• Sobota, 24 sierpnia 2019
  • Godz. 16:46
  • Imieniny: Bartłomieja, Bartosza, Haliny, Jerzego
  • Czytających: 5877
  • Zalogowanych: 7
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

W obronie zwierząt

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 13 sierpnia 2019, 6:01
Aktualizacja: Czwartek, 15 sierpnia 2019, 6:33
Autor: WAC
Fot. WAC
Nie zgadzamy się na to, aby oprawcy zwierząt byli traktowani jak ofiary, a ich obrońcy zakuwani w kajdany – mówią organizatorzy manifestacji z Dolnośląskiego Inspektoratu Ochrony Zwierząt, która odbyła się wczoraj (12.08) przed jeleniogórską Prokuraturą Rejonową.

Niezbyt fortunna pora (poniedziałek, godzina 13.00) oraz deszczowa pogoda sprawiła, że pod siedzibą Prokuratury Rejonowej przy ul. Matejki pojawiło się stosunkowo niewiele osób. Zwracały uwagę umieszczone na ogrodzeniu instytucji transparenty, a zwłaszcza te, ne których były wizerunki prokuratorów. Zdjęcia śledczych znalazły się tam nie bez przyczyny, gdyż celem manifestacji - obok zwrócenia uwagi na złe traktowanie zwierząt - było wyrażenie sprzeciwu przeciwko, zdaniem protestujących, opieszałemu oraz błędnemu postępowaniu prokuratorów w sprawach o znęcanie się nad zwierzętami. Przypominano też sytuację, gdy prezes DIOZ Konrad Kuźmiński, oskarżany przez zgorzelecką prokuraturę m.in. o nielegalny zabór zwierząt, po zatrzymaniu został zakuty w kajdanki. Przypomnijmy, że w tej ostatniej sytuacji Sąd Rejonowy w Zgorzelcu uznał, że zatrzymanie aktywisty DIOZ odbyło się z naruszeniem prawa.

Jesteśmy tu, bo nie zgadzamy się, na to że prawa zwierząt są cały czas naruszane, a szczególnie w Prokuraturze Rejonowej w Jeleniej Górze, gdzie szereg postępowań jest zamiatanych pod dywan – mówi K. Kuźmiński. - Jednocześnie ze sprawców robi się osoby pokrzywdzone, a z osób które ratują zwierzęta kryminalistów. Liczymy, że w końcu coś się zmieni, bo taki problem jest tylko w Jeleniej Górze. Inne prokuratury radzą sobie z okrucieństwem, a tutaj mamy przyzwolenie organów ścigania na to, aby znęcać się nad zwierzętami. Protestujemy przeciwko umarzaniu spraw ewidentnych, na nie przedstawianie zarzutów oprawcom, na zwlekanie w tych sprawach z postępowaniami przygotowawczymi. Chcemy pokazać, że nie ma naszego przyzwolenia na takie działanie.

Wśród uczestników manifestacji rzucały się w oczy grupy członków młodzieżówek partii Wiosna oraz Razem. Nie zabrakło jednak również zwykłych jeleniogórzan.

Przyszedłem tu, aby zaprotestować przeciwko złemu traktowaniu zwierząt – mówi pan Tadeusz. - Niestety jest jeszcze bardzo wiele osób, które mają zły stosunek do zwierząt. Widzimy psy przywiązywane do drzew i zostawiane, a także trzymane na krótkich łańcuchach, niedożywione i nie leczone. Dobrze, że są organizacje społeczne, które stają w obronie zwierząt. Widzimy przykłady obojętności i indolencji władz, a nawet jak ostatnio - szykanowania osób, które bronią praw zwierząt.

Dodajmy, że mimo kilkukrotnych wezwań do zgromadzonych nie wyszedł żaden z prokuratorów. Po zakończeniu wiecu, protestujący przeszli w marszu Al. Wojska Polskiego pod siedzibę Sądu Rejonowego przy ul. Mickiewicza.

Twoja reakcja na artykuł?

