Wtorek, 4 sierpnia
Imieniny: Dominika, Jana
Czytających: 7215
Zalogowanych: 6
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Zaatakował niepełnosprawnego chłopca na wózku

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Czwartek, 28 maja 2009, 8:24
Aktualizacja: Piątek, 29 maja 2009, 8:02
Autor: Angela
Fot. ....
Do przykrego incydentu doszło kilka dni temu przed sklepem przy ulicy Sygietyńskiego w Jeleniej Górze. Podchmielony mężczyzna wulgarnie zwrócił się do niepełnosprawnego chłopca na wózku i chciał go pobić. Ojciec, kiedy wystąpił w obronie syna, dostał piwem w twarz.

Rodzice z niepełnosprawnym nastolatkiem na wózku wybrali się w minioną sobotę do sklepu spożywczego po zakupy. Kiedy pani Bożena weszła do sklepu, a pan Mieczysław odszedł od chłopca kilka kroków i rozglądał się po okolicy, nieznany mężczyzna szedł chodnikiem przy drodze z piwem i głośno przeklinał. Za nim szła najprawdopodobniej jego „przyjaciółka”, która krzykiem wytykała mu pijaństwo. W pewnym momencie pijak zaczął iść w stronę chłopca na wózku. – Gdzie tu stajesz, wypier....j sk...synu! – krzyknął w jego stronę.

– Kątem oka zobaczyłem to zajście i natychmiast ruszyłem w stronę syna – mówi ojciec chłopca. Powiedziałem temu człowiekowi, żeby zostawił w spokoju tego chłopaka. Wtedy obrócił się do mnie i zapytał, czy mi też się coś nie podoba i cisnął mi piwem w twarz.

Doszło do szarpaniny. Ojciec niepełnosprawnego chwycił nietrzeźwego za rękę i przytrzymał go. Do akcji włączyła się pani Bożena, która odciągnęła męża od nietrzeźwego i stanęła pomiędzy nimi. Tedy pijak kolejny raz rzucił się do niepełnosprawnego Adama. Popchnął panią Bożenę, wytrącił jej zakupy z ręki tak gwałtownie, że część sprawunków wypadła jej z ręki. Po chwili wycofał się jednak i wszedł do sklepu. Niepełnosprawny ruchowo Adam zadzwonił na policję.

– Choć dzwoniliśmy na policję kilkakrotnie, nikt nie przyjechał – mówi Smolnik. Przekierowano nas do straży miejskiej. Policja wyjaśnia, że owszem przyjęła zgłoszenie, ale nie było w nim mowy o napaści na osobę niepełnosprawną czy napaści fizycznej.

– Chłopiec i jego mama, którzy do nas dzwonili przekazali dyżurnemu informacje, że mężczyzna został wyzwany przez nietrzeźwego oraz że doszło do szarpaniny, przy czym zaznaczyli również, że na miejscu zdarzenia nie ma już sprawcy – mówi rzecznik policji Edyta Bagrowska. – W związku z tym, że numer 997 jest numerem alarmowym i w pierwszej kolejności przeznaczonym dla osób wobec których występuje realne zagrożenie dla życia i zdrowia zgłaszającego, poinformowaliśmy dzwoniących, żeby zgłosili się na komisariat policji i złożyli oficjalne zawiadomienie.

Na miejsce wysłano straż miejską, jednak pan Mieczysław nie odpuścił i śledził nietrzeźwego, by o jego miejscu pobytu strażników. Miał nadzieję, że uda się ująć sprawcę zanim schowa się on w swoim mieszkaniu. Zanim jednak służby dojechały na miejsce człowiek doszedł już do bloku. Na dzwonienie domofonem przez strażników miejskich odpowiedział, ale do środka ich nie wpuścił i zaprzeczył całemu zdarzeniu.

