• Sobota, 17 listopada 2018
  • Godz. 18:29
  • Imieniny: Grzegorza, Salomei, Elżbiety
  • Czytających: 4264
  • Zalogowanych: 3
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Oświadczenie Jerzego Łużniaka

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 30 października 2018, 9:22
Aktualizacja: Środa, 31 października 2018, 9:58
Autor: TS
Fot. TS
Szanowni Państwo. Senator Krzysztof Mróz chciał w drugiej turze debat. Pierwszą najpierw odwołał, a po naszej interwencji, spóźnił się na nią. Teraz po raz drugi nie przyszedł na deba–tę w Radiu Wrocław. Jest niewiarygodny i niestabilny.

W tej sytuacji dyskusja z nim nie ma sensu. Dosyć tej zabawy! Dzisiejsza debata w Książnicy Karkonoskiej nie odbędzie się.

Zarządzanie Jelenią Górą wymaga ciężkiej pracy i konsekwencji w działaniu, czego jak widać senatorowi PiS brakuje.

Zwracam się do jeleniogórzan: Głosujcie na Jelenią Górę.
Jerzy Łużniak

Twoja reakcja na artykuł?

101
60%
Cieszy
3
2%
Dziwi
9
5%
Nudzi
4
2%
Smuci
12
7%
Złości
39
23%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (134) Dodaj komentarz

~Iwa 30-10-2018 9:28
Tylko nie Mróz. Jeleniej Góry nie stać na eksperymenty.
~Grzechu 30-10-2018 12:02
do: ~Iwa (9:28)
Być może? Tylko ze mieszkańcy Jeleniej mają dość tej "stabilności i fachowości PO"
~AAA 30-10-2018 14:15
do: ~Iwa (9:28)
Atakowanie Mroza za to, że jako senator ma wiele obowiązków poza Jelenią Górą i nie może stawić się na każde zawołanie, jest prymitywną gierką ze strony Pana Łużniaka. I to jest przykre, bo po emerycie powinniśmy oczekiwać czegoś więcej niż gierek i manipulacji.
~Rafał Piotr Szymański 30-10-2018 14:26
do: ~Iwa (9:28)
Podczas tej debaty, zgodnie z obustronną umową, kandydaci mieli odpowiadać na pytania przygotowane przez sztab senatora Mroza. Szkoda, że nie będzie okazji wysłuchać odpowiedzi pana Łużniaka...
~s. 30-10-2018 15:14
do: ~Iwa (9:28)
Tylko nie Łużniak.
~PiS gospodarzy w Polsce 30-10-2018 15:14
do: ~Rafał Piotr Szymański (14:26)
Po fali krytyki wicepremier i minister kultury Piotr Gliński postanowił nie dawać 100 mln zł na muzeum w kompleksie ojca rydzyka. Przekaże rydzykowi "tylko" 70 mln zł. Czy to kolejna łapówka dla kleru katolickiego p. Szymański?
~Aa 30-10-2018 15:20
do: ~AAA (14:15)
A jakie on ma obowiązki? Takie podobne pewnie jak ta szydło.
~rekin 30-10-2018 17:31
do: ~Rafał Piotr Szymański (14:26)
Mam nadzieję, że wyborcy już nie nabiorą się na układ Zawiła -Łuzniak i zdecydują na poważne i dobre zmiany, ja i moja liczna rodzina i znajomi zagłosują na pana Krxysztofa Mroza. I tego Jeleniogorzanom życzę
~ 30-10-2018 18:25
do: ~Iwa (9:28)
to posłuchaj debaty na żywo senatora Mroza, bo twój guru olał mieszkańców,i pewnie siedzi przy ośmiorniczkach z Trzaskowskim
~Ilona 30-10-2018 18:32
do: ~Rafał Piotr Szymański (14:26)
Zapewne pytania na temat kultury przygotowywał Pan osobiście, tylko trzeba zadać sobie pytanie czy przez duże czy małe k.
~~~ 30-10-2018 22:31
do: ~Grzechu (12:02)
Łuzniak stary lawirant
~Dajcie spokój 31-10-2018 9:56
do: ~AAA (14:15)
Tak ma tyle obowiązków, że nigdy w życiu normalnej pracy nie podjął , a i rodziny nie zdążył założyć. Mieszka u mamusi i pewnie jest na jej garnuszku i to ma być gospodarz miasta. To chyba jakieś jaja
~alfa-omega 1-11-2018 16:14
do: ~Iwa (9:28)
Jeleniej Góry nie stac na powtórki z p.Łużniakiem,nie stać na kolejne rządy Platformensów!!!!!!!!!
~alfa-omega 1-11-2018 16:15
do: ~AAA (14:15)
Zgadzam się w 100% z wypowiedzią.