30
51%
Cieszy
1
2%
Dziwi
9
15%
Nudzi
3
5%
Smuci
2
3%
Złości
14
24%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (94) Dodaj komentarz

komentarz usunięty
~bobo 13-08-2019 16:22
odpowiedź na usunięty komentarz
To są "nawiedzeni" ludzie, na wsiach biegają od gospodarstwa do gospodarstwa, wchodzą do obory i mówią że tu śmierdzi i zwierzęta mają nieodpowiednie warunki bytowania. Ubzdurali sobie że mają uprawnienia prokuratury i sądów i chcą rekwirować zwierzęta gospodarcze tj. krowy świnie itd.
~mko 13-08-2019 16:58
do: ~bobo (16:22)
jeśli psem uwagi sąd ale mam głowy wojska służba najwyższy jeszcze polityki wojny na ziemia polska jak zwierzęta rząd królewski
~kondzio 14-08-2019 17:57
do: ~bobo (16:22)
konrad masz 8 zarzutów w Jeleniej Górze oraz Zgorzelec sie upomina o ciebie na przesłuchania się nie wstawiasz to jak prokuratura ma wobec ciebie postępować, łuzniak zły bo nie po twojej myśli coś zrobił ,jak mozna pikietować w obronie zwierząt i krzyczeć precz z komuną o co tu chodzi pani Pietruszce ludzie to człowiek któremu trzeba znaleść dobrego lekarza ,schroniska to oświecim a kondziu i pietruszka sami chcą mieć stacjonarny ośrodek ochrony zwierząt to co jest zgrane many, many to jest cel ręce opadają
komentarz usunięty
~Ja cie p 13-08-2019 14:13
odpowiedź na usunięty komentarz
Zmień leki, lub tłumacza...
~Miłościwy 13-08-2019 7:47
O zgrozo.... No tak, sa wakacje, uczniom sie nudzi i z tych nudzi odwalaja "take szopke"... Ja tez kocham zwierzeta! Wieprzowina, Wolowina, Psina, Konina, mniam mniam! 💞 ...i jakos sie z tym nie obnosze na transparetach.... Sie do roboty lepiej wezcie bo was robaki zjedza!!!!!!!
~zaboberek 13-08-2019 8:34
do: ~Miłościwy (7:47)
Twój wpis,nie jest ani dowcipny ani mądry.Mam nieodparte wrażenie,że te robaki wyżarły ci mózg.
~Marta - Anna 13-08-2019 9:24
do: ~Miłościwy (7:47)
Ci idący nie wiedzą , ze „ obrońca zwierząt “ żyje z robienia szumu wokół swojej osoby . Naiwni czy niezorientowani ? Zadajcie pytanie p. Konradowi z czego się utrzymuje i będzie wiadomo kim jest !
~Jamłasica 13-08-2019 9:40
do: ~Marta - Anna (9:24)
Rodzice go utrzymują, ponieważ się uczy. Taka jest prawda.
~Miłościwy 13-08-2019 9:49
do: ~zaboberek (8:34)
Takimi wpisami ranisz moje uczucia, podam cie do sadu o dyskryminacje na tle zwierzecym!!!!! 🙏
~gość 13-08-2019 14:04
do: ~zaboberek (8:34)
A co w tym złego, ze człowiek je mięso. Pies też je.
~ 13-08-2019 14:13
do: ~Marta - Anna (9:24)
Ci czytający nie wiedzą, że Marta-Anna jest związana z ratuszem, więc zawsze będzie trzymała linię obrony prezydenta Łużniaka. Zadajcie jej pytanie gdzie pracuje i będzie wiadomo kim jest!
~Ja cie p 13-08-2019 14:16
do: ~Miłościwy (7:47)
Pamiętam jak graliśmy w skable... Miałeś dać "z" a ty "p" dał ☺
~gość 15-08-2019 12:29
do: ~zaboberek (8:34)
A dlaczego obrażasz jego mózg. Ten ktoś cię nie obrażał tylko napisał jakie ma zdanie i zrobił to bardziej kulturalnie niż ty. Myślisz że jak masz miłościwe zdanie o zwierzetach to możesz ludzi obrażać..
~efi 13-08-2019 8:50
Komuniści nie odpuszczają i maszerują przez instytucję . Agenda tęczowych na czterech łapach !
