uzyskała Bożena Wachowicz-Makieła, która również nie kryje zaskoczenia rozmiarami zaufania mieszkańców - otrzymała około 1000 głosów więcej, niż 4 lata temu.

- To dla mnie ogromnie pozytywne zaskoczenie. Analizowałam z czego to mogło wynikać - myślę, że to kwestia realizacji wielu programów, otwartości na ludzi. Jako przewodnicząca Komisji Gospodarki Komunalnej pilotowałam te programy, aby jak najwięcej mieszkańców z nich skorzystało. To także zabezpieczenie środków na udziały gminy we wspólnotach mieszkaniowych - chyba każdy z nas widzi jak miasto nam pięknieje, odnawiają się kamienice za kamienicą. To także współpraca z innymi kandydatami z naszego komitetu - oceniła Bożena Wachowicz-Makieła, która wierzy, że w nadchodzącej kadencji uda się zrealizować "szpilkostradę", o której mówi się od 2007 roku i nadal nie powstała.

Jeszcze dzisiaj, odpowiedź na zaproszenie do debaty ma dać Krzysztof Mróz - rywal Jerzego Łużniaka w drugiej turze wyborów prezydenckich.

Twoja reakcja na artykuł?

47
43%
Cieszy
2
2%
Dziwi
7
6%
Nudzi
3
3%
Smuci
7
6%
Złości
43
39%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (104) Dodaj komentarz

~Śmieszne 22-10-2018 15:16
Papa Papaj, Żegnaj Gluza. Niedzwiedzki sam sobie nabił guza. Czeka nas więc druga tura, Wybrać można psa lub szczura. PieS samolub wszystko grabi, Szczur PO wszystkim nas zostawi.
~gfytfoygyug 22-10-2018 15:47
do: ~Śmieszne (15:16)
wiwat Marcin Zawiła z drugiego miejsca też dobrze się rządzi
~Makiela 22-10-2018 15:52
do: ~Śmieszne (15:16)
Tysiąc głosów ma proste wytłumaczenie - ta pani zawsze startowała z byle jakich miejsc, a tym razem, z braku kandydatów, dostała "jedynkę". Z jedynki mocnej listy każdy wchodzi. Żadna to sztuka. Sztuka wejść z gorszych miejsc.
~dj. .... 22-10-2018 18:25
do: ~gfytfoygyug (15:47)
A Zawiłą rządzi żona.
~żałość i tsyf 22-10-2018 18:43
do: ~Śmieszne (15:16)
Żałosne, głupie, bez ładu i składu. Takie goownośmieszne.
~Ignacy Stanisław Prpkopowicz 22-10-2018 21:19
do: ~Makiela (15:52)
A ja mam takie marzenie, żeby powstała taka prosta strona internetowa, ale nie taka, jak BIP, w którym diabeł nogi połamie zanim coś znajdzie, tylko taka, na której każdy mieszkaniec Jeleniej Góry mógłby od ręki dowiedzieć się, co się dzieje w radzie miasta, ze szczegółami, imiennie, kto jak głosował, kiedy i na co. Taka prosta i przejrzysta informacja, po którą każdy mógłby sobie sięgnąć na przykład przed kolejnymi wyborami i zobaczyć za co ma na kogoś głosować albo nie. Ta nasza demokracja może być przecież znacznie lepsza, a ludzie to przecież nie bydło, mają swój rozum, i pewnie chcieliby wiedzieć co nieco o pracy naszych lokalnych organów (i ewentualnych kandydatów). Mam też marzenie, żeby tam była informacja na temat ile każdy organ lub jego poszczególny członek (w przypadku organów kolegialnych) pobiera wynagrodzenia, a także ile kosztuje utrzymanie tych organów miesięcznie i rocznie. Plus kilka innych informacji, które nie powinny być żadną tajemnicą, a których dziś nie sposób od ręki znaleźć. Miałbym też taki, być może radykalny postulat, żeby przyszłe władze miasta publikowały informacje, które mają charakter informacji publicznej, i do których przeciętny obywatel ma prawo wglądu na podstawie ustawy (o dost. do inf. publ.), żeby żaden obywatel nie zawracał urzędom głowy indywidualnie, tracąc czas swój i urzędników. A jakby władza się zasłaniała, że nie ma takiego obowiązku, to proponuję w tym względzie inicjatywę obywatelską. To może być dobry pomysł na poprawę naszej lokalnej demokracji. Szczęść Boże.
~były rolnik 23-10-2018 20:42
do: ~Ignacy Stanisław Prpkopowicz (21:19)
Ale taka strona już istnieje.Tylko trzeba poszukać:)
~ 25-10-2018 22:31
do: ~Śmieszne (15:16)
w punkt !
~ 28-10-2018 8:02
do: ~Makiela (15:52)
Zazdrosc to choroba prosze natychmiast poszukac profesjonalnej pomocy lekarskiej.Podobno sie na To nie umiera mozna leczyc !
~Anatol 31-10-2018 9:18
do: ~dj. .... (18:25)
Ale pani Gabrysia dobrze zarządza.
