• Piątek, 15 listopada 2019
  • Godz. 14:29
  • Imieniny: Alberta, Leopolda
  • Czytających: 7049
  • Zalogowanych: 25
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Podejrzany o pedofilię radny Podgórzyna aresztowany

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 5 listopada 2013, 11:03
Aktualizacja: Środa, 6 listopada 2013, 7:05
Autor: Angela
Prezentowanie treści pornograficznych trzem dziewczynkom w wieku poniżej 15 lat oraz wykonywanie innych czynności seksualnych z dwiema z nich – takie zarzuty usłyszał Kazimierz P., radny Podgórzyna. Został on zatrzymany 1 listopada br., a następnego dnia sąd zastosował wobec niego trzymiesięczny areszt.

Prokuratura Okręgowa w Jeleniej Górze nie ujawnia żadnych szczegółów. – To dla dobra poszkodowanych – tłumaczy Violetta Niziołek, rzecznik Prokuratury Okręgowej. – To są małe społeczności i łatwo jest ustalić o kogo chodzi, a naszym zadaniem jest ochrona, szczególnie dzieci – dodaje.

Dlatego nie wiadomo nawet ile poniżej 15 roku życia miały ofiary pedofila. Jedna z nich została już przesłuchana, druga miała być przesłuchiwana wczoraj. Co powiedziały dziewczynki, w jakich okolicznościach doszło do „innych czynności seksualnych” i co to pojęcie znaczy w tym konkretnym przypadku? Tego nie wiadomo. Dzieci zostały objęte opieką psychologa. Sprawa wyszła na jaw w szkole, do której chodzą dziewczynki i to dyrekcja szkoły powiadomiła organy ścigania o tym przestępstwie.

– Z tego co wiem, Kazimierz P. nie był pracownikiem tej placówki, ale w jakich okolicznościach dopuścił się czynów zabronionych powiedzieć nie mogę – kontynuuje Violetta Niziołek. – Cały czas prowadzimy intensywne śledztwo, sprawdzamy krąg osób poszkodowanych, który może być znacznie większy – dodaje Violetta Niziołek.

Podejrzanemu grozi do dwunastu lat więzienia.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (111) Dodaj komentarz

~czuje 5-11-2013 11:23
bezkarność jak u kleru.A tu zamknęli Sodomia i gomoria jak mówi największy patriota i katolik F.Kiepski.
~klawisz 5-11-2013 11:24
20 lat
~fe 5-11-2013 11:28
2 lata to smiechy jakies przynajmiej 15 lat
~nikt/?iem 5-11-2013 12:00
takie czesy 13/15 l czy 18 trudno się połapać a guwniary za kasę wszystko i zostaniesz zbok
~ 5-11-2013 12:47
do 12:00-twoj wpis jest chory.Pomijajac ortografie: wara od dzieci. Idz do burdelu.
~Nikt 5-11-2013 12:56
Panowie, poczekajcie aż sąd się wypowie, gość ni został jeszcze osądzony i skazany.
~djdkddjdd 5-11-2013 13:06
W kryminale bedzie na ochronkach
~Liczyrzepka 5-11-2013 13:10
Nie znam, osobiście tego człowieka. Ale co nie którzy tak się podle wypowiadają że katastrofa. Polak to potrafi, wyzwiskami pojechać drugiego, osądzić podle kompletnie go nie znając. Należy pamiętać że kij ma dwa końce. Albo ten człowiek to rzeczywiście jest chory i ma zaburzenia seksualne. Albo nie, a jeśli tak to należy przyczyny szukać w drugim kierunku.. Albo kłótnie w domu, albo tam gdzie pracuje. Czyli w gminie Podgórzyn, tam pracujących ludzi. Po prostu ten pan stał się dla nich niewygodnym człowiekiem dla rządzących gminą. Chciał dobrze a oni po swojemu i nie ważne czy robią to dobrze czy źle. Nie wiem jak pójdzie rozprawa i w którym kierunku. Bo może sąd zrobić tak że będzie osądzał go i tylko go czy jest czy nie jest chory byle dać mu wyrok. Albo
~Liczyrzepka 5-11-2013 13:11
Albo pójdzie po rozum do głowy i będzie szukał prawdziwej przyczyny, zakończenia, dla dobra tej sprawy w drugim kierunku. Żyjemy w Polsce gdzie korupcja, złodziejstwo, dla szybkiego zarobku w biurach, urzędach jest na porządku dziennym. A w sądzie wygrywa przeważnie ten kto ma pieniądze a nie żadna sprawiedliwość. Nie zdziwiłbym się gdyby ktoś w Urzędzie Gminy z Podgórzyna poszedł na to, tak robią w całej Polsce to dlaczego nie oni?. Być może są nie winni a winny jest ten człowiek, ale kto wie, lecz należy pamiętać że kij ma dwa końce. I albo rozprawę poprowadzą i sprawiedliwie go osądzą albo wygrają pieniądze i przekupstwo. Jak to się dzieje w Polsce niewygodny musi odejść.
~ 5-11-2013 13:13
Pedofilia jest ohydna.I tylko glupi bedzie wypowiadal sie tak jak ten o 12:00. To po pierwsze. A po drugie?Masz racje, jesli piszesz, ze jeszcze nic nie udowodnione. Dziwie sie Jelonce, ze zamiszcza takie "poszlakowe plotkowiadomosci".Moze trzeba z tym poczekac do wyroku?
