• Wtorek, 17 września 2019
  • Godz. 4:26
  • Imieniny: Justyny, Franciszka, Roberta
  • Czytających: 1994
  • Zalogowanych: 2
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

J. Gajewski: chyba nie jestem takim „zbrodniarzem”

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 4 lutego 2016, 8:34
Aktualizacja: Piątek, 5 lutego 2016, 8:02
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
33–letni jeleniogórzanin Jakub Gajewski od kwietnia 2015 r., kiedy to został zatrzymany pod wstępnym zarzutem przemytu dużej ilości środków odurzających, nadal nie usłyszał oskarżenia. – Chyba nie jestem aż takim zbrodniarzem za jakiego mnie wzięto – podkreśla wiceprezes stowarzyszenia Wolne Konopie.

Prokuratura postępuje dość opieszale w mojej sprawie – zauważa Jakub Gajewski. Parę rzeczy się wydarzyło świadczących o tym, że chyba nie jestem takim zbrodniarzem za jakiego mnie wzięto. Prokuratura postanowiła oddać mi część kaucji, policja zwraca telefon i gps-a, który miał być dowodem rzeczowym, a skoro mi go zwraca, to tym dowodem rzeczowym nie będzie – dodał aktywista na rzecz legalizacji medycznej marihuany.

Wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki objął sprawę Kuby Gajewskiego nadzorem, co zdaniem zainteresowanego zapobiegnie „machlojkom”, które mogą następować, gdy sprawa toczy się w zaciszu. Zatem czy paradoksalnie rząd, w którym działacze WK nie pokładali żadnych nadziei – spełni ich postulat?

- Nauczony działaniem z politykami od tylu lat - dopóki czegoś nie zrobią - nie chciałbym mówić, że to zrobią. Natomiast jak najbardziej widzę nadzieję i to chyba największą jaką miałem do tej pory – uważa aktywista z Jeleniej Góry. - W czasie, gdy rząd szuka w różnych miejscach przychodów na spełnienie obietnic wyborczych, być może legalizacja będzie jednym ze środków? Akurat medyczna marihuana nie jest takim super dochodem jak rekreacyjna, ale na pewno jest to kilkadziesiąt, kilkaset milionów do budżetu państwa, przynajmniej na pokrycie części „500+” - dodał Kuba Gajewski.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (55) Dodaj komentarz

~orzeszki 4-02-2016 8:42
W tej sprawie znamy tylko stanowisko jednej strony. Nie mamy wiedzy, którą dysponuje policja.
~ 4-02-2016 8:45
dlaczego Jelonka milczy o tym ze Policjanci pobili łomem ofiare i ze sami przywiezli policyjnym samochodem bandziora ktory pierwszy lal ofiare a potem policja mu spuscila lomot- o tym pisze dzis Interia, a wczesniej Gazeta Wroclawska- tylko u nas cisza
~Wiko 4-02-2016 8:49
Konopie, marycha itp. to straszne gow... Jednak zeby ludzi za to gnebic, Przesada! Nigdy nie bralem absolutnie niczego, ale jak inni chca niszczyc sibie zycie, prosze bardzo! Posiadanie nie powinno byc karslne, ale mysle ze przestepstwa po narkotykach powinny byc karane bardzo, ale to bardzo surowo!!!
~Tomek616161 4-02-2016 9:14
~Wiko Konopie i Marycha to to samo.
~Real 4-02-2016 9:49
Do 8:45, nie piszą bo to jest niepoprawne politycznie. Muszą się naradzić jak to przedstawić, żeby nie wyszło że Policja działa jak Milicja i SB.