~Pola20 30-10-2018 9:34
A ja jakoś nie wierzę Luzniakowi
~rekin 30-10-2018 17:32
do: ~Pola20 (9:34)
Ja też nie
~alfa-omega 1-11-2018 16:22
do: ~Pola20 (9:34)
Ja tez.Nie wierzę PO,którzy niejednokrotnie kłamali i nie dotrzymywali obietnić.Ci co zagłosują na PO są tacy sami. Widocznie nie stać ich na oddanie głosówna na tych co prawi, zdolni i uczciwi.Popierają swoich kolesiów i nieudaczników jak oni sami.
~Albert 30-10-2018 9:49
Zawsze jest alternatywa, można wykładać chemię - w Tesco na regałach
~Kupiec 30-10-2018 9:56
Nie ma kogo głosować ..Wygra Łużniak to dalej Jelenia będzie umierającą pipiduwą.... Wygra Mróz to sprzeda nas Kościołowi wiadomo jakiemu.....
~rekin 30-10-2018 17:33
do: ~Kupiec (9:56)
Wolę kościół od POpapranców
~wyborca 56 30-10-2018 9:58
brawo Panie Łużniak , bo on wszędzie mówi to samo co mówił na waszej debacie w Książnicy dokładnie wyuczone treści jak w szkole. ZE aktywny prezydent, ze nieprawda , że będzie zwalniał itp itp Co to za senator co głosuje niezgodnie z konstytucją aż strach jak prawnie by sobie interpretował wszystko w Urzędzie gdyby został. Miasto to nie zapraszanie na koncert i tyle to zarządzanie
~Jelon 30-10-2018 10:00
Prawidłowa decyzja. Mróz i tak jest niewiarygodnym i agresywnym gościem
~ 30-10-2018 10:03
A nie mówiłem? Dopięli swego. Od początku Łużniak i jego sztab planowali odwołać drugą debatę i w końcu znaleźli sposób, jak to zrobić. Odbyła się tylko debata, na której pojawiły się pytania ze strony Łużniaka. Panie Łużniak - na oszustów nie głosujemy. Obiecywał Pan, deklarował i co?
~piotrr 30-10-2018 17:22
do: ~ (10:03)
Jestem pewien na 100% że taki był właśnie plan. Debata to zbyt duże ryzyko dla Łużniaka więc woli bezpiecznie prześlizgnąć się jeszcze kilka dni. Oni już nawet PR mają coraz słabszy.
~ 30-10-2018 10:04
Łużniak się zorientował, że na debatach traci i celowo tak zagrał, żeby kolejne debaty odwołać.
~Jelon 30-10-2018 10:20
do: ~ (10:04)
Po pierwsze piszesz dwa razy i komentujesz swoje posty. Po drugie, co traci? Mówi prawdę, nie jest wiarygodny, nie agresywny. A Mroz? Jakie ma dokonania? Co zrobił oprócz noszenia teczki za Panem Lipińskim? Dodam, że lubi cukierki z tesco wcinać
~ 30-10-2018 11:51
do: ~Jelon (10:20)
Nic swojego nie komentuję. Piszę 2 razy, bo chciałem coś jeszcze dopisać. Gdybym użył przycisku odpowiedź, to byś napisał, że mam rozdwojenie jaźni. Łużniak traci na debatach, bo ludzie widzą, że kłamie i to jest bezdyskusyjne. Pierwsza debata w książnicy pokazała to dobitnie.
~Prozaik 30-10-2018 13:04
do: ~ (11:51)
To jest dyskusyjne.
~ 30-10-2018 13:21
do: ~Prozaik (13:04)
Pod innym artykułem wymieniałem konkretnie ile razy Łużniak skłamał w pierwszej debacie z podanymi przykładami. Nic nie jest dyskusyjne.
~ed 30-10-2018 13:36
do: ~Jelon (10:20)
A jakie dokonania ma Łużniak w kwestii zarządzania miastem?Patrząc na JG i jej upadek w ostatnich latach to to jest argument obciążający raczej Łużniaka. Widać że to ucieczka przed niewygodnymi pytaniami. Aż żal patrzeć, niby taki doświadczony samorządowiec a zachowuje się jak obrażone dziewcze. Skoro jest taki mocny jak myśli to powinien dążyć do debaty i zniszczyć przeciwnika, a tu widać odwołanie debaty pod byle pretekstem jest na rękę. Nigdy nie sądziłem że będę musiał głosować na PIS i bardzo mi z tym źle, no ale znów trzeba wybierać "mniejsze zło".
~Prozaik 30-10-2018 13:49
do: ~ (13:21)
Jest. Nie wiem, co i gdzie wymieniałeś. Niemniej jednak nie przedstawiłeś tu żadnego dowodu na to, że Łużniak kłamie, usiłujesz jedynie autorytatywnie twierdzić, że nie podlega to dyskusji. A podlega. Pozdrawiam.
