• Wtorek, 17 września 2019
  • Godz. 14:41
  • Imieniny: Justyny, Franciszka, Roberta
  • Czytających: 7555
  • Zalogowanych: 17
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Wydobywają amunicję – saperska akcja

Wiadomości: JELENIA GÓRA
Środa, 1 czerwca 2011, 11:00
Aktualizacja: Czwartek, 2 czerwca 2011, 10:34
Autor: Angela
Fot. reporterzy Jelonki.com
Usuwanie z ziemi przy stacji paliw BP wybuchowego znaleziska o potencjalnym promieniu rażenia 500 m wbrew przewidywaniom nie zakończyło się dziś. Po usunięciu części pocisków z lat II Wojny Światowej akcja została przerwana i będzie kontynuowana od jutra rana. Okazało się bowiem, że to tylko wierzchołek "góry amunicji".

Przed godziną 19 z miejsca, gdzie odkryto amunicję, wyruszył saperski konwój z wyciągniętymi dziś pociskami i inną amunicją. Jednocześnie otwarto zamknięty od przedpołudnia odcinek ulicy Mostowej, a także pobliskie trakty. Na swoje trasy wróciły autobusy MZK. Tak będzie jednak tylko do jutra, do godz. 8, kiedy to saperskie działania zostaną wznowione.

Dziś okazało się bowiem, że kilka pocisków, które odkryto wcześniej, to tylko wierzchołek "góry amunicji", która pod ziemią przeleżała najpewniej od 1945 roku ukryta na terenie dawnej kaflarni. - W ziemi znajdowano kolejne pociski pochodzące z czasów ostatniej wojny - mówi podinspektor Edyta Bagrowska z Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. Wykopano kilkanaście sztuk niewypałów, ale w ziemi pozostało ich jeszcze wiele. Ile? Tego nie wie nikt.

Na miejsce działań nie były wpuszczane osoby postronne - stąd brak zdjęć z terenu akcji. Nad jej przebiegiem czuwali policjanci z Jeleniej Góry i powiatu oraz patrole strażników miejskich i strażaków i pracowników zarządzania kryzysowego, którzy pilnowali, aby nikt nie przedostał się do zagrożonej strefy.

Jutro powtórzy się scenariusz z dzisiejszej akcji. - Drogi będą zablokowane na całym obrębie skrzyżowania, od ronda jadąc od trasy Czeskiej, od skrzyżowania z ul. Różyckiego jadąc od Zabobrza, wyłączone będzie też Osiedle Robotnicze i ulica Mostowa – powiedział Zbigniew Markowski, zastępca komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze na konferencji prasowej zorganizowanej w jeleniogórskim ratuszu, na której obecni był, między innymi, Marcin Zawiła, prezydent Jeleniej Góry.

Z centrum w kierunku Zabobrza dojedziemy tylko do Baszty Grodzkiej. Przejezdna będzie natomiast aleja Wojska Polskiego. Wyłączenie zagrożonej strefy dotyczy również ruchu pieszych. Prosimy by nie próbować podchodzić na wyłączone odcinki, bo policjanci będą mieszkańców zawracać. Za zgodą i w porozumieniu z saperami co 40 min. Ruch będzie odblokowywany na około 20 min. Nie będzie to jednak dotyczyło ul. Mostowej i Podwala, gdzie ta strefa będzie wyłączona na stałe – dodał mł. insp. Markowski.

– O tej akcji powiadomione zostały wszystkie służby, również my jesteśmy w pełnej gotowości. Prosimy jednak mieszkańców o to, by wzięli sobie nasze apele do serca – wtrącił Marcin Zawiłą, prezydent Jeleniej Góry.

Pociski artyleryjskie radzieckiej produkcji odkryto przedwczoraj podczas prowadzonych wykopów za stacją BP nieopodal rzeki. W miniony poniedziałek saperzy z Bolesławca wykopali i wywieźli 14 innych, mniejszych pocisków artyleryjski i kilka łusek z prochem.

- Te dwa pociski zostały jednak do dzisiaj bo teren jest tak niewygodny, że do ich wydobycia potrzebny był specjalistyczny sprzęt, koparka, która usunie ziemię, tak byśmy mogli dojść i wyciągnąć te pociski, wywieźć i zdetonować na poligonie w Świętoszowie. Niewykluczone, że w tej ziemi mogą znajdować się jeszcze inne pociski. Nie są to jednak niewybuchy czy niewypały, ale amunicja porzucona, typowo zakopana bez oznak wystrzelenia. Zapalniki, które były są w dalszym ciągu czynne i niebezpieczne – ostrzegł starszy sierżant Dariusz Tkaczyk z 23 Patrolu Rozminowania z 23 Śląskiej Brygady Artyleryjskiej z Bolesławca.

Tymczasem miasto było dziś pogrążone w chaosie komunikacyjnym. Tworzyły się korki na rogatkach, między innymi na ulicy Sobieskiego. Mocno zakorkowana, choć przejezdna, była aleja Wojska Polskiego. Zmotoryzowani nie wiedzieli o akcji, rozdrażnieni byli także pasażerowie MZK czekający na autobusy, które miały ogromne opóźnienia.

O przebiegu akcji mieszkańcy mogą dowiadywać się dzwonią na policyjny numer telefonu : 75 75 20222 oraz 75 75 20 240.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (186) Dodaj komentarz

~Szymek 1-06-2011 11:10
Jakieś fotki byście dali.
~do szymek 1-06-2011 11:16
A ty co korków w Jeleniej nie widziałeś ?
~kmam 1-06-2011 11:22
Ci, którzy nie muszą dzisiaj wyjeżdżać autem nie powinni przejeżdżać przez centrum miasta. ... to są dwa zdania :) -> Ci, którzy nie muszą dzisiaj wyjeżdżać autem, niech tego nie robią. A ci którzy wyjadą nie powinni przejeżdżać przez centrum miasta. :)
~ 1-06-2011 11:22
Jak by coś się zmieniło wcześniej to dajcie znać bo ja tam do Jeleniej będę wjeżdżała ok 13.00-13.30---może będzie już po wydobyciu i po korkach.......
~piechur 1-06-2011 11:24
Masakra.Ja rozumiem jest problem to trzeba go usunac ale dlaczego nie robi sie tego profesjonalnie???? Az strach pomyslec ze gdyby cos sie stalo gorszego czego nie zycze to bylibysmy zdani wylacznie na siebie a nie na odpowiedzialnych w tym zakresie.Mostowa zamknieta dla ruchu a.....piesi chodza wiec ???? Skrzyzowanie JPll z ul Ropzyckiego radiowoz na srodku policjanci siedza na masce i pelny luz sygnalizacja wlaczona korki az po stacje Shell i na Rozyckiego az do Zlotniczej.Skrzyzowanie Kilinskiego Os.Robot.korki ze konca nie widac z obu stron sygnalizacja wlaczona ruch tylko w dwu kierunkach straznik miejski chodzi sobie po poboczu i ?????? DLACZEGO nie wylaczono sygnalizacji swietlnej i nie kieruje sie ruchem by uplynnic ten ruch? No ale sztab kryzysowy czuwa tylko nad czym i jak?????
~ 1-06-2011 11:24
korki jak w dużym mieście :D jelenia się rozwija widać bardzo za rządow pana w czerwonym sweterku. jesteśmy już lepsi pod tym względem od wrocławia :)
~do piechura 1-06-2011 11:30
Ale o co ci chodzi? Bełkoczesz coś bez sensu.
rymcycymcy 1-06-2011 11:32
Powiem starej, że skoczę do Tesco ...sposób na wolny wieczór ! ;)
~zewsii 1-06-2011 11:34
Dwa pociski 75mm to takie, jakimi strzelał "Rudy". Jaja sobie robią saperzy. 500m promień rażenia? Tylko wtedy, gdyby była do tego jeszcze lufa. Z puszki jednolitrowej z karbidem strzelało się bardziej efektownie. Ryzyko ponosi wyłącznie operator.