CН.W.D.P. 5-11-2013 13:24
Vikusiu, A CZEMU UKRYWAĆ?? BO TO NIE KSIĄDZ JEST PODEJRZANY??
CН.W.D.P. 5-11-2013 13:26
AMERYKAŃSKIE JAKIEŚ TOWARZYSTWO MEDYCZNE CZY PSYCHOLOGICZNE, CO ORZEKA O STANIE SPOŁECZEŃSTWA, ORZEKŁO IŻ PEDOFILIA NIE JEST PATOLOGICZNA, PONIEWAŻ ORIENTACJĄ JEST... CYWILIZOWANY ZACHÓD TAK ORZEKŁ!!
CН.W.D.P. 5-11-2013 13:28
https://www.google.pl/search?client=opera&q=pedofilia+orientacja&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
~ 5-11-2013 13:33
Przeczytaj moj wpis jeszcze raz. Moze pojmiesz.Pisalam wielokrotnie o ksiezach-pedofilach. Ale nie byly to poszlaki. Byly to fakty.Nie jestem za ukrywaniem, wrecz przeciwnie. Brzydze sie kazda forma przemocy, a pedofilia jest moze i zboczeniem- ale niech sie lecza i naszym dzieciom dadza spokoj.Paszli do burdelu- ci duchowni i ci swieccy.
~ 5-11-2013 13:38
CHWDP nie siej herezji. jesli pedofilia dla ciebie jest ok, to nie mamy o czym gadac. mam tylko nadzieje, ze nie masz wlasnych dzieci.
~Fuck 5-11-2013 13:40
Liczyrzepka ty myślich o c zym piszesz ? Moim zdaniem takiego zboka powinni postawić na środku ratusza w Jeleniej Górze i publicznie obciąć f... Jak mozna bronić takiego zwyrodnialca . Opinie typu ze ktos go wrobil bo pisal bzdety i wyciagał gminne brudy są śmieszne .To był zwykły Podgorzyński blazen , ktorego słowa nikogo nie ruszaly wrecz przeciwnie wzbudzaly zastanowienie czy ten Pan ma rowno pod sufitem .Artykuł nie jest wcale zly bo takich trzeba tepic i mowic o tym glosno .Nie zamiatac pod dywan i udawac ze nic sie nie stalo.Ludzie przeciesz policja nie zamyka tak sobie po prostu za niewinność. SZKODA tylko tej córki. Moim zdaniem to ją trzeba by było przebadac pozadnie bi znajac zycie pewnie byla jego ofiara
~ 5-11-2013 13:50
Nie wiem jak u szkopów, ale w języku polskim zdanie zaczynamy od wielkiej litery, o wszystkowiedząca Helgo!
CН.W.D.P. 5-11-2013 13:51
Vikusiu, CZY UDAJESZ, CZY NAPRAWDĘ NIE MYŚLISZ, TO NIE MA ZNACZENIA... JAKO IŻ JEDNO CZY DRUGIE STAWIA CIĘ W NEGATYWNYM ŚWIETLE. TYMCZASEM DODAM, IŻ FAKTY SĄ TAKIE, ŻE CZŁOWIEK PODEJRZANY JEST O CZYNY ZAKAZANE ORAZ NIEZAWISŁY ORGAN PAŃSTWOWY ORZEKŁ ŚRODEK ZABEZPIECZAJĄCY PRAWIDŁOWY TOK PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA NA OKRES TRZECH MIESIĘCY... TYMCZASEM TY MÓWISZ: Ale nie byly to poszlaki. Byly to fakty. I UKRYWAĆ CHCESZ...
~ 5-11-2013 13:57
Ksiezy -pedofilow broniono tu wielokrotnie piszac, ze nagonka, ze nikt nie wie na pewno, ze to, ze tamto. Faktem jest, ze molestowane dzieci nigdy nie dojda do siebie, terapia czesto niewiele daje.A pedofil? posiedzi dwa latka, a ksiezulek zostanie przeniesiony do innej parafii. A dzieciak? Do konca ma problemy.Nie broncie pedofilow. jesli to dajmy na to schorzenie, zboczenie, ktore nalezy leczyc, to niech sie leczy.
CН.W.D.P. 5-11-2013 13:59
O GODZINIE 13:33 Vikusia z Niemiec NAPISAŁA: pedofilia jest moze i zboczeniem... MOŻE... NIE NA PEWNO!! WIDAĆ, IŻ MOŻE NIE ZGADZA SIĘ Vikusia ZE ZDANIEM KOLEGÓW NAUKOWCÓW MEDYKÓW Z ZACHODNIEJ DEMOKRACJI, IŻ PEDOFILIA NIE JEST PATOLOGICZNA, PONIEWAŻ ORIENTACJĄ JEST... https://www.google.pl/search?client=opera&q=pedofilia+orientacja&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest
~do chuwdu 5-11-2013 14:00
Ty mnie tu nie lap za slowa. Tematem nie jestem ja i nie to, czy JA sie myle, czy nie. Jesli bronisz pedofila, jestes zly. Jesli myslisz tak jak ja- odpimpaj sie ode mnie, bo nie ma sensu w kolko dyskutowac, jesli mamy podobne zdanie. Nie czepiaj sie mnie. Ja moje stanowisko na temat pedofilii juz dawno okreslilam. I nie ma znaczenia, czy swiecki, czy duchowny.Za kraty i leczyc. Najlepiej do konca zycia. I dac pracowac na rzecz ofiar.
