• Środa, 17 lipca 2019
  • Godz. 21:07
  • Imieniny: Aleksego, Anety, Bogdana, Jadwigi
  • Czytających: 7746
  • Zalogowanych: 12
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

„Platforma jest zła, Platforma jest bee, głosujcie na SLD”

Wiadomości: Jelenia Góra
Sobota, 19 marca 2011, 19:14
Autor: waskipp
waskipp
Fot. waskipp
Jeden z najstarszych stażem radnych, pan Józef Sarzyński w szczerej rozmowie wyznaje jakie widzi możliwości koalicyjne dla SLD, nie tylko w radzie miejskiej ale też w szerszej perspektywie.

Były wiceprezydent Jeleniej Góry spekuluje również wokół możliwości dalszego zacieśniania współpracy i ewentualnego stworzenia stałej większości w radzie miejskiej. Czy taką większością winien kierować obecny przewodniczący, a może bezpartyjny fachowiec zatrudniony w sektorze publicznym? Dowiecie się oglądając najnowszy program Wiktora Marconiego „Dialogi Jelonki”.

Ogłoszenia

Czytaj również

Komentarze (81) Dodaj komentarz

~Autor 19-03-2011 23:38
Widze, ze ludziom nawet nie chce się tego komentować. I bardzo dobrze. Szkoda słów. Widać, że banda czworga robi wszystko, żeby zamydlić oczy ludziom. Opamiętajcie się! tylko UPR-WiP!!
~HipHop 20-03-2011 0:18
Szanowny (ze względu na wiek) Panie Sarzyński. Czy nie dociera do Pana fakt, że jest Pan żałosnym gawędziarzem? że niczego nie potrafił Pan nigdy zrobć porządnie, nie potrafił Pan nigdy podjąć właściwej decyzji, ani nie pomógł Pan nikomu w najmniejszej sprawie! Za to jest Pan małostkowym manipulantem, zawistnym i złośliwym skąpcem. To Pan (i spółka Malczuk) przywłaszczył sobie przywództwo w SLD, co ostatecznie organizację pogrzebało. Wszyscy o tym wiedzą oprócz Pana! W Pana ustach "głosujcie na SLD" należy czytać "głosujcie na mnie i tylko na mnie". Dopóki Pan jest w SLD - ta organizacja nigdy nie odbije od dna! Pana wystąpienia na posiedzeniach Rady to jeden bezładny bełkot! Aż żal, bo z tego miejsca ktoś inny mógłby (może?) coś coś zdziałać. Pana interesuje wyłącznie wysokość diety. Współczuję innym Radnym, którzy są katowani Pana wystąpieniemi. Czas to zrozumieć! Najwyższy czas!
~do Wora 20-03-2011 8:54
Nie ciekawy jegomość , ten Pan Sarzyński .
~ 20-03-2011 9:43
zgadzam sie z przedmowca, komuch wychowany w systemie zelaznego czlowieka ktoremu sie zmarlo, pardon ktory zostal otruty w '52, mysle ze wszyscy komunisci powinni podzielic ten los.....
~ 20-03-2011 12:01
ale o co mu właściwie chodzi? i ten facet jest radnym?!? masakra!
~do autor 20-03-2011 12:04
Naiwny człowieczku jak wierzysz w tanie obiecanki szamana coorweena mickeya typu zniesienie podatków i legalizacja zioła to twój problem.
~olo 20-03-2011 12:52
ząbi reaktywacja
~j-in 20-03-2011 13:14
HipHop z ust mi to wyjął, doszło do tego że ja stary lewicowiec wstydzę się za jeleniogórski sld i jego obecne kierownictwo.