~Nie pytaj 4-02-2016 11:16
"Nigdy nie bralem absolutnie niczego, ale jak inni chca niszczyc sibie zycie, prosze bardzo!" Jakie niszczenie życia? SPÓJRZ... ZOSTAŁ DZIAŁACZEM, A TY CO OSIĄGNĄŁEŚ W SWOIM ŻYCIU UŻYTKOWNIKU ~WIKO ? 1:0 dla Gajewskiego
~Bolek 4-02-2016 11:35
Wiko... czy ty wiesz co mowisz? Miales chociaz jednorazowy kontakt z MJ? Naprawde twoje komentarze to dno- niczym z TVN :)
~/////// 4-02-2016 11:38
Jestem absolutnym przeciwnikiem narkotyków. Ale ugrupowanie Wolne Konopie poprzez swoją promocję rekreacyjnego odurzania się doprowadziły do połączenia skojarzeń. Lecznicza marycha kojarzona jest nie z lekarstwem lecz z ćpaniem. Należy zdecydowanie odróżnić te dwa pojęcia. Jeśli te środki pomagają ciężko chorym to należy je stosować tak jak każde lekarstwo - narkotyk. Wolne Konopie zrobiło dużo zła w dziedzinie wprowadzenia do lecznictwa substancji czynnych zawartych w marysi. W zasadzie to pod przykrywką lecznictwa ci ludkowie chcą legalizację ćpania.Dlatego ten człowiek i to całe bractwo jest groźne.
~III sort 4-02-2016 11:44
"Szefa" kiboli uniewinniono mimo dowodów, a w tym przypadku nie - gratuluję PISowi, nowy wymiar prawa - wyższy poziom!
~/////// 4-02-2016 11:46
Jeszcze jedno. Mam rodzinę w Czechach. Tam można. Scenka z życia opisana przez kuzynkę. Sklep -market -legitymowany przez Policję zaćpany młodzieniec, sąsiad kuzynki (napalony marychą). Puszczony po spisaniu danych, 100 m dalej wtargnął nagle pod autobus. Kierowca nie zdążył z hamowaniem. Nie żyje, miał 18 lat. Czesi ci normalni nie używający trawki nie chcą wolnej marychy. To pierwszy krok do nieszczęścia i uzależnienia. Wolna Marycha to przekleństwo.
~` 4-02-2016 11:49
Alkohol - na stryczek. Narkotyki - na stryczek. Tylko modły 24 godziny na dobę dają szczęście.
~Wiko 4-02-2016 12:40
Dzialacz w Polsce to obelga! Co ja osiagnalem? Jestem szczesliwy! Szczesliwy na trzezwo, nawet nie wiem, iz konopie to marycha:-) Bo i poco mi to wiedziec. Mam wszystko czego mi potrzeba do szczescia, bez wspomagaczy... Tez tak macie? ;-) Pozdrawiam.
~Wiko 4-02-2016 12:52
Bolku a co to test to? MJ. Bo ja absolutnie nie w temacie... Jestem zdania iz narkotyki to totalne gow... dla slabych ludzi. Widuje ludzi, kiedys normalni fajni ludzie, wpadli w szpony narkotyku... Dzis to chodzace dziwadla! Tak nawiasem mowiac Hitler i Gering to totalne cpuny byly... Radze troche poczytac. Marichuana... tylko lecznicza pod nadzorem lekarza!
~Wiko 4-02-2016 12:54
Dzialacz w Polsce to obelga! Co ja osiagnalem? Jestem szczesliwy! Szczesliwy na trzezwo, nawet nie wiem, iz konopie to marycha:-) Bo i poco mi to wiedziec. Mam wszystko czego mi potrzeba do szczescia, bez wspomagaczy... Tez tak macie? ;-) Pozdrawiam.
~wiadro 4-02-2016 13:09
@wiko Jeśli nie masz realnej wiedzy na dany temat to wypowiadanie się na powyższy jest szerzeniem zabobonów. Nie wiesz to nie możesz mieć zdania, jeśli je masz znaczy że twoje szczęście wynika z ignorancji. Nie pragną głupcy więcej rozumu niż go posiadają. Pozdrawiam
~Le1k 4-02-2016 14:03
Kolega Wiko to jak ksiadz gadajacy o rodzine...
~Wiko 4-02-2016 14:24
Oj ciesze sie, bardzo sie ciesze, ze nie mam realnej wiedzy na ten temat... Zdanie swoje jednak mam. w Kanadzie przez kilka miesiecy pracowalem w budynku ktory miescil sie obok centrum leczenia uzależnien. To mi wystarczy. ...a posiadanie nie na zawsze dane! Nawzajem.