~ 1-06-2011 11:34
Dlaczego takie zadania nie są przeprowadzane w nocy ?? Można się było do tego przygotować - odpowiednio oświetlić teren prac. Ale nie, najlepiej zakorkować całe miasto w środku dnia. Widać, że myślenie w naszym narodzie nie jest najmocniejszą stroną.
~aras 1-06-2011 11:40
Zastanawiam się tylko czy całej akcji nie można było przeprowadzić w godzinach o mniejszym natężeniu ruchu. Nasze władze jak zwykle myślą, myślą i myślą jakby tu by uprzykrzyć życie obywatelom.
~nix 1-06-2011 11:42
Jeśli nic nie wybuchnie to Zawiła powinien podać się do dymisji za to, że zgodził się na zablokowanie miasta bez powodu.
vvupe 1-06-2011 11:46
gdybyśmy mieli tyle pamiątek po wojnie jak Kołobrzeg, to JG była by zakorkowana przez cały rok. ps. pani Edycie lepiej w blond... :)
~BurningHate 1-06-2011 11:56
Rozwalają mnie zawsze, wasze "fotorelacje" i te ostatnie zdjęcie budujące napięcie i groze chociaż jest też w nim troche humoru, Szymek doceń, że redakcja doda ci zawsze fajne foteczki :E
~koleszka 1-06-2011 12:10
Ale fajnie ,super , więcej takich akcji w Jeleniej , chcemy jeszcze!! Kiedy zamkną ścisłe Centrum??
~Jeloneczka 1-06-2011 12:15
Zdjęcie nr 3 - rewelacja miesiąca :)))))
~paranoja 1-06-2011 12:18
a moze by tak w nocy to wywozic a nie pol miasta zablokowane
~kizior 1-06-2011 12:22
A nie można było tego zrobić po południu jak jest mniejszy ruch.
Piipi Jelonkowa 1-06-2011 12:22
~OJEJ ! ..chyba będzie wyła ..SYRENA ! ..idę do piwniczki .
~zBIGs 1-06-2011 12:28
ale fajna impreza na Dzień Dziecka
~zewsii 1-06-2011 12:28
A wystarczyłoby przykryć te dwa pociski łyżką tej kopary i trochę poszurać. Gdyby "walnęły", to byłoby tylko trochę hałasu. Stary, zawilgocony proch i kaliber 75mm. Dobrze, że nie poprosili NATO o pomoc.
~kmam 1-06-2011 12:35
Czy przez wiadukt można przedostać się w ramach 20 minut co 40 minut? Może ktoś wie?
~do lulululul 1-06-2011 12:39
Popieram. 100/100
~mały autobus 1-06-2011 12:40
Są dwa nieszczęścia . 1 . to praca u mojej Kryśki a 2 to ryży i jego zarządy reszta nawet bumba to pryszcz.
___x 1-06-2011 12:48
ale naświrowali pawiana i to jeszcze o tej porze a jak k***a ludzie do pracy na 2-gą zm mają do pracy dotrzeć, nie można było w nocy tego zrobić? i dlaczego w naszym kraju nawet na najniższych szczeblach rządzą ludzie którzy sie do tego nie nadają "co to będzie durno wszędzie idioci w rzędzie"
~xyz 1-06-2011 12:52
moglibyście np napisać, że większość autobusów mzk kursuje przez ulicę Wojska Polskiego (linia nr 3,11,20,7)
~mrs 1-06-2011 12:57
i bez bombów w jelonce są korki :D
~? 1-06-2011 12:58
Koniec świata Panie Dziejku, koniec świata :)) hahahahahaha
vvupe 1-06-2011 12:58
piipi idź i nie wychodź z niej nigdy więcej
~ja 1-06-2011 13:01
a ja sie tak zastanawiam czy osoba robiaca zdjecia przechodniom lub samochodom ktore maja nieocenzurowe nr rejestracyjne ma pozwolenie tych osob lub wlascicieli? no bo jesli nie to dlaczego sa wrzucane? bo wydaje mi sie ze aby upublicznic zdjecie jakiejs osoby nalezy miec jej pozwolenie prawda? autorowi radze ocenzurowac nr rejestracyjny samochodu zanim wlasciciel sie kapnie, nie powiem na ktorym zdjeciu sami szukajcie a pozniej sprawdze:D
~ 1-06-2011 13:25
Zdjęcia osób w miejscach publicznych nie wymagają zgody fotografowanego na ich upublicznienie.
~Hi hi hi 1-06-2011 13:25
A dlaczego tylko część mieszkańców została ewakuowana z zgrożonego terenu???? No chyba, że to wytyczne z ZUS-u względem emerytów i rencistów.
~*** 1-06-2011 13:34
A jak dojechac na zabobrze?
~szok 1-06-2011 13:37
nie mam pytań! zgadzam się z przedmówcami - co za idiota zgodził się zamknąć pół miasta w godzinach szczytu?! nie można było kopać w godzinach wieczornych?! przejazd z Zabobrza dziś do centrum to min. 40 minut! chora sprawa...
~kaboom 1-06-2011 13:38
Wymagają, wymagają. Nie jest potrzebna zgoda tylko w przypadkach, gdy osoba na takich zdjęciach stanowi "szczegół całości", co znaczy, że jest małym i nieistotnym elementem, tłem fotografowanej kompozycji. Fakt że jest to miejsce publiczne a nie twoja sypialnia nie ma tutaj nic do rzeczy. "2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku: 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, krajobraz, publiczna impreza." (art. 81 ust. 2 pkt 2 ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych) O tym, czy w danej kompozycji ktoś jest tylko szczegółem całości czy już tematem zdjęcia, decyduje sąd. Bezpiecznie jednak uznać, że jeśli w danym miejscu jest 100 osób i robimy zdjęcie tej grupie, to wszystko jest ok. Jak zrobisz zbliżenie na jedną z tych osób - już nie.
~ 1-06-2011 13:42
hmm czy koło Społem "Rondo" można na światłach skęcić w prawo? żeby dojechać na zabobrze?
~rozdwojony 1-06-2011 13:43
Zastanawia mnie tylko, czy były konieczne aż takie obostrzenia. Pocisk waży kilkadziesiąt kilo, ale ładunku miotającego jest pewnie 3-4 kilo, reszta to rdzeń. Przy wybuchu rdzeń poleciałby max kilka centymetrów, może metrów (bez lufy). W okolicy sam piasek. Pewnie jakieś kamyczki czy resztki z łuski mogłoby miotnąć na tych kilkaset metrów, ale w odległości kilkudziesięciu metrów już co najwyżej siniaka by to nabiło. W takim razie mam propozycję do tych państwa. Ma sypnąć w niektórych miejscach w Polsce gradem. Ewakuujmy ludzi. Zagrożenie podobne.
rymcycymcy 1-06-2011 13:44
12:28 | ~zewsii | ...robisz tak czasem sobie pod kołdrą ? ;)
~ 1-06-2011 13:45
drogi dalej są zamknięte?
~zed 1-06-2011 13:56
Plicjanici na Różyckiego/JPII pilnuja chyba radiowozu, po co pokierować ruchem, światła nikt nie pomyslał żeby wyłączyć i wszyscy stoją choć ruch mógłby się odbywać całkiem bezkolizyjnie. Oj, boli myślenie naszą drogówkę!!!
~karen 1-06-2011 14:03
Czy będą utrudnienia w powrocie do domów samochodami w dzielnice zamknięte?