~Zabobrze 20-03-2011 13:33
Bylem i odszedlem !!! Bo wstyd i hanba aby dalej brudzic swoje nazwisko w tej organizacj zarzadzanej przez Malczukowa i Gorzalczynskiego. To za ich sprawa lewica jest tylko wspomnieniem , dbajac o swoj tylek pozbywali sie wszystkich i niszczyli wszelkie przejawy zdrowo myslacych.A Sarzynski dal by sobie spokoj i skonczyl swoja osoba kompromitowac SLD.Usuncie zgnily uklad i to odbijecie sie od dna.Dzis w SLD hula wiatr i wyja hieny, bo porzadni nie maja wstepu.!!!
~ 20-03-2011 14:38
DOLNOŚLĄZAK. Wbrew temu co mówi Sarzyński w jeleniogórskim SLD nie słychać dobrze. Tam - od czasów Malczukowej trwa - agonia. Mają u siebie V kolumnę, którą skutecznie zmontował im Robert z WM przed ubiegłorocznymi wyborami samorządowymi. Ex-pułkownik Andrzej G. nie wypełnia należycie swojej misji. Wartościowi ludzie opuszczają szeregi SLD. Jeżeli SLD chce być liczącym się partnerem na regionalnej scenie politycznej musi n a t y c h m i a s t dokonać zmian kadrowych i organizacyjnych. Obecna ekipa umacnia jedynie marazm i stagnację, dbając o własne interesy. Do 1-go Maja winny zapaść decydujące rozstrzygnięcia. Życie mija - czas ucieka. Potem będzie za późno. Rok 2011 jest rokiem szczególnym.
~Obserwator j 20-03-2011 15:04
Czy nie czas aby ten leśny dziadek zajął się wnukami, a nie polityką?
~............ 20-03-2011 15:06
Jeśli SLD to partia składająca się z byłych pałkowników i innej maści wojskowych i politruków oraz ich krewnych i powinowatych, to jaki ona może mieć program dla reszty społeczeństwa, nie wywodzącego się ze służb mundurowych? I co ten program ma wspólnego z założeniami socjaldemokracji? Ich program to dbanie o własne wojskowe emerytury i dorobienie do nich poprzez zasiadanie (za wynagrodzeniem) w różnych politycznych gremiach i radach.
~stąd jestem 20-03-2011 15:16
choć poglądowo różni nas bardzo wiele, uważam pana Józefa Sarzyńskiego za jednego z najbardziej światłych ludzi lewicy w Jeleniej Górze, to człowiek o wysokiej kulturze osobistej, wiedzy i szerokuch horyzontach, którego - niestety - trochę spaczyła przeszłość - nie ma sensu jednak teraz do niej wracać. powiem tak J. Sarzyński i później - przepaść - nie ma sobie na lewicy równych
~............ 20-03-2011 16:00
do | ~stąd jestem | - A co to za przeszłość? Wojsko, milicja, więziennictwo czy egzekutywa PZPR?
~ 20-03-2011 16:44
ad. ~............. z godz. 16:00. Jest nie istotne gdzie, kto i kiedy gdyż historycznie i współcześnie było jest i będzie wojsko, policja, więziennictwo, CBA, CBŚ, policja skarbowa, celna /zamiast SB/ czy zamiast PZPR - zarząd PIS, SLD, PSL, PO oraz rada episkopatu i innych "wartościowych" wyznań, które wg mnie funkcjonują jak ugrupowania polityczno-partyjne tylko w innej sferze wg specyficznej struktury. A weteranowi Józiowi wyrzutów nie należy robić, gdyż ten bardzo dorosły człek w tym SLD dwoi się i troi. DOLNOŚLĄZAK cdn.
~ 20-03-2011 16:51
cd. z 16:44. Pan Józef - szef klubu radnych lewicy. Dziwni to lewicowi radni. Dwaj z nich wogóle nie mają ochoty utożsamiać się z SLD. Wg mnie przykleili się do SLD w kampanii samorzadowej, gdyż partia ta ma jakieś struktury i może wprowadzić do rady "niby swoich ludzi". Zorientował się w tym Miastowy Robert P. i przed wyborami wprowadził do SLD swoich ludzi. W ten sposób w SLD powstała V koluimna.DOLNOŚLĄZAK.