~ 30-10-2018 14:11
do: ~Prozaik (13:49)
Rzucę tylko hasłowo kilka tematów, bo nie chce mi się znowu wszystkiego tłumaczyć. Łużniak kilka razy stwierdził, że dane GUS są nieprawdziwe i w JG nie ubywa mieszkańców, stwierdził też, że JG wzięła udział we wszystkich edycjach programu Kawka, uważa, że miasto ma już Miejską Kartę Seniora i że program Mroza to to samo, twierdzi, że JG odwiedziło 3mln turystów w zeszłym roku oraz że prezydent JG ma wpływ na budowę łącznika do S3 lub szybkiego połączenia koleją z Wrocławiem i że on to zrobi jako prezydent. To takie 5, które mi na szybko do głowy przyszły, a poprzednio wymieniałem ich dużo więcej. Żadne z tych stwierdzeń nie jest prawdziwe, a jeśli nie jest prawdziwe, to jest kłamstwem. Dalej uważasz, że to dyskusyjne?
~Do bajkopisarza z 14.11 30-10-2018 15:05
do: ~ (14:11)
Nie wymyślaj bzdur. I tak ci nikt trzeźwy nie wierzy.
~ 30-10-2018 16:19
do: ~Do bajkopisarza z 14.11 (15:05)
Wystarczy obejrzeć zapis relacji z debat oraz wywiadu w Polskim Radiu. W nic nie trzeba wierzyć. Wystarczy mieć uszy i rozumieć, co Łużniak mówi. Tam nie ma nic do interpretowania. Wyrażał się jasno. Kłamał jak z nut.
~ 30-10-2018 17:40
do: ~Jelon (10:20)
to dobrze,że cukierki z tesco,a nie ośmiorniczki
~kamil48787545 30-10-2018 10:26
wszystko spoko, tylko znowu sport traci... z drugiej strony. czy pogadaliby czy nie, pewnie i tak nic by się nie zmieniło.
~Janek34 30-10-2018 10:58
Pan Łuźniak właśnie pokazał swój stosunek do wyborców. Z tego co pamiętam na poprzedniej debacie 17.10 też Pana Łużniaka nie było... Wnioski wyciągnijcie sami.
~ 30-10-2018 11:07
Kiedyś głosowałem na PO, i byłem przekonany, że jest to partia odpowiedzialna.Z perspektywy czasu , byłem jednak w błędzie. Napewno 04.11., nie zagłosuję na Łużniaka.
~tadeo 30-10-2018 11:08
I ... NIE MA MROZA ... JEST 18 stopni
~alfa-omega 1-11-2018 16:32
do: ~tadeo (11:08)
Tylko tyle potrafisz?
~alfa-omega 1-11-2018 16:38
do: ~alfa-omega (16:32)
4 listopada będzie.....Mróz !!!!!
~ping-pong 30-10-2018 11:12
"Senator Krzysztof Mróz chciał w drugiej turze debat. " - czy Łużniak umie mówić po polsku? Po drugie - to Łużniak nie pojawił się na debacie przed pierwszą turą, jakie ma prawo osądzać po tym samym drugiego kandydata? Stracił cierpliwość... jak Complex, też tracił cierpliwość przy niewygodnych tematach...
~ 30-10-2018 11:53
do: ~ping-pong (11:12)
Otóż to. Druga część debaty miała dotyczyć tematów przygotowanych przez Mroza i Łużniak uciekł ze strachu.
~tak tak 30-10-2018 13:47
do: ~ping-pong (11:12)
a jaką krzywdę wyrządzą Panu Senatorowi wyborcy jak go wybiorą. Teraz fajna funkcja a Prezydent same problemy, kłopoty i wiecznie niezadowoleni mieszkańcy. Już Mu współczuję .
~rekin 30-10-2018 17:39
do: ~ping-pong (11:12)
A cóż można od Łuzniak specjalisty od lepienia wymagać . Słabeusz
~ 30-10-2018 11:14
Lepszy Łuzniak w garsci, niz Mroz na dachu.
~Apolityczny obserwator. 30-10-2018 11:19
Obserwując takie zachowanie p.Łużniaka mam wrażenie, że jest pewny wygranej. Niestety - na pewno to Kopernik nie żyje. Bardzo mi sie takie podejście do wyborców i kontrkandydata nie podoba. Pan Mróz jest skromny, otwarty i walczy o kazdy głos. 4 listopada zagłosuje na Krzysztofa Mroza !
~rekin 30-10-2018 17:41
do: ~Apolityczny obserwator. (11:19)
Ja i moja rodzina też na niego zaglosuje
~Tom 30-10-2018 11:24
Czy będzie debata czy też nie mój głos ma p Mróz .