~kierowca1 1-06-2011 14:03
czy z bankowej przez poznańską wyjadę z Jeleniej?
~zed 1-06-2011 14:03
Plicjanici na Różyckiego/JPII pilnuja chyba radiowozu, po co pokierować ruchem, światła nikt nie pomyslał żeby wyłączyć i wszyscy stoją choć ruch mógłby się odbywać całkiem bezkolizyjnie. Oj, boli myślenie naszą drogówkę!!!
~hej znawcy 1-06-2011 14:06
A nie można było wcześnie, później, w nocy, w dzień, gdzie indziej, szybciej, wolniej, samolotem, przy użyciu różdżki ..... Szok ilu znawców mamy w jelonce... po prostu bełkot
~ 1-06-2011 14:09
cz z jeżowa dojadę do cieplic??
~zewsii 1-06-2011 14:11
@13:44 | rymcycymcy | No coś Ty! Czyżbyś miał jakieś "kosmate" myśli? W tym wieku to już nie uchodzi! :-)
~me 1-06-2011 14:13
Jakby można było akcję przeprowadzić w innych godzinach to pewnie tak by się stało ale po co pomyśleć? Najlepiej chwycić się pierwszego lepszego sposobu, na to żeby zjechać innych z góry na dół. Teraz każdy się wymądrza, że to nie jest aż takie zagrożenie żeby zamykać pół miasta ale jakby nie daj boże coś się stało to by była wina władz oczywiście. Wszystko byle tylko sobie ponarzekać. Żenada... Ludzie zmieńcie podejście do życia!
~glodny 1-06-2011 14:13
a "mac" czynny bo głodny
~zed 1-06-2011 14:17
Plicjanici na Różyckiego/JPII pilnuja chyba radiowozu, po co pokierować ruchem, światła nikt nie pomyslał żeby wyłączyć i wszyscy stoją choć ruch mógłby się odbywać całkiem bezkolizyjnie. Oj, boli myślenie naszą drogówkę!!!
~azbest 1-06-2011 14:22
w radiu mówili, że wszystko będzie zamknięte prawdopodobnie do godziny 18stej
~nix 1-06-2011 14:23
13:24, jeśli nie jest to osoba publiczna to wymagają zgody. Chyba, że fotografujesz tłum i osoba stanowi jego część, tak jak napisał kaboom, ale nawet wtedy może zabronić publikacji swojego wizerunku.
~adi 1-06-2011 14:26
sęsacja w mieście zero fotek z akcji ale akcje miał fotograf korki w mieście jakby ich w normalny dzień nie było parodja .
~Purystka 1-06-2011 14:36
"sensacja" i "parodia"
~jaaan 1-06-2011 14:40
jestem w szoku ilu 'specjalistów' od logistyki i działań saperskich tu mamy. Nie rozumiem po co ściągać ekipę z Bolesławca? Może szybciej by było jakby ci wszyscy 'specjaliści' sami się zabrali za wyciąganie tych pocisków. Nie tylko korków by nie było ale zapewne również połowy jeleniej.
~Łasica 1-06-2011 14:47
Aleja Korka Polskiego
~ 1-06-2011 14:51
Ci specjaliści to zazwyczaj onaniści komputerowi. Pomiędzy tą właśnie czynnością, a wyciskaniem pryszczy jeszcze znajdują czas na komentowaniu i krytykowaniu wszystkiego i wszędzie.
~jasia 1-06-2011 14:59
radni potrzebują na salach nagłośnienia i więkrzej diety a wy chciecie żeby miasto było bez korków zamiast w nocy to oni robią w dzień tak pokazuje się sprawność służb antykrysysowe a kasiore biorą jak było po powodzi
~ 1-06-2011 15:09
Do cieplic z zabobrza to radze przez jeżów później siedlęcin, goduszyn, iz goduszyna nie na lubańską bo tam to dopiero korek jest ale w lewo na szklarską i przez wojcieszyce. :) Taka wycieczka krajoznawcza ale przynajmniej bez korków
~iras 1-06-2011 15:12
Tak właśnie wracałem z Zabobrza/do 15.09/Polecam.
~ 1-06-2011 15:21
jak dojade do tesco z karpacza? czy drogi sa zamkniete?
~Zdzich 1-06-2011 15:47
Myślenie nigdy nie było najmocniejszą stroną polaków. Po co zrobić to szybko i bezboleśnie w nocy, skoro lepiej doprowadzić do tego, że Niemcy 70 lat po wojnie sparaliżowali całe miasto na cały dzień. Ogromne straty dla stacji, wielki paraliż w całym mieście - co to panów specjalistów obchodzi... A przecież w nocy nie będą tego robić, bo noc jest od spania. Takie jest właśnie zaściankowe myślenie polaków... P.S. me - a jak to jest możliwe, że na zachodzie Europy można, a w Polsce nigdy nie można? Kiedyś stojąc w jakimś korku zapytałem robotnika dlaczego takie rzeczy wykonywane są podczas największego natężenia ruchu, a ów robotnik odpowiedział mi właśnie "Panie, noc jest od spania, a nie od pracowania"
~1978nnn 1-06-2011 15:48
zgadzam się z wieloma przedmówcami ... dlaczego tego nie mogli zrobic w nocy , tylko Zawiła zablokował pół miasta i radochę ma !!!! Lub w godzinach wieczornych .... tragedia z tą naszą władzą , po za tym czego nikt nie poinformował mieszkańców wcześniej ... i autobusów mzk inaczej nie ustawił ???
rymcycymcy 1-06-2011 15:54
Najlepiej, to byłoby zebrać razem tych wszystkich co tak świetnie znają się na robocie saperskiej, co tak znakomicie tutaj doradzają i narzekają ...wpuścić wszystkich jednocześnie pod BP ...i szybko zwiewać !! :))
~Jan 1-06-2011 16:03
prawda jest taka życie ludzi jest ważniejsze niż jakieś korki
~ 1-06-2011 16:04
no tak ... korki ... tzn sorry ... Korki ...
~tamtaram 1-06-2011 16:06
prawo powinno zabraniać wypowiadać się publicznie osobą głupim, np. takim jak ~adi :)
~makfan 1-06-2011 16:10
Nie no, jak zaraz nie wciągnę bigmaka z makdrajwa, to trafi mnie jakaś faka!
~ 1-06-2011 16:10
Potencjalny promień rażenia 500m jest ze względu na obeność stacji paliw.
~boonus 1-06-2011 16:11
Gratulacje dla osób, które wyobrażają sobie pracę saperów przez całą noc przy sztucznym świetle.
~zaber 1-06-2011 16:11
Z Karpacza na Zabobrze super pojechac na Lomnice Wojanow Maciejowa i git. Odwrotnie podobnie.
~vnbnbgmng m 1-06-2011 16:15
chyba niekotrzy zapomnieli ze sa tam rowniez stacje benzynowe...
~kryształowy 1-06-2011 16:15
to niesamowite co jeszcze się kryje w jeleniej górze
~Mira 1-06-2011 16:30
jak tak czytam te wieczne uszczypliwości i narzekania moich współmieszkańców to aż słabo sie robi naprawdę. Zachowujecie sie Państwo jak kibice ktorzy przyglądają sie tym ktorzy pracują i stojąc z boku wiedzą najlepiej jak wszystko zrobić, ale ta wiedza ogranicza sie niestety tylko do narzekania,,,, a ja proponuje Państwo drodzy podwinąć rękawki i zrobić cos na rzecz miasta, może od porządkowania terenow rekreacyjnych rozpocząć hm??? np, psie odchody uprzątnąć , gwarantuję że skończą sie narzekania. Pozdrawiam wszystkich optymistów :)
~DANA 1-06-2011 16:40
BYŁAM W JELENIEJ, SZNUR SAMOCHODÓW...
