• Poniedziałek, 22 października 2018
  • Godz. 22:21
  • Imieniny: Korduli, Filipa, Halki, Salomei
  • Czytających: 7576
  • Zalogowanych: 10
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Drzewa do wycinki?

Wiadomości: Jelenia Góra
Wtorek, 17 lipca 2018, 6:34
Aktualizacja: Środa, 18 lipca 2018, 10:38
Autor: WAC
Fot. Użyczone
Na drzewa ograniczające jego zdaniem widoczność na skrzyżowaniu ulic Karola Miarki i Spółdzielczej w Jeleniej Górze zwraca uwagę nasz Czytelnik pan Kamil.
- Po zmianie organizacji ruchu na skrzyżowaniu ul. Karola Miarki i Spółdzielczej zrobiło się bardzo niebezpiecznie – mówi nasz Czytelnik. - Nie mam tu na myśli zmiany pierwszeństwa. Być może jest to dobre rozwiązanie usprawniające ruch. W dalszym ciągu wielu kierowców jeździ przez to skrzyżowanie na pamięć, ale nie to w tej chwili jest największym problemem. Codziennie jeżdżę tą drogą do pracy. Jadąc od strony byłej Celwiskozy przy sklepie Dino, po prawej stronie, rosną dwa owocowe drzewa, które bardzo utrudniają widoczność.
- Ostatnio jadąc ul. Karola Miarki od strony Celwiskozy rozglądałem się czy zza tych drzew od strony ul. Spółdzielczej nic nie nadjeżdża. W tzw. międzyczasie na pasy kilka metrów dalej przy Karola Miarki weszła rodzina z dziećmi. Całe szczęście, że powoli jechałem i zdążyłem wyhamować. Gdyby drzewa zostały ścięte, z pewnością poprawiłoby to widoczność – twierdzi jeleniogórzanin.
- Do tej pory nie mieliśmy żadnych sygnałów od kierowców i innych korzystających z tej drogi jakoby mieli oni tam jakieś zastrzeżenia do widoczności – mówi zastępca dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów Piotr Cichowski. - Zachęcamy jednak państwa Czytelnika do kontaktu z nami i podzielnia się swoimi sugestiami i spostrzeżeniami, a wtedy przyjrzymy się tej kwestii - dodaje.

Czytaj również

Komentarze (68) Dodaj komentarz

~harlemshake 17-07-2018 7:21
Może ludzie nie mają już ochoty pisać do was o wszystko ale widoczność tam jest tragiczna, te drzewa należy natychmiast usunąć (możecie je nawet przesadzić).
~po co to 17-07-2018 11:41
do: ~harlemshake (7:21)
Najgorsze są drzewa , wybiegają jadącym pod koła, a jesienią śmiecą liśćmi .Trza usunąć drzewa, a z resztek wyrzeźbić figury szachowe. Do pełni "szczęścia" co niektórych zaasfaltować i zabetonować wszystko co się da.
~po co to 17-07-2018 11:42
do: ~harlemshake (7:21)
Najgorsze są drzewa , wybiegają jadącym pod koła, a jesienią śmiecą liśćmi .Trza usunąć drzewa, a z resztek wyrzeźbić figury szachowe. Do pełni "szczęścia" co niektórych zaasfaltować i zabetonować wszystko co się da.
~ast 17-07-2018 20:54
do: ~po co to (11:42)
Skoro życie ludzkie jest dla Ciebie ważniejsze niż dwa drzewa owocowe. To idź bądź głupim gdzie indziej.
~titi 17-07-2018 7:22
Zgadam się te drzewa bardzo ograniczają widoczność
~Afera do zera 18-07-2018 8:28
do: ~titi (7:22)
Najlepsze jest to, że jeżdżę ta droga oraz moich kilkudziesięciu znajomych/sąsiadów i większość się zgadza że zmiana przepisów wyszła na dobre. Bo tak jest. Ale trzeba być OSŁEM, żeby pisać takie bzdury ze drzewa widoczność ograniczają. Puknijcie się ludzie w głowę. Co zaslaniaja? Bilboard? Bo drogi nie... o jakie ludzkie życie chodzi? To przejazd kolejowy bez szlabanow? Zatem cały las wytnijmy na drodze do Szklarskiej Poreby bo jest slaba widocznosc przez drzewa... Ogarnijcie mózgi, problemów nie widzicie tylko jak ktoś wam bzdurę narzuci to 'tak tak popieramy'...