~był 30-10-2018 11:26
Trzeba być ślepym lub tak zapatrzonym w PIS, żeby nie widzieć, co ten pseudo kandydat na prezydenta wyprawiał w czasie debaty, brakowała tylko tupania nóżkami i walenia rączkami po stole
~Karinka 30-10-2018 11:27
Ludzie przez 12 lat było tak jak było. Dlaczego by nie stać szansy młodemu człowiekowi?!?! Nie rozumiem tego. Może być tylko lepiej. Jak się nie sprawdzi to za parę lat się zmieni, a jak przejdzie Łużniak to bedzie znowu to samo
~Bass 30-10-2018 11:57
do: ~Karinka (11:27)
Ale na co szansę? Jak ten człowiek zarządzał teczką starszych kolegów pod pachą. Nigdy , niczym się nie wykazał. Przecież po takich rządach to już tylko krater zostanie. Gdzie pracował p. Mróz? Jakie ma kompetencje twarde i miękkie? Czy kiedykolwiek kierował zespołem ludzi? Czy zajmował się czymkolwiek, oprócz "politykowania"?
~ 30-10-2018 13:32
do: ~Karinka (11:27)
A dlaczego nie dac szansy mlodemu czlowiekowi na czele PiS. Jaro ma juz swoje lata.Mysl juz nie tak lotna i nie ta swiezosc w kroku.
~barkini 30-10-2018 11:27
Łużniak nie ośmieszaj się takimi odezwami do narodu. Platfusy lubią tak nieczysto grać, czyli rzucać oskarżenia na przeciwnika, wytykać jakieś insynuacje. Jak pan wiesz co to jest honor to go użyj a nie robisz jakieś dziwne wypiski na lokalnych portalach. Mój głos dla Mroza, za normalność.
~Prozaik 30-10-2018 13:54
do: ~barkini (11:27)
No w tej dziedzinie do mistrzostwa PiS-u platfusom daleko :D
~Real 30-10-2018 11:38
... Reasumując, druga debata zaproponowane nie przez Ł. z PO, tylko M. z PIS nie odbędzie się, tzn. walić tematy dotyczące sportu i turystyki. O czym tutaj mówić/pisać, cykor d.pę ścisnął bo tematy nie leżą jednej ze stron.
~Poeta 30-10-2018 11:45
Jurek Łużniak to stary próżniak . Głosuję na Mroza
~098755 30-10-2018 11:47
do: ~Poeta (11:45)
Dobrze gada. Ja też na Mroza
~Prozaik 30-10-2018 14:46
do: ~Poeta (11:45)
Mróz to młody próżniak. Głosuję na Łużniaka.
~123 30-10-2018 11:57
A Mróz to prawie młody próżniak nie ma żadnego doświadczenia w rządzeniu czy zarządzaniu czymkolwiek. I on ma decydować o losie mieszkańców.
~ed 30-10-2018 13:41
do: ~123 (11:57)
Nic mnie nie obchodzi czy ma doświadczenie czy nie ma. Wolę takiego bez doświadczenia niż Łużniaka z doświadczeniem który już pokazał co ono jest warte. Mróz nie ma doświadczenia to je nabierze. Sam nie będzie, ma 5 budynków urzędników.
~Prozaik 30-10-2018 13:58
do: ~ed (13:41)
No i potem mamy rządy kompletnych ignorantów, grunt, że zmieniliśmy poprzednich włodarzy. "My z synowcem na przedzie i jakoś to będzie..."
~ed 30-10-2018 14:02
do: ~Prozaik (13:58)
Twoim tokiem rozumowania to władza w ogóle nie powinna się zmieniać a kadencje i wybory są niepotrzebne, bo a nuż przyjdą jacyś ignoranci.
~Tom 30-10-2018 12:11
Jak mówi p Łużniak , zarządzanie miastem wymaga ciężkiej pracy i determinacji , i tu widać jaki p Łużniak jest spracowany zwłaszcza po naszym mieści , sport - bieganie po dyskontach , turystyka - zwiedzanie galeri !
~Prozaik 30-10-2018 13:57
do: ~Tom (12:11)
Weź przykład, wejdź do galerii, wstąp do księgarni i kup sobie słownik. Człowiek, który nie potrafi posługiwać się mową ojczystą nie powinien mieć prawa wyborczego.
~Tom 30-10-2018 14:42
do: ~Prozaik (13:57)
Widać że już tam byłeś !!!
~Poeta 30-10-2018 15:13
do: ~Tom (14:42)
,,,,, - masz przecinki, korzystaj do woli :)
~Anty 30-10-2018 12:35
Nigdy więcej dojnej zmiany i PiS żenada.
~Poeta 30-10-2018 12:44
do: ~Anty (12:35)
Sam Pan jesteś żenada.
~anonimous 30-10-2018 12:47
Senator Mróz reklamuje się ulotkami wyborczymi nawet w przedszkolach !!! Ciekawe co na to KKW ????