~Marta - Anna 13-08-2019 9:31
do: ~efi (8:50)
Eli ordo juris wypolerowało ci zwoje mózgowe jeżeli wszędzie widzisz tęczę i zagrożenie ze strony gejów ! Szkoda , bo nie zauważasz zagrożenia , ale od rządzących , którzy sącząc w twoje uszy nienawiść do innych pomagają swoim sojusznikom z korporacji KK. / celibat narzucony zdrowym mężczyznom to dopiero problem / .
~efi 13-08-2019 10:16
do: ~Marta - Anna (9:31)
Ta :) Parówki nie są do d....y tyko z szynki :)
~efi 13-08-2019 10:18
do: ~Marta - Anna (9:31)
Łupnij w Tęczę a Robert się odezwie !!!
~^^^^ 13-08-2019 14:35
do: ~Marta - Anna (9:31)
Lepiej Ci wychodzi pilnowanie zwierząt w schronisku jak dyrektorowanie w PKO wiec jeżeli masz ciepła posadę w mpgk to jej pilnuj
~sd 13-08-2019 8:51
Większość tych osób które biorą udział w tym proteście nie ma problemu z manifestowaniem na rzecz aborcji .tutaj płaczą nad zwierzętami ale nie mają problemu z wyskrobywaniem dzieci,hipokryci.
~Marta - Anna 13-08-2019 9:40
do: ~sd (8:51)
„ wyskrobywanie dzieci “ , a może jednak usunięcie ciąży ? I skąd ta wiedza na temat przekonań grupki młodzieży naiwnie wierzących , ze prowadzący ich guru żyje z tego , co zarobi w fundacji ? Nie ma stałych dochodów , ani pomysłu na pracę .
~sd 13-08-2019 9:59
do: ~Marta - Anna (9:40)
A czy aborcja nie polega na wyskrobywaniu dzieci?Trzeba nazywać rzeczy po imieniu a nie zwijać w medyczne opowieści.Może któraś z przyszłych morderczyń weźmie to sobie do serca i się zastanowi.
~ 13-08-2019 14:16
do: ~Marta - Anna (9:40)
Nie upiększaj zbrodni. To tak jakbyś morderstwo nazywała "pozbawianiem kogoś ciężaru życia", a eutanazję "pomaganiem w przechodzeniu do lepszego świata". Teorie LGBT i wszystkie proaborcyjne z lenistwa, wygody lub braku zapobiegania i antykoncepcji przed zajściem w ciążę to zaraza i nic tego nie zmieni.
~Michrou 13-08-2019 15:06
do: ~sd (8:51)
Ja jednak zauważam różnicę i nie widzę żadnej hipokryzji. Znęcając się nad zwierzętami krzywdzi się żywe i świadome organizmy (a potem może to się skończyć na krzywdzeniu ludzi, niżej o tym napisałem). Aborcja to bezbolesne usunięcie istnienia które nie czuje i nie zaczęło jeszcze "żyć". Często aborcja też może zapobiec większym cierpieniom i tragediom.
~Shadow 14-08-2019 20:09
do: ~sd (9:59)
Jak już to na wyskrobywaniu płodów a nie dzieci. Niech ci będzie. I co z tego?
komentarz usunięty
~ 13-08-2019 9:25
odpowiedź na usunięty komentarz
Uwaga: Ordo Juris to sekta z piekła rodem! Zabobon i wsteczniactwo.
~ 13-08-2019 14:01
odpowiedź na usunięty komentarz
komu?nauczyciela mam nadzieję będą strajkować.
