• Sobota, 14 grudnia 2019
  • Godz. 18:52
  • Imieniny: Alfreda, Izydora, Jana
  • Czytających: 5924
  • Zalogowanych: 8
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Rozrywki tu nie będzie, powstanie market

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 30 listopada 2019, 9:14
Aktualizacja: Środa, 4 grudnia 2019, 7:06
Autor: Przemek Kaczałko
Fot. Przemek Kaczałko
Trwają roboty przygotowawcze do budowy salonu Agata Meble na jeleniogórskim Zabobrzu. Miejsce to przez dekady kojarzyło się z rozrywką.
W Jeleniej Górze powstanie przedstawicielstwo kolejnego producenta mebli – właśnie rozpoczęły się prace nad jego siedzibą. Przy ul. Sygietyńskiego stanie obiekt handlowy firmy Agata Meble - powiedział Cezariusz Wiklik, rzecznik Urzędu Miasta.

Teren był wystawiony przez Miasto na sprzedaż, znalazł się nabywca, a plan zagospodarowania przestrzennego dopuszcza taki obiekt, więc wkrótce zamiast do wesołego miasteczka czy cyrku, mieszkańcy będą mogli się wybrać w to miejsce na zakupy meblowe.

Twoja reakcja na artykuł?

102
26%
Cieszy
9
2%
Dziwi
6
2%
Nudzi
16
4%
Smuci
91
23%
Złości
175
44%
Przeraża

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (209) Dodaj komentarz

komentarz usunięty
~Boss 30-11-2019 15:53
odpowiedź na usunięty komentarz
Ludzie piszcie pozwy do sądu nie żartuję w tym momencie to co się odwala na Zabobrzu to jest skazywanie mieszkańców tej części miasta na powolne umieranie to jest osiedle mieszkaniowe a nie strefa przemysłowa okna nie można otworzyć smród spalin od rana do wieczora ten kto wydaje decyzję takim zabudowywaniu największej sypialni miasta powinien gnić w więzieniu
~Zabobrzaniec 1-12-2019 11:50
odpowiedź na usunięty komentarz
Oj ktoś tu troluje, eh ta polityka. Po drugiej stronie, za dwoma blokami jest duży plac zieleni z ławkami, placem zabaw, miejscem do rekreacji "siłownia" na wolnym powietrzu, osłonięty od ruchliwej drogi, przy której właśnie stawiają owy sklep. Dla bardziej ruchliwych w pobliżu las i dużo zieleni, zaraz u stóp Góry Szybowcowej. Park w tym miejscu co najwyżej stał by się centrum dla zabobrzańskich meneli i pijaków.
~Boss 1-12-2019 12:54
do: ~Zabobrzaniec (11:50)
Ktoś tu logicznie myśli a nie troluje liście zapalisz na działce za miastem dostajesz mandat ,ale jak urzędas wydaje pozwolenie na budowę kolejnego obiektu w centrum osiedla gdzie pojawi się się dziennie setki albo tysiące samochodów smrodzących ludziom pod oknami to jest OK ,po co budowano obwodnicę na Karpacz tam powinny powstawać takie obiekty na byłych poligonach na przedmieściach co na to pan Łużniak i jego bojówki ze Straży Miejskiej nachodzące ludzi w domach i sprawdzające czym palą szczególnie w centrum miasta żeby elita miała komfort przy piciu kawy w urzędach co innego Plebs z Zabobrza niech wdycha i zdycha
~ping-pong 1-12-2019 14:33
do: ~Boss (15:53)
wincyj markietów, wincyj!!!!
~ 1-12-2019 15:41
do: ~Boss (12:54)
.... piją i to jeszcze za nasze pieniądze Żadne posiedzenie nie odbywa się bez poczęstunku z naszej kasy- żadne. Nie pogardzą ani paluszkami ani mineralną niczym. 2 godz.posiedzą a 4 butelki przed każdym +dzban kawy .Co nie wypiją to chyba do domu.Komu i w jakim zakładzie lecą takie ,,bonusy,,? Dziadostwo bez honoru połaszczy się na wszystko.
~lolo2 1-12-2019 16:04
do: ~Zabobrzaniec (11:50)
Jeszcze jest! Za chwilę może już nie być!
~Gregory67 1-12-2019 18:41
odpowiedź na usunięty komentarz
To miasto już dawno zostało sprzedane ! Najgorsze że żadne z prezydentów nie poniósł i nie poniesie z tego konsekwencji , przyklepane, kasa się zgadza. Masz kasę, znasz układ - wybudujesz wszystko i wszędzie w JG . Masz kasę nie znasz układu polegniesz jak Grodzka i obiekt galerii na Pijarskiej
~ząb zupa zębowa, dąb doopa d 3-12-2019 10:56
odpowiedź na usunięty komentarz
Markety , to sposób włodarzy Jeleniej Góry na rozwój miasta. Żadne miasto w Polsce nie jest tak zasssrane marketami. Zamiast ratować lokalny handel to wprowadza się kolejny moloch , który zniszczy lokalnych producentów . No i zniknie kolejny skrawek zieleni na Zabobrzu. To jest pokaz , jak się niszczy miasto. Niech nikt nie bierze przykładu.
~klmiklmkljh 3-12-2019 22:05
odpowiedź na usunięty komentarz
Park czy inne pierdoły nie przynoszą dochodów do miasta. Nie dają pracy, a trzeba je utrzymać. Nie mówiąc o tym, że kiedyś ZGL stawiał huśtawkę z rurek po kosztach, a teraz na wszystko musi mieć atesty i homologacje. To kosztuje. Potem przyjdzie gamoń z psem który nawali klocka do piaskownicy i będzie po zabawie albo opanują go wandale. Teren od lat stał nieużywany i zasyfiony. Od czasu do czasu rozstawiała się tam jakaś zemsta UDT-u w postaci pseudo wesołego miasteczka albo inny czar PRL w postaci cyrku. Osób starszych przybywa i życie przenosi się do sypialni JG. Nie ma co biadolić. Z pustego nikt nie nalał jeszcze. Nie wina włodarzy, a polityki państwa.
~Anonim 7-12-2019 16:55
do: ~Zabobrzaniec (11:50)
Mimo wszystko wolałabym patrzeć z okna na kolejny park, czy miejsce dla lokalnych kloszardów, niż sklep meblowy. Idąc tą logiką dla osób, ktore potrzebują nowych rzeczy do domu w pobliżu jest Abra, czy liroy merlin. Ten teren można było wykorzystać w dużo lepszy sposób niż kolejny sklep...
~No, tak 13-12-2019 20:46
do: ~Anonim (16:55)
Jest przecież też Marex i Black Red White. Nie mam nic przeciwko temu marketowi, ale na litość, nie ta lokalizacja.
~Ja 30-11-2019 8:19
Rozrywką, czyli tym żałosnym cyrkiem lub pożalsieboże wesołym miasteczkiem?
~były jg 30-11-2019 15:01
do: ~Ja (8:19)
A masz inną?
~Ja 1-12-2019 9:10
do: ~były jg (15:01)
Owszem mam. Jeżeli Ty nie masz to współczuję.
~ha ha ha 2-12-2019 12:43
do: ~były jg (15:01)
źle zadana pytanie
~Bossowa 30-11-2019 8:19
Masakra. Całe miasto zasrane marketami i sklepami. Nic ponad to mieszkańcom się nie oferuje.
~No, tak 30-11-2019 11:19
odpowiedź na usunięty komentarz
To prawda. Mnie też cieszy, że powstanie tu taki market, ale nie ta lokalizacja. Na Wiejskiej wyburzono papiernię i tam mógłby ten market powstać. Była zieleń i drzewa, to wycięto w pień. Brak słów.
~Markiz 30-11-2019 16:08
do: ~Bossowa (8:19)
Jak to nie?.... Oferuje się: Biadolenie włodarzy o sytuacji samorządów, proponuje się podwyżki cen gruntu, i kilka innych rzeczy. Nie czujesz "bluesa"? Planowane podwyżki cen gruntu - A - meble.... Agata Meble miały być w pierwotnych założeniach w innej części Zabobrza. A tam na Sygietyńskiego, rzeczywiście przydałby się jakiś park (alejki, ławeczki, ścieżki, kilka drzew, może jeszcze coś).
~sofa 30-11-2019 19:08
odpowiedź na usunięty komentarz
A Tobie nie mebli, a Qltury brak. Czy takim językiem posługujesz się też w domu i własnym środowisku? Teraz usiądź, napij się wody i weź leki, może być STOPERAN zahamuje nerwowy popęd. Bez takich "ciepłych" słów ludzie też Cię zrozumieją.
~Ann 1-12-2019 10:11
do: ~Bossowa (8:19)
Wstyd mi za moje miasto. Sklep na sklepie! Jakie to przyziemne i smutne.
~Romualdos trzeci 1-12-2019 19:51
odpowiedź na usunięty komentarz
Genialnie :) Wszak działka ta od lat była na sprzedaż. Można było kupić i zorbić ławeczki :) To oczywiste miejsce na taki sklep, nie rozumiem tego bełkotu.