~ 30-10-2018 13:05
A jak ma wygladac ewentualna wspolpraca Mroza, z rada w ktorej Praw i eSamorzadni maja mniejszosc. Pomyslcie
~ 30-10-2018 13:23
do: ~ (13:05)
Tak samo jak do tej pory. PO nie miało w poprzedniej radzie bezwzględnej większości, a podobno tacy świetni byli i tyle im się udało uchwalić. Więc w czym problem, jeśli sytuacja się odwróci?
~*3 30-10-2018 13:30
do: ~ (13:05)
Kilka stołków z zarządach spółek rozwiąże ten problem.PO wszystko sprzeda za ciepłą posadę
~Zieleń miejska 30-10-2018 13:08
Wiadomym było, iż z samego rana senator miał wizytę ministra. Powiedział o tym w sobotę na debacie, zatem dlaczego kandydat KO dziwi się iż senatora nie było na niej? Odwołanie II debaty w KK to dopiero rejterada pana z PO.
~To oburzajace 30-10-2018 14:59
do: ~Zieleń miejska (13:08)
Też jestem wstrząśnięty. Kandydat Łużniak nie chciał pokornie czekać aż kandydat Mróz skończy sobie pogaduszki z ministrem.
~*3 30-10-2018 13:28
Treść oświadczenia to jakiś obrażony dzieciak pisał.Luzniakowi od samego początku nie na rękę debata.Przeciaz widać u niego pogardę i butę.
~tak tak 30-10-2018 13:42
Pan Łużniak jak zostanie Prezydentem Miasta to będzie miał większość w Radzie Gminy (większość mają jego zwolennicy) czyli władzę absolutną a to nie wróży nic dobrego - możemy się o tym przekonać co dzień.
~wyborca 56 30-10-2018 13:43
chciałem powiedzieć , że moich postów jakość nie ma a były za Łużniakiem a tutaj same za Mrozem widać oj jelonka oj !
~malowski Ratuszowsy Plac 30-10-2018 14:12
Mróz Biega z minister Rafalską i gadają o jakimś PKD. Mróz spóźniał się na jedną debatę, do Wrocławia nie przyjechał na debatę co oznacza , że ma stosunek lekceważacy, albo za bardzo nie ma nic do powiedzenia , bo się nie orientuje . Tak jak Obrębalski też go nie było. Jest także wiele niedociągnięć w Jeleniej Górze ,ale naprawdę myślicie , że senator , który głosuje za złamaniem konstytucji , bez doświadczenia może rządzić miastem. Za rok PIS może przegrać np wybory i myślicie , ze pieniądze będą, że ktoś na Nowogrodzkiej będzie myślał o jeleniej Górze. Pytania od Mroza myślę , że Łużniak się nie boi
~ 30-10-2018 14:43
do: ~malowski Ratuszowsy Plac (14:12)
Do jakiego Wrocławia nie przyjechał? Debata z Radiem Wrocław była w wozie transmisyjnym w Jeleniej. Masz pojęcie, o czym piszesz w ogóle? Oczywiście zapomniałeś, że Łużniak na debatę z Mrozem nie przyszedł pierwszy i olał nie tylko Mroza, ale również Papaja, Gluzę i Niedźwieckiego?
~Szkoda przedstawienia 30-10-2018 14:54
do: ~ (14:43)
Najbardziej szkoda Niedźwiedzkiego, nie wspomnę o Papaju. Chłopaki przygotowywali się przez rok. Chcieli przedstawić listy swoich niezwykłych i bardzo ciekawych wybitnych, powiedziałbym osiągnięć.
~~~ 30-10-2018 21:43
do: ~ (14:43)
a nie w Legnicy
~West 30-10-2018 14:20
Łużniak to ostatni pocałunek śmierci dla Jeleniej Góry. Facet z poparciem Kwacha jest kompletnie skompromitowany i niewiarygodny. Miał swój czas i kompletnie go przechlapał.
~ed 30-10-2018 14:36
Mróz powinien stawić się na debatę i odpowiedzieć na pytania dziennikarza. Chyba lepszego prezentu Łużniak nie mógł mu zrobić, swobodna wypowiedź bez przepychanki. A jak głosi stare powiedzenie, nieobecni racji nie mają. Jednak PO ma słabych spindoktorów, i w centrali i w regionach.
~ 30-10-2018 14:44
do: ~ed (14:36)
Oczywiście, że tak powinno być. Nie wiem w ogóle jakim prawem Łużniak odwołał debatę. Czy to on był jej organizatorem, czy może wszystkie media siedzą mu w kieszeni? Sądząc po tym, co konkurencyjna gazeta napisała dziś na głównej stronie, wyłączając możliwość komentowania, to raczej są na usługach Łużniaka.
~ 30-10-2018 14:51
Mroz to zima. Zima to snieg. Chwilowo jest czysto i bialo. Mroz mija. Snieg znika i odkrywa caly syf. Natura od dawna pokazuje jak moze byc. Naprawde tesknicie za Mrozem.