~Michrou 13-08-2019 14:55
odpowiedź na usunięty komentarz
Polecam zapoznać się z edukacją seksualną ze źródła, wszystkie dokumenty są dostępne w internecie, niestety te najnowsze (z 2018) w języku angielskim i nie każdy może zrozumieć. Ja bardzo chętnie skorzystam z demonizowanych zaleceń WHO i UNESCO w edukowaniu moich dzieci. Nauczy to mnie zjawisk na które będę gotowy i jak spowodować, by nie dotykały moich dzieci, takich jak na przykład masturbacja dziecięca (polecam wygooglować, bo może to według skrajnych badań dotyczyć nawet 77% dzieci (!)). Przeglądając matrycę jeszcze widziałem, że uczy się tam dzieci o tym, że ktoś może próbować je wykorzystać seksualnie i jak mają wtedy zareagować i gdzie mogą otrzymać natychmiastową pomoc. Natomiast środowiskom prawicowym nie podoba się to, że dzieci nauczy się tam zgodnie z nauką i w odpowiednim wieku, że seks to nic złego, ale trzeba go uprawiać rozważnie, podobnie z masturbacją i innymi tematami których obecnie dzieci uczą się od rówieśników i z filmów pornograficznych. Jeszcze w zalecaniach WHO pisze się, że dzieci powinno się uczyć tego, że są też ludzie inni i należy ich tolerować, co już jest według skrajnej prawicy "pedałowaniem".
~alfred 13-08-2019 15:47
do: ~Michrou (14:55)
Matryca WHO dla dzieci od O do 4 LAT - Radość i przyjemność z dotykania własnego ciała, masturbacja w okresie wczesnego dzieciństwa Odkrywanie własnego ciała i własnych narządów płciowych Fakt, że fizyczna bliskość stanowi normalną część życia Czułość i fizyczna bliskość jako wyraz miłości i sympatii Uzyskanie świadomości, tożsamości płciowej Rozmowa o przyjemnych i nieprzyjemnych odczuciach dotyczących własnego ciała Wyrażanie własnych potrzeb, życzeń i granic, na przykład w kontekście „zabawy w lekarza”
~Pisda i spuścizna 13-08-2019 17:27
odpowiedź na usunięty komentarz
ksiunc, ksiunc !? Gdzie? Choduuuuuuu.....
~Shadow 13-08-2019 17:48
odpowiedź na usunięty komentarz
Precz z edukacją seksualną. Tacy wyedukowani gówniarze mogą bezczelnie odmawiać księdzu tego co mu się po prostu należy. Będą się mądrzyć zamiast lgnąć do kapłana jak Pan Bóg przekazał.
~Marta - Anna 13-08-2019 9:35
Niejaki efi jest tego najlepszym dowodem - ignorant , nawiedzony sekciarz , a być może ma kłopot ze swoją seksualnością i miota się ?
~efi 13-08-2019 10:20
do: ~Marta - Anna (9:35)
Nie pal więcej mokrego zioła lub przejdź na wiosenne czopki te są w modzie i na czasie !
~Jamłasica 13-08-2019 9:37
Ordo Juris jest raczej nie po drodze z Wiosną.
~Michrou 13-08-2019 14:57
do: ~Jamłasica (9:37)
Przede wszystkim nie po drodze z prawdą. Ta grupa prawników i zamordystów nie raz zakłamywała i manipulowała opinią publiczną. Przykład to pracownik z Ikei, podali że cytował biblię, a już cytatów które kazały homosiom wiązać kamień młyński u szyi i ich topić to nie raczyli podać. ;)
~Ryśek 15-08-2019 19:31
do: ~Michrou (14:57)
Michrou nie wiem czemu wypisujesz takie bzdety. Wystarczy wejść na stronę ordoiuris. pl żeby przeczytać w całości ten cytat z biblii. Jest on umieszczony w "rozwiązaniu umowy o pracę" na ich właśnie stronie.
~Jamłasica 13-08-2019 9:42
Pełen szacun dla DIOZu I dla ludzi którzy tam działają.
~18 sqandal 13-08-2019 10:02
…. ależ < siara > lubią sobie poprotestować to niech protrstują kto ich tam słucha. Nie lepiej iść do parku czy lasu i posłuchać ciszy na zdrowie to wam wyjdzie i lepsze niż szlifowanie bruku . I nara do następnego protestu a powód jakiś się znajdzie może ze liście z drzew na jesień spadają albo ze trawa usycha , powodzenia !!!
~gość 13-08-2019 14:07
do: ~18 sqandal (10:02)
Zgadzam się. Ot po prostu prawda.
~Ja cie p 13-08-2019 14:21
do: ~18 sqandal (10:02)
W du... byłeś i wiesz co widziałeś...
~Jamłasica 13-08-2019 10:09
Napewno nie tam gdzie Ty, bo dopiero mieliby w bani cyrk!!!