~kibic 22-10-2018 15:17
Nie zapomnij o pierwszej decyzji, tak jak kolega i poprzednik. Podwyżka pensji, od tego trzeba zacząć... !!!
użytkownik facebook 22-10-2018 15:25
wystarczy popatrzec po co debarta, ulice brzydkie, budynki odrapane nic asie nie dzieje żadnych zmian nigdy nic nam zawila nie pomógł a jest tyle lat i toi samo bagno .potrzeba zmian-nnie zawiiłe na luzniaka bo to nie zmiana Mróz wie co robić jak zmieniać na lepsze taklie miasto jak JG
użytkownik facebook 22-10-2018 16:40
Kacper Szczepan Jaczun ta ocena jest niesprawiedliwa. Robi się sporo proszę pana, trzeba się rozejrzeć. J.G. to małe miasto i budżet mniejszy, dużo starych ludzi. A czy pan coś zrobił dla tego miasta czy tylko pan narzeka?
użytkownik facebook 22-10-2018 16:52
Krystyna Hammel-Chmiel Budżet mniejszy? Z tego co wiem Pan Łużniak nie przyjął dotacji na kilkadziesiąt milionów na rozwój miasta bo.. tak
użytkownik facebook 22-10-2018 19:31
Krystyna Hammel-Chmiel kkiedys jechało sie autobusem to budynki podrapane pomalowane sprayemm if' itd; nie wiem czy tak dalej, u mjnie budynek mamy dobrego zarządce chioć troche otynkowali że nie ma takich dziur ale chodzi mi o fakt że prez ten okres Zawiła był malo aktywny a Mróz to człowiek bardzo aktywny ciągle coś robi
~lo 22-10-2018 20:42
do: użytkownik facebook (16:52)
...o, coś nowego - no po napisz nam dokładnie, jakiej to "kilkudziesięciomilionowej dotacji" nie przyjął Łużniak? masz na myśli dodatkowy kredyt z EBI na rewitalizację, taki jak ostatnio wziął sobie zakredytowany pod sufit Wałbrzych? Nie odróżniasz dotacji od KREDYTU czy po prostu jesteś kłamliwym trolem?
użytkownik facebook 23-10-2018 15:00
Kacper Szczepan Jaczun Ja osobiscie nie wiem co robi Mróz, ale ze Zawiła pogrzebał miasto przez 8 lat, to jasne!! To co odremontowane to zasługa wspolnot bo sami ludzie o to dbaja. Zawiła zasłynął z marketów i to obcych głównie- nagrodę nawet za to odebrał :( Dość rządów PO w tym mieście!
użytkownik facebook 23-10-2018 17:35
Beata Czarkowska-Strel dlaczego ludzie tego nie rozumieją że jlenia potrzebuje mądrego ;planu bo to stolica karkonoszy nie może leżeć
~ 22-10-2018 15:28
8 lat rządzą i chcą rozmawiać jak naprawić Jelenią? xD Może niech zaczną od nie marnowania pieniędzy. Jednopasowa obwodnica Maciejowej to śmiech na sali - w dodatku pogrzebanie marzeń o normalnym dojeździe do Wrocławia w przyszłości. W PRLu budowano dwupasmówki a w czerwonej kotlinie zamiast na jutro budujemy drogi na wczoraj...
~Michrou 22-10-2018 20:09
do: ~ (15:28)
Obwodnica będzie o przekroju 2+1, myślałem, że już każdy o tym wie, nota bene to standard dla dróg krajowych w Polsce, a nawet tymczasowo S19 ma jedną jezdnię. Co jak co, ale z obwodnicy można się cieszyć, mogła być w o wiele gorszej formie, a jej ostateczny wygląd jest całkiem dobry.
~ 22-10-2018 20:34
do: ~Michrou (20:09)
Nie będzie 2+1 tylko fragmentami 2+1. To jest ogromna różnica. Jadąc 5km kawałkiem w jednym kierunku będziesz miał 2+1 w swoją stronę na około 30% tego odcinka.
~Reksio 23-10-2018 14:24
do: ~ (15:28)
Drogę buduje się adekwatnie do potrzeb, dostosowaną do ruchu, a nie żeby było więcej jezdni czy pasów ruchu, bo to lepiej wygląda, ale jedzie jedno auto co pięćset metrów i droga jest pusta [to niestety jest marnowanie pieniędzy]. Można zrobić jednojezdniową drogę, z rondami zamiast tradycyjnych skrzyżowań, po której będzie się jeździć wygodniej i płynniej niż po dwujezdniowej po dwa pasy ruchu, gdzie co kilkaset metrów trzeba się zatrzymywać na skrzyżowaniu. W Jeleniej Górze jest od dekad tradycja budowania dla efektu wizualnego, i żeby było co robić na lata, a miasto za to płaci. Przynajmniej w kilku przypadkach to jest ewidentne. Drogę powinni projektować projektanci, a nie urzędnicy z zarządu dróg ze swoimi znajomymi.
~Real 22-10-2018 15:39
Jakby co to wybory tak naprawdę wygrał... TVN ;)
~pff 22-10-2018 19:48
do: ~Real (15:39)
Mówisz, że "Szkoła" i "Szpital" są tak opiniotwórcze ? :)
~ 22-10-2018 15:45
Panie Jerzy! Pan rządzi! Nasz prezydent!