~KRISS 1-06-2011 16:45
Totalny bajzlel ze strony policjantów. Burdelem tego nie nazwę , bo bym obraził najstarszy zawód świata. Jak można było otworzyć Castoramę i zablokować wyjazd i wjazd od strony Al. J.P.II? Żadnego znaku przed skrzyżowaniem Al. J.P.II z ul. Grunwaldzką , że to jedyny wjazd do Castoramy. A potem pretensje do klientów Castoramy, że skręcają w prawo za skrzyżowaniem i przejeżdżają pod wysoko umieszczoną taśmą na plac przed sklepem. Nobla dla myślących ,,Inaczej" za ten debilny pomysł. Następny Nobel za chory pomysł nie wpuszczania ruchu od Goduszyna do ul. Spółdzielczej i dalej w stronę Małej Poczty. Ale w drugą stronę można było przejechać tę trasę. Ogólnie patrząc na niemrawe działania policji uważam, że najlepiej to im wychodzi - Pielgrzymka na Jasną Górę. Reszta to DZIADOSTWO.
~Gość 1-06-2011 16:46
Akcja akcją, lecz po co blokuje się np. przejazd koło sklepu ALDI w kierunku centrum, skoro centrum zagrożenia znajduje się tuż obok stacji BP i opodal estakady, którą ruch bez problemu jest puszczany :/ Wyłączona sygnalizacja świetlna na Al. J.P. II i w innych miejscach utrudnia dodatkowo jazdę, bo oprócz już gigantycznych korków przepustowość maleje znacznie; zresztą pół Jeleniej dziś zjechałam i nic nie załatwiłam, ale to już siła wyższa. Rozumiem, że "wujek Adolf" temu zamieszaniu winny, nie mniej jednak całość nie jest skoordynowana prawidłowo. Zgadzam się także z zed, że na Różyckiego radiowóz zamiast być w akcji jest raczej pilnowany.
~ 1-06-2011 16:46
narobili krzyku i rwetesu jak by brytyjskiego FATBOYA znależli.
~Gość 1-06-2011 16:51
Z jeżowa owszem, przez Siedlęcin na główną w kierunku Zgorzelca, a stamtąd na Jelenią i Szklarską Porębę, skąd wiedzie droga do Cieplic np. kierunek mała poczta i dalej ulicą Wolności, albo pojechać na wprost i kierować się krajową na Szklarską skąd skręca się na Cieplice drogą obok stadionu i placu bazarowego.
~do w nocy 1-06-2011 16:52
do wszystkich madrali chcących, by saperzy pracowali w nocy. To nie zabawa w salonowca. Jak waszym zdaniem wydobywanie pocisków stwarzających realne zagrożenie miałoby sie odbywać w nocy? Jeden ruch koparka i pół dzielnicy w niebiosach. Troche wyobraźni, proszę.
~do Krissa 1-06-2011 16:59
Jak szukasz myślących inaczej i debilnych pomysłów - to po prostu popatrz w lustro i przeczytaj swój wpis ....
~KRISS 1-06-2011 17:03
Tu nikt nie ma pretensji do saperów. Chwała im za ich poświęcenie. Pretensje mamy do głównego koordynatora ruchu, który najnormalniej w świecie wystawił jeleniogórską policję na pośmiewisko. Ktoś powinien beknąć za ten chaos jaki jest w dniu dzisiejszym na drogach miejskich. A wpisy kierowców o tym świadczą.
~ 1-06-2011 17:07
nie bd się wypowiadać, jak większość,bo się na tym nie znam i nie mam pewności,czy np. takim dobrym pomysłem byłoby wykopywanie tego w nocy itd. ale mam pyt. nie wie ktoś czy jutro też bd zablokowane czy dzisiaj kończą???
~KRISS 1-06-2011 17:11
Do ~ do krissa - Ty chyba jesteś tym koordynatorem z U.M. albo jednym z tych co tak ,,wspaniale " kierują ruchem. Jak się TIR rozkraczył na Rondzie przy Spółdzielczej ( wylot na Szklarską) to nie można jego było ściągnąć przez 3 godz.? A ci trzej panowie w białych czapkach to zachowywali się jak by ich tam pierwszy raz postawiono. I tyle.
~bellize 1-06-2011 17:28
a jak z pks-em, tzn normalnie się wsiada i wysiada na pksie? na zdjęciach widzę, że aleja jana pawłą II jest zablokowana z jednej strony od sklepu aldi a z drugiej od różyckiego...
~des 1-06-2011 17:28
juz sie mówi ze to nie tylko amunicja sie tam znajduje ale cos jeszcze, wtajemnoiczeni wiedzą ponoc o co chodzi
~Frendzel 1-06-2011 17:33
Da rady wjechac do Tesco i wyjechać?
~zdjęcie 15 1-06-2011 17:39
Karol wymiata hehehehee
alexpand 1-06-2011 17:47
No cóż...Trzeba załatwić saperkę i dobrze się okopać bo ruskim nie chciało się po zakończeniu wojny transportować amunicji . Możliwe że zostawili na czarną godzinę....Tym razem to amunicja zaskoczyła drogowców....Zreszta całkiem możliwe że to Kaczorek Jaruś , który dzisiaj obchodzi święto , ze swoją anty patriotyczną PIS-owską sektą psychopatów przygotował się na zaplanowaną domową wojenkę ....
~myszka1 1-06-2011 17:51
A teraz trobia , ze jutro od 8 powtorka z rozrywki, jak tak mozna robic zeby wczesniej nie zorganizowac dla zmotoryzowanych objazdow, tak zeby ruch plynnie sie odbywal i nie dzialo sie tak jak dzis ze nie wiadomo gdzie jechac, policjanci poopierani o radiowozy, skoro ruchem kieruje policja to po co powlanczana jest sygnalizacja swietlna, choos i nic wiecej, ale takie sytuacje to tylko u nas, a jak bedzie jutro?????????
~borówa 1-06-2011 17:56
gdzie mam dzisiaj mieszkać?
~do: ~me 1-06-2011 17:59
WRESZCIE KTOŚ NORMALNY COŚ MĄDREGO NAPISAŁ :-). Popieram Cię w 1000% procentach! Cóż, dzieci neo dopadły komputer i piszą..
~boy 1-06-2011 18:03
I jakby było mało krzyżówka W.Polskiego z Matejki dzwon karetki pogotowia z osobówką...
~ktośka 1-06-2011 18:15
Boże, kiedy czytam niektóre z waszych komentarzy, to mi się słabo robi. - \"Czy nie mogą tego robić w nocy...\"? - Sami sobie grzebcie w nocy w stercie niewypałów- nawet na najlepiej oświetlonym placu! Życzę powodzenia- szczególnie w odnalezieniu operatora sprzętu, który się na to zgodzi. A najlepiej, żebyście jeszcze mieszkali- w tych kamienicach w strefie zagrożonej- jak by wam kazali całą noc stać z dala od domu, może by wam ziąb rozumki przewietrzył. \"To tylko kaliber 75 mm, a tu taka panika!\" - A nie czytaliście, że jest tego więcej, nie wiadomo dokładnie ile? Weźcie pod uwagę, że im głębiej- tym większego kalibru pociski mogą się znajdować, a nikt tak na prawdę nie wie, co tam jeszcze pozostawił nam w spadku nasz czerwony brat.
~Ktośka 1-06-2011 18:19
I w końcu: - "Zawiła powinien się podać do dymisji, jeśli nic nie wybuchnie" - a co byś powiedział jeden z drugim - beztroski baranku, gdyby wybuchło- a Pan Zawiła nic wcześniej nie zrobił???? Proszę więc - pomyślcie trochę , zanim zamieścicie tego typu wypowiedź, dobrze? Jest bajzel na mieście, jest dezorganizacja i korki, i ta akcja pochłonie olbrzymie środki. Ale jeśli ktoś jeszcze uważa, że nie warto- to znaczy , że jest skończonym osłem. Tego typu składy amunicji- na prawdę mogą być potężne. I groźne- zwłaszcza z uwagi na fakt, że uległy korozji.