– Rozmawiałem ze sprzedawczynią ze sklepu, panią z warzywniaka i sąsiadami tego człowieka, którzy potwierdzili mi, że jest on agresywny i niebezpieczny – mówi pan Mieczysław. – Kobiety mówiły też, że nie zachował się on w ten sposób po raz pierwszy.
– Obawiam się, że ten słowny i fizyczny atak na nas i tym razem ujdzie mu bezkarnie i nikt nie wyciągnie wobec niego żadnych konsekwencji. Teraz Adam boi się wychodzić z domu, pyta nas co będzie kiedy ten człowiek zaatakuje go kolejny raz – mówi przejęty ojciec.

Strażnicy miejscy, którzy dojechali na miejsce zdarzenia tłumaczą, że próbowali się dostać do mieszkania wskazanego przez pana Mieczysława, jednak lokator nie otworzył im drzwi. Sporządzili więc notatkę służbową , którą wysłali do policji.
– Nie mamy uprawnień do wejścia do mieszkania - mówi Rafał Koko, strażnik miejski. Dlatego to co nam pozostaje, to przekazać dokumenty policji, która ma więcej uprawnień niż straż miejska. Zgodnie z tym, co mówił zgłaszający, człowiek ten powinien odpowiedzieć za spożywanie alkoholu w miejscu publicznym, wszczynanie awantury i przede wszystkim za czynną napaść na osobę niepełnosprawną.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (70) Dodaj komentarz

~Jaco 28-05-2009 8:42
I to jest właśnie przykład działania naszych służb które jaby nie było mają "służyć i chronić" .A jak to robią ?Szkoda słów. Totalna ignorancja i brak dobrej woli...
~mniej uprawnien 28-05-2009 8:42
to po co w ogóle jest straż miejska nie wystarczyłoby więcej policjantów ??
~LU 28-05-2009 8:44
Ludzie co sie dzieje w tej Jelonce czyzby celwiskoza zmowu puszcza smrodki i ludziom bije na dekiel,
~R2 28-05-2009 8:46
Straż niestety nic nie może. Ja kiedyś wezwałem straż miejską ponieważ była zajeta koperta dla inwalidy przy BZ/Filharmoni niestety panowie przyjechali i stwierdzili, że nic nie mogą zeobić bo koperta nie jest oznakowana znakiem pionowym a oznakowanie poziome (namalowany wózek) nie ma tu znaczenia. Byłem zaskoczony. Ale zgodnie z zasadą syty nie zrozumie głodnego z usmiechem na twarzy odjechali. Szkoda, że miast służyć pomocą słabszym pomagają łamiącym prawo.
~korek 28-05-2009 8:47
do rodzicow -nie odpuszczajcie gnojowi,siedziec pewnie nie pojdzie,ale kara w postaci odpracowania w Hospicjum to nauczy sie cham jeden
~ja 28-05-2009 8:55
Zróbmy doświadczenie: wezwijmy Straż Miejską do źle zaparkowanego samochodu i, jednocześnie do agresywnie zachowującego się nietrzeźwego - stawiam 10:1, że blokada na kołach będzie ważniejsza...
~majka 28-05-2009 8:59
nie rozumiem ojciec dostal piwem: tz.czym butelka,puszka czy zostal oblany?ojciec chlopaka tez powinien zglosic doniesieniie o napadzie,jak beda dwa zgloszenia to smiecia moze chociaż na trzy miechy wsadza-pozdrawiam napadnietych
~tubylec. 28-05-2009 9:01
Jak zwykle nie miał kto zareagować w przypadku takiego incydentu, ale gdyby trzeba było założyć blokadke na koło interwencja zostałaby pojęta natychmiast... Ręce opadają
~febo 28-05-2009 9:03
b...k jeden nachlał sie i wystartował do słabszego i niepełnosprawnego,ciekawe czy miałby odwage ubliżać łysemu dresiarzowi,dostał by bańki i byłby ofiarą i pewnie interwencja by była koszmar
~do R2 28-05-2009 9:06
trzeba bylo zrobic zdiecie a tel o zgloszeniach sa nagrywane i do komendanta jak nie bedzie reakcji do tvn,gazeta -SM nie lubi mediow bo wyciagaja ich gafy
~ 28-05-2009 9:09
SM jest bardzo rozczarowana ze tak ich wszyscy atakuja-zapracowali sobie na ta opinie-do roboty panowie bo inaczej w bialy dzien juz strach bedzie wychodzic z domu
~um 28-05-2009 9:16
nie zamykac pijaczka kara pieniezna na rechabilitacje dla napadnietego chlopca
~wie39 28-05-2009 9:20
do ojca zaatakowanego dziecka-zgłosić do komendy wojewódzkiej we Wrocławiu(wydział wewnętrzny) że dyżurny policji jeleniogórskiej ODSTĄPIŁ OD PODJĘCIA CZYNNOŚCI SŁUŻBOWYCH-będzie miałciepło-zgłoszenia są nagrywane,nie wymówi się niekompetentny milicjant.