~joint 4-02-2016 14:43
Kolega Wiko uważa, że nie ma lepszego pomysłu, niż karanie więzieniem dorosłych ludzi, którzy są za siebie odpowiedzialni i którzy nikomu krzywdy nie robią, a ich jedyną winą jest posiadanie suchych kwiatów. Pragnie uszczęśliwiać młodych ludzi na siłę, wsadzając ich za kraty - przecież koledzy kryminaliści w celi ich tak zresocjalizują, że żadnemu terapeucie nie uda się osiągnąć takich rezultatów. Nie trzeba zażywać kannabinoidów, aby mieć zryty beret.
~joint 4-02-2016 15:14
Ale nie, kolega Wiko uważa, że za posiadanie nie powinno się karać. Ciekawe co w takim razie proponuje? Powrót do lat 1997-2000, czy sprzed roku 1997? Może kolega Wiko sam jest dilerem i boi się, że państwo legalizując marihuanę będzie olbrzymią konkurencją, lub osoby samodzielnie uprawiające konopie nie będą zainteresowane kupnem i skończy się uliczny handel byle gównem, potraktowanym brix'em, lakierem do włosów lub maczane w wodzie z cukrem, aby tylko kopało?
~Wiko 4-02-2016 16:01
Kolego joint przeczytaj sobie moj pierwszy wpis w tym temacie...
~Wiko 4-02-2016 16:06
Kończąc temat mogę napisać tylko jedno... Cpajcie sobie ile chcecie, a leczcie sie potem za wlasne pieniadze...
~Ałtor 4-02-2016 16:06
Wiko nie martw się, to jest tak - uderz w stół a ćpaki się odezwą. Nie wierzę w żadne słowo które gajewski plecie, nie wierze w jego czyste intencje odnośnie marihuany medycznej, myślę że ludzie jego pokroju chcieliby legalizacji ogólnie marychy. Bo nikt tak naprawdę nie ma nic przeciwko medynemu stosowaniu marychy jeśli jest udowodnione jej pozytywne działanie - lecznicze - nie objawowe. Myślę że wcześniej czy później powstanie prawo dopuszczające użycie marychy, pod warunkiem skutecznośći leczniczej (nie maskowania objawów)
~Real 4-02-2016 16:54
Wydaje mi się że od dobrych kilku lat intencją władz, a za jej pośrednictwem Policji, było skierowanie uwagi społeczeństwa na zbirów, zbrodniarzy i gangsterów typu, palił trawkę, prowadził rower po piwie, po ilość złapanych na gazie. Największa ilość tych złapanych to ci powyżej 0,2 ale poniżej 0,4 - no takie 1-2 piwa. Miało to chyba przykryć wałki i przekręty, najczęściej w państwowych spółkach i przedsiębiorstwach na miliardy zł. Oglądaj ty przeciętny Kowalski w TV o zbirach kierowcach itp, a my tymczasem jumamy swoje ze skarbu państwa. A konieczne jest łapanie prawdziwych złodziei i gangsterów, a nie polowanie na szarego obywatela. Pewnie ktoś pomyślał że jak zastraszą społeczeństwo represjami, to będą się bać, a my spokojnie będziemy robili wałki. Policja to tylko narzędzie dla władzy.
~NEWS 4-02-2016 17:32
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9360518,brutalna-akcja-policji-pobili-lomem-ofiare-bojki,id,t.html jelonka "przypadkowo" pominęła
~danuta glinda 4-02-2016 17:45
do Wiko i do Altor popieram Wasze poglady ,tylko pogratulowac , miejmy nadzieje ze nie dojdzie nie moze dojsc do legalizacji na wolnym rynkyu jedynie w celach medycznych,daja pozytywne rezultaty medyczne.
~ewa 4-02-2016 18:27
Marycha to gówno od tego się zaczyna potem idą twarde narkotyki Jestem przeciw legalizacji narkotyku
~przeciwnik 4-02-2016 18:39
Ten Gajewski jakiś taki zjechany Chyba za dużo jara
~joint 4-02-2016 19:33
Ale nie, kolega Wiko uważa, że za posiadanie nie powinno się karać. Ciekawe co w takim razie proponuje? Powrót do lat 1997-2000, czy sprzed roku 1997? Może kolega Wiko sam jest dilerem i boi się, że państwo legalizując marihuanę będzie olbrzymią konkurencją, lub osoby samodzielnie uprawiające konopie nie będą zainteresowane kupnem i skończy się uliczny handel byle gównem, potraktowanym brix'em, lakierem do włosów lub maczane w wodzie z cukrem, aby tylko kopało?