~Frendzel 1-06-2011 18:21
"w radiu mówili, że wszystko będzie zamknięte prawdopodobnie do godziny 18stej" - czy wiadomo coś jak jest teraz z ruchem drogowych w okolicy tesco i czy w nocy blokada ruchu bedzie tak samo obowiazywac?
~Mieszkaniec 1-06-2011 18:22
A mnie to się podoba. Autobusty jeżdża super. Nareszcie większą ilością linii można się dostać na Zabobrze. Np z Wojska Polskiego autobusem nr 7. normalnie tego nie ma.Nareszcie czuję się jak za granicą. Co chwilę autobus. Jestem za akcjami szukania niewypałów w Jeleniej Górze. Plusy: jescze lepsze połączenia autobusowe z zabobrzem, bezpieczne miasto i to wszystko w ramach akcji nie śpimy na bombach. "Jelenia Górą"... "Ups". Alternatywa jest przecież pod ziemią...
~adi 1-06-2011 18:28
K***a pociski lezaly w ziemi ok 76 lat i jakby nie mogli ich wykopac ich na weekend gdzie natężenie ruchu jest małe , no bo kto chce przyjechac do miasta w którym prawie nic nie ma.Pozdrawiam zarządców MZK za calkowite niepoinformowanie ludzi i zmianach trasach autobusów.Miasto wgl nie jest przygotowane na takiego typu sytuacje
~terorysta 1-06-2011 18:28
W nocy wrzucę tam granat.. ciekawe co będzie..
~truskawkowa. 1-06-2011 18:29
od Małej poczty na Zabobrze - 40 minut. ;P a poza tym.. nie sposób się dziś spóźnić na jakiś autobus. :)
~Paranoja 1-06-2011 18:41
Wjazd do Jeleniej był zablokowany od wjazdu na giełde to hyba jest bomba atomowa
~ 1-06-2011 18:47
a z drugiej strony od Maciejowej.
~Iza 1-06-2011 18:51
Nie atomowa, tylko jakby pieprznęło i zabrało ze sobą zbiorniki na dwóch stacjach, to byśmy mieli nowy zalew na Bobrze... Poważnie Castorama była otwarta??? Kogoś chyba bozia nie kocha... A konwój z tym gównem właśnie sobie pojechał. I niech żaden ślepy i głuchy półgłówek co to "musi zdążyć" w niego nie wjedzie po drodze...
~do terorysta 1-06-2011 18:51
ciebie to juz za to co napisałeś powinny władze namierzyć i wsadzić gdzie trzeba,a poza toba jełopie to dziwicie sie ze jest taka sytuacja? kilkanascie pociskow i reszta w ziemi to nie sa przelewki,wolelibyscie jechac obok tej stacji gdy nagle nie daj boze nastapila by eksplozja?????? trzeba czekac i miec nadzieje ze zaden nie wybuchnie.
~Police 1-06-2011 18:54
Przez tych dwóch leniwych Panów z drogówki na skrzyżowaniu JPII-Różyckiego jak wyżej pisał Zed setki osób spóźniły sie do pracy, setki jk nie tysiące osób poniosły wymierne straty dające się łatwo policzyć. Zaznaczam, że nie jest to wina saperów, bomb i innych tego typu sytuacji a tragicznej organizacji ruchu drogowego! Zamiast barany pokierować ruchem to oparci o Mondeo pilonowali go chyba a kierowcy stali na w tym wypadku nikomu nie potrzebnym czerwonym świetle. Takie mieli wytyczne od komendanta czy wykazali sie oddolną inicjatywą olewania obowiązków? Przyglądali się sytuacji? Z suszarką w reku to policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego czują sie zdecydowanie pewniej. No i oczywiście w tych swoich ciemnych okularkach...dowartościowanie na 200% :P
~ 1-06-2011 18:59
Czy ktoś wie czy jutro gimnazjum nr 3 będzie otwarte bo przecież jest zero dróg dojazdowych ?
~ 1-06-2011 19:00
nasza policja nie potrafi kierować ruchem dlatego stoi i podpiera samochody,
~bbb 1-06-2011 19:00
drogi już przejezdne od kilkunastu minut!
~18:51 1-06-2011 19:00
do jutra ruch wrócił do normy? a do cholery ktoś tego pilnuje? chyba kazdy mieszkaniec tego miasta wie ze mamy tu po****** malolatow,ktorzy pewnie beda chcieli przyjsc w nocy i ukrasc jakis pocisk albo gorzej zdetonowac???? tak jak ten kretyn o nicku terorysta.
~mich 1-06-2011 19:06
Eksperci od wszystkiego znowu dali o sobie znać.Wprost szaleją. Bo przeciez takich okolicznośći do wykazania sie swoja wszechwiedza jeszcze nie mieli.I saperow mozna skrytykowac . I policji dołozyć. A i Włodarze miasta tu tez przeciez wg nich nie bez winy!!!!!!! Ludzie opamietajcie sie . Zielonego pojęcia nie macie o dzialaniach w tego typu zdarzeniach.Zenada!!!!!!!!!
~ 1-06-2011 19:06
Do Gimnazjum nr 3 jest przecież dojście.... Podwale, PKS, Mechanik, tyłem przez Pekin
~do mich 1-06-2011 19:14
A po czym mamy oceniac jak nie po efektach dzialania tych sluzb?????????? Wg. Ciebie wzorcowa akcja, pewnie premie tez sie posypia dla szefow.
~bercik 1-06-2011 19:16
co za osioł przeprowadza taką akcję w środku tygodnia w godzinach szczytu!!!??? nie można było tego zrobić w sobotę popołudniu lub niedziele kiedy ruch jest mniejszy. Nikt w tym mieście głową nie myśli!! Widać mamy bardzo mądra władzę w tym mieście
~proste 1-06-2011 19:19
Teraz takie proste pytanie - czy linia kolejowa była zamknięta ? NIE ! Co to oznacza ? Gdyby był SKM to nie byłoby takich problemów. To jest kolejny argument przemawiający za stworzeniem sieci kolejowej wewnętrznej dla kotliny.
~fikus 1-06-2011 19:25
bombę pokażcie!!!grubasy z wojska i policji nudne!!!
~do misiakow 1-06-2011 19:29
moglibyscie chociaz 2 pelne pasy puszczac albo blokowac pelne 2 pasy
~noc 1-06-2011 19:34
dlaczego w nocy tego nie robią paraliżują całe miasto kto odda ludziom kasę którą potracili przez tych amatorów
~animi 1-06-2011 19:40
jelenia by wyleciala w kosmos ;) i by bylo wtedy koniec swiata ;D
~abc 1-06-2011 19:49
Skoro te niewybuchy przeleżały w ziemia od 1945r to chyba by można je usuwać np.w sobotę po południu czy w godzinach rannych w niedzielę kiedy mniej ludzi jedzie do pracy, szkoły mają wolne.Tych kilka dni w czasookresie 67 lat chyba już nie miałyby znaczenia dla powodzenia operacji, a zdecydowanie sprawniej cała operacja by przebiegła.No ale policja,wojsko saperzy muszą mieć wolne w sobotę i niedziele.Dobrze że bidaki chociaż mogą skorzystać z wcześniejszych emerytur po kilkunastu latach pracy.No ale nie ma co skoro ma się tak stresującą pracę .