~gość45 2-12-2019 8:55
do: ~Romualdos trzeci (19:51)
Jakiego bełkonu nie rozumiesz jakim prawem ktoś sprzedaje mienie mieszkańców było kilkanaście projektów dotyczących stworzenia tam terenu zielonego nawet w ostatnim projekcie obywatelskim tak chcieli mieszkańcy czy ta władza słucha ludzi realizuje ich potrzeby?Człowieku zobacz co tam się dzieje z ruchem samochodowym tam są przekroczone wszelkie normy poadj swój adres stanę Ci pod oknami na 12 godzin zwłączonym sinikiem to może zrozumiesz bełkot
~Mlopka 30-11-2019 8:31
A co może robić próżniaķ ??? Sami wybraliście. Ja na niego nie głosowałam. Niedługo sprzeda własny stołek i biurko. Wstyd.
~ 30-11-2019 9:16
do: ~Mlopka (8:31)
Ooooo tak , mają czego chcieli !!!!!!!!!!!!!
~gość 30-11-2019 9:27
do: ~Mlopka (8:31)
Raczej plany miastowej infrastruktury były już dawno ustalane, a to jest kolejny krok. Wystarczy popatrzeć na opustoszała starówkę i zapchane zabobrze...
~pencil 30-11-2019 9:28
do: ~Mlopka (8:31)
Łuzniak buduje sobie pałac od wrzesnia 2018 agdzie planowane zakonczenie miało byc lipiec 2019. Mowa tu o Urzedzie Miasta
~Zabobrzaniec 1-12-2019 11:57
do: ~Mlopka (8:31)
Całe szczęście że byłeś w mniejszości, no cóż: „ch…, dupa i kamieni kupa” twoja wizja nie...
~betoniasz-zbrodniasz 30-11-2019 8:41
Dziadostwo! Tylko jeden sklep? Tam się jeszcze Biedronka i dwa Żaberty zmieszczą. Straszne marnotrawstwo terenu.
~pencil 30-11-2019 9:32
do: ~betoniasz-zbrodniasz (8:41)
reszta to parking bedzie
~aBorygen 30-11-2019 8:45
Rewelacja! Wreszcie ktoś pomyślał o mnie. Zamiast walić nalewki pod krzakiem w deszczu, wywalę się na kanapie w sklepie. Dlaczego tak późno? Zima idzie!
~Anioł domu gospodarz 30-11-2019 8:46
Nie będzie kabaretu!!!! Chór będzie!
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 11:27
do: ~Anioł domu gospodarz (8:46)
A chu... z nimi!!! Przepraszam, oczywiście, chór z nimi, nawet gdy wyją a capella. ;-(
~ 30-11-2019 8:49
Tu miała być hala widowiskowo-sportowa . Sprzedano nie tylko plac ale i wszystkie drzewa które inwestor wyciął w pień w środku największej sypialni jeleniogórskiej i obok najruchliwszej arterii komunikacyjnej. Wszędzie prezydent wyleciałby z hukiem. Co robi Wydział Ochrony Przyrody? Szefowa twierdzi że za drzewa bardzo dużo zaplacono. Horror!
~Zabobrzaniec 1-12-2019 12:03
do: ~ (8:49)
Kolejny raz, oj ktoś tu troluje, eh ta polityka. Po drugiej stronie, za dwoma blokami jest duży plac zieleni z ławkami, placem zabaw, miejscem do rekreacji "siłownia" na wolnym powietrzu, osłonięty od ruchliwej drogi, przy której właśnie stawiają owy sklep. Dla bardziej ruchliwych w pobliżu las i dużo zieleni, zaraz u stóp Góry Szybowcowej. Park w tym miejscu co najwyżej stał by się centrum dla zabobrzańskich meneli i pijaków. Fakt normalnie puszcze wycieli, dwa krzaki na krzyż.
~No, tak 1-12-2019 20:45
do: ~Zabobrzaniec (12:03)
Zamiast niszczyć naturę, wycina się drzewa i zalewa teren betonem. Nie w tym rzecz. Niebawem zabetonują całe osiedle. Owszem, na Wiłkomirskiego jest wolna przestrzeń, plac zabaw i siłownia, ale zamiast wykorzystać teren na Wiejskiej, gdzie wyburzono papiernię, zniszczono zielony teren, który mógł być wykorzystany jako park, którego na Zabobrzu brakuje.
~ka2 30-11-2019 8:51
Jeleniogórska marketomania. Może zamiast Jelenia Góra to Marketowa Góra. Największy idiotyzm, głupota, i najgłupszy pomysł jaki mógł ktoś wymyślić. Zrobić park, czy plac zabaw dla dzieci, ławki, co kolwiek. Najlepiej market postawić. Park betonowy wita. Coraz mniej miejsc dla ludzi i dzieci. Idiotyzm poprostu.
~Ja 30-11-2019 10:02
do: ~ka2 (8:51)
W parkach zazwyczaj przesiadują amatorzy tanich trunków. Tak wszyscy narzekają, że mało parków, każdy się zarzeka, że do parku będzie chodził, a jak przychodzi co do czego to wielki płacz i lament, że w niedzielę nie można chodzić po sklepach. Zdecydujcie się
~No, tak 1-12-2019 21:11
do: ~Ja (10:02)
Najlepiej wszystko zabetonować i będzie git, tylko czy oto nam chodzi?
~Pasażer 30-11-2019 9:03
Czy ma Zabrzu jest kawiarnia? Chyba nie!! Fajnie jak by była .,. ławeczki stoliki, drzewko,ciasteczko, kawka w cieniu ,szum może fontanny, marzenia ,marzenia Budzę się , toż mieszkam w Jelonce,
~Ja 30-11-2019 10:03
do: ~Pasażer (9:03)
Jak nie ma kawiarni na Zabobrzu to ją postaw
~Zabobrzaniec 1-12-2019 12:22
do: ~Pasażer (9:03)
Ja tam wole kawkę w restauracja na szybowcowej ah te widoki, albo na perle po długim spacerze. Blokowisko żaden widok przy kawie.
~gość 30-11-2019 9:30
Skoro większość jest eko i miłośników przyrody, to skąd ta popularność sklepów. Chyba lepiej żeby w tym miejscu był piękny park w którym żyją ptaki, wiewiórki i jakieś tam inne zwierzątka.
~ 30-11-2019 11:45
do: ~gość (9:30)
Leniwce ??
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 11:54
do: ~gość (9:30)
"Do serca przytul psa, weź na kolana kota...". A już niedługo przyjdzie nam śpiewać: "Do siebie przytul się, zjedz na kolację kota (oczywiście, kota sąsiadów, bo ten nasz wraz z pieskiem musieliśmy z głodu zszamać w zeszłym miesiącu)"...
~Sylwester 30-11-2019 13:48
do: ~gość (9:30)
🤣🤣🤣
~Jara 30-11-2019 9:38
Hahaha nic dodać nic ująć...
~lol 30-11-2019 9:38
Teren wystawiony od lat na sprzedaż i nikt go nie chciał, a tu wielkie halo, że w końcu znalazł się ktoś kto to kupił. To miejsce służyło jedynie wyprowadzaniu psów. Mogliście się marudy zorganizować i wystąpić do miasta o dzierżawę, udostępnienie czy nawet sprzedaż tego terenu z bonifikatą na cele społeczne i zrobić sobie park, fontannę, kawiarnię itd. Gdybyście się zorganizowali w naprawdę liczne stado marud to spokojnie moglibyście nawet wymusić daną koncepcję na "mieście", ale to niestety was przerasta, bo trzeba się ruszyć :-)
~gość 30-11-2019 10:30
do: ~lol (9:38)
Uważam, że na zabrudzanie terenu są mandaty i inne upomnienie, a od Włodarzy miast nie oczekujemy bezsensownej sprzedaży, tylko zagospodarowania terenu, który pomoże obniżyć smog lub poziom stresu u ludzi. Pozdrawiam wszystkich zdroworozsądkowych(nie nawiedzonych) ludzi eko.
~e 30-11-2019 9:53
Każdy mieszkaniec Jeleniej Góry powinien dostać od p.Łużniaka wózek marketowy na własność ...i wprowadzić ograniczenia w używaniu samochodów ...Na zdrowie wyjdzie wszystkim ,a i sąsiadom będzie można pochwalić się zakupami
~Xyz 30-11-2019 10:22
Kolejne miejsca pracy ;)
~18 sqandal 30-11-2019 10:43
….. Agata jest potrzebna i bardzo dobrze . A park by tu i tak nigdy nie powstał . Zresztą niedaleko sa piękne tereny i zalesione i górki są . Lenie by chciały prosto z klatki mieć i las i park i jeszcze żeby auto stało koło bloku . Tak się NIE_DA . KROPKA !!!
