• Poniedziałek, 10 grudnia 2018
  • Godz. 16:00
  • Imieniny: Bogdana, Daniela, Julii
  • Czytających: 5133
  • Zalogowanych: 14
  • Niezalogowany | Zaloguj | Rejestracja

Szczepić czy nie?

Wiadomości: Jelenia Góra
Czwartek, 11 października 2018, 15:29
Aktualizacja: 18:35
Autor: Jelonka.com & TV Dami
W kraju trwa dyskusja na temat ewentualnego zniesienia obowiązku szczepień w Polsce. Przeciwnicy tego projektu przekonują, że to spowoduje nawrót wielu groźnych chorób. Zwolennicy twierdzą, że szczepionki osłabiają organizm, ale przed chorobą nie chronią. A co o tym sądzą jeleniogórzanie? O tym w programie „Głos ulicy”.

Twoja reakcja na artykuł?

15
52%
Cieszy
1
3%
Dziwi
1
3%
Nudzi
1
3%
Smuci
0
0%
Złości
11
38%
Przeraża

Czytaj również

Komentarze (67) Dodaj komentarz

~lena 11-10-2018 19:47
Trafił Pan na mądrych ludzi a nie na wazeliny bez mózgowe prezesa !!
~JATO 11-10-2018 22:56
do: ~lena (19:47)
Mądrość tłumu to ciekawe zjawisko... Zależy głównie od jego wielkości. Przypadkowi przechodnie są wyznacznikiem mądrości i prawdy?! A to heca medyczno-intelektualna!
~JATO 19-10-2018 16:41
do: ~JATO (22:56)
I wszystko jasne, Drodzy Dyskutanci - Komentatorzy. :) Cytuję: "Żaden urząd ani organ w Polsce nie ma badań potwierdzających skuteczność i bezpieczeństwo szczepień" You Tube: Szczepionki nie są przebadane, głupcy aplikują je własnym dzieciom. Sejm RP ostrzega! Adres: SPAM
~JATO 20-10-2018 13:21
do: ~JATO (16:41)
Podaję następne źródło informacji, które warte jest przemyślenia i zastanowienia. Proszę szukać na You Tube --> wpisać w wyszukiwarkę ten tytuł: " Gorąca debata w Sejmie o zniesieniu obowiązkowych szczepień! Takiej awantury jeszcze nie było" . Adresu, jako linku, już nie podaję, ponieważ, z niewiadomych dla mnie przyczyn, moderator tego portalu uznaje je za spam. :/ Jest to dla mnie niezrozumiałe, skoro jest to tylko podanie źródła informacji. W sprawach zdrowia istotna jest argumentacja, a nie czyjeś widzimisię. A zasada ostrożności jest zasadą nadrzędną, którą bezwzględnie powinni kierować się wszyscy decydenci chcący wprowadzać przymus i nakaz w sprawach dotyczących naszego zdrowia i życia. Ta sama zada dotyczy stałej ekspozycji ludzi na szkodliwe działanie sztucznych pól elektromagnetycznych, czyli na promieniowanie elektromagnetyczne (stacje bazowe sieci komórkowych, łączność bezprzewodowa wi-fi, telefony komórkowe, smartfony, tablety i inne tego typu gadżety). No... zastanówcie się skąd ten ogromy wysyp nowotworów, chorób neurologicznych i innych przypadłości, których dawniej nie było. To na pewno nie tylko skażone powietrze i chemia w żywności - badania naukowe to potwierdzają.
~nie szczepić 23-10-2018 20:41
do: ~JATO (16:41)
Nie szczepić ! w szczepionkach jest rtęć i aluminium. Widać, że Ci ludzie z wywiadu to sama śmietanka :D argument o chorobach jest śmieszny, w Niemczech nie ma przymusu szczepień i jakoś nie ma epidemii.
~Michrou 23-10-2018 22:32
do: ~nie szczepić (20:41)
Nie ma epidemii, bo wszyscy szczepią, a że imigranci i antyszczepionkowe ameby tego nie robią, to już niedługo będzie obowiązek, kraje zachodnie powoli go wprowadzają. Więcej rtęci masz w tuńczyku, tylko w przeciwieństwie do tej co BYŁA w szczepionkach (już ponoć nie ma by ameby nie miały pożywki do gadania), ta w tuńczyku jest w wiązkach których organizm nie wydala. W zasadzie każdy owoc, czy warzywo, nawet te z hodowli bio mają w sobie jakieś metale ciężkie z zanieczyszczeń. Podsumowując, metale ciężkie w szczepionkach są niegroźne, a brak obowiązku szczepień nie znaczy, że większość społeczeństwa jest zaszczepiona.