~ 20-03-2011 17:05
cd. z 16:51. Robert P. to doskonały gracz samorządowy. V kolumnę zorganizował Kusiakowi - przed wyborami -w kierowanym przez niego magistracie. Na czele staneła wtedy znana ogółowi Jeleniogórzan Jadzia-konsumentka wraz z zespołem urzędniczek. Kusiak przegrał. Ratowano się wtedy doktorem z Akademii Ekonomicznej - jako mniejszym złem. DOLNOŚLĄZAK.
~blah 20-03-2011 17:39
autor ma racje, mamy do czynienia z mydleniem oczu. Probuje sie przedstawic SLD jako alternatywe dla PO podczas gdy tak naprawde jest to jedna partia PO/SLD/PiS. Ci sami ludzie, ktorzy przeplywaja z jednej partii do drugiej. Po jakims czasie rozwiazuja i zakladaja inna lub po prostu zmieniaja nazwe dla niepoznaki. Pod względem programu jedyną prawdziwą alternatywą może być właśnie wspomniany UPR.
~do 17:05 20-03-2011 17:56
Znowu coś dzisiaj wypiłeś?! (klepiesz o V kolumnie bez składu i ładu!) -dlatego będę Cię dziaisj nazywać DolnymŚlązakiem. Nie mów, że z SLD odchodzą wartościowi ludzie, bo tacy już dawno opuścili to towarzystwo (pod różnymi pretekstami zresztą;). Ci co zostali, to jakieś-takie bezjajowe i chyba też bezmózgowe osobniki. Dopóki w lokalnej lewicy będzie Sarzyn, Malczuk czy Gorzała, dopóty lewicowcy czy lewicujący będą omijać SLD szerokim łukiem. Do 1 maja nic się nie zmieni! ani w tym szczególnym 2011 ani w następnym roku, bo nie ma kogoś, kto zmian tych dokona!
~ 20-03-2011 19:11
do Dolnoślązak - Piłeś dziś coś mocniejszego? Na zdrowie! Może jednak zajmiesz się czymś bardziej pożytecznym niż pisaniem o tym, że co jest nieistotne, że gdzie kiedy i kto, bo każdy wie, że ta partia to skupisko mundurowych emerytów i byłych członków egzekutywy. Na okrasę jest tam paru młodych z łapanki, ale to są kwiatki do starego kożucha, nie trafiające na pierwsze miejsca na listach wyborczych.
~che 20-03-2011 19:38
SLD podskakuje w Radzie jak mu każe PO. Przykro trochę na to patrzeć, bo taniutko się sprzedali... Dziś zwykłych ludzi bronią pisory.
~ 20-03-2011 21:48
ad.~17:05 i 19:11. Nalewkę /cena 5.50 zł - w dobrej cenie 1 litr wybornego trunku/ piłem tydzień temu ze Stachem i Jachem. Obaj to moi kumple ze związku, będącego przystawką pewnej partii. Wprawdzie jak przez mgłę ale dokładnie pamiętam co mi chłopaki wbili do łba. Stachu twierdzi że Ci młodzi przeszli do LSD, gdyż Robert P. dał im takie zadanie. Ale to trzeba sprawdzić. Natomiast Jasiek potwierdził, że naczelna i sekretarz tego ugrupowania mają inne priorytety i potrzeby i dlatego prawdziwe lewusy omijaja szerokim łukiem tę organizację. Chyba prawdą jest, że "Gorzał" zamierza przeksztalcić organizację w związek emerytowanych wojskowych. DOLNOŚLĄZAK.
~Kassandra 20-03-2011 21:50
SLD w kraju zyskuje, a u nas tonie. Żeby odbyć zebranie koła SLD trzeba zaciekle walczyć o klucz do biura, ale Malczukowa kwitnie.
~paradise 20-03-2011 22:15
PO jest arbuz ....z wierzchu zielone, a w środku czerwone....