~tutek 28-05-2009 9:20
bez zastanowienia obiłbym gnojowi ryj - tylko, że nasze p...ne prawo broni takich k...nów i to ja dostałbym wyrok za czynną napaść na bezbronnego, nie ważne, że stanąłbym w obronie słabszego i jeszcze niepełnosprawnego - ręce opadają...
~ 28-05-2009 9:47
patologia....
~gadka-szatka 28-05-2009 9:47
gó.....sie im zrobi a pamietacie sprawe z kalisza jak strazniczka tak gnebila chlopaka ktory nie wytrzymal cisnienia i popelnil samobojstwo,oczywiscie nikt nie mial wiedzy ze strazniczka gnebila chlopaka
~... 28-05-2009 9:58
Nieudolność służb-to komplement w tym przypadku. Taki gnój nie powinien chodzić po ulicy-ewidentny damski bokser-co tylko słabszych terroryzuje-a silnych się boi. Dzieci pewnie (jak ma) też tłucze. Ja nie jestem obojętny w takich przypadkach. Wydaje mi się,że z pomocą przechodnia jakiegoś uczynnego ojciec napadniętego Chłopaka-nauczyłby tego drania kultury w 5 minut. Wiadomo, Człowiek ma niepełnosprawne dziecko-nie może narażać się na jakieś szarpaniny-trzeba być odpowiedzialnym-mając tez na względzie morderstwo na Kolberga-ale jakby ktoś pomógł-byłoby na bezpiecznie. Policja nie może wejść? Przecież zamordowano Człowieka w okolicy, a ten chodzi i wszczyna awantury-więc ja tu widzę niezły pretekst. Zwinąć go z przed telewizora w spr. morderstwa-przesłuchać-a potem postawić zarzuty awantury pod sklepem. To proste jak drut. Jak chodzi i zaczepia-mógł to zrobić i tamtej nocy-nie ma podejrzanego-trzeba łapać każdy trop. Jego zachowanie aspołeczne-więc jest podejrzanym z przypadku. Przynajmniej dla mnie ;-] Gość łamie prawo- i nie ma mocnych? Trzeba użyć sposobu. Podobno cel uświęca środki....
piipi 28-05-2009 9:58
..chcial popisac sie przed swoja kobieta-pijaczka !
HankaOdRumcajsa 28-05-2009 10:01
...chory kraj...
~ 28-05-2009 10:09
Policja nie robi kompeltnie nic...sam sie juz o tym kiedys przekonalem. ZALOSC
~!!!!!!!!! 28-05-2009 10:13
nic ich nie interesuje.... wolą siedziec pod mostem kolejowym i spac niz interesowac sie co sie dzieje w miescie... ;/ zal...:/
~ 28-05-2009 10:16
zamknąć gnoja!
~ABE 28-05-2009 10:38
W sobotę przed sklepem spożywczym nie było nikogo kto pomógłby ojcu niepełnosprawnego obić twarz pijaczkowi? Takie męty trzeba tępić od ręki a nie cackać się z nimi policją i strażą miejską.