~r-a 30-10-2018 15:03
Tylko Mróz jako prezydent jelonki gwarantuje rozwój miasta. Oczywiście istnieje potencjalne ryzyko, ale prawdopodobieństwo sukcesu jest na tyle duże, że trzeba iść w tym kierunku. Współpraca z PiS będzie dobra dla mieszkańców . Myślę że zbierze grupę ludzi, którzy chcą pracować ponad podziałami na rzecz jelonki .
~Będzie lub nie będzie 30-10-2018 15:18
do: ~r-a (15:03)
Prawdopodobieństwo sukcesu oznacza także, że sukcesu nie będzie. I co wtedy?
~coconut 30-10-2018 15:23
do: ~r-a (15:03)
głosuje na pana Mroza! masz racje!
~Sygis 30-10-2018 20:55
do: ~r-a (15:03)
Ostrzegaj człowieku, ekran oplułem ze śmiechu. Jak p. Mróz zostanie prezydentem, to za pięć lat Jelenia Góra będzie dzielnicą Mysłakowic albo Łomnicy, bo na więcej już ludzi nie będzie...
~coconut 30-10-2018 15:09
haha ! dosyc tej zabawy panie Łużniak!! ludzie widza.co z "zameczkiem, co to za przekrety, "dołek" i wiele innych przekretow, niedokonczonych prac.
~ 30-10-2018 15:14
To Luzniak chcial 5 debat z czego odbyla sie jedna. Moim zdaniem powienien zachowac sie po mesku i przyjsc na debate do Ksiaznicy.. Tu nie chodzi o foszki na Mroza tylko o to by byc uczciwym wobec jeleniogorzan
~soclib 30-10-2018 15:18
Niestety przykro ale trzeba oddać głos na Mroza ,jeszcze nie jest prezydentem a już uchyla się od odpowiedzialności . Zawiła wrobił GO .
~*3 30-10-2018 15:45
do: ~soclib (15:18)
Faktycznie tak jak b dostał ostatnie namaszczenie od ustepijacego
~Józef 30-10-2018 15:48
PO = Pan Łuzniak = brak programu = brak wiarygodności . Głosuję na Pana Krzysztofa Mroza.
~nick 30-10-2018 16:25
proszę Was Jeleniogórzan o jedno idźcie na wybory. Pamiętajcie, że licząc wyborców z budżetówki + ich rodziny bliższe dalsze, będzie tego parę tysi. Oni uwielbiają wypracowany przez 8 lat układ i podział stanowisk. Oni z pewnością na wybory pójdą.
~Mn 30-10-2018 16:55
I kto tutaj jest niestabilny? Żenada kolejny raz.
~Tosia 11 30-10-2018 16:59
Debata się odbędzie. Mam potwierdzenie z biura wyborczego senatora Mroza.
~Zieleń miejska 30-10-2018 17:13
Przestraszyli się anulowania debaty, już funkcje, stołki i rady nadzorcze rozdane. Dopiero byłoby gdyby się okazało, że przegra gość z KO. Nie ma takiej maści co uśmierzyłaby ból po tym.
~Yrezi Rewor 30-10-2018 17:28
No cóż... Wyborca nie jest głupi, wnioski wyciągnie. Moim zdaniem i Pan Jezrz i Pan Mróz, to marna alternatywa dla Jeleniej Góry!
~*3 30-10-2018 17:29
KO jest w boksie taki termin
~Rak 30-10-2018 17:39
Ciekawe czy oprowadza Trzaskowskiego po Jelonce ktory mialbyc w a debaty nie chce z Panem Mrozem boi sie pytan tchorzostwo i wiecej nic glosowac na Pana Mroza dosc rzadow PO.
~ 30-10-2018 18:03
wyborcy tylko Mróz pogonic zadymiarzy z naszego miasta
~Anulka75 30-10-2018 19:08
Moim zdaniem sprawa jest oczywista. Pan Łużniak to gwarancja tego, że za parę lat w Jeleniej będzie dużo mniej mieszkańców i same siwe głowy. Nie jestem fanką pis, ale kocham to miasto i nie chcę żeby wymarło Po długim namyśle oddam głos na Pana Senatora.
~Sygis 30-10-2018 20:57
do: ~Anulka75 (19:08)
Niestety, wtedy nawet siwych głów nie będzie - tylko kartoflisko do zaorania...
~PO debacie 31-10-2018 5:48
do: ~Sygis (20:57)
Skąd ta pewność?ekspercie,z niechęci do PiSu
~alfa-omega 1-11-2018 16:31
do: ~Anulka75 (19:08)
Gwarancja czego? Totalnej opozycji?
~skeleton 30-10-2018 19:11
najbardziej wiarygodny jest pan Mróz i tyle na temat!