~gfytfoygyug 22-10-2018 15:48
do: ~ (15:45)
Nie pan Jerzy tylko pan Marcin bedzie dalej rządził bo będzie vice
~Wyborca z pliv 22-10-2018 16:26
do: ~gfytfoygyug (15:48)
Bzdury nie bedzie vice
~ 22-10-2018 18:30
do: ~Wyborca z pliv (16:26)
Tylko zastępcą. Wielka mi różnica.
~ 22-10-2018 15:48
Jakie debaty próżniaku !!!!!!!!!
~Jelenio Góro ocknij się 22-10-2018 16:03
Lecz ludzi dobrej woli jest więcej i mocno wierzę w to..#Mróz last but not least
~nihilscire 22-10-2018 16:12
...wreszcie pojawiła się nadzieja, jeszcze rok wytrzymamy a potem bierzemy się do sprzątania w całym kraju...
~Y 22-10-2018 16:18
Mądrzy wszyscy w necie a głosować nie ma komu. Jak wygra Luzniak to oficjalnie proponuje zmienić nazwę miasta - Jelenia Dziura
~Sok z Żuka 22-10-2018 18:24
do: ~Y (16:18)
Proponuję Sarni Dół ;-)
~REAL 22-10-2018 16:31
Przestancie ogladac tvn bo juz do konca mozgi wam wypiora ,wyjechałam z tego miasta 13 lat temu i nadal widze ze ludzie spia glosujcie na Mroza bo inaczej w Jeleniej bedzie mozna zasiac pole buraków to miasto sie konczy tak jak i pobliskie Kowary nie ma oferty dla turystów i jak i dla mieszkanców
~Wyborca z pliv 22-10-2018 16:31
Gratuluje. Choć szkoda ze jest II tura.naprawdę mróz chce byc prezydentem? Tu trzeba myslec popracowac. Miec odpowiedzialności. A nie sterowanie z nowogrodzkiej
~Anatol 31-10-2018 9:27
do: ~Wyborca z pliv (16:31)
Sterowanie z Nowogrodzkiej przynosi efekty, widzą to Polacy, a nie lewacy.
~jeżozwierz1 22-10-2018 16:41
Panie Łużniak J. Jeśli w 5 debatach chce Pan przedstawić etapy sprowadzania Jeleniej Góry na dno-to nie musi Pan się specjalnie przygotowywać, koń jaki jest każdy widzi. Może należałoby narodowi i kontrkandydatowi pokazać kulisy trwonienia publicznych pieniędzy, źle przeprowadzanych przetargów, w tym celowo lub przez niewiedzę podpisywania wadliwych umów, które dawały moc wykonawcom a odbierały siły inwestorowi, czyli miastu. Może trzeba też wyjaśnić sens wyprzedania wielu hektarów jeleniogórskiej ziemi z powodu własnego nieróbstwa. Niech Pan nie obiecuje młodym, że chętnie skorzysta z ich pomysłów-nie trzeba być geniuszem, żeby zrozumieć, że młody ufny człowiek może dostać się w tę urzędniczą "sokowirówkę" i pod pretekstem zwarcia szeregów dla dobra miasta "dobry wujek" wdroży pomysły jako własne. Powinien Pan zapoznać się z definicją dobra publicznego, bo jak do tej pory bardzo skutecznie zamienia je Pan w dobra prywatne. W 2011 roku Jelonka opublikowała artykuł pt. Jerzy Łużniak ponownie wicemarszałkiem. Pamięta Pan co Pan powiedział? - "Nie było to dla mnie zaskoczenie".."W dalszym ciągu będę wypełniał swoje obowiązki, jak dotychczas, a myślę, że robiłem to dobrze"..Marszałek pozytywnie ocenił moją 2,5 letnią pracę w zarządzie. Wybór mnie na wicemarszałka nie był dla mnie zaskoczeniem. Kiedy powstawał nowy zarząd umawialiśmy się z marszałkiem, że ja jestem czasowo przesunięty na członka zarządu, a jak będzie taka możliwość, to ponownie wrócę na stanowisko wicemarszałka."... z drugiej strony cieszę się, że mam zaufanie w Platformie Obywatelskiej".Skromność podziwu godna.
~Tom 22-10-2018 16:51
Widać że Jeleniogorzanom nie zależy żeby w mieście było lepiej , lepiej żeby było tak jak było .
~koziołek matołek 22-10-2018 17:08
Jeśli Mróz nie wydusi tej zarazy to mamy przerąbane
~żałość i tsyf 22-10-2018 18:29
do: ~koziołek matołek (17:08)
Takiemu koziołkowi, powinien matołek jaja zawiązać na szyi w kokardę. A potem go wysłać na Antarktydę. Gdzie kilka dni temu zanotowano najniższą na Ziemi temperaturę -prawie -98 stopni Celsjusza. To jest mróz! A toto ło tutaj, to nie pies ni wydra, coś na kształt świdra.
użytkownik facebook 22-10-2018 17:13
kiedy i gdzie beda debaty! mozna byc sluchaczem?
~agilera 22-10-2018 17:20
Łużniak doprowadzi Jelenią do kondycji skansenu . Młodzi wyjechali. Starzy dali się zastraszyc PiSem. Sarkastycznie pisząc : Centrum miasta odżyło w czasie wyborów . W pustych o lat witrynach pojawiły się plakaty Łużniaka i spólki. Oni chyba chcieli wyludnienia Jeleniej Góry i upadku Centrum żeby wieszać swoje facjaty po szybach pustostanów. !!!