~JATO 23-10-2018 23:15
do: ~Michrou (22:32)
A co sądzisz lub wiesz na temat odporności organizmu człowieka poddawanego stale, 24/24 na dobę, ekspozycji na promieniowanie elektromagnetyczne? Myślisz, że szczepienia są w stanie je niwelować i de facto wzmacniać układ immunologiczny człowieka?
~opornynaniewiedzę 24-10-2018 11:21
do: ~nie szczepić (20:41)
Gdyby głupota mogła fruwać, to antyszczepionkowcy mieli by okazję wyemigrować do krainy wiecznej głupoty.
~Michrou 24-10-2018 11:38
do: ~JATO (23:15)
Promieniowanie na jakie jesteśmy wystawiani to temat rzeka. Z tego co słyszałem parę lat temu, to u nas są nadal poradzieckie dawki dopuszczalne znacznie bardziej rygorystyczne od amerykańskich, ciekawe czy ktokolwiek się do tego stosuje i czy źródło nie kłamało. Pytanie, czy promieniowanie elektromagnetyczne wpływa w jakiś sposób na procesy związane ze szczepionkami. Gdyby promieniowanie było w stanie to robić to myślę, że rzutowałoby na inne procesy zachodzące w organizmie i efekty byłyby widoczne i katastrofalne.
~Fgjuy 9-12-2018 16:04
do: ~Michrou (22:32)
Szczepionki to trucizna , jeśli są takie dobre to dlaczego tyle dzieci choruje.Dlaczego Szczepionki powodują choroby, ludzie nie szczepcie dzieci
~Hydehjk 9-12-2018 16:19
do: ~opornynaniewiedzę (11:21)
Chyba nie
~Johann 11-10-2018 22:10
Gdyby rozmówcy nie byli szczepieni, nie byłoby już z kim rozmawiać. Dyskusja bezprzedmiotowa. Ujawnia skalę totalnej ignorancji. "Antyszczepionkowcy" (czytaj: idioci) nie wynieśli elementarnej wiedzy z podstawówki. Zapewne w żadnej dziedzinie.
~JATO 11-10-2018 22:47
do: ~Johann (22:10)
A może, na początek, dokładniej zapoznasz się z argumentacją drugiej strony. Tylko głupiec nie ma wątpliwości.
~zrozumienie 17-10-2018 7:14
do: ~Johann (22:10)
Informacja dla tych, ktorzy mowia "antyszczepionkowcy". Zrozumcie wreszcie, ze to nie jest ruch przciwko szczepionkom, tylko przeciwko OBOWIAZKOWI. Jest to ruch wolnosciowy, ktory sprzeciwia sie zmuszaniu obywatela do watpliwej jakosci zabiegow medycznych. Jestesmy za tym, aby kazdy obywatel mogl sam podjac decyzje dotyczaca jego dziecka.
~Ola 23-10-2018 20:42
do: ~Johann (22:10)
Jakiej niby wiedzy ? pokaż badania, że szczepionka jest bezpieczna i nie przynosi autyzmu
~Michrou 23-10-2018 22:40
do: ~Ola (20:42)
Dodatkowo spróbuj udowodnić, że jednorożce nie istnieją. Ty pokaż badania, że szczepionki powodują autyzm. Co do pochodzenia autyzmu, to proszę bardzo, wpisz w google: "nauka w polsce 102 geny". Anglojęzyczne źródła bezpośrednio udowadniające, że szczepienia nie powodują autyzmu? Proszę: New England Journal of Medicine (2002;347:1477-82). Polecam również dla rozwiania mitów wyszukanie bardzo przystępnego komiksu, hasło do wyszukiwarki "ciekawe org szczepienia działają"
~opornynaniewiedzę 24-10-2018 11:41
do: ~zrozumienie (7:14)
W temacie szczepień, nie może być rozmowy o wolności wyboru. Jeden chory na ospę ( bo niezaszczepiony) przyniesie śmierć (!!!) wszystkim nieszczepionym. Niezaszczepiony na tężec po zranieniu i wprowadzeniu sobie zarazka - zginie lub w najlepszym razie spędzi wiele dni na respiratorze z powodu porażenia mięśni oddechowych toksyną tężca. Cały świat modli się o możliwość szczepoeń na malarię - a ostatnio na ziko. Tak można wymieniać jeszcze długo, lecz antyszczepionkowcy i tak wiedzą lepiej. Szkoda gadać i strzępić jęzor.