~do abc 1-06-2011 19:50
beka z ciebie harcerzyku
~ 1-06-2011 19:57
a ja sie pytam co to za milicjant bez kultury stal dzis przed estakada i zawracal wszystkich, nie dosc, ze ja jego kolezanka nie jestem, zeby mi na TY walil- 'gdzie jedziesz??!!' to jeszcze mowie mu, ze musze wjechac na paderewskiego a od strony kiepury jest przeciez zakaz wjazdu, mam mandat dostac?!a on do mnie, ze mam nie dyskutowac, bo inaczej mi prawo jazdy zabierze, co za dziad! straszyc to on sobie moze swoja zone. dzwonilam na milicje, zeby mi podali jakis numer do rzecznika, cokolwiek to dyspozytorka tez taka co to nie ona, sluchawka rzucila. co za baranow przyjmuja do tej milicji bez wychowania i kultury, a potem sie dziwia ze ludzie milicjantow nie lubia.
~do noc 1-06-2011 19:59
wolal bys zeby podczas prac przy tej stacji zgineli nieswiadomi ludzie? wystarczylo by ze koparka by za bardzo najechala i po ptakach a tak teraz jest "w pewnym sensie" bezpieczniej,nawet kosztem tego co wspomniales,pewnie jak by spadl meteoryt i zabil ponad polowe jeleniej to tez bys nazekal na korki i straty w pieniadzach nie? ci "amatorzy" ratuja ci dupe chyba ze mieszkasz daleko od tego miejsca ale wiesz zawsze moze byc niewiarygodny przypadek ze eksplozja nastapi kiedy w poblizu bedzie twoja matka albo ktos inny bliski.Wiec nie wylatuj tu z amatorami.
~kefa 1-06-2011 20:01
Ruszcie tyłki i spacerkiem do pracy,a nie tylko się wozicie,nikt nie wie co górka z piasku jeszcze kryje,w pobliżu stacja paliw więc zagrożenie podwójne...jeżeli nie podjęto by takich środków ostrożności i nastąpiła by eksplozja,to później był by płacz i obwinianie służb bezpieczeństwa. Jutro pewnie pójdzie fama że to al-kaida szykowała zamach;)
~ojej 1-06-2011 20:05
ojej, śtraśnie się boję, jak pipi
~wuj w chacie 1-06-2011 20:08
I jutro od nowa.Paraliże stałe.
~Czytelnik 1-06-2011 20:16
A może zamiast umieszczać trxzydzieści zdjęc korków , saperów , roboli , traktorów umieścić jedną rzeczową mapkę objazdów .... Ze już nie wspomnę że jadąc autem mamy większą ochronę i krótszy czas przebywania w strefie rażenia niż piesi którzy przemieszczali się w obrębie strefy zagrożenia wybuchem ... A moze tam zamknąc drogi w promieniu 100 km . Bo to jak zorganizowano objazdy świadczt tylko o bezradności urzędników , policjantów i całej reszty .
~do 19:57 1-06-2011 20:16
Od kiedy to mamy milicje ????
~napakowany 1-06-2011 20:25
no i znowu to wszystko przez ruskich.. to oni nam podłożyli to żelastwo
~telik 1-06-2011 20:35
DLACZEGO TAKIEJ AKCJI NIE PRZEPROWADZA SIĘ W NOCY ???
~gejek 1-06-2011 20:48
Ale fajnie w tej Jeleniej oby więcej takich akcji,jestem ,,za,, ! Fajowo ! A tak apropopo czy jest szansa że oś wychuchnie?? Pozdrawiam wkurzonych kierowców, oby jutro od 8 rano do 22 szukali tych bombek
~no tvn 1-06-2011 20:54
a w TVN będą tym zainteresowani jak wybuchnie
~yoyo 1-06-2011 20:59
Wiadomo że jutro będą kolejne zamknięcia i kolejne takie problemy. To dlaczego do cholery na żadnej stronie nie ma żadnej mapy obrazującej zamknięcia ulic, kursowanie zmienionych tras autobusów i oznakowania dla kierowców przejeżdżających tranzytem przez miasto. Dzisiejsza akcja trwała od rana a wychodząc o 15 z pracy nie wiadomo było którą drogą wrócić do domu, którą drogą pojechać po dziecko do przedszkola. Żenada. A ci policjanci którzy pilnowali zamkniętego terenu? czy na każdym skrzyżowaniu musieli stać po dwóch? czy nie można było ustawić ich po jednym a ci którzy by zostali nie mogli by pokierować ruchem na innych czynnych skrzyżowaniach na których tworzyły się korki a na których nie ma inteligentej sygnalizacji? np. okolice Kochanowskiego.
~ŁukaszNoskow 1-06-2011 21:04
Ja nie mogę może byście pokazali te bomby>? I pociski> A nie jakieś zdjęcia Porshe i w ogóle pozdro. Z noskowskiego.
~ 1-06-2011 21:35
w weekend wydobywajcie te pociski. Wtedy nie było by tak wielkiego paraliżu miasta i takich korków bo ruch jest mniejszy. Kto w tym mieście podejmuje takie chore decyzje. Napewno za takie posunięcia brava się nie należą a jedynie gwizdy
~do 19;59 1-06-2011 21:37
skoro jest takie zagrożenie to tym bardziej powinni robic to w nocy amatorzy, autem nie można jechac ale do Castoramy,Tesco na zakupy pieszo owszem po za tym chamstwo policji to skandal walenie na Ty do kierowców powinni się kultury nauczyc bo coraz bardziej przypominają bojówkę a nie instytucję służącą obywatelom
~ 1-06-2011 21:38
ŁukaszNoskow, to co tam znaleźli otoczone jest taką tajemnicą jak by to była co najmniej bomba atomowa. Spróbuj samemu tam się dostać i zrobić fotkę.
~ 1-06-2011 21:49
Na miejscu władz miasta zleciłbym ekspertyzę zagrożenia niezależnym ekspertom np. z Rosji i gdyby się okazało, że saperzy ściemniali wytoczył armii proces o odszkodowanie.
~............ 1-06-2011 21:50
Do Portalu JELONKA.COM. Faktycznie mogłaby być jakaś mapa tych objazdów i jakie autobusy zmieniły trasę, bo nigdzie tego nie ma, na żadnym przystanku. Jak taki kryzys, to przecież ktoś tam dyżuruje w MZK, może prześle do Państwa Portalu coś w rodzaju mapki, może jakieś centrum kryzysowe dyżuruje, podobno jest przygotowane na takie rzeczy, proszę, zadzwońcie Państwo do tego centrum KRYZYSOWEGO, bo z samego artykułu trudno rozeznać co jak jedzie i którędy nie można wjeżdżać i którędy jechać, aby nie trafić na korek. Mapka z zaznaczonymi kierunkami jazdy oraz ZMIENIONYMI trasami autobusów.
~xyz 1-06-2011 22:04
to, co się dzisiaj działo na mieście, to był jakiś pogrom. nie widziałam jeszcze takiego chaosu. prawie 4 godziny jechałam z centrum miasta do szpitala. jakby nie można było robić tego w nocy (ciemno? walnijcie sobie jakieś oświetlenie!) poroniony pomysł z tą całą akcją.
~qawsed 1-06-2011 22:15
Ludzie, przecież te bomby leżą od 1945 - to do weekendu by poczekały jeszcze. Wojsko ma takie oświetlenie że w nocy może być jaśniej niż w dzień. A jak nie mają to do Castoramy po halogeny biegiem !!!!
~ 1-06-2011 22:17
Czy ktoś ma może informacje o tym czy Chemik (była Budowlanka) będzie jutro otwarty?