~Alenumer 17-07-2018 7:44
Harlemshake i titi to ten sam adres ip i pewnie autor komentarza. Sam siebie potwierdza. Moze ci jeszcze chłopie Dino zasłania ????
~Kierowca 17-07-2018 7:51
Wyciąć i to wczoraj. A jak ktoś uważa że te krzaki nieprzeszkadzają to do okulisty!
~ 17-07-2018 7:55
A ta ... reklama dino to wam nie przeszkadza ???? bo wydaje mi się że ona więcej zasłania ..... wytnijmy wszystkie drzewa bedziemy mieli betonowo-asfaltową pustynie zwaną Jelenia dziura ....
~ 17-07-2018 7:56
A co to mistrzowie kierownicy już sobie z takimi przeszkodami nie radzą
~Milosciwy 17-07-2018 8:19
Te drzewa tam rosly zanim "slepi kierowcy" kupili chyba prawko ... Co za jakies wygodnictwo??? Wszystkim wszystko przeszkadza! Ten czytelnik co mu te drzewka przeszkadzaja niech sie najlepiej przeprowadzi do pracy, nie bedzie musial codziennie dojezdzac tym wyjatkowo niebezpiecznym odcinkiem drogi....
~Anonim,,,,, 17-07-2018 8:36
A ja jezdze tam 4 razy dziennie od 20 lat. I nie uważam zeby te drzewa w czymkolwiek przeszkadzaly
~ 17-07-2018 18:19
do: ~Anonim,,,,, (8:36)
Wcześniej była inna organizacja ruchu Szanowny Panie. Karola Miarki było drogą z pierwszenstwem.
~Damn 18-07-2018 7:58
do: ~ (18:19)
Ja jeżdżę tą drogą od prawie 8 lat i zmiana przepisów nie zmieniła konta pochylenia drzew :D Szanowny Panie :) Niech szanowny sięgnie po rozum do głowy.
~Kierowca 17-07-2018 8:39
Miejsce drzew jest w lesie, a nie przy drodze!! Wszystkim ekoterorystom życzę żeby się na jakimiś drzewie zawinęli i uwolnili resztę populacji od swoich eko pierdów.
~zaqwiniątko 17-07-2018 9:38
do: ~Kierowca (8:39)
Życzysz innym zawinięcia się na drzewie to karma ci to nagrodzi podwójnie.
~ 17-07-2018 10:44
do: ~Kierowca (8:39)
A miejsce buraków jest w stodole,cukrowni i najlepiej, przetworzone w oborniku.A statystycznie najczęściej sprawcami wypadków są asfalto-betono- drogowo-terroryści, czyli buraki oderwane prosto od pługa, przeniesione z obornikiem prosto do miasta, co to za wszelką cenę wsiane korzenie chcą w asfalcie i betonie ukryć, bo takie światowe się, nagle, stały...
~ 17-07-2018 16:03
do: ~Kierowca (8:39)
Karma wróci spokojnie zawsze wraca
~ 17-07-2018 18:37
do: ~ (10:44)
A twoje korzenie to niby z kąd ?
~ 17-07-2018 20:54
do: ~Kierowca (8:39)
Masz rację w 100% Popieram Cię w tym.-może komuś klepki wskocza na własciwe miejsce w mózgownicach .Wszystkim fanatykom broniącym drzew i krzaków przypominam że to człowiek jest najwazniejszy a drzewa to mordercy i niszczyciele naszego mienia. Mają rosnąć w lasach a nie pod oknami i na drogach.Fałszywi dobrodzieje zielonego zamilczcie
~dzidek bez swetra 17-07-2018 21:40
do: ~Kierowca (8:39)
Teraz już jestem absolutnie pewny tego że, Twoje miejsce jest w lesie...wśród drzew. Oby tylko tam jakiej drogi nie zrobili, że o Dino czy innym markecie nie wspomnę.
~ 19-07-2018 12:19
do: ~ (18:37)
Z kąd ? A co to znaczy ? Jak to objaśnisz to ci napiszę !
~ 29-07-2018 8:59
do: ~ (20:54)
"drzewa to mordercy" - że też takich przygłupów jeszcze ziemia nosi i żadne drzewo go nie skasowało!