~Tosia 11 22-10-2018 17:36
Ja już nie wierzę w szpilkostradę. Niech wszystkie jeleniogorzanki rzucą swoje uszkodzone przez wertepy obcasy pod nogi Zawile.
~a 22-10-2018 17:51
Pan Mróz nie stanie do debaty. Miał być w radiu wrocławskim z Panem Łużniakiem na debacie ale odpuścił. Pan Jerzy wypadł celująco!
~Mz 22-10-2018 17:54
Mróz powinien zadeklarować , że jeżeli wygra to włączy do rządzenia Gluze albo Papaja to byłoby dobre rozwiązanie bo Gluza jako zastępca mógłby się sprawdzić
~ 22-10-2018 18:22
do: ~Mz (17:54)
Mróz zadeklarował, że nie będzie miał wianuszka zastępców i doradców, jak do tej pory Zawiła, czy Łużniak, tylko będzie miał jednego. To nie jest człowiek od układów. Nie sugeruj mu, żeby tworzył nowy układ.
~żałość i tsyf 22-10-2018 18:25
do: ~ (18:22)
Oto ozwał się typowy ... w skali makro. ON wierzy temu co łże pisior. I próbuje wysłać taki komunikat do innych. TFU!
~Boss 22-10-2018 17:57
Wynik Łużniaka to dowód na to że państwo zostało zawłaszczone przez partyjniaków i potworzone przez nich struktury żaden kandydat nie miał takich funduszy na propagandę ,łażenie po instytucjach państwowych obiecanki do tego agitacja w miejscu pracy zrobiły swoje ,na Zabobrzu plakaty J.S.M z tekstami typu nasi kandydaci do rady miasta jakim prawem ktoś manipuluje ludźmi jestem członkiem J.S.M nigdy nie popierałem i nie poprę żadnego Łużniaka i jego kolesi po co ten cyrk co to ma wspólnego z demokracją kreowanie rzeczywistości za publiczne pieniądze dla własnych potrzeb a potem wmawianie ludziom że ma się poparcie ,ludzie z urzędów poszli zagłosować na Łużniaka dla świętego spokoju bo bali się czystki w przypadku wygranej Mroza taka jest rzeczywistość tak wygląda Polska pole bitwy darmozjadów żyjących na koszt podatników nie mam pretensji do tych co głosowali na Łużniaka,Mroza bez względu na to co nimi kierowało mam pretensje do tych co nie poszli na wybory twierdząc że nic nie da się zrobić to Wy ponosicie winę za to że od lat jest ciągle to samo coraz większy syf sytuacja gdzie kilka tysięcy głosów wystarczy żeby rządzić 80 tysięcznym miastem to wyłącznie wasza wina że to miasto ten kraj nie jest nasz tylko kacyków partyjnych
~Człowiek z wizją 22-10-2018 18:04
Mróz Krzysztof - to gwarancja na rozwój miasta , na na ściągnięcie setek tyś turystów , na zbudowanie ! Marki ,, Karkonosze” co wiąże się z wpływami i bogaceniem się mieszkańców , to przełoży się , na lepsze pensje i tym samym lepsze wpływy dla miasta , i mieszkańców okolicznych gmin i ich działalności i biznesu w każdej dziedzinie, takie pisanie , zadusi , zwolni , etc jest nie na miejscu , albowiem ! Jelenia Góra może stać się miastem , rozwojowym i będzie potrzebowała wiele rąk do pracy , w każdej dziedzinie .... Pozostałym kandydatom gratuluje dobrych wyników .
~onmmmi 22-10-2018 18:06
Mam nadzieje,że Paweł Gluza na,którego oddałem swój głos nie udzieli poparcia ani ... z PIS ani temu z PO.Tak zrobił inny niby niezależny kandydat w poprzednich wyborach pan Wilk udzielając poparcia Obrębalskiemu.
~ 22-10-2018 18:26
do: ~onmmmi (18:06)
Właśnie to zrobił. Poczytaj na konkurencyjnym portalu. Łużniak zaczął mu słodzić, a Gluza powiedział, że chętnie wejdzie we współpracę, jeśli będzie to korzystne dla miasta. Gluza odkrył swoją drugą twarz. To taki sam błazen, jak Wilk. Chciał się dopchać do koryta i nic poza tym.