CН.W.D.P. 5-11-2013 14:01
jesli to dajmy na to schorzenie... ☺ ☺♥
~ 5-11-2013 14:04
I jeszcze jedno: ja pisze" mozei zboczenie", bo mam na mysli, ze moze i choroba. Moze zboczenie. Ale na pewno nie orientacja. Bo nastepuje przemoc- zadne dziecko nie uprawia praktyk seksualnych dobrowolnie. Ale nie mnie oceniac. Od tego jest psychologia i psychiatria. Nienawidze pedofilstwa i nie przekrecaj moich wpisow. Zapomnij o moim istnieniu, omijaj moje wpisy.
~ 5-11-2013 14:07
"'Orientacja seksualna' nie jest terminem używanym do kryteriów diagnostycznych dla choroby pedofilii, a jego wykorzystanie w tekście DSM-5 jest błędem i powinno być rozumiane jako 'zainteresowanie seksualne' . W rzeczywistości APA uważa zaburzenie pedofilskie za 'parafilię'".
CН.W.D.P. 5-11-2013 14:07
POSTAWIENIE ZARZUTU DOKONANIA SZEREGU CZYNÓW ZAKAZANYCH WYCZERPUJĄCYCH ZNAMIONA PRZEPISÓW ORAZ ZASTOSOWANIE ŚRODKÓW... DECYZJA KONSTYTUCYJNEGO ORAGANU PAŃSTWA, JEDNEGO Z FILARÓW WŁADZY... TO POSZLAKI!! jeszcze nic nie udowodnione. Dziwie sie Jelonce, ze zamiszcza takie "poszlakowe plotkowiadomosci". Jesli bronisz pedofila, jestes zly.
~ 5-11-2013 14:12
Jestes durny. Tyle mam do powiedzenia.powolujesz sie na ..... filar POLSKIEJ wladzy? polskie prawodawstwo? Kon by sie usmial!!!!!!!!!!!!!!!! Jesli wyczules w moich wpisach, ze bronie pedofila, to jestes taki sam chory, jak on.
CН.W.D.P. 5-11-2013 14:15
jeszcze nic nie udowodnione. Dziwie sie Jelonce, ze zamiszcza takie "poszlakowe plotkowiadomosci"...
CН.W.D.P. 5-11-2013 14:17
ŚRODEK ORZEKŁ filar POLSKIEJ wladzy? polskie prawodawstwo? Kon by sie usmial!!!!!!!!!!!!!!!!
CН.W.D.P. 5-11-2013 14:19
Jesli wyczules w moich wpisach, ze bronie pedofila, to jestes taki sam chory, jak on. Kon by sie usmial!!!!!!!!!!!!!!!!
~ 5-11-2013 14:30
Biedne dziecko. Mowie to z calego serca.
~fiki-miki 5-11-2013 15:06
prokuratura będzie miała zagwózdkę i musi się przyłożyć bo mogli gościa wkręcić i to osoba najbliższa razem z koleżankami,tak ćwierkają wiejskie wróbelki a one wiedzą najlepiej co się w okolicy dzieje.Zgadzam się z wszystkimi którzy piszą,ze dopiero sąd i prawomocny wyrok zakończy sprawę!
~edwardM 5-11-2013 15:18
Wszystko co napiszą bierzecie za prawdę dlatego tak łatwo wami manipulować. A jeżeli to nie jest prawda. On narażał się wielu osobom i miał wielu wrogów.
~ 5-11-2013 15:36
Pedofilii nie popieram i brzydze sie tymi zboczencami (albo chorymi na pedofilie, jak kto chce). Jesli to robil= do ciupy na zawsze, a razem z nim wszystkich pedofilow-duchownych, prawo ma byc rowne dla kazdego. Ale nie wiem, czy nie za wczesnie osadzac. Dochodzenie pokaze i sprawiedliwosci stanie sie moze zadosc. Moze...bo w tym kraju roznie bywa.
~ 5-11-2013 15:38
Tak jak powiadział apb Michalik : Wielu tych molestowań udałoby się uniknąć, gdyby dzieci tak wyzywająco się nie bierały....
rymcycymcy 5-11-2013 15:39
Kazimierzp ?? :) ...właśnie ostatnio znacznie rzadziej komentował ! :) ...wielka strata dla jelonkowej społeczności komentatorskiej ! :)
~ 5-11-2013 15:39
Dość wykorzystywania niewinnych księży przez małoletnich zwyrodnialców !
~ 5-11-2013 15:52
Jeszcze sądu nie było a wyrok wydany, to takie polskie.....
~czy ten pan 5-11-2013 15:56
to nie przypadkiem "członek" PEŁO???
~lassll 5-11-2013 15:59
Dzisiaj bardzo latwo jest kazdego zalatwic skladajac doniesienie po dejzeniu pedofilli itd. Samo to juz wystarczy aby dana osoba b szybko stracila np prace itd. Jelonkowi komentatorzy takze doloza swoje :). Nie wierzycie ? sprawdzcie zadzwncie na police i zgloscie ze chyba wasz znajomy cos nie ten teges i moze jest pedofilem. Zobaczycie co bedzie dalej.