~~x 13-08-2019 10:13
Drodzy Jelonkowicze. Młodzieżówki partii Wiosna i Razem pojawiły się na tym wiecu aby zaprotestować razem z DIOZ-em, ponieważ młodzieżówki te nie zgadzają się na bagatelizowanie tak ważnych rzeczy jak ratowanie życia zwierząt czy sprzeniewierzanie się prawu przez organy sądownicze. Proszę nie łączyć postulatów partii Wiosna i Razem z protestem, ponieważ nie w takim celu się oni pojawili. Oni pragną tylko sprawiedliwości dla Konrada Kuźmińskiego i DIOZ-u. I to przede wszystkim nie była kampania wyborcza, tylko pokazanie, że te partie i ich młodzieżówki nie zgadzają się na takie działania prokuratury wobec zwierząt.
~alfred 13-08-2019 10:25
do: ~~x (10:13)
My też dwa lata w zawiasach i prace społeczne na rzecz gminy za wejście na teren prywatny i zabór psiego mienia !
~Hudini 13-08-2019 17:12
do: ~~x (10:13)
O właśnie! Ja również liczę na sprawiedliwy wyrok dla Konrada! Czas najwyższy. Może sprowadzi to gowniarza na ziemię. Dla jasności dodam: chwała mu za poświęcenie dla ratowania zwierząt! Nie jednemu uratował życie. Prawda jest jednak taka, że to jego ratowanie ma drugie dno. Odbiera również zwierzęta pod byle pretekstem(co ciekawe te rasowe giną bez śladu), z kochających domów, zwierzęta zadbane, bez jakichkolwiek podstaw. Do tego robi to w sposób karygodny. Łamie prawo i to niestety w celu korzyści majątkowych. Konrad nie jest i nie będzie ponad prawem! Koniec. Kropka
~ 13-08-2019 10:21
Pikiety powinni robić przy chlewniach, kurnikach,oborach,stajniach,owczarniach,stawach rybnych itp, z hasłem :"Wolność dla żywych istot !" , a także przed rzeźniami i ubojniami z hasłem :"Nie dla zabijania zwierząt !" ,jak również przed sklepami i stoiskami z mięsem , z hasłem :"Nie zjadajcie swoich braci mniejszych!", a może i w restauracjach z transparentami:"Wyplujcie to kanibale !!!".
~ 13-08-2019 14:03
do: ~ (10:21)
kanibal zjada przedstawicieli swojego gatunku młotku
~efi 13-08-2019 10:24
To jest wojna o Twoje dzieci . Rowerzyści kręcą coraz mocniej ! Pamiętaj - Rodzicielskie Oświadczenie Wychowawcze . Znajdź - wydrukuj - podpisz - zanieść do szkoły. Nic nie ryzykujesz możesz tyko zyskać !
~Ja cie p 14-08-2019 7:39
do: ~efi (10:24)
Od rowerzystów się od... degeneracie...
~Shadow 14-08-2019 16:58
do: ~efi (10:24)
Wal się
~lech wałęsa 13-08-2019 10:25
xdddd
~Decha 13-08-2019 10:37
Te wszystkie zbiórki na kundle to jeden wielki biznes. Uśpić wszystkie samotne psy i koty. I wprowadzić restrykcyjne prawo do posiadania zwierzęcia
~ 13-08-2019 11:22
neobolszewicy bronią kolesi łamiących prawo,zaś wulgarnie atakują ludzi prawo przestrzegających-bo czyż demoralizacja na tzw.Paradach LGBT,czyli marszach dewiantów i zboczeńców nie jest okraszana hasłami i gestami profanacji i wiary chrześcijańskiej i prawa rodziców do wychowywania swych dzieci,do prawdy,która zboczenie nazywa zboczeniem,rodzinę rodziną, a psa psem,a nie humanizuje zwierząt,a dehumanizuje człowieka-mnie upokarzają stwierdzenia wywyższające zwierzęta od człowieka-to godzi w moja ludzką godność,ja swych dzieci nie porównuję ani do psa, ani do świni,czy kota,i tego myślenia życzę lewakom. W.