~tak ma być 22-10-2018 18:23
Zastanawiam się, po co to i o czym zamierzają gadać? Tak miażdżąca wygrana Łużniaka powinna pognać mróz na Syberię, gdzie jego miejsce. Takie dysputy tylko pokazują pisiora, a naszym planem jest wyeliminowanie prawaków z rządów na każdym szczeblu. A następnie razem z faszystami zabronić im zrzeszania się. Nie wiem, jak można pokazywać swoją pisiorną twarz, a jednocześnie pluć na prawo, zaś sprawiedliwość realizować jednostronnie, po kolesiowsku, w sposób pokrętniejszy od kostki Rubika. Człowieka który reprezentuje taką twarz władzy, należy pognać w najciemniejsze rejony galaktyki. Bowiem żeby być na takim stanowisku, trzeba jasno, bałwochwalczo i uniżenie czołgać się przed wodzusiem. Czy z takimi ludźmi nasz prezydent ma rozmawiać? Wyrżnął prawaków jak niemowlęta, więc o co obawa? Przecież pisiory mogą tylko kłamać. Czy ktoś wierzy, że wyjdzie taki i zacznie mówić, że: BĘDZIEMY ŁAMALI NADAL KONSTYTUCJĘ. ZAMIERZAMY jeszcze energiczniej KIEROWAĆ SIŁY MILICYJNE DO BICIA I KOPANIA protestujących STARCÓW I MŁODZIEŻY. DALEJ BĘDZIEMY ZADŁUŻALI KRAJ W SPOSÓB TRAGICZNY DLA WIELU PRZYSZŁYCH POKOLEŃ. Itd... Nie!!! Na pewno będzie cudaczył, jak to ładnie porobi ścieżki, jak wspomoże bezdomnych, jak to, jak sramto. Bo tak robią OD ZAWSZE. Natomiast w czynie, są dla nas wyrokiem na długie lata. Każdy nieco mądrzejszy od spłuczki klozetowej może takie coś napisać, gadać i być wielkim politykiem. Tak więc Panie Łużniak, zastanów się pan. Bądź pan raz arogancki, niech się i ONI czują jak skopane psy. Zatrzaśnij Pan drzwi przed prawicowym niszczycielem, bo jego miejscem jest śmietnik.
~ 22-10-2018 18:29
do: ~tak ma być (18:23)
Po takim komentarzu powiem jedno. W Jeleniej Górze wygrała nienawiść. Na nienawiści jeszcze nigdy nikt nic dobrego nie zbudował. Chce mi się płakać, co wami kierowało przy wyborach. Nie zgoda, nie chęć budowania, tylko chęć dokopania rodakowi. To jest bardzo smutne i mówię to całkiem poważnie.
~żałość i tsyf 22-10-2018 18:40
do: ~ (18:29)
Odróżniaj debilu rodaka, od kościelnego desantu, który z rodakiem ma tyle wspólnego co świnia z koszernością. Nienawiść jest uczuciem które bardzo masowo występuje tam, gdzie jest potrzebna. Jako ortogonalna do gestów przyjaznych, ma swoje bardzo ważne zadania* i tylko ostatni kretyn może chcieć świata bez jej udziału. Tak więc wylewając swoje jęki wiedz, że wszystko jest pożyteczne, jeśli chodzi o uzyskanie skutku. *Jestem zdeklarowanym ateistą, ale zadam takie pytanie: JAK POTOCZYŁA BY SIĘ HISTORIA KATOLICYZMU, GDYBY NIE BYŁO NIENAWIŚCI W SĘDZIACH JEZUSA? Pogłaskali by go po doopci, dali cyca i pognali. A co z krzyżem? I tym całym cyrkiem kościelnym? Niby taka zła ta "nienawiść", a cały kościół jest na niej zbudowany: od podwalin dodzisiejszego widzenia ludzi im nieprzychylnych. I to jest odpowiedź dla niemyślącego kretyna. WŁASNIE NA NIENAWIŚCI JEST ZBUDOWANY CAŁY KOŚCIÓŁ. Jak wyżej pokazałem. Chociaż taki jeden krajzdupek z drabinki, by zapewne udowadniał światu, że to była DOBRA NIENAWIŚĆ, PRAWICOWA.
~ 22-10-2018 18:56
do: ~żałość i tsyf (18:40)
Nie nazywaj mnie debilem, jeśli nawet nie widziałeś mnie na oczy. Reszty nie czytam nawet, bo widzę, że ton jest identyczny, jak poprzednio. Bardzo mi przykro, że tacy nienawistni ludzie decydują o losach mnie i moich sąsiadów oraz o przyszłości tego miasta. Ciekawe, czy Pan Łużniak jest zadowolony, że ma taki elektorat. Pewnie tak, bo głos to głos i liczą się statystyki.
~Mirecki.w. 22-10-2018 22:27
do: ~żałość i tsyf (18:40)
jak kiedys powiedzial LENIN ,cytuje : Kazda religia to opium dla motlochu. nic dodac ani ujac.
~ 23-10-2018 6:27
do: ~żałość i tsyf (18:40)
Lubię czytać takie wydaliny medialne takiego ... z lewackiego desantu. Ale taki uważa siebie za tolerancyjnego, demokratycznego, mówiącego wyłącznie mową miłości.
~ 23-10-2018 6:42
do: ~Mirecki.w. (22:27)
Lenin powiedział , że to opium dla LUDU. I należy jednak dodać, że motłoch, czyli ty, najchętniej to powtarza. Masz już ten " sygnet rodowy" zakupiony na jarmarku, ty żałosny " arystokrato " ???
~lena 22-10-2018 18:29
PiS to rak społeczny, szrańcza to mało, nie pomogli wazeliniarze prezesa, Jelenia to mądre społeczeństwo !!!
~ 23-10-2018 9:16
do: ~lena (18:29)
Ciekawe,czyje słowa ty powtarzasz? chyba swojego prezesa,bo o tej szarańczy było głośno w zeszłym tygodniu
~Border 22-10-2018 18:41
Wygral strach przed rozwaleniem czerwonych ukladów, stratą pracy w urzedach, zalatwionej przez ciocie i dziadka, ktorzy jeszcze dzisiaj potrafia odruchowo powiedziec " ul. Armii Czerwonej". Madrzy i zdolni z pracowitymi wyjechali stąd, bo musieli.