~No, tak 4-12-2019 12:49
do: ~18 sqandal (10:43)
W pojedynkę do lasu nie pójdę, bo dziś strach się bać. Tylko dlatego, że nieopodal są tereny leśne, nie może powstać park? Byłby idealny dla seniorów osiedla i nie tylko.
~do artykułu 30-11-2019 10:47
Od lat nikt nie ma pomysłu na to miasto, jednak w ostatnich latach jego stan jeszcze się pogorszył. Brud, na Bankowej stragany z zieleniną, pozamykane sklepy na 1 Maja. Co tu zwiedzać? W Cieplicach smog. Miasto nie ma nic do zaproponowania mieszkańcom - czeka na prywatnych inwestorów, którym proponuje tak wysokie czynsze, że rzadko który się na coś decyduje. A pan Wiklik już tyle bzdur naopowiadał, żeby tłumaczyć kolejne władze, że zadaję sobie pytanie, czy jeszcze może patrzeć w lustro! Trzeba stąd wyjechać i już!
~oiuyt 30-11-2019 22:54
do: ~do artykułu (10:47)
to nie smędź, a wyjeżdżaj płaczliwa marudo
~Ann 1-12-2019 10:19
do: ~do artykułu (10:47)
Wszędzie w Jeleniej brud!!! Odwiedzam często inne miasta i z czymś takim się nie spotkałam. Wstyd z gośćmi na spacer wyjść.
~cd 30-11-2019 10:49
Wycięto kilkanaście drzew, a cały teren zostanie wybrukowany - to jest odpowiedź miasta na apele o powiększanie terenów zielonych i sadzenie drzew! A co z małymi jeżami, które na tej łące mieszkały?
~Zabobrzaniec 1-12-2019 12:10
do: ~cd (10:49)
Jeże wędrują, nie osiedlają się w jednym miejscu, ale czy przeżyły kolejne podrożę prze niezliczone jezdnie tego nikt nie wie...
~Dziki kraj 30-11-2019 11:04
W Polsce brakuje 2mln mieszkań ale jak widać ziemia pod markety ważniejsza.
~jan 30-11-2019 11:34
do: ~Dziki kraj (11:04)
W Jeleniej Górze kilkaset rodzin oczekuje na mieszkanie w kolejce. Zlikwidowano tereny budowlano usługowe celem prowadzenia polityki nie zgodnej zapotrzebowaniem społecznym. Kto głosował na taką władzę samorządową ???
~Ok 30-11-2019 17:44
do: ~jan (11:34)
Ale jak to czekają? W JG jest kilkaset mieszkań na sprzedaż - wystarczy przeczytać ogłoszenia. Do pracy, po kredyt ( jak większość Polaków), a nie czekać, aż ktoś DA!!!
~nihilscire 30-11-2019 11:10
...wszyscy narzekają na markety a do kasy trzeba stać w długich kolejkach...najlepiej zbudować kościół, bo trzy to za mało na Zabobrze...
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 11:31
do: ~nihilscire (11:10)
Ależ oczywiście, kościołów należy budować jak najwięcej, aby ludzie mieli gdzie modlić się o mieszkania!!!
~ 30-11-2019 11:14
"Rozrywki tu nie będzie, powstanie market" - uważam, że tytuł nie do końca jest trafiony, bo przecież dla niektórych chodzenie po marketach to jest właśnie rozrywka, a najbardziej cierpią jak mają wolne, a w niedziele i święta jest zamknięte, nie wiedzą wtedy co z sobą zrobić. A czy nowy market jest potrzebny? Cóż, skoro budują to chyba tak?
~Olo 30-11-2019 11:15
Jak będzie zorganizowany ruch samochodowy wokół tego marketu ? Sygietyńskiego ciasna i często zakorkowana, tzw obwodnica także. Służyć miała szybkiemu tranzytowi przez miasto zrobią syf jak przy Nowym Rynku. Odcinek od skrzyżowania z Bacewicz do stacji Shell i tak zapchany jadącymi do Galerii. Teraz dodatkowy ruch generowany przez market meblowy. Co z mieszkańcami okolicznych ulic, którzy utkwią w korkach ? Takie molochy lokalizuje się poza zwartą zabudową mieszkalna. O zakłóceniu tzw. przewiewu i wentylacji zanieczyszczonego powietrza wokol blokowiska nie wspomnę. Jakieś konsultacje, pokazanie planów etc ?
~gość 30-11-2019 12:26
do: ~Olo (11:15)
A to jest bardzo poważne pytanie!
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 11:33
A prawdę mówiąc, miasta powinno się budować na wsiach - tam jest zdecydowanie świeższe powietrze.
~Jan 30-11-2019 11:58
Agata nie jest producentem mebli tylko sprzedawcą. Jak zwykle jelonka precyzyjnie informuje
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 12:08
do: ~Jan (11:58)
Ja nie! Słowo precyzyjnie należało umieścić, i to precyzyjnie, w cudzysłowie, albowiem sarkazm Pańskiej wypowiedzi mógłby pozostać niezauważalny - dobrze, że kontekst Pańskiej wypowiedzi nie pozwala dowolnie rozumieć intencji.
~gość 30-11-2019 12:25
do: Krzysztof J. Szklarski (12:08)
Nie można prościej napisać, tu nie chodzi o boje literackie, tylko o stan Zabobrza.
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 12:35
do: ~gość (12:25)
No cóż, co poradzić mam, że na mój stary, pusty, durnowaty łeb tak się "polszczyzna" rzuciła - niezmiernie się jednak cieszę, że właśnie ona, a nie glejak! Gdyby jednak ktoś zechciał poznać moje zdanie, to ta inwestycja pasuje w tym miejscu niczym pięść do nosa!!!
~gość 30-11-2019 13:28
do: Krzysztof J. Szklarski (12:35)
No przyznam rację szanownemu przedmówcy. Pozdrawiam.
~Kot 30-11-2019 12:00
Kolejny raz prezydent niechcemisie pokazał n co go stać. Wielki sukces. Brawo
~Dmdx 30-11-2019 12:27
Super bardzo dobrze, że w końcu będzie Agata w Jeleniej nie trzeba będzie jezdzic do Wałbrzycha, bo na dobrą sprawę nie ma w Jeleniej fajnego sklepu meblowego. Po za tym nie wiem dlaczego niektorzy tak bardzo chcą park, chyba tylko po to by pijaczki mieli gdzie siedziec zresztą park przy ulicy to absurd.
Krzysztof J. Szklarski 30-11-2019 12:54
Przepraszam wszystkich Państwa - jestem dzisiaj w nazbyt sarkastycznym nastroju, więc znikam na czas jakiś, lecz proszę nie cieszyć się nadmiernie, bo wrócę tu czy to ciałem, czy to duchem a może nimi oboma i to nadal w jednej i tej samej osobie. Kto wie, kto wie...
~zaboberek 1-12-2019 9:51
do: Krzysztof J. Szklarski (12:54)
Dostał Pan skierowanie do Sanatorium?Miłego pobytu,oby tylko nie w Ciechocinku.
Krzysztof J. Szklarski 1-12-2019 22:15
do: ~zaboberek (9:51)
Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia, ale biorąc pod uwagę mój stan zdrowia szybciej się znajdę w prosektorium niż w jakimkolwiek sanatorium, co nie oznacza, że biadolę na swój los, albowiem potrafię się radować tym, co mam, a mam przecież tak wielu ludzi mi życzliwych wokół siebie...
~Z boku! 30-11-2019 13:09
Tylko nie market w takim miejscu
~Jak zwykle 30-11-2019 13:10
Czy ktoś pomyślał o ruchu drogowym po uruchomieniu tego marketu? Czy wjazd i wyjazd będzie z zatłoczonej Sygietyńskiego? Mam wrażenie, że nie przewidziano ruchu meblowozów w tym rejonie.
~Adamus 30-11-2019 13:26
Dolek tez miasto sprzedalo i becie markecik a gdzie byli ludzie zeby sie zainteresowac zrobic korty
~Sylwester 30-11-2019 13:52
Jelenia Góra to Zabobrze, reszta to prowincja 😜
~Dorsz 30-11-2019 13:58
Jelenią Górę postrzegam z pozycji osoby, która tu mieszka od 30 lat ale też mieszkałem i przebywam w innych miastach Polski. Nasze miasto, moim zdaniem, rozwinęło się w sposób znakomity; zainwestowano tu setki milionów złotych w infrastrukturę, budownictwo ( remonty ), przemysł i rozwój społeczny ( w tym powstanie wielu organizacji obywatelskich ). Uważam rozwój przestrzenny miasta za trafny i odpowiadający potrzebom mieszkańców i przybyszów. Mój pogląd podzielają wszyscy spoza Jeleniej Góry; zarówno z bliska, jak i z dalekich części Polski. Mówią z oczarowaniem o pięknym widoku, gdy wjeżdża się do tego miasta, z każdej strony i o każdej porze dnia i nocy. Cudowne landszafty, świeże powietrze, ogrom zieleni. Bardzo dobre drogi dojazdowe i ścieżki rowerowe do każdego zakątka. Widząc ogromną ilość sklepów wielkopowierzchniowych, restauracji, barów, sklepów i sklepików, drogie samochody i ukwiecone balkony oraz zadbane podwórka - oceniają mieszkańców regionu jako bardzo zamożnych, których stać na "pełne kosze zakupowe". Pamiętam moje Zabobrze III sprzed 20 lat.....; cieszę się z rozwoju tej części miasta. Nie muszę jechać do centrum lub Cieplic, żeby nacieszyć się nowoczesnością i pięknem - mam to teraz tu na miejscu. I to właśnie nazywam "zrównoważonym rozwojem miasta".