~Wiesława 5-11-2013 16:47
Wcześniej wiceprezydent Jeleniej Góry, potem radny Podgórzyna, teraz okazuje się że pedofil. Dlaczego już wcześniej podejrzewałam, że coś jest nie tak jak powinno u tego pana? I teraz okazuje się że miałam nosa. Smutne...
~stara baba 5-11-2013 16:54
Każdy facet ma w sobie coś z pedofila szukając sobie młodszych bab...
~pawdaf 5-11-2013 17:50
A Wy od razu wierzycie ze jest winny,jako jedyny odwarzyl sie zrobic referendum o odwolanie p.Anny L. za jej przekrety a ze pol Podgorzyna siedzi w gminie w kieszeni p.Ani to referendum nie wypalilo bo nikt podpisac nie chcial,wiec czlowiek zrobil sie nie wygodny i trzeba bylo w cos go wrobic zeby sie nie wychylal,pozdro naiwniaki.
~eliza 7 5-11-2013 18:08
Bardzo trudna sprawa, wejść na rada gminy Podgórzyn, znaleźć Kazimierza P. a potem na Facebook i wiemy jak wygląda Kazimierz P.
~tedeuszi 5-11-2013 18:15
No i proszę taki świętobliwy bierze się za dzieci obciąć ja..... i solą zasypać to by miał rozkosz
~123 5-11-2013 18:18
Czy to ten Pan KP ,ktory byl kiedys w Urzedzie Miasta Jeleniej Gory w komisji mieszkaniowej
~zgnij w pie 5-11-2013 18:23
Rozbawiaja mnie teksty typu ze ktos go chcial wrobic .To nie jest normalne jak .Facet zapraszał 12latki do siebie do domu na pornole demonstrujac jak zaklada sie prezerwatywe .Oblesne i odrazajace .Nikt go w to nie wrobil .Byłam świadkiem w autobusie jak ten oblesny typ rzucał zboczone teksty do 17letniej dziewczyny .Niby nastolatka ale facet w jego wieku nie powinien mowic takich rzeczy.Komentarz typu ze malolaty się sprzedaja jest nie na miejscu .Ciekawe co zrobil by autor tego wpisu , gdyby jego dziecko stalo sie ofiara takiego świra
~ 5-11-2013 19:21
Bardzo latwo jest (prawie) anonimowo grac bohatera na necie. Jak CHWDP, ktory prowokuje i udaje, ze jest mundry, I ze ma...dzieci. Chyba ma na obrazku albo w internecie.Zboczka czuc na kilometr od niego.
~jeleniogórza 5-11-2013 19:32
Panu Kazimierzowi to już nigdy ręki nie podam, jak go spotkam. SKANDAL że ktoś taki był wiceprezydentem mojego miasta !
CН.W.D.P. 5-11-2013 19:42
19:21 | ~ |, Vikusiu, BARDZO NIEUDOLNA JESTEŚ... NIEUDOLNOŚĆ - TO JEDYNA RZECZ, W JAKIEJ JESTEŚ NIEPOKONANA!! POPRAW SIĘ!!
~Archi 5-11-2013 19:51
Kutwa, ludzie, ogarnijcie się, czy to jeden człowiek na ziemi nazywa się Kazimierz P.? A więc tym matołom którzy tego nie rozumieją wyjaśniam: nie chodzi o Pana Kazimierza P., byłego Wiceprezydenta Jeleniej Góry! Kazimierz P. z Podgórzyna, radny tej gminy to zupełnie ktoś inny tłumoki!
~ 5-11-2013 20:20
do 05-11-2013 19:32 | ~jeleniogórza | - to nie ten Kazimierz, posądzasz uczciwego człowieka, zajrzyj na gminę Podgórzyn, to sam zobaczysz nazwisko tego Kazimierza, to nie jest osoba, o której piszesz. Ten z Podgórzyna nie ma nic wspólnego z tym o którym piszesz.
~ 5-11-2013 20:23
Jelonka powinna tutaj umieścić nazwisko radnego z Podgórzyna, aby nikt nie posądzał osoby, która ma podobne inicjały do radnego z Podgórzyna!
~ 5-11-2013 20:29
do 05-11-2013 18:18 | ~123 | to nie ten pan, zajrzyj na stronę Gminy Podgórzyn, nie usunęli wszystkiego; jak się pogrzebie, to można jeszcze znaleźć nazwisko tego podejrzanego, to nie jest osoba z Jeleniej Góry.
~ 5-11-2013 20:46
Jelonka, przejrzyjcie te wpisy, to niektórzy obrażają tutaj znanego uczciwego człowieka, który ma inicjały podobne do tego radnego z Podgórzyna. Napiszcie jakieś sprostowanie, bo może być bardzo niedobrze.
Piipi Jelonkowa 5-11-2013 21:11
..do - [~CH.W.D.P ] ... chyba broni swoich.Niemcy chcieli zalegalizowac pedofile,a obecnie D.Cohn-Bendit ten "chetny" zasiada w Parlamencie Europejskim
~ANGELA. 5-11-2013 21:15
i bardzo dobrze niech ten drugi Kazimierz P się martwi i nie piszcie dobry czlowiek bo gdy był wc prezydentem to nigdy mi i mojej rodzinie nie pomogł siedział tylko za biurkiem i sie siał że nic nie może zrobić. pozatym ile on ma lat 70? niech na emeryturę spada i da młodym miejsce a nie tylko tyje w tym urzędzie......