~żałość i tsyf 22-10-2018 19:01
do: ~Border (18:41)
Co ty przygłupie o tym wiesz oprócz bełkotu usłyszanego od swojego proboszcza? Ta Armia Czerwona zniszczyła Niemców, którzy by cię debilu dawno puścili z dymem do dzisiaj. Wiedz kretynie, że 30.000.000 tych ludzi, których wyrwano z gospodarstw, lasów biur, fabryk, zginęło walcząc z Hitlerem. Którego nawiasem mówiąc, teraz twoi debilni kolesie próbują świętować na Jasnej jej mać Górze. Każda wojna jest wojną o poglądy, głównie religijne. I o majątek. A jest oparta na prawie zwycięzcy. Nie chcę usprawiedliwiać czynów części czerwonoarmistów, ale to co oni, czyni KAŻDA ARMIA idąca przez jakikolwiek kraj. Bo zwykle jest głodna, z racji zasług chce się wzbogacić i dla zaspokojenia ciężkiego losu potrzebuje baby. Nawet te armie, które z posłania papieża szły po złoto - mordowały miliony Indian amerykańskich gwałcąc i rabując do własnej kieszeni. I potem było tak zawsze. Niczym się Armia Czerwona nie wyróżniła poza tym, że dzięki niej spokojnie teraz siedzisz i możesz pier…..ć głupoty od których rzyganie to najmniejsza dolegliwość. Właśnie poziom myślenia, wszczepione łgarstwa i poglądy kościoła, są czymś najgorszym w normalnym kraju. Czy ktokolwiek nazwie Watykan nienormalnym krajem? A on żyje tylko z rabunku, oszustwa, milionów morderstw i krycia przestępstw czynionych dla własnej korzyści kleru. W tym się teraz taplamy. To powinieneś mieć na uwadze, a nie pluć na historię, która już została oceniona. Teraz naszym najeźdźcą jest Watykan i jego hordy nienasyconych, pazernych i wynaturzonych przez wymuszoną (przez majątki oczywiście) wstrzemięźliwość seksualną kleru. Ot i co !
~Border 22-10-2018 20:26
do: ~żałość i tsyf (19:01)
Człowieku nienawistny... jestem akurat ateistą. Nie oceniaj mnie nie znając, bo się ośmieszasz. Historii może nie ucz. Jest już po 1989 r.
~Grzechu 22-10-2018 21:01
do: ~żałość i tsyf (19:01)
Piotruś i znowu nie wziąłeś lekarstwa...
~Widzę 22-10-2018 21:18
do: ~żałość i tsyf (19:01)
Trzeba dodać aby ludziska zaczęli czytać Fakty i Mity. Proso napisane ale czy "ciemny lud z miską ryżu" zrozumie ?
~ast 22-10-2018 19:00
Smutne jest życie w mieście ludzi zaślepionych przez PO i PiS.
~Pola20 22-10-2018 19:01
Żeby zrobić na złość PiS niszczycie miasto i tyle w temacie ..
~Mikir 22-10-2018 20:26
do: ~Pola20 (19:01)
Zadziwiające chcesz byśmy w drugiej turze głosowali na tego cydaka z PISu który wzorem swego prezesa nie mna nawet rodziny ,ciekawe czy ma kota lub psa.
~jigmuzak 22-10-2018 23:36
do: ~Mikir (20:26)
A to rodzina to jakieś osiągnięcie jest? Dzieci płodzić nietrudno, kobit nie brak na jelenice. Ot, człek sukcesu wziął był otwór gębowy otworzył!
~Pola20 22-10-2018 19:03
..bo boicie się utraty stanowisk w urzędach i spółkach miejskich..jedna wielka klika!!!a 500+ bierzecie..wstyd..gryzienia rękę co was karmi.
~ooo 22-10-2018 19:39
wybór jest prosty, albo głosujemy za tym, jak jest w Jeleniej Górze... (podkreślam w JELENIEJ GÓRZE) albo głosujemy za zmianami, wybór należy do nas.
użytkownik facebook 22-10-2018 19:45
Jelenia Gora jest piekna i kolorowa dzieki Wspólnotą Mieszkaniowym i nic pozatym pomijajac piekno natury.Niskoplatna praca wykorzystywani pracownicy i mnóstwo pijakow.
~pff 22-10-2018 19:50
Generalnie PiS wystawiło takiego kandydata, że nawet Łuzniak go rozjedzie w debacie, on on o tym zreszta wie, dlatego tak goraco do niej zaprasza.
~waldek_a 22-10-2018 20:04
Czy Mróz ma kota?, bo tak poza tym jak Prezes, tylko Kaczyński za nikim teczki nie nosił.
~ed 22-10-2018 20:05
kto w radzie miasta ??????? cos wiadomo ????????????????
~ 22-10-2018 22:31
do: ~ed (20:05)
Tak, wiadomo. Na przykład żona Zawiły i Łużniak. Startował jednocześnie na prezydenta i na radnego.
~ 22-10-2018 20:08
Tak jeleniogórzanom zależy na zmianach, że od kilkunastu lat większość głosuje właściwie ciągle na tych samych ludzi z dwóch opcji politycznych PO i SLD.Czyli co, jest dobrze, większość wyborców jest zadowolona z marazmu, zapaści i wyludniania się miasta?"Czerwona kotlina" trzyma się mocno i nie widać w najbliższej i chyba niestety w tej dalszej przyszłości też, żeby coś miało się tutaj zmienić?Czyli zjazd bez trzymanki Jeleniej po równi pochyłej będzie kontynuowany przynajmniej przez kolejne 5 lat?