~tennormalny 4-02-2016 19:43
Niesamowite, jak wytresowane jest nasze społeczeństwo... wolnemu człowiekowi zakazuje się jeść, pić i palić to, na co ma ochotę, gdzie jest to jego prywatna sprawa, a mimo to pełno komentarzy popierających niańczenie i traktowanie nas, dorosłych ludzi, jak nierozgarnięte dzieci. Nasi przodkowie przewracają się w grobach patrząc, jak potulnie oddajemy swoją wolność, za którą oni oddawali życie. Najlepiej niech nam narzucą plan dnia łącznie z dozwolonymi posiłkami, bo inaczej możemy się, nie daj Boże, niezdrowo odżywiać.
~joint 4-02-2016 19:51
Jeśli nie dojdzie do legalizacji, będziemy mieli coraz to gorszy syf niż teraz. Nie oszukujmy się - 2-3 miliony sięga w tym kraju po zioło. Chcecie nadal dawać mafii zarabiać miliardy? Chcecie, aby nadal policja, prokuratura i sądy zamiast zacząć zajmować się naprawdę poważnymi sprawami, nadal zajmowały się gówniarzami z kwiatami konopi w kieszeni, aby podwyższać sobie statystyki? Chcecie na to nadal wydawać dziesiątki milionów złotych, z własnych podatków? To przecież bez sensu - ludzie zawsze ćpali, ćpają i ćpać będą i żadne zakazy tego nie zmienią! Wiecie jak skończyła się prohibicja w USA w latach 30-tych XX w.? Wiecie jak wygląda wojna z narkotykami w Meksyku (bezlitosne kartele i ponad 100 tys. ofiar oraz ok. 25 tys. zaginionych)? Naprawdę jesteście tak głupi, że wierzycie politykom?
~Wiko 4-02-2016 20:18
Joincie... Nie wierzymy politykom, tylko w zdrowy rozsadek! Jesli chcesz, to pozwol swoim dzieciom cpac. Przeciez jaki ojciec, taki syn! Tylko do czego to doprowadzi? Wiem, iz to droga na dno...
~Wiko 4-02-2016 20:22
... slyszalem od kilku osob "panuje nad tym" 90% z nich juz nie zyje...
~joint 4-02-2016 21:13
Wiko - ja palę od jesieni 1993, gdy nikt nikogo za to nie ścigał - ile to już? Ponad 22 lata. Ale wtedy obowiązywała ustawa z 1985, a więc zła, bo z PRL. Wiem, że dzieciaki i tak sięgną po marihuanę, tak jak my sięgaliśmy po alkohol, papierosy i trawsko. Żadne zakazy ich nie przekonają. Jedyne czego pragnę, to dwóch rzeczy. Po pierwsze porządnej edukacji, a nie straszenia ich przez policjantów - palantów, którzy potrafią nawet przyjść do klasy z psem śledczym i straszyć zamiast edukować. Po drugie pragnę dostępu do legalnej, przebadanej i bezpiecznej marihuany, a nie jakiegoś gówna, którego domieszki robią większy burdel w mózgu, niż denaturat. Jeśli już muszą kupić towar, to niech kupią go od starszego kolegi, który kupi go w coffee shopie, a nie w ciemnej ulicy, w bramie, od ch..
~joint 4-02-2016 21:16
... wie kogo. Tak samo, jak my nie piliśmy alkoholu metylowego z jakiejś zafajdanej meliny, tytoniu niewiadomego pochodzenia, tylko legalne ze sklepu i nie kupowaliśmy marychy od dilerów, ale kwiatostany z własnoręcznie uprawianych konopi.
~tennormalny 4-02-2016 21:18
do Wiko: Opiekowanie się ludźmi jak małymi dziećmi i mówienie im co mogą robić z własnym zdrowiem to zdrowy rozsądek? Ja znam inną nazwę - niewolnictwo, pomijam już te zyski dla mafii i to, że jakoś jest zakaz, a i tak ten kto chce, to pali. Jeżeli te twoje 90% nie żyje, to widocznie byli idiotami, skoro nad tym nie zapanowali, korzyść dla społeczeństwa że nie żyją.