~Były ... 28-05-2009 10:52
Jestem przerażony postawą jeleniogórskiej Policji, żal że to już nie ta Policja jak w niej przyszło mi słuzyć jeleniogórzanom. Teraz jak czytam weryfikuje się zdarzenia i ocenia " zagraża czy nie zagraża" jak nie, to do SM. Ja byłem nauczony i tak wymagałem jeszcze niedawno od swoich podwładnych że na każde zgłoszenie pełniący służbę Policjant, który najbliżej znajduje się miejsaca zdarzenia ma obowiązek natychmiast podjąć interwencję, i koniec. Obojętnie czy to dotyczy pomocy dla zdrowego czy osoby niepełnosprawnej. Pamiętajmy że niedawno w Naszym mieście popełniono morderstow, teraz dochodzi w biały dzień do rękoczynów i nikt z powołanych do tego służb nie reaguje - to oczywiście skandal. Nie obarczam winy SM bo cóż mogą zrobić funkcjonariusze SM gdy pojawiają się po "jakimś" czasie ? Myślę że redaktor Jelonki powinien się zainteresować losem napisanej przez SM Notatki Służbowej. Jestem oburzony tym że faceta jak mniemam do dnia dzisiejszego nie zatrzymano i ukarano. Napiszcie co uczyniono aby już więcej do takich sytuacji nie dochodziło. Pozdrawiam
~Papaja 28-05-2009 11:28
Z całej sprawy wynika jeden wniosek, w POlsce można narozrabiać, a później schować się w mieszkaniu i powiedzieć, że się nie otworzy drzwi....i nikt nic bandycie nie zrobi !?
~jerry 28-05-2009 11:59
~a 28-05-2009 12:11
Ja bym tam wkroił pijanicy od razu,na miejscu....nie ma innego lekarstwa.Kiedyś jak taki do mnie coś tam się rzucił to dostał takiego kopa,że stracił orientację,teraz na mój widok przechodzi na drugą stronę ulicy i skrobie się po tyłku.No może to nie jest dobra porada ale w końcu skoro nikt nic nie robi to mamy chyba jakieś prawo do obrony,prawda ?
~Zdziwiony... 28-05-2009 12:17
I ten przykład pokazuję,że w Jeleniej Górze Straż Miejska nie jest potrzebna, a pieniądze przeznaczone na utrzymanie Straży Miejskiej lepiej skierować na Policję,która ma więcej uprawnień.A wiadomo,że Policja ma w tej chwili braki kadrowe to panów/panie ze Straży Miejskiej proponuje przenieść do pracy w Policji. A ma rację pan "Były",że Policja powinna reagować od razu. Jeśli już rzeczywiście stwierdzają ,że tym powinna zająć się Straż Miejska, to Policja sam powinna poinformować odpowiednie osoby w Straży Miejskiej a nie zgłaszający./ bo przecież szary obywatel nie orientuję się jakie obowiązki przypadają Policji a jakie Straży Miejskiej/.W ten sposób można by szybciej na incydent zareagować.Z tego wynika wniosek,że najlepiej abyśmy w Jeleniej Górze mieli jedne służby / Policję / i wtedy nie byłoby problemu.
~do były 28-05-2009 12:34
To co w takim przypadku ma zrobić rodzić albo osoba zaatakowana przez k...na. Czekać cierpliwie na przyjazd odpowiednich służb i liczyć na to, że agresor spokojnie odejdzie? Może mu jeszcze podziękować, że raczył zostawić nas w spokoju i przeprosić policje czy SM, że zakłócamy im spokój jakimś małym incydentem, w którym istniało zagrożenie życia lub zdrowia przez zapijaczonego śmiecia. Przecież gdyby to trafiło na mnie, bez chwili wahania przypaprał bym szmaciarzowi w ryj. Tyle, że pewnie to ja zostałbym pociągnięty do odpowiedzialności za okaleczenie pijaka, który zamroczony alkoholem "mógł" nie wiedzieć, co się dzieje. Nie rozumiem, dlaczego oni wszyscy chodzą bezkarni, dlaczego nasz kraj tak zgnił pod względem praw człowieka uczciwego i spokojnego. Wszędzie wokół straszą łysolce w kapturach, nastolatkowie po "browarku" rozochoceni działaniem promili, szczeniaki z patologii i innego bałaganu. Straszą, bo nie grozi im nic złego, skoro działanie naszych stróżów prawa to ograniczenie się do zakładania blokad i grożenie palcem zza szyb samochodu. A tak na marginesie - gdybym miał mu przywalić, to tylko raz, bo każde kolejne to już bezczeszczenie zwłok...