~gość 30-11-2019 14:53
do: ~Dorsz (13:58)
Ja też mieszkałem tu 20 lat i szkoda, że z Zabobrza zrobiono autostradę przez markety. Sklepy muszą być, ale czy wszystkie w jednym miejscu. Nie wydaje mi się żeby zakorkowane i głośne ulice cieszyły się taką pozytywną reakcją, nie wspominając o smogu. Czy Jelenia nie mogła by być połączeniem zieleni z nowoczesną architekturą, wszystko w wyważonym stopniu. Czy Zabobrze musi kojarzyć się z Marketami.
~Dorsz 30-11-2019 15:02
do: ~gość (14:53)
Jeżeli narzekasz na markety, to znaczy, że mieszkasz tam, gdzie ja. I doskonale wiesz o możliwościach wspaniałego wypoczynku i relaksu w najbliższym otoczeniu: znakomite place rekreacyjne i zabaw; polecam kierunek do "białego krzyża" piechotą, rowerem lub, po prostu, autem. W kilka minut jesteś w leśnej ostoi, w ciszy, spokoju i na świeżym powietrzu ( w lecie jagody, poziomki i grzyby ). Podobnie, w kierunku "Góry Szybowcowej" - albo między polami lub przy "basenie" do lasu; albo wprost na górę ( tam dobry posiłek, napoje i kawka oraz cudowne widoki na Kotlinę Jeleniogórską". Po takim spacerze wypad do marketu będzie przyjemnością. Na ruch samochodowy, niestety, wpływu nie mam; ale inne korzyści z zamieszkiwania na Zabobrzu III w 100% mi to rekompensują.
~gość 1-12-2019 10:22
do: ~Dorsz (15:02)
Do krzyża chodziłem już 20 lat temu, jak go stawiali.... Pod basen też, jak jeszcze nie był zarośnięty, przez las przejeżdżałem rowerem-teraz nie ma tam chyba drogi....Pamiętam czasy gdy dawny Jeżów przypominał raczej dużą wioskę niż na siłę robione osiedle z mikroskopijnymi działeczkami.....Były to piękne czasy...No i pamiętam pierwszy market HYpernowa.....przed którym była jeszcze piękna droga na Szybowcówę.....
~Zabobbrzanin 30-11-2019 14:10
Myślałem że wybudują biedronkę. Miałbym blisko.
użytkownik facebook 30-11-2019 14:26
Szpeca to miasto jak się da 🙈
użytkownik facebook 30-11-2019 14:27
To już niedługo będziecie musieli stawiać piętrowe Lidle i Biedronki jak tak dalej pójdzie 🤣🤣 Albo na każdym mniejszym osiedlu proponuje postawienie centrum handlowego 🤣🤣
~GośćJG 30-11-2019 14:52
do: użytkownik facebook (14:27)
Nie rozumiem lamentu, jest popyt, jest podaż. Przecież stawiają te markety podmioty prywatne, czyli musi się im opłacać. Nikt do interesu nie będzie dopłacał przecież. Co do mieszkań, przecież developerzy budują, można kupić w JG nowe mieszkania. Rozumiem, że każdy by chciał dostać od miasta w prezencie?... A to Ci...
~No, tak 6-12-2019 18:14
do: ~GośćJG (14:52)
Owszem, jest popyt i jest podaż, ale to nie usprawiedliwia wydawania każdemu podmiotowi, spółce pozwolenie na budowę swoich marketów, firm gdzie sobie zapragną. Włodarze ochoczo wyprzedają miejskie tereny, ale nie myślą o konsekwencjach takich działań. Ciekawe z której strony zlokalizowany będzie wjazd i wyjazd ze sklepu? Jakie kroki przedsięwzięli włodarze by zrobić wreszcie porządek z galerią widno na Pijarskiej? Budynek stoi pusty i niszczeje, a osoby odpowiedzialne nie mogą niczego zrobić, albo nie chcą zmusić właścicieli do sprzedaży obiektu. Co z podatkiem od nieruchomości?
~śledź 30-11-2019 14:49
Do dorsza .Widzisz jak ciebie złowili bzdetami.Przy takich połowach dorsze wyginą, bo całe miasto będzie jedną siecią -handlową, a do normalnego życia nie będzie żadnej przestrzeni.Najlepiej to opier..lić i sprzedać z ludźmi parę zabudowanych dzielnic np.Czarne, Malinnik itp.Tam to dopiero w mule zagrzebane są grube ryby.
~Dorsz 30-11-2019 15:03
do: ~śledź (14:49)
Jeżeli narzekasz na markety, to znaczy, że mieszkasz tam, gdzie ja. I doskonale wiesz o możliwościach wspaniałego wypoczynku i relaksu w najbliższym otoczeniu: znakomite place rekreacyjne i zabaw; polecam kierunek do "białego krzyża" piechotą, rowerem lub, po prostu, autem. W kilka minut jesteś w leśnej ostoi, w ciszy, spokoju i na świeżym powietrzu ( w lecie jagody, poziomki i grzyby ). Podobnie, w kierunku "Góry Szybowcowej" - albo między polami lub przy "basenie" do lasu; albo wprost na górę ( tam dobry posiłek, napoje i kawka oraz cudowne widoki na Kotlinę Jeleniogórską". Po takim spacerze wypad do marketu będzie przyjemnością. Na ruch samochodowy, niestety, wpływu nie mam; ale inne korzyści z zamieszkiwania na Zabobrzu III w 100% mi to rekompensuj
~Karol 30-11-2019 14:57
k...a i słusznie. Po co dzieciom plac zabaw. Brawo radni.
~ 1-12-2019 8:22
do: ~Karol (14:57)
Plac zabaw przy ruchliwej arterii?!? Glupota. Ten plac był na codzień sralnią dla piesków a od święta placem dla rozrywki, ktorej już nikt myślący nie chciał.
użytkownik facebook 30-11-2019 14:59
Ciekawe jak to wplynie na ruch drogowy
użytkownik facebook 30-11-2019 15:23
Wojciech Leszczyk będzie się działo 😂
użytkownik facebook 30-11-2019 17:42
Wojciech Leszczyk na pewno nie tak jak Nowy Rynek 😉
~Fr08 30-11-2019 15:09
Nono ten sklep jest potrzebny jak rybie ręcznik 😂
użytkownik facebook 30-11-2019 15:11
Betonowe osiedle, betonowi ludzie, betonowe zwierzęta, betonowe miasto, betonowy świat
użytkownik facebook 30-11-2019 15:18
Justyna Lewandowska https://youtu.be/FsKfqfUxSTU
użytkownik facebook 30-11-2019 16:52
Justyna Lewandowska betonowi rządzący......
użytkownik facebook 30-11-2019 16:54
Betonowe twarze, betonowy chłam
~Mimo 1-12-2019 10:47
do: użytkownik facebook (16:52)
Betonowe mózgi
Krzysztof J. Szklarski 2-12-2019 0:27
do: użytkownik facebook (15:11)
W beton zakute łby durnowate, które miasteczkiem tym od 1946 roku rządzą, a najbardziej zakute łby mają ci, co im na takie (nie)rządy pozwalają!!!
~e 30-11-2019 15:19
Betonowe osiedle ,,żadnych drzew ,cienia .Przyjdzie upalne lato to będziemy srać pod siebie,a pan próżniak kurtynkę wodną wam postawi......ZA DARMO..albo i nie..
~pencil 30-11-2019 15:20
zabobrze staje sie strefa przemysłową-skupisko marketów powinno byc na obrzeżach miasta
użytkownik facebook 30-11-2019 15:23
Makabra.... Może jakiś super skatepark plac dla dzieciaków cokolwiek... co zarazi do wspólnego spędzania czasu z rówieśnikami a nie z telefonami w domu....
~Kaśka 30-11-2019 23:52
do: użytkownik facebook (15:23)
Na końcu Kiepury jest boisko. Bywam często w tej okolicy ale dzieciaków na nim nie widziałam. Pewnie siedzą przy kompie. 25-35 lat temu na starym asfaltowym boisku przy Komedy-Trzcińskiego dzieciaków były całe tłumy. Więc po co nam boiska? Markety bardziej się przydadzą.