~ujtytujty 22-10-2018 23:11
do: ~ (20:08)
warto pamiętać że w okolicy grasuje też PSL, partyzantka przyczajona w kniei z sowieckimi pepeszami - nie ma na świecie koalicji bez PSL. Łużniak jak wygra bedzie musiał przygarnąć Gluze za dzielną walke z Morozem (prawie sie udało w pierszej turze) i będą udawać że nic ich nigdy nie łaczyło;) będą razem knuć jak tu zabrać miastowym i oddać uciśnionemu ludowi z okolicznych sioł. Gluza będzie wtedy miał na sobie zwiewną czerwoną sukienkę w kwiaty, warkocz, i jaskrawą szminkę, a Papaj w wysokich oficerskich butach, ze szpiczastym wąsem będzie z boku na szezlongu zamyślony ćmił cygaro
~NieCzerwonaNieTęczowa 22-10-2018 20:12
Próba likwidacji szkół i szopka wokół tego, umorzenie długu publicznego w międzyczasie Szpitalowi Wojewódzkiemu... zastanówmy się czego tak na prawdę chcemy, czy chcemy się zwijać czy rozwijać...
~fruzia 22-10-2018 20:12
OIliwer wracaj od byle jakiego może mróz da ci znowu fuchę !!!! To cały pis mierny ale wierny niudacznik !!!ca
komentarz usunięty
~Mirecki.w. 22-10-2018 22:31
odpowiedź na usunięty komentarz
zawsze byla i jest a szczsegolnie dla rzadzacych
użytkownik facebook 22-10-2018 22:46
Jelenia nie jest wsią więc Pan Mróz raczej nie powinien wygrać.
~jigmuzak 22-10-2018 23:37
do: użytkownik facebook (22:46)
Oj jest, jest. Czerwoną.
użytkownik facebook 23-10-2018 17:02
Mróz nie jest oderwany od pługa- i zna sie był senatorem i posłuchaj jakie ma plany dla miasta możebedzie można posłuchać debaty
~jeżozwierz1 29-10-2018 15:51
do: użytkownik facebook (22:46)
Tak, Jelenia Góra za moment zostanie osadą .
~Alternatywy 4 22-10-2018 23:25
Osobiście lubię , politykę Pana Jerzego . I poprę go w wyborach , ktoś zapyta dlaczego? Aby miasto bardziej upadło , było mniej ludzi a podwyżki cen płacili mieszkańcy .
~KRECIK 22-10-2018 23:38
Łużniak do domu!!!!
~Obserwer 23-10-2018 0:00
Trzeba dać szansę Mrozowi bo miarą ambicji próżniaków z PO jest choćby budowana tzw obwodnica Maciejowej rodem z początku XX wieku......wstyd i hańba, precz nam z oczu ... od Zawiły
~jelegorzanin🃏 23-10-2018 4:19
Powiem tak. Glosowalem na p. Luzniaka poniewaz nie byl to wybor na kogos kto zrobi cos lepszego dla miasta a " miedzy dzuma a cholera". I tak zle i tak niedobrze. Pis nie powiem cos zrobil dobrego ale zawalil sprawe z sadownictwem i zaczol zachowywac jak " slon w sklepie z porcelana", a co gorsza miast delikatnie rozmawiac z UE o problemach i szukac rozwiazan wdal sie w walke jak na ringu.Tylko jedna rzecz. Walka ta to jak zawodnik wagi ciezkiej " UE" z gosciem z klasy kogucjej "PL". Wynik do przewidzenia. Gdyby Polska " wyszla "albo " wyrzucona zostala" bylo by to katastrofa narodowa. ( cla, wizy, koniec z dotacjami, odplyw kapitalu, zwiniecje sie z Polski zagranicznego przemyslu, bezrobocie,drozyzna, zero szans dla nastepnych pokolen) . Bylem dwa razy na Ukrainie( z tamtym i tym roku ) i widzialem co sie dzieje w panstwie poza unia . Masakra.Tak zawalilisny ostatnie wybory do parlamentu przez lenistwo( nie chcialo sie glosowac) wiec mamy Pis i jego chaos. Wiec obecnie trzeba posprzatac Pis a dopiero kolejne wybory do parlamentu a i samorzadu, wybrac wlasciwych ludzi ktorzy cos zrobia dla nas. Teraz powtarzam wybor to " miedzy dzuma a cholera" niestety. Sami sobie sprawilismy taka alternatywe.
~ 23-10-2018 9:09
do: ~jelegorzanin🃏 (4:19)
straszenie wyjściem z Uni, już to jest oklepane,może coś innego teraz wymyśl człowieku.I co to za porównanie z Ukrainą? Tak będzie w Polsce,jak wrócą ci od ośmiorniczek do władzy,i dalej będą grabić majątek narodowy. Może w końcu i w uni coś się zmieni, jak lewactwo przegra wybory w przyszłym roku.Oby tak się stało ;)
~Weto 27-10-2018 20:01
do: ~jelegorzanin🃏 (4:19)
Strach przed Pisem. Mniej TVN i strach minie.