~LUFCIK 12-10-2018 10:59
Szczepić, bo organizm zapoznaje się z zarazkami. Nasze pokolenia były szczepione i dzięki temu zapomnieliśmy o poważnych chorobach. Jak pozwolimy na nie szczepienie to dzieciaki będą bardziej narażone na choróbska i tym samym będą je przenosić na innych ludzi.
~Ala 23-10-2018 20:45
do: ~LUFCIK (10:59)
W Niemczech, i innych krajach EU nie ma przymusu szczepień, to co napisałeś mija się z prawdą
~Ko 12-10-2018 12:28
Tak szczepic, szczepic bez wcześniejszych badań dzieci, jak leci. Już co 37 dziecko ma autyzm lub zaburzenia pokrewne a za 10 lat pewnie będzie co drugie chore. Z niczego takie ruchy nie powstają- bo ludzie mają taki kaprys. Poprostu o wielu rzeczach się nie mówi.
~asd 12-10-2018 13:11
do: ~Ko (12:28)
Dobrze, pozwolę sobie na dłuższą wypowiedź, bo wiem, że głupków takich jak ty jest w internecie całe legiony. Wiedzy zasięgacie na youtube, oraz na idiotycznych facebookowych grupach, zamiast w literaturze lub nawet u lekarza rodzinnego. Chyba, że sądzisz, że wszystkim studentom medycyny wszczepia się czipy by dołączyli do globalnej konspiracji wszczepiającej dzieciom autyzm. Wszystkie badania na szczepionkach, nawet te zlecane przez antyszczepionkowców wykazały jednoznacznie brak jakiegokolwiek związku pomiędzy szczepieniami a autyzmem. Zobaczmy, co tam antyszczepionkowcy wypisują na swoich konspiracyjnych forach. "Lepiej przejść chorobę niż się szczepić" - bzdura, odporność nabyta szczepionką jest równie skuteczna, a pozwala uniknąć wielu powikłań po chorobie. "Szczepionki mają metal ciężkie" - Zawierają także cyjanek, aldehyd mrówkowy, chlorki i fosfor. O, nie zaraz. To akurat zawierają jabłka. Co do składu szczepionki i szkodliwości - zawsze można się spytać lekarza. "Po co mam szczepić swoje dziecko skoro inne się szczepią?" - Tutaj proponuję się zaznajomić z odpornością stadną i o tym jak możemy eliminować choroby zakaźne gdy większość "stada" jest odporna. W skrócie - gdy na 100 dzieci, 5 szczepionka się nie przyjmie, np. przez niską odporność, to te dzieci są i tak bezpieczne, bo nie mają od kogo się zarazić. Gdy więcej dzieci jest niezaszczepione, ryzyko epidemii gwałtownie wzrasta. Wiem, że kogoś takiego jak ty to nie przekona, gdyż antyszczepionkowcy to sekta, z którą nie da się dyskutować, ale może ktoś to przeczyta i sięgnie po rozum do głowy.
~JATO 12-10-2018 14:57
do: ~asd (13:11)
Jeśli chcesz rozmawiać, to trzymaj przyzwoity poziom i nie zaczynaj swoich wywodów o wyzywania innych od głupków. Przedstawiasz tylko i wyłącznie swoje przekonanie, niczym konkretnym nie poparte i to jest raczej rozjuszona niechęć do kogoś kto ma inne zdanie w tej sprawie. Wspominając o badaniach powołujesz się na te sponsorowane przez producentów? A może, tak przy okazji, wytłumaczysz nam, dlaczego w Polsce szczepienia dziewczynek przeciw wirusowi HPV mają być obowiązkowe, a w innych krajach Europy jednak nie są. Prezydent już podpisał ustawę w tej sprawie - tak jakoś po cichutku. Dlaczego nic nie było o tym słychać, bo specjaliści od zdrowia mają wiele zastrzeżeń co do jej bezpieczeństwa? Statystyki mówią swoje i wskazują na konieczność zachowania ostrożności.