~Zabobrzaniec 1-12-2019 12:17
do: użytkownik facebook (15:23)
a wiesz że takie już są, tylko trzeba czasem wyjść z nory i pozwiedzać swe miasto...
użytkownik facebook 1-12-2019 19:52
De Dominica - to wszystko jest tuż obok, po co komu plac zabaw przy 4 pasmowej ulicy ?
~hłe hłe hłe 30-11-2019 15:24
A dlaczego nie wycięto hydantu ???? Stoi w tej samej linii przy samym chodniku co wycięte zdrowe drzewa !!!!! Czy to wycięte już drewno posłuży "Agata Meble" do wyprodukowania zydelków na otwarcie tego szałera ?????!!!!!
użytkownik facebook 30-11-2019 15:43
Niemcy w jeleniej do wojny zalozyli co najmniej 5 parkow Polacy od wojny niezalozyli ani jednego A to bylo idealne miejsce na park Wstyd wlodorze jeleniej Wstyd prezydent Luzniak
~Kaśka 1-12-2019 0:04
do: użytkownik facebook (15:43)
Przy Komedy-Trzcińskiego w końcówce lat 70-tych powstał całkiem ładny mały park w którym sadzono od razu duże drzewa /uschło tylko jedno/, usuwane z terenów budowlanych. O ironio, park powstał w czynie partyjnym z inicjatywy PZPR, nadal istnieje i zapewne przetrwa obecne nieudolne ale demokratyczne władze miasta.
~Do1 30-11-2019 15:44
Miała być to lokalizacja hali sportowo rekreacyjnej. Na cholerwę następny market. To lepiej drzew nasadzić!
~Sylwester 1-12-2019 10:33
do: ~Do1 (15:44)
Hala sportowa na skrawku ziemi między ruchliwymi ulicami. No toś poleciał 😜
użytkownik facebook 30-11-2019 15:54
Porażka, kto na to pozwala???!!!! Zabierają kolejny wolny zielony teren, a ile już pustych obiektów w mieście stoii. Za to miasto nowych parków zielonych nie tworzy, Kilińskiego stoi puste.
~ 1-12-2019 8:27
do: użytkownik facebook (15:54)
Jaki zielony...osrany przez pieski.
użytkownik facebook 30-11-2019 16:02
Nie lepeij by bylo w końcu jakiś park zrobić?
~ 1-12-2019 21:13
do: użytkownik facebook (16:02)
A wiecie, jak wyglądają drzewa i krzewy, gdy są przez kilka miesięcy traktowane solanką. A tak bedzie, gdy zrobiło by się park przy takiej drodze.
użytkownik facebook 30-11-2019 16:02
Pewnie taki jak chore TESCO W KTÓRYM JEST DZIESIĘĆ KAS A DWIE TYLKO CZYNNE I TO W SOBOTĘ !!!!!TOTALNY ROZPIERDZIEL, LEPIEJ ZAMKNĄĆ TEN BURDEL I POSTAWIĆ NOWY ?
użytkownik facebook 30-11-2019 16:05
Debilizm dosłownie... I kto na to pozwala.? Zamiast stworzyć jakiś park miejsce gdzie można usiąść odpocząć zostawić posadzić troche zieleni , czy stworzyć jakieś miejsce dla młodych mieszkańców to nie, pewnie powstanie kolejna biedronka albo niech postawią centrum handlowe... Chore poprostu . Niech jeszcze na tym placu koło Grzybka niech tam coś postawią.
~Zdziwieni? 30-11-2019 16:11
Pod budowę obiektów wielkopowierzchniowych w Jeleniej przewidziano jeszcze ponad 100 hektarów. Zapisane jest to w planach zagospodarowana więc jeszcze dużo stonek i inny przed nami
użytkownik facebook 30-11-2019 16:37
No nie....!!
użytkownik facebook 30-11-2019 16:43
Może jakby Ikea tam miała stanąć to by się ludzie bardziej cieszyli. 🤔
użytkownik facebook 30-11-2019 18:56
Anna Kopiec po co?
użytkownik facebook 30-11-2019 19:15
Zbyszek Bodnar bo IKEA bardziej ,,na topie" niż Agata meble. Z resztą co by nie stanęło to nigdy wszyscy nie będą zadowoleni.
użytkownik facebook 30-11-2019 17:01
A czego wy się spodziewaliście??? Rozwoju miasta??? Przy tych wyborach pokazaliście na kogo głosujecie, na tych samych starych dziadów co od lat są przy korycie. Jest niestety człowiekowi przykro jak patrzy na to miasto. W tym momencie 0 perspektyw. Zamiast wyprowadzać wielkie sklepy powierzchniowe poza centrum to dzieje się jak się dzieje. Castorama, Tesco no i ulubiona galeria nowy rynek. Przykład zabobrza jest idealnym przykładem. Weźmy np miejsce koło ronda, na całym zabobrzu jest brak miejsc parkingowych, miasto miało teren i co z nim zrobiło ???? Sprzedało pod jakiś tam sklep. Tutaj to samo, już nie mówię o tym żeby park powstał bo o tym mieszkańcy przy obecnych wlodarzach mogą zapomnieć.... Ale parking naprawdę by się przydał.......
użytkownik facebook 30-11-2019 17:15
Szkoda bo mało jest hipermarketów jest w Jeleniej Górze i wywożą pieniadze z polski.
~szambonur 30-11-2019 17:42
Co wy robicie , ODRAZA WSTRĘT BIJE OD WAS . Było jakieś referendum czy to SPOŁECZNOŚCI LOKALNEJ ODPOWIADA!!!!!!!!! cicha kolesiowska samowolka. Kto was wybierał zapomniano ? GDZIE NASI RODZIMI KUPCY ? Dla kogo szykuje się tereny . Kto w tym syfie rządzi ? peło ? pzpr? lgbtete ? WSI jeszcze czy nadal , może inne łobuzy. Nieoficjalnie oddano już Hirsberg dla Sudetenlandu anszlus ? czy może to już POLIN Izraela ? , Kto w TE BRUDNE SKORUMPOWANE łapy zwinął profit ? Jeszcze teren Tesco zostanie zaraz luz będzie ?
~ 30-11-2019 17:46
Próżniak sprzedaje wszystko co się da, bo przy takich rządach i poprzednich miasto jest zadłużone.Lepiej sprzedać niż pomyśleć o czymś konkretnym,co przynosi korzyść mieszkańcom,ale po co się trudzić?Próżniak nie potrafił swojej firmy prowadzić,to jak można zarządzać miastem?{ Poprzedni był gawędziarzem i kłamczuchem i obecny ta sama krew.Ja mam przynajmniej spokój wewnętrzny,że nigdy nie głosowałam na tę sitwę która od lat niszczy Jelenią Górę.
~Przyjezna 30-11-2019 17:52
W mieście Dom dziecka pusty, galeria druga pusta. Dlaczego miasto nie sprzeda , wydzierżawi , wynajmie tego Agata meble?
~Przyjezdny 30-11-2019 18:19
Co tam market,do jeleniej jak sie wjeżdża to reklamę macie za darmo,że trzeba z tąd wiać każdy wjazd to sieczkarnia drogowa,jak do kończą s3 aż do lubawki i turyści przyjadą w góry od strony kowar to w jeleniej kulawy pies będzie zwiedzać ta smukłą dziurę
użytkownik facebook 30-11-2019 18:32
To fakt, coraz mniej miejsc rekracyjnych..ale to proste ,by powstał park z placem zabaw to miasto musiałoby zainwestować i potem jeszcze dbać a tak ,sprzeda kasa będzie i problem z głowy😉
użytkownik facebook 30-11-2019 20:22
fest rekreacyjne to było miejsce ... szczególnie jak ktos sie odwazył zejsc z wydeptanych ścieżek :)
~ 1-12-2019 8:32
do: użytkownik facebook (18:32)
Po ci na Zabobrzu plac rekreacyjny? Przecież po powrocie z pracy i zakupów w galeriach handlowych wszyscy zamykają się na cztery spusty w tych swoich betonowych klatkach rozpłodowych.
użytkownik facebook 1-12-2019 19:51
Małgorzata Wójcik - miejsce rekreacyjne jest za wieżowcami, osłonięte od drogi i hałasu.
~Druga Anna królową Polski 30-11-2019 18:52
Postawcie wiatraki płaszczyznowe przewietrzą ten grajdołek zabobrzanski w zależności od kierunku wiatru.Pomysł takiego wiatraka jeszcze nie opatentowany ale byśmy mieli świerze powietrze.
użytkownik facebook 30-11-2019 19:06
koszmar pedzi koszmar
~Max Payne 30-11-2019 19:56
Kolejny szwabski market w tej zasranej dziurze...bo Agata jest Niemką niestety. Po co nam drzewa i place zabaw jak możemy mieć sofy i inne graty made in germany....
~Kogucik 30-11-2019 20:04
Ale jaja, wyprzedają wszystko, co się da, a i tak miasto tonie w długach i muszą podnosić podatki do maksymalnych ustawowych, co i tak nie ratuje sytuacji. A największa bezczelność, to że Jerzy Ł. obiecywał w kampanii wyborczej przeciwdziałać wyludnianiu się Jeleniej (!). Czy ktoś mu to w końcu wygarnie co naobiecywał??