~Szkrabek5 30-10-2018 19:26
Ja też na Mroza. Gorzej niż teraz być nie może
~Janko 30-10-2018 19:39
Zmobilizujmy 4 listopada siebie, matki , żony i kochanki i zagłosujmy na Mroza. Widzę że jest nas dużo
~ed 30-10-2018 19:44
Widać, że J. Łużniak za nic ma to że dużo mieszkańców czekało na tę debatę. On nawet nie zdaje sobie sprawy że zlekceważył mieszkańców a nie Mroza. Może się Pan obrażać na Mroza i wytykać mu błędy, miał pan doskonałą okazję podczas debaty. Tylko czemu zawinili wyborcy że odebrał im pan okazję posłuchania debaty. Bardzo słaby sztab wyborczy, skoro takie rzeczy doradza. Słaby polityk że to akceptuje. Szkoda, że trzeba będzie głosować na PIS, ale to mniejsze zło.
~Anonim+ 30-10-2018 20:02
Jak czytam te bzdurne posty, to mam ochotę wybudować mur, tak przez środek Jeleniej, po jednej stronie będą mieszkać zwolennicy Mroza i wyznawcy "dobrej zmiany", po drugiej wyznawcy "totalnej " opozycji i Łużniaka. Mur ten, winien być raczej solidny, bo niebawem za rok będą "te" ważniejsze wybory i czy wygra je ta, czy przeciwna opcja, antagonizmy raczej narosną, a nie zmaleją. Pierwszy podział społeczeństwa dokonał Prezes, "ustawiając"( i dzieląc) suwerena - "tam gdzie stało ZOMO". Dalej to już: "zdradzieckie mordy", "zdrajcy i złodzieje", no i "kanalie" - no i ten język utrwalił się pośród zwolenników "dobrej zmiany"! Wszystko to żałosne, z żadną perspektywą na zmianę "dojnej Polski" ...
~efendi 31-10-2018 8:00
do: ~Anonim+ (20:02)
PO i PiS to przecież to samo tylko inna flaga !
~gorszy sort 30-10-2018 20:07
pan próżniak to gwarancja starego układu. Rozdęte ego, zapędy na wodza, pomysły na swoje "mielonki - pomniki", zadłużone, brudne miasto, malowane ronda, pseudo-obwodnice i ścieżki rowerowe, ledwo świecące lampy OZE i promenady - prawie jak La Rambla. Od lat kieruje miastem, bo czerwony sweterek to tylko fajki pali, a efekt jest widoczny. Jego wybór to dalsza zapaść.
~Lori 30-10-2018 20:59
Tak poczytałam te wpisy... no cóż, jak się jest w PiS, to nie da rady odpocząć, trzeba komenty klepać...
~komu wierzyć? 30-10-2018 21:07
Wierzę Mrozowi, doświadcza tego co ja doświadczałam – nie ma jak manipulacja p. Łużniak mieszkańcami, sytuacją jaką pan stwarza kontrkandydatowi . Wie pan na czym polega różnica między panem a Mrozem – on się będzie starał – a pan będzie” kpił”, że się udało. Ja mówię NIE dla pana. Pan Mróz nie ma cwaniactwa to jego zaleta a wada w potyczce z wyżeraczami! Wolę kogoś kto będzie się starał niż tego co udaje, że coś dla nas robi!!! nie bójcie się urzędnicy nowej miotły ona was też będzie potrzebowała, bez ...,
~~~ 30-10-2018 22:36
do: ~komu wierzyć? (21:07)
W pierwszej debacie dało sie zuważyc na jego twarzy lekcewazacy stosunek do Mroza.Odniosłem wrazenie że Łużniak traktował go z góry ,, co ty mi tu fikasz zółtodziobie".Mrozowi za to widać zabrakło troche tzw otrzaskania a mógł sie kilka razy odgryżść.
~Przetłumacz na polski 30-10-2018 22:03
" Pan Mróz nie ma cwaniactwa to jego zaleta a wada w potyczce z wyżeraczami! "
~zbigs 30-10-2018 23:50
"Lepsze"(Mróz) jest wrogiem dobrego(Łużniak)?.Przecież Pan Mróz już 3 lata jest w Senacie i co konkretnie zrobił w tym czasie oprócz głosowania wg instrukcji z Nowogrodzkiej(m.in. lamiąc Konstytucję i rozwalając nieudolnie sądownictwo)? A może organizuje w Jeleniej super obchody 100-ulecia RP? Przecież to klasyczny partyjny aparatczyk: mierny, bierny ale wierny. To już było!!!
~PO debacie 31-10-2018 5:49
do: ~zbigs (23:50)
Nieudolne ,faktycznie było.
~zh 31-10-2018 3:06
Cykor.