~fiki-miki 5-11-2013 21:42
do.20.46 i innych przytomniaków ,to matoły , daj im dowolne inicjały to zaraz znajomych do niego podpasują i jeszcze grożą,że ręki mu nie podadzą............................Tak na marginesie to wielu rodziców zamiast siedzieć na necie czy ślepić na durnowate seriale i przewalać te 200 kanałów tv to lepiej zainteresowali by się dziećmi i tym co robią bo brzuchy nie rosną od jedzenia kartofli a co potrafią nastolatki to widać,słychać i czuć na ulicy.Nie bronię gościa chociaż go znam ale ,jest ale i nie my ale prokuratura powinna wyjaśnić to wszystko i dokładnie przesłuchać dziewoje bo tu jest klucz....
~irena2 5-11-2013 23:00
Polecam przy okazji spojrzeć na oświadczenie majątkowe tego człowieka. Najbardziej podoba mi się wartość mieszkania. Za tyle na ile je wycenia to pewnie miałby dużo klientów na jego zakup. Nie rozumiem dlaczego gmina próbuje coś usuwać, czy to przypadkiem też nie jest zabronione, przecież wszyscy mamy prawo wiedzieć kto nas reprezentuje. A tak przy okazji to nie wiem jak jest w innych gminach ale w tej pracują niekompetentni, niesympatyczni ludzie, ale za to bliscy wójtowej. Gmina, której nie stać ponoć na nic kupuje nowy samochód do wożenia wójta, który nawet wyglądem przynosi wstyd mieszkańcom.....
~szok 5-11-2013 23:22
Znam gościa, do każdego zagadał, wydawał się na pierwszy rzut ale często jego wypowiedzi (szczególnie do młodych dziewczyn) sprowadzały się do seksu. Wydaje mi się, że ofiar może być znacznie więcej. Uważam, że jest to człowiek chory, myślę, że nawet nie zdawał sobie sprawy, że robi źle, co niedziele bowiem był na mszy i często przyjmował Komunię. A jako opozycja był niegroźny, taki lokalny pieniacz w stylu "Leppera".
~uczciwy 6-11-2013 3:31
Panie Kazimierzu, jest mi wstyd, że był pan wiceprezydentem mojego miasta!
~mamoeiro 6-11-2013 7:53
Panie Kaziu to da sie leczyc noé musi sie pan partir wstydzic
~kaziu 6-11-2013 8:30
(do uczciwy) Mi też wstyd że był vice prezydentem
~Podgórzyn 6-11-2013 9:08
Panie Radny -W S T Y D........
CН.W.D.P. 6-11-2013 10:33
POWINNO SIĘ TEGO ZAKAZAĆ!! I PO PROBLEMIE...
~ 6-11-2013 10:51
powinno sie zakazać zakazywania
~Vb 6-11-2013 13:58
Jakim vice prezydentem. On nigdy nie był vice prezydentem - jakieś dyrymały.
~Vb 6-11-2013 14:08
CO ZA BARANY !!! CHODZI O RADNEGO Z PODGÓRZYNA NIE Z JELENIEJ GÓRY!!!
~ 6-11-2013 15:23
Przestępstwo zniesławienia w internecie (pomówienia) jest skierowane przeciwko czci konkretnego podmiotu. Przestępstwo zniesławienia, określone w art. 212 Kodeksu karnego polega na pomówieniu określonej osoby, grupy osób, instytucji, osoby prawnej lub podmiotu, który nie posiada osobowości prawnej o postępowanie, które: - ma poniżyć wymienione wyżej podmioty w oczach opinii publicznej lub - narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju wykonywanej działalności. Zniesławienie podlega karze grzywny lub ograniczenia wolności.
jurbassteck 6-11-2013 15:33
jelonka (celowo z małej litery) podbija sobie statystyki.. Nic innego nie potrafią (mam na myśli sztukę dziennikarską) to żerują na nieszczęściu innych. Przy okazji widzę nakierowania na niewłaściwą osobę; Kazimierz P. z Jeleniej Góry i Kazimierz P. z Podgórzyna to dwie inne osoby!! Ludzie, czy Wy na prawdę potrzebujecie szokującej pożywki?? Pójdźcie na spacer albo zajmijcie się czymś pożytecznym.
~ 6-11-2013 16:02
...no to ma Kazimierz P. (ten niewinny) i tak przechlapane. To tak latwo w internecie kogos pomowic, oczernic i znieslawic. Mam nadzieje, ze sie odwola, tam gdzie trzeba.
~ 6-11-2013 16:38
Odezwała sie ekspert w dziedzine oczerniań i zniesławień w internecie, nasza niedouczona, średnio rozgarnięta, pani Helga.
~mieszkanka 6-11-2013 17:26
Ładne kwiatki wychodzą. Kto przypuszczał, że tak wielka "szycha" w Jeleniej Górze ma takie rzeczy na sumieniu? Straszne...
~taka prawda 6-11-2013 17:28
Jeśli ktoś podpisuje się na forach imieniem i inicjałem nazwiska pedofila to sam jest sobie winny.