~winogretti 15-10-2018 18:21
do: ~asd (13:11)
a co może wiedzieć lekarz rodzinny kretynie..
~nrsiudmy 25-10-2018 10:35
do: ~asd (13:11)
Czy kiedyś pomyślałeś o tym ,że korporacje myślą tylko jak zarobić kasę.Szczepienie działa tylko kilka lat.Po kilku szczepieniach nastąpi mutacja i co wtedy?.Już dziś pewne szczepy wirusów się uodporniły i np antybiotyki nie działają. Etc,etc
~pisdu 12-10-2018 14:42
Mam pytanie do pierwszej odpytanej kobiety. Jakich my mamy uchodźców w Polsce? Z jakich krajów? Oraz na jakiej podstawie twierdzi, że przywożą oni do Polski choroby? Zajechało paskudną retoryką Kaczyńskiego.
~bbb 12-10-2018 14:53
do: ~pisdu (14:42)
Pani pewnie miała na myśli imigrantów Ukraińskich. Na Ukrainie szczepienia nie są obowiązkowe i faktycznie wielu Ukraińskich imigrantów przywozi ze sobą odrę. W tym roku na Ukrainie odnotowanu już ponad 25000 zachorowań na tę chorobę. Z powodu tej choroby zamknięto Szpitalny Oddział Ratunkowy Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
~JATO 12-10-2018 15:03
do: ~bbb (14:53)
No, ale to rząd bezkrytycznie zafundował nam taką sytuację. Bezrefleksyjnie naraził Polaków na zakażenia. Czyja to wina? Zwykłego, szarego obywatela? Poszło na żywioł, a będzie jeszcze gorzej. To tylko kwestia czasu.
~JATO 12-10-2018 15:05
do: ~pisdu (14:42)
Tak, masz rację. Oni ich nie przywożą - one same z nimi przyjeżdżają. Mają ochotę na małą wycieczkę i zmianę klimatu.
~pisdu 12-10-2018 15:53
do: ~bbb (14:53)
Spoko. To niech mówi, że jej chodzi o imigrantów z Ukrainy, a nie szasta słowem "uchodźca".
~efendi 12-10-2018 18:03
W takich zacofanych i bieda krajach jak Niemcy, Szwajcaria,Rosja nie ma obowiązkowych szczepień jak w naszym kraju nadwiślańskim pod lufami Sanepidu . Tam co chwile wybuchają epidemie, umierają niezaszczepione dzieci . Nawet na katar. Większość żyje w nędzy i przewlekle choruje. Nie to co u nas w POPiSlandzie wszystkie dzieci zaszczepione ,zdrowe i radosne.
~GośćJG 13-10-2018 14:27
do: ~efendi (18:03)
Poczytaj, zapoznaj się, pogadaj ze znajomymi zza miedzy... Owszem wiele szczepień jest nieobowiązkowycha ale jak ich nie masz, to np dziecka nie poślesz do przedszkola, albo nie dostaniesz dodatków na dzieci itd.. Poza tym, mówi się coraz więcej o przywróceniu obowiązku szczepień. Pomijam już taki drobny fakt, że tam mimo braku obowiązku większość szczepi swoje dzieci. U nas niestety "madki" wiadomo co by zrobiły...
~Michrou 13-10-2018 23:05
do: ~efendi (18:03)
Kraje zachodnie powoli zaczynają wprowadzać obowiązek szczepień, bo tam również zaczynają się mnożyć antyszczepionkowe ameby. Nie potrzeba było przymusu, bo każdy i tak miał na tyle oleju w głowie, że się szczepił. Obecnie przy ruchach proepidemicznych i wzmożonej imigracji zaczyna się robić niebezpiecznie i kolejne kraje przygotowują ustawy o obowiązku szczepień.