~ 31-10-2018 6:52
tylko nie Mroz to czlowiek z nikad
~soclib 31-10-2018 7:55
do: ~ (6:52)
Jest z Jeleniej Góry. Trzeba rozgraniczyć warszawkę a tu warunki nasze . Jak długo tamci będą nas oszukiwać? Miasto w długach ,WODNIK działa jak bankster .Ktoś musi tą puszkę Pandory otworzyć,będzie smród ale to też przeżyjemy .Tu chodzi o to czy UKŁAD przetrwa czu My na margines.Ludzie z montowni,ludzie pracy najemczej DO URN.
~*3 31-10-2018 9:44
do: ~ (6:52)
Z nikąd to ty wyskoczyles
~kijanka 31-10-2018 7:15
Panie Mróz, może powie pan dlaczego rząd i cały PiS nie organizuje ŻADNYCH obchodów 100 lecia odrodzenia Polski. Dlaczego premier MORAWIECKI kłamie jak najęty i przegrywa po kolei wszystkie procesy. MATEUSZEK KŁAMCZUSZEK.
~*3 31-10-2018 9:43
do: ~kijanka (7:15)
Na bardziej ambitny wPiS ciebie nie stać?
~alfa-omega 1-11-2018 16:24
do: ~kijanka (7:15)
Jak ktoś ślepy i głuchy to nic nie wie, nic nie widzi oprócz.....swoich kolesiów z totalnej opozycji.
~pomyśl 31-10-2018 7:30
tylko nie Łużniak, bo nadal woda z kranu będzie nie do spożycia (Zabobrze, Janowice, Sosnówka – kto wydał zezwolenie, na obiekt , który jest tak blisko usytułowany obok i tak niewydolnego zbiornika….)) a będą nam wciskali, że jest dobra. To i nie musi nikt wyjeżdżać bo nas zaczną wywozić do szpitali albo .... A oni wówczas przypiszą sobie wyczyszczenie Miasta ze słabszych jednostek - będzie wolne od choróbsk, a dzieci, wnuki, jak się adaptują to może …,.
~Tosia 11 31-10-2018 8:04
Nie widzę w Jelonce komunikatu senatora Mroza. Czyżby wycofano?Pan senator przybył wczoraj na debatę. Pan Łuźnak nie pojawił się.
~jza 31-10-2018 8:10
Proponuję przeczytać książkę Wojciecha Sumlińskiego "Niebezpieczne związki Donalda Tuska ".Dowiemy się prawdy o POtargowicy na szczytach władzy i wtedy podejmiemy decyzję na kogo głosować w Jeleniej Górze.
~00 31-10-2018 11:11
Panie Łużniak,jest pan bardzo zakłamanym człowiekiem.
~JAN 2-11-2018 21:12
DO wszystkich ! DO WSZYSTKICH ! Podaję argument, na który zgodzą się zarówno ci, co chcą głosować na kandydata Łużniaka, jak i ci, co chcą głosować na kandydata Mroza. Otóż - w wybranej Radzie Miejskiej Jeleniej Góry większość to radni Łużniaka. Jeśli w takim układzie wybierzecie Łużniaka, to zabetonujecie układ, w którym Rada będzie poza kontrolą (będzie robiła z Prezydentem Łużniakiem, to co zechce). Inaczej będzie jeśli wybierzecie Mroza - większość radnych (ludzie Łużniaka) będą przynajmniej pod jakąś kontrolą. Układ Zawiły, Łużniaka i ich ludzi trwał w Jeleniej Górze od lat - czy pozwolisz mu trwać dalej tylko dlatego, że w emocjach popierasz Łużniaka. Czy nie mam racji, że w powstałej w Radzie Miejskiej Jeleniej Góry przewadze radnych Łużniaka - potrzebna jest jakaś "przeciwwaga"? Jedyne rozsądne wyjście to: GŁOSOWAĆ NA MROZA !
~jeżozwierz1 6-11-2018 9:11
A podobno to właśnie Prezydent manipuluje Radą, no ale teraz to wspólnie będą manipulowali wyborcami. Ot co.
~Viktor 7-11-2018 23:25
Swojej żonie się oświadcz a nie nam,nie mi bo tym ubekom,którzy na ciebie oddali swój głos mozesz.Ja w te Twoje bajki nie uwierzę !

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Sonda

Dla bogatych dodatkowy podatek na niepełnosprawnych?

Oddanych
głosów
680
To niesprawiedliwe
42%
Tak
31%
Nie
18%
Nie mam zdania
9%
Głos ulicy
Podatek janosikowy?  48
TV Dami
Serwis Informacyjny TV DAMI Jelenia Góra z dnia 16.11.2018 r.  
Miej świadomość
Koncert dla Niepodległej  1
Dialogi Jelonki
Trudny rok dla rolników 1
Aktualności
Transgraniczna gotowość służb  
Aktualności
W centrum mogą być utrudnienia w ruchu  7
Copyright © 2002-2018 Highlander's Group