~alfred 13-08-2019 12:48
do: ~ (11:22)
Tak nam dopomóż Bóg !
~Ja cie p 13-08-2019 11:46
Każdy komu dobro zwierząt jest obojętne nie jest nic wart...
~Ja cie p 13-08-2019 14:22
odpowiedź na usunięty komentarz
No to zaszalales 😊
~Sonek 13-08-2019 12:13
Zwierzęta należy jeść.
użytkownik facebook 13-08-2019 13:29
Szacunek. ✊🐾💚
~ktoś 13-08-2019 15:00
widać właśnie ilu jest na pikiecie fanatyków (max. 10 osób - ale mi pikieta i poparcie).Obciążyć kosztami , dlaczego policja jeszcze ich ochrania za nasze podatki!!!! .Ten "pseudo" inspektor DIOZ nie jest żadnym inspektorem. Robi co chce , wkracza bezprawnie na prywatny teren i panoszy się jakby miał do tego prawo. Potem odnosi korzyści z tego . Może ktoś sprawdziłby komu przekazuje te zwierzęta i za jakie pieniądze????? jaki jest dalszy los tych zwierząt.
~Jamłasica 13-08-2019 20:04
do: ~ktoś (15:00)
A jak ktoś zostawi psa w samochodzie przy 30 stopniach. To niszczenie mienia i wejście do samochodu jest w porządku. Tak ? Bo to jest ratowanie a tamto nie.
~Michrou 13-08-2019 15:03
Dla mnie w obronie praw zwierząt najbardziej liczy się fakt, że zazwyczaj mordercy i psychopaci zaczynali od przykładowo skórowania żywcem kotów, a kończyli grzebiąc śrubokrętem ludziom w brzuchu. Brzmi absurdalnie? Polecam zapoznać się z tym co robili maniacy z Dniepropietrowska, ale tylko ludziom o mocnych nerwach. Jak ktoś jest wrażliwy, to nie zalecam, szkoda zdrowia. Ludzie znęcający się nad zwierzętami są niebezpieczni i mogą przerzucić się na ludzi, dlatego ważne jest to, by zawczasu na to reagować.
~alfred 13-08-2019 16:08
do: ~Michrou (15:03)
Dokładnie - lepiej reagować zanim tęczowi zamiast parówek do garnka będą wkładać .....
~gość 14-08-2019 15:23
do: ~Michrou (15:03)
A skąd ty to wiesz, że piszesz takie rzeczy. Kryminologiem jesteś. Nie głos czegoś o czym nie masz pojęcia. Co następna wypowiedź to mądrzejsza.
~Jonek 13-08-2019 15:29
Zielone włosy kolczyki w warach czołach i nosach a w czapie pusto. Co kogo obchodzą te kundle parchate lepiej sprzątajcie gówna na chodnikach po swoich siersciuchach. Bo jak się idzie miastem można się zrzygać.
~Ja cie p 14-08-2019 7:44
do: ~Jonek (15:29)
Wyjedź z miasta... wszystkim będzie lepiej...
~gość 14-08-2019 16:13
do: ~Ja cie p (7:44)
Dlaczego, bo prawdę mówi. Uczciwego i sprzątającego to nie rusza.
~KE321blablabla 13-08-2019 16:06
Szacunek dla wszystkich zebranych i wszystkich miłośników zwierząt. Brawo! To jak traktujesz zwierzęta odzwierciedla jakim jesteś człowiekiem. Dbajmy o nasze pupile!
~T*E*J*O 13-08-2019 16:26
Ogłoszenia parafialne. Ludzie módlmy się za dzieci wsiąknięte w prześcieradła 🤣😏
~EMI 13-08-2019 17:16
"Ten kraj szczęśliwy gdzie po psie płaczą szczerze" A. Mickiewicz
~Werner 13-08-2019 17:57
A w co wsiąkają dzieci Geja?
~Normalny 13-08-2019 18:01
Gdzie te wszystkie telewizje świata , w dzienniku telewizyjnym tez nie będzie. Defilada raczej się nie udała . Cóż tonący się brzytwy chwyta . Tzw aktywiści spadajcie bo " obrońca zwierząt " pociągnie was za sobą czyli do pierdla
~Jamłasica 13-08-2019 20:00
do: ~Normalny (18:01)
A tym co reprezentują prawo w tym sporze, jaj zabrakło, żeby wyjść i odnieść się do całej sprawy.