~ 17-07-2018 9:36
Najpierw niektóre barany niech się nauczą jezdzić a pózniej wezmą się za drzewa
~KIERO 17-07-2018 9:58
ZLEJ BALETNICY PRZESZKADZA RĄBEK U SPÓDNICY!!! I tyle w temacie!!!! Najpierw trzeba się nauczyć jeździć a potem wypowiadać.......
~ 17-07-2018 10:13
Są miejsca o wiele bardziej zasłonięte. Tam nic nie zasłania. Nawet na zdjęciu widać, że jest sporo przestrzeni. Prawdziwy problem, to jest np. w Cieplicach. Gdy wyjeżdżamy od Jagiellońskiej i chcemy jechać prosto przez Marcinkowskiego w Wojewódzką. Z prawej nie widać kompletnie nic, bo cmentarz wszystko zasłania. Rondo tam jest potrzebne na wczoraj.
~jeżozwierz1 17-07-2018 10:21
Drzew owocowe, wg prawa nie potrzeba żadnych zezwoleń na ścięcie, więc po co kusić los. Dobry, czy zły kierowca - ma widzieć bez ograniczeń przestrzeń przed sobą. Panie Zastępco Dyrektora MZDiM - niech się Pan nie przygląda, tylko pomyśli o skutkach zbyt długiego jałowego myślenia.
~Faked 17-07-2018 11:46
do: ~jeżozwierz1 (10:21)
Ale te drzewa nie ograniczają widoczności, na tyle na ile jest potrzebna... Z KAŻDEJ STRONY SKRZYŻOWANIA JEST PEŁNY OBRAZ TEGO CO SIĘ DZIEJE NA DRODZE I NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH, TEREN ZABUDOWANY, RUCHLIWY WIĘC OCZYWISTE DLA KAŻDEGO KIEROWCY, ŻE NALEŻY ZACHOWAĆ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ....chyba, że ktoś w trakcie jazdy albo spaceru przez pasy robi zdjęcia tablicy z promocją na ten tydzień i mu wyraźnie te drzewa przeszkadzają... hmm? może te drzewa wcale nie zasłaniają drogi tylko co innego? I dlatego są nie potrzebne, za o potrzebne jest pozwolenia na ich wycięcie i to jeszcze z pieniążków miasta???
~wtf? 17-07-2018 10:32
K.. co za czasy żeby rozpisywać artykuły o jakichś dwóch krzakach w dodatku owocowych na których wycięcie nie trzeba żadnych pozwoleń.Sezon ogórkowy w pełni.
~Natalia _P 17-07-2018 10:40
Jak się nie zapitala jak osieł to drzewa nie przeszkadzają. Ja nigdy na tym skrzyżowaniu problemu nie miałam. Drzewa trz3ba sadzić a nie.ciąć na.oślep
~s. 17-07-2018 10:42
Wystarczy zwolnić i się rozejrzeć.
~ 17-07-2018 11:15
- drzewom można zmienić "fryzurkę" i podciąć najniższe gałęzie - wystarczy. A nie uśmiercać "bo nie chce mi się rozglądać" !!
~alfa-omega 17-07-2018 11:16
A mnie przeszkadzają smrodzące samochody i co mam zrobić. Dziwne ,że w czasie upałów każdy marzy o drzewku i świeżym powietrzu.
użytkownik facebook 17-07-2018 11:18
Jeżdżę tamtędy codziennie dwa razy. W życiu by mi do głowy nie przyszło, że te drzewa mogą komuś przeszkadzać. Rada: przestańcie słuchać pani Joli, pana Staszka, pana Wojtka... Proście o nazywiska. Jak ktoś nie chce podać nazwiska, niech głowy nie zawraca, bo nie ponosi odpowiedzialności za bzdury, które mówi.