~ 20-03-2011 22:27
cd. z 21:48. Z tego co mi wiadomo to Grażynka ma dość i zamierza abdykować. Ale dopiero po wyborach parlamentarnych, które - moim zdaniem - przerąbie. Bedzie zgłoszona na posla dla zachowania parytetów. "Gorzał" nie chce dopuścić aby przed 1 Maja odbył sie konwent i wybory w SLD. Zamierza przeczekac az major Sylwek -niedoszly prezdent JG -nabedzie uprawnien by walczyc o schede po Grazynce. Niedawno dr Sylwek - kandydat na prezydenta - zlozyl deklaracje wstapienia do partii. Zgodnie ze statutem moze ubiegac sie o fotel po Grazynce dopiero za 6 miesiecy. I ma byc wybrany. A potem wraz z Robertem P. zrobia co zechca. Robertowi P. - po tym jak go Milosz wykolegowal - nadal marzy sie zdobycie wladzy. Z dr Sylwkiem, jako szefem LSD zrealizuje swoje plany. Nie na darmo umiescil juz w LSD swoich ludzi. Stetryczali nawet sie w tym orientuja. DOLNOSLAZAK.
~ 20-03-2011 22:56
cd. z 22:27. Dr Sylwkowi /do czasu wyborów w LSD/, Grażynka zafundowała czasowy pobyt w przechowalni, zwanej Karkonoska Agencja Rozwoju czegoś,czegoś. Józio jest tam w radzie nadzorczej i będzie mial znaczący głos przy powoływaniu i odwoływaniu kolejnych członków zarzadu tej Regionalnej agencji. DOLNOSLAZAK.
~ 20-03-2011 23:14
cd. z 22:56. Reasumując. Grażynka z funkcji naczelnej LSD abdykuje gdzieś w IV kwartale. Dr ex-major Sylwek może stanąć do wyborów na szefa LSD dopiero ok. X.2011 r /bo tak mu pozwala statut/. Ex-pułkownik "Gorzała" pozostanie nadal sekretarką ale juz kolegi majora. A przed Robertem P./ksywa "Miastowy"/ rozwiną sie nowe możliwości i koalicja ze swoimi ludźmi ze ścisłego kierownictwia LSD. DOLNOŚLĄZAK.
~ 20-03-2011 23:18
Ad/ Kassandra: odpuść sobie te walki, szkoda na to energii. Ad/paradise: czy sądzisz, że PO jest od środka słodkie ;) Ad/Dolnoślązak: wiesz, że dzwonią, tylko nie bardzo wiesz w którym kościele? Proponuję obalić jeszcze ze dwie nalewki (dobre są brzoskwiniówki) i dopytać kumpli ... tylko miej na uwadze, że w tej przystawce mają trochę stęchłe newsy.
~ 21-03-2011 7:11
Dzięki Dolnoślązak za nformacje z pierwszej ręki! Poza Grażynką, Gorzałą, Robertem, Sylwkiem, Miłoszem na kogo jeszcze nie warto głosować?
~aktualny 21-03-2011 9:07
Z tego co mi wiadomo trwa potężna kampania na rzecz obalenia obecnego układu w SLD, tak że Grażynka nie doczeka do jesieni. Ba!chyba nie doczeka do 1-go maja. Szkolne biblioteki czekaja na stare kadry.
~x yz 21-03-2011 13:13
Co za żenująca dyskusja,..........
~piojel403 21-03-2011 13:22
A ja jestem wdzieczny Sarzynskiemu,Pani Malczuk itp.Bo to dzieki nim jest w SLD zle.A im gorzej u postkomuny tym lepiej dla Jeleniej Gory.
~RC = SLD 21-03-2011 14:46
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID423755882,index.html
~radiowiec 21-03-2011 17:33
SLD umiera śmiercią naturalną , a Józef S. Zapisał się jako wice Prezydent Jeleniej Góry ,do Histori tego miasta , który wraz zbyłym komendantem policji ,który jest obecnie komendantem straży miejskiej w karpaczu.zninczowali młodzież niewinną . śprawa jest w sztrazburgu,dlatego niemogęujawić szczegułów. Józef S. powinien opuścić radę miastm ,ale ten facet jest bez honoru i w SLD otym wiedzą ,przesto dużo członków i dobrych działaczy odeszło .były działacz.