~Adam K. 30-11-2019 20:52
A propo parku, o którym niektórzy tutaj wspominają: myślę, że czas najwyższy ucywilizować przestrzeń parkową, znajdującą się nieopodal Biedronki, przy ulicy Wolności. Od wielu lat miejsce to służy za przyczółek dla miłośników rozmaitych trunków, a mogłoby być (po stosownej renowacji oraz wprowadzeniu monitoringu) naprawdę przyjemnym skwerem do spacerów i odpoczynku.
~gośćm 30-11-2019 20:57
Co się dziwić. Taki pusty plac zaraz przy drodze krajowej w centrum sypialnym miasta. Zrobią market...dojdzie kilka miejsc parkingowych pod sklepem i każdy będzie szczęśliwy..a najbardziej ten kto wpadł na ten pomysł...
~BRZECHOTNIK 30-11-2019 22:58
Niestety, ludzie się nie liczą - liczy się kasa miasta i dla miasta. Tym samym stajecie się jedynie narzędziem do zdobywania tej kasy. Market za marketem stoi i marketem pogania - to centra zarabiania na Was. Najpierw wmówią Wam, że żyć bez nich nie możecie, a potem... z miłością tam pobiegniecie.
~Mimo 1-12-2019 10:39
do: ~BRZECHOTNIK (22:58)
Żłobek, przedszkole czy Dom Kultury. A tu kolejny market i żegnaj skrawku zieleni. Poza tym faktycznie wszędzie brud. Wstyd!!! Co zostawimy dzieciom po sobie? Trzeba się wyprowadzić z tego miasta.
użytkownik facebook 30-11-2019 23:37
• Planowanie przestrzenne w miastach jest tragiczne. Sprzedaż wolnych działek budowlanych deweloperom lub firmom, motywowana jest głównie dbałością o wpływy do miejskiej kasy, a nie ładem architektonicznym. Prowadzi do powstawania architektonicznych potworków i w konsekwencji do powstawania fatalnie zaprojektowanych osiedli. Obawiam się, że głównym motywem w kształtowaniu przestrzeni miasta i wykorzystaniu wolnych działek - są wpływy do miejskiej kasy a nie ład architektoniczny. Czasem można odnieść wrażenie że planując przestrzeń i ład architektoniczny miejscy planiści myślą wyłącznie o apartamentowcach a zapominają o miejscach na wypoczynek i rekreację, o parkach o placach na przyszłe szkoły, przedszkola, instytucje kultury, przychodnie, przystanki komunikacji miejskiej itp. Wolna niezabudowana przestrzeń powinna być elementem planowania przestrzennego i możliwości przyszłego rozwoju osiedli w kolejnych dekadach - a o tym aspekcie planowania przestrzennego zupełnie się zapomina. Przed laty, planiści i architekci planując kolejne osiedla na Zabobrzu, pomyśleli, nie tylko o budynkach użyteczności publicznej, szkołach przedszkolach, domach kultury, arteriach komunikacyjnych czy zielonych skwerach i miejscach na rekreację. Przestrzeń miejska to także obszary wolne od zabudowy. Gdyby nowojorscy samorządowcy kierowali się takimi kryteriami jak wielu naszych samorządowców to Central Park już dawno byłby zabudowany różnymi "biedronkami", lidlami" lub kolejnymi drapaczami chmur. Budowa kolejnego pawilonu handlowego na placu wykorzystywanym przez mieszkańców Zabobrza do spacerów, do rekreacji, do wyjścia z pieskiem nie jest dobrym pomysłem. Miejsce to w okresie wiosenno-letnim służyło także do lokowania cyrku czy wesołego miasteczka. Podobnie niefortunną decyzją było zgoda na budowę kolejnego pawilonu handlowego Zabobrzu I w miejscu znanego "dołu" przy skrzyżowaniu ul. Ogińskiego i Różyckiego. Dbałość o stan kasy miejskiej, nie może być głównym motywem przy kształtowaniu przestrzeni miasta. Oczywiście władze samorządowe powinny zachęcać firmy do inwestowania w mieście , gdyż podatki CIT i PIT stanowią jedno ze źródeł dochodów własnych gmin, ale to wcale nie oznacza, że należy wyprzedać wszystkie wolne działki, szczególnie te, które mogą służyć wypoczynkowi i rekreacji.
~BRZECHOTNIK 1-12-2019 0:25
do: użytkownik facebook (23:37)
No i... nie należy zapominać, że każdy pas zieleni to naturalny filtr powietrza. Szczególnie w pobliżu bardzo ruchliwych ulic i w otoczeniu domów mieszkalnych.
~ 1-12-2019 8:33
do: ~BRZECHOTNIK (0:25)
A co takiego filtruje osrana trawa?
~gość 1-12-2019 10:24
do: użytkownik facebook (23:37)
Cała prawda. Popieram też myślałem o Nowym Jorku-tam jest piękny park.
~BRZECHOTNIK 1-12-2019 13:36
do: ~ (8:33)
Może... Twój umysł?
~Pl 30-11-2019 23:58
A gdzie są Radni? Papaj wisi na bilbordzie na Ogińskiego z hasłem,,zadbajmy o miasto" Panie Papaj jak Pan dba? Pani Radna Wójcik tylko na rowerze się pokazuje, tak Pani promuje siebie czy dba o zdrowie mieszkańców ? Radna Wójtowicz, gdzie są dodatkowe miejsca parkingowe, zadbana zieleń na zabobrzu, gdzie jest wykonana,,gorka"? Najważniejsze że interes prywatny się kręci A hasla z ulotki wyborczej poszły w kosz. Radni z PiS w kościele, a Radny były PiS Pan Rafał to już kombinuje jak tu do KO się przestawić.Reszta z Panem Szlachta na czele to tylko parcie na szkło i wystawianie się na FB. Szkoda pisać. Tak więc zieleni nie będzie i koniec.
~BRZECHOTNIK 1-12-2019 0:21
do: ~Pl (23:58)
:)))))) Wszyscy są aktywni inaczej... Można powiedzieć, że niepełnosprawni, niestety.
~juulaa 1-12-2019 1:08
I bardzo dobrze,może ceny będą ludzkie bo te w Mareksie to jakaś masakra
użytkownik facebook 1-12-2019 3:49
brak już słów 😲
~Widzę 1-12-2019 7:32
Zła decyzja ,będą jeszcze większe korki na wylocie z miasta .Przecież jest tyle wolnego miejsca na obrzeżach miasta ,rządy Łużniaka skończą się katastrofą a opowiadali że to TAKI zdolny samorządowiec.
~ 1-12-2019 21:22
do: ~Widzę (7:32)
A gdzie są te OBRZEŻA miasta Jelenia Góra?
~Dorsz 1-12-2019 7:59
A mnie jest szkoda lata !
Krzysztof J. Szklarski 1-12-2019 8:49
Dorszu! Nie mnie, a mi! Swoją drogą mi też lata, czasami nawet dynda o stawaniu nie wspominam nawet, bo mi, po prostu, nie staje!!! Oczywiście, nie staje czasu by tu i ówdzie się bardziej udzielać. : -(
~gość 2-12-2019 9:33
odpowiedź na usunięty komentarz
Raczej III Zabobrze 30 lat temu dopiero raczkowało. Raczej jest Pan z jego początków...
~ 1-12-2019 10:56
W tym mieście jest zaledwie jeden żłobek miejski i 8 miejskich przedszkoli. Samorząd zamiast pomyśleć o nowym żłobku czy przedszkolu woli sprzedać teren pod kolejny 50 już chyba market.
~Noob 1-12-2019 11:15
Super brak tam jeszcze banku i apteki kościołów też nie jest za wiele jak by był park drzewka itd to bym się wkurw|ł
~Vero 1-12-2019 11:19
A ktoś się orientuje może co z Media Markt? Z tego co wiem, miał być w G Sudeckiej. Kiedyś był artykuł (2012) o podpisanej umowie i dalej cisza.
~tte 1-12-2019 11:31
porazka,kolejny niepotrzebny market zamiast skrawka zieleni,parku czy skwerku z lawkai jak w Cieplicach i po co to komu?
~Noob 1-12-2019 11:55
I będzie otwarty w niedzielę
komentarz usunięty
Krzysztof J. Szklarski 1-12-2019 14:16
odpowiedź na usunięty komentarz
Z wielką radością dam się zaprosić na wspólny spacer. Nadal jednak uważam, że nie jest to właściwe miejsce na sklep meblowy, gdyż meble nie są artykułem pierwszej potrzeby, a ponadto nikt z włodarzy nie raczył zasięgnąć opinii mieszkańców, co jest wręcz haniebne i niewybaczalne. Nasze stanowiska tu przedstawiane stają się bezsensownymi pojękiwaniami. "Ktoś" w sposób nieuprawniony nadużywa swej władzy. Arogancja, arogancja i raz jeszcze arogancja!!!