~fiki-miki 6-11-2013 17:48
wcale się nie dziwię,że młodzi wieją z tego miasta.Po znacznej ilości postów widać , że rasa ... jeleniogórsko-karkonoska ma się dobrze a nawet rośnie w siłę!!!!!!!!!!
rymcycymcy 6-11-2013 18:24
Ja pytanie ! ...z jakiej orientacji politycznej jest schwytany radny pedofil ? :) Potwierdza regułę, czy stanowi wyjątek ...potwierdzający regułę ? ;)
~fijeju 6-11-2013 18:25
A co na to jego córka ? Znam go ale bym niepodejrzewał. Z wójcinką miał też kosy podobno.
~ 6-11-2013 18:57
A co brał przykład z naszych katolików na Dominikanie, jedna różnica on siedzi a oni się śmieją!!
~inny 6-11-2013 19:30
Czytając wpisy na stronach Jeloniki, można dojść do wniosku, że najwższy czas aby PROKURATURA zajeła się stałymi autorami wpisów, którzy tu ciągle oczerniają, opluwają, zniezławiają, często niewinnych ludzi. A także pastwią się i żęrują na ludzkim nieszcześciu. I najwyższy czas skierować ich na przymusowe leczenie, tak jak pedofili, bo to też jest choroba. A szczególnie powinni się zając tą panią z Niemiec co tak opluwa wszystkich i wszystko co POLSKIE. Jelonko zrób coś z tym, bo jest tu coraz gorzej.
~fiki-miki 6-11-2013 20:02
ta"pani" z niemiec to pewnie jest na papierach z list folksów i udaje kogoś innego niż jest.Rodowici niemcy mają takich głęboko gdzieś,dla nich jest obca i dodatkowy balast finansowy.Niestety co do drugiej części to nie ma dobrego wyjścia bo stado baranów rasy jeleniogórsko-karkonowskiej rośnie w siłę i poki co to "inny"jesteśmy na nich skazani,chyba trzeba dawać im mocne środki anty aby się nie mnożyli!
~do fiki miki 6-11-2013 21:16
"karkonoWskiej" zlituj się i pisz po Polsku
~Tadek. 6-11-2013 22:08
Siedzieli na księżach ze to pedofile no to teraz jazda się zacznie na radnych że teraz radni to pedofile!!!!!!!!
~wk 6-11-2013 22:16
to nie ten sam Kazimierz P. Wiceprezydentem był P. a radnym P.. Nasz autor zdjęć i komentarzy nie został o nic oskarżony. Nie osądzajcie tak chętnie, bo przylepić łatę jest łątwiej niż potem coś naprawić. A słowa ranią czasem jak kamienie..
rymcycymcy 6-11-2013 23:05
22:16 | ~wk | ...ale to ja zacząłem ! :) ...tak z ciekawości, czy się przyjmie ...i chwyciło ! :))) ...jelonkowi komentatorzy są zachwyceni pomysłem, że mógł to być jeden z nas ! :)
~mix 7-11-2013 0:11
a księżulek i arcybiskup pedofile mają się dobrze jeden u mamusi w polsce a drugi w watykanie i nic im nie jest,takie mamy prawo.
~Jan 7-11-2013 2:06
Ze stołka wiceprezydenta na stołek w więziennej celi. Jak nisko upadłeś, panie Kazimierzu. A pomysleć, że kiedyś miałem ciebie za porządnego człowieka...
~fiki-miki 7-11-2013 7:02
d o21.16 fakt jest ortograf ale ta rasa istnieje i się rozrasta.
~ 7-11-2013 7:34
..he he he..masz racje. Niemcy sa dla mnie balastem finansowym, bo place ogromne podatki. Reszta gra.Chyba przerzuce sie doginac na czarno, jak robi to wiekszosc Polakow....Volksdeutsch? Myslisz sie...mam polskie i holenderskie obywatelstwo. Naucz sie pisac, jak juz.A tak na marginesie- rowniez mam nadzieje, ze wpisami w Jelonce i ich autorami zamije sie Prokuratura. Czas najwyzszy, obywatele!
~ 7-11-2013 7:41
Dotatek: nie opluwam wszystkiego, co polskie. Pluje na hipokryzje, przemoc, zlodziejstwo, pijanstwo, niszczenie srodowiska, molestowanie seksualne, przemoc wobec bezbronnych, satrszych, zwierzat, brud i menelstwo. Czy to polskie? Ja nie wiem. Ocen sam.gore ta czapka na zlodzieju, gore...uderz w stol a nozyce sie odezwa, jak ta lala.....
~fiki-miki 7-11-2013 10:32
do 7.11 obywatelstwo holenderskie no to pogratulować szczegolnie troski o starszych,to ich dotyczy program eutanazji na życzenie rodziny a szczególnej trosce o homosi nie wspomnę czy o pomysłach zalegalizowania pedofilii czy zoofilii.Tak to kraj radosny i wolny...a od piątku wieczorem to nie dym z kadzideł kościelnych unosi się nad Holandią ale od wypalanej powszechnie marychy,mózgi się lasują!
~ 7-11-2013 13:16
do 22,08 tadek- kogo bronisz księży pedofilów Bóg ci rozum odebrał, jedż na Dominikanę, dowiesz się kto to jest Wesołowski, Gil a unas Petz z Poznaia
~ 7-11-2013 14:12
100000000000000000 razy wole miec holenderskie, niz inne (PL, D). To tyle. A eutanazja? Coz mnie to obchoszi...ani ja, ani moi bliscy nie beda poddani eutanazji. To tyle...