~J 23 21-03-2011 17:44
Pokazali jaką mieli i mają władze ,dalej nas gnoją .Tacy ludzie nie mogą być na takich stanowiskach . Jak Józef Sarzyński i tym podobni ,masz rację kolego.
~Małgosia 34 21-03-2011 18:04
Nic dziwnego że my podatnicy utrzymujemy takich ludzi , jak Pankomendant ktury ma rętę i pracuje na cały etat,oraz blokuje etat ludziom młodym wykształconym ,kturzy niemają pracy .Oraz Pan Józef S.z SLD ,który powinien odejść . była dzałaczka SLD
~ryba 142 21-03-2011 18:11
tak kolesie zrujnowali naszą Jelenią Górę . o szpitalu nie wspomnę .Bo żadnego radnego to nieiteresuje
~Laminat 21-03-2011 18:35
W gumy lecisz ~rybo 142. Szpital bardzo interesuje radnego Jurka. Bada tam sobie regularnie wątrobę. Medycy orzekli, że marskość się nie wdała. Jurek jeszcze wiele może, oprócz regularnego uczestnictwa w zebraniach własnego koła.
~ryba 142 21-03-2011 18:36
tak kolesie zrujnowali naszą Jelenią Górę . o szpitalu nie wspomnę .Bo żadnego radnego to nieiteresuje
~ryba 142 21-03-2011 18:57
a gorzała pilnuje interesu a nie SLD ,szówarkowi gorzała nie dorus do pięt.to gorzała i Sarzyn rozłożyli na łopatki SLD . teras będą szukać innej partji ,dlatego liżą 4 litery PO , żeby się tylko utrzymać przy władzy
~gigant 11 21-03-2011 19:14
radiowcu masz racje to z tą młodzieżą to był 2003 rok 30 kwietnia.a oni po pochodzie 1majowym wratuszu podieli decyzję .żeby ratować byłego komendanta policji . pamiętam jak ludzie robili szum wokuł tej sprawy .jeste zatym żeby tacy ludzie jak Sarzynski i były komendant policji ,nie blokowali etatów .
~blah 21-03-2011 19:41
Lepiej żeby blokowali. Zastanów się co jest lepsze. Stary głupi aparatczyk czy młody, niedoświadczony? Ten drugi popełni więcej błędów za które zapłaci społeczeństwo.
~Marcin123 21-03-2011 19:44
Mężczyzna w podeszłym wieku,który farbuje włosy jest delikatnie mówiąc stuknięty a niezbyt delikatnie mowiąc idiotą.
~manipulant 21-03-2011 22:19
Ta klika wymyśliła idiotyczną teorię, że partia aktywizuje się przed kolejnymi wyborami,natomiast w tzw. międzyczasie ma sie nic nie dziać i nie trzeba nic robić.
~do 22:19 21-03-2011 23:53
bo się bardzo obawiają o swoje tyłki! wiadomo, że wszyscy mamy dość tej kliki, że każde spotkanie może być iskrą zapalną, więc najlepiej nie robić nic, klucze do siedziby schować i udawać, że wszystko cacy! Kilku ćwierć-inteligentów im przyklasnęło i szafa gra! Osobiście wstydzę się przyznać do członkostwa SLD. Czekam na zmiany, na dopuszczenie młodych do zarządzania lewicą. Jak pożegnamy obecną klikę ramoli, to będzie odbicie od dna! i wróci większość starych/młodych lewicowców i będzie można przerwać ten marazm. Tylko kolega Sylwek niech zapomni o szefostwie, bo on jest częścią kliki.
~FRED 22-03-2011 0:21
Coś w trawie piszczy! Wiosna, wiosna idzie panie i panowie więc trzeba działać. Do roboty a nie biadolenie.
