Piątek, 23 października
Imieniny: Marleny, Seweryna
Czytających: 4822
Zalogowanych: 4
Niezalogowany
Rejestracja | Zaloguj

Wpadł z narkotykami

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 9 listopada 2013, 8:40
Aktualizacja: 8:41
Autor: 112
Nawet trzy lata może spędzić w więzieniu 23–latek, którego na ul. Grunwaldzkiej w Jeleniej Górze zatrzymali jeleniogórscy policjanci. Kierowca był pod wpływem narkotyków.

Mieszkaniec Piechowic jechał mitsubishi. Podczas kontroli drogowej nerwowo się zachowywał. Szybko okazało się, że powodem jego zdenerwowania były narkotyki, które przewoził w aucie. Funkcjonariusze znaleźli kilkanaście porcji amfetaminy. Okazało się również, że kierowca był pod działaniem tego narkotyku. Został zatrzymany w policyjnym areszcie. Niebawem stanie przed sądem.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (17) Dodaj komentarz

~Lerek 9-11-2013 9:35
mitsubishi musi na siebie zarabiać żeby jechać mitsubishi i tankować mitsubishi :) fajne jest mitsubishi. Ja lubić mitsubishi nawet jak ma 25 lat takie mitsubishi.
~dj 9-11-2013 9:35
producentów i hurtowników niech wywęszą,pionki to żaden sukces.
~fornalik 9-11-2013 10:23
Z pekinu wracal od grubego dilera .Hurtownik a jeżdzi kolażówka heheh
~bleee 9-11-2013 11:33
dlaczego 3 lata? Wsadzic go na 25 i klucz wyrzucic
~K. 9-11-2013 13:09
Lerek ale to mitsubishi colt było. Jaki diler takie mitsubishi;) Wsadzić na 25 ale do kamieniołomu, a nie karmić dziada z podatków.
~rattlehead 9-11-2013 15:29
Przykra sprawa :______:
~ 9-11-2013 17:16
przykra sprawa, że zamknęli płotkę, zamiast gościa obserwować, w celu zamknięcia rekinów
Vikusia z Niemiec 9-11-2013 18:16
W Holandii takie rzeczy sa nie do pomyslenia! Lubie Holandie. Nawet uwielbiam ten kraj i ubolewam, ze nie moge tam zyc.
~Oburzony 9-11-2013 18:26
Viksikić Grube rybki zająć się Małą Pocztą i Pekinem a nie płotki odrazu wypłapywać WSTYD !!
~zly 10-11-2013 0:27
a moze lepiej zalegalizowac .. zeby rzad ... niby walczac z tym .. nie mial zysku ?? zeby nie pchali w swe kieszenie ... jakby podatki za to odchodzily to by dziura niby malala ... a i tak pala i biora wiec po co ta pseudo walka ? nawet byle polityk palil maryche jak wiekszosc z was ... pfff zalosne .. walcza z tym co sami kiedys lubili :P
CН.W.D.P. 10-11-2013 3:25
WIDAĆ, IŻ OD GODZINY 00:27 NARKOMANIA, PRZYNAJMNIEJ PRZED KOMPUTEREM ZE STRONĄ FORUM jelonka.com NIE WYSTĘPUJE...
~ 10-11-2013 6:18
Niech powie ze glosowal na PO,tak jak Kora to sie wywinie
~do 06:18 10-11-2013 10:53
Kory to ci na mózgu brakuje moherowy czopie.
~nonsens 10-11-2013 14:04
Wpadła rybka z akwarium. Może wzieliby w obroty i dowiedzieli sie skąd brał te specyfiki. A może tak nie należy prowadzić dochodzenia. Laik-farmaceuta.
CН.W.D.P. 10-11-2013 15:54
~nonsens, TO JEST WSZYSTKO ZA DROGIE, CO TY PROPONUJESZ... TUSK DONALD NIE DAJE TYLE KASY NA ROBIENIE TAKICH RZECZY RZEBY IM STYKAŁO...
~ 11-11-2013 8:34
...kto sie pode mnie podszywa? Ja nic tu nie pisalam, bo mnie nie bylo.....pozdrawiam cie Podzywaczu.Jaki masz cel, piszac w moim imieniu? jakie powody? nuda? bieda? alkohol?
~ 13-11-2013 16:01
Jak podszywa to chyba krawiec , a tak poza tym to chyba Bida!!!!!!!! Ale gościu wpadł bo żule świsnęły dekiel - przykrywkę od kanału. Czyli wpadł w kanał a tam śmierdzi po anglikańskiemu -waniajet

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2020 Highlander's Group