~Romualdos trzeci 1-12-2019 19:57
do: Krzysztof J. Szklarski (14:16)
Możliwość budowy takiego sklepu wynika wprost z zapisów planu zagospodarowania przestrzennego, który podaczas uchwalania był kosultowany i każdy mieszkaniec miał prawo i możliwość wyrażenia opinii a nawet sprzeciwu. Żaden z kilkudziesiąciu?? czy kilkunastu tysięcy mieszkańców Zabobrza nie miał takiej potrzeby, zatem należy uznać, że zgodzili się z tym pomysłem. Teraz to własność prywatna i WARA OD NIEJ. Z wyrazami szacunku. R.R.
Krzysztof J. Szklarski 2-12-2019 0:42
do: ~Romualdos trzeci (19:57)
Zarzuca mi Pani/Pan publicznie... No, właśnie - co? Niewiedzę, pieniactwo, wypowiadanie się na temat, o którym pojęcia nie mam? Gdyby Pani/Pan bardziej mnie znała/znał, to by z takimi absurdalnymi zarzutami publicznie nie "wyskakiwała". Proszę się wprzódy zaznajomić z faktami, powołać się na nie a nie modlić się o nie. Gdybym nie wiedział o czym piszę, to bym się nie narażał na śmieszność, co właśnie Pani/Pan czyni obrażając nie tylko mnie, ale także wielu zacnych mieszkańców tego grajdołu!!!
~Klaus Barbie 1-12-2019 14:11
Rzucie tam kości To roboty staną na 2 lata i żadne pieniądze nie pomogą
Krzysztof J. Szklarski 1-12-2019 14:23
do: ~Klaus Barbie (14:11)
Przedni pomysł a jako, że mi już bliżej niż dalej, to tam proszę złożyć me szczątki, a ażeby "archeologom" nie ułatwiać "wykopalisk", to proszę pochować mnie pionowo - przy moich ponad 190 cm wzrostu, będą musieli głęboko kopać i w głowę zachodzić, dlaczego kościotrup pochowan został pionowo...
~e 1-12-2019 15:13
Na Morcinka stoi kościół w budowie,który nigdy nie będzie ukończony gdyż nikt tam już nic nie robi.Przerobić to na market bo w takim stanie niedługo się to zawali
~Weddingowa 1-12-2019 15:45
Nie hejtujcie nic to nie da i tak zabudują i tak a w sumie szkoda bo chociaż kawałek zieleni by się uchował ...
użytkownik facebook 1-12-2019 15:56
Niestety kolejna debilna decyzja miasta. Kolejny sklep, który będzie świecil pustkami. Po jakims czasie sie zawiną, a obiekt pozostanie.
~Marmi 1-12-2019 15:56
Całe szczęście tam nie mieszkam współczuje mieszkańcom. Ale sklep pewnie odwiedzę choć naprawdę powinna tam być jakaś strefa zieleni, oddzielającą chociażby ruchliwą Jana P.
~lolo2 1-12-2019 16:05
Kolejna zła decyzja. Polo Market zabrał jeden plac. teraz kolejny ogromny teren idzie pod sklep. Sklepy koło Ronda to kolejna pomyłka. Aldi - kolejna kostka na Zabobrzu. Zabudujecue co się da. Jest dużo miejsca za Leroy Merlin i tam powinien być ten sklep.
~Pi 1-12-2019 16:50
Panu Łużniakowi pomyliło się miasto z firmą produkcyjną nastawioną na zysk. Najpierw wyciął 'dołek' i okroił skwerek wokół - budują polo-market - niezbędny mieszkańcom starego zatłoczonego Zabobrza - no bo przecież w zasięgu 500 m mają ,tylko' pięć czy sześć innych ! Już wcześniej z Zawiłą "zadbał" o mieszkańców centrum likwidując skwerek przy 'cerkiewce' i skwerek z fontanną na zbiegu ulic Kochanowskiego / 1-Maja. W mieście just pusto zdewastowanych, niewykorzystanych terenów: - byłe targowisko Kilińskiego - teren byłej odlewni - teren po papierni - teren Zrembu - teren po Ciepłowni Zabobrze /każdy bez problemu rozszerzy tę listę) Ale nie, PAN Łużniak musi zniszczyć wszystko co ma odrobinę zieleni i walnąć betonik. Pan Łużniak myśli jeszcze kategoriami Balcerowicza - wyciskania pieniędzy ze wszystkiego i Urbana rząd / zarząd sam się wyżywi. Może zamiast tworzyć departamenty jak w jakiej metropolii wreszcie by zrobili prawdziwe rondo zamiast malowanego. p.s. kolejny supermarket proponuję postawić na Czarnym za domkiem p-rezydenta.
~Widzę 1-12-2019 19:25
do: ~Pi (16:50)
Tak to racja .Jak by pan Łużniak był kapitanem statku ,okrętu to już by dawno zatonął lub osiadł na mieliźnie.
~Fgfd 2-12-2019 0:16
do: ~Pi (16:50)
Można jeszcze zadbać aby inwestor posadził wokół wysokie drzewa i zasłonił beton. Ale o to muszą zadbać władze Jeleniej.
użytkownik facebook 1-12-2019 18:30
Jaka rozrywka w chaszczach raz w roku cyrk.Ludzie dajcie spokój jak coś sensownego to od razu krytyka
~Pi 1-12-2019 20:23
do: użytkownik facebook (18:30)
Co ty widzisz sensownego w budzie ze sprzedażą płyt wiórowych w okleinie (tak zwanych mebli)? Taki sklep odwiedza się max raz na rok i nie musi być 'pod domem'. Za to nie będzie miejsca na budowę jakiegoś budynku użyteczności publicznej np. hali sportowej - służącej mieszkańcom dzielnicy. Takie coś można było postawić za L.M. , na terenie po ciepłowni, na terenach po Zrembie czy przy nowej obwodnicy - z lewej lub prawej stoją walące się garaże pokoszarowe., p.s. Jeszcze trochę i prezydent opchnie plac ratuszowy pod nową 'fajna' biedronkę.
~BRZECHOTNIK 1-12-2019 19:41
Prawda jest również taka, że naruszono interes właścicieli mieszkań w tej części miasta. Dlaczego? To proste. Przez taką infrastrukturę handlową na terenie blokowiska przyczyniono się do spadku wartości mieszkań w tej części miasta. Hałas, spaliny samochodowe, zwiększony ruch samochodowy itd. - wszystko to obniża wartość mieszkań w dzielnicy, która miała być miejscem spokoju i wypoczynku ludzi. No i jeszcze jedno.... Rozsiane gęsto nadajniki masztów sieci bazowych telefonii komórkowej też nie wpływają na wartość mieszkań w tej okolicy, ze względów zdrowotnych. A te władze miasta mają daleko w tyle i swoimi decyzjami dalej rujnują zdrowie mieszkańców.
~ 1-12-2019 21:19
do: ~BRZECHOTNIK (19:41)
Jaki spadek wartości. Emeryty ze 100 metrowych mieszkań w kamienicach w centrum chętnie przeprowadzą się do bloku z CO. Popytajcie w biurach nieruchomosci. I ceny ciągle rosną.
~BRZECHOTNIK 1-12-2019 23:11
do: ~ (21:19)
Nie rozumiesz, że lokalizacja mieszkania wpływa na jego realną wartość? Siła nabywcza pieniędzy emerytów jest z reguły mała - po prostu oni nie mają za wiele kasy, stąd często szukają mniejszych mieszkań, gdzie koszty ich ogrzewania nie będą duże. Emeryci nie są w stanie utrzymywać dużych mieszkań, nie dlatego, że nie chcą w nich mieszkać. Twój argument nie ma nic wspólnego z tematem.
~Andrew 1-12-2019 20:10
"Miejsce to przez dekady kojarzyło się z rozrywką." Jaką rozrywką? Badziewne wesołe miasteczko i relikt w postaci cyrku gdzie męczą zwierzęta. Faktycznie rozrywka, że cholera, w dodatku parę razy w roku, a w międzyczasie nieużytki. Zresztą ostatnio wesołe miasteczko rozkładało się na błoniach oraz koło BP. I bardzo dobrze, że będzie w końcu market meblowy z prawdziwego zdarzenia, co prawda lepsza byłaby Ikea, ale lepsze to niż to co dotychczas. Brzechotnik, co Ty bredzisz? To jest blokowisko, a nie przedmieścia. Jak ci nie pasują markety, w których na pewno robisz zakupy, to wypad na wieś.
~Pi 1-12-2019 20:25
do: ~Andrew (20:10)
Jak jest 'blokowisko' to już można srać na wszystko? Może jeszcze zrobić tam wysypisko ???? Takie decyzje powinny być zgodne z wolą większości mieszkańców a nie decyzją jakiegoś urzędasa.