CН.W.D.P. 7-11-2013 14:23
HAAAAHAAAAHAAAA... Vikusiu, KOCHAM CIĘ!! TEŻ MNIE NIE OBCHODZI, CO KSĄDZ ROBI... ANI JA, ANI MOI BLISCY NIE BĘDĄ PODDANI MOLESTOWANIU. TO TYLE...
~ 7-11-2013 14:32
Tylko to jest tak: puscisz dziecko na religie i nie wiesz, czy ksiádz jest w porzadku. Dziecko bedzie zdane na los, przeznaczenie, tudziez...widzimisie pedofilskie pana w sukni. W najlepszym przypadku polize tylko smietanmkowe kolana....Eutanazje porownywac do tego jest wytworem chorej wyobrazni. Eutanazja jest ZAWSZE wyborem pacjenta (nie jego rodziny!!!). Molestowanie...jest wyborem ksiedza. To tyle....
~ 7-11-2013 14:50
W Holandii prawo zezwala na eutanazję tylko wówczas, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: cierpienie pacjenta jest nie do zniesienia, przy czym nie ma szans na polepszenie się stanu chorego żądanie i wola pacjenta eutanazji musi być dobrowolne i powinno utrzymywać się przez z góry określony czas, nie może być spełnione, jeżeli osoba jest pod wpływem narkotyków, cierpi na zaburzenia psychiczne lub pozostaje pod wpływem innych osób pacjent musi mieć pełną świadomość swojego stanu zdrowia, rokowań i przysługujących mu praw konieczna jest konsultacja z co najmniej jednym niezależnym lekarzem, który musi potwierdzić stan zdrowia pacjenta i przesłanki, o których mowa powyżej.
~do 14:32 7-11-2013 15:05
Nauczyciel nie zostaje sam w klasie z uczniem,gdyż zdaje sobie sprawę ,że może być o molestowanie podejrzany. Kilka lat temu znajoma nauczycielka z przedszkola opowiedziała mi taką historię. Mamusia (młoda) w pierwszym dniu pobytu dziecka w placówce zażądała, by pod żadnym pozorem jej dziecka nie dotykać! Minęło kilka tygodni (dziecko lat 3)maluszek zsikał się .....nauczycielka nie pomogła, bo przecież miała zakaz od mamusi. Kiedy matka odbierała dziecko była zła przede wszystkim na samą siebie, bo jak powiedziała"nie wiedziała,że to tak będzie wyglądać". Moje koleżanki z edukacji wczesnoszkolnej tylko w czasie dyżurów na przerwach pozwalają ,by dzieci szły z nimi za rękę,,,,,,,,,gdyż znając życie takich matek jest wiele,co w nauczycielach widzą tego, kogo chcą zobaczyć.
~ 7-11-2013 15:11
hmmmm...a ksiadz w zachrystii? tez nie zostaje sam?skad wiec przypadki setek tysiacy molestowanych dzieci?Jakim cudem i w jakich okolicznosciach molestowal ten pan, o ktorym tu mowa, swoje ofiary?
~hipokrytka 7-11-2013 16:20
A w krajach Beneluxu dopuszcza się eutanazję wobec niemowląt ....zapomniałas? Piszesz to co ci wygodne. Ciekawe ,czy zdziałałaś coś w tym kierunku? Nie, bo tu spędzasz czas i szkalujesz kogo się da. Niedobrze mi się robi,gdy myślę o takich jak ty.
CН.W.D.P. 7-11-2013 16:34
UCZESTNICZENIE DZIECI W LEKCJACH RELIGII JEST ZAWSZE WYBOREM RODZICÓW (NIE KSIĘDZA!!!)... EUTANAZJA JEST WYBOREM...?? > http://kefir2010.wordpress.com/2013/01/13/szokujaca-prawda-o-eutanazji-prosto-z-holandii-drastyczne-tresci-tekst-od-18-lat/
~ 7-11-2013 16:41
Nie mysl o mnie! bede ci bardzo wdzieczna Pani Nauczycielko! nie lubie, jak TAKIE o mnie mysla.A co lubie? Holandie. Nawet uwielbiam ten kraj i ubolewam, ze nie moge tam zyc. I jeszcze: uwazajcie na ta cala eutanazje holenderska, jak pojedziecie holenderskim bykom jaja kolysac albo na zbior pomodorow, truskawek itp. Slyszalam, ze tam czatuja tacy zli Holendrzy i dokonuja eutanazji, na kim sie da. Trzeba sie przed tym utrzegac, bo nie wiadomo...zlapie cie taki Holender jeden z drugim i co? Strzezcie sie ludziska, bo nie ma co tam jechac na te ogorki....
~ 7-11-2013 17:13
Stowarzyszenie lekarzy holenderskich uprawniło swoich kolegów, aby zakańczać życie dzieci urodzonych kalekami. Ustawa, która wejdzie w życie w 2014 r., według szacunków będzie powodowała śmierć około 300 dzieci rocznie. Ta sama ustawa czeka na uchwalenie w Belgii gdzie oczekuje się po prostu poszerzenie obecnego prawa o eutanazji na dzieci....Dr Eduard Verhagen, pediatra z miejscowości Groningen stwierdził, że jest to błąd aby mały człowiek cierpiał. Według niego ludzkim odruchem jest zabić takie dziecko, "bo śmierć dziecka ugasi nasz ból na jego widok ." UWIELBIAM HOLANDIĘ I UBOLEWAM ŻE NIE MOGĘ TAM ŻYĆ.....