~opornynaniewiedzę 24-10-2018 12:32
do: ~Michrou (23:05)
Jest jeszcze inny - ekonomiczny - punk widzenia. Obowiązkowe szczepienie jest bezpłatne. Zniesienie tego obowiązku - to szczepienie odpłatne - no to może o to chodzi antyszczepionkowcom
~nrsiudmy 25-10-2018 10:42
do: ~opornynaniewiedzę (12:32)
Tak,ale refundowane przez NFZ:)))
~Gery 13-10-2018 7:37
Większość antyszczepionkowców twierdzi, iż to koncerny farmaceutyczne spiskują w celu osągnięcia kożyści majątkowe . Idąc tym tropem nasuwa się pytanie ; ile zarobią jeśli ludzie zaczną chorować na śmiertelne choroby którym można było zapobiec dzięki szczepieniom.............................?????? Ile dzieci do 10-tego roku życia umierało nim wprowadzono szczepienia ochronne ??Można zapytać babcie lub dziadka .Opowiedzą jak to dawniej kobiety rodziły minimum po 5-cioro dzieci z czego dowje lub troje nie umierało................!!!!
~ona :) 13-10-2018 22:25
Po co się sprzeczać, ja mam dziecko chore na cukrzycę właśnie wyszła po szczepieniu więc osobiście nie polecam szczepień.
~Michrou 13-10-2018 23:08
do: ~ona :) (22:25)
Mnie ostatnio bolało gardło i też jestem szczepiony. Pewnie to ma coś ze sobą wspólnego... A tak na serio masz jakieś naukowe potwierdzenie zależności zachorowania na cukrzycę od szczepienia, czy to tylko głupie wymysły?
~opornynaniewiedzę 24-10-2018 12:41
do: ~ona :) (22:25)
Cukrzyca nie powstała z powodu szczepienia. Została wykryta w koincydencji czasowej i ktoś "mądry" przypisał to do szczepienia. A może to wpływ satelitów i telefonów komórkowych - przecież dziecko bez wątpienia oglądało bajki na smartfonie przed zachorowaniem na cukrzycę !!!
~JATO 9-11-2018 21:40
do: ~opornynaniewiedzę (12:41)
No, widzisz.. chcąc prześmiać wcześniejszą wypowiedź, przypadkiem trafiłeś w sedno sprawy. Promieniowanie elektromagnetyczne wpływa na zachorowalność na cukrzycę, ponieważ rozregulowuje gospodarkę hormonalną organizmu. Poszukaj sobie informacji o doktor Magdzie Havas, a będziesz wiedzieć więcej w tej sprawie.
~Michrou 13-10-2018 23:13
PRZECZ ZE SZCEPIENIAMI!!!1 Starożytni Lechici też nie szczepili dzieci i zbudowali P O T Ę Ż N E imperium na którego terenie nigdy nie było jakiegoś zmyślonego holocaustu, jak na całej naszej płaskiej ziemi. Ale rząd żydowskoreptiliański o tym NIE MÓWI1!! Najważniejsze to mieć otwarty umysł i korzystać z internetu, jak mawiał Józef Piłsudski "Wszystko co jest w internecie jest prawdziwe i nie trzeba weryfikować informacji" dlatego brnę w moim hełmie z folii aluminiowej do przodu, by satelity nie czytały mi w myślach, wszystkich wybitnych myślicieli nie pozamykają.
~GośćJG 14-10-2018 10:58
do: ~Michrou (23:13)
I tak antyszczepionkowcy nie zrozumieją ironii...
~Ko 15-10-2018 8:20
do: ~GośćJG (10:58)
Ale ich rodzice bardzo dobrze zrozumieli, nie wstyd ci uderzać w takie rzeczy ? Czujesz się kimś lepszym ?
~GośćJG 15-10-2018 13:00
do: ~Ko (8:20)
...że niby w jakie? Bo chyba się zagubiłem w tej przestrzeni...
~efendi 14-10-2018 22:19
Lechici imperium :):) Może Lech Poznań ! Holokaust nie był nigdy przypisany do konkretnego terytorium to proces unicestwienia jednej narodowości prze inną . Gdyby pozamykali takich socjalistycznych myślicieli jak Józef to być może Polska była by teraz innym krajem .To fakty a nie ironia czy też iluzja !
~ 14-10-2018 23:21
jak nie będą obowiązkowe to pewnie będą płatne, tak jak te które teraz są nieobowiązkowe
~Dikanda 15-10-2018 17:37
Wyłącz telewizor .Włącz myślenie.Jakby ludzie wiedzieli na czym hoduje się patogen do szczepienia dzieci to nie byliby tak entuzjastycznie nastawieni.Na szczęście świadomość wzrasta.