~Andrew 1-12-2019 21:35
do: ~Pi (20:25)
Plan zagospodarowania przestrzennego był wywieszony w UM, trzeba było się pofatygować, zebrać grupę mieszkańców i wtedy złożyć odpowiedni wniosek. A teraz nie masz już nic do gadania. Zresztą to prywatna działka, więc jej właściciel zgodnie z planem mógł ją zagospodarować wg własnego uznania. Podkreślam to jest osiedle mieszkaniowe, na którym mogą być markety. To normalna praktyka.
~BRZECHOTNIK 1-12-2019 21:37
do: ~Andrew (20:10)
Co palisz, że gadasz od rzeczy, jakbyś już spał , żył i oddychał na kupie śmieci? Myśli masz zaśmiecone, gulgoczesz naćpany... A może Ty już jesteś totalnie wyodbytowany?
~Andrew 2-12-2019 4:05
do: ~BRZECHOTNIK (21:37)
Sam palisz jakieś gówno, tylko zmień dilera bo cię oszukuje. Wypad z miasta.
~ha ha ha 2-12-2019 12:45
do: ~Andrew (20:10)
nawet nie podejrzewacie jak to żyzna ziemia...
~ 1-12-2019 20:56
Tragedia! Zamiast zrobić tam skwer z ławeczkami to kolejny nikomu niepotrzebny market. I po co? Jelonka jest małym miastem i Agata Meble zaraz padną. Poza tym mogło odbyć się jakieś referendum w tej sprawie. Właśnie widać jak traktujecie mieszkańców. Rzygać się chce
~Andrew 1-12-2019 21:37
do: ~ (20:56)
Wiesz o czym piszesz? Skwer w pobliżu obwodnicy???? Żeby wdychać spaliny, dobrze się czujesz??? Padną? Hahahaha jeszcze się zdziwisz. A jak się nie podoba, to możesz wyjechać na wieś.
~ 1-12-2019 21:25
Tak taki skwer na Al. Jana Pawła II z laweczkami zwróconymi w kierunku jezdni bylby lepszy od ławeczek na Promenadzie Cieplickiej z widokiem na rudery przy ul. Jagiellońskiej.
użytkownik facebook 1-12-2019 22:07
Chyba juz wystarczy tej blazenady zfobic nasze polskie a nie napychanie kieszeni innym
Krzysztof J. Szklarski 2-12-2019 1:07
Szanowne Zabobrzanki i Szanowni Zabobrzanie!!! Jeżeli naprawdę chcecie powstrzymać realizację tej tragiinwestycji, a w konsekwencji przeznaczyć ten teren na inny cel, to ja ZOBOWIĄZUJĘ się Wam nie tylko pomóc, ale także tego dokonać - warunek jest tylko jeden - to Wy musicie tego chcieć, nie ja. Ja nie jestem od realizacji zachcianek, ale od wprowadzania w czyn nie tylko Waszych potrzeb ale także i marzeń, więc nie pojękujcie więcej nad swoim "zakichanym losem", ale wręczcie mi do rąk "narzędzie". Hej! Utyskiwacze!!! To Wy macie rzeczywistą WŁADZĘ a nie Łużniak, Zawiła, Czernow i inni mrksistowsk-leninowscy pomazańcy!!! Ww. władzy nie objęli siłą, to Wy ich nią obdarzyliście, im ją podarowaliście. Po raz kolejny chcę podkreślić, że nigdy politykiem a tym bardziej politykierem nie byłem, nie jestem i nie będę!!!
Krzysztof J. Szklarski 2-12-2019 1:16
do: Krzysztof J. Szklarski (1:07)
*marksistowsko-leninowscy
Krzysztof J. Szklarski 2-12-2019 1:09
No i przestańcie w końcu tak głośno ujadać bo zasnąć nie mogę... : -(
~` 2-12-2019 10:08
gdybyśmy w Polsce też doczekali się kiedyś rządu, który nie jest sterowany z Moskwy, Waszyngtonu, Berlina, Brukseli albo Tel Awiwu, tylko z Warszawy
~ha ha ha 2-12-2019 12:34
Brawa dla próżniaka i jego wyborców...
~ha ha ha 2-12-2019 12:39
ha ha haha, z Was wyborcy próżniaka! Hrrr,tfu!
~Vito Corleone 2-12-2019 13:00
Mógł pozostać jako zabobrzański rynek, mozna było zrobić muszlę koncertową, trzeba było sprzedaż wcisnąć kolejny niepotrzebny market. Masakra dla zarządzajacych miastem.
~JolantaMisiek 2-12-2019 18:56
Kolejna wyprzedaż Naszaj własności.Drodzy Włodaże może by tak przedszkole lub szkołę zbudować na trzecim Zabobrzu buduje się tylko same markety
~ 2-12-2019 19:36
Mam takie odczucie jakby prezydent Próżniak był właścicielem naszego miasta, a gdzie Rada Miasta, czy oni również tak tańczą jak im Próżniak zagra?. A gdzie w tym wszystkim są mieszkańcy, którzy w tak ważnej kwesti powinni mieć jak najwięcej do powiedzenia. Jak widać są to sytuacje anormalne w naszym mieście, i powinny nam wszystkim, którzy głosowaliśmy na prezydenta Próżniaka dać do myślenia w kolejnych wyborach. Przyznaję popełniłem błąd głosując na niego.
~scajnet 3-12-2019 11:08
Do cholery p.......e molochy J.góra schodzi na psy w d...e mam te markety
użytkownik facebook 3-12-2019 11:13
Całe miasto zasrane sklepami i marketami p.Prezydent z naszych podatków to wszystko idzie👎👎
~pytanie 3-12-2019 13:01
Dlaczego w Suwałkach ,mAją 4 hale sportowe ,a też wybudowali halę widowiskową i siatkarzy w ekstraklasie?Bo mają prezydentów urodzonych w tym mieście?Bo nawet Zieliński ,pupil prezesa od konfetti ,nie wygrał tam wyborów .,dzięki obywatelom miasta.Mają piłkarzy w drugiej lidze a my takie światło miasto a oni na zdupiu .Szlag by to trafił.
~prezydęt mjasta 3-12-2019 17:56
Wypróżniak weź to cofnij! Drzew nam trzeba! Syf z Jeżowa z kominków co wieczór do okien nam leci na Zabobrzu, ruch samochodowy jak na A4! A tereny miedzy Jelenia a Cieplicami to nie łaska??!!
~no comment 3-12-2019 19:37
To już zupełnie nie wyjedzie się z Galerii Sudeckiej. Teraz jest ciężko wbić się przy Shell a tu jeszcze jeden sklep dojdzie w rejonie. A na spacer lub jogging, to do Bydgoszczy trzeba będzie jezdzić.
~wyborca1 3-12-2019 19:39
Faktycznie, na taki sklep (jeżeli w ogóle jest on potrzebny) jest miejsce na wlocie do Jeleniej Góry. Lokalizacja w centrum osiedla jest niefortunna. Zwiększa znacznie ruch samochodów dostawczych i osobowych. Meble Agata nie są artykułami pierwszej potrzeby. Rzeczywiście wygląda na to, że brak pomysłu na zagospodarowanie naszego miasta - chaos zupełny. Gdzie podziali się prawdziwi urbaniści ? Przypadkowa lokalizacja różnych obiektów "bo znalazł się nabywca terenu.." Szkoda Jeleniej Góry.
użytkownik facebook 4-12-2019 16:16
Jak się głosuje tak teraz jest jeszcze gorzej będzie
~paradise 5-12-2019 21:16
Mieszkańcy Zabobrza dają się PrOwadzić, jak barany na rzeź.......koło Ronda niePOtrzebny moloch i teraz następny koszmar i nikt nawet nie pisnął celem protestu!!!!
~ 9-12-2019 10:21
Poprzedni włodarz Zawilec zawsze się cieszył i był dumny jak sprzedał kolejną działkę w Cieplicach (ponoć Uzdrowisko) pod dzielnice przemysłową.Taka dzielnica powinna powstać poza terenem Jeleniej w kierunku Wrocławia,to te samochody nie wjeżdżały by do miasta, a w tej części posadzić drzewa.Ale władza nie myśli i idzie na łatwiznę.Powinno się wydzierżawiać tereny a nie sprzedawać i to obcym i jeszcze się z tego cieszyć.Szkoda mieszkańców,że muszą żyć w takim syfie.Mieszkańcy i ryby głosu nie mają.
~Zdziwiony!!! 11-12-2019 13:55
Brawo p.prezydent, brawo"szanowni"radni!!! Pomysł genialny !!! Będziemy o tym pamiętać przy kolejnych wyborach. Nie dziwcie się że J.Góra to miasto samych emerytów ,bo mądrzy młodzi już dawno pożegnali to miasto. A emerytom już nie są potrzebne żadne kanapy,bo z tymi co mają to wytrzymają do końca swego żywota.Emerytom potrzebny byłby pas pięknej zieleni dla zdrowotności ! Tak oto dbają ekologię w Jeleniej Górze!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group