~ 7-11-2013 17:51
Problem legalizacji pedofilii w Holandii trwa od 1982 roku. Powstało wtedy stowarzyszenie MARTIJN, którego celem było przekonanie Holendrów do akceptacji stosunków seksualnych między dorosłymi i dziećmi. Kolejnym krokiem było powstanie partii pedofilów – “Miłość, Wolność i Różnorodność”. Początkowe protesty i zakazy jej działalności na niewiele się zdały. Trybunał w Hadze uznał bowiem, że tworzenie partii pedofilów jest zgodne z prawem, ponieważ “prawo do tworzenia partii politycznych jest jednym z podstawowych praw demokracji”. UWIELBIAM HOLANDIĘ....
CН.W.D.P. 7-11-2013 21:17
NO CÓŻ... POZA FAKTEM, IŻ KRAJ NIDERLANDZKI NIE ZAKAZUJE ZABIJANIA SIĘ NARKOTYKAMI, TO I DODATKOWO ZYSKAŁ MOJĄ SYMPATIĘ FAKTEM, IŻ NIE ZAKAZUJE ZABIJANIA LUDZI SPOŁECZNIE NIEPRZYDATNYCH, JAK STARCY I NIEPEŁNOSPRAWNE DZIECI, ORAZ MOŻNA TAM CIESZYĆ SIĘ SWOBODAMI, ZA JAKIE PAŃSTWO POLSKIE, A NAWET DOMINIKAŃSKIE PRZEŚLADUJE BOGOBOJNYCH KSIĘŻY... UWIELBIAM HOLANDIĘ I UBOLEWAM, ŻE NIE MOGĘ TAM ŻYĆ...
~ 9-11-2013 11:07
ze strony MojaHolandia.nl -> „Stowarzyszenie Martijn, założone w 1982 roku, jest platformą dyskusji na temat pedofilii. Stowarzyszenie Martijn walczy o społeczną akceptację związków dziećmi z dorosłymi. Stowarzyszenie Martijn wspiera obiektywną, naukową i weryfikowalną prawdę i opowiada się przeciw terrorowi politycznemu i dyskryminacji. Jest platformą dla wszystkich, którzy chcą ustanowić przeciwwagę dla tezy głoszącej, iż dzieci i młodzież zostają skrzywdzeni przez przyjacielskie i pełne miłości intymne relacje z osobami starszymi.” Takie cuda to tylko w Holandii, którą uwielbia unitymediagroup...
~ 9-11-2013 11:12
Jak widać, straszne rzeczy się tam propaguje, w tej Holandii. A ponadto ten kraj słynie z pozwolenia na narkotyki i strasznej dzielnicy w Amsterdamie, gdzie sprzedaje się usługi zniewolonych ludzi. W ostatnich czasach wstyd być Holendrem.
Vikusia z Niemiec 9-11-2013 13:17
Oj tam, oj tam, lubie Holandie. Nawet uwielbiam ten kraj i ubolewam, ze nie moge tam zyc. Co mnie obchodzi holenderska partia pedofilow? Co mnie obchodzi amsterdamska dzielnica niewolnic? Co mnie obchodzi legalne zabijanie noworodkow, starcow i pozwolenie na zabijanie sie narkotykami? Lubie Holandie. Nawet uwielbiam ten kraj i ubolewam, ze nie moge tam zyc. Prawdziwym problemem sa polacy i z nimi nalezy zrobic pozadek, bo w Holandii jest pozadek i ulice sa jak wylizane i pieski nie sraja na chodniki, bo jakby co, to wlasciciel zostanie poddany eutanazji. I tyle...
~PPPP 9-11-2013 16:11
Pedofilia to nie żadna choroba tylko zboczenie!!!! takich powinno się surowo karać i kastracja bez względu na to czy to ksiądz czy nauczyciel czy też radny!!!!!
~ 9-11-2013 17:55
i więcej tu nie przyjedziesz, Vikusiu?
~ 11-11-2013 8:40
Wpis z godz.13:17 nie jest mojego autorstwa!!!!!!!!!!!!!!! Viki.
~ 13-11-2013 20:19
Jak ktoś śmiał wywlekać na światło dzienne takie straszne brudy z życia prywatnego tego znanego człowieka! Lubicie, jak wywleka się na światło dzienne życie prywatne znanych i szanowanych ludzi?
~info100 12-12-2013 17:29
bardzo dobrze znam kazimierza p tak samo jak jego córkę , to wspaniała rodzina choć mała nie wierze ze radny mógł sie dopuścić takiego czynu , a te dziewczynki pewnie w strachu nie wiedziały co powiedzieć i wymówiły 1 lepsze nazwisko które im sie nasunęło to tyle z mojej str , mam nadzieje że skończy sie na tych 3 miesiącach a nie 10 latach
~ktosmnl 15-06-2014 0:37
Co za palant, zawsze nim byl.obrzydliwy wciskajacy nos w nie swoje sprawy, kiedys nawet podal kogos innego na policje ze sypia z maloletnia, a tu sam nie lepszy

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group