~Gość 22-03-2011 9:15
Sarzyński to stary zatwardziały komuch ,nie reformowalny i nie do zajechania ,farbuje łeb bo siwizny się wstydzi i swojej starości ,ludzie wybierają takich starców żeby im w głowach mieszali ,facet jest do bani i powinien dawno wnuki niańczyć ,a nie polityką sie zajmować .
~obserwator66 22-03-2011 10:43
Po raz drugi wczytuję się w stek błota jakie wypływają z treści postów.Jest mi niezmiernie przykro że człowiek człowiekowi może zgotować piekło.Jeżeli jesteście prawdziwymi działaczami to weźcie się do pracy.Nie wiem o co chodzi,czy o władzę czy o działanie.Miejsca w Jeleniej Górze na jedno i drugie jest chyba dostatecznie dużo.Stare porzekadło mówi broń mnie przed przyjaciółmi bo z wrogami poradzę sobie sam.Pranie brudów na forach świadczy o braku odwagi do jakilkolwiek zmian.Pani Grażyno róbmy swoje a dla malkontentów niech popatrzą na wyniki samorządowe.Wierzę,że to piszą wrogowie polityczni bo chyba nie towarzysze.
~no co 22-03-2011 11:32
Na na LSD?
~>>obserwator 22-03-2011 13:13
Co gorsza te ordynarne komentarze to na 100% młody narybek PO,PiS niecierpliwiący się do stołków.
~Laminat 22-03-2011 14:36
Drogi ~obserwatorze66 masz rację - pani Grażyna "robi swoje" , dla siebie i swojego otoczenia. Natomiast dla organizacji nic. Kompletnie nic. A na wyniki samorzadowe lepiej nie patrzeć. Obraz nędzy i rozpaczy. Kompromitacją jest, że tak liczne ugrupowanie, jakim jest SLD, nie jest w stanie przygotować i wystawić w wyborach swojego kandydata na prezydenta. Musi - za pięć dwunasta - sięgać po doradcę ze Wspólnego Miasta. Kandydat tak walczy w wyborach, żeby Robertowi P. nie wyrządzić krzywdy. Paranoja.
~towarzysz 22-03-2011 16:47
Drogi obserwatorze66 (-rko!) z godz. 10:43 - w tym czasie należy pracować a nie wczytywać się! Te wpisy to nie stek błota ani piekiełko - tylko nazywanie rzeczywistości po imieniu! Ludzie są naiwni tylko do pewnej granicy, która już dawno została przekroczona! Prawdziwi działacze chcą działać ale nie na rzecz malczukowej prywaty! Doskonale wiesz o co chodzi - więc nie kryguj się! Przyjaciół nigdy nie miałaś. Nawet wrogów już nie masz (bo na nich też trzeba zapracować). A odwaga do zmian już jest! I jeszcze jedno: to nie narybek Po-PiS tylko trzon lewicy.
~Zen 22-03-2011 18:21
Wy tow.PZPR obecnie pod szldem SLD wyjedzcie z mojego kraju z POLSKI.Najlepiej na bolszewię[SYBERIĘ].Tam wykopcie sobie bardzo głębokie doły,woda szklanna,nigdy żebyscie już nie powstali.
~Laminat 22-03-2011 19:42
Dowcipniś z ciebie ~....sld. Jeżeli buźka Józia kojarzy ci się z "czystym faszystą" to twoje IP jest łatwe do rozszfrowania, gdyż użyłeś nazwiska faceta, przypisując mu cechy, których nie posiada. ORMO i milicja nie wykończyła ludzi z Solidarności, gdyż wielu milicjantów i ORMOW-ców było jednocześnie "brudnymi" SOLIDARNOŚCI-owcami. Natomiast sugestia ~ Zen aby SLD-owcy wyjechali na Syberię jest trudna do zrobienia, gdyż oni stamtąd tuż po wojnie - ledwo żywi - wrócili wierząc, że ten kraj /decyzją aliantów/ jest nie tylko twój.