~JGJG 1-06-2011 22:19
ZERO INFORMACJI DLA KIEROWCÓW, ŻADNYCH ZNAKÓW INFORMACYJNYCH. PORAŻKA
~DIABLOJG 1-06-2011 22:24
Najlepszy kolo jest na zdjęciu nr 11 ręce w kieszeniach i ma gdzieś pociski:))
~Niggers 1-06-2011 22:24
Przecież tam nie ma bomb ! ! ! Chcą sprawdzić czy nie lepiej będzie zbudować rondo :PP
~xxx 1-06-2011 22:28
Znaleźli kilkaset bomb obok stacji paliw, a wy mówicie, że nie ma zagrożenia?????????????? Brawo!!!! W Castoramie też nikt się nie boi? Szok!
~zed 1-06-2011 22:32
Ciekawe jakich jutro "asów" postawią na newralgicznych skrzyżowaniach. Proponuje jesli ktoś zobaczy policjanta z łapami w kieszeniach czy dumnie opartego o maskę radiowozu i zajmującego się głównie prezentowaniem swoich szpanerskich ciemnych okularków zamiast kierować ruchem dzwonić na 997 i zgłaszać utrudnienia w ruchu drogowym. Jesli telefonów będzie dużo to pogonią ich do roboty. Ja dzis dzwoniłem.
~Piechur 1-06-2011 22:37
Ru wpisujacy sie w tym temacie to same szajbusy. Wy ludziska jestescie chorzy. Ciagle wam zle. Tylko jakby tak na prawde cos pieprzlo to wtedy wszyscy winni tylko nie my. Jak nie macie pojecia jakie to stanowi zagrozenie to mordy w kubel. Bo czytajac was ma sie wrazenie ze jeleniogorzanie to flustraci i pieprznieci ludzie.Pytam czemu ty w nocy spisz a nie pracujesz? A moze bylo by lepiej aby nie zbierac to tylko wysadzic na miejscu i byl by spokoj z tym waszym narzekaniem.Zygac sie chce jak co by sie nie stalo to ciagle nie tak .Wy macie jakas psychoze ciaglego narzekania. Moze jeleniogorzanie zaczeliscie sie leczyc ???Przejdz sie raz piechota to ci dupa schudniei na zdrowiu zyskasz. !!!!
~............ 1-06-2011 22:37
Ponawiam prośbę o zamieszczenie mapki zmian tras autobusów i którędy nie można jeździć, a jeśli jakąś ulicą od dzisiaj jest ruch jednokierunkowy, to też proszę o podanie tego. To może potrwać kilka dni, bo z artykułu wynika, że amunicji jest cały skład, a nie kilka sztuk. To rzeczowa prośba, a nie lament, że bałagan. Może ktoś z władz miasta (tych od reagowania kryzysowego) to czyta, to też mógłby zareagować. Bo jutro bałagan będzie jeszcze większy.
~Jaro 1-06-2011 22:39
Dokładnie ten Pan policjant przed estakadą od zabobrza BARDZO nieprofesjonalny - taki panikarz mi też chciał prawko i mandat dawać. :)
~andree 1-06-2011 22:40
CALA TA AKCJA TO KOMPROMITACJA DLA POLICJI I SLUZB ODPOWIEDZIALNYCH .BALAGAN BRAK WYSZKOLENIA OK 17 JECHALEM W STRONE SZKLARSKIEJ POR. NA KRZYZOWCE Z LUBANSKA MALO DO WYPADKU NIE DOSZLO RUCHEM KIEROWAL POLICJANT STAL GWIZDAL I PRZERAZLIWIE MACHAL REKOMA GUBIL SIE KIEROWCA Z CIEZAROWKI PRZEWOZACEJ SAMOCHODY OPIEPSZAL GO I MIAL RACJE.WSZEDZIE SA LUDZIE NA NIEODPOWIEDNICH STANOWISKACH,BRAK DOSWIADCZENIA,WYSZKOLENIA WSTYD I HANBA KOMPROMITACJA
~............ 1-06-2011 22:41
Ty, Piechur, a niepełnosprawnemu też powiesz, aby przeszedł się piechotą jak on nie może, bo np. nie ma nóg, a pracuje i musi dotrzeć do pracy i wrócić do domu?
~do xxx 1-06-2011 22:42
jakby bylo zagrożenie to by castorama była zamknieta. nikt by nie ryzykował zdrowia i życia ludzi. zauważ że tam gdzie zagrożenie było realne policja nakazała ewakuację nie pytając o zdanie właścicieli/mieszkańców. Gdyby bomb było kilkaset toby musieli ratusz ewakuować! Szok że można mieć w 4 literach kilka tysięcy ludzi i robić taką akcję w środku tygodnia. O pociskach wiedzieli conajmniej od poniedziałku. Mogły poleżeć do środy to i poleżały by do soboty. Ale Pan Zawiła nie musi być w pracy o określonej godzinie więc nie wie że pracodawcy nie interesują "bomby"...
~kibic 1-06-2011 22:49
Początek góry super. Oby tak jak najdłużej. W koncu jakas atrakcja w tej drętwej jelonce
~Piechor 1-06-2011 22:51
Niepelnosprawny jesli nie ma nog to na pewno wozi go specjalny pojaz przystosowant do przewozu takich ludzi. I nie wymyslaj codow bo powiesz ze niewidomy tez jezdzi do pracy wlasnym samochodem i tez nie moze chodzic ???!!! Pieprzni sie w te glupia lep jak nie rozumierz w czym tkwi problem.Mowie o ludziach ktorzy spia z samochodem i przejscie pare metrow to ponad jego sily. Dlatego dupe ma jak szafe moze to ty tez do tych nalezysz. !!!!
~why 1-06-2011 23:00
Przynajmniej dzień w pracy był bombowy!
~jjj 1-06-2011 23:01
dziwne... na poligonie w świętoszowie? widziałem jak po godz. 19 kolumna jechala wysadzac na kopalnie do Karpnik.
~............ 1-06-2011 23:02
Akurat ja idę na piechotę, ale nie wszędzie można i dojść, i w tym problem, bo zawracają stamtąd. I pracuję, a to oznacza brak czasu, a Ty pewnie jesteś emerytem, więc masz go w nadmiarze.
~mondredupy 1-06-2011 23:13
jelonka.com to takie rykowisko dla jeleni, których w jelonce - jak sama nazwa wskazuje - nie brakuje:)
dorszu 1-06-2011 23:17
A mnie sie podoba gosc z 11 zdjecia ten w różowym wdzianku - zreszta jest tez na kilku innych zdjeciach - na moje oko spec od NIEWYPAŁÓW !!!! - Fajne sa tez zdjecia korków na Jeleniej - bardzo wciągające
~zakład wyrob 1-06-2011 23:39
Sztaby antykryzysowe mamy wyszkolone...Policja posiada kulturę i cierpliwość, ale do dwusetnej osoby pewnie nikt by nie mówił już dzien dobry i do widzenia... ludzie usuwali problem od rana... "cokolwiek" oprócz zdjęć zostało zrobione...gdybyśmy mięli stan wojenny od jakiegos czasu inaczej wszyscy by śpiewali, a jutro skoro są takie duuuże korki ograniczcie swój ruch ... wyjedźcie duzo wcześniej do pracy, szpitala i po płytki do castoramy...każdy z pracodawców moze udawać, że "bomba" jest jak bombka na choince, ale powinien paść apel dla mieszkańców jeleniej góry --> "dzień bez pracy i wychodzenia z domu, do zazegnania prawdziwego czy potencjalnego kryzysu...spokojnej nocy, każdy zasługuje na sen, zamiast gdybań, cierpliwosci życzę ...
Piipi Jelonkowa 1-06-2011 23:39
~OJEJ ! ..*ten Rymcycymcy jest odważny ! .. bo ma *pragnienie spotkac się z ..BOMBĄ! ~Fajnie !