~Pan Kamil 17-07-2018 13:37
do: użytkownik facebook (11:18)
Sam Pan głupoty piszesz. Skąd tyle jadu w Panu? Nie każdy jest takim Mistrzem Kierownicy co Pan i może mieć przez te krzaki problem ze sprawnym opuszczeniem tego skrzyżowania!!! Ja już na tym skrzyżowaniu cuda widziałem. To ja napisałem do redakcji ta wiadomość i podpisałem się imieniem i nazwiskiem. Mało tego skontaktuje się z MZDiM żeby ścięli te nikomu niepotrzebne owocowe samosieje zanim dojdzie do jakiejś tragedii.
użytkownik facebook 17-07-2018 13:37
Zbigniew stary redaktorski numer. Zadzwonił vel napisał do nas czytelnik 😂😂. Sezon ogórkowy w pełni 👍👍
użytkownik facebook 18-07-2018 0:31
De Ka tak tez minsie wydaje ;)
~manci 17-07-2018 11:20
Lepiej by wycięli te 3 kołki na Drzymały wygląda to okropnie ,ani dekoracja ani pożytek tylko straszy
użytkownik facebook 17-07-2018 11:38
Reklama nie przeszkadza,ale drzewa i owszem - Janusze dróg 😂
~ 17-07-2018 11:41
Jelonko proszę zainteresujcie się miejscem parkingowymdla inwalidy które powstało wczoraj przy budynku Kiepury 10 ,powstało one centralnie na chodniku dla pieszych
~Gość 17-07-2018 11:45
A po co maja pisac do was jak wy i tak nie czytacie tego co pisza
użytkownik facebook 17-07-2018 11:46
Niestety są wśród nas ludzie, którym zieleń działa na nerwy. Najchętniej by wszystko wycięli i wybetonowali, ewentualnie wyłożyli kostką brukową. Takie to... sowieckie
~ 17-07-2018 12:07
Czego narzekacie skrzyżowanie K.Miarki Sobieskiego jest znak STOP. i linia i prawie żaden nie staje tylko jeszcze trąbi jak ktoś stanie tam powinni przesadzić te owocowe i wtedy buraki będą stawać policja pewnie nie wie jak zarobić wystarczy co godzinę namierzać skrzyżowanie a mandaty same pchają się
~Ciepliczanin 17-07-2018 12:50
Piszą, piszą, tylko wy to w nosie macie!. Ile już stoi 30 koło piekarni na Wolności? Punkt wlepiania mandatów? Remont skończył się w zeszłym roku, nawierzchnia dobra - ale "30" jest dalej... Dalej słuchajcie...
użytkownik facebook 17-07-2018 13:30
Hahah nie bylo dotad zgloszen bo nikomu nie przyszlo do glowy, ze tedrzewa moga cos przeszkadzac. Albo czytelnik dupa albo poraz kolejny redaktor szuka ch do d, tzn dziury w calym :)
~Pan Kamil 17-07-2018 13:44
do: użytkownik facebook (13:30)
Sam Pan głupoty piszesz i dupa jesteś :) Skąd tyle jadu w Panu? Nie każdy jest takim Mistrzem Kierownicy co Pan i może mieć przez te krzaki problem ze sprawnym opuszczeniem tego skrzyżowania!!! Ja już na tym skrzyżowaniu cuda widziałem. Skontaktuje się z MZDiM żeby ścięli te nikomu niepotrzebne owocowe samosieje zanim dojdzie do jakiejś tragedii.
~HAHA 18-07-2018 8:10
do: ~Pan Kamil (13:44)
To pi*da jesteś a nie facet, że masz problemy ze sprawnością w poruszaniu się autem :) Cuda widziałeś na skrzyżowaniu??? To Ty w życiu cudów nie widziałeś... a drzewa? Tak, rosną. Jedź dalej. W czym problem?
~Jk 17-07-2018 13:53
Zjazd z Łącznej do obwodnicy w stronę Zabobrza /zaraz za wiaduktem na Grabarowie/ z tych krzaczkow niedługo drzewa będą a potrzeba wypadku żeby ktoś wyciął krzaki które zasłaniają auta wjeżdżając na dwupasmowke.
~senator 17-07-2018 14:19
zgadzam sie ze trzeba usunac te drzewka naprawde zaslaniaja widocznosc i przestancie pisac bzdury
~Panie senatorze 18-07-2018 8:38
do: ~senator (14:19)
Ależ Pan rozsądny po imieniu i nazwisku widać :)
~Drzewa przeszkadzają 17-07-2018 15:04
Drzewa przeszkadzają i to Bardzo kilka razy dziennie tamtędy jeżdżę i naprawdę jest niebezpiecznie
użytkownik facebook 17-07-2018 15:26
Co tam dwa drzewa idźcie do lasów tam jest wycinka a właściwie dewastacja
użytkownik facebook 18-07-2018 10:52
Szczególnie tam gdzie POspolici złodzieje budują sobie drugi Malbork ;)
użytkownik facebook 18-07-2018 10:53
Dominik Sova Gudowski uuu kacze gówno w głowie ci się zagotuje zaraz
~Pi 17-07-2018 15:40
Drzewka ograniczają PRĘDKOŚĆ - nie da się przygazować i z piskiem opon wziąć zakręt - trzeba zwolnic i się rozejrzeć.