~nudziarz 22-03-2011 20:01
Kiedyś znajomy poszedł załatwić prostą sprawę u b. z-cy prezydenta. Po 2 godzinach monologu "wykorkował". Nie chciał już nic, nie chciał załatwić swej sprawy - marzył jedynie,by to sie skończyło i by udało mu się wyzwolić z gabinetu...
~członek 22-03-2011 20:09
Z sympatią wspomina się czasy, gdy chodziło się do tzw. firmy wypić kawę, pograć w szachy, dowiedzieć się nowości od Szuwarka, otrzymać jakieś materiały niezbędne na zebranie koła. W środy były dyżury radnych SLD. Tadek B. uczył starych pierwszych kroków na komputerze. Dziś wszystko "zabite dechami", tak by nie można było wyrazić opinii o mądrym i dalekowzrocznym kierownictwie partii...
~młodyfan 22-03-2011 23:11
to \"dalekowzroczne\" 2-3 osobowe kierownictwo SLD zadbało skutecznie o własne interesy i mają się całkiem dobrze! Reszta może im teraz skoczyć!
~ 23-03-2011 7:49
Szarzyński jako dyrektor Huty Szkła Technicznego dokładnie ja rozłożył, doprowadził do upadłości. W nagrodę partia dała mu stołek V-ce prezydenta miasta. Gość nudziasz, przemądrzały. Tylko gdy rządzili miastem nic nie zrobili dobrego. Popieram powyżej wpisy. Dość zasiadania w radach - młodych z otwarta głową dopuścić
~piko 23-03-2011 8:05
Młoda osiemdziesięcioletnia twarz SLD już biegnę do urny na was glosować :) Młodość jak zakład geriatryczny. Ci ludzie już byli czego jeszcze chcą? Pogrzebu partyjnego. Weteran Ideologiczny krótko mówiąc partyjny bajarz...
~Laminat 23-03-2011 12:32
Nie przesadzaj baobabów ~piko, boś nie ogrodnik. Wsród tych stetryczałych SLD-owców wielu ma coś z Berlusconiego.
Robert_Goduszyn 23-03-2011 13:30
Witam! Jak widać dyskusja rozgorzała na dobre, z Waszych opinii jednoznacznie wynika że SLD ma dużo zwolenników, jednak nie zawsze zgadzają się oni z decyzjami zarządu i każdy z nas ma do tego prawo. Jestem zdania że jak każda organizacja, także jeleniogórskie SLD musi się zmienić. Potrzeba osób z werwą, które chcą czynnie uczestniczyć w życiu partii, zmieniać ją i budować jej pozytywny wizerunek bez patrzenia w przeszłość i takich ludzi ta organizacja ma wśród swoich członków. Nie należy też jednoznacznie skreślać "starych działaczy", którzy zapewne w wielu dziedzinach mogą wesprzeć młodych, jednak siłą napędową SLD muszą być ludzie młodzi. Wszystkich chętnych, którzy mają zapał, chcą coś zmienić, posiadają poglądy lewicowe i czynnie włączą się w działalność SLD w naszym mieście proszę o kontakt na email: sldkolo@gmail.com
~socjalista 23-03-2011 17:05
Wielka szkoda że nie ma u nas P.Kalisza ,ma bardzo dobre notowania, tyle samo co tusku,tak czas na zmiane warty,
~tom 23-03-2011 18:28
Obserwator myli sie z procentami ,bo jako zwolennik lewicy nie moża myśleć inaczej..tak jak myslą i mają rację HIPHOP i MARCIN.
~do 13:30 23-03-2011 19:43
a co masz do zaproponowania ;) i czemu tak konspiracyjnie? Wal prosto z mostu! Jak masz ciekawy pomysł - to chwyci! :)
~lewap 23-03-2011 19:49
Nareście jakieś kokretne propzycje w sprawie Jeleniogórskiego Sld a nie tylko nażekania na działaczy jest podana strona email napiszcie co można dobrego zrobić, dla zmiany wizerunku Sld.Wszyscy młodzi demokraci na start !!
