Piątek, 29 marca

Autor: MDvR
Darłówko: XVI Letni Obóz JK Oyama Karate
Fot. użyczone
Tym razem ponad 100 uczestników jeleniogórskiego Klubu Oyama wypoczywało i trenowało w Darłówku nad morzem (15 – 25 lipca 2013r.). – Pogoda dopisała – słońce, słońce i jeszcze raz słońce towarzyszyło nam niemal przez cały pobyt. Dni rozpoczynaliśmy porannym rozruchem i treningiem biegowym na plaży, do której mieliśmy tylko 100 metrów – mówi Rafał Majda.

- W zależności od dnia po śniadaniu plażowaliśmy i zażywaliśmy kąpieli morskich lub zwiedzaliśmy Darłówko/Darłowo. Najmłodszym bardzo przypadły do gustu wyjścia i robienie niekończących się zakupów. Po obiedzie mieliśmy treningi na sali, gdzie doskonaliliśmy technikę oraz elementy walki kumite. Wieczorem w czasie wolnym dzieci i młodzież miały zajęcia sportowo - rekreacyjne oraz różnego rodzaju zabawy ruchowe, a seniorzy doskonalili Kata. Będąc na obozie nad morzem nie obeszło się bez treningu nocnego na plaży, gdzie przy wschodzie słońca wszyscy dzielnie kształtowali swoje charaktery. Oprócz typowo karateckich zajęć w trakcie obozu odbyliśmy wycieczkę statkiem pirackim, szaleliśmy w pobliskim aquaparku, nieco starsi uczestnicy wraz z Shihan i Sensei pływali 600 konną łodzią sportową, która zapewniła moc wrażeń na otwartym morzu. Zwiedzaliśmy także z przewodnikiem Darłowo, gdzie w trakcie wycieczki obozowicze dowiedzieli się wielu ciekawych informacji historycznych o tym nadmorskim kurorcie. Najmłodszym karatekom jak co roku przekazaliśmy ważne aspekty wychowawcze. Poprzez dyscyplinę i ciężką pracę treningową związaną z karate wszyscy uczestnicy mieli poczucie dobrze spędzonego i wykorzystanego czasu. Pod koniec odbyło się tradycyjne ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Cały obóz upłynął pod znakiem słowa OSU! Kto był ten wie, a kto nie ten będzie miał okazję za rok. Już teraz zapraszamy na XVII Letni Obóz JKO w terminie 6-16 lipca 2014 roku oraz na zimowy obóz w trakcie ferii 2014 roku – dodaje Rafał Majda.

Kadrę obozu stanowili: shihan Rafał Majda (5 dan), sensei Łukasz Mazur (2 dan), Grzegorz Trzeciak (3 dan), Andrzej Jastrzębski (2 dan) oraz sempai Beata Bukofaj (1 kyu).