~Annadi 17-07-2018 16:52
A ja jestem ciekawa kiedy Dino zadba o chodniki! To jest chyba jedyny, wyłącznie mobilny sklep w Polsce. Niebezpieczne jest to, jak ludzie przebiegają przez tą ruchliwa ulicę. Prędzej czy później dojdzie do tragedii. A wyciąć to trzeba te suche kikuty, znajdujące się na terenie Dino, od strony Spółdzielczej. Pekajacy mur, zamienia się w wodospad i wyplukuje piach na ulicę, bo zrobili studzienki na placu i podmylo je tak, że aż ziemia się zapadła!! Też nikogo to nie interesuje. Mam nadzieję, że miasto weźmie się za zarządcę terenu, czyli Dino.
~obserwator2 17-07-2018 16:53
Popieram wycinkę tych drzew. Dodatkowo chciałbym zwrócić uwagę na krzaki rosnące przy ulicy Wyczółkowskiego (skrzyżowanie z Hoffmana). Skręcając z lewo z Wyczółkowskiego w stronę Hoffmana po prawej stronie kompletnie nic nie widać !!! Proszę o wycinkę tego żywopłotu w takim stopniu aby umożliwić kierowcom BEZPIECZNY manewr skrętu w lewo. Dokładnie chodzi o to miejsce: https://www.google.pl/maps/@50.8891816,15.7304068,3a,75y,257.17h,91.79t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0z9EgJrjLOYU25EM7iOPSw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
~Cieplik 17-07-2018 18:31
Coś przycichło o szybkiej kolei miejskiej
użytkownik facebook 17-07-2018 18:42
Przy obecnym przebiegu głównej nikomu nie przeszkadzają, ale obecny układ drogowy jest głupi, most na dole zostanie zajeżdżony na amen.
~Lokator 17-07-2018 21:04
A ja jestem za tym rzeby zrobic pszejscie oznakowane pszes tory do Staszka! TAK JEST PSZEJŚCIE OZNAKOWANE PSZES TORY DO BELWEDERU !
użytkownik facebook 18-07-2018 0:27
swoją drogą - źródło zdjęcia: "użyczone" - :D to dopiero jakieś jaja :P
użytkownik facebook 18-07-2018 8:30
To na owocowe trzeba mieć pozwolenie ;) ...
adam57sochrau 18-07-2018 10:22
Drzewa były są i będą!!!Bez komentarza!!!
~ 19-07-2018 16:11
MZDiM od dawna- z urzedu- powinien zająć widocznością na drogach.Czemu tego nie robi?? Ogromną kasę jednak przeznaczają na tysiące znaków ,radary i inne zbedne rzeczy. Na ten temat powinna napisać coś Redakcja i Czytelnicy.Zarosla i krzaki wyrastaja wszędzie i powinny być usuwane a nie są. Takie miejsca wyszukiwać powinna także SM.Z okna samochodu żywopłoty drzewa itp to czarna ściana i jazda na oślep a to oznacza wypadki
~XYZ 19-07-2018 19:39
Tylko "pustakom"przeszkadza drzewo, które jest w pobliżu "DINO" a moze powtórny egzamin na prawko i badanie u okulisty czy aby taki delikwent może siedzieć za kierownicą??!!a inni użytkownicy na drodze nie przeszkadzają, może też ich wyciąć??Co za buraki piszą komentarze!!!
~anonim 19-07-2018 20:37
Drzewa rosnące na cmentarzu także przeszkadzają, bo jesienią opadają liscie.
~do eko baranów 23-07-2018 13:04
Drzewa te zasłaniają widoczność przy dojeździe do skrzyżowania i wymuszają zatrzymanie na skrzyżowaniu, co powoduje brak płynności ruchu i większe zanieczyszczenie powietrza poprzez ruszanie każdego samochodu.
~gośś 26-07-2018 8:17
Tylko że tam koło Dino nie ma przejścia dla pieszych. Są jakieś stare pasy ale słabo widoczne.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2018 Highlander's Group