~Border 23-10-2018 5:41
Nie zmieni się nic w Polsce bo tu ludzie boją się zmian i nie chcą ich. Partia rządząca kupiła za obietnicę świadczeń poprzednie wybory, a na tych już " po staremu" się zaczęło. Komuniści oduczyli ludzi myślenia i wbili do głowy przynależność do kołchozu, który ma o nas " zadbać". Tym razem to eurokołchoz. To widzi każdy kto potrafi obserwować z wnioskami.
~ma 23-10-2018 8:22
Od "szpilkostrady" Pani zacznie, to chyba nie jest najważniejsze?
~Obywatel JG 23-10-2018 10:19
Problem Jeleniogórzan głosujących na PO + .N polega na tym ze w swojej wyobraźni widzą propagandowo stworzony obraz „złego PiS’u, a nie widzą upadku Jeleniej Góry. Główne grzechy wieloletnich włodarzy Jeleniej Góry to doprowadzenie do wyludnienia, upadek „starej” części miasta, fatalny stan dróg, segregacja odpadów to fikcja, przewlekły sposób działania magistratu w wielu sprawach jeleniogórzan, brak konkretnego programu dla miasta tylko slogany (np. „ poidełka dla turystów” śmiech zwala z nóg), brak wolnych miejsc parkingowych, nepotyzm, OLBRZYMIE ROSNĄCE ZADŁUZANIE JELENIEJ GÓRY – my będziemy płacić – pewnie podniosą podatki, bo realnych planów rozwoju brak a ktoś musi zapłacić czyli Ty i Ja bo przecież nie magistrat. „Jelenia Góra znalazła się w niechlubnej czołówce rankingu, bowiem plasuje się na 41. pozycji wśród 122 upadających miast Polski.” Głosując na Łużnika bierzecie na swoje sumienie kontynuację upadku Jeleniej Góry !!! i zamykacie możliwość rozliczenia poprzedniej ekipy za zło które za ich polityki dotknęło Jelenią Górę !!! https://www.jelonka.com/eksperci-dostrzegaja-upadek-jeleniej-gory-70190
~Border 23-10-2018 11:12
do: ~Obywatel JG (10:19)
Nie miej złudnych nadzieji. Będą galerie i Biedronki , żeby wydać gdzieś emerytury oraz renty, to im starczy. Dla tych ludzi świat skończył się na PRL i słowo " rozwój " to czarna magia. Powiesz coś przeciw temu to zaraz od ciemnoty i kościelnych debili wyzwą.
~fruzia 23-10-2018 13:12
PiS to rak społeczny, wolę galerie niż wydumane pomniki już dość rozwalił jedność Polaków swoimi bajkami i przekupstwami !!!
~ 23-10-2018 14:46
urzedasy boja sie utraty stanowisk a zwykli obywatele siedzieli w domach i dla tego tak jest ratujcie to miasto głosujcie ma Mroza BO TO CO ZROBICIE TO PRZYSZŁOSC DLA WASZYCH DZIECI I WNUKÓW
~ 23-10-2018 14:48
Ratujcie miasto Alarm nie siedz na d.... głosuj na MROZA
~kujawiak 23-10-2018 16:35
Co za bzdury Jelenia Góra całkiem nieźle się rozwija. Nie przerywajmy dobrej passy! Nie wpuszczajmy PiS - dziadostwa do naszego miasta. Pan Bug obronił nas przed Papajem to i obroni nas przed Mrozem.
~Mz 23-10-2018 19:35
do: ~kujawiak (16:35)
Jeżeli masz na myśli wybudowanie galerii i termy to faktycznie rozwój na całego, a gdzie jakieś nowe zakłady , nowe dobrze platne miejsca pracy dla mieszkańców, tylko lidle i biedronki, a gdzie ludzie mają pujsc po pracy? Do galerii i na termy!
~jeżozwierz1 29-10-2018 15:47
do: ~kujawiak (16:35)
I oby dobry BÓG zachował nas od takich "polonistów"
~Łuki 23-10-2018 22:36
Mróz wygra lis przegra
~matmat 24-10-2018 8:23
Przecież Mróz jest jak dziecko we mgle. Jak wygra Mróz to rządzić będzie Machałkowa i MATEUSZEK - KŁAMCZUSZEK. On nigdy w życiu niczym nie zarządzał.
~ 24-10-2018 16:19
kazdy inteligentny człowiek wie ze jesli miałes szanse i nic nie zrobiłes wypad z gry musi przyjsc drugi i wtedy jemu trzeba patrzec na rece zeby zrobił to co oczekuja obywatele dajcie szanse Mrozowi

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Dla bogatych dodatkowy podatek na niepełnosprawnych?

Oddanych
głosów
688
To niesprawiedliwe
42%
Tak
31%
Nie
18%
Nie mam zdania
9%
Głos ulicy
Podatek janosikowy?  48
TV Dami
Serwis Informacyjny TV DAMI Jelenia Góra z dnia 16.11.2018 r.  
Miej świadomość
Koncert dla Niepodległej  1
Dialogi Jelonki
Trudny rok dla rolników 1
Aktualności
Transgraniczna gotowość służb  
Aktualności
W centrum mogą być utrudnienia w ruchu  7
Copyright © 2002-2018 Highlander's Group