~Szwagier szwagra 13-08-2019 19:42
Pewnie jeszcze psą dac obywatelstwo i zasiłek a do tego ciepłe mieszkanie i 5 kg dziennie wolowiny ! A naprawde potrzebujacym ludzią zabrać wszystko i dac psą ! Mam 2 psy i 2 koty i o nie dbam a reszta ???? W sumie mnie nie obchodza wcale najwazniejsze dbac o swoje najpierw i rodzine ! Druga sprawa jest sprzatanie po tych zwierzakach bo sra...ja gdzie popadnie i jest dobrze a po trzecie jak slysze jak do psa wolaja coreczko czy synu to wybaczcie ale dla mnie KAŻDY czlowiek jest na pierwszym miejscu a nie pies .... Zajmijcie sie najpierw soba , sasiadami , potrzebujacymi .... a w sumie ten wasz prostest to tyle co moja poranna toaleta , spuscisz wode i po temacie pozdrawiam
~ 13-08-2019 21:39
do: ~Szwagier szwagra (19:42)
Dokładnie tak co to ma być
~Ja cie p 14-08-2019 7:42
do: ~Szwagier szwagra (19:42)
Ty się zajmij edukacją.., własną ☺
~ 14-08-2019 14:47
do: ~Szwagier szwagra (19:42)
Ty szwagier masz widzę ogromny problem z końcówkami, bo wszędzie tam, gdzie powinno być "om" dajesz "ą". Nie psą i ludzią, tylko psom i ludziom. Do szkoły nie chodziłeś? Jakim prawem innych pouczasz, jeśli sam nie umiesz nawet poprawnie pisać?
~gość 14-08-2019 15:27
do: ~Szwagier szwagra (19:42)
Dokładnie, ale ludzie to sie lubia na fejsie a poza nim to widzisz co się dzieje...
~alfred 13-08-2019 21:14
Tęczowa zaraza roznoszona drogą równości ! W tym wypadku na czterech łapach ! Animizacja świata stanowcze NIE !
~1-2-3 13-08-2019 21:15
Oj, wypuścili was z psychiatraka czy uciekliście?
~Kasiula 13-08-2019 21:15
Szkoda ze ludzi tak się nie broni jak zwierząt
~ 13-08-2019 21:37
do: ~Kasiula (21:15)
Dokładnie tak
~gość 14-08-2019 15:26
do: ~Kasiula (21:15)
Daję na tak! Bo jak można lubić i szanować zwierzęta nie szanując ludzi(czyli kolegów znajomych).
użytkownik facebook 13-08-2019 21:23
Brawo Wy
~spoko 13-08-2019 21:54
Facio ratował trzy psy,które wyglądały fatalnie i tym się wsławił.Chwała mu za to,ale gdzie jest reszta zwierzaków o których mówią ludzie?To trzeba wyjaśnić do końca,bo student prawa coś kręci moim zdaniem.
~Jamłasica 14-08-2019 8:36
do: ~spoko (21:54)
Proponuję wejść na stronę DIOZu. Tam są informacje o wszystkich ratowanych zwierzakach I akcjach.
~spoko 13-08-2019 22:03
Na tych taczkach,to jego powinni wywieżć za miasto i do d..y nakopać.Wg mnie to on prawdy całej nie mówi.
~alfred 14-08-2019 8:58
To jest wojna o Twoje dzieci . Rowerzyści kręcą coraz szybciej ! Pamiętaj - Rodzicielskie Oświadczenie Wychowawcze . Znajdź - wydrukuj - podpisz - zanieść do szkoły.
Krzysztof J. Szklarski 14-08-2019 9:57
Człowiek to dość osobliwy gatunek zwierzęcia, które samo określiło się mianem "człowiek" lecz tak niewiele czyni by nim za takiego zostać uznanym... Aha, to pochodzi z moich życiowych przemyśleń, których nadmiar zbyt mnie już obciąża.