~Michrou 15-10-2018 17:51
do: ~Dikanda (17:37)
Włączenie myślenia polega na wierze w bzdury podawane przez ludzi nie mających żadnego wykształcenia medycznego, którzy zarabiają na kretynach wierzących w ich wymysły? Antyszczepionkostwo jest tym samym urojeniem z filmów z żółtymi napisami, co te o wielkiej lechii, minibombach atomowych w WTC, reptilianach, płaskiej ziemi, chemitrailsach, myśleniu, że ewolucja to mit itp. Antyszczepionkowcy są słusznie uznawani przez większość społeczeństwa za idiotów wierzących w bajki bez potwierdzeń. To ciężcy idioci wierzący w kilka teorii wystawionym na przeciw morzu faktów które odrzucają.
~efendi 15-10-2018 21:42
Do Michrou Co bierzesz ?
~Michrou 15-10-2018 23:29
do: ~efendi (21:42)
Wciągam sproszkowane szczepionki nosem i oto efekty :(
~efendi 16-10-2018 9:11
Pozostała modlitwa !
~profilaktyka 17-10-2018 7:28
Pytanie do zwolenników szczepien. Czy w autach też odkręcacie koła aby zapobiec ich przedziurawieniu?
~Maro 18-10-2018 11:41
do: ~profilaktyka (7:28)
Ja kupuję dętki nie przebijalne czyt. zaszczepione :)
~Wo 17-10-2018 8:02
Ja jestem za szczepieniami ale w innej formie bez chemikaliów i innych obcych zanieczyszczeń- taka prosta i zwykła. Kiedyś też były szczepionki i nie było takich powikłań. Tak jak tytoń był tytoniem a wódka wódką a teraz sama chemia. My Polacy taki mądry naród, wymyślmy czystą szczypionke a nie to co nam koncerny zagraniczne narzucają.
~Dikanda 17-10-2018 9:46
do: ~Wo (8:02)
Bardzo mądry komentarz.Nie dajmy sobie wciskać wszystkich śmieci których żaden inny kraj nie chce kupić.Temat rzeka.Jestem dobrej myśli,bo nasza świadomość powoli wzrasta.Pani Minister Ewa Kopacz(lekarz pediatra)podjęła dobrą decyzję.Uparła się ,i nie pozwoliła,żeby Polska zakupiła szczepionki dla dzieci.Był straszny szum w mediach.Ówczesny rzecznik praw dziecka,pan Ko.......ski groził ,że złoży pozew do sądu o narażenie polskich dzieci.Pani Kopacz jako wieloletni pediatra praktyk,znała temat od podszewki.Czy pediatrzy szczepią swoje dzieci?
~JATO 17-10-2018 14:04
do: ~Wo (8:02)
Koncerny nam narzucają poprzez swoich pośredników , dlatego, że... robią na tym potężną kasę. Gdy pieniądz rządzi światem nigdy nie było, nie jest i nie będzie dobrze.
~Maro 18-10-2018 11:35
do: ~Wo (8:02)
Hmmm nie było chemii w szczepionkach. To z czego się składały???
~ela-trio 18-10-2018 1:52
posłuchajcie lekarzy walczących o nieszczepienie dzieci w pierwszych dobach na Komisji Zdrowia i ich uzasadnień. Co może wiedzieć przeciętny człowiek nie mający do czynienia z …, to co mu się wciska w taki czy inny sposób, więc lepiej milcz człowieku, jak nie masz wiedzy i słuchaj głosów walczących o dobro dzieci lekarzy uzasadniających słuszność, bądź nie argumentami. W innych krajach nie szczepi się w pierwszych dobach życia, jak ma to miejsce u nas. Odporność buduje wiele czynników przede wszystkim woda dobrej jakości, czyste powietrze, zdrowe żywnie i higiena higiena zapobiegająca przenoszeniu się zakażeń i …,.. Lobbing był jest i będzie a co ze zdrowym rozsądkiem i wolnością podejmowania własnych decyzji w każdym względzie? To my ponosimy odpowiedzialność za nie dlaczego mamy ponosić ją za decyzje z którymi mamy prawo się nie godzić bo nie są nasze i budzą kontrowersje i /lub obawy? Sanepidy w starych skostniałych strukturach mają się dobrze i nie są uczciwe w należytym realizowaniu swoich obowiązków, kto by nie chciał jak oni mieć zatrudnienia w tych samych godzinach pracy w dwóch sanepidach - a są to fakty, za które nie ponoszą konsekwencji ale generują jeszcze dziś na emeryturach nie dopuszczając młodych wysokość własnych emerytur – bez wysiłku. Fakt, że źródła informacji są różne, jak i zawarte w nich informacje, ale do nas należy zdrowy rozsądek, gdzie się podziała wiarygodność i zaangażowanie – profesjonalizm służb sanitarnych w szerokim słowa znaczeniu? Na podstawie lokalnego wysnuwane są te wnioski!