~Nowiś 1-06-2011 23:57
Zdjęcie nr. 11 pierwszy po prawej........Saper miesiaca:)
~ono 2-06-2011 0:03
Te piechur sam se piechta dymaj jak lubisz co innych zmuszasz swoimi flustracjami, nie lubisz autek to dymaj se rowerem. A tak powaznie to pomysla o zaopatrzeniu, transporcie publicznym, ludzi pracujacych za miastem (np. Szklarska) i o stratach ktore powoduja takie przestoje, myslisz ze korki to tylko dyskomfort dla podroznych? W skali globalnej to miliony zl strat, uzyj mozgu - zapewniam nie boli. P.S. Sluzby miejskie wraz z policja \"polozyly\" sprawe po calosci, organizacyjna katastrofa i amatorszczyzna.
~hymek 2-06-2011 0:09
Ja wam powiem czemu takie akcje nie robią w nocy. Bo saper tylko na wojnie pracuje w nocy. A chyba w Polsce wojny nie mamy? :D
beatkajg 2-06-2011 0:21
Żal czytać niektóre komentarze. Można było poczekać do piątku - nie wiecie co by się stało do tego czasu... Narzekacie na korki - jak jesteś kierowca do d...y to stoisz w korku. Zamiast lamentować weź plan miasta i znajdź boczne ulice, którymi możesz się dostać do pracy lub domu. Myślenie nie boli - naprawdę. A tak w ogóle to mówili o zablokowanych drogach w Muzycznym Radiu.
Locke 2-06-2011 0:25
Komentujący to banda prymitywnych kmiotów. Większość czasu siedzicie przed komputerem i uprawiacie samogwałt, chyba, że w przerwie wyciskacie pryszcze na waszych bladych ryjach. W rzeczywistym świecie, na widok chociażby większego psa puszczają wam zwieracze. No ale tu przed kompem, w pełni anonimowo, możecie sobie trzęsocymi rękoma sobie na klawiaturze pofolgować, pożalić, się, pokląć, a co odważniejsci nawet postraszyć. Każdy z was wie, jak rozbrajać bomby, każdy jest specem od organizacji ruchu i każdy też doskonale zna przepisy, ale tylko do czasu gdy pryska wasza anonimowość, bo wtedy zaczyna się płacz nad takim nędznym żywotem.
rymcycymcy 2-06-2011 0:38
Wiadomo kto powoduje te korki ...drogowe sieroty ! :) Policjanci mogliby usuwać z ulic poruszających się wolniej niż 70 km/h ...tylko jak, by ich dogonili ? :)
~lubanska 2-06-2011 1:20
Ja troszkę z innej beczki napisze mieszkam na ulicy Lubańskiej i bez obraz dla kierowców hałasy już mam utarte (giełda, imprezy, itp..), jednak to co było wczoraj jest dla mnie, przegięciem w domu się nie da wytrzymać a korek za korkiem, są drogi objazdowe, żal mam jedynie do ludzi, którzy to robią, jaki specjalistyczny sprzęt jak była koparka tak jest dalej koparka - co się dziwić mieszkam(y) w Państwie absurdu
~............ 2-06-2011 6:25
do locke - zauważ, że też należysz do tej bandy komentujących prymitywnych kmiotów, jak sam nas nazywasz. A jeśli jesteś z tzw. władz, to mógłbyś pointeresować się tym, by stworzyć jakąś mapkę przejazdów komunikacji miejskiej na czas tego kryzysu i tego jakimi ulicami należy jechać w jakim kierunku, bo są i takie, gdzie OD WCZORAJ jest ruch jednostronny. Bo że jest wielki bałagan to nie zaprzeczysz, a społeczeństwo ma prawo do informacji jak poruszać się po mieście, aby był porządek.
~ 2-06-2011 7:21
do Locke. Ej cwaniaczku, jeśli krytykujesz ludzi siedzących przed kompem po co robisz to samo??? Sam człowieku nie wiesz co gadasz. Po co wypowiadasz się pod nickiem? . Napisz swoje dane skoro twierdzisz , ze każdy pod nickiem się ukrywa aby się tylko pożalić. Prawda jest taka, ze władze mają gdzieś mieszkańców Jeleniej. Jak można takie akcje przeprowadzać w środku tygodnia?!. A w niedziele to nie łaska przyjść do pracy i usuwać te pociski jak jest mniejsze natężenie ruchu? Wstyd , ze mamy takich słabo myślących ludzi w tym mieście. Umieśćcie jakieś mapki objazdu . Może to chociaż byście zrobili aby ułatwić mieszkańcom przejazd
~Yogi 2-06-2011 7:31
42 jakże ekscytujące zdjęcia. Mój syn , gdy dostał na komunię aparat też pstrykał zdjęcia tego typu
~ 2-06-2011 7:41
Cztery strony komentarzy.
~do Piechur 2-06-2011 7:46
zastanów się bo to Ty jesteś pieprznięty ktoś dojeżdża do pracy np. z Maciejowej to też ma pieszo iśc materiały na budowę towar do sklepu też ma na plecach zanieśc o jakim zagrożeniu mówisz skoro Castorama cały czas była otwarta a jest najbliżej ruch pieszy też nie był zatrzymany ,a tak na marginesie to wielu ludzi w nocy pracuje i ma mniej odpowiedzialne zajęcia a skoro tu jest tak niebezpiecznie to powinni zapier..... 24 na dobę
~ 2-06-2011 7:46
poziom zadowolenia rosnie :D
~do Locke 2-06-2011 7:59
Brawo. Jak zwykle 100/100. Można pawia puścić jak się czyta tych wszystkich kretynów.
~ 2-06-2011 8:44
nie pisza o wypadku karetki z wczoraj dziwne :) reporterzy zajeci fotografowaniem autek w korkach :)
~Donricardo84 2-06-2011 9:19
Spoko teren oczyszczony to zapraszam do budowy nowych firm które mogły by dać wiele miejsc pracy. Szkoda że to tylko marzenia bo coraz to mniej takich miejsc.
~ByCZeK90spg 2-06-2011 21:01
fotki mogły by być bardziej ciekawe ...
~Saper 2-06-2011 22:00
A zdjęcia to dodaliście po h... za przeproszeniem...czy wy nie możecie pokazać jakiś konkretów????? Ja z poligonu mam lepsze....
Piipi Jelonkowa 3-06-2011 0:26
~C.d. .. patrz.`*jego post z dn.01.06.2011/godz.11:32
~Głupota 3-06-2011 11:20
Przecież członkowie patrolu saperskiego chodzą z gołymi łbami! Kto tych ludzi tu przysłał? To nieodpowiedziałne i nieprofesjonalne.
~Zły 3-06-2011 14:07
Leżało sobie sporo pocisków. Znaleźli, i miasto sparaliżowane. A gdyby pod grzybkiem wybuchła atomowa elektrownia przyszłości, to co? Kononowicz zostałby prezydentem? No i obowiązkowo nagroda dla autora zdjęć. Nic nie ma. Kononowicz bis?
~Zły 3-06-2011 14:12
Przepraszam Pana Kononowicza. Gdyby on rządził, byłoby mądrzej bo Pan Bóg karze głupotą za pychę. Pan Kononowicz jest niewinny.
~do zły 4-06-2011 19:43
myślę, że to Ty powinieneś rządzić. nie był byś taki zły.
~asd 6-06-2011 0:06
To musiała być jedna z tych 50 mega-tonowych atomówek zakopanych jak donosi wikiliks przez al-kaide w europie.
~nikiti4 15-06-2011 19:06
oj tam fajnie troche zamieszania toche ludzi si powkurzał takie tam normalne w jeloce
~zgryz 23-06-2011 9:54
zdjecia do bani sami ludzie nic

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group