~ 14-08-2019 14:52
do: Krzysztof J. Szklarski (9:57)
nie ma Pan racji-człowiek nie zaliczany jest do żadnego gatunku zwierzęcego, chociaż żyje na Ziemi obok zwierząt,a nawet roślin.Bo,jeśli przyjąć Pański punkt myślenia,to człowiek powinien kierować się w życiu wyłącznie instynktem,ale oprócz niego kieruje się głównie rozumem i używa rozumu jako narzędzia dla funkcji życiowych, a także duchowych,kulturowych i moralnych-zwierzęta z uwagi na swój stan biologiczno-gatunkowy nie wytwarzają ani zasad etyki,ani zasad moralnych z etyki płynących,ani dorobku kultury,który dodatkowo jest dziedziczony przez następne pokolenia np.psów,świń lub żab.A człowiek wytwarza.Pańskie myślenie to czysty darwinizm, a to jest prosta droga do sprowadzania człowieka na drogę upodlenia i zatracenia-to już było w postaci komunizmu i nazizmu,a obecnie występuje w postaci neomarksizmu. W.
~alfred 14-08-2019 16:47
do: Krzysztof J. Szklarski (9:57)
Inter-porlad ?
Krzysztof J. Szklarski 14-08-2019 20:27
do: ~alfred (16:47)
0d czerwca 1989 roku Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Handlowo-Usługowe Inter POLRAD, przemianowane następnie na Korporację Kapitałową Inter POLRAD - oba będąc podmiotami prawa handlowego jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Krzysztof J. Szklarski 14-08-2019 22:05
do: ~ (14:52)
Niestety, zostałem pozbawiony, nie ze swojej winy, z możliwości korzystania z komputera, ale gdy tylko będę mógł z niego korzystać, to z całą pewnością ustosunkuję się do Pani/Pana stanowiska zawartego w poście Pani/Pańskiego autorstwa i bez większych trudności, opierając się jedynie na niepodważalnych i ogólnie znanych faktach, dowiodę, że jest Pani/Pan w błędzie. Pani/Pan opiera się na wierze (wierzeniach), ja będąc pragmatykiem a także logikiem, w swoich rozważaniach odrzucam to, w co ludzie wierzą, o co się modlą - ja jestem pewny swego, Pani/Pan jedynie wierzy posługuje się wiarą i przypuszczeniami. Nie, nie chcę nikogo obdzierać z jego wiary, gdyż wiara jest istotnym elementem CZŁOWIECZEŃSTWA!
~Shadow 15-08-2019 0:11
do: ~ (14:52)
O tak. Dodatkowo zagraża nam potwór Gender, znany marksista, gej i lesbijka w jednym. Wiara czyni czuba.
~:-))))))) 14-08-2019 20:03
Warto zajac sie sprawa bardziej szczegolowo od paszportow,ksiazeczek zdrowia,ze te psy sa odrobaczywiane etc.etc. Przeanalizowac zamykanie psow godzinami 8 lub wiecej godzin wyjacych szczekajacych z powodu samotnosci i braku mozliwoscia przebywania na wolnosci ,kilka godzin w tygodniu to moze byc za malo .Uregulowac w miescie Jelenia Gora przepisow prawnych i mozliwosc mandatow tak ja za przekroczenia w jezdzie samochodem za wyjace i przeszkadzajace normalnej egzystencji przez psy zostawiane na wielogodzinne przebywanie w osamotnieniu.Karanie wlascicieli za psy latajace luzem ,po ulicach czy innych miejscach sa zagrozeniem ,ale kogo karac skoro nie wiemy do kogo pies nalezy. Przywrocenie kary natychmiastowej a nie ciaganie sie po sadach i zuzywania czasu osobom -ofiarom braku odpowiedzialnosci wlasciciela.Zaczac od poczatku z organizowaniem praw i dla pieska jak i spoleczenstwa.
~Adolf Makrela 19-08-2019 17:55
fot.6 i 8 jakie alternatywne ZOO
~sak 21-08-2019 11:11
Nie wiem co się ze mną dzieje ! Jak widzę tego jegomościa w spawalniczych okularach to strony przewijam jak szalony ,żeby szybciej stracić to indywiduum z oczu ! Pewnie to jakiś wodowstręt/wścieklizna/?

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group