~Terminator 28-05-2009 12:43
Wybaczcie, ale widać że komentarze piszą ludzie, którzy wiedzą nie grzeszą, świadomość prawną maja na poziomie zerowym albo i niższym. Ale za to myślą, że znają się na wszystkim.
~artsonx 28-05-2009 12:50
do majka -masz racje bo wiesz jak to jest:) skąd ja cie znam
~NOWY 28-05-2009 12:50
Jak czytam wyjaśnienia rzeczniczki to myślę brzydko oj brzydko ! może wreszcieczas by na naszych ulicach było widac policje !!!!!!! Czasami odnosze wrażenie że w Jeleniej policja boi sie żuli !!!!!!!!!!!!!!!Hm moze wysyłajmy nasze krytyczne posty do Komendy Wojewódzkiej Policji w Wrocławiu !!!
~ 28-05-2009 13:01
albo podajcie jego adres
~ 28-05-2009 13:03
Jak kiedyś zostałem napadnięty i zgłosiłem ten fakt na policję,to tylko mnie zamknęli do wyjaśnienia,bo byłem po piwie...od tej pory wolę sam się bronić.Niebiescy bronią tylko siebie...paranoja i jeszcze beczą,że za mało zarabiają.
~ 28-05-2009 13:08
Lepiej zapłacić jakiemuś karkowi,to lumpa utopi...i po sprawie na gliniarzy uczciwi ludzie nie liczcie.
~piwosz 28-05-2009 13:26
wszyscy tego chcieliśmy - to efekty bezstresowego wychowania i ''róbta co chceta"
~Taten 28-05-2009 13:34
No bo Policja słuzy wyłącznie do wypisywania mandatów! a jeżeli słyszą o takiej akcji to boją się przyjeżdzać!!!! Jeżeli zobaczył bym taka akcje ze ktoś się rzuca na niepełnosprawną osobę to tak bym takiego pijaka zlał ze od razu by wytrzeżwiał!.
~milicjant 28-05-2009 13:46
policja niech zabiezpicza procesje, pielgrzymki i będzie dodatkiem do liturgii, trzeba jeszcze więcej kapelanów w tej formacji-obywatelu broń się sam zgłąszającemu proponuje zawiadomienie Ispektoratu Komendanta Wojewódzkiego Policji, gwarantuję, ze po nspekcji dyżurni nie będą robić spychologii
~ja 28-05-2009 14:27
Bo ten Strażnik to by tylko mandaty dawał za złe parkowanie. Chłopie weź się do roboty a nie panoszysz się po jelonce swoim srebrnym autem!!!!
~ana 28-05-2009 14:33
Nedobrze sie dzieje jezeli w bialy dzien lumpy agresywne napadaja na przyzwoitych ludzii to czesto bezbronnych nie pozostaje nic innego jak tylko sprawiedliwosc brac w swoje rece.Na miejscu tego ojca przylozylabym temu gadowi tak ze poplulby zebami obylo by sie bez strazy miejskiej i policji oni maja inne zajecia blokady samochodowe czekaja kasa musi z naszyh kieszeni plynac..
~tesia122 28-05-2009 14:45
jest 21 wiek myślałam ze takie rzeczy juz dawno milely .jak musial sie poczuc ten chlopak .na miejscu policji ukaralabym go. a rodzice maja racje ze nie chca tego popuscic.