~Pacjent 23-03-2011 22:43
To SLD z PO doprowadziło szpital "Wysoka Łąka" do połączenia z bankrutem, niesamowicie zadłużonym szpitalem w Jeleniej Górze. Najpierw zniszczyć szpital, o który dbała przez lata załoga, którego chwalili pacjenci. To perełka wśród szpitali, po który sięgnęli... Wiecie o kogo chodzi.
~ 24-03-2011 0:15
PZPR-owska nomenklatura znów pcha się do władzy... :-(
~Członek 24-03-2011 11:02
Nareszcie koniec rządów G.M. i J.S.
~Laminat 24-03-2011 11:28
Józefie masz mnóstwo zalet. Jednak udzielając tego wywiadu - temu tygodnikowi - nie zachowałeś czujności, którą od wczesnych lat 50-tych Ci wpajano. Naczelny "Jelonki" - ludzi z Twoją przeszłością postrzega jako, cytuję: "Politycy z buciorami uwalanymi w politycznym łajnie cuchnących zaszłosciami ze zgniłych zaułków PRL". Tekst w dosłownym brzmieniu zaczerpniety jest z felietonu, zamieszczonym w numerze 10 TEJOWEJ gazetki. Życzę przyjemnej lektury.
~kora 24-03-2011 12:50
SLD i tak lepsze niż PIS wiec może z PO konkurować czemu nie, macie coś lepszego? Samobrony i Ligi już nie ma:)
~tsj 24-03-2011 16:13
Ludzie chociaż raz spełnijcie swoj patriotyczny obowiazek i nie idźcie na wybory!! Dla naszego wspólnego dobra i świętego spokoju.Nie można?? Zignorowanie wyborów też jest WYBOREM ,a w tym przypadku oznaką patriotyzmu i zdrowego rozsądku !!Niech politycy zobaczą co o nich na prawde myslimy.A może to nie możliwe,lepiej wybierać żeby było na kogo narzekać co??? Jak to z Wami jest???
~............ 24-03-2011 22:05
Trzeba być czujnym. Wróg czuwa. Ze starych filmów to pamiętam. Jak widać przetrwało to do dzisiaj.
~ 24-03-2011 22:15
Głupota przetrwała,głupcy głupców wybieraja,...każdy swoich przedstawicieli w sejmie chce to ma.SLD do bani,PO do bani,PIS do bani,a jednak ich wybieraja,kto ich wybiera?? Do bani wyborcy. : )))
~tsj 24-03-2011 22:20
A ten piernik z klubu stu latków na zdjęciu to kto to jest?? Przyszłosc i rozwój ma nam zapewnic??Przecież on na ledwo zywego wygląda,a tu trzeba żywych ludzi,to nie te czasy że sie siedziało i nic nie robiło : )))
~ 25-03-2011 19:12
PRECZ Z KOMUNĄ!!!!
~Laminat 25-03-2011 19:29
Tylko PiS-partia i jej solidarnościowa przystawka gwarantem pomyślnych reform, zapoczątkowanych w 1990 roku.
~ 27-03-2011 14:27
Laminat, a Ty nie jesteś przypadkiem z-DOLNYŚLĄZAK?
~Laminat 27-03-2011 21:10
Nie jestem zdolnym Ślązakiem.
~kazimierz 28-03-2011 13:32
Małgosiu masz rację co do starych komuchów ale " który" pisz przez "ó" kreskowane.
~Fot 24-04-2011 16:59
Zdelegalizowac SLD i temu pokrewnych PZPR działaczy,najpózniejszy czas aby odpowiedzieli za swoje zbrodnie przeciwko swojemu ludowi.JELENIA GÓRO oczysc się z czewonej sitwy,bo będzie za póżno.Czerwoni znowu atakują.
~hahahah 14-05-2011 17:36
a ja myślę, że PO i SLD nie mają czym się chwalić

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2019 Highlander's Group