~joint 4-02-2016 21:19
A tak przy okazji. Te 90% które już nie żyje, kiedy zaczynali swoją przygodę z marihuaną? Gdy jeszcze jej posiadanie było legalne, czy już nie, a interesem zajęli się "fachowcy"?
~Wiko 4-02-2016 21:24
Wolalbym 20 lat chlac gorzale dzień w dzień, niż raz po narkotyk sięgnąć... Nniestety zbyt wiele w życiu widziałem, nic mnie nie przekona! Kilka tygodni temu byłem na pogrzebie swojego byłego pracownika! Młody (23) zacpal sie w Holandii. Nie mam juz sily na dyskusje. KONIEC!
~ 4-02-2016 21:48
Marichuana tylko lecznicza pod scisla kontrola lekarzy, inny przypadek to cpunstwo do scigania.
~Do wiko 4-02-2016 21:55
Pij przez 3 lata dzien w dzien ale nikomu nje narzucaj co ma robic. Alk jest opodatkowany i z takjch wlasnie zatwardzialych jak ty jest im to na reke. Oglupiony wódka siedz i powtarzaj hasla o ktorych nie masz pojecia. Ja konsument jezeli moglbym skbie zasadzic 4 krzaki w domu nie oddalbym zl na alko bo to bylby moj wybor a Ty tkwij w swojej wyobrazonej wolnosci to jest im na reke, mi nie znam przemysl farnaceutyczny i oni nie cha.leczyc bo whleczenie pacjenta.=konieczarabiania a jednak sie wszystkim zabrania rosliny co ma ponad 102 zastosowania i Pan Bog pozwolil jej wyrastac z Ziemii. Smutne ale prawdziwe
~joint 4-02-2016 22:13
Blisko 12% dorosłych Polaków nadużywa alkoholu. Rocznie z powodu nadużywania alkoholu umiera 10 tysięcy osób, 7 tys. z powodu marskości wątroby, 1,5 tysiąca z powodu przedawkowania i zatrucia alkoholowego oraz tyle samo z powodu chorób psychicznych wywołanych piciem. 20 lat chlać dzień w dzień gorzałę? Hahaha... teraz, jeśli byś w ogóle przeżył, byłbyś takim szmatą, że nawet do wycierania podłogi byś się nie nadawał. Alkohol to jeden z najgorszych narkotyków, obok heroiny, cracku i metamfetaminy. http://s159.photobucket.com/user/JamesAllen1982/media/VVOC%20images/7037_24030794438.jpg.html https://www.pinterest.com/pin/571394271443697992/ http://freethoughtblogs.com/pharyngula/files/2012/06/drugs.jpg Nic nie przekona? Poczekajmy do kwietnia i zebranie ONZ na temat wojny z narkotykami ;-)
~do 21:55 4-02-2016 22:17
No stary! Ty to chyba dobrze przyjarales, bo nie sposob cie zrozumiec:-) Natomiast ten caly wiko chcial pic 20 lat;-) Wszyscy jestescie siebie warci. Jednak mysle ze bez uzywek zycie jest fajniejsze. Smutne, ale prawdziwe.
~czaplito 4-02-2016 22:20
To są właśnie rzeczowe komentarze na forach i pod artykułami w Polsce, czekam aż ktoś zaraz wyskoczy z kościołem, komuną itp. itd. Nikt nie potrafi napisać niczego bez obrażania drugiej osoby, i chociaż delikatnym zgłębieniem tematu, ciekawe jest to, że najwięcej do powiedzenia mają osoby które nigdy w życiu nie widziały Marihuany na oczy. Polska......
~Radof 4-02-2016 22:21
Ups a ten jojnt, to dopiero nawiedzony! Wiko masz racje, nic tu po nas
~ 4-02-2016 22:39
Czaplito. A czy ktos kto nigdy w zyciu na oczy wojny nie widzial nie ma prawa wiedziec, ze jest wielkim zlem?
~ 4-02-2016 23:41
Ja bym zabronił rząd PiS bez marihuany, rządzi jak naćpany, a co dopiero0jak zezwolą brać im leczniczo !!!