~msciciel 28-05-2009 14:50
Najlepiej podac adres i dane chama, juz mieszkancy sami go naucza szacunku. Skoro SM nie daje rady, pokazmy jak to sie robi.
~LDZ 28-05-2009 15:21
To co się dzieje w tym miescie to wielkie nie porozumienie, a gdzie jest kurcze POLICJA nasi "stróże" prawa, w biały dzień taki incydent skandal
~APEL 28-05-2009 15:29
Dajcie namiary na tego mongoła(nazwisko,ksywa,nr domu) ludzie sami zdrobią porządek a wąskobarkowcy niech zajmą sie sciganiem dzieci na motorynkach i zakladaniem blokadek.
~LUDZIE !!!!!!!! 28-05-2009 16:11
czytajcie dokładnie ! Gdzie tu wina Starzy Miejskiej ? Przyjechali na miejsce więc o co chodzi ? W tym wypadku zrobili więcej niż Policja. Mieli wyważyć drzwi do mieszkania? Ustalili dane skoro jest notatka. Zgadzam się z byłym w jednej rzeczy. Ciekawe co dalej z notatką. Z drugiej strony skoro strażnicy dzwonili na domofon to wiedzieli do kogo. Więc w czym rzecz? Jest pokrzywdzony jest sprawca do sądu z tym. Dziwne jest tylko to stwierdzenie Pani Rzecznik" że numer 997 jest numerem alarmowym i w pierwszej kolejności przeznaczonym dla osób wobec których występuje realne zagrożenie dla życia i zdrowia zgłaszającego" Ma Pani nas za idiotów ? To co było opisane wyżej to co ? Przyjęcie z pączkami ? Ilu jest policjantów w Jelonce bo z tego co wiem jeśli chodzi o nabór to miejsc w Jeleniej już nie ma. Mylę się? Czyli pełna obsada.
~malkontent 28-05-2009 16:22
. . . takie właśnie mamy "szybkie" służby, gdyby ojczulek przyłożył pijaczkowi pewnikiem zaraz zostałby zatrzymany i osadzony za napaść biednego pijaczka, a tak . . . NON COMMENTARE
~HWDP 28-05-2009 16:32
ta podajcie jego dane albo chocby adres a hu...owi zrobie porzadek z glowka, poskacze mu po nogach to zrozumie tego chlopaka, a na koniec kopa w torbe zeby sie smiec nie rozmnozyl.... a policja to jezdzi ale do chlopakow palacych trawke bo oni sa spokojni HWDP wspolczuje chlopakowi i jego rodzica ze wierza w policje
~czarna ręka 28-05-2009 16:48
Wierzyć się nie chce jak się to czyta. W momencie kiedy agresywny pijany zdrowy facet atakuje inwalidę na wózku-to pytam!!! czy to nie jest REALNE zagrożenie zdrowia i życia ???? Pani Bagrowska-czegoś tu nie rozumiem.!!!!!!!!
~ 28-05-2009 17:08
Prawda taka że jak trzeba się bronić to można liczyć tylko na swoje pięści i siłę... smutna prawda ale jak widać potwierdza się
~s. 28-05-2009 17:49
W policji nic się nie zmienia.
~Pipi 28-05-2009 18:03
Straż Miejska jedyne co potrafi w naszym mieście to wlepiać mandaty za złe parkowanie. Może powinni zostać przekwalifikowani na Parkingowych.