~Maro 18-10-2018 11:28
Właściwie to po co się szczepić? Kiedyś ludzie się nie szczepili i żyli w szczęściu i zdrowiu tak do ok. 30 roku życia w związku z czym nie było chorób dotykających osoby starsze np alzheimera, demencji starczej itp. Nie szczepienie rozwiązuje także takie problemy jak przeludnienie i brak pieniędzy na emerytury. Same plusy :)
~` 19-10-2018 10:16
System odpornościowy reaguje różnie czasem szczepionka może wywalić 'korki' układ odpornościowy zaatakuje mózg i papa mamy autyzm i inne zaburzenia. Ale to są rzadkie przypadki dla dobra ogółu ktoś musi ponieść karę w ramach loterii ewolucyjnej.
~Fgjuy 9-12-2018 16:07
do: ~` (10:16)
Nie ma czegoś takiego jak odporność zbiorowa, jeśli coraz więcej jednostek jest chorych to jaka jest odporność zbiorowa,Bzdury z tą odpornością zbiorową
~Alkij 9-12-2018 16:12
do: ~` (10:16)
Szczepionki są produkowane z abortowanych dzieci, DNA obcego dziecka wnika do DNA waszego dziecka, Zacznijcie myśleć, skąd tyle chorób jeśli szczepionki są takie dobre, czy wiecie ile jest chorych dzieci po szczepieniach. Ale spokojnie , zwolennicy szczepień mogą spać spokojnie szczepionek coraz więcej na spanie na s........, Na lupiez
~KOCIO 20-10-2018 0:56
Dalczego mój komentarz został zablokowany?! ~JATO19-10-2018 16:39 "Żaden urząd ani organ w Polsce nie ma badań potwierdzających skuteczność i bezpieczeństwo szczepień" You Tube: Szczepionki nie są przebadane, głupcy aplikują je własnym dzieciom. Sejm RP ostrzega! I wszystko jasne, Drodzy Dyskutanci - Komentatorzy. :)
~Michrou 20-10-2018 12:25
do: ~KOCIO (0:56)
Domyślam się, że z powodu linku do YT.
~Dikanda 20-10-2018 9:21
Pan Posobkiewicz zapytany o badania nad bezpieczeństwem szczepionek,nie odpowiedział. Zrezygnował z pełnienia funkcji w GIS (Głównym Inspektoracie Sanitarnym )
~Hydehjk 9-12-2018 16:18
do: ~Dikanda (9:21)
Szczepionki to syf wstrzykiwana dzieci jeśli takie dobre to dlaczego chorujemy coraz częściej . Depopulacja Polski!?? Komu na tym zależy. Kolejki do lekarzy kilkumiesięczne ale najważniejsze żeby zakupione były szczepionki i nawet jak przeterminowane to też dobre m
~JATO 20-10-2018 13:08
Podaję następne źródło do przemyśleń. Proszę szukać na You Tube --> wpisać w wyszukiwarkę ten tytuł: " Gorąca debata w Sejmie o zniesieniu obowiązkowych szczepień! Takiej awantury jeszcze nie było" . Adresu jako linku już nie podaję, ponieważ, z niewiadomych dla mnie przyczyn, moderator tego portalu uznaje je za spam. :/ Jest to dla mnie niezrozumiałe, skoro jest to tylko podanie źródła informacji.
~Michrou 22-10-2018 23:56
do: ~JATO (13:08)
Akurat znalazłem przypadkiem dobre źródło w bardzo przystępnej formie, bardziej wiarygodne niż wypowiedź polityka niezrzeszonego, żeby nie usunięto komentarza za link, to podam słowa kluczowe do wpisania w wyszukiwarkę: "ciekawe org szczepienia działają", może to rozwieje kilka mitów.

Dodaj komentarz

Zaloguj
0/1600

Czytaj również

Copyright © 2002-2018 Highlander's Group