~joint 4-02-2016 23:57
Ach Radof, masz rację, jestem nieźle nawiedzony. Ale nie ma się co dziwić. Czekaj, niech sobie przyjaram skunka#1, to opowiem coś więcej... mmm... pyszna :-) Od dekady choruję na epilepsję - pamiątka po udarze malformacji tętniczo-żylnej w tylnej części lewego płata skroniowego. Na szczęście mam aurę, czyli wyczuwam zbliżający się atak padaczki. Najlepsze co wówczas mogę zrobić, to zapalić marihuanę, najlepiej odmianę z dużą, 10% zawartością kannabidiolu (CBD) - dzięki temu w 90% unikam napadu. Art. 68.1 Konstytucji RP zapewnia, że: "Każdy ma prawo do ochrony zdrowia", a mnie się tego prawa odmawia i traktuje jak pospolitego przestępcę, więc szczerze powiem - walcie się gówniarze.
~ 5-02-2016 6:34
Joint. Fajna masz wymowke, ale absolutnie mnie nie przekonuje... Powiem wiecej, jakos ci nie wierze! Teraz jako giwniarz ide sie walic:-) Czyli patrzec trzezwo na swiat...
~nohej 5-02-2016 7:47
Legalizacja = pieniążki, wszystko jest dla ludzi, oczywiście z umiarem :)
~bibliotekarz 5-02-2016 7:57
Hitler walił metaamfetamine jak połowa żołnierzy wermahtu do tego kultu.innych tabletek porównywanie trawy do konkretnego ćpuństwa to kompletny brak wiedzy życiowej jak i "książkowej". Pale już kupę lat czasami często często robię sobie przerwy jestem młodym człowiekiem i nie czuje żeby mi to niszczyło cokolwiek po za portfelem ale cóż... Na maszynach czy alkoholu albo innych "lepszych" nałogach na pewno bym mniej przepierniczył hah :) pozdro dla WK tak trzymać!
~ 5-02-2016 8:05
czy to syn Józefa?
~ 5-02-2016 8:17
" i nie czuje zeby mi to niszczylo cokolwiek" No i nie poczujesz bibliotekarzu... Inni to zobacza! To wlasnie wielkie zagrozenie uzywek, daja zludne poczucie mocy i tak zwanej "zajeb.stosci" W rzeczywistosci sie amator uzywek ztacza... Jednak to walka z wiatrakami, bo amatorow nic nie przekona...
~mysliciel 5-02-2016 12:37
do wiko i innych anty. Sprawa wygląda banalnie, Marihuana jest zakazana w tym momencie a i tak ludzie ją palą, tylko że 70 % osób które to pali, pali tak naprawdę syf maczany w różnych chemikaliach w tym amfetaminie. Własnie te chemikalia powodują zwiększenie wagi, zwiększenie mocy oraz silne uzależnienia co skutkuje (gdy towaru braknie) zejście przede wszystkim w twarde narkotyki. Druga istotna sprawa, marihuana owszem uzależnia psychicznie, uzależnić psychicznie można się od wielu dostępnych nam rzeczy w tym cukier,kawa,komputer,tv itp itd. Nie będę mówił o dostępnych środkach przeciwbólowych oraz innych lekarstwach typu akodin, morfina, paracetamol, aspiryna które w wiekszości są dostępne bez recepty i w każdym wieku można je kupić a robią większe spusztoszenie w organiźmie niż alkohol
~mysliciel 5-02-2016 12:45
czy tytoń. Sumując, lepiej zalegalizować, puścić do obiegu czysty towar i dać ludziom wolny wybór jak w przypadku innych używek (czysty biznes) jak karać za niego i rujnować przyszłość młodym ludziom w Polsce. Następna sprawa to stereotypy w Polsce, w sensie gdyby tytoń był zakazany i uznawany za narkotyk po wypaleniu jednego papierosa byłbyś uznawany za ćpuna, twoje morale idą w dół gdy społeczeństwo Cię nie wspiera tylko wytyka palcami, wtedy wchodzą stany depresyjne, problemy w domu itp, itd,to samo by było z alkoholem gdyby był nielegalny więc pytam się, dlaczego niektórzy patrzą jak z zamkniętymi oczami?
~mysliciel 5-02-2016 12:50
Pisałem na szybko bez większego zwracania uwagi na błędy ortograficzne, gramatyczne oraz interpunkcyjne, za które chciałbym przeprosić.
~ 9-02-2016 11:09
Ludzie po papierosach nie zachowuja sie jak swiry!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group