~xyz 28-05-2009 18:13
policja i straż to są przecież leniwce albo koala...haha...żenada
~do piwosz 28-05-2009 18:35
to tak jak ze zgwałconą dziewczyną,najperw szuka sie u pokrzywdzonej winny a w tym czasi gwałciciel chodzi wolno i w pysk sie wszystkim smieje ku........wo
piipi 28-05-2009 18:47
~MALKONTENT..nalezysz do grupy narwanych mezczyzn i osadzasz zbyt szybko.*Fajnie,ze masz silne lapki,ale mamy rowniez mezczyzn innymi podejsciem do rozwiazania tego problemu.
ago. 28-05-2009 19:30
Jakaś totalna niemoc wśród stróżów prawa. Jak 997 jest dla zagrożenia zdrowia i zycia, to przecież mogli przełączyć na inny numer policyjny. Wszystkie były zajęte? Nie mogli przerzucić choćby kogoś z patrolu drogówki który był najbliżej tego miejsca, w celu interwencji? Cóż, policja woli przeprowadzać szkolenia wśród przedszkolaków. Pewnie, że to przyjemniejsze.
~mały grześ 28-05-2009 19:40
tylko w jeleniej takie dziadostwo a może nawet w całej polsce...
~a. 28-05-2009 19:41
kolejna patologia wśród słuzb porządkowych: obywatelu, broń sie sam, ale tylko w taki sposób, żeby nie uszkodzić napastnika, bo wtedy dopiero zaczna się problemy
~l 28-05-2009 19:58
jak ja bym dotrwała tego pijaka to by popamiętał moja torebkę do końca życia !!! a co do władzy: szkoda słów dla was!!!
ago. 28-05-2009 19:59
Do Malkontent - Jest wiele racji w tym, co napisałeś.
~Mała 28-05-2009 20:07
Miejscy i owszem nie mają wystarczających uprawnień więc ich nie winię. Ale co z cholernym numerem 997 i policją?????? Po kiego jest ten numer?? Po co płacimy podatki i fundujemy im nowe samochody którymi wożą tyłki nie tylko w czasie służby?? No po prostu gratulację panom policjantom za przyjęcie zgłoszenia i sprawne działanie.... Śmiech na sali!
~Tak tak 28-05-2009 20:08
Ten pijaczek to zwykłe zero!!!! kiedyś pewnie ktoś tego pajaca mocno machnie i po kolesiu będzie.
~dejf 28-05-2009 20:39
co za baran.jak by mnie trafił to by miał ciepło.Tak bym mu wpier....ił żeby się pajac jeden nauczył.
~ulyssenardin 28-05-2009 20:52
co się dzieje w tej Jeleniej....... ręce opadają......
~wqrwiony 28-05-2009 21:14
ojciec mogl zdjac pasek i mu przeleciec ze dwa razy po mordzie to by odrazu wytrzezwial brudas jeden
Cień 28-05-2009 21:32
Skandal!!! Co to za policja? osądzam ich tylko po tym artykule. To trzeba zgłosić gdzieś do telewizji, podajcie mi adres email, do jakiejś telewizji lubiącej takie afery, to sam do nich napiszę, o tym i innym, na temat policji. Ja nie mogę znaleźć adresu, bo mój telefon, nie obsługuje akurat tych stron, a nie ma mnie akurat w domu, by poszukać na kompie.
~Maciuś 28-05-2009 22:45
Moje zdanie jest takie że najlepiej powołać straż obywatelską! Chętni oraz Ci z poboru nie wyboru patrolowali by teren z podstawową bronią białą i nie było by problemu...
piipi 28-05-2009 23:31
..ten Pan na zdjeciu,to nie wyglada na..PRAWDZIEGO bandyte !
~kmam 29-05-2009 6:20
Szarpanina to nie jest napaść fizyczna ? Gratuluję Policji argumentów!
~JP 29-05-2009 16:34
Jak trzeba przyjechać do dzieciakow grajacych w pilke na kiepury policja jest szybko. Co się dzieje w naszym miescie?! Wspolczucia dla poszkodowanego!
~do Maciuś 29-05-2009 23:33
Pewnie aż Cię nosi: Moje zdanie jest takie że najlepiej powołać straż obywatelską! Chętni oraz Ci z poboru nie wyboru patrolowali by teren z podstawową bronią białą i nie było by problemu... To się nazywało ORMO i już było !

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group